BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zaterdag 10 december 2016 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 22:46 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Bazoer wilde niet op 6 spelen,
Huh? Waar haal je dit vandaan? Bazoer was ontevreden als reserve en weigerde apart van de groep te trainen. Hij weigerde niet om op plaats X of Y te spelen.

quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 22:46 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
terwijl ieder analist er mee eens is dat hij op dit moment de beste is.
Oh? Ik hoor ze er niet of nauwelijks over.

quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 22:46 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Zowel de boer als bosz zetten hem daar niet neer. Dan geven ze andere mindere goede spelers de voorkeur. Ook bij oranje speelt hij niet op 6. Dus van alle trainers die hij tijdens Ajax periode heeft gehad, zetten bazoer niet op 6 maar elders of op de bank.
Dan zou het niet aan bazoer liggen??
Wat wil je nu eigenlijk zeggen hier?

quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 22:46 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Wat wilde bazoer. Bazoer wilde niet de meest verdedigende middenvelder zijn, meer de rol van Klaassen wilde hij. Opzich zou hij dat ook prima kunnen.
Dat heeft Bazoer nooit gezegd. En al het andere dat verder volgt slaat dan verder nergens meer op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2016 door Eide --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 10 december 2016 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 23:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vertel mij nu eens waar jij al deze onzin vandaan haalt? Bazoer heeft vorig jaar 29, ja je leest het goed 29, competitiewedstrijden gespeeld. Dan lijkt het geenzins op de keus tussen Klaassen en Bazoer. Volgens mij verzin je er een heel verhaal omheen. Overigens ook nergens gelezen dat Bazoer geen nummer 6 wilde zijn. Overigens speelde Ajax vorig seizoen veelal met 3 middenvelders waarbij zowel Gudelj als Bazoer de controleurs waren.
Gudelj was van die 29 wedstrijden de meest verdedigende man, toen de boer gudelj uit die rol wilde halen, had hij 3 opties of zelfs meer, maar laat ik met 3 beginnen.
1. Gudelj bank!
2. Bazoer bank en gudelj op zijn plek zetten.
3. Klaassen bank en gudelj op zijn plek zetten..
Dus keus Klaassen of Bazoer, omdat gudelj van de 3 de meest creative is en daar ontbrak het namelijk aan.

Je hoeft niet te lezen dat Bazoer geen 6 wilde spelen, omdat er heel veel momenten zijn geweest dat de coach naar een nummer 6 zocht en telelens niet op bazoer uitkwam.
Dat moet toch een reden hebben, want iedere analist waren het met elkaar eens, bazoer is beste 6. Maar ik geloof niet dat de enige 2 analisten, juist de trainers van Ajax zijn. Overigens speelde bazoer ook bij oranje niet op 6, dus 3 mensen zetten bazoer niet op de een positie waar heel veel analisten vind dat hij daar het beste in is.

Je kan met een 10 spelen maar toch is er tussen de andere 2 ook een rol verdeling, 1 is meer verdedigender dan de ander
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 10 december 2016 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 23:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Huh? Waar haal je dit vandaan? Bazoer was ontevreden als reserve en weigerde apart van de groep te trainen. Hij weigerde niet om op plaats X of Y te spelen.

[..]

Oh? Ik hoor ze er niet of nauwelijks over.

[..]

Wat wil je nu eigenlijk zeggen hier?

[..]

Dat heeft Bazoer nooit gezegd. En al het andere dat verder volgt slaat dan verder nergens meer op.
Zie je, ik ben toch niet gek! Dacht al dat ik dingen niet meekreeg!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 10 december 2016 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 23:31 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Gudelj was van die 29 wedstrijden de meest verdedigende man, toen de boer gudelj uit die rol wilde halen, had hij 3 opties of zelfs meer, maar laat ik met 3 beginnen.
1. Gudelj bank!
2. Bazoer bank en gudelj op zijn plek zetten.
3. Klaassen bank en gudelj op zijn plek zetten..
Dus keus Klaassen of Bazoer, omdat gudelj van de 3 de meest creative is en daar ontbrak het namelijk aan.

Je hoeft niet te lezen dat Bazoer geen 6 wilde spelen, omdat er heel veel momenten zijn geweest dat de coach naar een nummer 6 zocht en telelens niet op bazoer uitkwam.
Dat moet toch een reden hebben, want iedere analist waren het met elkaar eens, bazoer is beste 6. Maar ik geloof niet dat de enige 2 analisten, juist de trainers van Ajax zijn. Overigens speelde bazoer ook bij oranje niet op 6, dus 3 mensen zetten bazoer niet op de een positie waar heel veel analisten vind dat hij daar het beste in is.

Je kan met een 10 spelen maar toch is er tussen de andere 2 ook een rol verdeling, 1 is meer verdedigender dan de ander
Dus zoals het er nu staat ben je er zelf maar vanuit gegaan dat Bazoer geen 6 wilde spelen en roep je vervolgens dat hij dat heeft aangegeven??? Nog steeds zo warrig als voorheen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 10 december 2016 - 23:43   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2016 door Ajax Warrior --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 10 december 2016 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 23:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Huh? Waar haal je dit vandaan? Bazoer was ontevreden als reserve en weigerde apart van de groep te trainen. Hij weigerde niet om op plaats X of Y te spelen.

[..]

Oh? Ik hoor ze er niet of nauwelijks over.

[..]

Wat wil je nu eigenlijk zeggen hier?

[..]

Dat heeft Bazoer nooit gezegd. En al het andere dat verder volgt slaat dan verder nergens meer op.
Als je ontevreden bent dat je niet speelt, dan wil je wel op elke positie spelen. Al was het als doelman. Als je vervolgens riedewald, schone en nu zelfs van beek voor laat, betekend eigenlijk dat hij daar niet wil spelen, want van de alle 3 is hij beter, en waarom zouden 2 coaches hem ernaast zetten?? Nou, ik geef een reden, hij wil daar niet spelen.
Bij psv is hij opgeleid als verdediger, maar daar wilde hij niet meer spelen.

Ze hebben er vroeger vaak over gehad, dat ze dat nu niet doen betekend dat het nu goed gaat en dat andere het ook goed invullen, riedewald en schone. Donderdag van beek. Maar als je analisten gaat vragen wat bazoer zijn beste positie is en wie er beter is dan bazoer op die positie dan zullen ze dat opnieuw beamen.

Als je de beste niet wil opstellen? Wat is er dan aan de hand? Niet 1 coach maar gewoon 3

Bazoer heeft het niet gezegd, het is gewoon wat ik zie en bind ik daar een conclusie aan vast. Net als dat je spelers ziet tijdens een wedstrijd en mensen menen dat sommige uit vorm zijn, terwijl ook niemand weet wat er achter de schermen gebeurd, hoe iemand traint?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2016 door Positieve Arrogantie --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 11 december 2016 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 23:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus zoals het er nu staat ben je er zelf maar vanuit gegaan dat Bazoer geen 6 wilde spelen en roep je vervolgens dat hij dat heeft aangegeven??? Nog steeds zo warrig als voorheen!
Hij heeft intern aangegeven dat hij geen 6 wil spelen, dat vermoed ik.

Ja, dat vermoed ik. Geef mij 1 reden waarom een coach hem niet op een positie zet waar menig analist vinden dat het zijn beste positie is.

Als je zegt dat boszz een slechte coach is, dan vind je de boer ook een slechte coach want hij deed het namelijk ook.
Maar dan zeg jij dat gudelj en bazoer samen deden, maar gudelj was de meest verdedigende van de 3, zie de opbouw van vorig jaar maar.
remco k
 remco k - zondag 11 december 2016 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 21:44 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Misschien dat er die aankoop wel is gedaan, omdat Tete (heel jammer) niet wilt bijtekenen....
Zou kunnen. Ik denk dat ze altijd op zoek zijn naar dit soort pareltjes. Ben erg benieuwd of dit een back is die het het plaatje van Bosz past.
remco k
 remco k - zondag 11 december 2016 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 00:07 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hij heeft intern aangegeven dat hij geen 6 wil spelen, dat vermoed ik.

Ja, dat vermoed ik. Geef mij 1 reden waarom een coach hem niet op een positie zet waar menig analist vinden dat het zijn beste positie is.

Als je zegt dat boszz een slechte coach is, dan vind je de boer ook een slechte coach want hij deed het namelijk ook.
Maar dan zeg jij dat gudelj en bazoer samen deden, maar gudelj was de meest verdedigende van de 3, zie de opbouw van vorig jaar maar.
Misschien omdat de trainers het niet goed zagen.
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2016 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 23:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad! Ik heb er echt een smerige smaak over. Als ik een speler als Traore week in, week uit zie falen snap ik best dat sommige spelers zich zijn gaan roeren!
Nou, opzich is mentaliteit belangrijk. Met dat betreft ben ik trots op El Ghazi want hij heeft zich zonder gezeik teruggeknokt.

Wat Traoré betreft, ik was blij toen die kwam maar hij doet niks goed.

Met Bazoer weet ik het niet. Kijk, wat Gudelj doet kan echt niet maar had niet het idee dat Bazoer er met de pet naar gooide. Zal wel meer aan de hand zijn.
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2016 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 23:19 schreef nummer10 het volgende:
zal vast een reden voor zijn
Goh meen je dat nou...
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2016 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 00:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Zou kunnen. Ik denk dat ze altijd op zoek zijn naar dit soort pareltjes. Ben erg benieuwd of dit een back is die het het plaatje van Bosz past.
Maar opzich logisch als Tete niet wil bijtekenen he
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 11 december 2016 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 00:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien omdat de trainers het niet goed zagen.
Dus alle en iedereen bij Ajax zagen het niet goed, terwijl 80% van de analisten en supporters het wel zagen??

Dus de 3 assistenten zagen het niet of konden de trainer niet overtuigen.

Zou een assistent nooit hebben gezegd, je moet bazoer op 6 proberen, dan trainen ze erop dan moeten ze het toch gezien hebben dat hij de beste is??

Zowel vorig jaar als dit jaar en wellicht zelfs de jaar daarvoor.

Om nou te zeggen dat we de afgelopen 3 jaar ruim in de goede verdedigende middenvelders.

Dan hebben ze er 1 en dan zien ze het niet, haha dat vind ik echt komisch slecht. Dat is dan wel het einde van de boer en bosz als trainer!!( als het waar is)
En al die andere die in de technische staf zitten of zaten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2016 door Positieve Arrogantie --
Eide
 Eide - zondag 11 december 2016 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 23:58 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Bij psv is hij opgeleid als verdediger, maar daar wilde hij niet meer spelen.

Volgens mij klopt dit niet. Hij zag bij PSV weinig kansen om door te breken omdat de jeugd daar nauwelijks kansen krijgt. Toen hij dus een contract mocht gaan ondertekenen koos hij voor Ajax omdat daar, onder FdB, wel veel jeugdspelers doorbraken.

Ook bij PSV speelde hij trouwens al (af en toe) op het middenveld, maar ze zagen daar voornamelijk een verdediger in hem. In de jeugd van Ajax begin hij ook achterin maar hij werd, vanwege zijn voetballende vermogen, steeds verder naar voren geschoven.
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2016 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 00:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nou, opzich is mentaliteit belangrijk. Met dat betreft ben ik trots op El Ghazi want hij heeft zich zonder gezeik teruggeknokt.

Wat Traoré betreft, ik was blij toen die kwam maar hij doet niks goed.

Met Bazoer weet ik het niet. Kijk, wat Gudelj doet kan echt niet maar had niet het idee dat Bazoer er met de pet naar gooide. Zal wel meer aan de hand zijn.
werkt in team verband.. en scoort ook nog eens
.. laat elghazi het maar zien nu
. of younes ???
Eide
 Eide - zondag 11 december 2016 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 00:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dan hebben ze er 1 en dan zien ze het niet, haha dat vind ik echt komisch slecht. Dat is dan wel het einde van de boer en bosz als trainer!!( als het waar is)
En al die andere die in de technische staf zitten of zaten.
Zowel FdB als Bosz hebben het geprobeerd met Bazoer op 6 en dat beviel telkens niet.

Ik weet niet waar je op aanstuurt, maar alles wat er met Bazoer gebeurt, gebeurt op basis van zijn eigen prestaties. Als hij op 6 of 8 de sterren van de hemel zou spelen was Schöne nu nog bankzitter geweest en/of had Ziyech nog bij Twente gespeeld. Feit is dat Bazoer (en met hem Gudelj, Riedewald, Tete en Dijks) niet weet te overtuigen met zijn prestaties. En de anderen wel.

Weet je, meestal is 1+1 gewoon 2. Ik kan er verder niet zo veel van maken.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 11 december 2016 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 00:24 schreef Eide het volgende:

[..]

Volgens mij klopt dit niet. Hij zag bij PSV weinig kansen om door te breken omdat de jeugd daar nauwelijks kansen krijgt. Toen hij dus een contract mocht gaan ondertekenen koos hij voor Ajax omdat daar, onder FdB, wel veel jeugdspelers doorbraken.

Ook bij PSV speelde hij trouwens al (af en toe) op het middenveld, maar ze zagen daar voornamelijk een verdediger in hem. In de jeugd van Ajax begin hij ook achterin maar hij werd, vanwege zijn voetballende vermogen, steeds verder naar voren geschoven.
Ik had gelezen dat zijn voormalige trainer bij psv zei: Als verdediger hadden we met hem een plan, als hij vervolgens aan ons aangeeft niet meer verdediger te willen zijn, maar we hebben we nu genoeg middenvelders, dus dan moest hij wachten. Vervolgens had hij het erover dat ze niet tevreden zijn, hoe bazoer bij psv vertrok.
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2016 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 00:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

werkt in team verband.. en scoort ook nog eens
.. laat elghazi het maar zien nu
. of younes ???
Traoré in teamverband? Whahahahahahahahaha
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 11 december 2016 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 00:31 schreef Eide het volgende:

[..]

Zowel FdB als Bosz hebben het geprobeerd met Bazoer op 6 en dat beviel telkens niet.

Ik weet niet waar je op aanstuurt, maar alles wat er met Bazoer gebeurt, gebeurt op basis van zijn eigen prestaties. Als hij op 6 of 8 de sterren van de hemel zou spelen was Schöne nu nog bankzitter geweest en/of had Ziyech nog bij Twente gespeeld. Feit is dat Bazoer (en met hem Gudelj, Riedewald, Tete en Dijks) niet weet te overtuigen met zijn prestaties. En de anderen wel.

Weet je, meestal is 1+1 gewoon 2. Ik kan er verder niet zo veel van maken.
Als bazoer aangeeft niet op 6 te willen spelen en de coach hem daar toch opstelt. Want wellicht vond hij het wel leuk als hij goed speelde, maar hij speelde niet goed, omdat hij daar niet wil spelen, dat is mijn gedachte.

Ik stuur nergens op aan. Ik veroordeel niet de trainer of de speler.
Want zo slecht vind ik dit namelijk niet.

Ik vind Klaassen namelijk niet slecht spelen, wellicht had je hem in de zomer kunnen verkopen om dit seizoen met bazoer op de plek van klaassen te spelen, en dan aankomende zomer bazoer te verkopen om volgend seizoen met van beek te spelen.
Dan had je het optimale behaald, nu niet!
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2016 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 00:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Traoré in teamverband? Whahahahahahahahaha
moet ik jou nu ook al niet meer serieus nemen ? die jongen werkt verdedigend meer als elghazi en younes samen voorheen..
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2016 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 00:41 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als bazoer aangeeft niet op 6 te willen spelen en de coach hem daar toch opstelt. Want wellicht vond hij het wel leuk als hij goed speelde, maar hij speelde niet goed, omdat hij daar niet wil spelen, dat is mijn gedachte.

Ik stuur nergens op aan. Ik veroordeel niet de trainer of de speler.
Want zo slecht vind ik dit namelijk niet.

Ik vind Klaassen namelijk niet slecht spelen, wellicht had je hem in de zomer kunnen verkopen om dit seizoen met bazoer op de plek van klaassen te spelen, en dan aankomende zomer bazoer te verkopen om volgend seizoen met van beek te spelen.
Dan had je het optimale behaald, nu niet!
moeten er wel clubs zijn die hem wouden kopen... en dat denk ik niet...
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2016 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 00:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

moet ik jou nu ook al niet meer serieus nemen ? die jongen werkt verdedigend meer als elghazi en younes samen voorheen..
Nee jij bent serieus te nemen, PA zegt nog wijzere dingen dan jou. El Ghazi levert buiten zijn assists ook voorzetten af. Traoré gaat vrijwel altijd zelf en heeft ie geen zin dan doet ie niks. Echt, ik lach om je
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 11 december 2016 - 01:09   quote  deeplink  
Als je eerst bazoer op 6 probeerde en vervolgens niet naar wens ging.

Dan krijg je een beker wedstrijd tegen willem 2, waar je veel wisselingen door voert.

Bosz kon Bazoer op 6 kiezen en van beek op de positie van klaassen.

Ipv kiest bosz voor schone op 6 en bazoer op de plek van klaassen.

Waarom zou bosz dat doen? Iemand die veel minder geschikt is voor 6 dan bazoer?

Dan moet er iets anders zijn, waarom bosz hem in die wedstrijd niet op 6 heeft laten starten. Ieder andere trainer had dat namelijk gedaan, bosz was er ook mee begonnen?

Hij geeft dus in die wedstrijd eerder de kans aan schone die daar vrijwel geen aanleg voor heeft en ook niet heel veel wedstrijden heeft gespeeld. Ipv dat hij aan de beoogde nummer 6 opnieuw een kans geeft, om zijn eerdere fouten te herstellen.

Het is ook niet zo dat schone altijd alles goed doet en alle wedstrijden weergaloos speelt.

Volgens mij is er een andere reden en dat is dat hij niet als meest verdedigende middenvelder wil spelen.

Maar ja, dat denk ik!

Nu gaat hij weg! Jammer, maar de vervanger van Klaassen staat al klaar, en de vervanger van ziyech staat ook klaar.

Alleen de nummer 6 blijft wel weer een vraag teken, riedewald is eerder een centrale verdediger, schone meer een aanvallende middenvelder.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 11 december 2016 - 01:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 00:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

moeten er wel clubs zijn die hem wouden kopen... en dat denk ik niet...
Als wolfsburg bazoer wil kopen dan zou klaassen toch ook wel een club hebben toch??

Bazoer een bankzitter nu en klaassen was vorig seizoen en is nu nog steeds aanvoerder.

Plus dat klaassen, net als dit seizoen gewoon belangrijk is. Dan zou hij geen club hebben maar een bankzitter van Ajax op dit moment wel??
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2016 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 01:12 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als wolfsburg bazoer wil kopen dan zou klaassen toch ook wel een club hebben toch??

Bazoer een bankzitter nu en klaassen was vorig seizoen en is nu nog steeds aanvoerder.

Plus dat klaassen, net als dit seizoen gewoon belangrijk is. Dan zou hij geen club hebben maar een bankzitter van Ajax op dit moment wel??
geen idee hoe dat zit boeit ook nie vind ze persoonlijk beiden niet goed genoeg
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2016 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 00:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nee jij bent serieus te nemen, PA zegt nog wijzere dingen dan jou. El Ghazi levert buiten zijn assists ook voorzetten af. Traoré gaat vrijwel altijd zelf en heeft ie geen zin dan doet ie niks. Echt, ik lach om je
cijfers boy cijfers... doelpunten assists en bij 12 doelpunten betrokken en verdedigt altijd mee.. nu mag elghazi het laten zien..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 11 december 2016 - 01:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 01:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

geen idee hoe dat zit boeit ook nie vind ze persoonlijk beiden niet goed genoeg
Lol, dus omdat je ze beide niet goed vind, boeit het je niet? Vreemd dat je dan wel reageert?

Waarom praat je over mensen als je ze niet boeit?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 11 december 2016 - 01:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 01:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

cijfers boy cijfers... doelpunten assists en bij 12 doelpunten betrokken en verdedigt altijd mee.. nu mag elghazi het laten zien..
Als je Klaassen niet goed genoeg vind terwijl zijn cijfers veel beter zijn dan wie dan ook? Dan moet traore jou ook niet boeien.

Dus van jou mag el ghazi erin want jou boeit het namelijk niet! Dat is wat jij zegt!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 december 2016 - 01:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 01:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

cijfers boy cijfers... doelpunten assists en bij 12 doelpunten betrokken en verdedigt altijd mee.. nu mag elghazi het laten zien..
Hahaha jij lult jezelf echt tegen! Gelukkig wijst PA je er al op! Bij een slechte Traore wijs je op cijfers! En bij Klaassen wil je die cijfers niet horen!!! Nee inderdaad, jij bent echt serieus te nemen!

En dat ik nog eens zou zeggen dat PA iets nuttigs zegt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2016 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 december 2016 - 01:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 01:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

cijfers boy cijfers... doelpunten assists en bij 12 doelpunten betrokken en verdedigt altijd mee.. nu mag elghazi het laten zien..
Ik lees overal hier 5 doelpunten en 4 assists! Hoe kom jij erbij dat hij bij 12 doelpunten is betrokken?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 december 2016 - 01:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 00:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nee jij bent serieus te nemen, PA zegt nog wijzere dingen dan jou. El Ghazi levert buiten zijn assists ook voorzetten af. Traoré gaat vrijwel altijd zelf en heeft ie geen zin dan doet ie niks. Echt, ik lach om je
Helemaal mee eens! Ben ook geen fan van El Ghazi, maar ik zie hem liever dan Traore!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 11 december 2016 - 01:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 01:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha jij lult jezelf echt tegen! Gelukkig wijst PA je er al op! Bij een slechte Traore wijs je op cijfers! En bij Klaassen wil je die cijfers niet horen!!! Nee inderdaad, jij bent echt serieus te nemen!

En dat ik nog eens zou zeggen dat PA iets nuttigs zegt!
Hahahaahah, ik ga stuk van het lachen!!!

Ik plaats gewoon stukjes, wat ik denk, meestal niet met de juiste opbouw, waardoor alleen ik het kan volgen maar verder niemand, haha

Meestal zijn mijn stukjes niet eens op feiten gebaseerd, maar meer op mijn mening.
Mijn mening is gebaseerd op wat ik zie, hoor en lees. Soms neem ik iemands ander mening over, maar dat zijn ook geen feiten.

Meestal zijn de meeste leden op dit forum niet met mijn mening eens! Prima! Vind het wel leuk om lekker te discussiëren.

Maar ik neem mij niet serieus( omdat ik weet waar mijn gebreken zitten), er zijn wel wat belangrijkere dingen dan mijzelf en mijn positie op deze forum!

Maar ik lig hier dubbel van jou compliment haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2016 door Positieve Arrogantie --
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2016 - 02:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 01:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

cijfers boy cijfers... doelpunten assists en bij 12 doelpunten betrokken en verdedigt altijd mee.. nu mag elghazi het laten zien..
Cijfers mag je je aambeien mee afvegen. Buiten zijn cijfertjes presteert hij helemaal niks, sterker nog, El Ghazi laat zijn team beter spelen. Dat is verreweg het belangrijkste. Traoré helemaal niet.
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2016 - 02:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 01:29 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als je Klaassen niet goed genoeg vind terwijl zijn cijfers veel beter zijn dan wie dan ook? Dan moet traore jou ook niet boeien.

Dus van jou mag el ghazi erin want jou boeit het namelijk niet! Dat is wat jij zegt!
Hij spreekt zichzelf bij alles tegen
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2016 - 02:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 01:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Ben ook geen fan van El Ghazi, maar ik zie hem liever dan Traore!
En hij heeft discipline.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 11 december 2016 - 02:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 02:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hij spreekt zichzelf bij alles tegen
Dat blijkt hahahaha,

ik heb nog nooit iemand dat zien doen. 2 berichten kort achter elkaar plaatsen over 2 verschillende onderwerpen en daarin zich zo tegenspreken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 december 2016 - 02:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 01:57 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hahahaahah, ik ga stuk van het lachen!!!

Ik plaats gewoon stukjes, wat ik denk, meestal niet met de juiste opbouw, waardoor alleen ik het kan volgen maar verder niemand, haha

Meestal zijn mijn stukjes niet eens op feiten gebaseerd, maar meer op mijn mening.
Mijn mening is gebaseerd op wat ik zie, hoor en lees. Soms neem ik iemands ander mening over, maar dat zijn ook geen feiten.

Meestal zijn de meeste leden op dit forum niet met mijn mening eens! Prima! Vind het wel leuk om lekker te discussiëren.

Maar ik neem mij niet serieus( omdat ik weet waar mijn gebreken zitten), er zijn wel wat belangrijkere dingen dan mijzelf en mijn positie op deze forum!

Maar ik lig hier dubbel van jou compliment haha
Hehehehe en dat in de nacht!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 11 december 2016 - 02:16   quote  deeplink  
Overigens ben ik ook geen fan van el ghazi maar om nou traore te gaan verdedigen, nee ook dat niet. Niet eens omdat hij een huurling is, dat boeit mij niet.
Als hij namelijk de steren van de hemel zou spelen, dan vind ik dat hij mag spelen.

Maar volgens mij heeft traore al 7 a 8 mensen van de tribune af geschoten. En ze zaten dan nog niets dicht bij de goal.

Sorry, maar traore mag van mij naar ijmuiden gaan en daar de boot te nemen richting london!
Of spelen bij telstar, dat is eerder zijn niveau!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2016 door Positieve Arrogantie --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 december 2016 - 02:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 02:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

En hij heeft discipline.
Blijkbaar wel maar ja die overbetaalde snotjochies! Moeten gewoon luisteren volgens mijnheer, want Bosz is een echte peoplemanager! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 december 2016 - 02:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 02:16 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Overigens ben ik ook geen fan van el ghazi maar om nou traore te gaan verdedigen, nee ook dat niet. Niet eens omdat hij een huurling is, dat boeit mij niet.
Als hij namelijk de steren van de hemel zou spelen, dan vind ik dat hij mag spelen.

Maar volgens mij heeft traore al 7 a 8 mensen van de tribune af geschoten. En ze zaten dan nog niets dicht bij de goal.

Sorry, maar traore mag van mij naar ijmuiden gaan en daar de boot te nemen richting london!
Of spelen bij telstar, dat is eerder zijn niveau!
Ik heb gehoord dat diverse American Football teams interesse hebben in Traore! ;-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 11 december 2016 - 02:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 02:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat diverse American Football teams interesse hebben in Traore! ;-)
Hahaha, die is goed!

Maar volgens mij gaat het niet werken. Al plaats je de doel de lucht in, dan blijft tie missen, naast of te laag. In ieder geval mis.

Wellicht moet iets minder drinken voor de wedstrijddag. is vaak uit balans als hij wil schieten. Of naar de oogarts, want als hij soms schiet trapt hij de grond in, en rolt de bal langzaam naar de keeper.
Er is iets waarom hij het niveau van vitesse niet haalt, zoveel zijn we in nederland niet beter op geworden.

Wel jammer voor hem, kan zijn plek bij chelsea wel vergeten!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2016 door Positieve Arrogantie --
JOOD
 JOOD - zondag 11 december 2016 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 21:46 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Wil jij alles in een keer door Zuid-Amerikanen invullen of zijn er geen eigen jeugd vleugelaanvallers?
Er zijn inderdaad geen 'eigen' jeugd vleugelaanvallers goed genoeg naast Cerny op dit moment. En wat maakt nationaliteit uit? Eriksen, Fisher, Andersen, Alderweireld, Vertonghen enz enz..

Al is het een japanner, zolang hij maar laat zien echt goed te zijn en te willen voetballen. Dan komt het goed.
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2016 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 01:24 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Lol, dus omdat je ze beide niet goed vind, boeit het je niet? Vreemd dat je dan wel reageert?

Waarom praat je over mensen als je ze niet boeit?
als IK iemand niet goed vind wil niet zeggen dat het de juiste keus van mij is.. net zo min als jij dat vind... laat bosz het werk nu maar doen en dan genieten wij van ons ajax ok ?
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2016 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 02:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat blijkt hahahaha,

ik heb nog nooit iemand dat zien doen. 2 berichten kort achter elkaar plaatsen over 2 verschillende onderwerpen en daarin zich zo tegenspreken.
zovaak... ;)
Ztjes
 Ztjes - zondag 11 december 2016 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 09:10 schreef JOOD het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad geen 'eigen' jeugd vleugelaanvallers goed genoeg naast Cerny op dit moment. En wat maakt nationaliteit uit? Eriksen, Fisher, Andersen, Alderweireld, Vertonghen enz enz..

Al is het een japanner, zolang hij maar laat zien echt goed te zijn en te willen voetballen. Dan komt het goed.
Klopt, alleen hebben een aantal forumleden heeft vooral een ongefundeerde voorkeur aan (eigen) jeugdspelers.
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2016 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 02:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Cijfers mag je je aambeien mee afvegen. Buiten zijn cijfertjes presteert hij helemaal niks, sterker nog, El Ghazi laat zijn team beter spelen. Dat is verreweg het belangrijkste. Traoré helemaal niet.
en dat basseer je op 1 wedstrijd... knap.. benieuwd hoe die het vanmiddag doet
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2016 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 01:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik lees overal hier 5 doelpunten en 4 assists! Hoe kom jij erbij dat hij bij 12 doelpunten is betrokken?
die cijfers had remco ooit gepost ergens..
JOOD
 JOOD - zondag 11 december 2016 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 09:16 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Klopt, alleen hebben een aantal forumleden heeft vooral een ongefundeerde voorkeur aan (eigen) jeugdspelers.
Oh, maar daar ben ik er zeker 1 van!!

Maar het begrip eigen jeugd is een beetje verwaterd. Geen probleem, want het blijft onze jeugd ;)

Prima om de A aan te vullen met sterke jeugdspelers, dan ben je de grote clubs voor en kun je nog eens toppers zien in de Arena!
JOOD
 JOOD - zondag 11 december 2016 - 09:32   quote  deeplink  
Maar dan moeten ze er wel zijn. Met alle respect voor Clement, hij is 22 en heeft dit seizoen 2,3 wedstrijdjes mee mogen doen geloof ik. Dan ben je naar mijn mening niet goed genoeg voor het eerste. Cassierra is een spits, wie hebben we dan nog op de vleugels over?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 11 december 2016 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 00:31 schreef Eide het volgende:

[..]

Zowel FdB als Bosz hebben het geprobeerd met Bazoer op 6 en dat beviel telkens niet.

Ik weet niet waar je op aanstuurt, maar alles wat er met Bazoer gebeurt, gebeurt op basis van zijn eigen prestaties. Als hij op 6 of 8 de sterren van de hemel zou spelen was Schöne nu nog bankzitter geweest en/of had Ziyech nog bij Twente gespeeld. Feit is dat Bazoer (en met hem Gudelj, Riedewald, Tete en Dijks) niet weet te overtuigen met zijn prestaties. En de anderen wel.

Weet je, meestal is 1+1 gewoon 2. Ik kan er verder niet zo veel van maken.
Riedewald was tegen Standard ook weer niet scherp kost je ook een goal. Verdediging staat vaal niet goed met hem erin. Bazoer, Gudelj en Dijk mis je in principe ook niet. Tete en Ghazi zitten er dan nog het dichtst tegenaan maar ook die zijn niet veel beter dan Hoe het nu staat. Lekker brede selectie in ieder geval. En bijna geen enkele speler is onmisbaar dus dat is proma zo.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1011769