BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - maandag 08 juli 2019 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juli 2019 - 14:47 schreef p111 het volgende:
Die Des gaat mij steeds meer bekoren,in mijn ogen al beter als Veldman.
Wie is Veldman?
Hummel10
 Hummel10 - maandag 08 juli 2019 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juli 2019 - 10:06 schreef Eide het volgende:

[..]

Absoluut, maar toch staat Rusland 6e op de UEFA coefficientenlijst, scoren ze eigenlijk structureel beter dan Nederlandse clubs en heeft de rijkste ploeg, Zenith St. Petersburg, met €170 mio evenveel te besteden als Ajax en PSV samen. Bedenk daarbij dat de bijkomende kosten in Rusland VEEL lager zijn dan in Nederland.

De oligarchen zijn uit ploegjes als Anzi gestapt, maar Zenith, CSKA, Spartak, lokomotiv, enzovoorts worden evenwel nog steeds gesponsord door de overheid. Zo is CSKA de club van het leger en sponsort het Russische ministerie van Defensie CSKA.

Gewoon een zware competitie met 5 a 6 goede ploegen.
Ok toch nog wel zo ver had ik niet gekeken. Ik geloof je hoor. Mijn idee was dat het daar wel wat minder geworden was. Promes heeft het daar gewoon goed gedaan hoop dat hij een goede klik met Ajax krijgt en dan vooral op het veld.

Heb hem vroeger ook wel genoemd als aanwinst voor Ajax voordat hij naar Rusland ging. Zeer benieuwd hoe Ajax voor de dag gaat komen. Zal nog wel wat gebeuren qua in en uitgaande transfers.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 08 juli 2019 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2019 - 10:24 schreef AkaS het volgende:
Wat hechten wíj mensen tóch onterecht veel waarde aan beeldvorming... Die brave de Ligt... hardwerkend ,jong, wijs en super talent...

Allemaal waar, maar het eerste teken van verval kondigde zich al aan toen hij koos voor Raiola... Want als hij werkelijk de persoon zou zijn zoals hij zich vóór de camera voordoet,zou hij mijn inziens nooit met Raiola in zee gaan.

Maar hij is blijkbaar toch anders en speelt de vieze spelletjes met Raiola mee voor een paar extra euro's....

Het stond voor Raiola allang vast dat hij met een sluw plan de concurrentie 1 voor 1 opzij zou zetten om de Ligt uiteindelijk naar Juve te brengen voor een minimaal bedrag en een super hoge commissie voor zichzelf.

Die sluwe strategische vieze spelletjes kosten tijd want Barça en PSG zet je niet zomaar even aan de kant....

En wat een soap ontstaat er... die brave de Ligt....wie had dat gedacht?
Wat is er uiteindelijk waar van alle geruchten omtrent de Ligt. Hij was op vakantie en de berichten bleven maar doorkomen.
Hier waren er ook genoeg niet eens met zijn keuze voor Psg en nu weer gezeur om Juve.

Boeit me echt niets naar welke club hij gaat en hoe vol zijn zakken dan zitten. Hij gaat er toch wel op vooruit tov Ajax en helaas niet te houden.
p111
 p111 - maandag 08 juli 2019 - 14:19   quote  deeplink  
Wel als hij Ajax maar 50 miljoen laat vangen door Juve ivm zg afspraken,al eerder aan gegeven die Maffioso is gewoon een gezwel in de voetbal wereld,ik pleit er nogmaals voor dat Ajax geen zaken doet met die crimineel.En ja dan hoor je weer de spelers hebben alle vrijheid om voor hem te kiezen,maar volgens mij moet Ajax daar wel een oplossing voor kunnen vinden.
Eide
 Eide - maandag 08 juli 2019 - 16:59   quote  deeplink  
Ik vind het nogal veel poeha om niets. Hij staat gewoon op het trainingsveld. Geen onvertogen woord tot zover volgens mij. Voor de Telegraaf die er, zoals wel vaker, graag een spectakel van maakt. Het is komkommertijd in de voetballerij en Valentijn Driessen moet tich kliks scoren.

Er zal ongetwijfeld achter de schermen veel gesproken worden, maar die verhalen waren er ook over Ziyech vorig seizoen. En over Neres. En over Van de Beek. Meestal wordt de soep niet zo heet gegeten.

Laat Overmars maar schuiven, dt komt vast wel goed.
Eide
 Eide - maandag 08 juli 2019 - 18:35   quote  deeplink  
Ajax en Dusan Tadic breken contract open

Ajax en Dusan Tadic hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van zijn contract, dat liep tot en met 30 juni 2022. De nieuwe verbintenis van de Serviër is met 1 jaar verlengd, tot en met 30 juni 2023.

Tadic werd op 20 november 1988 geboren in Bačka Topola, Joegoslavië. De aanvallende middenvelder annex aanvaller kwam afgelopen seizoen over van het Engelse Southampton. Op 25 juli 2019 maakte hij zijn debuut tijdens de wedstrijd Ajax – Sturm Graz (2-0), in de 2e voorronde van de UEFA Champions League.

Afgelopen seizoen gedeeld topscorer Eredivisie
De 30-jarige aanvaller speelde tot nu toe 56 officiële wedstrijden in het eerste elftal van Ajax, hij maakte daarin 36 doelpunten. De oud-speler van FC Groningen en FC Twente werd het afgelopen seizoen gedeeld topscorer in de Eredivisie.

Overeengekomen is dat Tadic ook na 2023 verbonden blijft aan Ajax. Hij zal zich op sportcomplex de Toekomst ten minste tot medio 2026 gaan richten op het trainersvak. De exacte invulling daarvan wordt later bepaald.

Bron

----------------------------------

Laat Overmars maar schuiven. Goed nieuws en een goed gebaar.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 08 juli 2019 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2019 - 18:35 schreef Eide het volgende:
Ajax en Dusan Tadic breken contract open

Ajax en Dusan Tadic hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van zijn contract, dat liep tot en met 30 juni 2022. De nieuwe verbintenis van de Serviër is met 1 jaar verlengd, tot en met 30 juni 2023.

Tadic werd op 20 november 1988 geboren in Bačka Topola, Joegoslavië. De aanvallende middenvelder annex aanvaller kwam afgelopen seizoen over van het Engelse Southampton. Op 25 juli 2019 maakte hij zijn debuut tijdens de wedstrijd Ajax – Sturm Graz (2-0), in de 2e voorronde van de UEFA Champions League.

Afgelopen seizoen gedeeld topscorer Eredivisie
De 30-jarige aanvaller speelde tot nu toe 56 officiële wedstrijden in het eerste elftal van Ajax, hij maakte daarin 36 doelpunten. De oud-speler van FC Groningen en FC Twente werd het afgelopen seizoen gedeeld topscorer in de Eredivisie.

Overeengekomen is dat Tadic ook na 2023 verbonden blijft aan Ajax. Hij zal zich op sportcomplex de Toekomst ten minste tot medio 2026 gaan richten op het trainersvak. De exacte invulling daarvan wordt later bepaald.

Bron

----------------------------------

Laat Overmars maar schuiven. Goed nieuws en een goed gebaar.
Klaas Jan Huntelaar=HELD!!
Dusan Tadic=HELD!!
remco k
 remco k - dinsdag 09 juli 2019 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2019 - 10:24 schreef AkaS het volgende:
Wat hechten wíj mensen tóch onterecht veel waarde aan beeldvorming... Die brave de Ligt... hardwerkend ,jong, wijs en super talent...

Allemaal waar, maar het eerste teken van verval kondigde zich al aan toen hij koos voor Raiola... Want als hij werkelijk de persoon zou zijn zoals hij zich vóór de camera voordoet,zou hij mijn inziens nooit met Raiola in zee gaan.

Maar hij is blijkbaar toch anders en speelt de vieze spelletjes met Raiola mee voor een paar extra euro's....

Het stond voor Raiola allang vast dat hij met een sluw plan de concurrentie 1 voor 1 opzij zou zetten om de Ligt uiteindelijk naar Juve te brengen voor een minimaal bedrag en een super hoge commissie voor zichzelf.

Die sluwe strategische vieze spelletjes kosten tijd want Barça en PSG zet je niet zomaar even aan de kant....

En wat een soap ontstaat er... die brave de Ligt....wie had dat gedacht?
Ik zei het ook al direct toen bekend werd dat ie met Raiola in zee ging.

Die heeft nog nooit een nette deal gesloten voor 4 tevreden partijen.

Maar goed, we gaan het vanzelf zien waar hij terecht komt en voor hoeveel centen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 juli 2019 door remco k --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 09 juli 2019 - 07:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juli 2019 - 07:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zei het ook al direct toen bekend werd dat ie met Raiola in zee ging.

Die heeft nog nooit een nette deal gesloten voor 4 tevreden partijen.

Maar goed, we gaan het vanzelf zien waar hij terecht komt en voor hoeveel centen.
Klopt deze man denkt ook teveel aan zijn eigen zakken die gevuld moeten worden. Meestal worden zijn cliënten er ook niet slechter van. Naar clubs toe geeft hij wel een nare smaak.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 09 juli 2019 - 07:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2019 - 18:35 schreef Eide het volgende:
Ajax en Dusan Tadic breken contract open

Ajax en Dusan Tadic hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van zijn contract, dat liep tot en met 30 juni 2022. De nieuwe verbintenis van de Serviër is met 1 jaar verlengd, tot en met 30 juni 2023.

Tadic werd op 20 november 1988 geboren in Bačka Topola, Joegoslavië. De aanvallende middenvelder annex aanvaller kwam afgelopen seizoen over van het Engelse Southampton. Op 25 juli 2019 maakte hij zijn debuut tijdens de wedstrijd Ajax – Sturm Graz (2-0), in de 2e voorronde van de UEFA Champions League.

Afgelopen seizoen gedeeld topscorer Eredivisie
De 30-jarige aanvaller speelde tot nu toe 56 officiële wedstrijden in het eerste elftal van Ajax, hij maakte daarin 36 doelpunten. De oud-speler van FC Groningen en FC Twente werd het afgelopen seizoen gedeeld topscorer in de Eredivisie.

Overeengekomen is dat Tadic ook na 2023 verbonden blijft aan Ajax. Hij zal zich op sportcomplex de Toekomst ten minste tot medio 2026 gaan richten op het trainersvak. De exacte invulling daarvan wordt later bepaald.

Bron

----------------------------------

Laat Overmars maar schuiven. Goed nieuws en een goed gebaar.
Wel mooi om te zien hoe gek Tadic van Ajax is terwijl hij hier geen verleden heeft. Van Groningen/Twente die periode wilde hij ook al graag komen.
remco k
 remco k - dinsdag 09 juli 2019 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juli 2019 - 07:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt deze man denkt ook teveel aan zijn eigen zakken die gevuld moeten worden. Meestal worden zijn cliënten er ook niet slechter van. Naar clubs toe geeft hij wel een nare smaak.
Volgens mij is het heel simpel. De speler is er ten aller tijden zelf verantwoordelijk voor wie hij aanneemt als zaakwaarnemer, waar hij gaat spelen en welk contract hij ondertekend.

Het zijn dus ook de spelers die hem dit platform geven en zijn gedrag blijkbaar stimuleren. Maar clubs worden gewoon niet heel vrolijk van zijn aanwezigheid als zaakwaarnemer.

Ik denk ook echt dat de Ligt zonder Raiola bij Barca had getekend.
p111
 p111 - dinsdag 09 juli 2019 - 08:44   quote  deeplink  
Ben ik van overtuigd.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 09 juli 2019 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juli 2019 - 08:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij is het heel simpel. De speler is er ten aller tijden zelf verantwoordelijk voor wie hij aanneemt als zaakwaarnemer, waar hij gaat spelen en welk contract hij ondertekend.

Het zijn dus ook de spelers die hem dit platform geven en zijn gedrag blijkbaar stimuleren. Maar clubs worden gewoon niet heel vrolijk van zijn aanwezigheid als zaakwaarnemer.

Ik denk ook echt dat de Ligt zonder Raiola bij Barca had getekend.
Dat is ook wel waar inderdaad. Hij staat er bij iedere club goed op. Raiola staat er wel om bekend dat hij vaak de beste contracten scoort. Daarom zal de Ligt ook wel voor hem gekozen hebben dat het vaak een hoop gezeik oplevert zal hij voor lief genomen hebben. Media blaast het ook weer lekker op dus wat is er uiteindelijk allemaal waar.
remco k
 remco k - dinsdag 09 juli 2019 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juli 2019 - 12:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat is ook wel waar inderdaad. Hij staat er bij iedere club goed op. Raiola staat er wel om bekend dat hij vaak de beste contracten scoort. Daarom zal de Ligt ook wel voor hem gekozen hebben dat het vaak een hoop gezeik oplevert zal hij voor lief genomen hebben. Media blaast het ook weer lekker op dus wat is er uiteindelijk allemaal waar.
Raiola staat er niet bij iedere club goed op hoor. Dat is pertinent niet zo. Clubs hebben juist vaak last van hem. Maar voor zijn spelers weet hij de best mogelijke deals te sluiten.

Hij ligt bijvoorbeeld ook al weer in de clinch met United over Pogba.
hjf
 hjf - dinsdag 09 juli 2019 - 18:26   quote  deeplink  
Overmars. Hou je poot stijf!!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 10 juli 2019 - 07:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juli 2019 - 14:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Raiola staat er niet bij iedere club goed op hoor. Dat is pertinent niet zo. Clubs hebben juist vaak last van hem. Maar voor zijn spelers weet hij de best mogelijke deals te sluiten.

Hij ligt bijvoorbeeld ook al weer in de clinch met United over Pogba.
Bedoelde de Ligt;) Die hand geen zaakwaarnemer nodig gehad om een mooie club te vinden.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 10 juli 2019 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juli 2019 - 08:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk ook echt dat de Ligt zonder Raiola bij Barca had getekend.
Als we de berichten moeten geloven, was Barca en Ajax tot een akkoord gekomen. Barca bood De Ligt dezelfde contract aan, die ze aan Frenkie hebben aangeboden. Alleen wilde De ligt meer verdienen.

Blijkbaar wil hij Ajax niet verlaten voor minder dan 8 miljoen. Wat zou Overmars hem kunnen bieden voor verbetering van zijn contract? Zou dat in de buurt van de 8 mil kunnen liggen?

Hij wil blijkbaar 12 mil en een claussule om te kunnen vertrekken als hij wil vertrekken.

Dan hebben we het nog niet over de commissie die Raiola wil hebben bij deze transfer.
remco k
 remco k - woensdag 10 juli 2019 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2019 - 11:25 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als we de berichten moeten geloven, was Barca en Ajax tot een akkoord gekomen. Barca bood De Ligt dezelfde contract aan, die ze aan Frenkie hebben aangeboden. Alleen wilde De ligt meer verdienen.

Blijkbaar wil hij Ajax niet verlaten voor minder dan 8 miljoen. Wat zou Overmars hem kunnen bieden voor verbetering van zijn contract? Zou dat in de buurt van de 8 mil kunnen liggen?

Hij wil blijkbaar 12 mil en een claussule om te kunnen vertrekken als hij wil vertrekken.

Dan hebben we het nog niet over de commissie die Raiola wil hebben bij deze transfer.
En wat zegt dat over mijn statement dat hij bij Barca zou hebben getekend zonder Raiola??
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 10 juli 2019 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2019 - 13:24 schreef remco k het volgende:

[..]

En wat zegt dat over mijn statement dat hij bij Barca zou hebben getekend zonder Raiola??
Dat het zonder Raiola ook niet was gebeurd.
AkaS
 AkaS - woensdag 10 juli 2019 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2019 - 13:50 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat het zonder Raiola ook niet was gebeurd.
Zónder Raiola had hij allang bij Barça gezeten!!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 10 juli 2019 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2019 - 14:31 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zónder Raiola had hij allang bij Barça gezeten!!!
Want?

Barca wil De Ligt wel een jaarsalaris geven van 12 mil als Raiola niet zijn zaakwaarnemer was?
Peterhs
 Peterhs - woensdag 10 juli 2019 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2019 - 14:38 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Want?

Barca wil De Ligt wel een jaarsalaris geven van 12 mil als Raiola niet zijn zaakwaarnemer was?
De eis van 12 mil had hoogstwaarschijnlijk dan niet gevraagd geweest. Dat is het punt van Remco en daarom had hij er dan waarschijnlijk al gezeten.
remco k
 remco k - woensdag 10 juli 2019 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2019 - 14:38 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Want?

Barca wil De Ligt wel een jaarsalaris geven van 12 mil als Raiola niet zijn zaakwaarnemer was?
Omdat Raiola zijn cliënten wijsmaakt dat dit normale eisen zijn.
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 juli 2019 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2019 - 13:50 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat het zonder Raiola ook niet was gebeurd.
zeker wel !! rioolrat heeft hem denkop gek gepraat.. en mooi gepraat voor zijn eigen gewin.. overigens wel heeeeel erg zwak van deligt en had hem hoger ingeschat
benjamin25
 benjamin25 - donderdag 11 juli 2019 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2019 - 22:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zeker wel !! rioolrat heeft hem denkop gek gepraat.. en mooi gepraat voor zijn eigen gewin.. overigens wel heeeeel erg zwak van deligt en had hem hoger ingeschat
Ja je hoort alleen de media praten, je trekt conclusie terwijl het allemaal aannames zijn. De enige die weet hoe het zit is de ligt. Buiten dat mocht hij 12 mil gevraagd hebben dat is dat zn goed recht... Uiteindelijk bepaald hij wie zn werkgever word.
nummer10
 nummer10 - donderdag 11 juli 2019 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2019 - 22:56 schreef benjamin25 het volgende:

[..]

Ja je hoort alleen de media praten, je trekt conclusie terwijl het allemaal aannames zijn. De enige die weet hoe het zit is de ligt. Buiten dat mocht hij 12 mil gevraagd hebben dat is dat zn goed recht... Uiteindelijk bepaald hij wie zn werkgever word.
in dit geval denk ik echt dat rioolrat bepaald..
AkaS
 AkaS - vrijdag 12 juli 2019 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2019 - 22:56 schreef benjamin25 het volgende:

[..]

Ja je hoort alleen de media praten, je trekt conclusie terwijl het allemaal aannames zijn. De enige die weet hoe het zit is de ligt. Buiten dat mocht hij 12 mil gevraagd hebben dat is dat zn goed recht... Uiteindelijk bepaald hij wie zn werkgever word.
Wij zitten inderdaad niet aan de onderhandelingstafel, maar dat er een spel wordt gespeeld is duidelijk. En hoe het spel gespeeld wordt ook. Ben geen helderziende maar dit is een scenario waarvan ik denk dat het aardig klopt...

Raiola heeft aan Juve toegezegd dat hij de Ligt komt brengen.
Hierbij heeft hij ook ingefluisterd dat er een afspraak ligt waardoor de Ligt voor 50mln haalbaar is.
Die afspraak communiceert hij uiteraard niet met Barca en PSG en hij neemt zijn tijd om deze clubs een voor een te frustreren en elimineren tot er uiteindelijk maar 1 club overblijft ...
En plots komt daar de mondelinge afspraak voor een gelimiteerde transfersom in de media...

In zee gaan met Raiola is mijn inziens in zee gaan met de duivel... Je ziel verkopen.

Ik ben niet de 1e die terecht opmerkt dat een speler als de Ligt Raiola helemaal niet nodig heeft om een goede club te vinden en een goed contract af te sluiten.

Probleem is hij, Raiola moet een goed contract voor spelers afdingen, dat is zijn waarde in de markt. En vervolgens moet hij ook zelf het onderste uit de kan... En daar gaat de schoen bij deze heer wringen... Want dan gaat hij vermoedelijk frustreren en chanteren en wordt het allemaal erg naar en vervelend...

De Ligt had met iedere andere makelaar een nagenoeg zelfde contract gehad en had hij allang rust gehad en bij zijn nieuwe club gezeten.

Nu blijft er voor mij altijd een naar randje om de Ligt hangen en zijn aanstaande transfer ...

Goeie speler, maar voor mij heeft hij toch een beetje afgedaan.
Mdb
 Mdb - vrijdag 12 juli 2019 - 14:56   quote  deeplink  
Riool rat is het niet meer en niet minder ba ba
nummer10
 nummer10 - vrijdag 12 juli 2019 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2019 - 09:32 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wij zitten inderdaad niet aan de onderhandelingstafel, maar dat er een spel wordt gespeeld is duidelijk. En hoe het spel gespeeld wordt ook. Ben geen helderziende maar dit is een scenario waarvan ik denk dat het aardig klopt...

Raiola heeft aan Juve toegezegd dat hij de Ligt komt brengen.
Hierbij heeft hij ook ingefluisterd dat er een afspraak ligt waardoor de Ligt voor 50mln haalbaar is.
Die afspraak communiceert hij uiteraard niet met Barca en PSG en hij neemt zijn tijd om deze clubs een voor een te frustreren en elimineren tot er uiteindelijk maar 1 club overblijft ...
En plots komt daar de mondelinge afspraak voor een gelimiteerde transfersom in de media...

In zee gaan met Raiola is mijn inziens in zee gaan met de duivel... Je ziel verkopen.

Ik ben niet de 1e die terecht opmerkt dat een speler als de Ligt Raiola helemaal niet nodig heeft om een goede club te vinden en een goed contract af te sluiten.

Probleem is hij, Raiola moet een goed contract voor spelers afdingen, dat is zijn waarde in de markt. En vervolgens moet hij ook zelf het onderste uit de kan... En daar gaat de schoen bij deze heer wringen... Want dan gaat hij vermoedelijk frustreren en chanteren en wordt het allemaal erg naar en vervelend...

De Ligt had met iedere andere makelaar een nagenoeg zelfde contract gehad en had hij allang rust gehad en bij zijn nieuwe club gezeten.

Nu blijft er voor mij altijd een naar randje om de Ligt hangen en zijn aanstaande transfer ...

Goeie speler, maar voor mij heeft hij toch een beetje afgedaan.
zo denk ik dus ook.. want laten we eerlijk zijn.. van ajax voetbal naar italiaans voetbal.. vind dat ook totaal niet bij deligt passen.. tuurlijk zal die veel leren van de vedette verdedigers, maar of die het daar gaat maken betwijffel ik..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 juli 2019 door nummer10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 12 juli 2019 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2019 - 09:32 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wij zitten inderdaad niet aan de onderhandelingstafel, maar dat er een spel wordt gespeeld is duidelijk. En hoe het spel gespeeld wordt ook. Ben geen helderziende maar dit is een scenario waarvan ik denk dat het aardig klopt...

Raiola heeft aan Juve toegezegd dat hij de Ligt komt brengen.
Hierbij heeft hij ook ingefluisterd dat er een afspraak ligt waardoor de Ligt voor 50mln haalbaar is.
Die afspraak communiceert hij uiteraard niet met Barca en PSG en hij neemt zijn tijd om deze clubs een voor een te frustreren en elimineren tot er uiteindelijk maar 1 club overblijft ...
En plots komt daar de mondelinge afspraak voor een gelimiteerde transfersom in de media...

In zee gaan met Raiola is mijn inziens in zee gaan met de duivel... Je ziel verkopen.

Ik ben niet de 1e die terecht opmerkt dat een speler als de Ligt Raiola helemaal niet nodig heeft om een goede club te vinden en een goed contract af te sluiten.

Probleem is hij, Raiola moet een goed contract voor spelers afdingen, dat is zijn waarde in de markt. En vervolgens moet hij ook zelf het onderste uit de kan... En daar gaat de schoen bij deze heer wringen... Want dan gaat hij vermoedelijk frustreren en chanteren en wordt het allemaal erg naar en vervelend...

De Ligt had met iedere andere makelaar een nagenoeg zelfde contract gehad en had hij allang rust gehad en bij zijn nieuwe club gezeten.

Nu blijft er voor mij altijd een naar randje om de Ligt hangen en zijn aanstaande transfer ...

Goeie speler, maar voor mij heeft hij toch een beetje afgedaan.
Helemaal eens! Zoals zo vaak .........
benjamin25
 benjamin25 - vrijdag 12 juli 2019 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2019 - 09:32 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wij zitten inderdaad niet aan de onderhandelingstafel, maar dat er een spel wordt gespeeld is duidelijk. En hoe het spel gespeeld wordt ook. Ben geen helderziende maar dit is een scenario waarvan ik denk dat het aardig klopt...

Raiola heeft aan Juve toegezegd dat hij de Ligt komt brengen.
Hierbij heeft hij ook ingefluisterd dat er een afspraak ligt waardoor de Ligt voor 50mln haalbaar is.
Die afspraak communiceert hij uiteraard niet met Barca en PSG en hij neemt zijn tijd om deze clubs een voor een te frustreren en elimineren tot er uiteindelijk maar 1 club overblijft ...
En plots komt daar de mondelinge afspraak voor een gelimiteerde transfersom in de media...

In zee gaan met Raiola is mijn inziens in zee gaan met de duivel... Je ziel verkopen.

Ik ben niet de 1e die terecht opmerkt dat een speler als de Ligt Raiola helemaal niet nodig heeft om een goede club te vinden en een goed contract af te sluiten.

Probleem is hij, Raiola moet een goed contract voor spelers afdingen, dat is zijn waarde in de markt. En vervolgens moet hij ook zelf het onderste uit de kan... En daar gaat de schoen bij deze heer wringen... Want dan gaat hij vermoedelijk frustreren en chanteren en wordt het allemaal erg naar en vervelend...

De Ligt had met iedere andere makelaar een nagenoeg zelfde contract gehad en had hij allang rust gehad en bij zijn nieuwe club gezeten.

Nu blijft er voor mij altijd een naar randje om de Ligt hangen en zijn aanstaande transfer ...

Goeie speler, maar voor mij heeft hij toch een beetje afgedaan.
De ligt heeft voor mij niet afgedaan super prof zoals riola dat is in zijn beroep. Juve en Barca zijn beiden mooie clubs. Alleen de 1 betaald gewoon een bizar hoog salaris. De ligt kan lekker gaan voetballen want geld is iig niet meer zijn zorgen voorzover dat al dan niet was.
doo.bee.doo.wa.wa
 doo.bee.doo.wa.wa - zaterdag 13 juli 2019 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2019 - 22:55 schreef benjamin25 het volgende:

[..]

De ligt heeft voor mij niet afgedaan super prof zoals riola dat is in zijn beroep. Juve en Barca zijn beiden mooie clubs. Alleen de 1 betaald gewoon een bizar hoog salaris. De ligt kan lekker gaan voetballen want geld is iig niet meer zijn zorgen voorzover dat al dan niet was.
Gewoon logisch. Ajax krijgt wat het wil, en het salaris bij Juve is gewoon het dubbele wat Barcelona bood. Barcelona had het moeten evenaren en hij was er vast heen gegaan. Ann de andere kant, wat indien hij ernstig wordt geblesseerd en de carriere over is over enkele jaren? Dan heeft hij wel zijn pensioen bij elkaar gespaard.
Juve biedt ook een basisplek, Barca niet.

Gerucht: Taglafico eventueel als backup van Alba naar Barca? Messi zou dit aangegeven hebben als alternatief.
nummer10
 nummer10 - zondag 14 juli 2019 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juli 2019 - 08:03 schreef doo.bee.doo.wa.wa het volgende:

[..]

Gewoon logisch. Ajax krijgt wat het wil, en het salaris bij Juve is gewoon het dubbele wat Barcelona bood. Barcelona had het moeten evenaren en hij was er vast heen gegaan. Ann de andere kant, wat indien hij ernstig wordt geblesseerd en de carriere over is over enkele jaren? Dan heeft hij wel zijn pensioen bij elkaar gespaard.
Juve biedt ook een basisplek, Barca niet.

Gerucht: Taglafico eventueel als backup van Alba naar Barca? Messi zou dit aangegeven hebben als alternatief.
pensioen bij elkaar gespaard na een paar jaar ? dom lullen natuurlijk hij is 19 en al een paar mil op de bank.. dus die is allang veilig dat pensioen..
remco k
 remco k - zondag 14 juli 2019 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juli 2019 - 08:03 schreef doo.bee.doo.wa.wa het volgende:

[..]

Gewoon logisch. Ajax krijgt wat het wil, en het salaris bij Juve is gewoon het dubbele wat Barcelona bood. Barcelona had het moeten evenaren en hij was er vast heen gegaan. Ann de andere kant, wat indien hij ernstig wordt geblesseerd en de carriere over is over enkele jaren? Dan heeft hij wel zijn pensioen bij elkaar gespaard.
Juve biedt ook een basisplek, Barca niet.

Gerucht: Taglafico eventueel als backup van Alba naar Barca? Messi zou dit aangegeven hebben als alternatief.
Juventus bied helemaal geen basis plek.
nummer10
 nummer10 - maandag 15 juli 2019 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juli 2019 - 20:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Juventus bied helemaal geen basis plek.
buiten dat, lijkt me totaal niet zijn speltype en zie hem zo falen in italie eerlijk gezegt.. en tjah dat is dan toch de fout van een zaakwaarnemer (die het geen reet uitmaakt) en een domme speler die alleen aan geld denkt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 juli 2019 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - dinsdag 16 juli 2019 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2019 - 23:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

buiten dat, lijkt me totaal niet zijn speltype en zie hem zo falen in italie eerlijk gezegt.. en tjah dat is dan toch de fout van een zaakwaarnemer (die het geen reet uitmaakt) en een domme speler die alleen aan geld denkt
Ten eerste is het gewoon een verdediger die fantastisch kan verdedigen. Dus hij kan gewoon makkelijk slagen daar. Enige wat jammer is, is dat hij een hele uitgebreide verdediger is en hij nog veel meer kwaliteiten heeft dan wat bij Juve alleen nodig is.

Daarbij is dat centrum van Juve wel toe aan verjonging.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 16 juli 2019 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juli 2019 - 00:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ten eerste is het gewoon een verdediger die fantastisch kan verdedigen. Dus hij kan gewoon makkelijk slagen daar. Enige wat jammer is, is dat hij een hele uitgebreide verdediger is en hij nog veel meer kwaliteiten heeft dan wat bij Juve alleen nodig is.

Daarbij is dat centrum van Juve wel toe aan verjonging.
ik vraag het me af.. maakt ook nog genoeg foutjes en weet niet of het italiaanse spel aan heb besteed is.. toekomst zal het uitwijzen
Eide
 Eide - dinsdag 16 juli 2019 - 06:40   quote  deeplink  
Overmars heeft tegeb VI gezegd dat er momenteel een club concreet is voor Neres. Ajax gaat deze week, als Neres terug is van vakantie, met de speler praten over wat hij wil.
p111
 p111 - dinsdag 16 juli 2019 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2019 - 14:38 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Want?

Barca wil De Ligt wel een jaarsalaris geven van 12 mil als Raiola niet zijn zaakwaarnemer was?
De Ligt had zeker getekend bij Barca zonder die maffioso. Uiteraard voor minder salaris maar daar had hij ook wel van kunnen leven.Deze maffioso heeft hem helemaal gek gemaakt zoals hij met heel veel spelers heeft gedaan.Waarschijnlijk had hij allang een deal met Juventus voor een dikke commissie naar zijn rekening zou hij de Ligt hun kant op sturen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 16 juli 2019 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juli 2019 - 09:32 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wij zitten inderdaad niet aan de onderhandelingstafel, maar dat er een spel wordt gespeeld is duidelijk. En hoe het spel gespeeld wordt ook. Ben geen helderziende maar dit is een scenario waarvan ik denk dat het aardig klopt...

Raiola heeft aan Juve toegezegd dat hij de Ligt komt brengen.
Hierbij heeft hij ook ingefluisterd dat er een afspraak ligt waardoor de Ligt voor 50mln haalbaar is.
Die afspraak communiceert hij uiteraard niet met Barca en PSG en hij neemt zijn tijd om deze clubs een voor een te frustreren en elimineren tot er uiteindelijk maar 1 club overblijft ...
En plots komt daar de mondelinge afspraak voor een gelimiteerde transfersom in de media...

In zee gaan met Raiola is mijn inziens in zee gaan met de duivel... Je ziel verkopen.

Ik ben niet de 1e die terecht opmerkt dat een speler als de Ligt Raiola helemaal niet nodig heeft om een goede club te vinden en een goed contract af te sluiten.

Probleem is hij, Raiola moet een goed contract voor spelers afdingen, dat is zijn waarde in de markt. En vervolgens moet hij ook zelf het onderste uit de kan... En daar gaat de schoen bij deze heer wringen... Want dan gaat hij vermoedelijk frustreren en chanteren en wordt het allemaal erg naar en vervelend...

De Ligt had met iedere andere makelaar een nagenoeg zelfde contract gehad en had hij allang rust gehad en bij zijn nieuwe club gezeten.

Nu blijft er voor mij altijd een naar randje om de Ligt hangen en zijn aanstaande transfer ...

Goeie speler, maar voor mij heeft hij toch een beetje afgedaan.
kan ik niets aan toevoegen, maar dit komt wel heeeel dichtbij de waarheid, als dit al niet de waarheid is.

Durf te wedden dat als Barca 10m extra aan Rioolratje had gegeven, dat hij net zomakkelijk een deal van 7 miljoen aan salaris had geaccepteerd voor de ligt. Het leuke van Riool ratje is dat de topspelers hem niet hoeven te betalen voor zijn diensten, dat doen de clubs. Dat zorgt er ook voor dat zijn spelers vaker van clubs veranderen dan andere spelers.

Ik denk dat veel spelers niet weten wat hij doet, ze gaan er gewoon vanuit dat het wel goed is wast hij doet en geef toe, hij haalt er wel een megasalaris uit voor De ligt en een megabonus voor zichzelf. Het zijn de clubs die dit gedrag ondersteunen. Eigenlijk zou geen club een makelaar mogen betalen, maarja AJax betaald ook 4x zoveel aan makelaars dan andere clubs in Nederland.
Loetje
 Loetje - vrijdag 19 juli 2019 - 13:52   quote  deeplink  
De grootste transfer tot nu toe is dan ook eindelijk een feit. Rasmus Kristenen is naar Red Bull Salzburg...
Eide
 Eide - vrijdag 19 juli 2019 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2019 - 13:52 schreef Loetje het volgende:
De grootste transfer tot nu toe is dan ook eindelijk een feit. Rasmus Kristenen is naar Red Bull Salzburg...
Mazraoui, Veltman en Dest op rechts. Tagliafico en Martinez op links. De selectie begint zo heel behoorlijk gestalte te krijgen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 19 juli 2019 - 15:45   quote  deeplink  
Lekker hoor, Kristensen is weg, perfecte deal voor 5 miljoen
Eide
 Eide - vrijdag 19 juli 2019 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2019 - 15:45 schreef Ajax we love you het volgende:
perfecte deal voor 5 miljoen
Quitte gespeeld, wan werd voor zo'n 5 miljoen aangetrokken. Af en toe nuttig geweest maar natuurlijk net niet goed genoeg voor Ajax. Prima dat je zo'n jongen dan voor een mooie prijs weer kan laten vertrekken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 19 juli 2019 - 16:51   quote  deeplink  
Mooi zo, hoef me niet meer te irriteren aan de perfecte imitatie van Boilessen! Dag Kristensen, bedankt voor niks!

Nu nog 1 Deen te gaan die mag vertrekken!!
p111
 p111 - vrijdag 19 juli 2019 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2019 - 23:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

buiten dat, lijkt me totaal niet zijn speltype en zie hem zo falen in italie eerlijk gezegt.. en tjah dat is dan toch de fout van een zaakwaarnemer (die het geen reet uitmaakt) en een domme speler die alleen aan geld denkt
Wat ik onbegrijpelijk vind is dat de Ligt een schoonvader heeft Keje Molenaar ex Ajax voetballer en advocaat en super fan van Barcelona en van Messi.Hoe kan het dat de Ligt dan toch bij die rioolrat terecht komt en zich laat sturen naar Juventus.Zou zijn schoonvader dan helemaal geen invloed hebben gehad bij zijn schoonzoon ? .Dit valt mij vies tegen van deze mensen.
p111
 p111 - vrijdag 19 juli 2019 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2019 - 16:51 schreef Ajax Warrior het volgende:
Mooi zo, hoef me niet meer te irriteren aan de perfecte imitatie van Boilessen! Dag Kristensen, bedankt voor niks!

Nu nog 1 Deen te gaan die mag vertrekken!!
Die blijft voor alle vrije trappen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 19 juli 2019 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2019 - 17:29 schreef p111 het volgende:

[..]

Die blijft voor alle vrije trappen.
Dat is juist de enige Deen die mag blijven!
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 19 juli 2019 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2019 - 16:24 schreef Eide het volgende:

[..]

Quitte gespeeld, wan werd voor zo'n 5 miljoen aangetrokken. Af en toe nuttig geweest maar natuurlijk net niet goed genoeg voor Ajax. Prima dat je zo'n jongen dan voor een mooie prijs weer kan laten vertrekken.
Ja idd, en nu weer he, Die mexicaanse verdediger erbij. Die Overmars is wel lekker bezig hoor. Eerst kon hij alleen aan b-garnituur komen en nu Ajax weer naam heeft gemaakt, kan hij nu ook A-garnituur halen.

Er is veel kritiek op hem geweest, maar hij koopt goed in en verkoopt spelers fvoor mega bedragen, daar bij is hij open en eerlijk naar de spelers en denkt met ze mee. Hierdoor zijn vorig jaar sleutelspelers gebleven en hebben we zo'n mega seizoen gedraaid. Het zal dit jaar echt niet zo goed gaan, maar in de Nederlandse competitie verwacht ik wel een makkelijke titel.
Daarbij hoop ik weer op een kwartfinale plek in de CL :)
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 19 juli 2019 - 20:07   quote  deeplink  
Trouwens dit geeft wel aan dat ze geen vertrouwen hebben meer in Maghallan, dat is gewoon weggegooid geld helaas. Maar misschien dat hij die ook nog voor 5 miljoen van de hand kan doen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1935899