BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 augustus 2016 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 13:56 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ben ik deels met je eens daarom wil ik hem ook graag centraal zien en Europa/competitie als je tegen een sterke tegenstander zie ik hem ook graag al back maar tegen een zwakke tegenstander zie ik liever een back die ook aanvallend zijn steentje bij draagt en daar is Tete niet het type voor.
Een aanvallende back vind ik eigenlijk al genoeg. Die hebben we namelijk ook...
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2016 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 14:16 schreef baco74 het volgende:

[..]

©?
Tete in het centrum?
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2016 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 14:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Een aanvallende back vind ik eigenlijk al genoeg. Die hebben we namelijk ook...
Ik zie het liefst dat beide flanken dat kunnen. En als je met Cerny of Ziyech gaat spelen op RB, zal je wel moeten..
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 augustus 2016 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 14:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zie het liefst dat beide flanken dat kunnen. En als je met Cerny of Ziyech gaat spelen op RB, zal je wel moeten..
In jou redenering zie ik alleen Hateboer dan als een goede optie
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2016 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 14:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

In jou redenering zie ik alleen Hateboer dan als een goede optie
Ik zou Bazoer rechtsback zetten.. Of Schone..

Of 3-4-3 gaan spelen..

Krul

Veltman Tete Sanchez
Bazoer
Gudelj Klaassen
Zyech
Ghazi Dolberg Youness.
baco74
 baco74 - dinsdag 30 augustus 2016 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 14:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Tete in het centrum?
Was meer om jou opmerking over wat Gijpie zei.
Dat waren namelijk jouw woorden van van de week.
Vandaar ©opyright logootje
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 augustus 2016 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 14:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zou Bazoer rechtsback zetten.. Of Schone..

Of 3-4-3 gaan spelen..

Krul

Veltman Tete Sanchez
Bazoer
Gudelj Klaassen
Zyech
Ghazi Dolberg Youness.
Schöne zeker niet. Ik denk dat Bazoer sowieso op veel meer posities kan spelen.
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2016 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 15:08 schreef baco74 het volgende:

[..]

Was meer om jou opmerking over wat Gijpie zei.
Dat waren namelijk jouw woorden van van de week.
Vandaar ©opyright logootje
??? nou ben ik je kwijt
baco74
 baco74 - dinsdag 30 augustus 2016 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 15:37 schreef remco k het volgende:

[..]

??? nou ben ik je kwijt
Na apert.. Ik zei het van de week ook al....:-)
Bovenstaande had je gezegd over Gijpie, die Tete wel eens in het centrum wilt zien.

Ik reageerde met ©, alsof er kopierecht op rust.
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2016 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 15:49 schreef baco74 het volgende:

[..]

Na apert.. Ik zei het van de week ook al....:-)
Bovenstaande had je gezegd over Gijpie, die Tete wel eens in het centrum wilt zien.

Ik reageerde met ©, alsof er kopierecht op rust.
Oke.. Goed verhaal....:-)
p111
 p111 - dinsdag 30 augustus 2016 - 16:28   quote  deeplink  
Als ze Haps nou nog binnen kunnen slepen,ik ga hem met de week beter vinden helaas weer bij AZ
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 30 augustus 2016 - 17:56   quote  deeplink  
Zo....nu nog ff voor morgenavond die Lombaerts binnenharken en we zijn er helemaal klaar voor!!!!
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 augustus 2016 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 17:56 schreef bertus bikkel het volgende:
Zo....nu nog ff voor morgenavond die Lombaerts binnenharken en we zijn er helemaal klaar voor!!!!
Die komt niet. Gaat naar Anders echt als het goed is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 30 augustus 2016 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 13:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je zegt het gelukkig zelf al..Go Ahead, sorrij Remco, hij komt op mij over als een sukkel, Van der Hoorn vond ik stukken beter...
Jij komt op mij ook over als een sukkel? Moet je dan ook gelijk vervangen worden?
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 augustus 2016 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 19:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jij komt op mij ook over als een sukkel? Moet je dan ook gelijk vervangen worden?
Hij komt uit Braboland en dat is goed volk, om even een understatement te maken ;-)

Ik krijg graag je reactie en zie die van Nenam al weer tegemoet. Hahaha
JOOD
 JOOD - donderdag 01 september 2016 - 11:31   quote  deeplink  
http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/685477/opnieuw-een-flirt-met-ajax-op-twitter-alles-kan-op-dit-punt-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Interessant.

Babel en Urby voor de breedte? Kunnen ze mooi de over het paard getilde jongens bijpraten dat ze niet te snel moeten vertrekken.
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2016 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 11:31 schreef JOOD het volgende:
http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/685477/opnieuw-een-flirt-met-ajax-op-twitter-alles-kan-op-dit-punt-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Interessant.

Babel en Urby voor de breedte? Kunnen ze mooi de over het paard getilde jongens bijpraten dat ze niet te snel moeten vertrekken.
Hoezo zijn ze nou weer over het paard getild??

Bazoer en Ghazi blijven zelf heel bewust bij Ajax..
baco74
 baco74 - donderdag 01 september 2016 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 11:31 schreef JOOD het volgende:
http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/685477/opnieuw-een-flirt-met-ajax-op-twitter-alles-kan-op-dit-punt-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Interessant.

Babel en Urby voor de breedte? Kunnen ze mooi de over het paard getilde jongens bijpraten dat ze niet te snel moeten vertrekken.
Pffff...
Maar om even op het eerste in te gaan:
Het zou Ajax sieren als zij deze 2 jongens aanbieden om hun conditie op peil te houden bij onze club. Als dat zo nu en dan met het eerste kan, zie ik hier geen nadelen in.
riveco
 riveco - donderdag 01 september 2016 - 11:53   quote  deeplink  
Iedere speler heeft toch wel eens recht om een slechte periode te hebben, voordat ze afgebrand worden?
Eide
 Eide - donderdag 01 september 2016 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 11:53 schreef riveco het volgende:
Iedere speler heeft toch wel eens recht om een slechte periode te hebben, voordat ze afgebrand worden?
Eens, zeker als je ziet hoe Bazoer en El Ghazi beide reageren. Ze kiezen er bewust voor niet de weg van de minste weerstand te kiezen maar te gaan voor hun kansen. Ik waardeer dat enorm in beide heren. Ik ben persoonlijk ook echt fan van allebei maar denk tegelijkertijd dat ze er momenteel terecht naast staan. Ik hoop dus ook echt dat ze er vol voor gaan dit seizoen en daardoor anderen scherp houden en de selectie als geheel op een hoger niveau tillen.

Ik zou het mooi vinden als Ajax Urby en Babel aanbied hun conditie op peil te houden in Amsterdam. Dat is goed voor beide heren maar ook goed voor de jonge jongens want het zijn toch gelouterde spelers die veel hebben meegemaakt. En voor Ajax levert het op dat je altijd nog kan besluiten een van beiden aan te trekken.

Ik zie een situatie met veel mogelijkheden voor alle partijen. De vraag is een beetje of Bosz er "buitenstaanders" bij wil hebben in deze fase van zijn trainerschap bij Ajax. Ik kan mij voorstellen dat hij daar nu niet op zit te wachten.
p111
 p111 - donderdag 01 september 2016 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 11:31 schreef JOOD het volgende:
http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/685477/opnieuw-een-flirt-met-ajax-op-twitter-alles-kan-op-dit-punt-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Interessant.

Babel en Urby voor de breedte? Kunnen ze mooi de over het paard getilde jongens bijpraten dat ze niet te snel moeten vertrekken.
Ik zou Urby wel is inplaats van Dijks willen zien !! altijd fan van Urby geweest
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 01 september 2016 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 12:53 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik zou Urby wel is inplaats van Dijks willen zien !! altijd fan van Urby geweest
Familie van Remco ??....die dweepte ook altijd met hem
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2016 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 12:53 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik zou Urby wel is inplaats van Dijks willen zien !! altijd fan van Urby geweest
Die wil geen back spelen en heeft de laatste 3 seizoenen bij elkaar amper 30 wedstrijden gespeeld
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2016 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 12:54 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Familie van Remco ??....die dweepte ook altijd met hem
Hahaha. Je haalt mij en joduh door elkaar.
Pavlov14
 Pavlov14 - donderdag 01 september 2016 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 11:53 schreef riveco het volgende:
Iedere speler heeft toch wel eens recht om een slechte periode te hebben, voordat ze afgebrand worden?
Dit zou ik geschreven kunnen hebben!

Eigen spelers, trainers etc. (vooraf) afbranden zijn we erg goed in.
Net als het uitfluiten van je eigen spelers. Daar worden ze echt niet beter van.

Je onmin uiten kan ook anders, bijvoorbeeld op de officiële site van Ajax.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 01 september 2016 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 13:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahaha. Je haalt mij en joduh door elkaar.
Water en vuur....het was inderdaad mijn mattie
JOOD
 JOOD - donderdag 01 september 2016 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 11:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoezo zijn ze nou weer over het paard getild??

Bazoer en Ghazi blijven zelf heel bewust bij Ajax..
Omdat ze denken dat ze met 18-19 jaar het al helemaal gemaakt hebben.

Babel en Emanuelson kunnen ze vertellen dat ze er van moeten genieten en dat alles goed komt. Niet dat ze bezig zijn met een transfer verdienen naar het buitenland.

En dan bedoel ik niet per se Bazoer en Ghazi, maar vooral de Bouy's en Fishers en andere spelers die het veel te druk hebben met zichzelf.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2016 door JOOD --
Eide
 Eide - donderdag 01 september 2016 - 14:08   quote  deeplink  
Je noemt vooralsnog geen enkele speler die in gedrag of uitingen heeft laten merken "over het paard getild" te zijn. Als je nu Kishna of Boilesen zou noemen.... die vonden echt beide dat ze hevig benadeeld werden maar die jongens die jij noemt hebben dat toch niet gedaan in mijn ogen.
JOOD
 JOOD - donderdag 01 september 2016 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 14:08 schreef Eide het volgende:
Je noemt vooralsnog geen enkele speler die in gedrag of uitingen heeft laten merken "over het paard getild" te zijn. Als je nu Kishna of Boilesen zou noemen.... die vonden echt beide dat ze hevig benadeeld werden maar die jongens die jij noemt hebben dat toch niet gedaan in mijn ogen.
Ja, fijn dat je meedenkt. Die bedoel ik.
JOOD
 JOOD - donderdag 01 september 2016 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 14:08 schreef Eide het volgende:
Je noemt vooralsnog geen enkele speler die in gedrag of uitingen heeft laten merken "over het paard getild" te zijn. Als je nu Kishna of Boilesen zou noemen.... die vonden echt beide dat ze hevig benadeeld werden maar die jongens die jij noemt hebben dat toch niet gedaan in mijn ogen.
Bouy niet over het paard getild?

Gouden toekomst en kiest voor Juventus terwijl zijn debuut in NL nog niet eens gemaakt is...
Eide
 Eide - donderdag 01 september 2016 - 14:30   quote  deeplink  
Maar dat wil nog niet zeggen dat hij over het paard getild bedrag vertoonde. Wie weet wat Juve hem voorzette, en misschien zijn ouders ook wel. Ik kan mij goed voorstellen dat als een dergelijk club komt met een goed verhaal en een financieel aantrekkelijk bod het heel moeilijk is nee te zeggen.

Ik vind het niet slim, maar dat is iets heel anders en betekent nog steeds niet dat zo'n jongen zichzelf te goed vond voor Ajax of iets dergelijks. Dat is een veroordeling die te makkelijk is.

Zeker Boilesen is bijvoorbeeld een heel ander verhaal met zijn eisen na een dramatisch slecht seizoen. Die vond zichzelf echt het mannetje maar bij die andere gasten heb ik dat idee absoluut niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2016 door Eide --
riveco
 riveco - donderdag 01 september 2016 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 13:22 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dit zou ik geschreven kunnen hebben!

Eigen spelers, trainers etc. (vooraf) afbranden zijn we erg goed in.
Net als het uitfluiten van je eigen spelers. Daar worden ze echt niet beter van.

Je onmin uiten kan ook anders, bijvoorbeeld op de officiële site van Ajax.
+10
JOOD
 JOOD - donderdag 01 september 2016 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 14:30 schreef Eide het volgende:
Maar dat wil nog niet zeggen dat hij over het paard getild bedrag vertoonde. Wie weet wat Juve hem voorzette, en misschien zijn ouders ook wel. Ik kan mij goed voorstellen dat als een dergelijk club komt met een goed verhaal en een financieel aantrekkelijk bod het heel moeilijk is nee te zeggen.

Ik vind het niet slim, maar dat is iets heel anders en betekent nog steeds niet dat zo'n jongen zichzelf te goed vond voor Ajax of iets dergelijks. Dat is een veroordeling die te makkelijk is.

Zeker Boilesen is bijvoorbeeld een heel ander verhaal met zijn eisen na een dramatisch slecht seizoen. Die vond zichzelf echt het mannetje maar bij die andere gasten heb ik dat idee absoluut niet.
Klopt, ik zeg ook niet dat hij zich te goed voelde. Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat er geen balans is geweest de laatste jaren. Babel en Emanuelson zijn kinderen van de club. Ze hebben gezien dat het buitenland niet voor iedereen weggelegd is. Daardoor krijg je een andere mentaliteit binnen de selectie. Als je goed genoeg bent komen ze echt wel, maar begin eerst maar eens te voetballen en de beste zijn in Ajax 1.

Weet zo'n jongen veel.. Ik zou hetzelfde doen zonder goede begeleiding. Zelfs Cillessen vraagt Onana naar de haalbaarheid bij Barca, prachtig voorbeeldje daarvan.
Eide
 Eide - donderdag 01 september 2016 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 15:38 schreef JOOD het volgende:

[..]

Klopt, ik zeg ook niet dat hij zich te goed voelde.
Dat zei je wel. Je had het letterlijk over "over het paard getild" voordat je het uit die reactie haalde. Maar goed, laten we dat gewoon voor wat het is. We zijn het eens dat Bazoer en El Ghazi geen over het paard getilde jongens zijn. :D

Als je met balans bedoeld dat de verdeling tussen ervaring en talent scheef was ben ik dat deels met je eens. Ik denk dat er voldoende ervaring steeds aanwezig is geweest maar niet van voldoende kwalitatief niveau. Een ervaring speler moet nog altijd afdwingen dat die jonge gasten "wow" denken. Dat heeft de laatste jaren wel gemist en in die zin ben ik het met je eens wat dat betreft.

Of Urby en Babel dan de ervaren mannen zijn die dat wel kunnen brengen weet ik niet. Mijn grootste voetbalheld is en blijft Frank Rijkaard. Hij had juist precies wat ik bedoel. kwam als ervaren vent terug maar was toen nog altijd een wereldvoetballer en iemand die ervaring combineerde met een zeer hoog niveau.
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2016 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 14:30 schreef Eide het volgende:
Maar dat wil nog niet zeggen dat hij over het paard getild bedrag vertoonde. Wie weet wat Juve hem voorzette, en misschien zijn ouders ook wel. Ik kan mij goed voorstellen dat als een dergelijk club komt met een goed verhaal en een financieel aantrekkelijk bod het heel moeilijk is nee te zeggen.

Ik vind het niet slim, maar dat is iets heel anders en betekent nog steeds niet dat zo'n jongen zichzelf te goed vond voor Ajax of iets dergelijks. Dat is een veroordeling die te makkelijk is.

Zeker Boilesen is bijvoorbeeld een heel ander verhaal met zijn eisen na een dramatisch slecht seizoen. Die vond zichzelf echt het mannetje maar bij die andere gasten heb ik dat idee absoluut niet.
Daarnaast maakt ook Ajax echt de nodige fouten wel met sommige spelers...
Eide
 Eide - donderdag 01 september 2016 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 15:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Daarnaast maakt ook Ajax echt de nodige fouten wel met sommige spelers...
Absoluut. Dat was het punt niet maar is natuurlijk gewoon waar.

Soms zijn die fouten verwijtbaar, soms ook niet. Soms liggen mensen elkaar gewoon niet. Shit happens, waar mensen werken worden fouten gemaakt. Overal trouwens, dus ook bij Ajax maar bij alle anderen ook.
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2016 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 15:38 schreef JOOD het volgende:

[..]

Klopt, ik zeg ook niet dat hij zich te goed voelde. Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat er geen balans is geweest de laatste jaren. Babel en Emanuelson zijn kinderen van de club. Ze hebben gezien dat het buitenland niet voor iedereen weggelegd is. Daardoor krijg je een andere mentaliteit binnen de selectie. Als je goed genoeg bent komen ze echt wel, maar begin eerst maar eens te voetballen en de beste zijn in Ajax 1.

Weet zo'n jongen veel.. Ik zou hetzelfde doen zonder goede begeleiding. Zelfs Cillessen vraagt Onana naar de haalbaarheid bij Barca, prachtig voorbeeldje daarvan.
ja en hoe slim ben je als je te horen krijgt dat ie denkt dat ter Stegen binnen twee jaar bij de beste keepers van de wereld hoort? en de kans klein is dat je daar slaagt?

Als ik 1 van die jonge jongens zou zijn, zou ik ook niet weten of ik wel bij Ajax zou blijven.. Je kan elders simpelweg veel meer verdienen, vaak ga je naar een mooi land en heb je een prachtige tijd.. Ook bij Ajax heb je geen idee of je het haalt of niet..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 01 september 2016 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 15:47 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat zei je wel. Je had het letterlijk over "over het paard getild" voordat je het uit die reactie haalde. Maar goed, laten we dat gewoon voor wat het is. We zijn het eens dat Bazoer en El Ghazi geen over het paard getilde jongens zijn. :D

In principe zijn ze dat dus wel.....vooral jonge voetballers, maar dat is mijn mening.
Tonnen per jaar, sterrenstatus dikke auto's en dan ben je net 18/19.
Verstappen, Tom Dumoulin, Steven Kruiswijk, Epke, van den Hoogeband ,Schippers beleven hun sport toch anders en die verdienen ook tonnen

Voetballers is het meest gehypte sport wat er is en die jongens gaan mee in de waanzin.....en weet je wat Eide !!....het word alleen maar erger
Eide
 Eide - donderdag 01 september 2016 - 16:04   quote  deeplink  
Ik weet niet of je dat kan zeggen. Er zullen er ongetwijfeld bij zijn die zo arrogant als de nete zijn en zich eigenlijk al in het tenue van Barca, Real of Bayern zien. Maar ik ben er van overtuigd dat heel veel van die jongens ook heel gewoon zijn.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 01 september 2016 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2016 - 16:04 schreef Eide het volgende:
Ik weet niet of je dat kan zeggen. Er zullen er ongetwijfeld bij zijn die zo arrogant als de nete zijn en zich eigenlijk al in het tenue van Barca, Real of Bayern zien. Maar ik ben er van overtuigd dat heel veel van die jongens ook heel gewoon zijn.
Ik denk zelfs het merendeel.....maar dat zijn dan ook niet de "supertalenten" en ook bij die heb je uitzonderingen zoals Klaassen en Vincent Janssen, die bij mij vrij "normaal" overkomen
Eide
 Eide - maandag 12 september 2016 - 20:04   quote  deeplink  
Ryan Babel traint bij Jong Ajax mee om z'n conditie op peil te houden. babel is momenteel clubloos.
p111
 p111 - dinsdag 18 oktober 2016 - 17:41   quote  deeplink  
Ook deze man komt van een koude kermis thuis net als Rafael lekker blijven wachten tot het te laat is .
-----------------------------------------------------------------------------------------
De routinier werd al gelinkt aan een terugkeer naar Ajax. Hij gaf afgelopen zomer alleen aan daar geen trek in te hebben. Want, zo verklaarde hij, "ik ben gelukkig bij Schalke en wil er zo veel als mogelijk is uithalen."
hjf
 hjf - dinsdag 18 oktober 2016 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2016 - 14:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Tete in het centrum?
Bazoer?
remco k
 remco k - dinsdag 18 oktober 2016 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2016 - 17:41 schreef p111 het volgende:
Ook deze man komt van een koude kermis thuis net als Rafael lekker blijven wachten tot het te laat is .
-----------------------------------------------------------------------------------------
De routinier werd al gelinkt aan een terugkeer naar Ajax. Hij gaf afgelopen zomer alleen aan daar geen trek in te hebben. Want, zo verklaarde hij, "ik ben gelukkig bij Schalke en wil er zo veel als mogelijk is uithalen."
Wie is hij?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 18 oktober 2016 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2016 - 21:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie is hij?
Babel
p111
 p111 - dinsdag 18 oktober 2016 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2016 - 21:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie is hij?
Klaas jan
remco k
 remco k - woensdag 19 oktober 2016 - 09:31   quote  deeplink  
Top.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 19 oktober 2016 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2016 - 22:28 schreef p111 het volgende:

[..]

Klaas jan
Klaas Jan Babel ;-) ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 19 oktober 2016 - 23:46   quote  deeplink  
Klaas-Jan lijkt me nog wel welkom hier, toch? Zeker als Traoré volgend jaar weg is. Je hebt met Dolberg en Cassiera dan al twee degelijke spitsen, maar de beste speelt dus lijkt me een goede om er bij te hebben.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 20 oktober 2016 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2016 - 23:46 schreef NatjosFC het volgende:
Klaas-Jan lijkt me nog wel welkom hier, toch? Zeker als Traoré volgend jaar weg is. Je hebt met Dolberg en Cassiera dan al twee degelijke spitsen, maar de beste speelt dus lijkt me een goede om er bij te hebben.
NEE, hou toch op.

Dolberg doet het gewoon hartstikke goed. Die man schiet er dit seizoen er al 15/20 in.
en word iedere seizoen beter(verwachting)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1021602