BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
JOOD
 JOOD - vrijdag 09 december 2016 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 10:43 schreef remco k het volgende:
Ik zou daar alleen iemand halen omdat je Traore kwijt raakt in de zomer..

Overigens speelt Larson vaak gewoon heel matig tegen de grote clubs..
Daarom zou ik graag twee gerichte goed gescoutte aanwinsten zien op de flanken. 1 achter Youness, 1 ipv Traore. En geen bekende.
remco k
 remco k - vrijdag 09 december 2016 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 11:07 schreef JOOD het volgende:

[..]

Daarom zou ik graag twee gerichte goed gescoutte aanwinsten zien op de flanken. 1 achter Youness, 1 ipv Traore. En geen bekende.
Dan he je toch gewoon te veel spelers...
remco k
 remco k - vrijdag 09 december 2016 - 11:13   quote  deeplink  
4 spelers voor 2 posities is meer dan voldoende..
JOOD
 JOOD - vrijdag 09 december 2016 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 11:13 schreef remco k het volgende:
4 spelers voor 2 posities is meer dan voldoende..
Klopt wel, maar dan moeten ze wel laten zien waarom ze in Ajax 1 thuis horen. En Traore, met alle respect, is van Chelsea. Dus die gast heeft na een half jaar van falen ook laten zien dat we er niks mee kunnen. Dus terugsturen. Hard? Of Ambitieus? Haal dan 1 of 2 ruwe diamantjes op om te laten wennen aan het Ajax spel. Als je niet schiet, kun je ook niet scoren.
remco k
 remco k - vrijdag 09 december 2016 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 11:37 schreef JOOD het volgende:

[..]

Klopt wel, maar dan moeten ze wel laten zien waarom ze in Ajax 1 thuis horen. En Traore, met alle respect, is van Chelsea. Dus die gast heeft na een half jaar van falen ook laten zien dat we er niks mee kunnen. Dus terugsturen. Hard? Of Ambitieus? Haal dan 1 of 2 ruwe diamantjes op om te laten wennen aan het Ajax spel. Als je niet schiet, kun je ook niet scoren.
We schieten alleen voldoende en scoren dus ook voldoende.

NIet iedere speler die een paar maanden minder presteerd moet je direct afrekenen en op laten rotten. Soms hebben jongens ook gewoon het vertrouwen nodig om zichzelf weer te hervinden in het veld of om de vorm terug te vinden.

Met Youness Cerny Ghazi en ook Traore hebben wij met afstand de gevaarlijkste en best bezette flanken van Nederland, en die jongens hebben ook dit seizoen al bewezen ook in Europa mee te kunnen.
JOOD
 JOOD - vrijdag 09 december 2016 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 11:51 schreef remco k het volgende:

[..]

We schieten alleen voldoende en scoren dus ook voldoende.

NIet iedere speler die een paar maanden minder presteerd moet je direct afrekenen en op laten rotten. Soms hebben jongens ook gewoon het vertrouwen nodig om zichzelf weer te hervinden in het veld of om de vorm terug te vinden.

Met Youness Cerny Ghazi en ook Traore hebben wij met afstand de gevaarlijkste en best bezette flanken van Nederland, en die jongens hebben ook dit seizoen al bewezen ook in Europa mee te kunnen.
Ok, ik respecteer je mening.

Ik denk alleen dat het veel beter kan op die posities. Zoals ik al zei, Younes zie ik nog wel terugkomen, Cerny zal zich zeker gaan ontwikkelen. Over El Ghazi twijfel ik nog het meest. Kan 2 kanten op met hem. Traore is een geweldige aankoop geweest op papier, maar laat het niet zien.

Ik zou graag een goede gerichte aankoop zien van Veldmate. Voor nu, over 1 of 2 jaar.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 09 december 2016 - 14:05   quote  deeplink  
mee eens JOOD hoop dat elghazi de lijn doortrekt..
Eide
 Eide - zaterdag 10 december 2016 - 16:29   quote  deeplink  
'Wolfsburg hengelt naar Bazoer; bod van 22 miljoen'

VfL Wolfsburg is volgens Kicker de belangrijkste gegadigde om Riechedly Bazoer te verlossen van Ajax. De Duitse club, die een zeer moeizaam seizoen doormaakt, heeft naar verluidt 22 miljoen euro over voor de in Amsterdam op een zijspoor geraakte middenvelder.

VfL Wolfsburg, de club waar oud-PSV'er Jeffrey Bruma de defensie leidt, staat daarmee volgens het Duitse voetbaltijdschrift op het punt AC Milan, Napoli en AS Roma af te troeven in de strijd om Bazoer. Volgens Kicker zijn er deze week gesprekken geweest tussen Wolfsburg en de Utrechtse middenvelder.

Het is al enkele weken duidelijk dat Bazoer geen toekomst meer heeft in Amsterdam. De 21-jarige Oranje-international weigerde te trainen na zijn reserverol onder Peter Bosz en mag uitkijken naar een nieuwe club.

Bazoer kan wellicht de plek overnemen van vedette Julian Draxler, die Wolfsburg volgens Kicker in de winterstop zal verlaten. Trainer Valérien Ismaël heeft de aanvallende middenvelder ook al min of meer op een zijspoor gezet. Draxler, die in 2015 voor 36 miljoen euro werd gehaald, wordt niet gepruimd door de aanhang van de club van autofabrikant Volkswagen. Hij werd afgelopen zaterdag uitgefloten toen hij inviel tegen Hertha BSC. In de media herhaalde de Duitse international dat hij graag weg wil. Arsenal zou interesse hebben.

Bron
nummer10
 nummer10 - zaterdag 10 december 2016 - 16:40   quote  deeplink  
inpakken en wegwezen
remco k
 remco k - zaterdag 10 december 2016 - 17:04   quote  deeplink  
Schijnt voor 12 miljoen rond gekomen te zijn..

Schandalig en een schijntje..

Zonde, zonde zonde..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 10 december 2016 - 17:19   quote  deeplink  
mensen met zoon instelling heeft ajax niks aan remco.. die komt er niet.. heeft gewoon een kut mentaliteit.. voor wolfsburg met nog een laffere speelstijl dan de boer kan die wss prima uit de voeten overigens.. maar dacht dat meneer zoveel aanbiedingen had van topclubs ? een ploeg die vecht tegen degradatie valt daar ook onder ??
Brandje
 Brandje - zaterdag 10 december 2016 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 17:19 schreef nummer10 het volgende:
mensen met zoon instelling heeft ajax niks aan remco.. die komt er niet.. heeft gewoon een kut mentaliteit.. voor wolfsburg met nog een laffere speelstijl dan de boer kan die wss prima uit de voeten overigens.. maar dacht dat meneer zoveel aanbiedingen had van topclubs ? een ploeg die vecht tegen degradatie valt daar ook onder ??
Allemaal leuk wat je zegt maar waar baseer jij op dat hij een kutmentaliteit heeft.
JOOD
 JOOD - zaterdag 10 december 2016 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 17:04 schreef remco k het volgende:
Schijnt voor 12 miljoen rond gekomen te zijn..

Schandalig en een schijntje..

Zonde, zonde zonde..
Inderdaad grote zonde!

Jammer dat hij het niet heeft kunnen volhouden. In potentie misschien wel een van de beste middenvelders van Nederland. Maar dan zal zijn houding nog veel moeten veranderen..

Op dit moment een goede keuze. Voor Ajax en Bazoer.
Brandje
 Brandje - zaterdag 10 december 2016 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 17:38 schreef JOOD het volgende:

[..]

Inderdaad grote zonde!

Jammer dat hij het niet heeft kunnen volhouden. In potentie misschien wel een van de beste middenvelders van Nederland. Maar dan zal zijn houding nog veel moeten veranderen..

Op dit moment een goede keuze. Voor Ajax en Bazoer.
Wolfsburg wel een club met potentie maar blijf het jammer vinden dat jonge spelers die een terugval hebben niet de kans krijgen om zich terug te knokken. In mijn ogen veel te snel afscheid van hem genomen
remco k
 remco k - zaterdag 10 december 2016 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 17:19 schreef nummer10 het volgende:
mensen met zoon instelling heeft ajax niks aan remco.. die komt er niet.. heeft gewoon een kut mentaliteit.. voor wolfsburg met nog een laffere speelstijl dan de boer kan die wss prima uit de voeten overigens.. maar dacht dat meneer zoveel aanbiedingen had van topclubs ? een ploeg die vecht tegen degradatie valt daar ook onder ??
Je kent hem helemaal niet en oordeelt over zijn mentaliteit. Misschien is die juist wel heel goed en weet hij dat ie onder bosz geen kans maakt. En wil hij gewoon spelen. Als je geen wedstrijden speet sta je gewoon stil in je ontwikkeling, waarschijnlijk ook de reden dat ie niet bij de grote clubs tekent.
remco k
 remco k - zaterdag 10 december 2016 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 17:44 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wolfsburg wel een club met potentie maar blijf het jammer vinden dat jonge spelers die een terugval hebben niet de kans krijgen om zich terug te knokken. In mijn ogen veel te snel afscheid van hem genomen
Eens.
Eide
 Eide - zaterdag 10 december 2016 - 17:51   quote  deeplink  
Bazoer akkoord met Wolfsburg

VfL Wolfsburg heeft in de strijd om de handtekening van Riechedly Bazoer (20) een leger clubs afgetroefd. De huidige nummer 15 van de Bundesliga bereikte een mondeling akkoord met de speler van Ajax en zijn broer en zaakwaarnemer Irchandly Bazoer over een contract voor 4,5 jaar dat op 1 januari ingaat.

Voor de kapitaalkrachtige Duitse club, waar ook Jeffrey Bruma onder contract staat en Ton Lokhoff assistent-trainer is, bleek de door Ajax zwart-op-wit gezette transfersom geen enkel probleem. Ook bijna twintig(!) andere geïnteresseerden bleken bereid dat bedrag op tafel te leggen. Maar zelfs de last-minute belangstelling van Juventus en Everton kon Bazoer niet meer op andere gedachten brengen. Afgelopen zomer toonde VfL Wolfsburg al interesse en het verhaal van technisch directeur Klaus Allofs, het sportieve plaatje en de financiële voorwaarden spraken de middenvelder aan.

Danny Blind
Met het vertrek van Bazoer komt er een einde aan zijn vierjarige periode bij Ajax, dat hem als 16-jarige voor 300.000 euro overnam van PSV. Peter Bosz maakte zelden gebruik van het grote talent, dat het onder Frank de Boer tot het Nederlands elftal schopte. Bondscoach Danny Blind heeft Bazoer op het hart gedrukt ervoor te zorgen dat hij weer aan spelen toekomt. Die kans biedt VfL Wolfsburg hem. De clubleiding ziet in Bazoer de speler die het sportieve tij moet keren.

Bron
nummer10
 nummer10 - zaterdag 10 december 2016 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 17:27 schreef Brandje het volgende:

[..]

Allemaal leuk wat je zegt maar waar baseer jij op dat hij een kutmentaliteit heeft.
psv geen speelminuutjes koppie laten hangen en vertrekken..
ajax zit even tegen koppie hangen en weg..

hij wil niet vechten voor zijn kansen dus ja kut mentaliteit..
remco k
 remco k - zaterdag 10 december 2016 - 17:58   quote  deeplink  
http://ajax.nl/streams/ajax-actueel/winterstop-voor-bazoer-begonnen.htm?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
remco k
 remco k - zaterdag 10 december 2016 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 17:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

psv geen speelminuutjes koppie laten hangen en vertrekken..
ajax zit even tegen koppie hangen en weg..

hij wil niet vechten voor zijn kansen dus ja kut mentaliteit..
Pogba wou weg bij united omdat ie geen kansen kreeg. Zo zijn er nog wel honderd voorsneden van spelers die weggingen omdat ze niet aan spelen toekwamen. En toch haalden die spelers een hoog niveau nadat vertrek.

Hij ging bij psv weg omdat de jeugd daar überhaupt nooit een kans kreeg. Was gewoon een logische stap net zoals dit dat is.

Die jongen gaat er echt wel komen en dan zullen wij met zijn alleen Ajax weer vervloeken dat ze hem zo makkelijk hebben laten gaan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 10 december 2016 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 17:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

psv geen speelminuutjes koppie laten hangen en vertrekken..
ajax zit even tegen koppie hangen en weg..

hij wil niet vechten voor zijn kansen dus ja kut mentaliteit..
Wat een bullshit. Bazoer had toentertijd nog geen contract getekend bij psv en vond dat het sportieve aspect bij Ajax hem beter zou maken dan wat psv hem voorhield. Dat is kiezen voor je eigen weg en ik ben blij dat sommige spelers dat zelf nog beslissen. Vervolgens heeft hij het bovengemiddeld goed gedaan bij Ajax met, zeker afgelopen 2 seizoenen, een ontwikkeling waarvoor hij naar Ajax is gekomen. Dit seizoen onder Bosz is hij op een zijspoor beland en daarvoor is hij niet alleen schuldig. Ook de staf heeft hem veel te gemakkelijk aan de kant geschoven. Bazoer kiest nu wederom voor zijn eigen ontwikkeling, want als hij een geldwolf was geweest waren er wel andere clubs geweest waarheen hij was gegaan. Ik weet zeker dat Wolfsburg heel veel plezier aan hem gaat beleven en ik vind het jammer dat het tijdperk Bazoer bij Ajax op deze manier moet eindigen.

Overigens roep jij enkel dat zijn mentaliteit kut is, maar je zou eens naar jezelf moeten kijken als je werkgever je van de 1 op de andere dag aan de kant schuift en alleen nog maar gebruik maakt van je kwaliteiten wanneer het er eigenlijk niet toe doet!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 10 december 2016 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 17:44 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wolfsburg wel een club met potentie maar blijf het jammer vinden dat jonge spelers die een terugval hebben niet de kans krijgen om zich terug te knokken. In mijn ogen veel te snel afscheid van hem genomen
Hier ben ik het zeker mee eens, en dat is wat ik al vaker heb aangegeven. Ik ga je voorspellen dat Bazoer bij Wolfsburg zichzelf verder gaat ontwikkelen en het zal me niets verbazen als hij over een aantal jaren bij een echte topclub speelt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2016 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 10 december 2016 - 18:55   quote  deeplink  
'Ajax heeft opnieuw beet in Zuid-Amerika: akkoord over Paraguayaanse back'

Ajax heeft met het Paraguayaanse Olimpia een akkoord bereikt over de transfer van Rodi Ferreira. Dat melden Zuid-Amerikaanse media zaterdag. In november werd de belangstelling vanuit Amsterdam voor de achttienjarige rechtsback al gemeld.

Nu zou er dus zelfs een transfer naar Amsterdam in de maak zijn voor Ferreira. Eind november was op foto's te zien dat hoofd scouting Henk Veldmate en scout Hans van der Zee in Paraguay aanwezig waren om de vleugelverdediger te bekijken.

Ferreira speelde de afgelopen jaren voor diverse vertegenwoordigende elftallen. Hij droeg het tenue van onder meer Paraguay onder 17. De 1 meter 79 lange Ferreira speelde sinds medio 2015 ruim dertig wedstrijden op het hoogste niveau van Paraguay. Driemaal was de rechtspoot trefzeker.

Als een transfer naar Ajax inderdaad aanstaande is, heeft dat vermoedelijk te maken met de situatie van Kenny Tete. Hij zit al maanden op de bank in de Arena en is ongelukkig met die situatie. Mogelijk vertrekt Tete in de winterstop naar het buitenland. Zaterdag werd bekend dat Riechedly Bazoer, een andere bankzitter, naar de Bundesliga verkast. Afgelopen zomer haalde Ajax met Davison Sánchez en Mateo Cassierra al twee andere Zuid-Amerikanen naar Nederland.

Tekst: AjaxPrimeur.nl

Let op: Ik vind het een kutsite, maar kwam dit nieuws tegen via HL. Vandaar dat ik het hier plaats!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 10 december 2016 - 18:55   quote  deeplink  
Mocht dit nieuw waar wezen dat lijkt het handje van Veldmate steeds zichtbaarder te worden! Iets waar ik enorm blij mee ben want er zitten pareltjes in Zuid-Amerika!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2016 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zaterdag 10 december 2016 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 18:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Bazoer had toentertijd nog geen contract getekend bij psv en vond dat het sportieve aspect bij Ajax hem beter zou maken dan wat psv hem voorhield. Dat is kiezen voor je eigen weg en ik ben blij dat sommige spelers dat zelf nog beslissen. Vervolgens heeft hij het bovengemiddeld goed gedaan bij Ajax met, zeker afgelopen 2 seizoenen, een ontwikkeling waarvoor hij naar Ajax is gekomen. Dit seizoen onder Bosz is hij op een zijspoor beland en daarvoor is hij niet alleen schuldig. Ook de staf heeft hem veel te gemakkelijk aan de kant geschoven. Bazoer kiest nu wederom voor zijn eigen ontwikkeling, want als hij een geldwolf was geweest waren er wel andere clubs geweest waarheen hij was gegaan. Ik weet zeker dat Wolfsburg heel veel plezier aan hem gaat beleven en ik vind het jammer dat het tijdperk Bazoer bij Ajax op deze manier moet eindigen.

Overigens roep jij enkel dat zijn mentaliteit kut is, maar je zou eens naar jezelf moeten kijken als je werkgever je van de 1 op de andere dag aan de kant schuift en alleen nog maar gebruik maakt van je kwaliteiten wanneer het er eigenlijk niet toe doet!
Helemaal eens.
remco k
 remco k - zaterdag 10 december 2016 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 18:55 schreef Ajax Warrior het volgende:
Mocht dit nieuw waar wezen dat lijkt het handje van Veldmate steeds zichtbaarder te worden! Iets waar ik enorm blij mee ben want er zitten pareltjes in Zuid-Amerika!
Zeker. Ik hoop ook dagboek dat blijft doorzetten.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 10 december 2016 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 18:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker. Ik hoop ook dagboek dat blijft doorzetten.
geen eigen jeugd he... niet erg ?
nummer10
 nummer10 - zaterdag 10 december 2016 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 18:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Bazoer had toentertijd nog geen contract getekend bij psv en vond dat het sportieve aspect bij Ajax hem beter zou maken dan wat psv hem voorhield. Dat is kiezen voor je eigen weg en ik ben blij dat sommige spelers dat zelf nog beslissen. Vervolgens heeft hij het bovengemiddeld goed gedaan bij Ajax met, zeker afgelopen 2 seizoenen, een ontwikkeling waarvoor hij naar Ajax is gekomen. Dit seizoen onder Bosz is hij op een zijspoor beland en daarvoor is hij niet alleen schuldig. Ook de staf heeft hem veel te gemakkelijk aan de kant geschoven. Bazoer kiest nu wederom voor zijn eigen ontwikkeling, want als hij een geldwolf was geweest waren er wel andere clubs geweest waarheen hij was gegaan. Ik weet zeker dat Wolfsburg heel veel plezier aan hem gaat beleven en ik vind het jammer dat het tijdperk Bazoer bij Ajax op deze manier moet eindigen.

Overigens roep jij enkel dat zijn mentaliteit kut is, maar je zou eens naar jezelf moeten kijken als je werkgever je van de 1 op de andere dag aan de kant schuift en alleen nog maar gebruik maakt van je kwaliteiten wanneer het er eigenlijk niet toe doet!
onder de boer viel hij al ver weg en moest hij banken.. onder bosz toch weer de kans gekregen en niet goed genoeg bevonden ondanks zijn leuke wedstrijdjes onder de boer.. dus vraag me af of hij het gaat halen.. of in duitsland totaal afgebrand gaat worden naar een paar slechte wedstrijden.. ps je verhaal op de werkgever, been there done that.. opgeven en weglopen ? nee harder werken en laten zien dat hij ernaast zit.. en verdien heel wa minder knaken dan die verwende ventjes die bij een tegenslag gaan janken en weglopen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2016 door nummer10 --
remco k
 remco k - zaterdag 10 december 2016 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 20:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

geen eigen jeugd he... niet erg ?
Nogal domme opmerking.
remco k
 remco k - zaterdag 10 december 2016 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 20:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

onder de boer viel hij al ver weg en moest hij banken.. onder bosz toch weer de kans gekregen en niet goed genoeg bevonden ondanks zijn leuke wedstrijdjes onder de boer.. dus vraag me af of hij het gaat halen.. of in duitsland totaal afgebrand gaat worden naar een paar slechte wedstrijden.. ps je verhaal op de werkgever, been there done that.. opgeven en weglopen ? nee harder werken en laten zien dat hij ernaast zit.. en verdien heel wa minder knaken dan die verwende ventjes die bij een tegenslag gaan janken en weglopen..
In Duitsland wordt een speler niet afgebrand na een paar slechte wedstseijden. Daar weten ze wel hoe je met talent om gaat.
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 10 december 2016 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 20:42 schreef remco k het volgende:

[..]

In Duitsland wordt een speler niet afgebrand na een paar slechte wedstseijden. Daar weten ze wel hoe je met talent om gaat.
Dat denk jij, maar in Duitsland is de trainer een autoriteit en kun je je als speler helemaal niet zoveel
permiteren.
Vraag het maar aan Stevens en van Beek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2016 door Ztjes --
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 10 december 2016 - 21:11   quote  deeplink  
De rechtsback komt ook onder druk te staan. Als de berichten kloppen met de koop van Rodi Ferreira.
Het lijkt erop dat jeugdspelers met spatjes uit een ander vaatje moeten gaan tappen.
Wij zijn al klaar, voordat de transferperiode begint. Whahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2016 door Ztjes --
remco k
 remco k - zaterdag 10 december 2016 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 20:53 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Dat denk jij, maar in Duitsland is de trainer een autoriteit en kun je je als speler helemaal niet zoveel
permiteren.
Vraag het maar aan Stevens en van Beek.
Zeker. Zijn ook dr trainer met veel succes daar dr laatste jaren.

Overigens is het niet iets dag ik denk. Het is iets dat ik zie. Behalve bij de hele grote aankopen. Die moeten inderdaad direct en vrijwel altijd presteren maar talenten en jonge aankopen krijgen bij de clubs tijd zat om zich te ontwikkelen en supporter daar weten wel hoe ze met dat soort jongens om koeten gaan.
remco k
 remco k - zaterdag 10 december 2016 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 21:11 schreef Ztjes het volgende:
De rechtsback komt ook onder druk te staan. Als de berichten kloppen met de koop van Rodi Ferreira.
Het lijkt erop dat jeugdspelers met spatjes uit een ander vaatje moeten gaan tappen.
Wij zijn al klaar, voordat de transferperiode begint. Whahaha
Wat heeft die aankoop met de jeugd van Ajax zelf te maken?
JOOD
 JOOD - zaterdag 10 december 2016 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 21:11 schreef Ztjes het volgende:
De rechtsback komt ook onder druk te staan. Als de berichten kloppen met de koop van Rodi Ferreira.
Het lijkt erop dat jeugdspelers met spatjes uit een ander vaatje moeten gaan tappen.
Wij zijn al klaar, voordat de transferperiode begint. Whahaha
Of Veldmate heet Einstein en is het een perfecte rechtsbuiten..?
JOOD
 JOOD - zaterdag 10 december 2016 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 20:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

onder de boer viel hij al ver weg en moest hij banken.. onder bosz toch weer de kans gekregen en niet goed genoeg bevonden ondanks zijn leuke wedstrijdjes onder de boer.. dus vraag me af of hij het gaat halen.. of in duitsland totaal afgebrand gaat worden naar een paar slechte wedstrijden.. ps je verhaal op de werkgever, been there done that.. opgeven en weglopen ? nee harder werken en laten zien dat hij ernaast zit.. en verdien heel wa minder knaken dan die verwende ventjes die bij een tegenslag gaan janken en weglopen..
Helemaal mee eens, hij heeft echt wel kansen gehad. Maar veel te weinig geknokt naar mijn mening. Jong, en een gruwelijk slechte zaakwaarnemer. Zucht. Broertje regelt het wel, broertje rijdt ook zomaar in op een mensenmassa met zn dikke Mercedes.
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 10 december 2016 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 21:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat heeft die aankoop met de jeugd van Ajax zelf te maken?
Misschien dat er die aankoop wel is gedaan, omdat Tete (heel jammer) niet wilt bijtekenen....
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 10 december 2016 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 21:34 schreef JOOD het volgende:

[..]

Of Veldmate heet Einstein en is het een perfecte rechtsbuiten..?
Wil jij alles in een keer door Zuid-Amerikanen invullen of zijn er geen eigen jeugd vleugelaanvallers?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2016 door Ztjes --
Eide
 Eide - zaterdag 10 december 2016 - 22:08   quote  deeplink  
Ajax bevestigt transfer: ‘Ik heb een goed gesprek gehad met Bazoer’

Ajax heeft bevestigd dat Riechedly Bazoer in ieder geval tot de winterstop niet meer in actie komt omdat zijn transfer in ‘een afrondende fase’ zit. De Telegraaf meldde eerder op de zaterdag al dat de middenvelder een mondeling akkoord met VfL Wolfsburg heeft bereikt en dat hij twaalf miljoen euro moet kosten.

Bosz laat op de clubwebsite weten dat Bazoer niet bij de selectie zit voor het duel met FC Twente en dat hij ‘een goed gesprek’ met de zesvoudig international van het Nederlands elftal heeft gehad. “Wij spelen de komende acht dagen drie heel belangrijke wedstrijden. Tussendoor staan drie hersteltrainingen en twee tactische trainingen gepland. Dat zijn voor hem geen trainingen waar hij iets aan heeft met het oog op een nieuwe club.”

“Ik wil die trainingen werken met spelers die gefocust zijn op onze komende tegenstander. Om die reden hebben we hem vrij gegeven voor deze laatste week. We hebben elkaar de hand geschud en zijn op een goede manier uit elkaar gegaan”, aldus Bosz.

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2016 door Eide --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 10 december 2016 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 17:27 schreef Brandje het volgende:

[..]

Allemaal leuk wat je zegt maar waar baseer jij op dat hij een kutmentaliteit heeft.
Omdat de psvers dat zeiden toen hij daar vertrok!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 10 december 2016 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 22:23 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Omdat de psvers dat zeiden toen hij daar vertrok!
en maakt zijn reputatie nog waar ook
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 10 december 2016 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 22:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en maakt zijn reputatie nog waar ook
Voor jou ja, voor mij niet!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 10 december 2016 - 22:46   quote  deeplink  
Bazoer wilde niet op 6 spelen, terwijl ieder analist er mee eens is dat hij op dit moment de beste is. Zowel de boer als bosz zetten hem daar niet neer. Dan geven ze andere mindere goede spelers de voorkeur. Ook bij oranje speelt hij niet op 6. Dus van alle trainers die hij tijdens Ajax periode heeft gehad, zetten bazoer niet op 6 maar elders of op de bank.
Dan zou het niet aan bazoer liggen??

Wat wilde bazoer. Bazoer wilde niet de meest verdedigende middenvelder zijn, meer de rol van Klaassen wilde hij. Opzich zou hij dat ook prima kunnen.

Vorig jaar speelde hij naast Klaassen, maar dan ontbreekt de creativiteit. Dat moest dit seizoen anders, dan moet je kiezen tussen Klaassen of Bazoer. Klaassen is gebleven(niet door selecteren), dan betekend dat bazoer op de bank beland. Ook de boer moest vorig jaar kiezen tussen bazoer of klaassen en koos toen ook voor Klaassen en toen belanden bazoer ook op de bank.

Bazoer wilde iets wat, dat was niet eens perse spelen, want dan had hij echt wel op 6 gespeeld, vorig jaar ook het geval. Hij wilde op 1 van de 2 aanvallende positie staan. 1 plek dat moet voor een creative speler zijn, de andere had best gekund.
Maar mijn voorkeur gaat ook voor Klaassen uit, maar je had vorige zomer ook klaassen kunnen verkopen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 10 december 2016 - 23:02   quote  deeplink  
Geruchten worden hardnekkiger dat Ajax een akkoord heeft met die Paraguayaanse back. Schijnt een goede speler te zijn waar meer grote clubs achteraan zitten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2016 door Loetje --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 10 december 2016 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 22:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Voor jou ja, voor mij niet!!
prima
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 10 december 2016 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 22:46 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Bazoer wilde niet op 6 spelen, terwijl ieder analist er mee eens is dat hij op dit moment de beste is. Zowel de boer als bosz zetten hem daar niet neer. Dan geven ze andere mindere goede spelers de voorkeur. Ook bij oranje speelt hij niet op 6. Dus van alle trainers die hij tijdens Ajax periode heeft gehad, zetten bazoer niet op 6 maar elders of op de bank.
Dan zou het niet aan bazoer liggen??

Wat wilde bazoer. Bazoer wilde niet de meest verdedigende middenvelder zijn, meer de rol van Klaassen wilde hij. Opzich zou hij dat ook prima kunnen.

Vorig jaar speelde hij naast Klaassen, maar dan ontbreekt de creativiteit. Dat moest dit seizoen anders, dan moet je kiezen tussen Klaassen of Bazoer. Klaassen is gebleven(niet door selecteren), dan betekend dat bazoer op de bank beland. Ook de boer moest vorig jaar kiezen tussen bazoer of klaassen en koos toen ook voor Klaassen en toen belanden bazoer ook op de bank.

Bazoer wilde iets wat, dat was niet eens perse spelen, want dan had hij echt wel op 6 gespeeld, vorig jaar ook het geval. Hij wilde op 1 van de 2 aanvallende positie staan. 1 plek dat moet voor een creative speler zijn, de andere had best gekund.
Maar mijn voorkeur gaat ook voor Klaassen uit, maar je had vorige zomer ook klaassen kunnen verkopen.
Vertel mij nu eens waar jij al deze onzin vandaan haalt? Bazoer heeft vorig jaar 29, ja je leest het goed 29, competitiewedstrijden gespeeld. Dan lijkt het geenzins op de keus tussen Klaassen en Bazoer. Volgens mij verzin je er een heel verhaal omheen. Overigens ook nergens gelezen dat Bazoer geen nummer 6 wilde zijn. Overigens speelde Ajax vorig seizoen veelal met 3 middenvelders waarbij zowel Gudelj als Bazoer de controleurs waren.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 10 december 2016 - 23:09   quote  deeplink  
Overigens vind ik het krijgen van de kans dit seizoen ook enorm meevallen. Bazoer heeft 5 wedstrijden mogen opdraven en hierin maar 236 minuten gemaakt. Das ongeveer 1 helft per wedstrijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2016 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - zaterdag 10 december 2016 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 23:09 schreef Ajax Warrior het volgende:
Overigens vind ik het krijgen van de kans dit seizoen ook enorm meevallen. Bazoer heeft 5 wedstrijden mogen opdraven en hierin maar 236 minuten gemaakt. Das ongeveer 1 helft per wedstrijd.
Ik vraag me ook af wat de echte reden is. Hij speelde vorig jaar aan het eind iets minder en kwam er terecht naast. Maar speelde prima in de potjes die hij mocht spelen dit seizoen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 10 december 2016 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 23:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af wat de echte reden is. Hij speelde vorig jaar aan het eind iets minder en kwam er terecht naast. Maar speelde prima in de potjes die hij mocht spelen dit seizoen.
Inderdaad! Ik heb er echt een smerige smaak over. Als ik een speler als Traore week in, week uit zie falen snap ik best dat sommige spelers zich zijn gaan roeren!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 10 december 2016 - 23:19   quote  deeplink  
zal vast een reden voor zijn

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0989511