BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - donderdag 20 oktober 2016 - 09:21   quote  deeplink  
Met Dolberg en Cassiera heb je een opgebrande Huntelaar niet meer nodig .Hij had dit jaar moeten komen maar die gasten willen alleen terug als ze nergens meer aan de bak komen.
Brandje
 Brandje - donderdag 20 oktober 2016 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2016 - 23:46 schreef NatjosFC het volgende:
Klaas-Jan lijkt me nog wel welkom hier, toch? Zeker als Traoré volgend jaar weg is. Je hebt met Dolberg en Cassiera dan al twee degelijke spitsen, maar de beste speelt dus lijkt me een goede om er bij te hebben.
Neuh, Dolberg is nu al je eerste spits dus dan gaan je KJH in principe voor de bank halen. Cassierra zit naar mijn mening niet ver van het niveau Dolberg af en kan ook een hele goede spits worden. Dan komt Sierhuis, wat ook een geweldig talent is er ook nog aan. Nee KJH heeft net als vdv zijn kans gehad.
Loetje
 Loetje - donderdag 20 oktober 2016 - 12:53   quote  deeplink  
Als het zo doorgaat heeft Ajax over een half jaar 2 zelf opgeleide, nouja grotendeels, spitsen. Dolberg is erg goed bezig en ook Kaj Sierhuis speelt echt goed nu
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 20 oktober 2016 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2016 - 00:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

NEE, hou toch op.

Dolberg doet het gewoon hartstikke goed. Die man schiet er dit seizoen er al 15/20 in.
en word iedere seizoen beter(verwachting)
Gaat niet gebeuren, die jongen krijgt nog even een dipje. Maar dat doet er verder niet toe. Klaas Jan is een goede spits, bied ervaring en concurrentie aan Dolberg en Cassiera. De beste speelt, lijkt me een eerlijke oplossing.
remco k
 remco k - vrijdag 21 oktober 2016 - 06:51   quote  deeplink  
Drie spelers voor 1 positie lijkt me wat overdreven..
JOOD
 JOOD - vrijdag 28 oktober 2016 - 23:09   quote  deeplink  
Sorry hoor Ghazi, en iedereen die zich links aangetrokken voelt.

Je hebt het geprobeerd en je hebt gefaald. Je hebt goed volgehouden en gefaald. Je tijd is op..

Jammer maar helaas, moven en doorselecteren.
remco k
 remco k - zaterdag 29 oktober 2016 - 10:04   quote  deeplink  
Lekker kort door de bocht. Geef talenten toch eens de tijd om fouten te naken. Niet alleen op het veld. Maar ook naast het veld
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 29 oktober 2016 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2016 - 12:53 schreef Loetje het volgende:
Als het zo doorgaat heeft Ajax over een half jaar 2 zelf opgeleide, nouja grotendeels, spitsen. Dolberg is erg goed bezig en ook Kaj Sierhuis speelt echt goed nu
Zivkovic kan ook nog
remco k
 remco k - zaterdag 29 oktober 2016 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2016 - 11:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zivkovic kan ook nog
Nee, die laat juist zien dat hij niet bij Ajax past. Prima speler, maar niet voor op de helft van de tegenstander..
Eide
 Eide - maandag 21 november 2016 - 08:18   quote  deeplink  
Schöne: ’Praten kan altijd, natuurlijk’

Lasse Schöne (30) sluit niet uit dat hij komend seizoen ook ’gewoon’ voor Ajax speelt. De middenvelder heeft een aflopende verbintenis, maar staat open voor contractverlenging. "Praten kan altijd, natuurlijk. Ik hoef niet meer naar het buitenland. Daar ben ik al", lacht de Deen.

"Ik neem altijd beslissingen op gevoel. Dat heb ik altijd gedaan en het is ook de reden waarom ik afgelopen zomer niet wegging. Het was niet de juiste kans en dan ga ik niet weg bij zo’n prachtige club als Ajax. Nog een jaartje met Kasper (Dolberg, red.) spelen, zou geen straf zijn, nee", aldus Schöne.

Bron

----------------------

Come-back king Schone. :)
Pietje
 Pietje - maandag 21 november 2016 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2016 - 08:18 schreef Eide het volgende:
Schöne: ’Praten kan altijd, natuurlijk’

Lasse Schöne (30) sluit niet uit dat hij komend seizoen ook ’gewoon’ voor Ajax speelt. De middenvelder heeft een aflopende verbintenis, maar staat open voor contractverlenging. "Praten kan altijd, natuurlijk. Ik hoef niet meer naar het buitenland. Daar ben ik al", lacht de Deen.

"Ik neem altijd beslissingen op gevoel. Dat heb ik altijd gedaan en het is ook de reden waarom ik afgelopen zomer niet wegging. Het was niet de juiste kans en dan ga ik niet weg bij zo’n prachtige club als Ajax. Nog een jaartje met Kasper (Dolberg, red.) spelen, zou geen straf zijn, nee", aldus Schöne.

Bron

----------------------

Come-back king Schone. :)
Een grandioze prof en een uiterst fijn mens! En uiteraard een puike voetballer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 november 2016 - 15:40   quote  deeplink  
Moet wel lachen, werd hier door velen niet afgeschreven en moest maar vertrekken! Maar nu? Nu is het ineens de spelmaker, de belangrijke schakel, de modelprof en nog meer van dat soort termen. Heerlijk gewoon!
Pietje
 Pietje - maandag 21 november 2016 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2016 - 15:40 schreef Ajax Warrior het volgende:
Moet wel lachen, werd hier door velen niet afgeschreven en moest maar vertrekken! Maar nu? Nu is het ineens de spelmaker, de belangrijke schakel, de modelprof en nog meer van dat soort termen. Heerlijk gewoon!
Ik heb het altijd voor hem opgenomen. Ik ben groot fan van hem: inzicht, traptechniek en mentaliteit.

En je hebt zeker gelijk: velen onder ons waren hem liever kwijt dan rijk.
p111
 p111 - maandag 21 november 2016 - 15:51   quote  deeplink  
Ik niet vind het wel een toffe peer,maar had mijn bedenkingen over Schone net als zijn bondscoach.Maar op die plek waar hij nu speelt doet hij het goed in de eredivisie,alleen blijf ik sceptisch als de tegenstander van hoger niveau is met een hoger tempo.
Pietje
 Pietje - maandag 21 november 2016 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2016 - 15:51 schreef p111 het volgende:
Ik niet vind het wel een toffe peer,maar had mijn bedenkingen over Schone net als zijn bondscoach.Maar op die plek waar hij nu speelt doet hij het goed in de eredivisie,alleen blijf ik sceptisch als de tegenstander van hoger niveau is met een hoger tempo.
Ach p111, zo heeft (bijna) elke speler wel wat...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 november 2016 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2016 - 15:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb het altijd voor hem opgenomen. Ik ben groot fan van hem: inzicht, traptechniek en mentaliteit.

En je hebt zeker gelijk: velen onder ons waren hem liever kwijt dan rijk.
Niet iedereen hoeft zich aangevallen te voelen door het bericht. Ik denk dat de mensen zelf wel weten wie ik bedoel.
remco k
 remco k - dinsdag 22 november 2016 - 10:10   quote  deeplink  
Ik heb hem altijd gezien als de ideale twaalfde man, en dat vind ik nog steeds...
Pietje
 Pietje - dinsdag 22 november 2016 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2016 - 16:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Niet iedereen hoeft zich aangevallen te voelen door het bericht. Ik denk dat de mensen zelf wel weten wie ik bedoel.
Ik voelde me absoluut niet aangevallen. Ik vond het alleen nodig om even te reageren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 november 2016 door Pietje --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 22 november 2016 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2016 - 15:40 schreef Ajax Warrior het volgende:
Moet wel lachen, werd hier door velen niet afgeschreven en moest maar vertrekken! Maar nu? Nu is het ineens de spelmaker, de belangrijke schakel, de modelprof en nog meer van dat soort termen. Heerlijk gewoon!
Ook ik heb hem juist altijd goed gevonden, zelfs nog een speciaal topic geopend over dat ik m tegen kwam in de tatooshop
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 22 november 2016 - 17:47   quote  deeplink  
Hij is de echte ervaren man, zo belangrijk in zo'n jong team.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 22 november 2016 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2016 - 17:00 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ook ik heb hem juist altijd goed gevonden, zelfs nog een speciaal topic geopend over dat ik m tegen kwam in de tatooshop
Hahahaha en mijn vrouw was toen jaloers!! ;-)
hjf
 hjf - woensdag 30 november 2016 - 12:48   quote  deeplink  
Barcelona zou Davinson Sanchez als eerste op de scoutingslijst hebben staan om de komende transferperiode binnen te hengelen. Ik zou graag tegen de directie van Ajax willen zeggen: Barcelona. Daar is het gat van de deur. De komende 2 jaar hoeven jullie niet op hem te rekenen. Daarna kan er worden gepraat en bieden vanaf € 50 mln.
hjf
 hjf - donderdag 01 december 2016 - 16:47   quote  deeplink  
Zojuist is bekend gemaakt, dat Mathijs de Ligt zijn contract heeft verlengd en tot 1 juli 2019 vast ligt. Dat is zeer goed nieuws. Hij is voor mij de beoogde opvolger van Davinson Sanchez mocht Ajax bezwijken voor een megabod op hem. Begrijp ik het goed, dat een speler, die nog geen 18 jaar is, maximaal voor 3 jaar mag tekenen? Anders zouden ze hem veel langer hebben vastgelegd toch?
nummer10
 nummer10 - donderdag 01 december 2016 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 december 2016 - 16:47 schreef hjf het volgende:
Zojuist is bekend gemaakt, dat Mathijs de Ligt zijn contract heeft verlengd en tot 1 juli 2019 vast ligt. Dat is zeer goed nieuws. Hij is voor mij de beoogde opvolger van Davinson Sanchez mocht Ajax bezwijken voor een megabod op hem. Begrijp ik het goed, dat een speler, die nog geen 18 jaar is, maximaal voor 3 jaar mag tekenen? Anders zouden ze hem veel langer hebben vastgelegd toch?
geen idee hoe dat zit maar lijkt mij indd dat je zoon jongen dan langer vast legt...
p111
 p111 - donderdag 01 december 2016 - 20:48   quote  deeplink  
Ik vind het vrij kort voor zo,n jonge speler?? over 1 maand is het al 2017
Brandje
 Brandje - donderdag 01 december 2016 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 december 2016 - 20:48 schreef p111 het volgende:
Ik vind het vrij kort voor zo,n jonge speler?? over 1 maand is het al 2017
Heeft met zijn 17 jaar te maken. Geen zorgen
Eide
 Eide - donderdag 01 december 2016 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 december 2016 - 16:47 schreef hjf het volgende:
Zojuist is bekend gemaakt, dat Mathijs de Ligt zijn contract heeft verlengd en tot 1 juli 2019 vast ligt. Dat is zeer goed nieuws. Hij is voor mij de beoogde opvolger van Davinson Sanchez mocht Ajax bezwijken voor een megabod op hem. Begrijp ik het goed, dat een speler, die nog geen 18 jaar is, maximaal voor 3 jaar mag tekenen? Anders zouden ze hem veel langer hebben vastgelegd toch?
Ja, onder 17 mag je maximaal 3 jaar vastliggen. Wat Ajax in het verleden wel heeft gedaan is dan meteen 2 jaar eraan zodra zo'n jongen 18 wordt.
nummer10
 nummer10 - donderdag 01 december 2016 - 22:17   quote  deeplink  
helder
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 02 december 2016 - 06:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2016 - 16:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Niet iedereen hoeft zich aangevallen te voelen door het bericht. Ik denk dat de mensen zelf wel weten wie ik bedoel.
En dan nog voel ik me niet aangevallen.. Als iemand niet goed speelt als rechtsbuiten dan zeg ik dat. Speelt hij niet goed op het middenveld zeg ik dat ook. Valt alles nu beter op zijn plek zie ik dat ook wel. En daarbij vind ik Schone wel echt het voorbeeld van een modelprof want ondanks dat hij op de bank zat heb ik hem nooit horen klagen en altijd gevochten voor zijn plek. Dus dat hij het nu goed doet op deze plek binnen dit elftal is alleen maar mooi.

Zelfde hadden ik met Anita en Blind als linksback vond in er nooit zoveel aan maar als cvm wel. Dus als ik klaag over bepaalde spelers op een positie mag dat niet? En als ze dan nuttig zijn op een andere positie is dat alleen maar mooi toch? Lijkt mij ook redelijk normaal daarom voel ik me ook niet aangesproken en mag je lachen zovele je wilt..
Eide
 Eide - zaterdag 03 december 2016 - 13:56   quote  deeplink  
Ajax oefent op 7 januari tegen Leipzig én Excelsior

Ajax speelt op 7 januari twee oefenpotjes: één tegen Excelsior, de ander tegen RasenBallsport Leipzig. De twee oefenduels betekenen de afsluiting van het trainingskamp in Portugal van 2 tot en met 8 januari.

Net zoals bij het trainingskamp in de zomer zal Peter Bosz waarschijnlijk iedereen willen laten spelen op 7 januari. De ene ploeg werkt om 13.30 uur een wedstrijd af tegen Excelsior. Drie uur later staat het potje tegen het Duitse RB Leipzig ingepland.

Met name de wedstrijd tegen Leipzig is een interessante. De Duitsers staan op het moment van schrijven gedeeld eerste met Bayern München (en een wedstrijd minder gespeeld), dus het is een serieuze testcase voor de Amsterdammers.

Met jonge spelers en agressief pressievoetbal werd Leipzig vorig seizoen kampioen in de tweede Bundesliga. Die lijn wist de ploeg van Ralph Hasenhüttl door te trekken op het hoogste niveau. Een knappe prestatie, al kijken de supporters van concurrerende clubs met argusogen naar de club, die met het geld van Red Bull in 2009 werd opgericht.

Excelsior is natuurlijk een bekende voor Ajax. De Rotterdammers bezetten op dit moment de dertiende plek in de eredivisie. Eerder dit seizoen won Ajax in de Amsterdam Arena met veel moeite van Excelsior: 1-0.

Voorlopig hoeven de Amsterdammers nog niet aan de oefenpotjes te denken. Binnen twee weken speelt de Ajax nog tegen FC Groningen (4 december), Standard Luik (Europa League, 8 december), FC Twente (11 december), SC Cambuur (beker, 15 december) en de kraker tegen PSV (18 december).

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 december 2016 door Eide --
JOOD
 JOOD - donderdag 08 december 2016 - 10:18   quote  deeplink  
Gudelj vertrekt, 5-8 miljoen. Bazoer vertrekt 10-15 miljoen. Serero misschien 2 miljoen.

Genoeg geld om 1 of 2 leuke flankspelers te kopen in de winter? Dan doen we eindelijk weer eens mee in europa.
remco k
 remco k - donderdag 08 december 2016 - 10:34   quote  deeplink  
Waarom kopen als je ze hebt?
JOOD
 JOOD - donderdag 08 december 2016 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2016 - 10:34 schreef remco k het volgende:
Waarom kopen als je ze hebt?
Younes, Traore en Ghazi zeker? Veruit de minst productieve spitsen van de afgelopen jaren. Younes zie ik nog wel doorgroeien, Ghazi niet. Traore valt zwaar tegen. Cerny kan ook geen 30 wedstrijden een 7,5 spelen..

Dus misschien mis ik iets, maar wie bedoel je? Overmars zelf?
remco k
 remco k - donderdag 08 december 2016 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2016 - 10:42 schreef JOOD het volgende:

[..]

Younes, Traore en Ghazi zeker? Veruit de minst productieve spitsen van de afgelopen jaren. Younes zie ik nog wel doorgroeien, Ghazi niet. Traore valt zwaar tegen. Cerny kan ook geen 30 wedstrijden een 7,5 spelen..

Dus misschien mis ik iets, maar wie bedoel je? Overmars zelf?
We hebben 4 goede opties voor die posities. En veruit de minste van de afgelopen jaren?

Volgens mij valt dat wel mee..

Een aantal van die jongens spelen nu niet op de top van hun kunnen, maar daarom ga je niet ineens 2 nieuwe spelers kopen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2016 door remco k --
JOOD
 JOOD - donderdag 08 december 2016 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2016 - 14:14 schreef remco k het volgende:

[..]

We hebben 4 goede opties voor die posities. En veruit de minste van de afgelopen jaren?

Volgens mij valt dat wel mee..

Een aantal van die jongens spelen nu niet op de top van hun kunnen, maar daarom ga je niet ineens 2 nieuwe spelers kopen..
Misschien ben ik wel weer overambitieus, maar sinds er een aantal goede aankopen zijn gedaan smaakt dit naar meer. Het zijn gruwelijk belangrijke posities en die zijn op dit moment niet goed gevuld. Niet met kwaliteit en niet met kwantiteit.
remco k
 remco k - donderdag 08 december 2016 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2016 - 15:01 schreef JOOD het volgende:

[..]

Misschien ben ik wel weer overambitieus, maar sinds er een aantal goede aankopen zijn gedaan smaakt dit naar meer. Het zijn gruwelijk belangrijke posities en die zijn op dit moment niet goed gevuld. Niet met kwaliteit en niet met kwantiteit.
Zijn prima ingevuld, met voldoende mensen. Alleen zijn ze niet in vorm.

Dan ga je toch niet miljoenen uitgeven om er dan maar 6 op die posities te hebben? Kom even op zeg...
JOOD
 JOOD - donderdag 08 december 2016 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2016 - 15:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Zijn prima ingevuld, met voldoende mensen. Alleen zijn ze niet in vorm.

Dan ga je toch niet miljoenen uitgeven om er dan maar 6 op die posities te hebben? Kom even op zeg...
Kijk even naar Sanchez, als er ergens een of twee pareltjes op de wereld lopen die 75% brengen wat hij doet, zeker halen. Vooral voor vleugelspelers.
remco k
 remco k - donderdag 08 december 2016 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2016 - 17:36 schreef JOOD het volgende:

[..]

Kijk even naar Sanchez, als er ergens een of twee pareltjes op de wereld lopen die 75% brengen wat hij doet, zeker halen. Vooral voor vleugelspelers.
Wat heeft dat er mee te maken?? Die is gehaald omdat we daar plek hadden voor een aanwinst..
JOOD
 JOOD - donderdag 08 december 2016 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2016 - 19:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat heeft dat er mee te maken?? Die is gehaald omdat we daar plek hadden voor een aanwinst..
Daarom juist. We hebben plek op de linker en rechterflank.
remco k
 remco k - donderdag 08 december 2016 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2016 - 19:37 schreef JOOD het volgende:

[..]

Daarom juist. We hebben plek op de linker en rechterflank.
Nee dat hebben we niet. Daar hebben we al 4 spelers voor die daar dit seizoen strijden om 2 plekjes..
JOOD
 JOOD - donderdag 08 december 2016 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2016 - 19:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee dat hebben we niet. Daar hebben we al 4 spelers voor die daar dit seizoen strijden om 2 plekjes..
Dat klopt, maar ik vind ze allemaal niet goed genoeg. En met mij meerdere denk ik.
remco k
 remco k - donderdag 08 december 2016 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2016 - 20:43 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dat klopt, maar ik vind ze allemaal niet goed genoeg. En met mij meerdere denk ik.
Niet gied presteren op dit moment betekend niet dat het ook niet goed genoeg is wat spelers betreft.

En ghazi youness en traore en cerny hebben allemaal laten zien dat ze erg goed kunnen voetballen.
JOOD
 JOOD - donderdag 08 december 2016 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2016 - 20:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet gied presteren op dit moment betekend niet dat het ook niet goed genoeg is wat spelers betreft.

En ghazi youness en traore en cerny hebben allemaal laten zien dat ze erg goed kunnen voetballen.
Klopt, maar je wilt toch de allerbeste spelers zien?
remco k
 remco k - donderdag 08 december 2016 - 21:32   quote  deeplink  
Ik wil spelers met potentie zien die dat er steeds meer uithalen. Het allerbeste speelt in de top bij Europa. Dat zijn we niet.
Eide
 Eide - vrijdag 09 december 2016 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2016 - 10:42 schreef JOOD het volgende:

[..]

Younes, Traore en Ghazi zeker? Veruit de minst productieve spitsen van de afgelopen jaren.
Het zijn allemaal geen spitsen. Laten we daar eens mee beginnen. Het zijn vleugelaanvallers.

Als ik Younes, Traore* en El Ghazi dan af zet tegen Fischer, Ebecilio en Kishna kom ik tot de volgende gegevens, op basis van Eredivisie, KNVB beker en Europees voetbal. Ik laat verder nog heel veel spelers buiten beschouwing hoor, denk aan Sulejmani, Ozbiliz, Lukoki, Boerrigter, De Sa en vele andere laagvliegers, plus spelers die eigenlijk geen buitenspeler waren zoals Bojan

Alleen die 5 dan:

Younes: 59 wedstrijden, 10 goals, 14 assists (0.17 en 0.24)
El Ghazi: 95 wedstrijden, 23 goals, 15 assists (0.24 en 0.16)
Kishna: 51 wedstrijden, 7 goals, 16 assist (0.14 en 0.31)
Fischer: 109 wedstrijden, 33 goals, 19 assists (0.30 en 0.17)
Traore: 19 wedstrijden, 5 goals, 4 assists (0.26 en 0.21)
Ebecilio: 51 wedstrijden, 11 goals, 6 assists (0.21 en 0.11)

*: Traore alleen in zijn periode bij Ajax, niet z'n Vitesse tijd.

----------------------------------------

Traore en Fischer scoren, puur op basis van deze statistiek, het hoogst. El Ghazi en Younes zitten daar beide kort achter en komen statistisch beter uit de hoge hoed dan een aantal voorgangers.

Ik heb hierbij trouwens niet naar speelminuten gekeken. Dat was mij te veel werk. Dat zou nog wel interessante inzichten op kunnen leveren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 december 2016 door Eide --
p111
 p111 - vrijdag 09 december 2016 - 09:05   quote  deeplink  
Alleen Larsson halen is voldoende.achter Younes zie ik weinig alleen Cassiera maar die is echt nog niet klaar voor die positie.
remco k
 remco k - vrijdag 09 december 2016 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 09:05 schreef p111 het volgende:
Alleen Larsson halen is voldoende.achter Younes zie ik weinig alleen Cassiera maar die is echt nog niet klaar voor die positie.
Cassierra is helemaal geen buitenspeler.. Cerny is de man die achter Ghazi en Youness deze plekken meer dan prima zou moeten kunnen invullen..
p111
 p111 - vrijdag 09 december 2016 - 10:37   quote  deeplink  
Zoals ik al eerder aangaf vind ik Cerny op links een stuk minder als op rechts,vandaar mijn wens voor Larsson.En ja Cassiera is centrumspits maar Bos zet hem ook regelmatig op links voor Younes en daar bevalt hij mij niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 december 2016 door p111 --
remco k
 remco k - vrijdag 09 december 2016 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 10:37 schreef p111 het volgende:
Zoals ik al eerder aangaf vind ik Cerny op links een stuk minder als op rechts,vandaar mijn wens voor Larsson.En ja Cassiera is centrumspits maar Bos zet hem ook regelmatig op links voor Younes en daar bevalt hij mij niet.
Cerny doet het juist in Jong Ajax vaak heel goed vanaf links..
remco k
 remco k - vrijdag 09 december 2016 - 10:43   quote  deeplink  
Ik zou daar alleen iemand halen omdat je Traore kwijt raakt in de zomer..

Overigens speelt Larson vaak gewoon heel matig tegen de grote clubs..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0971419