BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 augustus 2017 - 20:19   quote  deeplink  
Succes bij je nieuwe club Sanchez!! En bedankt voor het afgelopen seizoen!!
bahbah
 bahbah - zaterdag 12 augustus 2017 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 19:51 schreef nummer10 het volgende:
de opstelling dus wat ik zei... pffff
Ja man...Het is ieder jaar dezelfde valkuil..
Wat ik al eerder zei:Wat gaat Overmars nu halen voor Sanchez?
Want dat Sanchez weg is is wel duidelijk.
Na De wedstrijd dadelijk komt de aap wel uit de mouw.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 12 augustus 2017 - 20:45   quote  deeplink  
Volgens mij heeft Ajax ook zn beetje elk jaar afgelopen jaren aangegeven dat het gewoon onmogelijk is om de selectie op orde te hebben voor het begin van de competitie omdat je zomaar iemand kwijt kan raken. Lijkt me ook vrij logisch, waarom dan telkens verbaasd zijn? Ook voor Ajax zijn sommige bedragen gewoon te groot om te weerstaan. Daarnaast denk ik dat Ajax zelf ook nog wel wat gaat doen op de transfermarkt.
remco k
 remco k - zaterdag 12 augustus 2017 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 20:45 schreef NatjosFC het volgende:
Volgens mij heeft Ajax ook zn beetje elk jaar afgelopen jaren aangegeven dat het gewoon onmogelijk is om de selectie op orde te hebben voor het begin van de competitie omdat je zomaar iemand kwijt kan raken. Lijkt me ook vrij logisch, waarom dan telkens verbaasd zijn? Ook voor Ajax zijn sommige bedragen gewoon te groot om te weerstaan. Daarnaast denk ik dat Ajax zelf ook nog wel wat gaat doen op de transfermarkt.
Helemaal eens.
hjf
 hjf - zondag 13 augustus 2017 - 10:20   quote  deeplink  
Volgens diverse media zou Kasper Dolberg wel eens de volgende zijn die gaat vertrekken. Er worden al bedragen van € 30 mln. of meer genoemd. Voor de bankrekening na het vertrek van Sanchez (€ 200 mln.) hoef je het niet te doen. Maar ja. Blijkbaar kan een speler een vertrekwens bij de directie indienen als er met enorme bedragen wordt gesmeten. Met andere woorden: we moeten er maar rekening houden dat Kasper voor 1 september a.s. ook weg is. Dan kunnen we helemaal opnieuw gaan beginnen. Ik hoop dat het TH nu heel snel gaat handelen. Graag namen van jullie wie er moeten komen en op welke posities.
p111
 p111 - zondag 13 augustus 2017 - 10:34   quote  deeplink  
Maar ik hoop wel dat Marc een schaduwlijstje heeft,want anders wordt het een drama seizoen.
JOOD
 JOOD - zondag 13 augustus 2017 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 10:20 schreef hjf het volgende:
Volgens diverse media zou Kasper Dolberg wel eens de volgende zijn die gaat vertrekken. Er worden al bedragen van € 30 mln. of meer genoemd. Voor de bankrekening na het vertrek van Sanchez (€ 200 mln.) hoef je het niet te doen. Maar ja. Blijkbaar kan een speler een vertrekwens bij de directie indienen als er met enorme bedragen wordt gesmeten. Met andere woorden: we moeten er maar rekening houden dat Kasper voor 1 september a.s. ook weg is. Dan kunnen we helemaal opnieuw gaan beginnen. Ik hoop dat het TH nu heel snel gaat handelen. Graag namen van jullie wie er moeten komen en op welke posities.
Dolberg zou prima zijn. Veel geld, heel erg veel geld voor een half jaartje presteren. Daarbij heb je je vervangers klaarstaan. Huntelaar spits, Cassiera en Sierhuis back-up.

Sanchez is niet meer houdbaar. Hij moet ook lekker vertrekken, 40-50 miljoen is ongekend. Begrijp me niet verkeerd, ik zou hem liever houden. Maar dat is een utopie. Mocht hij vertrekken moet je echt Vermaelen terughalen. Plus 1 breedteaankoop. Dijks deed het prima gisteren, daar hoef je echt geen andere speler voor te halen.

Middenveld. Nigel de Jong! Haal hem op aub. Ervaring en kracht, met jeugd alleen red je het niet. En Schöne natuurlijk.

Voorin. Mocht er echt 100 miljoen binnenkomen aan transfergeld, geef er dan ook 25-50 uit aub. Parels die normaal gesproken 'te duur' zijn, zijn dat dan niet meer. De focus moet liggen op doelpunten maken, de rest is redelijk onder controle.
p111
 p111 - zondag 13 augustus 2017 - 10:50   quote  deeplink  
Banken Schone-Viergever-Veltman en hopelijk kan onze kleine Marc nog wat kopen voor 1 september,maar wel verbetering aub.
Brandje
 Brandje - zondag 13 augustus 2017 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 10:35 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dolberg zou prima zijn. Veel geld, heel erg veel geld voor een half jaartje presteren. Daarbij heb je je vervangers klaarstaan. Huntelaar spits, Cassiera en Sierhuis back-up.

Sanchez is niet meer houdbaar. Hij moet ook lekker vertrekken, 40-50 miljoen is ongekend. Begrijp me niet verkeerd, ik zou hem liever houden. Maar dat is een utopie. Mocht hij vertrekken moet je echt Vermaelen terughalen. Plus 1 breedteaankoop. Dijks deed het prima gisteren, daar hoef je echt geen andere speler voor te halen.

Middenveld. Nigel de Jong! Haal hem op aub. Ervaring en kracht, met jeugd alleen red je het niet. En Schöne natuurlijk.

Voorin. Mocht er echt 100 miljoen binnenkomen aan transfergeld, geef er dan ook 25-50 uit aub. Parels die normaal gesproken 'te duur' zijn, zijn dat dan niet meer. De focus moet liggen op doelpunten maken, de rest is redelijk onder controle.
Heb je Dijks zien verdedigen gisteren?
hjf
 hjf - zondag 13 augustus 2017 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 10:59 schreef Brandje het volgende:

[..]

Heb je Dijks zien verdedigen gisteren?
Nog niet Brandje. Ik heb het opgenomen en ga er zo naar kijken. Dan kom ik er op terug.
MBB
 MBB - zondag 13 augustus 2017 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 10:59 schreef Brandje het volgende:

[..]

Heb je Dijks zien verdedigen gisteren?
Hij ging niet helemaal vrijuit bij de 1e goal, maar Dijks vond ik verder juist 1 van de beteren in het veld. Daarmee zeggende dat de rest ook echt slecht was, maar Dijks was juist echt niet dramatisch. Hij scoorde zelfs ook nog bijna!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 augustus 2017 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 11:19 schreef hjf het volgende:

[..]

Nog niet Brandje. Ik heb het opgenomen en ga er zo naar kijken. Dan kom ik er op terug.
Slaap lekker dan alvast. Als ik je een tip kan geven. Ga wat anders doen vandaag. Daarmee behoed ik je voor eventuele sjagrijnigheid.
Brandje
 Brandje - zondag 13 augustus 2017 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 11:27 schreef MBB het volgende:

[..]

Hij ging niet helemaal vrijuit bij de 1e goal, maar Dijks vond ik verder juist 1 van de beteren in het veld. Daarmee zeggende dat de rest ook echt slecht was, maar Dijks was juist echt niet dramatisch. Hij scoorde zelfs ook nog bijna!
Staar je nou aub niet blind op die paar rushes waar wel geteld een keer gevaar uit voort kwam namelijk dat schot op de paal. Verder weer een behoorlijk aantal verkeerde passes en vreemde keuzes. Verdedigend wederom een drama
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2017 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 11:52 schreef Brandje het volgende:

[..]

Staar je nou aub niet blind op die paar rushes waar wel geteld een keer gevaar uit voort kwam namelijk dat schot op de paal. Verder weer een behoorlijk aantal verkeerde passes en vreemde keuzes. Verdedigend wederom een drama
eens.. snap echt niet waar keizer en het th mee bezig zijn
bahbah
 bahbah - zondag 13 augustus 2017 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 11:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

eens.. snap echt niet waar keizer en het th mee bezig zijn
Dat is niet zo moeilijk te beantwoorden,namelijk met achter de feiten aanlopen.
JOOD
 JOOD - zondag 13 augustus 2017 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 12:36 schreef bahbah het volgende:

[..]

Dat is niet zo moeilijk te beantwoorden,namelijk met achter de feiten aanlopen.
Lozano liet gisteren direct zien een flinke aanwinst te zijn. Eerste wedstrijd he! Dikke gemiste kans. Verkopen doe je voor de hoogste prijs, maar helaas kopen ook. Daar schort het aan. Paar miljoen meer uitgeven mag best. Dubbeltje op de eerste rang dagen zijn voorbij. (En onnodig)
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 12:49 schreef JOOD het volgende:

[..]

Lozano liet gisteren direct zien een flinke aanwinst te zijn. Eerste wedstrijd he! Dikke gemiste kans. Verkopen doe je voor de hoogste prijs, maar helaas kopen ook. Daar schort het aan. Paar miljoen meer uitgeven mag best. Dubbeltje op de eerste rang dagen zijn voorbij. (En onnodig)
Kreeg flink wat ruimte gisteren ook. Heel benieuwd hoe deze jongen het gaat doen als een ploeg compact staat.
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2017 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 10:35 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dolberg zou prima zijn. Veel geld, heel erg veel geld voor een half jaartje presteren. Daarbij heb je je vervangers klaarstaan. Huntelaar spits, Cassiera en Sierhuis back-up.

Sanchez is niet meer houdbaar. Hij moet ook lekker vertrekken, 40-50 miljoen is ongekend. Begrijp me niet verkeerd, ik zou hem liever houden. Maar dat is een utopie. Mocht hij vertrekken moet je echt Vermaelen terughalen. Plus 1 breedteaankoop. Dijks deed het prima gisteren, daar hoef je echt geen andere speler voor te halen.

Middenveld. Nigel de Jong! Haal hem op aub. Ervaring en kracht, met jeugd alleen red je het niet. En Schöne natuurlijk.

Voorin. Mocht er echt 100 miljoen binnenkomen aan transfergeld, geef er dan ook 25-50 uit aub. Parels die normaal gesproken 'te duur' zijn, zijn dat dan niet meer. De focus moet liggen op doelpunten maken, de rest is redelijk onder controle.
Hoe komt iedereen hier er toch bij dat Nigel nog zo goed is.
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2017 - 13:01   quote  deeplink  
als het de ervaring en dat het een pitbull is die zich vastbijt in een tegenstander.. gister totaal niks van gezien
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2017 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 13:01 schreef nummer10 het volgende:
als het de ervaring en dat het een pitbull is die zich vastbijt in een tegenstander.. gister totaal niks van gezien
Dat is echt wel een hele klap minder geworden hoor.
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2017 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 13:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is echt wel een hele klap minder geworden hoor.
voor eredivisie begrippen ? geen idee hoor laatste tijd nie meer gezien
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 13:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is echt wel een hele klap minder geworden hoor.
Ik zal het je anders zeggen, vannacht even het vorige seizoen terug gekeken. Maar Sanchez was in de grote wedstrijden meestal (dus niet altijd) onze zwakste verdediger. Vaak was Viergever of De Ligt ernaast dan sterker.
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2017 - 13:35   quote  deeplink  
?
Jaccio
 Jaccio - zondag 13 augustus 2017 - 13:37   quote  deeplink  
De transfer van Davinson Sánchez naar Tottenham Hotspur wordt naar verwachtingen binnen 48 uur afgerond.

Dit meldt The Daily Mirror, dat stelt dat Ajax een bod van €25 miljoen heeft afgewezen en €40 miljoen wil. Volgens de Engelse krant hoopt Tottenham met bonussen toch spoedig een akkoord te bereiken.
hjf
 hjf - zondag 13 augustus 2017 - 13:46   quote  deeplink  
Ik heb inmiddels de samenvatting gezien Brandje en daar moet ik dan mij dan ook maar op baseren. Ik vind het veel te kort door de bocht om alle schuld bij Dijks neer te leggen (zo komt het althans op mij over en bedoel je het wellicht niet zo). Bij de eerste goal ging De Ligt ook niet vrij uit. Verder mis ik bezieling en spelvreugde in het elftal. Ze hebben de afgelopen flink wat klappen opgelopen en dat verlamd zeker. Maar van Heracles verliezen mag gewoon weg niet gebeuren. De groep zal de komende dagen de koppen bij elkaar moeten steken en elkaar keihard de waarheid moeten zeggen. Reken er maar niet op, dat er ergens in de wereld een verlosser rond loopt, die het op korte termijn gaat verbeteren. Ik bereid mij voor op een heel zwaar seizoen.
JOOD
 JOOD - zondag 13 augustus 2017 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 13:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is echt wel een hele klap minder geworden hoor.
Ja, maar wel een klein beetje meer dan Schöne heeft...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 augustus 2017 - 17:06   quote  deeplink  
Allerlei verhalen nu over Sanchez. Maar wat is waar?? Alles maar met korrel zout nemen vind ik. Totdat er zekerheid is.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 13 augustus 2017 - 17:36   quote  deeplink  
Sanchez is te zien bij de uitloop training. Dus niet in Spanje of in Londen!
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 18:11   quote  deeplink  
Sanchez gaat voor 4 euro naar de vleeswarenafdeling van de Emté
p111
 p111 - zondag 13 augustus 2017 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 11:27 schreef MBB het volgende:

[..]

Hij ging niet helemaal vrijuit bij de 1e goal, maar Dijks vond ik verder juist 1 van de beteren in het veld. Daarmee zeggende dat de rest ook echt slecht was, maar Dijks was juist echt niet dramatisch. Hij scoorde zelfs ook nog bijna!
Zo slecht was de tegenstander !!! dat Dijks zich kon staande houden.Maae eerlijk ik zie hem nog liever als Viergever.
p111
 p111 - zondag 13 augustus 2017 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 13:01 schreef nummer10 het volgende:
als het de ervaring en dat het een pitbull is die zich vastbijt in een tegenstander.. gister totaal niks van gezien
Het is over met Nigel !!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 13 augustus 2017 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 17:36 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Sanchez is te zien bij de uitloop training. Dus niet in Spanje of in Londen!
Juist, hij is gewoon (nog steeds) niet weg....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 augustus 2017 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 18:17 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Juist, hij is gewoon (nog steeds) niet weg....
Biertje ouwe????
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 13 augustus 2017 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 18:11 schreef Loetje het volgende:
Sanchez gaat voor 4 euro naar de vleeswarenafdeling van de Emté
Hahahaha
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 13 augustus 2017 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 18:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Biertje ouwe????
Eéntje maar?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 13 augustus 2017 - 19:16   quote  deeplink  
Was gisteren een doodgewone oefenwedstrijd voor onze jongens, donderdag begint het pas echt.....
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 19:16 schreef Ronald 1960 het volgende:
Was gisteren een doodgewone oefenwedstrijd voor onze jongens, donderdag begint het pas echt.....
Nee man. In Noorwegen wonen vriendelijke mensen dus dat zal ook vriendelijkheid opleveren. Vriendschappelijke wedstrijd lijkt me dan ook wel logisch al is het in Amsterdam
Jaccio
 Jaccio - zondag 13 augustus 2017 - 20:08   quote  deeplink  
Ajax is niet van plan om Davinson Sánchez naar Tottenham Hotspur te laten vertrekken. De Amsterdamse club laat aan Sky Sports weten dat de Colombiaan deze zomer niet weg mag.

"Sánchez heeft vorig jaar een vijfjarig contract getekend en we willen hem daarom nu niet laten gaan", zo laat iemand van Ajax weten aan het Britse medium. "Dat is wat Marc Overmars aan de speler en zijn zaakwaarnemers heeft verteld. Daarnaast reageren we normaal gesproken nooit op transfergeruchten." Ajax laat aan Sky Sports ook weten dat er van een deal geen sprake is. Er werd volgens diverse media gemeld dat een transfer een kwestie van tijd is, maar dat blijkt niet waar.
marius
 marius - zondag 13 augustus 2017 - 20:28   quote  deeplink  
is Yassin Ayoub geen goede aanwinst voor ajax, wil weg en heeft nog een contract voor een jaar
p111
 p111 - zondag 13 augustus 2017 - 20:55   quote  deeplink  
Als vervanger van Schone ? en Frenkie dan ?
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 20:28 schreef marius het volgende:
is Yassin Ayoub geen goede aanwinst voor ajax, wil weg en heeft nog een contract voor een jaar
Goede speler maar het plafond ligt niet veel hoger dan FCU. Meer een ideale 12e man en daar hebben we er genoeg van nu
JOOD
 JOOD - zondag 13 augustus 2017 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 20:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Goede speler maar het plafond ligt niet veel hoger dan FCU. Meer een ideale 12e man en daar hebben we er genoeg van nu
Idd. Dan liever Eiting en Frenkie.

Een aanwinst voor de basis op het middenveld is geen luxe hoor. Kan Donnie een linie naar achteren, of Ziyech er af en toe af. Die presteert momenteel ook zeer matig. Te wisselvallig naar mijn mening. Die jongen moet je prikkelen en heeft geen directe concurrent.

Sneijder was ideaal geweest hiervoor. Als ik lees dat ze Sanchez 3,85 miljoen per jaar geboden hebben..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2017 door JOOD --
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 21:13 schreef JOOD het volgende:

[..]

Idd. Dan liever Eiting en Frenkie.

Een aanwinst voor de basis op het middenveld is geen luxe hoor. Kan Donnie een linie naar achteren, of Ziyech er af en toe af. Die presteert momenteel ook zeer matig. Te wisselvallig naar mijn mening. Die jongen moet je prikkelen en heeft geen directe concurrent.

Sneijder was ideaal geweest hiervoor. Als ik lees dat ze Sanchez 3,85 miljoen per jaar geboden hebben..
Dat laatste geloof ik echt niet hoor. Ik denk dat ze misschien 2 miljoen willen geven maar bijna 4 lijkt me sterk.
JOOD
 JOOD - zondag 13 augustus 2017 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 21:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat laatste geloof ik echt niet hoor. Ik denk dat ze misschien 2 miljoen willen geven maar bijna 4 lijkt me sterk.
Ik ook niet, maar heb het wel ergens gelezen. Kan alleen de bron niet meer vinden, dus zal waarschijnlijk niet waar geweest zijn..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 augustus 2017 - 22:49   quote  deeplink  
Episode 303 van de story Sanchez! Hoeveel afleveringen nog???
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2017 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 21:13 schreef JOOD het volgende:

[..]

Idd. Dan liever Eiting en Frenkie.

Een aanwinst voor de basis op het middenveld is geen luxe hoor. Kan Donnie een linie naar achteren, of Ziyech er af en toe af. Die presteert momenteel ook zeer matig. Te wisselvallig naar mijn mening. Die jongen moet je prikkelen en heeft geen directe concurrent.

Sneijder was ideaal geweest hiervoor. Als ik lees dat ze Sanchez 3,85 miljoen per jaar geboden hebben..
ziyech en blijf ik bij heeft niet de juiste mensen voorzich.. cerny kluivert en neres hebben veel meer diepgang en zo komt ziyech ook beter uit.. nu heeeel af en toe een keer kluivert die een poging doet maar maak ook liever zijn ronaldo actie tegenwoordig
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2017 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 22:49 schreef Ajax Warrior het volgende:
Episode 303 van de story Sanchez! Hoeveel afleveringen nog???
echt he.. wel niet wel niet wel niet.. als het waar is dat sanchez het zo wil spelen moet je hem nog een schop nageven ook.. ajax de club die hem de kans heeft geboden en dan zo gaan doen ? nee gaat er bij mij niet in
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 augustus 2017 - 23:57   quote  deeplink  
En daar is Episode 304. Tottenham komt morgen opnieuw naar Amsterdam om te praten. Chelsea en Real Madrid bereiden bod voor. Ik zou zeggen, 75 miljoen en geen cent minder.
AkaS
 AkaS - maandag 14 augustus 2017 - 00:00   quote  deeplink  
ik snap het even niet helemaal...

Er zouden meerdere clubs interesse hebben maar
Sanchez heeft na een gesprek met de trainer van
Tottenham een voorkeur voor deze club...

Maar als Sanchez niet te koop is volgens onze
niksnut Overmars hoe kan het dan zijn dat Sanchez
al met de trainer van Tottenham heeft gesproken...

Dat zou geen correcte manier van handelen zijn, tenzij
Ajax toestemming heeft gegeven en Overmars op zijn
klompen aanvoelt dat hij naar de achterban niet zo een
goede beurt maakt....

Tete, Riedewald en Sanchez weg.... Veltman een contractverlenging.
Viergever zijn transfer is onbespreekbaar en Dijks die al afgedankt
was moet nu blijven..

Wat klopt er nou niet als je hier over nadenkt....?
remco k
 remco k - maandag 14 augustus 2017 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 00:00 schreef AkaS het volgende:
ik snap het even niet helemaal...

Er zouden meerdere clubs interesse hebben maar
Sanchez heeft na een gesprek met de trainer van
Tottenham een voorkeur voor deze club...

Maar als Sanchez niet te koop is volgens onze
niksnut Overmars hoe kan het dan zijn dat Sanchez
al met de trainer van Tottenham heeft gesproken...

Dat zou geen correcte manier van handelen zijn, tenzij
Ajax toestemming heeft gegeven en Overmars op zijn
klompen aanvoelt dat hij naar de achterban niet zo een
goede beurt maakt....

Tete, Riedewald en Sanchez weg.... Veltman een contractverlenging.
Viergever zijn transfer is onbespreekbaar en Dijks die al afgedankt
was moet nu blijven..

Wat klopt er nou niet als je hier over nadenkt....?
Of je gelooft eens niet alles wat de pers schrijft.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1230781