BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jaccio
 Jaccio - maandag 14 augustus 2017 - 00:02   quote  deeplink  
Ach laat die jongen lekker gaan als hij weg wilt. Ik heb er alle begrip voor.
nummer10
 nummer10 - maandag 14 augustus 2017 - 00:05   quote  deeplink  
ik niet.. niet op deze manier .. aan de andere kant was het duidelijk dat het een topper was en hij al niet bij barca B zat als leerjaar.. dus opzich begrijp ik het ook weer wel
Jaccio
 Jaccio - maandag 14 augustus 2017 - 00:10   quote  deeplink  
Die jongen wilt gewoon hogerop en heeft daar alle recht toe.
Ajax heeft hem gehaald en hij heeft Ajax terugbetaald door zijn stinkende best te doen en ons meerdere malen op de been te houden.
Levert ook nog eens dikke winst op.
Klaar is klaar. Spreek een mooi bedrag met hem af waarvoor hij mag vertrekken en laat hem gaan.

Mag men in Nederland trouwens geen afkoopsom in de contracten opnemen?
Scout2
 Scout2 - maandag 14 augustus 2017 - 00:14   quote  deeplink  
En dan te bedenken dat dit je vaste achterhoede had kunnen worden

Tête sanchez. Riedewald emanuelson wissel: veltman viergever deligt
Jaccio
 Jaccio - maandag 14 augustus 2017 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 00:14 schreef Scout2 het volgende:
En dan te bedenken dat dit je vaste achterhoede had kunnen worden

Tête sanchez. Riedewald emanuelson wissel: veltman viergever deligt
Veltman en Viergever zijn heilig. Die moeten hoe dan ook basis.
Komt ook nog eens bij kijken dat Veltman echt een jongen van de club is met echt Ajax DNA (en Tete dus blijkbaar niet), dus die ga je er echt niet naast zetten.
Scout2
 Scout2 - maandag 14 augustus 2017 - 00:18   quote  deeplink  
Sanchez is jammer genoeg niet meer te houden, wat en geld zeg als dat waar is.
Scout2
 Scout2 - maandag 14 augustus 2017 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 00:17 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Veltman en Viergever zijn heilig. Die moeten hoe dan ook basis.
Komt ook nog eens bij kijken dat Veltman echt een jongen van de club is met echt Ajax DNA (en Tete dus blijkbaar niet), dus die ga je er echt niet naast zetten.
Tsja .. ik ga mij daar niet meer druk om maken zien wel... Hoe het afloopt
Scout2
 Scout2 - maandag 14 augustus 2017 - 00:24   quote  deeplink  
Waar ik me wel zorgen om maak is de progressie die keizer razendsnel moet Boeken
Scout2
 Scout2 - maandag 14 augustus 2017 - 00:27   quote  deeplink  
En met een beetje doorpakken had je dit middenveld gehad

Ziyech van beek. Siem de jong (huur) met daarachter frenkie

Kan nog :) siem is een leider en kan het team aan de hand nemen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 augustus 2017 door Scout2 --
Loetje
 Loetje - maandag 14 augustus 2017 - 00:31   quote  deeplink  
DAVINSON SANCHEZ PER DIRECT WEG

Davinson Sanchez laat Ajax na 1 jaar alweer achter zich en gaat per direct aan de slag bij Emté Roosendaal. Na dagen van onderhandelen zijn beide partijen er uiteindelijk uitgekomen voor een bedrag van 4 euro die met bonussen zou kunnen oplopen tot 5.

Het is de bedoeling dat Sanchez gaat fungeren als laatste man op de vleeswarenafdeling. Emté had diverse concurrentie in deze soap die al weken voort heeft geduurd van o.a Coop en Albert Heijn.

De voorzitter van Emté over de transfer:
We zijn erg blij dat we een veelbelovend talent als Davinson aan onze troepen hebben kunnen toevoegen. Hij is sterk met zijn handen en weet op het juiste moment de machine aan te zetten. Hij ontwikkeld zich nog iedere dag en is iedere dag vers. Precies wat we zochten.

Sanchez over zijn transfer:
Ik ben blij dat ik de overstap heb kunnen maken naar Emté. Iedere dag verrekte ik van de honger en hier op de vleeswarenafdeling kom ik denk ik meer aan mijn trekken toe. Ik ben verheugd met deze transfer
Scout2
 Scout2 - maandag 14 augustus 2017 - 00:31   quote  deeplink  
Ook maar meschien aan van Gaal vragen of ie zin heeft langs te komen
Geld zat nu..
Scout2
 Scout2 - maandag 14 augustus 2017 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 00:31 schreef Loetje het volgende:
DAVINSON SANCHEZ PER DIRECT WEG

Davinson Sanchez laat Ajax na 1 jaar alweer achter zich en gaat per direct aan de slag bij Emté Roosendaal. Na dagen van onderhandelen zijn beide partijen er uiteindelijk uitgekomen voor een bedrag van 4 euro die met bonussen zou kunnen oplopen tot 5.

Het is de bedoeling dat Sanchez gaat fungeren als laatste man op de vleeswarenafdeling. Emté had diverse concurrentie in deze soap die al weken voort heeft geduurd van o.a Coop en Albert Heijn.

De voorzitter van Emté over de transfer:
We zijn erg blij dat we een veelbelovend talent als Davinson aan onze troepen hebben kunnen toevoegen. Hij is sterk met zijn handen en weet op het juiste moment de machine aan te zetten. Hij ontwikkeld zich nog iedere dag en is iedere dag vers. Precies wat we zochten.

Sanchez over zijn transfer:
Ik ben blij dat ik de overstap heb kunnen maken naar Emté. Iedere dag verrekte ik van de honger en hier op de vleeswarenafdeling kom ik denk ik meer aan mijn trekken toe. Ik ben verheugd met deze transfer
Hahahahaha.. komische, gevoel voor humor moet je behouden...niet :)
Brandje
 Brandje - maandag 14 augustus 2017 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 00:10 schreef Jaccio het volgende:
Die jongen wilt gewoon hogerop en heeft daar alle recht toe.
Ajax heeft hem gehaald en hij heeft Ajax terugbetaald door zijn stinkende best te doen en ons meerdere malen op de been te houden.
Levert ook nog eens dikke winst op.
Klaar is klaar. Spreek een mooi bedrag met hem af waarvoor hij mag vertrekken en laat hem gaan.

Mag men in Nederland trouwens geen afkoopsom in de contracten opnemen?
Mag zeker wel maar in Spanje is het verplicht. De afkoopsom bedoel ik.
nummer10
 nummer10 - maandag 14 augustus 2017 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 00:27 schreef Scout2 het volgende:
En met een beetje doorpakken had je dit middenveld gehad

Ziyech van beek. Siem de jong (huur) met daarachter frenkie

Kan nog :) siem is een leider en kan het team aan de hand nemen
AJB GEEN SIEM!!
Scout2
 Scout2 - maandag 14 augustus 2017 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 00:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

AJB GEEN SIEM!!
Rustig maar ... heb het niet voor het zeggen hoor, alhoewel ik me bewust ben van siem zijn beperkingen is hij qua leider gewoon nodig.
Scout2
 Scout2 - maandag 14 augustus 2017 - 01:06   quote  deeplink  
Probleem is je hebt nu geen leiders meer en die er zijn, zijn er nog niet klaar voor zoals donnie
nummer10
 nummer10 - maandag 14 augustus 2017 - 01:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 01:06 schreef Scout2 het volgende:
Probleem is je hebt nu geen leiders meer en die er zijn, zijn er nog niet klaar voor zoals donnie
ziyech kan het zijn.. maar dan heb je een th en trainer die een veltman aanwijzen... zelfs een klaasjan in de basis zou een optie zijn want dolberg.. pfff nee weer een deen ala fisscher als je mij vraagt.. 30 mil acmilan ? gelijk doen
Scout2
 Scout2 - maandag 14 augustus 2017 - 01:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 01:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ziyech kan het zijn.. maar dan heb je een th en trainer die een veltman aanwijzen... zelfs een klaasjan in de basis zou een optie zijn want dolberg.. pfff nee weer een deen ala fisscher als je mij vraagt.. 30 mil acmilan ? gelijk doen
dolberg is te vroeg om af te schrijven alhoewel 30miljoen is heel veel geld inderdaad.

Veltman is inderdaad een vreemde keus

Weet niet of ziyech een geboren leider is hoor ,.. nee je hebt gelijk had hem zozo.boven veltmann verkozen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 augustus 2017 door Scout2 --
Scout2
 Scout2 - maandag 14 augustus 2017 - 01:42   quote  deeplink  
Afijn hoop dat ze de boel snel weer op de rit krijgen in alle opzichten
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 augustus 2017 - 01:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 00:31 schreef Loetje het volgende:
DAVINSON SANCHEZ PER DIRECT WEG

Davinson Sanchez laat Ajax na 1 jaar alweer achter zich en gaat per direct aan de slag bij Emté Roosendaal. Na dagen van onderhandelen zijn beide partijen er uiteindelijk uitgekomen voor een bedrag van 4 euro die met bonussen zou kunnen oplopen tot 5.

Het is de bedoeling dat Sanchez gaat fungeren als laatste man op de vleeswarenafdeling. Emté had diverse concurrentie in deze soap die al weken voort heeft geduurd van o.a Coop en Albert Heijn.

De voorzitter van Emté over de transfer:
We zijn erg blij dat we een veelbelovend talent als Davinson aan onze troepen hebben kunnen toevoegen. Hij is sterk met zijn handen en weet op het juiste moment de machine aan te zetten. Hij ontwikkeld zich nog iedere dag en is iedere dag vers. Precies wat we zochten.

Sanchez over zijn transfer:
Ik ben blij dat ik de overstap heb kunnen maken naar Emté. Iedere dag verrekte ik van de honger en hier op de vleeswarenafdeling kom ik denk ik meer aan mijn trekken toe. Ik ben verheugd met deze transfer
Whahaha, ik las de titel en dacht eindelijk duidelijkheid. Las vervolgens de eerste regel en lach dubbel van het lachen.

Lul dat je er bent! Whahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 augustus 2017 - 01:53   quote  deeplink  
Ajax schijnt met een verdediger bezig te zijn. Zijn naam wordt angstvallig stil gehouden. Lees de Telegraaf morgen, dan snap je wat er gebeurd en dat niet alles aan Overmars ligt.
nummer10
 nummer10 - maandag 14 augustus 2017 - 06:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 01:53 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ajax schijnt met een verdediger bezig te zijn. Zijn naam wordt angstvallig stil gehouden. Lees de Telegraaf morgen, dan snap je wat er gebeurd en dat niet alles aan Overmars ligt.
vermealen heb ik ook al ergens gelezen
Hummel10
 Hummel10 - maandag 14 augustus 2017 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 01:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Whahaha, ik las de titel en dacht eindelijk duidelijkheid. Las vervolgens de eerste regel en lach dubbel van het lachen.

Lul dat je er bent! Whahaha
Denk dat ik echt een azijnzeikerd ben of jullie hebben geen humor..
Vandaar dat er vaak discussies zijn hier haha.
Jaccio
 Jaccio - maandag 14 augustus 2017 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 06:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vermealen heb ik ook al ergens gelezen
Ik hoop het niet.
Te blessure gevoelig
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 augustus 2017 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 08:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Denk dat ik echt een azijnzeikerd ben of jullie hebben geen humor..
Vandaar dat er vaak discussies zijn hier haha.
Die snap ik niet? Humor is juist goed af en toe. Altijd serieus zijn werkt niet.
p111
 p111 - maandag 14 augustus 2017 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 00:17 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Veltman en Viergever zijn heilig. Die moeten hoe dan ook basis.
Komt ook nog eens bij kijken dat Veltman echt een jongen van de club is met echt Ajax DNA (en Tete dus blijkbaar niet), dus die ga je er echt niet naast zetten.
Viergever is de slechtse Ajax voetballer van de laatste jaren, daar lopen er nog 30 van in de eredivisie hardwerkende doorsnee voetballers.
Jaccio
 Jaccio - maandag 14 augustus 2017 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 09:20 schreef p111 het volgende:

[..]

Viergever is de slechtse Ajax voetballer van de laatste jaren, daar lopen er nog 30 van in de eredivisie hardwerkende doorsnee voetballers.
Ik hoop wel dat je snapt dat mijn opmerking overliep van het sarcasme..
p111
 p111 - maandag 14 augustus 2017 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 00:27 schreef Scout2 het volgende:
En met een beetje doorpakken had je dit middenveld gehad

Ziyech van beek. Siem de jong (huur) met daarachter frenkie

Kan nog :) siem is een leider en kan het team aan de hand nemen
Frenkie is een klasse beter als Siem ,Siem is overal wissel
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 augustus 2017 - 09:37   quote  deeplink  
Voor iedereen die te lui is de Telegraaf te lezen en liever de half overgenomen en daarbij tekst verzinnende websites geloven.

nxnpzp.png

2i74mc7.png

Net stuk tekst over de werkelijkheid in Amsterdam en wat ze op kantoor echt doen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 augustus 2017 door Ajax Warrior --
p111
 p111 - maandag 14 augustus 2017 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 09:31 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat je snapt dat mijn opmerking overliep van het sarcasme..
sorry s,morgens ben ik niet op zijn best
AkaS
 AkaS - maandag 14 augustus 2017 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 01:53 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ajax schijnt met een verdediger bezig te zijn. Zijn naam wordt angstvallig stil gehouden. Lees de Telegraaf morgen, dan snap je wat er gebeurd en dat niet alles aan Overmars ligt.
Hoop dat het die opvolger van Sanchez is in Colombia.
Zou ook niet onaardig kunnen voetballen.

De kwaliteit van Sanchez was wel een schot in de roos.

Alle lof voor de scout die hiermee aankwam!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 14 augustus 2017 - 12:02   quote  deeplink  
Overigens best grappig om die verhalen te lezen op websites. Hoe over iets kleins al een heel groot verhaal word geschreven. Wat meestal onzin is.

Haha ze lijken mij wel.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 14 augustus 2017 - 12:08   quote  deeplink  
Maar hoezo bedenkt iemand dat hij perse weg wil? Heeft schanez of ajax dat verteld dan? Nee, ik heb van hun niks gehoord?

Dat ze gaan praten, betekend helemaal niets. Want dat doen ze ook als ze contract gaan verlengen. Zegt helemaal niets?

Kunnen zulke websites niet verboden worden? Of het verbieden iets over Ajax te melden. Portretrecht, zulke websites moeten gewoon miljoen per onzin bericht betalen. Wat een flauwekul
Eide
 Eide - maandag 14 augustus 2017 - 13:53   quote  deeplink  
Zo'n stuk toont wel dat Ajax echt wel bezig is met versterkingen, vaak zelfs maanden lang. Dat zien wij als fans niet en terecht ook als je ziet hoe de transfer van Richarlison toch nog misloopt.

Tegelijkertijd is het bizar dat je het seizoen zo slecht kan beginnen. Na twee vrij behoorlijke wedstrijden tegen OGC Nice kan en mag je tegen Heracles, met alle respect, niet zo verschrikkelijk slecht voor de dag komen. Zeker niet met het materiaal wat Ajax ter beschikking heeft. Het is duidelijk dat Keizer z'n handen vol heeft.
hjf
 hjf - maandag 14 augustus 2017 - 18:56   quote  deeplink  
Ik ben van mening, dat Ajax veel te laat Sanchez een sterk verbeterde aanbieding heeft gedaan. Dit had al na de verloren EL finale moeten gebeuren. Of dat de situatie ten opzichte van nu veranderd had, dat is koffiedik kijken. Maar het had voor de clubs als de Spurs een stuk lastiger geworden. Wat natuurlijk belachelijk is, dat de transferwindow tot 1 september duurt, terwijl de competities allang begonnen zijn. Daar hebben wij de laatste jaren de nadelen wel van moeten ondervinden. De sleutel om dit probleem op te lossen ligt toch bij de UEFA. Ik ben er dus bang voor, dat er niets gaat gebeuren, gezien de voorstellen die de UEFA heeft gedaan met betrekking tot de zogenaamde CL.
hjf
 hjf - maandag 14 augustus 2017 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 00:31 schreef Loetje het volgende:
DAVINSON SANCHEZ PER DIRECT WEG

Davinson Sanchez laat Ajax na 1 jaar alweer achter zich en gaat per direct aan de slag bij Emté Roosendaal. Na dagen van onderhandelen zijn beide partijen er uiteindelijk uitgekomen voor een bedrag van 4 euro die met bonussen zou kunnen oplopen tot 5.

Het is de bedoeling dat Sanchez gaat fungeren als laatste man op de vleeswarenafdeling. Emté had diverse concurrentie in deze soap die al weken voort heeft geduurd van o.a Coop en Albert Heijn.

De voorzitter van Emté over de transfer:
We zijn erg blij dat we een veelbelovend talent als Davinson aan onze troepen hebben kunnen toevoegen. Hij is sterk met zijn handen en weet op het juiste moment de machine aan te zetten. Hij ontwikkeld zich nog iedere dag en is iedere dag vers. Precies wat we zochten.

Sanchez over zijn transfer:
Ik ben blij dat ik de overstap heb kunnen maken naar Emté. Iedere dag verrekte ik van de honger en hier op de vleeswarenafdeling kom ik denk ik meer aan mijn trekken toe. Ik ben verheugd met deze transfer
Top. Humor gappie.
JOOD
 JOOD - maandag 14 augustus 2017 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 18:56 schreef hjf het volgende:
Ik ben van mening, dat Ajax veel te laat Sanchez een sterk verbeterde aanbieding heeft gedaan. Dit had al na de verloren EL finale moeten gebeuren. Of dat de situatie ten opzichte van nu veranderd had, dat is koffiedik kijken. Maar het had voor de clubs als de Spurs een stuk lastiger geworden. Wat natuurlijk belachelijk is, dat de transferwindow tot 1 september duurt, terwijl de competities allang begonnen zijn. Daar hebben wij de laatste jaren de nadelen wel van moeten ondervinden. De sleutel om dit probleem op te lossen ligt toch bij de UEFA. Ik ben er dus bang voor, dat er niets gaat gebeuren, gezien de voorstellen die de UEFA heeft gedaan met betrekking tot de zogenaamde CL.
Niet mee eens. Hij ligt nog 4 jaar onder contract. Goed gehandeld dus van Overmars.
Brandje
 Brandje - maandag 14 augustus 2017 - 19:52   quote  deeplink  
Volgens, toch wel een kwaliteitskrant, The Guardian is Spurs gekomen met een openingsbod van 30 miljoen plus bonussen. Volgens diezelfde krant wil Sanchez persé naar de Spurs toe.

Wordt vervolgd
Brandje
 Brandje - maandag 14 augustus 2017 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 13:53 schreef Eide het volgende:
Zo'n stuk toont wel dat Ajax echt wel bezig is met versterkingen, vaak zelfs maanden lang. Dat zien wij als fans niet en terecht ook als je ziet hoe de transfer van Richarlison toch nog misloopt.

Tegelijkertijd is het bizar dat je het seizoen zo slecht kan beginnen. Na twee vrij behoorlijke wedstrijden tegen OGC Nice kan en mag je tegen Heracles, met alle respect, niet zo verschrikkelijk slecht voor de dag komen. Zeker niet met het materiaal wat Ajax ter beschikking heeft. Het is duidelijk dat Keizer z'n handen vol heeft.
Dan stel ik een vraag. Waarom komen er ineens wel versterkingen/aankopen als we al uit de CL liggen en net als vorig seizoen achter de feiten aan lopen in de competitie?
remco k
 remco k - maandag 14 augustus 2017 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 00:14 schreef Scout2 het volgende:
En dan te bedenken dat dit je vaste achterhoede had kunnen worden

Tête sanchez. Riedewald emanuelson wissel: veltman viergever deligt
Emanuelson zou toch helemaal niets toevoegen.
AkaS
 AkaS - dinsdag 15 augustus 2017 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 21:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Emanuelson zou toch helemaal niets toevoegen.
Eens! Wij hadden Haps moeten halen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 augustus 2017 door AkaS --
AkaS
 AkaS - dinsdag 15 augustus 2017 - 00:41   quote  deeplink  
Overmars en van der Sar hun dagen zijn geteld !!!

Zij maken Ajax sportief kapot ten gunste van financieel gewin.
Cruijff en Jonk werden als eerste weggejaagd.

Nu hebben zij de kans op sportief succes voor 2017 en 2018 weggejaagd.

De hoogste tijd dat zij worden weggejaagd !!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 15 augustus 2017 - 01:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 00:41 schreef AkaS het volgende:
Overmars en van der Sar hun dagen zijn geteld !!!

Zij maken Ajax sportief kapot ten gunste van financieel gewin.
Cruijff en Jonk werden als eerste weggejaagd.

Nu hebben zij de kans op sportief succes voor 2017 en 2018 weggejaagd.

De hoogste tijd dat zij worden weggejaagd !!!
wat is dit voor flauwekul.

Is de finale halen van EL geen sportief succes dan?
Hoe lang was het ook alweer geleden dat we in een Europese finale stonden?

En hoe kan je nu al beweren dat sportief succes voor 2018 uitblijft, als het nog 2017 is.

Hoe kan je beweren dat Overmars slechte zaken doet.

Een spits eerst huren van Bayern Leverkussen, volgend jaar op overgenomen, jaar daarop verkocht voor 32 miljoen. Nou, dat is best wel knap!

Verdediger halen voor 5 miljoen, terwijl Barcelona hem ook wilde hebben.
Jaar daarop voor minstens het 40 miljoen verkopen.

Sorry, maar hoe kan je beweren dat hij weg zou moeten.

Om over Van der Sar maar te zwijgen. Sponsor deal met Ziggo voor E-sporters(fifa), wat neerkomt op een bedrag dat Juplier League teams krijgen als hoofdsponsor. Is dat slecht?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 augustus 2017 door Positieve Arrogantie --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 15 augustus 2017 - 02:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 01:50 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

wat is dit voor flauwekul.

Is de finale halen van EL geen sportief succes dan?
Hoe lang was het ook alweer geleden dat we in een Europese finale stonden?

En hoe kan je nu al beweren dat sportief succes voor 2018 uitblijft, als het nog 2017 is.

Hoe kan je beweren dat Overmars slechte zaken doet.

Een spits eerst huren van Bayern Leverkussen, volgend jaar op overgenomen, jaar daarop verkocht voor 32 miljoen. Nou, dat is best wel knap!

Verdediger halen voor 5 miljoen, terwijl Barcelona hem ook wilde hebben.
Jaar daarop voor minstens het 40 miljoen verkopen.

Sorry, maar hoe kan je beweren dat hij weg zou moeten.

Om over Van der Sar maar te zwijgen. Sponsor deal met Ziggo voor E-sporters(fifa), wat neerkomt op een bedrag dat Juplier League teams krijgen als hoofdsponsor. Is dat slecht?
financieel en bedrijf matig nks te klagen.. gaat om de prijzen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 augustus 2017 - 02:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 00:41 schreef AkaS het volgende:
Overmars en van der Sar hun dagen zijn geteld !!!

Zij maken Ajax sportief kapot ten gunste van financieel gewin.
Cruijff en Jonk werden als eerste weggejaagd.

Nu hebben zij de kans op sportief succes voor 2017 en 2018 weggejaagd.

De hoogste tijd dat zij worden weggejaagd !!!
Oei oei, ga jij de Arena bestormen??? Ik denk dat het dun al door hun broek loopt.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 15 augustus 2017 - 07:28   quote  deeplink  
Heb nu al zin in donderdag.. Rosenborg kijken in de Arena heb weinig vertrouwen in een goede afloop. We lopen weer achter de feiten aan. Geen uitgebalanceerd team aan de start van de competitie. Want niemand wil naar Ajax komen.

Als je al niet beters kan vinden dan Dijks en hij daarom maar moet blijven moet je je ook echt kapot schamen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 15 augustus 2017 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 02:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

financieel en bedrijf matig nks te klagen.. gaat om de prijzen
Prijzen pakken, daar kan je hun de schuld niet van geven.
Als je EL finale kan halen, dan kan je ook de eredivisie winnen en de beker.

Overigens vind ik het een prijs hoe men schreef in de media over Ajax vorig jaar.
AkaS
 AkaS - dinsdag 15 augustus 2017 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 01:50 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

wat is dit voor flauwekul.

Is de finale halen van EL geen sportief succes dan?
Hoe lang was het ook alweer geleden dat we in een Europese finale stonden?

En hoe kan je nu al beweren dat sportief succes voor 2018 uitblijft, als het nog 2017 is.

Hoe kan je beweren dat Overmars slechte zaken doet.

Een spits eerst huren van Bayern Leverkussen, volgend jaar op overgenomen, jaar daarop verkocht voor 32 miljoen. Nou, dat is best wel knap!

Verdediger halen voor 5 miljoen, terwijl Barcelona hem ook wilde hebben.
Jaar daarop voor minstens het 40 miljoen verkopen.

Sorry, maar hoe kan je beweren dat hij weg zou moeten.

Om over Van der Sar maar te zwijgen. Sponsor deal met Ziggo voor E-sporters(fifa), wat neerkomt op een bedrag dat Juplier League teams krijgen als hoofdsponsor. Is dat slecht?
Beste positieve arrogantie,

Ik wil je niet aanvallen of afzeiken, maar even serieus...

Verder kijken dan je neus lang is kan geen kwaad!

Hebben we het over een handelshuis of over een voetbalclub?
Dat ik het weer of nog steeds moet uitleggen aan sommigen vind ik
echt ongelofelijk en doet mij afvragen of je de werkelijkheid wel
wil zien?

Hoeveel jaren slaan we de plank al mis doordat we bij aanvang voor
de belangrijke wedstrijden de selectie niet rond hebben?

Hoeveel talenten, echte talenten zijn al niet weggejaagd terwijl wij
opgescheept zitten met spelers als Veltman, Viergever, Schöne en Younes?

Wanneer zijn we voor het laatst kampioen geworden?

Belangrijkste issue nu...

We hebben de EL finale gehaald met een kern van zeer goede spelers. Op dit
forum riepen de meesten vorig jaar nog dat wij ons moesten berusten in een rol als opleidende club en dat Europese successen niet meer mogelijk zouden zijn voor Ajax!

Nu we door mazzel en andere samenloop van omstandigheden hebben bewezen dat het nog altijd mogelijk is voor Ajax om een goed team bij elkaar te verzamelen door eigen talent samen te voegen met gerichte aankopen.... Hadden we eind vorig seizoen een ideale mogelijkheid om deze basis verder uit te breiden en weer een rol te gaan spelen op CL niveau!

En wat doet onze directie???

Roepen dat Sanchez te koop is.
Tete en Riedewald verkopen.
Veltman tot held uitroepen.
Een trainer met nagenoeg NUL ervaring aanstellen!!!
Een 2e en 3e keeper aantrekken.
Geen aanvaller binnenhalen voor de CL voorronde.
Geen verdediger binnenhalen voor de CL voorronde.

Ik weet het niet hoor maar zijn deze feiten tekenen van een
directie die alles op de sportieve ontwikkeling inzet en wil
doorselecteren?

In mijn wereld niet!

En dan van der Sar... Denk jij nu werkelijk dat van der Sar hier wonderen heeft verricht. Of zijn zij geïnteresseerd om hun naamsbekendheid middels Ajax verder uit te bouwen en kan dit vanwege de naam en faam van Ajax uit het verre verleden?

Als jij of ik aan de tafel hadden gezeten was dat sponsorcontract er ook gekomen. Reken maar van Yes!!!
AkaS
 AkaS - dinsdag 15 augustus 2017 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 02:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Oei oei, ga jij de Arena bestormen??? Ik denk dat het dun al door hun broek loopt.
Hahaha LOL

Wacht maar af Warrior. Op dit forum worden Overmars en van der Sar ten onrechte nog verdedigd...

Maar binnen andere stromingen zijn mensen teleurgesteld en behoorlijk pissig en is het geduld met Overmars en andere falende lamzakken op aan het raken!
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 15 augustus 2017 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 11:00 schreef AkaS het volgende:

[..]

Beste positieve arrogantie,

Ik wil je niet aanvallen of afzeiken, maar even serieus...

Verder kijken dan je neus lang is kan geen kwaad!

Hebben we het over een handelshuis of over een voetbalclub?
Dat ik het weer of nog steeds moet uitleggen aan sommigen vind ik
echt ongelofelijk en doet mij afvragen of je de werkelijkheid wel
wil zien?

Hoeveel jaren slaan we de plank al mis doordat we bij aanvang voor
de belangrijke wedstrijden de selectie niet rond hebben?

Hoeveel talenten, echte talenten zijn al niet weggejaagd terwijl wij
opgescheept zitten met spelers als Veltman, Viergever, Schöne en Younes?

Wanneer zijn we voor het laatst kampioen geworden?

Belangrijkste issue nu...

We hebben de EL finale gehaald met een kern van zeer goede spelers. Op dit
forum riepen de meesten vorig jaar nog dat wij ons moesten berusten in een rol als opleidende club en dat Europese successen niet meer mogelijk zouden zijn voor Ajax!

Nu we door mazzel en andere samenloop van omstandigheden hebben bewezen dat het nog altijd mogelijk is voor Ajax om een goed team bij elkaar te verzamelen door eigen talent samen te voegen met gerichte aankopen.... Hadden we eind vorig seizoen een ideale mogelijkheid om deze basis verder uit te breiden en weer een rol te gaan spelen op CL niveau!

En wat doet onze directie???

Roepen dat Sanchez te koop is.
Tete en Riedewald verkopen.
Veltman tot held uitroepen.
Een trainer met nagenoeg NUL ervaring aanstellen!!!
Een 2e en 3e keeper aantrekken.
Geen aanvaller binnenhalen voor de CL voorronde.
Geen verdediger binnenhalen voor de CL voorronde.

Ik weet het niet hoor maar zijn deze feiten tekenen van een
directie die alles op de sportieve ontwikkeling inzet en wil
doorselecteren?

In mijn wereld niet!

En dan van der Sar... Denk jij nu werkelijk dat van der Sar hier wonderen heeft verricht. Of zijn zij geïnteresseerd om hun naamsbekendheid middels Ajax verder uit te bouwen en kan dit vanwege de naam en faam van Ajax uit het verre verleden?

Als jij of ik aan de tafel hadden gezeten was dat sponsorcontract er ook gekomen. Reken maar van Yes!!!
Hoi AkaS,

Ik begrijp je relaas, maar moeten we het niet ook van een andere kant bekijken?

We willen allemaal aanhaken met sportief succes en financien. Maar wat als het aanhaken niet lukt? Met bijv duurdere spelers en hogere salarissen wordt CL straks een must. En in Nederland moet je straks eerst de kwalificatie in als kampioen, voordat je überhaupt bij het geld komt.

Je kan geen huishouding op CL niveau hebben wanneer je daar niet zeker van bent. In NL zijn er in principe drie die kampioen kunnen worden. Dus even simpel bekeken mag je eens in de drie jaar voorronde CL spelen.

Sommigen maken de vergelijking met buitenlandse clubs, maar we vergeten daarbij te vermelden dat die veel hogere sponsorinkomsten hebben, tv gelden, merchandise. Met dat geld kunnen zij al heel veel gaten dichten. Hun hoofdinkomsten komen niet uit het verkopen van spelers.

En laat dat bij ons in NL nou net de enige manier zijn om structureel aan miljoenen te komen.

Van die kant bekeken begrijp ik wel. Het op de bank houden van de centen totdat je verantwoord, rustig aan mee kunt komen met een deel van Europa.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1375520