BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - zondag 11 december 2016 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 02:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Blijkbaar wel maar ja die overbetaalde snotjochies! Moeten gewoon luisteren volgens mijnheer, want Bosz is een echte peoplemanager! ;-)
Deze verwende jongetjes hebben ook helemaal geen People manager nodig. Aanhaken of wegwezen is het motto. Rotte appeltjes komen gelijk bovendrijven. Dikke Doei!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 11 december 2016 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 09:32 schreef JOOD het volgende:
Maar dan moeten ze er wel zijn. Met alle respect voor Clement, hij is 22 en heeft dit seizoen 2,3 wedstrijdjes mee mogen doen geloof ik. Dan ben je naar mijn mening niet goed genoeg voor het eerste. Cassierra is een spits, wie hebben we dan nog op de vleugels over?
Clement is nuttig voor jong Ajax maar bijzonder is hij inderdaad niet. Het niveau bij jong Ajax in zijn algemeen is wel hoger geworden dus de stap naar Ajax 1 is kleiner. Dat vind ik wel een goede verandering.
JOOD
 JOOD - zondag 11 december 2016 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 10:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Clement is nuttig voor jong Ajax maar bijzonder is hij inderdaad niet. Het niveau bij jong Ajax in zijn algemeen is wel hoger geworden dus de stap naar Ajax 1 is kleiner. Dat vind ik wel een goede verandering.
Zeker. Ben blij dat onze mooie club zijn gezicht weer terugkrijgt. Goed management, goede visie en geluk met een aantal eigen talenten
JOOD
 JOOD - zondag 11 december 2016 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 10:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Deze verwende jongetjes hebben ook helemaal geen People manager nodig. Aanhaken of wegwezen is het motto. Rotte appeltjes komen gelijk bovendrijven. Dikke Doei!
100% mee eens. Klaar met al dat gezeur en gejank.
Eide
 Eide - zondag 11 december 2016 - 11:40   quote  deeplink  
Eens Hummel. En zo zie je maar dat je niemand meer hoort over Viergever. Die doet het gewoon uitstekend in dat centrum. Sanchez is de beul, de werker die in de duels kleunt en Viergever is meer de positionele man. Samen loopt dat gewoon goed en dan met Schöne ervoor kunnen ze de bal ook vrijwel altijd makkelijk kwijt.

Er wordt wel eens gezegd dat de beste 11 moeten spelen. Dat vind ik een onzin uitspraak. het beste elftal moet spelen, en dat zijn niet noodzakelijk de beste 11. Het zijn de 11 spelers die samen de hoogste som der delen opleveren.
remco k
 remco k - zondag 11 december 2016 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 10:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Deze verwende jongetjes hebben ook helemaal geen People manager nodig. Aanhaken of wegwezen is het motto. Rotte appeltjes komen gelijk bovendrijven. Dikke Doei!
Als je echt denkt dat dit niet nodig is dan begrijp je echt heel weinig van de wereld waarin we leven.
JOOD
 JOOD - zondag 11 december 2016 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 11:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je echt denkt dat dit niet nodig is dan begrijp je echt heel weinig van de wereld waarin we leven.
Ik had jou meer ingeschat als een realist, Remco, geen idealist.
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2016 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 11:40 schreef Eide het volgende:
Eens Hummel. En zo zie je maar dat je niemand meer hoort over Viergever. Die doet het gewoon uitstekend in dat centrum. Sanchez is de beul, de werker die in de duels kleunt en Viergever is meer de positionele man. Samen loopt dat gewoon goed en dan met Schöne ervoor kunnen ze de bal ook vrijwel altijd makkelijk kwijt.

Er wordt wel eens gezegd dat de beste 11 moeten spelen. Dat vind ik een onzin uitspraak. het beste elftal moet spelen, en dat zijn niet noodzakelijk de beste 11. Het zijn de 11 spelers die samen de hoogste som der delen opleveren.
en dat blijven toch de 11 die er staan gezien de resultaten.. traore kan dan niet in vorm.zijn maar de click met de medespelers wel beter waardoor je een TEAM vormt..
remco k
 remco k - zondag 11 december 2016 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 12:16 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik had jou meer ingeschat als een realist, Remco, geen idealist.
Misschien eens een kijkje in het bedrijfsleven nemen.

Peoplemanagers zijn kei en keihard nodig.

De tijd van de eenzijdige beoordelings managers is voorbij en bedrijven die daar niet in meegaan delven gewoon het onderspit.

Ajax heeft dus gewoon een peoplesmanager nodig.
remco k
 remco k - zondag 11 december 2016 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 12:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en dat blijven toch de 11 die er staan gezien de resultaten.. traore kan dan niet in vorm.zijn maar de click met de medespelers wel beter waardoor je een TEAM vormt..
Juist amper een click met medespelers. Loopt iedere keer verkeerd en ze begrijpen elkaar de heft van de tijd niet.
JOOD
 JOOD - zondag 11 december 2016 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 12:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien eens een kijkje in het bedrijfsleven nemen.

Peoplemanagers zijn kei en keihard nodig.

De tijd van de eenzijdige beoordelings managers is voorbij en bedrijven die daar niet in meegaan delven gewoon het onderspit.

Ajax heeft dus gewoon een peoplesmanager nodig.
Helemaal mee eens, maar in mijn bedrijf zitten geen wereldtalenten die de allerbeste opleiding hebben gehad ter wereld. Het ergste zelfs is dat het gemiddelde niveau van een ongeschoolde werknemer is dat ze een laag denk niveau hebben. En daardoor zonder duidelijke leiding van een leider met overwicht (haantjes) heel vaak de verkeerde keuze zullen maken.

De vergelijking met het bedrijfsleven gaat nooit en te nimmer op voor iemand die gezegend is met zoveel talent al bijvoorbeeld Bazoer. Je hoeft niet slim te zijn om goed te kunnen voetballen. Je moet gewoon doen waar je voor betaald wordt. En dat laatste is natuurlijk heel lastig te plaatsen voor een wereldtalent van 18 jaar, die €12.000.000,00 waard is, en €30.000,00 tot €60.000,00 per maand op zijn rekening ziet verschijnen. Hij is namelijk overtuigd dat hij het goed doet. En dat zou je ook denken als je werkgever je zo vorstelijk beloont...

Kortom, scheef!
Wij, iedereen op dit forum praat over miljoenen en gruwelijke salarissen. Maar voor wie is dit nu echt weggelegd? De normale mens in Nederland is blij als ze gemiddeld tussen de €1.500 en €2.500 euro netto per maand zitten. Niet te vergelijken dus.
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2016 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 09:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

als IK iemand niet goed vind wil niet zeggen dat het de juiste keus van mij is.. net zo min als jij dat vind... laat bosz het werk nu maar doen en dan genieten wij van ons ajax ok ?
Je gaat dingen beweren over Traoré terwijl als een ander dat exact hetzelfde doet met Klaassen je helemaal uit je plaat gaat. Dat is toch echt grappig.
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2016 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 09:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en dat basseer je op 1 wedstrijd... knap.. benieuwd hoe die het vanmiddag doet
Op al zijn momenten dit seizoen en ook al gaandeweg vorig seizoen.
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2016 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 13:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Op al zijn momenten dit seizoen en ook al gaandeweg vorig seizoen.
sorry niet mijn mening.. vond elghazi hoe hij over het veld liep een ronaldo wannabee..
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2016 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 13:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

sorry niet mijn mening.. vond elghazi hoe hij over het veld liep een ronaldo wannabee..
Als er iemand dat is, is het Traoré. Maar je gaat van hak op de tak en kan werkelijk niet een ding onderbouwen.
Ajax30
 Ajax30 - zondag 11 december 2016 - 13:27   quote  deeplink  
BAZOER is weg en nu de rest nog ( gudelj serero elghazi )
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2016 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 13:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als er iemand dat is, is het Traoré. Maar je gaat van hak op de tak en kan werkelijk niet een ding onderbouwen.
wat jij wil loetje.. ;)
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2016 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 13:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als er iemand dat is, is het Traoré. Maar je gaat van hak op de tak en kan werkelijk niet een ding onderbouwen.
dat is jou mening prima.. we gaan zien hoe elghazi het langere periode doet.. mijn mening is dat hij teveel capsones heeft en zo ook over het veld dwaalde (voordat hij terug moest jong ajax) kijk de wedstrijd tegen de amateurs in de beker er maar op na..
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2016 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 14:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat is jou mening prima.. we gaan zien hoe elghazi het langere periode doet.. mijn mening is dat hij teveel capsones heeft en zo ook over het veld dwaalde (voordat hij terug moest jong ajax) kijk de wedstrijd tegen de amateurs in de beker er maar op na..
Gaat niet om een mening, ik geef enkel voorbeelden. Waarin heeft El Ghazi capsones gehad dan? Als je wat voorbeelden geeft is het wellicht een optie dat ik je ga begrijpen.
remco k
 remco k - zondag 11 december 2016 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 13:03 schreef JOOD het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, maar in mijn bedrijf zitten geen wereldtalenten die de allerbeste opleiding hebben gehad ter wereld. Het ergste zelfs is dat het gemiddelde niveau van een ongeschoolde werknemer is dat ze een laag denk niveau hebben. En daardoor zonder duidelijke leiding van een leider met overwicht (haantjes) heel vaak de verkeerde keuze zullen maken.

De vergelijking met het bedrijfsleven gaat nooit en te nimmer op voor iemand die gezegend is met zoveel talent al bijvoorbeeld Bazoer. Je hoeft niet slim te zijn om goed te kunnen voetballen. Je moet gewoon doen waar je voor betaald wordt. En dat laatste is natuurlijk heel lastig te plaatsen voor een wereldtalent van 18 jaar, die €12.000.000,00 waard is, en €30.000,00 tot €60.000,00 per maand op zijn rekening ziet verschijnen. Hij is namelijk overtuigd dat hij het goed doet. En dat zou je ook denken als je werkgever je zo vorstelijk beloont...

Kortom, scheef!
Wij, iedereen op dit forum praat over miljoenen en gruwelijke salarissen. Maar voor wie is dit nu echt weggelegd? De normale mens in Nederland is blij als ze gemiddeld tussen de €1.500 en €2.500 euro netto per maand zitten. Niet te vergelijken dus.
Natuurlijk gaat die vergelijking wel op.

Al vele keren is bewezen door onderzoek dat financieen slechts een boost veroorzaakt. Die jongens hebben dus het besef niet dat ze uitverkorenen zijn en zien hun eigen salaris niet anders dan jij of ik.

Als werkgever moet je ervoor zorgen dat je personeel zo tevreden mogelijk is. Dat is in de voetballerij niet anders.

Vrijwel iedere grote trainer wordt geroemd om zijn omgang met zijn spelers of wordt geprezen voor het verzamelen van de juiste mensen om zich heen.
Ztjes
 Ztjes - zondag 11 december 2016 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 14:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk gaat die vergelijking wel op.

Al vele keren is bewezen door onderzoek dat financieen slechts een boost veroorzaakt. Die jongens hebben dus het besef niet dat ze uitverkorenen zijn en zien hun eigen salaris niet anders dan jij of ik.

Als werkgever moet je ervoor zorgen dat je personeel zo tevreden mogelijk is. Dat is in de voetballerij niet anders.

Vrijwel iedere grote trainer wordt geroemd om zijn omgang met zijn spelers of wordt geprezen voor het verzamelen van de juiste mensen om zich heen.
Het verschil tussen een werkgever en de voetballerij is dat bij een werkgever iedereen min of meer bijdraagd aan het product en in de voetballerij naast de vaste 1e elftal spelers minimaal hetzelfde aantal niet wekelijks speelt en geen directe bijdrage levert en daardoor ontstaat er ook wrevel.

Bijv. Van Gaal en Guardiola staan niet echt bekend om hun goede omgang met hun spelers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2016 door Ztjes --
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2016 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 14:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gaat niet om een mening, ik geef enkel voorbeelden. Waarin heeft El Ghazi capsones gehad dan? Als je wat voorbeelden geeft is het wellicht een optie dat ik je ga begrijpen.
zoals ik zei.. beker wedstrijd was de laatste.. daarvoor wel vaker zo over het veld gelopen.. daarbij geeft elghazi zelf aan dat hij nu pas weer weet waarom die het doet..
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2016 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 15:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zoals ik zei.. beker wedstrijd was de laatste.. daarvoor wel vaker zo over het veld gelopen.. daarbij geeft elghazi zelf aan dat hij nu pas weer weet waarom die het doet..
Dat had dus een totaal andere reden...

En toch was hij ondanks hij in een dip zat belangrijk.
JOOD
 JOOD - zondag 11 december 2016 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 14:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk gaat die vergelijking wel op.

Al vele keren is bewezen door onderzoek dat financieen slechts een boost veroorzaakt. Die jongens hebben dus het besef niet dat ze uitverkorenen zijn en zien hun eigen salaris niet anders dan jij of ik.

Als werkgever moet je ervoor zorgen dat je personeel zo tevreden mogelijk is. Dat is in de voetballerij niet anders.

Vrijwel iedere grote trainer wordt geroemd om zijn omgang met zijn spelers of wordt geprezen voor het verzamelen van de juiste mensen om zich heen.
Ze moeten gewoon doen waar ze voor betaald worden, op de manier waarom de trainer betaald wordt. Dus strikt en duidelijk zijn is prima, veel te lang hebben ze op een voetstuk gestaan.

En de vergelijking die je nu weer maakt, dat waren topteams met genoeg volwassenheid.
remco k
 remco k - zondag 11 december 2016 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 17:13 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ze moeten gewoon doen waar ze voor betaald worden, op de manier waarom de trainer betaald wordt. Dus strikt en duidelijk zijn is prima, veel te lang hebben ze op een voetstuk gestaan.

En de vergelijking die je nu weer maakt, dat waren topteams met genoeg volwassenheid.
Lekker zo blijven denken. Dan komen we er wel.
JOOD
 JOOD - zondag 11 december 2016 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 20:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Lekker zo blijven denken. Dan komen we er wel.
Of iedereen laten mee discussieren en het zelfs zo ver laten komen dat 'de partij voor de dieren' mee moet gaan beslissen over ons land. Daaag!
remco k
 remco k - zondag 11 december 2016 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 21:25 schreef JOOD het volgende:

[..]

Of iedereen laten mee discussieren en het zelfs zo ver laten komen dat 'de partij voor de dieren' mee moet gaan beslissen over ons land. Daaag!
Totaal niks met elkaar te maken.. Compleet andere oorzaak ook..
JV
 JV - maandag 12 december 2016 - 10:27   quote  deeplink  
wie snapt warom ajax 12 miljoen voor Bazoer vraagt terwijl er 17 clubs interesse hebben
scheelt toch 18 miljoen met het bedrag van een jaar geleden
nummer10
 nummer10 - maandag 12 december 2016 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 10:27 schreef JV het volgende:
wie snapt warom ajax 12 miljoen voor Bazoer vraagt terwijl er 17 clubs interesse hebben
scheelt toch 18 miljoen met het bedrag van een jaar geleden
nog netjss als je nagaat dat vertonghen en zelfs eriksen voor bijna het zelfde zijn weggegaan.. en hij voor een paar ton is overgenomen
Peterhs
 Peterhs - maandag 12 december 2016 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 08:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Het zijn allemaal geen spitsen. Laten we daar eens mee beginnen. Het zijn vleugelaanvallers.

Als ik Younes, Traore* en El Ghazi dan af zet tegen Fischer, Ebecilio en Kishna kom ik tot de volgende gegevens, op basis van Eredivisie, KNVB beker en Europees voetbal. Ik laat verder nog heel veel spelers buiten beschouwing hoor, denk aan Sulejmani, Ozbiliz, Lukoki, Boerrigter, De Sa en vele andere laagvliegers, plus spelers die eigenlijk geen buitenspeler waren zoals Bojan

Alleen die 5 dan:

Younes: 59 wedstrijden, 10 goals, 14 assists (0.17 en 0.24)
El Ghazi: 95 wedstrijden, 23 goals, 15 assists (0.24 en 0.16)
Kishna: 51 wedstrijden, 7 goals, 16 assist (0.14 en 0.31)
Fischer: 109 wedstrijden, 33 goals, 19 assists (0.30 en 0.17)
Traore: 19 wedstrijden, 5 goals, 4 assists (0.26 en 0.21)
Ebecilio: 51 wedstrijden, 11 goals, 6 assists (0.21 en 0.11)

*: Traore alleen in zijn periode bij Ajax, niet z'n Vitesse tijd.

----------------------------------------

Traore en Fischer scoren, puur op basis van deze statistiek, het hoogst. El Ghazi en Younes zitten daar beide kort achter en komen statistisch beter uit de hoge hoed dan een aantal voorgangers.

Ik heb hierbij trouwens niet naar speelminuten gekeken. Dat was mij te veel werk. Dat zou nog wel interessante inzichten op kunnen leveren.
Nou, de statistieken zeggen niet altijd iets. Als je enkel al kijkt hoeveel 100% kansen die Traore om zeep helpt... Weg met die gast man kom op.
JOOD
 JOOD - dinsdag 13 december 2016 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 23:19 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Nou, de statistieken zeggen niet altijd iets. Als je enkel al kijkt hoeveel 100% kansen die Traore om zeep helpt... Weg met die gast man kom op.
Zitten we ook nog met de Afrika cup he, hij is er maar een gedeelte van de tweede seizoenshelft. Vervanger is bittere noodzaak!
JOOD
 JOOD - dinsdag 13 december 2016 - 11:44   quote  deeplink  
En Youness is een hele bruikbare speler, maar zie ook graag een linksbuiten met diepte. Geeft Bosz veel meer opties.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 15 december 2016 - 14:03   quote  deeplink  
Youness moeten ze lekker op rechts zetten, dan moet ie tenminste wel de achterlijn halen en gaan voorzetten ipv dat eeuwige doorzichtige naar binnen trekken van hem.
Moe word je ervan. Je kijkt naar hem en je weet precies wat ie gaat doen. Niet gek dat die verdedigers toch vaak die bal makkelijk van hem afpakken.
Eide
 Eide - dinsdag 27 december 2016 - 09:56   quote  deeplink  
Het Fenerbahce van Advocaat zou in de markt zijn voor Lasse Schone. Olympique Marseille zou een bod willen doen op Hakim Ziyech.
Eide
 Eide - maandag 02 januari 2017 - 09:23   quote  deeplink  
GUDELJ OP WEG NAAR CHINA

Nemanja Gudelj (25) lijkt het grote geld in China boven een sportief avontuur in Europa te verkiezen. De middenvelder van Ajax is volgens goed ingevoerde bronnen in China rond met Tianjin Teda over een miljoenencontract voor drie jaar.

Bron
p111
 p111 - maandag 02 januari 2017 - 09:49   quote  deeplink  
He He eindelijk goed nws lekker cashen bij de chinezen zijn wij van hem af,kunnen dat geld gebruiken voor een echte voetballer
nummer10
 nummer10 - maandag 02 januari 2017 - 15:13   quote  deeplink  
horen we nooit wat van terug
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 02 januari 2017 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 10:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Clement is nuttig voor jong Ajax maar bijzonder is hij inderdaad niet. Het niveau bij jong Ajax in zijn algemeen is wel hoger geworden dus de stap naar Ajax 1 is kleiner. Dat vind ik wel een goede verandering.
Clement gaat het niet halen, is een gemiddelde speler en kan heel goed uit de voeten vanuit de counter. Ik verwacht nog steeds veel van El Ghazi en anders Leon Bailey halen. Kan op links en recht spelen die jongen
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 02 januari 2017 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2017 - 09:23 schreef Eide het volgende:
GUDELJ OP WEG NAAR CHINA

Nemanja Gudelj (25) lijkt het grote geld in China boven een sportief avontuur in Europa te verkiezen. De middenvelder van Ajax is volgens goed ingevoerde bronnen in China rond met Tianjin Teda over een miljoenencontract voor drie jaar.

Bron
Had ik ook gedaan als ik hem was. Hij kan zich niet onsterfelijk maken bij Ajax, zoals hi jwas bij AZ. Dus hij weet waar zijn plafond ligt en weet nu ook dat hij kan fluiten naar het grote geld in een grote competitie. Daarbij wie wil heb hebben met zo'n instelling?

Gewoon slim, deze jongen heeft het top voetbal al opgegeven en weet dat hij dat ook niet aankan. Het verbaasd me niets, dus 3 jaar cashen en klaar en misschien dan naar Swansea gaan ofzo.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 januari 2017 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2017 - 19:21 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Had ik ook gedaan als ik hem was. Hij kan zich niet onsterfelijk maken bij Ajax, zoals hi jwas bij AZ. Dus hij weet waar zijn plafond ligt en weet nu ook dat hij kan fluiten naar het grote geld in een grote competitie. Daarbij wie wil heb hebben met zo'n instelling?

Gewoon slim, deze jongen heeft het top voetbal al opgegeven en weet dat hij dat ook niet aankan. Het verbaasd me niets, dus 3 jaar cashen en klaar en misschien dan naar Swansea gaan ofzo.
gewoon een zielig portret.. maar geef hem gelijk dat hij gaat cashen maar hoop dat hij daar op zijn bek gaat en aan de kanten geschoven word zonder inkomsten..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 januari 2017 door nummer10 --
p111
 p111 - dinsdag 03 januari 2017 - 08:58   quote  deeplink  
Mee eens wat een weggooier
remco k
 remco k - dinsdag 03 januari 2017 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 januari 2017 - 19:17 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Clement gaat het niet halen, is een gemiddelde speler en kan heel goed uit de voeten vanuit de counter. Ik verwacht nog steeds veel van El Ghazi en anders Leon Bailey halen. Kan op links en recht spelen die jongen
Baley moet inmiddels 20 miljoen plus kosten..
JOOD
 JOOD - dinsdag 03 januari 2017 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2017 - 09:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Baley moet inmiddels 20 miljoen plus kosten..
Als ze echt overtuigd zijn van zijn kunnen is 15 miljoen een flink bedrag, maar wel reeel denk ik. Toptalent, direct in de basis, wordt alleen maar meer waard. Nogmaals, als ze er van overtuigd zijn sta ik helemaal achter een groot bedrag.
p111
 p111 - dinsdag 03 januari 2017 - 11:13   quote  deeplink  
Dat dachten we van Sulejmani ook,dit zijn geen bedragen voor Ajax.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 03 januari 2017 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2017 - 09:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Baley moet inmiddels 20 miljoen plus kosten..
Als dit waar is, dan is dat wel heel erg veel geld, teveel in mijn ogen. In dat geval hopen dat kluivert, El Ghazi en Younes het gewoon goed gaan doen.

Probleem is dat die extreme creatieve voetballers in Nederland worden doodgemaakt in de jeugd, daarom moet je ze uit het buitenland halen.
Ik weet vroeger nog wel, dat als je ging pielen met een bal en continu de actie maakte, dan schold de coach je verrot, afspelen!!!!
Eide
 Eide - dinsdag 03 januari 2017 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2017 - 11:42 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik weet vroeger nog wel, dat als je ging pielen met een bal en continu de actie maakte, dan schold de coach je verrot, afspelen!!!!
En terecht, want je vertraagt het spel. Een echt creatieve speler versnelt het spel en zal de bal niet langer in bezit hebben als strikt noodzakelijk om een doelgerichte actie mogelijk te maken.

Helaas zijn er veel technisch begaafde spelers die pielen om het pielen. Postbodevoetbal. Je tegenstander het liefst 3 keer voorbij gaan in plaats van de bal richting het knikkerpotje te spelen, of die bal naar het knikkerpotje dribbelen.

Het probleem is niet dat we geen creatieve spelers hebben. Het probleem is dat we te weinig spelers hebben die gebruik maken van de creatieve spelers die we hebben. Iemand als Nouri kan elke speler vrij voor de keeper zetten. Andere spelers moeten die ruimtes dan wel zien. Gebeurt dat niet krijg je een passeeractie, gedraai en gepiel in de kleine ruimte. Ziet er misschien leuk uit maar is gewoon een zwaktebod, een diskwalificatie van je creatieve positiespel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 januari 2017 door Eide --
JOOD
 JOOD - dinsdag 03 januari 2017 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2017 - 11:13 schreef p111 het volgende:
Dat dachten we van Sulejmani ook,dit zijn geen bedragen voor Ajax.
Sulejmani heeft een half jaar goed gespeeld bij Heerenveen. Veel te kort door de bocht gescout, als hij al gescout is. Ook was dit in 2008, 8 jaar geleden. Ajax stond er toen heel anders voor financieel en qua organisatie. De fluwelen revolutie heeft Ajax goed gedaan. Financieel misschien wel de beste club van de wereld. Misschien is het nu wel tijd om zwaar en gericht in te kopen?
JOOD
 JOOD - dinsdag 03 januari 2017 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2017 - 12:15 schreef Eide het volgende:

[..]

En terecht, want je vertraagt het spel. Een echt creatieve speler versnelt het snel en zal de bal niet langer in bezit hebben als strikt noodzakelijk om een doelgerichte actie mogelijk te maken.

Helaas zijn er veel technisch begaafde spelers die pielen om het pielen. Postbodevoetbal. Je tegenstander het liefst 3 keer voorbij gaan in plaats van de bal richting het knikkerpotje te spelen, of die bal naar het knikkerpotje dribbelen.

Het probleem is niet dat we geen creatieve spelers hebben. Het probleem is dat we te weinig spelers hebben die gebruik maken van de creatieve spelers die we hebben. Iemand als Nouri kan elke speler vrij voor de keeper zetten. Andere spelers moeten die ruimtes dan wel zien. Gebeurt dat niet krijg je passeeractie, gedraai en gepiel in de kleine ruimte. Ziet er misschien leuk uit maar is gewoon een zwaktebod, een diskwalificatie van je creatieve positiespel.
Klopt. Kijk maar naar Ziyech bijvoorbeeld. Eriksen in zijn laatste jaar, Suarez in zijn laatste jaar. Effectiviteit door middel van creativiteit is het echte talent. En daar hebben we op dit moment een paar pareltjes van in de jeugd. Maar.. die zijn er nog niet, duurt nog een paar jaar. Vandaar dat Ziyech een van de betere aankopen van de afgelopen jaren geweest is.
p111
 p111 - dinsdag 03 januari 2017 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2017 - 12:31 schreef JOOD het volgende:

[..]

Sulejmani heeft een half jaar goed gespeeld bij Heerenveen. Veel te kort door de bocht gescout, als hij al gescout is. Ook was dit in 2008, 8 jaar geleden. Ajax stond er toen heel anders voor financieel en qua organisatie. De fluwelen revolutie heeft Ajax goed gedaan. Financieel misschien wel de beste club van de wereld. Misschien is het nu wel tijd om zwaar en gericht in te kopen?
Laten we dat zo houden en niet weer in de afgrond vallen te link gewoon
JOOD
 JOOD - dinsdag 03 januari 2017 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2017 - 12:53 schreef p111 het volgende:

[..]

Laten we dat zo houden en niet weer in de afgrond vallen te link gewoon
Is het link? Suarez, Huntelaar en nu Ziyech bijvoorbeeld zijn mooie voorbeelden van de voordelen.

Directe versterking, je team is dus beter. Tegenstanders kijken ook tv en lezen ook de krant en dus sta je met 1-0 voor. Na een paar jaar van sportief succes maak je ook nog dikke winst op zo'n speler.

Het enige probleem is het vaststellen van deze 'buitencategorie'. Maar kun je iemand kopen uit deze categorie moet je daar serieus over nadenken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1003029