BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 15 augustus 2017 - 11:32   quote  deeplink  
'Zaakwaarnemer leurt na één jaar met tegenvallende Ajax-aankoop in Spanje'

Het is niet uitgesloten dat in navolging van Davinson Sánchez ook Mateo Cassierra vertrekt bij Ajax. De zaakwaarnemer van de Colombiaanse aanvaller heeft hem aangeboden in Spanje.

Dat meldt AS dinsdagochtend. José Lorenzo, de zaakwaarnemer van Cassierra, heeft contact gezocht met Málaga om te praten over een mogelijke deal. Het is niet bekend of de Spaanse club openstaat voor zulke gesprekken. Helemaal ongevoelig zou Málaga niet zijn voor het aanbod, omdat Cassierra volgens AS beter is dan de spelers die normaal worden aangeboden.

Bij Ajax kwam Cassierra in zijn debuutseizoen niet uit de verf. In de eerste fase van het seizoen kreeg hij nog regelmatig speelminuten in het eerste elftal, maar naarmate het seizoen vorderde verdween de twintigjarige aanvaller steeds meer uit beeld.

In de pikorde staat Cassierra achter Kasper Dolberg en Klaas-Jan Huntelaar, terwijl trainer Marcel Keizer ook nog Kaj Sierhuis achter de hand heeft. Ajax telde vorig jaar nog 5,7 miljoen euro neer voor de Colombiaan, die overkwam van Deportivo Cali. Luis Manuel Orejuela, de nieuwe rechtsback van Ajax, speelde ook bij Deportivo Cali.

-----------------

Wat vinden jullie eigenlijk van die jongen?
Hij heeft mij nog niet echt kunnen overtuigen, maar is verhuur dan niet de betere optie?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 15 augustus 2017 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 11:00 schreef AkaS het volgende:

[..]

Beste positieve arrogantie,

Ik wil je niet aanvallen of afzeiken, maar even serieus...

Verder kijken dan je neus lang is kan geen kwaad!

Hebben we het over een handelshuis of over een voetbalclub?
Dat ik het weer of nog steeds moet uitleggen aan sommigen vind ik
echt ongelofelijk en doet mij afvragen of je de werkelijkheid wel
wil zien?

Hoeveel jaren slaan we de plank al mis doordat we bij aanvang voor
de belangrijke wedstrijden de selectie niet rond hebben?

Hoeveel talenten, echte talenten zijn al niet weggejaagd terwijl wij
opgescheept zitten met spelers als Veltman, Viergever, Schöne en Younes?

Wanneer zijn we voor het laatst kampioen geworden?

Belangrijkste issue nu...

We hebben de EL finale gehaald met een kern van zeer goede spelers. Op dit
forum riepen de meesten vorig jaar nog dat wij ons moesten berusten in een rol als opleidende club en dat Europese successen niet meer mogelijk zouden zijn voor Ajax!

Nu we door mazzel en andere samenloop van omstandigheden hebben bewezen dat het nog altijd mogelijk is voor Ajax om een goed team bij elkaar te verzamelen door eigen talent samen te voegen met gerichte aankopen.... Hadden we eind vorig seizoen een ideale mogelijkheid om deze basis verder uit te breiden en weer een rol te gaan spelen op CL niveau!

En wat doet onze directie???

Roepen dat Sanchez te koop is.
Tete en Riedewald verkopen.
Veltman tot held uitroepen.
Een trainer met nagenoeg NUL ervaring aanstellen!!!
Een 2e en 3e keeper aantrekken.
Geen aanvaller binnenhalen voor de CL voorronde.
Geen verdediger binnenhalen voor de CL voorronde.

Ik weet het niet hoor maar zijn deze feiten tekenen van een
directie die alles op de sportieve ontwikkeling inzet en wil
doorselecteren?

In mijn wereld niet!

En dan van der Sar... Denk jij nu werkelijk dat van der Sar hier wonderen heeft verricht. Of zijn zij geïnteresseerd om hun naamsbekendheid middels Ajax verder uit te bouwen en kan dit vanwege de naam en faam van Ajax uit het verre verleden?

Als jij of ik aan de tafel hadden gezeten was dat sponsorcontract er ook gekomen. Reken maar van Yes!!!
Of Ajax een handelshuis is of een voetbalclub. Stuk gaan. Natuurlijk is Ajax een voetbalclub, maar helaas is Ajax niet bij machten om iets te kunnen bieden wat ze in het buitenland wel word geboden.
Een fors salaris en een competitie waar de wereld naar kijkt.
Sorry, maar word wakker. Ajax kan de spelers niet tegen houden, als geld de spelers roept dan komen de spelers. Zie Neymar, Barca wilde hem niet kwijt en vervolgens zijn ze hem toch kwijt. Hebben zij een vervanger al binnen, Nee. Seizoen is daar ook al begonnen.

Dat we de titel verspeelde tegen de graafschap, is toch niet te verwijten aan Overmars of wel soms?

Overmars heeft de talenten niet weggejaagd. Bosz heeft ze gewogen en te licht bevonden en vervolgens wilde zij weg. Als de coach vervolgens vertrekt en de spelers willen nog steeds weg. Wat zou jij dan doen? Volgens mij is daar echt niet aan te doen. Heb het hier over Riedewald en Tete. Beide wilde al weg in de winterstop. Dan zoek je naar een vervanger van hoge kwaliteit, die vind je niet zo snel.

Directie zegt niet dat Sanchez te koop is.
Tete en Riedewald verkopen omdat zij weg willen, niet omdat Ajax hun kwijt wil.
Noem mij maar een speler die anders aanvoerder zou moeten zijn?
Een trainer aanstellen die 0 ervaring heeft, van Gaal en Michels hadden toch ook geen ervaring, de boer had toch ook geen ervaring?
2e en 3e keeper aantrekken was ook wel nodig, omdat de 2de keeper vertrok en 3de keeper geblesseerd raakte.
Geen aanvaller, we hadden wel een aanvaller aangetrokken als Watford er niet tussen kwam.
Daar kan Overmars niets aandoen dat die aanvaller vervolgens voor het geld kiest.
Welke verdediger had je dan wel aangetrokken, Haps? Wie zegt mij dat met Haps wel van Nice had gewonnen?

En het is de realiteit dat je als nederlandse club vaak achter het net vist

Dus misschien wordt het tijd dat je wakker wordt en uit je droom stapt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 augustus 2017 door Positieve Arrogantie --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 15 augustus 2017 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 11:45 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Of Ajax een handelshuis is of een voetbalclub. Stuk gaan. Natuurlijk is Ajax een voetbalclub, maar helaas is Ajax niet bij machten om iets te kunnen bieden wat ze in het buitenland wel word geboden.
Een fors salaris en een competitie waar de wereld naar kijkt.
Sorry, maar word wakker. Ajax kan de spelers niet tegen houden, als geld de spelers roept dan komen de spelers. Zie Neymar, Barca wilde hem niet kwijt en vervolgens zijn ze hem toch kwijt. Hebben zij een vervanger al binnen, Nee. Seizoen is daar ook al begonnen.

Dat we de titel verspeelde tegen de graafschap, is toch niet te verwijten aan Overmars of wel soms?

Overmars heeft de talenten niet weggejaagd. Bosz heeft ze gewogen en te licht bevonden en vervolgens wilde zij weg. Als de coach vervolgens vertrekt en de spelers willen nog steeds weg. Wat zou jij dan doen? Volgens mij is daar echt niet aan te doen. Heb het hier over Riedewald en Tete. Beide wilde al weg in de winterstop. Dan zoek je naar een vervanger van hoge kwaliteit, die vind je niet zo snel.

Directie zegt niet dat Sanchez te koop is.
Tete en Riedewald verkopen omdat zij weg willen, niet omdat Ajax hun kwijt wil.
Noem mij maar een speler die anders aanvoerder zou moeten zijn?
Een trainer aanstellen die 0 ervaring heeft, van Gaal en Michels hadden toch ook geen ervaring, de boer had toch ook geen ervaring?
2e en 3e keeper aantrekken was ook wel nodig, omdat de 2de keeper vertrok en 3de keeper geblesseerd raakte.
Geen aanvaller, we hadden wel een aanvaller aangetrokken als Watford er niet tussen kwam.
Daar kan Overmars niets aandoen dat die aanvaller vervolgens voor het geld kiest.
Welke verdediger had je dan wel aangetrokken, Haps? Wie zegt mij dat met Haps wel van Nice had gewonnen?

En het is de realiteit dat je als nederlandse club vaak achter het net vist

Dus misschien wordt het tijd dat je wakker wordt en uit je droom stapt.
de trainers die jij opnoemde liepen wel wat langer mee bij ajax...
AkaS
 AkaS - dinsdag 15 augustus 2017 - 12:24   quote  deeplink  
Overmars prijst Veltman op tv de hemel in. En zegt letterlijk dat Tete mag blijven als hij héél graag wil.... Hmmm wat zou jij doen als je Tete was en het jaar ervoor bewust voor Ajax hebt gekozen en niet voor het grote geld in het buitenland ging...

FdB had vele malen meer ervaring en bovendien een wk als assistent meegedraaid en niet helemaal zaligmakend maar alles bij elkaar opgeteld ook zelf in de top gevoetbald.

Van Gaal heeft een heel andere achtergrond dan Keizer, is niet te vergelijken.

Door te roepen dat Sanchez niet weg mag voor minder dan 40 mln geef je indirect aan dat een verkoop bespreekbaar is.

Lang verhaal kort....

De selectie had tegen Nice rond moeten zijn en dat was het niet. Weer niet.

Weer dezelfde fouten als vorige jaren. Weer uitgeschakeld in de CL en weer een valse start in de eredivisie.

Tot slot een vraagje aan jou en iedereen op dit forum:

Zijn jullie van mening dat Veltman de best haalbare rechtsback is voor Ajax?

Zouden jullie ook met Veltman, Schöne, Viergever en Younes in de basis starten?

Zijn jullie van mening dat deze spelers het niveau hebben dat voor Ajax maximaal haalbaar is?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 augustus 2017 door AkaS --
Brandje
 Brandje - dinsdag 15 augustus 2017 - 12:28   quote  deeplink  
Mooi al dat geld maar dat geld wordt helaas wel steeds minder waard met de huidige markt. Nu kan je voor 10 tot 15 miljoen echte versterkingen halen maar ben je paar jaar verder dan zal dat tussen de 15 en 20 miljoen worden. Dus we moeten ons niet blind gaan staren met al dat geld op de bank.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 15 augustus 2017 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 12:24 schreef AkaS het volgende:
Overmars prijst Veltman op tv de hemel in. En zegt letterlijk dat Tete mag blijven als hij héél graag wil.... Hmmm wat zou jij doen als je Tete was en het jaar ervoor bewust voor Ajax hebt gekozen en niet voor het grote geld in het buitenland ging...

FdB had vele malen meer ervaring en bovendien een wk als assistent meegedraaid en niet helemaal zaligmakend maar alles bij elkaar opgeteld ook zelf in de top gevoetbald.

Van Gaal heeft een heel andere achtergrond dan Keizer, is niet te vergelijken.

Door te roepen dat Sanchez niet weg mag voor minder dan 40 mln geef je indirect aan dat een verkoop bespreekbaar is.

Lang verhaal kort....

De selectie had tegen Nice rond moeten zijn en dat was het niet. Weer niet.

Weer dezelfde fouten als vorige jaren. Weer uitgeschakeld in de CL en weer een valse start in de eredivisie.

Tot slot een vraagje aan jou en iedereen op dit forum:

Zijn jullie van mening dat Veltman de best haalbare rechtsback is voor Ajax?

Zouden jullie ook met Veltman, Schöne, Viergever en Younes in de basis starten?

Zijn jullie van mening dat deze spelers het niveau hebben dat voor Ajax maximaal haalbaar is?
Om antwoord te geven op je vragen..

Nee. Veltman is niet de best haalbare back voor Ajax

Nee. Ik zou starten met Orejuela, de Jong, Dijks en Cerny/Kluivert.

Nee. Al, denk ik dat het niveau van de Jong en Cerny/Kluivert wel hoog is. Van Orejuela is het even afwachten nog. Dijks, tja. Blunder.

Baal ervan dat Tete vertrokken is. Wat Riedewald betreft denk ik toch dat hij ook tekort komt.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 15 augustus 2017 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 12:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de trainers die jij opnoemde liepen wel wat langer mee bij ajax...
Dus een tereinknecht mag wel trainer van Ajax worden en trainer van verschillende juplier teams niet?

Even voor de duidelijkheid. Van gaal was 4 jaar lang assistent onder beenhakker.
De boer trainde verschillende teams in de jeugdopleiding.

Dus niet de ervaring voordat ze zelf hoofdtrainer werd van de club.

Als vangaal en de boer geen succes hadden dan werd er gezegd dat ze onervaren waren.
Maar het werd wel een succes.

Hoe kun je dan vooraf zeggen dat Keizer geen succes zou hebben??
nummer10
 nummer10 - dinsdag 15 augustus 2017 - 13:06   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/756132/-voor-de-spelers-was-het-vreemd-ze-kwamen-aan-bij-ajax-en-hij-was-er-niet-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=ajax

was dit een slimme zet van keizer of heeft hij zich hier niet populair mee gemaakt bij de spelers groep ? gewoon een vraag hoe jullie daartegen aankijken
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 15 augustus 2017 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 12:24 schreef AkaS het volgende:
Overmars prijst Veltman op tv de hemel in. En zegt letterlijk dat Tete mag blijven als hij héél graag wil.... Hmmm wat zou jij doen als je Tete was en het jaar ervoor bewust voor Ajax hebt gekozen en niet voor het grote geld in het buitenland ging...

FdB had vele malen meer ervaring en bovendien een wk als assistent meegedraaid en niet helemaal zaligmakend maar alles bij elkaar opgeteld ook zelf in de top gevoetbald.

Van Gaal heeft een heel andere achtergrond dan Keizer, is niet te vergelijken.

Door te roepen dat Sanchez niet weg mag voor minder dan 40 mln geef je indirect aan dat een verkoop bespreekbaar is.

Lang verhaal kort....

De selectie had tegen Nice rond moeten zijn en dat was het niet. Weer niet.

Weer dezelfde fouten als vorige jaren. Weer uitgeschakeld in de CL en weer een valse start in de eredivisie.

Tot slot een vraagje aan jou en iedereen op dit forum:

Zijn jullie van mening dat Veltman de best haalbare rechtsback is voor Ajax?

Zouden jullie ook met Veltman, Schöne, Viergever en Younes in de basis starten?

Zijn jullie van mening dat deze spelers het niveau hebben dat voor Ajax maximaal haalbaar is?
Overigens is 90% van alle clubs niet klaar vooraf dat het seizoen begint?
Waarom zou Ajax dat wel lukken dan??

Vertel welke rechtsback Ajax dan zou moeten halen??

Zolang er geen betere is, ja dan begin je daarmee.

Of het genoeg is, ja ook dan kun je winnen van Nice. En zeker van Heracles.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 15 augustus 2017 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 13:06 schreef nummer10 het volgende:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/756132/-voor-de-spelers-was-het-vreemd-ze-kwamen-aan-bij-ajax-en-hij-was-er-niet-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=ajax

was dit een slimme zet van keizer of heeft hij zich hier niet populair mee gemaakt bij de spelers groep ? gewoon een vraag hoe jullie daartegen aankijken
Ik vind het raar. Zeker het interview en de verklaring voorafgaand aan de wedstrijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 augustus 2017 door Jaccio --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 15 augustus 2017 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 13:13 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik vind het raar. Zeker het interview en de verklaring voorafgaand aan de wedstrijd.
denk namelijk niet dat het sanchez zijn keus is geweest om niet mee tespelen maar die van keizer, keizer die zijn spelers hier tekort meedoet.. als een sanchez aangeeft graag naar spurs te willen betekend het niet automatisch dat hij niet meer zen best doet en niet gemotiveerd is.. dat maakt keizer ervan en dat is keizer zijn mening.. ook de i terviews vind ik hem vooralsnog niet overtuigen..
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 15 augustus 2017 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 13:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

denk namelijk niet dat het sanchez zijn keus is geweest om niet mee tespelen maar die van keizer, keizer die zijn spelers hier tekort meedoet.. als een sanchez aangeeft graag naar spurs te willen betekend het niet automatisch dat hij niet meer zen best doet en niet gemotiveerd is.. dat maakt keizer ervan en dat is keizer zijn mening.. ook de i terviews vind ik hem vooralsnog niet overtuigen..
Klopt.
Dat Keizer dan ook zegt Sanchez het niet kan opbrengen en dat hij niet graag op kunstgras speelt vind ik dom. Hij zet op die manier iedereen tegen die jongen op.
p111
 p111 - dinsdag 15 augustus 2017 - 13:41   quote  deeplink  
De waarheid ligt in het midden,maakt geen reet uit we verliezen een kanjer en die koop je niet zomaar weer ergens.We wachten af.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 15 augustus 2017 - 15:56   quote  deeplink  
sure ajax... knieklachten.. alsof wij als supporters erin trappen.. grappenmakers
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 15 augustus 2017 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 15:56 schreef nummer10 het volgende:
sure ajax... knieklachten.. alsof wij als supporters erin trappen.. grappenmakers
Tja, ze hebben er blijkbaar toch iets van opgestoken.
Vind dit een stuk beter dan afgelopen zaterdag waar ze zeggen dat hij veel aan zijn hoofd heeft, het niet op kan brengen en niet graag op kunstgras speelt.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 15 augustus 2017 - 16:16   quote  deeplink  
Veltman - de Ligt - Viergever - Dijks. Op de bank Zeefuik en Dankerlui.
Dat is wel zwaar balen voor donderdag trouwens.

Zal die Bendtner wel blij mee zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 augustus 2017 door Jaccio --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 augustus 2017 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 15:56 schreef nummer10 het volgende:
sure ajax... knieklachten.. alsof wij als supporters erin trappen.. grappenmakers
Alsof ze jou en mij exact de waarheid gaan vertellen???
JOOD
 JOOD - dinsdag 15 augustus 2017 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 13:06 schreef nummer10 het volgende:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/756132/-voor-de-spelers-was-het-vreemd-ze-kwamen-aan-bij-ajax-en-hij-was-er-niet-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=ajax

was dit een slimme zet van keizer of heeft hij zich hier niet populair mee gemaakt bij de spelers groep ? gewoon een vraag hoe jullie daartegen aankijken
Gemis van ervaring. Een ervaren trainer heeft waarschijnlijk vaker met dit bijltje gehakt en had de beste keus kunnen maken op basis van zijn ervaringen uit het verleden.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 15 augustus 2017 - 16:41   quote  deeplink  
Ik lees een bericht dat Ajax 44 miljoen verlangt voor Sanchez.

Goed of te weinig?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 augustus 2017 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 16:41 schreef Jaccio het volgende:
Ik lees een bericht dat Ajax 44 miljoen verlangt voor Sanchez.

Goed of te weinig?
Ik geloof al die geruchten niet zo. Zeker als je ziet welke media het melden.
Brandje
 Brandje - dinsdag 15 augustus 2017 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 16:41 schreef Jaccio het volgende:
Ik lees een bericht dat Ajax 44 miljoen verlangt voor Sanchez.

Goed of te weinig?
Het is jammer dat Madrid en Chelski zich er niet mee bemoeien dus je onderhandelt maar met een club en Spurs staan er nu eenmaal om bekend geen grote uitgaven te doen dus denk dat er niet meer inzit.
Maar vind het veel belangrijker wat er daarna gebeurd. Gaan we weer voor goedkoop of gaan ze zo'n 25 miljoen investeren. Voor het middenveld blijf ik Ayoub een goede keuze vinden en is niet duur. Die back verwacht ik ook een hoop van dus dan heb je een goede linksback nodig. Kan Veltman voor mijn part terug naar centraal en Viergever en De ligt voor lcv.
bahbah
 bahbah - dinsdag 15 augustus 2017 - 16:58   quote  deeplink  
Het is wel rustig rond het aantrekken van spelers.
Geloof dat we morgenavond een heel belangrijke wedstrijd hebben?
Bendtner slaapt goed vanavond hahahaha....
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 15 augustus 2017 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 16:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik geloof al die geruchten niet zo. Zeker als je ziet welke media het melden.
Zal toch wel een kern van waarheid in zitten denk ik.
Dat Tottenham concreet was voor Sanchez kwam ook 2 weken terug naar buiten door een vaag krantje..
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 15 augustus 2017 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 16:54 schreef Brandje het volgende:

[..]

Het is jammer dat Madrid en Chelski zich er niet mee bemoeien dus je onderhandelt maar met een club en Spurs staan er nu eenmaal om bekend geen grote uitgaven te doen dus denk dat er niet meer inzit.
Maar vind het veel belangrijker wat er daarna gebeurd. Gaan we weer voor goedkoop of gaan ze zo'n 25 miljoen investeren. Voor het middenveld blijf ik Ayoub een goede keuze vinden en is niet duur. Die back verwacht ik ook een hoop van dus dan heb je een goede linksback nodig. Kan Veltman voor mijn part terug naar centraal en Viergever en De ligt voor lcv.
Eens.

Ik hoop dat ze wel goed investeren. Linksback, Centrale verdediger en ervaren middenvelder.
Cerny de kans geven of verhuren. In geval van verhuur, graag een extra linksbuiten.
bahbah
 bahbah - dinsdag 15 augustus 2017 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 17:00 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Eens.

Ik hoop dat ze wel goed investeren. Linksback, Centrale verdediger en ervaren middenvelder.
Cerny de kans geven of verhuren. In geval van verhuur, graag een extra linksbuiten.
Het komt hoe dan ook,3000 artikelen verder ,met alle woorden die geschreven zijn,door iedereen die ons Ajax een warm hart toedragen,te laat.
Wat de redenen ook zijn,domme,goede,ware,onware,het is het komt te laat.

We zijn al begonnen namelijk........
bahbah
 bahbah - dinsdag 15 augustus 2017 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 17:00 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Eens.

Ik hoop dat ze wel goed investeren. Linksback, Centrale verdediger en ervaren middenvelder.
Cerny de kans geven of verhuren. In geval van verhuur, graag een extra linksbuiten.
En als ze Cerny wegsturen meld ik het technisch hart aan bij Pieter baan Centrum.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 15 augustus 2017 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 17:16 schreef bahbah het volgende:

[..]

Het komt hoe dan ook,3000 artikelen verder ,met alle woorden die geschreven zijn,door iedereen die ons Ajax een warm hart toedragen,te laat.
Wat de redenen ook zijn,domme,goede,ware,onware,het is het komt te laat.

We zijn al begonnen namelijk........
Ze kunnen iniedergeval zodanig inkopen dat je met gemak landskampioen wordt.
Ben je iniedergeval verzekerd van CL volgend jaar en hoef je niet die rot voorrondes te spelen die elk jaar te vroeg lijken te komen voor ons.

Met wat geluk pakken we Rosenborg en kunnen we met behulp van wat aankopen alsnog hoge ogen gooien in de EL.

Te laat, ben ik met je eens. Maar je moet wat
Brandje
 Brandje - dinsdag 15 augustus 2017 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 17:00 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Eens.

Ik hoop dat ze wel goed investeren. Linksback, Centrale verdediger en ervaren middenvelder.
Cerny de kans geven of verhuren. In geval van verhuur, graag een extra linksbuiten.
Ja ervaren middenvelder? Gekke is dat juist de ervaren jongens de jonkies laten zitten.
remco k
 remco k - dinsdag 15 augustus 2017 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 00:32 schreef AkaS het volgende:

[..]

Eens! Wij hadden Haps moeten halen...
Ook niet. Vind ik een tot nu to overschatte back
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 15 augustus 2017 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 17:55 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja ervaren middenvelder? Gekke is dat juist de ervaren jongens de jonkies laten zitten.
Daarom graag een echte ervaren middenvelder. Kaliber Sneijder en de Jong (niet perse deze jongens)
De 'ervaring' die wij hebben lopen hebben eigenlijk nog niks meegemaakt. Ja meegemaakt hoe je jaarlijks tekort komt om echt mee te doen in Europa.
bahbah
 bahbah - dinsdag 15 augustus 2017 - 18:21   quote  deeplink  
vanaf volgende week speelt Veltman centraal en die orueja rechtsback.
Opgelost.....geen aankopen nodig.
bahbah
 bahbah - dinsdag 15 augustus 2017 - 18:22   quote  deeplink  
En ik ben nu vrij sarcastisch....
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 15 augustus 2017 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 12:24 schreef AkaS het volgende:
Overmars prijst Veltman op tv de hemel in. En zegt letterlijk dat Tete mag blijven als hij héél graag wil.... Hmmm wat zou jij doen als je Tete was en het jaar ervoor bewust voor Ajax hebt gekozen en niet voor het grote geld in het buitenland ging...

FdB had vele malen meer ervaring en bovendien een wk als assistent meegedraaid en niet helemaal zaligmakend maar alles bij elkaar opgeteld ook zelf in de top gevoetbald.

Van Gaal heeft een heel andere achtergrond dan Keizer, is niet te vergelijken.

Door te roepen dat Sanchez niet weg mag voor minder dan 40 mln geef je indirect aan dat een verkoop bespreekbaar is.

Lang verhaal kort....

De selectie had tegen Nice rond moeten zijn en dat was het niet. Weer niet.

Weer dezelfde fouten als vorige jaren. Weer uitgeschakeld in de CL en weer een valse start in de eredivisie.

Tot slot een vraagje aan jou en iedereen op dit forum:

Zijn jullie van mening dat Veltman de best haalbare rechtsback is voor Ajax?

Zouden jullie ook met Veltman, Schöne, Viergever en Younes in de basis starten?

Zijn jullie van mening dat deze spelers het niveau hebben dat voor Ajax maximaal haalbaar is?
Ja denk dat dit het hoogst haalbare is want niemand die beter is wilt naar Ajax.. Mis Dijks nog in je rijtje..
bahbah
 bahbah - dinsdag 15 augustus 2017 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 18:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja denk dat dit het hoogst haalbare is want niemand die beter is wilt naar Ajax.. Mis Dijks nog in je rijtje..
Zonder dat salarisplafond komen ze echt wel.
In ieder geval de spelers die bij hun club op het 2de plan staan.En zelfs het 3de plan van de
europese topclubs zijn een aanvulling voor dit Ajax.
Het is gewoon achterhaalt in hedendaagse voetbal.
Meedoen of accepteren dat je een 4de rangs club word binnen europa.
Want dit is het hedendaagse voetbal,expliciete transfersommen met de bijbehorende salarissen.

En ik zeg dit niet om mijn cluppie te kak te zetten maar als de begrotingen in de premiership boven de onze uitkomen dan is het logisch dat die Richarlison liever naar Watford gaat dan naar onze prachtige club.

Buigen of barsten in deze...
Kutstukje om te schrijven,doet gewoon zeer,ik hou van Ajax en dat zal ik altijd blijven doen,maar ik maak me heel erg zorgen.
Heb veel vertrouwen in de jeugd en de opleiding daarvan,maar wat is het rendement als een parel zo weer weggekocht word?
Nog meer miljoenen,dat is het enige wat we er aan overhouden uiteindelijk.
Het toprendement van zo een speler maken wij niet mee,dan zijn ze al weggekocht.

Het is en blijft de mooiste club van de wereld voor mij,wat er ook gebeurd,maar het doet me zeer allemaal.
Donderdag ben ik er weer bij,maar ontspannen en vol vertrouwen ben ik niet meer.

Misschien moet de uefa keihard gaan ingrijpen.
CL gebaseerd op begrotingen. Extra Cl dus.
Want zeg nou zelf:ieder jaar real psg barcelona word ook een beetje saai terwijl er honderden clubs in europa zijn.

Zet er een oliesjeik achter en we zijn de beste....
Dat is toch geen voetbal meer.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 augustus 2017 door bahbah --
remco k
 remco k - dinsdag 15 augustus 2017 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 11:00 schreef AkaS het volgende:

[..]

Beste positieve arrogantie,

Ik wil je niet aanvallen of afzeiken, maar even serieus...

Verder kijken dan je neus lang is kan geen kwaad!

Hebben we het over een handelshuis of over een voetbalclub?
Dat ik het weer of nog steeds moet uitleggen aan sommigen vind ik
echt ongelofelijk en doet mij afvragen of je de werkelijkheid wel
wil zien?

Hoeveel jaren slaan we de plank al mis doordat we bij aanvang voor
de belangrijke wedstrijden de selectie niet rond hebben?

Hoeveel talenten, echte talenten zijn al niet weggejaagd terwijl wij
opgescheept zitten met spelers als Veltman, Viergever, Schöne en Younes?

Wanneer zijn we voor het laatst kampioen geworden?

Belangrijkste issue nu...

We hebben de EL finale gehaald met een kern van zeer goede spelers. Op dit
forum riepen de meesten vorig jaar nog dat wij ons moesten berusten in een rol als opleidende club en dat Europese successen niet meer mogelijk zouden zijn voor Ajax!

Nu we door mazzel en andere samenloop van omstandigheden hebben bewezen dat het nog altijd mogelijk is voor Ajax om een goed team bij elkaar te verzamelen door eigen talent samen te voegen met gerichte aankopen.... Hadden we eind vorig seizoen een ideale mogelijkheid om deze basis verder uit te breiden en weer een rol te gaan spelen op CL niveau!

En wat doet onze directie???

Roepen dat Sanchez te koop is.
Tete en Riedewald verkopen.
Veltman tot held uitroepen.
Een trainer met nagenoeg NUL ervaring aanstellen!!!
Een 2e en 3e keeper aantrekken.
Geen aanvaller binnenhalen voor de CL voorronde.
Geen verdediger binnenhalen voor de CL voorronde.

Ik weet het niet hoor maar zijn deze feiten tekenen van een
directie die alles op de sportieve ontwikkeling inzet en wil
doorselecteren?

In mijn wereld niet!

En dan van der Sar... Denk jij nu werkelijk dat van der Sar hier wonderen heeft verricht. Of zijn zij geïnteresseerd om hun naamsbekendheid middels Ajax verder uit te bouwen en kan dit vanwege de naam en faam van Ajax uit het verre verleden?

Als jij of ik aan de tafel hadden gezeten was dat sponsorcontract er ook gekomen. Reken maar van Yes!!!
Lees het stuk van de telegraaf even. Misschien dat je het dan eens gaat snappen.

En wel heel raar dan dat het de voorgangers van Vd Sar allemaal niet gelukt zijn om dit soort sponsorcontracten binnen te halen.
remco k
 remco k - dinsdag 15 augustus 2017 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 11:06 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahaha LOL

Wacht maar af Warrior. Op dit forum worden Overmars en van der Sar ten onrechte nog verdedigd...

Maar binnen andere stromingen zijn mensen teleurgesteld en behoorlijk pissig en is het geduld met Overmars en andere falende lamzakken op aan het raken!
Je zou je ten eerste heel diep moeten schamen over hoe jij echte Ajacieden as overmars beschimpt.

Daarnaast zijn er zat andere stromingen binnen de supporters die wel degelijk prima begrijpen hoe lastig het is en ze wel steunen.
remco k
 remco k - dinsdag 15 augustus 2017 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 11:32 schreef Jaccio het volgende:
'Zaakwaarnemer leurt na één jaar met tegenvallende Ajax-aankoop in Spanje'

Het is niet uitgesloten dat in navolging van Davinson Sánchez ook Mateo Cassierra vertrekt bij Ajax. De zaakwaarnemer van de Colombiaanse aanvaller heeft hem aangeboden in Spanje.

Dat meldt AS dinsdagochtend. José Lorenzo, de zaakwaarnemer van Cassierra, heeft contact gezocht met Málaga om te praten over een mogelijke deal. Het is niet bekend of de Spaanse club openstaat voor zulke gesprekken. Helemaal ongevoelig zou Málaga niet zijn voor het aanbod, omdat Cassierra volgens AS beter is dan de spelers die normaal worden aangeboden.

Bij Ajax kwam Cassierra in zijn debuutseizoen niet uit de verf. In de eerste fase van het seizoen kreeg hij nog regelmatig speelminuten in het eerste elftal, maar naarmate het seizoen vorderde verdween de twintigjarige aanvaller steeds meer uit beeld.

In de pikorde staat Cassierra achter Kasper Dolberg en Klaas-Jan Huntelaar, terwijl trainer Marcel Keizer ook nog Kaj Sierhuis achter de hand heeft. Ajax telde vorig jaar nog 5,7 miljoen euro neer voor de Colombiaan, die overkwam van Deportivo Cali. Luis Manuel Orejuela, de nieuwe rechtsback van Ajax, speelde ook bij Deportivo Cali.

-----------------

Wat vinden jullie eigenlijk van die jongen?
Hij heeft mij nog niet echt kunnen overtuigen, maar is verhuur dan niet de betere optie?
Hij viel mij in de voorbereiding juist wel positief op

Ik denk dat verhuur dan een prima optie is
bahbah
 bahbah - dinsdag 15 augustus 2017 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 18:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij viel mij in de voorbereiding juist wel positief op

Ik denk dat verhuur dan een prima optie is
Ik kan er niet over oordelen.
Kan er wel een feit op loslaten:

hij heeft geen kans gehad....
nummer10
 nummer10 - dinsdag 15 augustus 2017 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 18:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Je zou je ten eerste heel diep moeten schamen over hoe jij echte Ajacieden as overmars beschimpt.

Daarnaast zijn er zat andere stromingen binnen de supporters die wel degelijk prima begrijpen hoe lastig het is en ze wel steunen.
overmars is een goahead man ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 augustus 2017 door nummer10 --
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 15 augustus 2017 - 19:48   quote  deeplink  
10 mogelijke opvolgers van Sanchez(let niet op de volgorde):

1. Wesley Hoedt (Lazio Roma)
2. Timo Letschert (Sassuolo)
3. Douglas (Sporting Portugal)
4. Chico Flores (geen club)
5. Stefano Denswil (Club Brugge)
6. Thomas Vermaelen (Barcelona)
7. Wilfried Kanon (geen club)
8. Joost van Aken (sc Heerenveen)
9. Mateo Barac (NK Osijek) - (Zaakwaarnemer probeert transfer nog steeds rond te krijgen)
10. Carlos Cuesta (Atlético Nacional)

Voetbalzone

Persoonlijk vind ik dat er een aantal goede opties tussen staan, met name: Vermaelen, Wesley Hoedt en Denswil. De rest ken ik niet of lijkt me niet goed genoeg. Die Carlos Cuesta heeft denk ik wel potentie. Wat vinden jullie? andere opties?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 augustus 2017 door NatjosFC --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 15 augustus 2017 - 19:53   quote  deeplink  
hoedt en denswil kan je vergeten.. vermealen vind ik een goeieoptie al denk ik niet dat hij zelf wil
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 15 augustus 2017 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 19:53 schreef nummer10 het volgende:
hoedt en denswil kan je vergeten.. vermealen vind ik een goeieoptie al denk ik niet dat hij zelf wil
Hij moet weg bij Barcalona en aangezien zijn verleden bij Ajax denk ik dat het wel mogelijk is hem te halen.

Hoedt lijkt me ook niet onhaalbaar hoor. Zal wel weer 15 a 18 miljoen ofzo moeten kosten in deze markt, maar goed, dat is normaal tegenwoordig.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 15 augustus 2017 - 20:09   quote  deeplink  
Vermaelen te blessure gevoelig
nummer10
 nummer10 - dinsdag 15 augustus 2017 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 16:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Alsof ze jou en mij exact de waarheid gaan vertellen???
haha nee zkr niet.. maar zeg dan gewoon niks ipv te liegen..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 15 augustus 2017 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 19:54 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Hij moet weg bij Barcalona en aangezien zijn verleden bij Ajax denk ik dat het wel mogelijk is hem te halen.

Hoedt lijkt me ook niet onhaalbaar hoor. Zal wel weer 15 a 18 miljoen ofzo moeten kosten in deze markt, maar goed, dat is normaal tegenwoordig.
loon ?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 15 augustus 2017 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 20:09 schreef Jaccio het volgende:
Vermaelen te blessure gevoelig
dan nog kan die van waarde zijn voor jonkies als deligt
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 15 augustus 2017 - 20:15   quote  deeplink  
Is Bacary Sagna niet wat?
Volgens mij transfervrij
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 15 augustus 2017 - 20:36   quote  deeplink  
Asamoah op linksback
Kieran Gibbs op linksback

Chielinni : CV
Miranda : CV

Motta : middenveld
Fernandinho : middenveld

Lavezzi : linksbuiten

Geen idee of ze haalbaar zijn, maar zijn allen transfervrij of hebben een aflopend contract
aaadjuh
 aaadjuh - dinsdag 15 augustus 2017 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 20:36 schreef Jaccio het volgende:
Asamoah op linksback
Kieran Gibbs op linksback

Chielinni : CV
Miranda : CV

Motta : middenveld
Fernandinho : middenveld

Lavezzi : linksbuiten

Geen idee of ze haalbaar zijn, maar zijn allen transfervrij of hebben een aflopend contract
Die komen niet want die kunnen in VS, China of Midden oosten miljoenen per jaar verdienen.
Die komen niet voor 6 ton tegen een Roda en Willem II voetballen
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 15 augustus 2017 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 20:47 schreef aaadjuh het volgende:

[..]

Die komen niet want die kunnen in VS, China of Midden oosten miljoenen per jaar verdienen.
Die komen niet voor 6 ton tegen een Roda en Willem II voetballen
Salaris plafond kan omhoog.
Ze kunnen inderdaad vast elders meer verdienen maar aan de andere kant, dat kan iedere speler die een versterking zou zijn voor Ajax

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1266608