BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 16 augustus 2017 - 09:40   quote  deeplink  
Opzich opmerkelijk dat telegraaf het heeft over een bod van 40 miljoen, die ze hebben afgewezen.

Terwijl het buitenland heeft over een lager bedrag dan dat. Buitenland had het eerst over een bod van 23 mil plus bonussen.
En andere of later hadden ze het over een bod van 33 plus bonussen. Maar een bod van 40 miljoen kwam niet in beeld.
Gisteren melden buitenlandse pers dat Ajax 44 mil vraagt, terwijl overmars bij het begin van transferperiode had over 40 mil.

Nu meld de telegraaf over 50 mil dat Ajax vraagt.

Opzicht is het ook opmerkelijk dat melding word gedaan dat ze praten en de deal al bijna rond zou zijn.
Van Maandag gaan ze praten, zaakwaarnemers gaan met Overmars om de tafel. Gaan transferverzoek indienen.
Maandag geen uitsluitsel, Dinsdag precies het zelfde. Zware delegatie van Spurs in Amsterdam, vervolgens weer geen deal.

Ik ga gewoon die berichten niet meer lezen. Ik geloof het wel allemaal( niet dus). Ik wacht totdat Ajax zelf met het bericht komt van, transfer of niet! Denk dat we tot 31 augustus moeten wachten:)
remco k
 remco k - woensdag 16 augustus 2017 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 01:02 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Wispelturig ben je wanneer er weinig lijn zit in je handelen. Ik vraag me al heel lang af hoe goed de spelers daadwerkelijk gescreend worden. Daarom riep ik al jaren dat ik hierin een onderzoek zou willen zien naar het functioneren van het aanstellen van nieuwe spelers.
Nou ja. Ik denk dat het heel verschillend is. De buitenkansje waarover gesproken wordt richting einde transfermarkt zullen kort en intensief bekeken worden waarschijnlijk met alleen beelden. Van jongens als Neres en tot voor kort richardlison is bekend dat het een heel lang traject was en dat ze al maanden bezig waren.

Neres zie ik er ook wel komen. Die laat wel goede dingen zien. Die rechtsback zijn ze ook erg lang mee bezig geweest begreep ik.
remco k
 remco k - woensdag 16 augustus 2017 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 01:09 schreef Bobby1972 het volgende:
Wanneer de leiding Ajax niet op tijd de juiste impuls zal kunnen geven, gaat dat onherroepelijk consequenties meebrengen voor hen. Omdat ik niet geloof dat ze gespaard gaan worden.

Ik ben ervan overtuigd dat Ajax met mensen die beter bij Ajax zouden passen nu verder zou zijn geweest dan waar we nu zijn.

Omdat we continu een terugval hebben en ieder jaar gelijkwaardige fouten worden gemaakt. Je kunt uiteindelijk er niet voor weg blijven lopen.

Wanneer de resultaten opnieuw geen prijzen voor Ajax opleveren zullen diverse mensen niet meer kunnen blijven. Ook verwacht ik dat er informatie uiteindelijk naar boven zal komen waar wij nu totaal geen weet van hebben.
Maar juist dat is inherent aan de eredivisie. En Ajax kan onmogelijk aan die malaise ontkomen. We hebben wel meer geld te besteden. Maar dat is niet zo veel en structureel dat er een heel groot verschil zit in de kwaliteiten van de spelers.

Overigens ga je wel makkelijk voorbij aan het halen van spelers als Dolberg Neres Sanchez milik de laatste twee jaar. Dat zijn echt allemaal pareltjes.

Er wordt alleen bij Ajax zo veel goede spelers verkocht dat het onmogelijk is jaarlijks weer zo veel pareltjes te vinden die dezelfde kwaliteiten herbergen.
remco k
 remco k - woensdag 16 augustus 2017 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 07:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ergste is niet alleen dat ze (te) laat zijn met de aankopen maar het zijn bijna ook nog allemaal miskopen..
Welke zijn er allemaal miskopen dan? Want als je bijna allemaal zegt zullen dat ze dus bijna allemaal zijn?
p111
 p111 - woensdag 16 augustus 2017 - 10:10   quote  deeplink  
Niki Zimling - 1 september 2014
Lerin Duarte - 2 september 2013
Lucas Andersen - 31 augustus 2012
Isaac Cuenca - 31 januari 2013
================================ Miskopen volgens mij
Maar te vroeg laten gaan wel of niet gedwongen zijn Babel-Bojan
p111
 p111 - woensdag 16 augustus 2017 - 10:22   quote  deeplink  
Ik begrijp ook wel dat je niet alleen maar toppers kan kopen er zitten altijd voetballers tussen die het niet brengen wat je verwacht of gehoopt had.
remco k
 remco k - woensdag 16 augustus 2017 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 10:10 schreef p111 het volgende:
Niki Zimling - 1 september 2014
Lerin Duarte - 2 september 2013
Lucas Andersen - 31 augustus 2012
Isaac Cuenca - 31 januari 2013
================================ Miskopen volgens mij
Maar te vroeg laten gaan wel of niet gedwongen zijn Babel-Bojan
Waarbij Andersen gewoon een jeugdspeler was. Dat vind ik in 5 jaar tijd echt wel meevallen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 16 augustus 2017 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 11:34 schreef nummer10 het volgende:
marc is goe bezig... hadden laatst nog over salaris plafond.. als je mee wil doen kost dat tegenwoordig iets meer geld, tijden veranderen.. verkoop ligt hoger dus moeten de lonen ook mee verhuizen
Yup als dit waar is, dan is Overmars goed bezig. ben beieuwd waar onze Overmars azijn zeikers nu weer zijn. Want bij sommmige kan hij het nooit goed doen, dus dit zal in hun ogen ook wel weer heel slecht zijn van Overmars.....
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 16 augustus 2017 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 12:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Klopt maar als Sanchez ook dit seizoen ijzersterk speelt hebben we goud in houden dat een enorme winst en eredivisierecord gaat opleveren.
Na dit seizoen is hij nog meer waard
Jaccio
 Jaccio - woensdag 16 augustus 2017 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 09:40 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Opzich opmerkelijk dat telegraaf het heeft over een bod van 40 miljoen, die ze hebben afgewezen.

Terwijl het buitenland heeft over een lager bedrag dan dat. Buitenland had het eerst over een bod van 23 mil plus bonussen.
En andere of later hadden ze het over een bod van 33 plus bonussen. Maar een bod van 40 miljoen kwam niet in beeld.
Gisteren melden buitenlandse pers dat Ajax 44 mil vraagt, terwijl overmars bij het begin van transferperiode had over 40 mil.

Nu meld de telegraaf over 50 mil dat Ajax vraagt.

Opzicht is het ook opmerkelijk dat melding word gedaan dat ze praten en de deal al bijna rond zou zijn.
Van Maandag gaan ze praten, zaakwaarnemers gaan met Overmars om de tafel. Gaan transferverzoek indienen.
Maandag geen uitsluitsel, Dinsdag precies het zelfde. Zware delegatie van Spurs in Amsterdam, vervolgens weer geen deal.

Ik ga gewoon die berichten niet meer lezen. Ik geloof het wel allemaal( niet dus). Ik wacht totdat Ajax zelf met het bericht komt van, transfer of niet! Denk dat we tot 31 augustus moeten wachten:)
Denk dat ze hem gewoon weg moeten doen.
Al zou hij om wat voor reden dan ook nog een seizoen blijven, naar zijn zin hebben zit er niet meer in denk ik.

Zijn hoofd is al helemaal op hol gebracht (waarschijnlijk ook door zijn zaakwaarnemer). Hij is in de media afgeschilderd als geldwolf en onsympathieke jongen. Ik kan de fluitconcerten van het (vaak) rare publiek in de Arena al horen.
Prestaties worden minder, waarde daalt.

Als dit een tactiek is van Tottenham is dat niet netjes, maar heel slim.
Eide
 Eide - woensdag 16 augustus 2017 - 11:05   quote  deeplink  
Lucas Andersen was een jeugdspeler, geen Ajax 1 speler. Die vind ik er onterecht tussen staan. Die jongen speelde dat eerste seizoen in de A1.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 augustus 2017 door Eide --
p111
 p111 - woensdag 16 augustus 2017 - 11:23   quote  deeplink  
Klopt ik was ook fan van Andersen,alleen omdat hij niet bracht wat iedereen verwachte is het nooit een basisspeler in het eerste geworden.
AkaS
 AkaS - woensdag 16 augustus 2017 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 10:56 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Yup als dit waar is, dan is Overmars goed bezig. ben beieuwd waar onze Overmars azijn zeikers nu weer zijn. Want bij sommmige kan hij het nooit goed doen, dus dit zal in hun ogen ook wel weer heel slecht zijn van Overmars.....
Tja... ik ben om. Overmars doet het geweldig en ik ben slechts een Overmars azijn zeikerd.

Mijn excuses. Voor een druppel op een gloeiende plaat Europees gezien doet Overmars het uitstekent.

Terwijl iedere speler met een beetje talent zijn neus op haalt voor het nietige Ajax en de Mickey Mouse competitie waarin gespeeld wordt, weet Overmars toch altijd weer een suprieure selectie op de been te krijgen.

Door zijn doortastende no nonsens uitstraling en bikkelharde onderhandelings strategieën weet hij de door heel Europa begeerde Veltman te binden aan ons Ajax. Deze prestatie van wereldformaat valt niet te onderschatten aangezien Veltman meerdere malen heeft laten vallen dat hij op een leeftijd is gekomen dat hij graag een buitenlands avontuur aangaat.

Met weloverwogen precisie en eigen speurwerk heeft hij o.a. spelere als Sana, Duarte en Zimling weten binnen te halen. En ieder jaar weer met hangen en wurgen staat er tot een tanden toe uitgebalanceerde selectie om CL voetbal veilig te stellen.

Want goede spelers vragen een goed salaris en dus zijn CL inkomsten noodzakelijk en daarom is onze Overmars altijd heel pro-actief met de selectie bezig.

Ook dit jaar heeft hij weer niets aan het toeval overgelaten en zijn de mindere goden vakkundig weggewerkt. Tete, Riedewald, Bazoer en El-Ghazi. En ondanks de minderwaardigheid van deze mindere goden heeft onze tovenaar Marc hocus pocus Overmars against all odds een goede prijs weten af te dingen.

En als gewapend beton Veltman, Schöne, Viergever en Younes weten te behouden. Jaaah laat het doorselecteren om op een hoger niveau maar aan onze Marc Overmars over!

En die nare Sanchez... daar kan je ook maat van af zijn. Heel slim roepen dat hij voor niet minder dan 40 mln weggaat. Sterk Mark. Voor dat bedrag kan je de contracten van alleskunners met echt Ajax DNA hun contract openbreken en verbeteren zodat je van hun betoverende diensten verzekerd blijft.

Sorry dat ik niet zo positief over zijn spelersbeleid ben geweest.

Het zal niet meer gebeuren want zelfs een ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen ...
Peterhs
 Peterhs - woensdag 16 augustus 2017 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Het zal niet meer gebeuren want zelfs een ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen ...
Dit is toch echt wel meer dan de 2e keer hoor, dus hele verzonnen sprookje met halve waarheden kan zo de prullenbak in. Slaap lekker gast.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 16 augustus 2017 - 12:47   quote  deeplink  
Boateng en Las Palmas uit elkaar
De wegen van Kevin-Prince Boateng en Las Palmas scheiden per direct. In mei tekende de dertigjarige Ghanees nog een driejarig contract, maar die is vandaag verscheurd. Op de clubwebsite laat Las Palmas weten dat Boateng vanwege persoonlijke redenen dichter bij huis en zijn familie wil voetballen. De broer van Bayern-verdediger Jerome Boateng kende afgelopen seizoen een sterk seizoen op het Canarische eiland. Hij scoorde tienmaal in 29 duels.

Eerder liet Boateng nog weten dat hij als eerbetoon heel het seizoen met een shirt van Abdelhak Nouri onder zijn shirt zou spelen.

_______________________

Interessant voor ons?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 16 augustus 2017 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 10:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarbij Andersen gewoon een jeugdspeler was. Dat vind ik in 5 jaar tijd echt wel meevallen.
Dat zijn alleen de slechte noodgrepen nog maar. Resultaten zijn gewoon niet goed genoeg afgelopen seizoenen. Met de middelen en selectie moet je gewoon vaker kampioen kunnen worden dan wat je nu bent. Als er nu niet adequaat gehandeld wordt vrees ik dat je dit seizoen weer achter de feiten aanloopt.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 16 augustus 2017 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 12:47 schreef Jaccio het volgende:
Boateng en Las Palmas uit elkaar
De wegen van Kevin-Prince Boateng en Las Palmas scheiden per direct. In mei tekende de dertigjarige Ghanees nog een driejarig contract, maar die is vandaag verscheurd. Op de clubwebsite laat Las Palmas weten dat Boateng vanwege persoonlijke redenen dichter bij huis en zijn familie wil voetballen. De broer van Bayern-verdediger Jerome Boateng kende afgelopen seizoen een sterk seizoen op het Canarische eiland. Hij scoorde tienmaal in 29 duels.

Eerder liet Boateng nog weten dat hij als eerbetoon heel het seizoen met een shirt van Abdelhak Nouri onder zijn shirt zou spelen.

_______________________

Interessant voor ons?
Waar woont zijn familie?
Jaccio
 Jaccio - woensdag 16 augustus 2017 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 12:54 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Waar woont zijn familie?
Duitsland dacht ik..
AkaS
 AkaS - woensdag 16 augustus 2017 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 12:33 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Dit is toch echt wel meer dan de 2e keer hoor, dus hele verzonnen sprookje met halve waarheden kan zo de prullenbak in. Slaap lekker gast.
Als jij Overmars zo geweldig vindt en hem goed vindt functioneren, waarom voorspel je dan een
1 - 3 Nederlaag ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 augustus 2017 door AkaS --
remco k
 remco k - woensdag 16 augustus 2017 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 12:47 schreef Jaccio het volgende:
Boateng en Las Palmas uit elkaar
De wegen van Kevin-Prince Boateng en Las Palmas scheiden per direct. In mei tekende de dertigjarige Ghanees nog een driejarig contract, maar die is vandaag verscheurd. Op de clubwebsite laat Las Palmas weten dat Boateng vanwege persoonlijke redenen dichter bij huis en zijn familie wil voetballen. De broer van Bayern-verdediger Jerome Boateng kende afgelopen seizoen een sterk seizoen op het Canarische eiland. Hij scoorde tienmaal in 29 duels.

Eerder liet Boateng nog weten dat hij als eerbetoon heel het seizoen met een shirt van Abdelhak Nouri onder zijn shirt zou spelen.

_______________________

Interessant voor ons?
Voor welk positie
remco k
 remco k - woensdag 16 augustus 2017 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 13:16 schreef AkaS het volgende:

[..]

Als jij Overmars zo geweldig vindt en hem goed vindt functioneren, waarom voorspel je dan een
1 - 3 Nederlaag ?
Heel bijzonder. Dus met een goede op die plek kan je geen wedstrijd meer verliezen.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 16 augustus 2017 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 13:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor welk positie
Voor Schone en/of als stand-in van v/d Beek
remco k
 remco k - woensdag 16 augustus 2017 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 13:25 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Voor Schone en/of als stand-in van v/d Beek
Die is toch altijd aanvaller geweest
p111
 p111 - woensdag 16 augustus 2017 - 13:55   quote  deeplink  
Rechtsback alvast invullen voor Veltman,hij is zeker beter.
===========================================================
Van der Wiel zou een goede vervanger zijn voor de Tukkers wanneer Ter Avest onhoudbaar blijkt te zijn. Twente krijgt echter wel concurrentie van Sporting CP en Crystal Palace.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 16 augustus 2017 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 13:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Die is toch altijd aanvaller geweest
Hij kan aanvallend en centraal op het middenveld uit de voeten.

Kan als het moet ook op rechtsbuiten staan. Gooi je Kluivert op links.

Ziyech - Boateng - vd Beek. Mooi middenveld vind ik wel
p111
 p111 - woensdag 16 augustus 2017 - 14:07   quote  deeplink  
Wel een powergozer is effe andere koek als Schone !!
remco k
 remco k - woensdag 16 augustus 2017 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 14:03 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Hij kan aanvallend en centraal op het middenveld uit de voeten.

Kan als het moet ook op rechtsbuiten staan. Gooi je Kluivert op links.

Ziyech - Boateng - vd Beek. Mooi middenveld vind ik wel
Nee zie in hem echt alleen een aanvulling als flankspeler. Als middenvelder en al helemaal als defensieve middenvelder komt ie te kort.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 16 augustus 2017 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 14:07 schreef p111 het volgende:
Wel een powergozer is effe andere koek als Schone !!
Vind ik ook.
Kan ook die 'klootzak' zijn die je soms echt mist in het team
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 16 augustus 2017 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 14:16 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Vind ik ook.
Kan ook die 'klootzak' zijn die je soms echt mist in het team
Die rol had ik weggelegd voor Nigel de Jong..
AkaS
 AkaS - woensdag 16 augustus 2017 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 13:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Heel bijzonder. Dus met een goede op die plek kan je geen wedstrijd meer verliezen.
Aha nou snap ik het... jij bent beperkt!

Nou, als Overmars zijn werk goed had gedaan, had er een team gestaan waarvan
een die-hard fan als Peter toch een wat beter resultaat zou verwachten als een 1 - 3 thuis nederlaag tegen een Noorse club.

Zelfs ik heb een betere hoop en ik vind dat Overmars de plank volledig misslaat en een team als gevolg oplevert dat niet gaat brengen wat hij en de leiding zelf ten doel heeft gesteld!!!

Slimmie!
Jaccio
 Jaccio - woensdag 16 augustus 2017 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 14:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Die rol had ik weggelegd voor Nigel de Jong..
Denk dat hij wel mee zou kunnen, maar heb hem eigenlijk al een hele tijd niet zien spelen, dus kan zijn huidige niveau niet zo goed beoordelen.

Maar het is iniedergeval duidelijk dat we zo een speler nodig hebben.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 16 augustus 2017 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 11:34 schreef AkaS het volgende:

[..]

Tja... ik ben om. Overmars doet het geweldig en ik ben slechts een Overmars azijn zeikerd.

Mijn excuses. Voor een druppel op een gloeiende plaat Europees gezien doet Overmars het uitstekent.

Terwijl iedere speler met een beetje talent zijn neus op haalt voor het nietige Ajax en de Mickey Mouse competitie waarin gespeeld wordt, weet Overmars toch altijd weer een suprieure selectie op de been te krijgen.

Door zijn doortastende no nonsens uitstraling en bikkelharde onderhandelings strategieën weet hij de door heel Europa begeerde Veltman te binden aan ons Ajax. Deze prestatie van wereldformaat valt niet te onderschatten aangezien Veltman meerdere malen heeft laten vallen dat hij op een leeftijd is gekomen dat hij graag een buitenlands avontuur aangaat.

Met weloverwogen precisie en eigen speurwerk heeft hij o.a. spelere als Sana, Duarte en Zimling weten binnen te halen. En ieder jaar weer met hangen en wurgen staat er tot een tanden toe uitgebalanceerde selectie om CL voetbal veilig te stellen.

Want goede spelers vragen een goed salaris en dus zijn CL inkomsten noodzakelijk en daarom is onze Overmars altijd heel pro-actief met de selectie bezig.

Ook dit jaar heeft hij weer niets aan het toeval overgelaten en zijn de mindere goden vakkundig weggewerkt. Tete, Riedewald, Bazoer en El-Ghazi. En ondanks de minderwaardigheid van deze mindere goden heeft onze tovenaar Marc hocus pocus Overmars against all odds een goede prijs weten af te dingen.

En als gewapend beton Veltman, Schöne, Viergever en Younes weten te behouden. Jaaah laat het doorselecteren om op een hoger niveau maar aan onze Marc Overmars over!

En die nare Sanchez... daar kan je ook maat van af zijn. Heel slim roepen dat hij voor niet minder dan 40 mln weggaat. Sterk Mark. Voor dat bedrag kan je de contracten van alleskunners met echt Ajax DNA hun contract openbreken en verbeteren zodat je van hun betoverende diensten verzekerd blijft.

Sorry dat ik niet zo positief over zijn spelersbeleid ben geweest.

Het zal niet meer gebeuren want zelfs een ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen ...
Het is gewoon heel simpel, dat speler niet wilen komen naar Ajax, daar kan Overmars niet veel aan doen.
Zelf vind ik overmars gewoon een gigantische eikel en dat komt door het grapje bij de Graafschap en hoe hij om is gegaan met bepaalde spelers (o.a Tete) Overmars heeft echt niet zoveel macht als dat iedereen denkt, maar ik beoordeel hem wel objectief.

Zoals elk mens maakt ook Overmars fouten en geloof me Sanchez wordt verkocht voor 31 Augustus, maar wel voor mega veel geld. Helaas is die jongen niet te houden voor Ajax. Dat is nu eenmaal de realiteit. Vorig jaar had hij Ziyech veel eerder moeten kopen. Ook daar vind ik Ajax een beetje te voorzichtig in. Eerst verkopen voordat men gaat kopen, soms moet je eerst kopen en dan verkopen. Dat is iets waar Overmars ook niet heel veel aan kan doen, dit komt door de RVC.

Ik heb me neergelegd bij het feit dat wij geen 222 mijoen kunnen betalen en dat wij kwa salarisen gewoon championship niveau zijn, ook dat is gewoon een feit en dat is allemaal de schuld van Overmars, de man die zelf ooit voor 40m verkocht werd.

De hele voetbal wereld is gek geworden en heel eerlijk gezegd, vind ik er steeds minder aan, de bedragen die erin omgaan dlaan ook nergens meer op. Europees zijn we gewoon klaar, tenzij we ook een oliesjeik binnen halen.

Nee laten we ons op die geweldige eredivisie storten met 10 kunstgras velden en hopen dat Ajax nog leuke talenten kan halen die het wel leuk vinden om in zo'n kut competitie te voetballen op zo'n bedenkelijk niveau.

elk land haald ons in en dat is de schuld van de KNVB. Ajax kan de bedragen (salaris en transfers) die nu omgaan in het voetbal niet betalen en dat is de schuld van? (Overmars?)

Ik zou niet weten wie het beter kan doen, in ieder geval koopt hij goed in en verkoopt hij nog veel beter door. Al heeft hij natuurlij kook miskopen achter zijn naam staan, maar welke technisch directeur heeft dat niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 augustus 2017 door Ajax we love you --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 16 augustus 2017 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 14:22 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Denk dat hij wel mee zou kunnen, maar heb hem eigenlijk al een hele tijd niet zien spelen, dus kan zijn huidige niveau niet zo goed beoordelen.

Maar het is iniedergeval duidelijk dat we zo een speler nodig hebben.
Voor ons is dat duidelijk ja..
remco k
 remco k - woensdag 16 augustus 2017 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 14:21 schreef AkaS het volgende:

[..]

Aha nou snap ik het... jij bent beperkt!

Nou, als Overmars zijn werk goed had gedaan, had er een team gestaan waarvan
een die-hard fan als Peter toch een wat beter resultaat zou verwachten als een 1 - 3 thuis nederlaag tegen een Noorse club.

Zelfs ik heb een betere hoop en ik vind dat Overmars de plank volledig misslaat en een team als gevolg oplevert dat niet gaat brengen wat hij en de leiding zelf ten doel heeft gesteld!!!

Slimmie!
Nogmaals dezelfde opmerking. Reageer eens normaal joh.
p111
 p111 - woensdag 16 augustus 2017 - 14:45   quote  deeplink  
Die is meer buiten als in het veld bezig
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 16 augustus 2017 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 14:24 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Het is gewoon heel simpel, dat speler niet wilen komen naar Ajax, daar kan Overmars niet veel aan doen.
Zelf vind ik overmars gewoon een gigantische eikel en dat komt door het grapje bij de Graafschap en hoe hij om is gegaan met bepaalde spelers (o.a Tete) Overmars heeft echt niet zoveel macht als dat iedereen denkt, maar ik beoordeel hem wel objectief.

Zoals elk mens maakt ook Overmars fouten en geloof me Sanchez wordt verkocht voor 31 Augustus, maar wel voor mega veel geld. Helaas is die jongen niet te houden voor Ajax. Dat is nu eenmaal de realiteit. Vorig jaar had hij Ziyech veel eerder moeten kopen. Ook daar vind ik Ajax een beetje te voorzichtig in. Eerst verkopen voordat men gaat kopen, soms moet je eerst kopen en dan verkopen. Dat is iets waar Overmars ook niet heel veel aan kan doen, dit komt door de RVC.

Ik heb me neergelegd bij het feit dat wij geen 222 mijoen kunnen betalen en dat wij kwa salarisen gewoon championship niveau zijn, ook dat is gewoon een feit en dat is allemaal de schuld van Overmars, de man die zelf ooit voor 40m verkocht werd.

De hele voetbal wereld is gek geworden en heel eerlijk gezegd, vind ik er steeds minder aan, de bedragen die erin omgaan dlaan ook nergens meer op. Europees zijn we gewoon klaar, tenzij we ook een oliesjeik binnen halen.

Nee laten we ons op die geweldige eredivisie storten met 10 kunstgras velden en hopen dat Ajax nog leuke talenten kan halen die het wel leuk vinden om in zo'n kut competitie te voetballen op zo'n bedenkelijk niveau.

elk land haald ons in en dat is de schuld van de KNVB. Ajax kan de bedragen (salaris en transfers) die nu omgaan in het voetbal niet betalen en dat is de schuld van? (Overmars?)

Ik zou niet weten wie het beter kan doen, in ieder geval koopt hij goed in en verkoopt hij nog veel beter door. Al heeft hij natuurlij kook miskopen achter zijn naam staan, maar welke technisch directeur heeft dat niet.
Gelul niemand wilt naar Ajax.. Een Haps bv. Past beter bij Ajax dan Dijks.
Waar speelt die Nu? Amrabat had ook prima op 6 gekund voor Schöne, st. Juste of Luckassen voor Riedewald. Dit is alleen nog maar binnen de Eredivisie iets wat ik veel kijk landen om ons heen speelt ook genoeg dat Ajax als opstap wilt gebruiken. Dat domme gelul van ze willen niet naar Ajax vind ik zo triest..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 16 augustus 2017 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 15:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Gelul niemand wilt naar Ajax.. Een Haps bv. Past beter bij Ajax dan Dijks.
Waar speelt die Nu? Amrabat had ook prima op 6 gekund voor Schöne, st. Juste of Luckassen voor Riedewald. Dit is alleen nog maar binnen de Eredivisie iets wat ik veel kijk landen om ons heen speelt ook genoeg dat Ajax als opstap wilt gebruiken. Dat domme gelul van ze willen niet naar Ajax vind ik zo triest..
Haha Haps sorry maar ergens in de wereld is er toch wel een betere te vinden dan Haps?
Als je vervolgens een betere vind, maar die word ontdekt door andere club die meer geld bied. Ja, jamer.
Dat Haps misschien beter is dan Dijks, dat geloof ik best.

Ajax zocht vorig jaar naar centrale verdediger. In de jeugd zat er wel 1 alleen was die nog extreem jong( de ligt). Met Viergever, Riedewald en Veltman. Zocht men er nog 1. Je zoekt dus een speler die de strijd aan kan gaan met Veltman. Dan kan je dat doen met spelers uit de eredivisie, die beter is dan veltman of gelijkwaardig is aan Veltman. Of je zoekt het ergens anders en je haalt sanchez.

Sorry maar als je een verdediger kan halen, waarvan je denkt dat is zo'n type als sanchez dan ga je daarvoor ipv st juste of luckassen.
Dat die transfer niet lukt, ja jammer. Maar dat is dan het risico.

Zo is amrabat misschien wel beter dan schone. Maar zoeken ze nu naar een middenvelder die beter is dan amrabat. De vraag is dan of hij zin heeft om hier te spelen.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 16 augustus 2017 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 07:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ergste is niet alleen dat ze (te) laat zijn met de aankopen maar het zijn bijna ook nog allemaal miskopen..
Ik geloof ook niet dat ze lang bij Ajax zullen blijven. Ik heb nooit begrepen dat zoveel mensen hier op het forum zo blind waren. En ze zullen uiteindelijk vanzelf moeten toegeven dat ze er faliekant naast zaten.

Er zijn zoveel bewijzen dat ze hun werk niet goed hebben uitgevoerd. En daarom denk ik ook dat er uiteindelijk diverse mensen binnen Ajax achterelkaar zullen verdwijnen.
remco k
 remco k - woensdag 16 augustus 2017 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 15:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Gelul niemand wilt naar Ajax.. Een Haps bv. Past beter bij Ajax dan Dijks.
Waar speelt die Nu? Amrabat had ook prima op 6 gekund voor Schöne, st. Juste of Luckassen voor Riedewald. Dit is alleen nog maar binnen de Eredivisie iets wat ik veel kijk landen om ons heen speelt ook genoeg dat Ajax als opstap wilt gebruiken. Dat domme gelul van ze willen niet naar Ajax vind ik zo triest..
Haps heeft echt een heel matig seizoen gespeeld. Dat die so goed is moet nog maar blijken. Daarnaast is Dijks niet gebleven als basis maar als bank zitter. Zegde geldt voor die andere jongens waar ik moet zeggen dat st Juste wel een prima verdediger blijkt te zijn. Maar ook die was voor de breedte geweest.
Amrabat is bij Feyenoord al wissel. Hoezo zou die bij ons dan schone even uit de basis spelen. Ik acht Frenkie de jong beter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 augustus 2017 door remco k --
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 16 augustus 2017 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 13:16 schreef AkaS het volgende:

[..]

Als jij Overmars zo geweldig vindt en hem goed vindt functioneren, waarom voorspel je dan een
1 - 3 Nederlaag ?
Scherp!!........uiteindelijk zullen ze moeten onderkennen dat Overmars Ajax schade heeft toegebracht. Die dag komt nu snel dichterbij. Inferieure mensen horen niet bij Ajax. Die mensen hebben hier niks te zoeken.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 16 augustus 2017 - 15:50   quote  deeplink  
De mensen moeten hier op het forum een keer ophouden met het verdedigen van Overmars. Omdat het gewoon onzin is om te zeggen; de spelers willen niet Ajax. Wanneer Ajax haar selectie direct op orde had gehad, hadden we waarschijnlijk nu de CL kunnen halen.

Er bestaat geen excuus dat Ajax haar selectie eerder op orde had kunnen hebben. Dat si een keuze die ze niet genomen hebben. Dat staat gelijk aan falen en keer op keer dezlefde fouten maken.

Je moet mensen als Overmars eens gaan beoordelen op hun werkelijke inbreng en keuzes. Dat zul je zien dat je daar op vele punten je twijfels over kunt uitspreken.

Twijfels horen niet bij Ajax.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 16 augustus 2017 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 15:50 schreef Bobby1972 het volgende:
De mensen moeten hier op het forum een keer ophouden met het verdedigen van Overmars. Omdat het gewoon onzin is om te zeggen; de spelers willen niet Ajax. Wanneer Ajax haar selectie direct op orde had gehad, hadden we waarschijnlijk nu de CL kunnen halen.

Er bestaat geen excuus dat Ajax haar selectie eerder op orde had kunnen hebben. Dat si een keuze die ze niet genomen hebben. Dat staat gelijk aan falen en keer op keer dezlefde fouten maken.

Je moet mensen als Overmars eens gaan beoordelen op hun werkelijke inbreng en keuzes. Dat zul je zien dat je daar op vele punten je twijfels over kunt uitspreken.

Twijfels horen niet bij Ajax.
Ik wil hier niet Overmars gaan verdedigen, maar de selectie zoals die nu is had ook gewoon CL kunnen en moeten halen. De basis is op 1 plek gewijzigd ten opzichte van de basis die vorig seizoen de EL finale heeft gehaald..

Dat ze het tegen Nice hebben laten liggen kun je aan van alles wijten, maar niet aan Overmars.

En dan reageer ik even alleen op de discussie CL dit seizoen.

Wat het algemene plaatje betreft.. Aan- en verkoop etc, dat laat ik voor nu even in het midden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 16 augustus 2017 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 15:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Gelul niemand wilt naar Ajax.. Een Haps bv. Past beter bij Ajax dan Dijks.
Waar speelt die Nu? Amrabat had ook prima op 6 gekund voor Schöne, st. Juste of Luckassen voor Riedewald. Dit is alleen nog maar binnen de Eredivisie iets wat ik veel kijk landen om ons heen speelt ook genoeg dat Ajax als opstap wilt gebruiken. Dat domme gelul van ze willen niet naar Ajax vind ik zo triest..
Welke spelers die Ajax voor miljoenen de afgelopen jaren in Nederland heeft gekocht zijn uiteindelijk aanwinsten gebleken voor het team?? En let wel, die namen werden hier ook veelvuldig op het forum benoemd als aanwinsten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 augustus 2017 door Ajax Warrior --
Peterhs
 Peterhs - woensdag 16 augustus 2017 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 13:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Heel bijzonder. Dus met een goede op die plek kan je geen wedstrijd meer verliezen.
Bedankt Remco,
Scheelt mij weer onnodig reageren op een zeer simpel persoon.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 16 augustus 2017 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 14:21 schreef AkaS het volgende:

[..]

Aha nou snap ik het... jij bent beperkt!

Nou, als Overmars zijn werk goed had gedaan, had er een team gestaan waarvan
een die-hard fan als Peter toch een wat beter resultaat zou verwachten als een 1 - 3 thuis nederlaag tegen een Noorse club.

Zelfs ik heb een betere hoop en ik vind dat Overmars de plank volledig misslaat en een team als gevolg oplevert dat niet gaat brengen wat hij en de leiding zelf ten doel heeft gesteld!!!

Slimmie!
Tussen iets wat je gevoel zegt en wat je hoopt als fan zit een wereld van verschil.
Misschien moet je gewoon ff kappen met insinuaties maken over de reden die ik geef dat ik die uitslag voorspel. Jij denkt met een negatieve voorspelling van mij ineens maar te bepalen hoe ik over het functioneren van Overmars denk.
Schei toch uit man. ff serieus. Zoals laatst al vermeld. Als je nog te simpel bent om normaal te reageren, niet met een plaat voor je kop maar dingen te roepen zonder enige kennis of relativiteitszin, blijf dan alsjeblieft gewoon weg.

Dus hou de 'eer' aan jezelf en ga.
Slimmie!
Peterhs
 Peterhs - woensdag 16 augustus 2017 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 15:43 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Scherp!!........uiteindelijk zullen ze moeten onderkennen dat Overmars Ajax schade heeft toegebracht. Die dag komt nu snel dichterbij. Inferieure mensen horen niet bij Ajax. Die mensen hebben hier niks te zoeken.
Zo he, iemand gevonden die in hetzelfde simpele straatje past als hoe jij denkt te denken?
Knap hoor. Misschien kunnen jullie samen gaan knikkeren op het schoolplein.
Zegt weer genoeg over jou, welke posts jij kan waarderen en welke niet, want daar reageer je namelijk dan nooit op. Maar dat is niets nieuws aan trieste personen zoals jullie.
nummer10
 nummer10 - woensdag 16 augustus 2017 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 15:43 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Scherp!!........uiteindelijk zullen ze moeten onderkennen dat Overmars Ajax schade heeft toegebracht. Die dag komt nu snel dichterbij. Inferieure mensen horen niet bij Ajax. Die mensen hebben hier niks te zoeken.
titels finale EL en financieel nog nooit zo gezond..
remco k
 remco k - woensdag 16 augustus 2017 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 15:50 schreef Bobby1972 het volgende:
De mensen moeten hier op het forum een keer ophouden met het verdedigen van Overmars. Omdat het gewoon onzin is om te zeggen; de spelers willen niet Ajax. Wanneer Ajax haar selectie direct op orde had gehad, hadden we waarschijnlijk nu de CL kunnen halen.

Er bestaat geen excuus dat Ajax haar selectie eerder op orde had kunnen hebben. Dat si een keuze die ze niet genomen hebben. Dat staat gelijk aan falen en keer op keer dezlefde fouten maken.

Je moet mensen als Overmars eens gaan beoordelen op hun werkelijke inbreng en keuzes. Dat zul je zien dat je daar op vele punten je twijfels over kunt uitspreken.

Twijfels horen niet bij Ajax.
Overmars verdedig ik niet. Ik verdedig enkel de onmogelijkheden en mogelijkheden die het gekozen beleid met zich meebrengt. En ik vind dat Overmars het gekozen beleid gewoon goed uitvoerde.

Heb je het stukje van de telegraaf nu al gelezen?
remco k
 remco k - woensdag 16 augustus 2017 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 15:50 schreef Bobby1972 het volgende:
De mensen moeten hier op het forum een keer ophouden met het verdedigen van Overmars. Omdat het gewoon onzin is om te zeggen; de spelers willen niet Ajax. Wanneer Ajax haar selectie direct op orde had gehad, hadden we waarschijnlijk nu de CL kunnen halen.

Er bestaat geen excuus dat Ajax haar selectie eerder op orde had kunnen hebben. Dat si een keuze die ze niet genomen hebben. Dat staat gelijk aan falen en keer op keer dezlefde fouten maken.

Je moet mensen als Overmars eens gaan beoordelen op hun werkelijke inbreng en keuzes. Dat zul je zien dat je daar op vele punten je twijfels over kunt uitspreken.

Twijfels horen niet bij Ajax.
Die mensen hebben Ajax in 7 jaar tijd vanaf de financiële en sportieve afgrond na een financiele huishouding gebracht waar je u tegen zegt, 4 titels gebracht en de eerste Europese finale in meer dan twintig jaar.

Sorry hoor, kritisch zijn is prima en meer dan terecht. Maar dit slaat gewoon door.
AkaS
 AkaS - woensdag 16 augustus 2017 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 augustus 2017 - 17:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Die mensen hebben Ajax in 7 jaar tijd vanaf de financiële en sportieve afgrond na een financiele huishouding gebracht waar je u tegen zegt, 4 titels gebracht en de eerste Europese finale in meer dan twintig jaar.

Sorry hoor, kritisch zijn is prima en meer dan terecht. Maar dit slaat gewoon door.
Remco, laten we deze directie alle lof geven wat betreft de winst op Milik.
Deze eenbenige voetballer overtuigde geenzins in Leverkussen en evenmin in Amsterdam. Dat er een dergelijk bedrag voor hem betaald is deed ons allemaal vol verbazing met de ogen knipperen.

Maar... Is door de huidige directie binnen gehaald en verkocht.

En daar houdt het ook wel een beetje op... De rest is veelal inkomsten door transferopbrengsten van spelers die ooit aangekocht zijn door de voorgangers.

Overmars en mede directie of TH konden toevallig cashen..

Laten we dan ook eerlijk en objectief blijven.

Sanchez lijkt ook een voltreffer... maar wederom eerlijk er staan ook de nodige miskopen tegenover...

En aankopen, gewenste aankopen die ook haalbaar waren die niet zijn gekomen en hierbij is weleens door betrokken spelers laten vallen dat ze niet zo gecharmeerd waren door de wijze van handelen door Overmars...

Eerlijk en oprecht Remco...

Dat we vorig jaar de selectie niet op volle sterkte hadden was balen en jammer. Daarbij opgeteld waren er genoeg signalen vanuit allerlei kampen richting Overmars dat er sterke twijfels waren of Ajax wel voldoende kwaliteit had...

Heel lang, te lang werd dit door hem genegeerd... Maar goed kan gebeuren...

Maar nu missen we WEER dezelfde boot... Mag Overmars dat dan niet aangerekend worden?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1308810