BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - vrijdag 24 mei 2019 - 15:48   quote  deeplink  
Tja het is maar wat je er van vind.Hij is fysiek minder als Gravenberch en Brobby, technisch geweldig ik zou persoonlijk het even aankijken hoe hij het doet bij Jong Ajax en hem dan eventueel laten mee trainen met de A selectie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 mei 2019 door p111 --
Brandje
 Brandje - vrijdag 24 mei 2019 - 21:55   quote  deeplink  
Volgens Skysports en BBCsport is de Ligt onderweg naar Man. United. Transfersom varieert tussen de 80 en 90 miljoen en hij gaat 14 miljoen per jaar verdienen.
hjf
 hjf - zaterdag 25 mei 2019 - 07:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 mei 2019 - 21:55 schreef Brandje het volgende:
Volgens Skysports en BBCsport is de Ligt onderweg naar Man. United. Transfersom varieert tussen de 80 en 90 miljoen en hij gaat 14 miljoen per jaar verdienen.
Ik kan mij niet voorstellen, dat dit waar is Brandje. De enige vooruitgang, die Matthijs met deze overgang dan heeft is de salariëring. Maar voor het sportieve kan hij dan beter nog een jaar bij ons blijven. Maar dat is een wet dream. Juventus en Barcelona zijn voor hem de beste opties. Barca zou hem kunnen kopen en nog een jaar aan ons terug verhuren en Juventus is een geweldige leerschool voor hem en zal hem nog beter maken.
hjf
 hjf - zaterdag 25 mei 2019 - 07:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 mei 2019 - 10:38 schreef Eide het volgende:
Als Gravenberch en Brobby met 16 al mee gingen zie ik niet waarom die mogelijkheid er niet is voor Unuvar. Uiteindelijk heeft hij dat in eigen hand. Goed genoeg is oud genoeg.
Zo dacht ik er namelijk ook over Eide. Seedorf was ook 16 toen hij al debuteerde.
p111
 p111 - zaterdag 25 mei 2019 - 10:33   quote  deeplink  
Seedorf was fysiek al veel verder !!
Eide
 Eide - zaterdag 25 mei 2019 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 mei 2019 - 10:33 schreef p111 het volgende:
Seedorf was fysiek al veel verder !!
Vergeleken met Unuvar wel. Brobby en Gravenberch zijn beren van kerels. Uiteindelijk is de fysieke kant ook maar één aspect. Als hij voetballend goed genoeg is is zijn fysiek echt geen bezwaar. Unuvar weet niet beter dan dat hij tegen grotere, sterkere gasten speelt. Hij is 15 en speelt O19...
Jaccio
 Jaccio - zondag 26 mei 2019 - 14:41   quote  deeplink  
Er zijn geruchten dat Babel met Ajax in gesprek is.
Wat vinden jullie daarvan? Mocht dat zo zijn
p111
 p111 - zondag 26 mei 2019 - 14:45   quote  deeplink  
Zou prima aanwinst zijn, ook in het Nederlandselftal een belangrijke speler
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 26 mei 2019 - 15:03   quote  deeplink  
Hij is transfervrij. Met zijn ervaring ook wel lekker om in de groep te hebben lijkt mij, hoewel hij naar mijn idee wel over zijn top is....
We gaan het zien...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 mei 2019 door Ronald 1960 --
Hummel10
 Hummel10 - maandag 27 mei 2019 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 mei 2019 - 15:03 schreef Ronald 1960 het volgende:
Hij is transfervrij. Met zijn ervaring ook wel lekker om in de groep te hebben lijkt mij, hoewel hij naar mijn idee wel over zijn top is....
We gaan het zien...
Denk dat hij nog wel van waarde kan zijn. Hij oogt nog redelijk fit ook.
remco k
 remco k - dinsdag 28 mei 2019 - 07:20   quote  deeplink  
Het begint nu toch wel een beetje op de Raiola show te kijken hoor. Een deel van de media beweert nu dus ook dat de Ligt door de eisen van Raiola niet meer naar Barca gaat of iig dat die deal op losse schroeven staat.
p111
 p111 - dinsdag 28 mei 2019 - 09:13   quote  deeplink  
Die Raiola is een vloek voor het voetbal.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 28 mei 2019 - 16:10   quote  deeplink  
Is Raiola niet geschorst? Zou stom van hem zelf zijn om met zulke nadrukkelijke eisen met de vuist op tafel te slaan, aangezien je dan best wat aandacht op jezelf vestigt.

Zou Hulshoff dit dan niet overnemen?
p111
 p111 - dinsdag 28 mei 2019 - 17:07   quote  deeplink  
Hulshof is meer het hulpje en adviseur van Mathijs.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 28 mei 2019 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2019 - 16:10 schreef Jaccio het volgende:
Is Raiola niet geschorst? Zou stom van hem zelf zijn om met zulke nadrukkelijke eisen met de vuist op tafel te slaan, aangezien je dan best wat aandacht op jezelf vestigt.

Zou Hulshoff dit dan niet overnemen?
Zijn kantoor gaat gewoon door, hij is niet alleen helaas. Ze zouden dat hele kantoor moeten verbieden. Hij is een van de redenen dat het voetbal kapot gaat, al snap ik de spelers wel. Hij haald absoluut het maximale uit de salaris onderhandelingen, maarja hij kijkt in mijn ogen niet wat het beste is voor de speler op voetbal gebied. Alles is bij hem korte termijn rijk worden en dan zien we het wel.
remco k
 remco k - dinsdag 28 mei 2019 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2019 - 16:10 schreef Jaccio het volgende:
Is Raiola niet geschorst? Zou stom van hem zelf zijn om met zulke nadrukkelijke eisen met de vuist op tafel te slaan, aangezien je dan best wat aandacht op jezelf vestigt.

Zou Hulshoff dit dan niet overnemen?
Kolder schorsing man. Hij mag alleen zelf geen deals sluiten. Hij kn alle gesprekken voeren zolang zijn krabbel er maar niet onderstaat.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 28 mei 2019 - 23:42   quote  deeplink  
valt me op dat er weinig nieuws isnover neres en ziyech.. zie zo enkel deligt en dejong vertrekken..
Jaccio
 Jaccio - woensdag 29 mei 2019 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2019 - 21:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Kolder schorsing man. Hij mag alleen zelf geen deals sluiten. Hij kn alle gesprekken voeren zolang zijn krabbel er maar niet onderstaat.
Ja, dat is waar.
Maar wat ik mij dan afvraag is of Matthijs zelf dan niet Hulshoff naar voren schuift, aangezien Raiola zijn droomtransfer kan verpesten door dit hele gebeuren?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 mei 2019 door Jaccio --
JV
 JV - donderdag 30 mei 2019 - 19:57   quote  deeplink  
Babel en propper zouden top aankopen zijn
Mooi middenveld propper vdbeek marin
Babel tadic en hunt-hopelijk neres nog
Odegaard gaat vrees ik niet lukken
Brandje
 Brandje - vrijdag 31 mei 2019 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2019 - 19:57 schreef JV het volgende:
Babel en propper zouden top aankopen zijn
Mooi middenveld propper vdbeek marin
Babel tadic en hunt-hopelijk neres nog
Odegaard gaat vrees ik niet lukken
Babel? Ben ik nooit kapot van geweest. Zeker niet voor het spel wat we nu spelen. Babel is een ideale speler voor PSV. Lekker loeren op de counter op de counter met zeeën van ruimte voor zich. Precies wat hij ook met Oranje heeft. Daar loopt ook een trainer rond die het liefst met 4 controleurs speelt. Ajax speelt onder TH kort combinatiespel met weinig ruimte dus heb je aan Babel, met zijn gebrekkige techniek, helemaal niks. Tot slot is echt een broodvoetballer, als hij het ergens anders beter kan krijgen dan is ie weg.
Propper is zeker welkom en dan op de plek van Lasse want die laatste kan echt niet meer.
Brandje
 Brandje - vrijdag 31 mei 2019 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 mei 2019 - 14:45 schreef p111 het volgende:
Zou prima aanwinst zijn, ook in het Nederlandselftal een belangrijke speler
Welnee, Oranje speelt op de counter en Ajax in kleine ruimtes dus dan heb je niks aan babel
p111
 p111 - zaterdag 01 juni 2019 - 00:32   quote  deeplink  
Vorig seizoen of dat seizoen er voor,toen Babel een half jaar bij Aax speelde was hij de man.Hij is ook een spits die de bal kan vasthouden sterk is en een goed schot heeft,en regelmatig scoort.Hij kan zeker wat voor Ajax betekenen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 juni 2019 door p111 --
Eide
 Eide - zaterdag 01 juni 2019 - 09:08   quote  deeplink  
'Odegaard gespot in de Arena: Ajax moet concreet Bayer Leverkusen aftroeven'

Martin Odegaard heeft deze week een uitgebreid gesprek gevoerd met Ajax, dat de Noor dolgraag aan de selectie voor volgend seizoen toe wil voegen. Odegaard bracht woensdag 'in het diepste geheim' een bezoek aan de Johan Cruijff Arena, waar lang werd gesproken met directeur spelersbeleid Marc Overmars.

Dat meldt De Telegraaf. Odegaard reisde af naar de Arena voordat hij op het vliegtuig stapte om op vakantie te gaan. Hij werd gespot door een voorbijganger. Ajax bevestigt dat Odegaard op bezoek is geweest.

Overmars probeerde de talentvolle linkspoot te overtuigen om voor volgend seizoen voor Ajax te kiezen. Er zijn kapers op de kust, want ook het Bayer Leverkusen van Peter Bosz is zeer concreet. Dat Leverkusen geïnteresseerd is werd eerder al gemeld door de Spaanse krant Marca. Een nadeel is dat Leverkusen al zeker is van Champions League-voetbal, terwijl Ajax nog twee voorrondes door moet komen.

Odegaard leek pas in beeld te komen wanneer Hakim Ziyech vertrekt, maar Overmars laat niets aan het toeval over en lijkt nu al een deal te willen maken. Ajax hoopt de 21-jarige Noor voor twee seizoenen te huren. Een koop lijkt voor Real Madrid onbespreekbaar. De bal ligt bij Odegaard, die het gesprek met Overmars tijdens zijn vakantie een plek zal geven en een knoop door zal moeten hakken.

Odegaard werd door Real verhuurd aan sc Heerenveen en Vitesse.

Bron

------------------------------------------------

Die jongen komt natuurlijk niet naar de ArenA voor een bezoek aan de fanshop...
p111
 p111 - zaterdag 01 juni 2019 - 11:14   quote  deeplink  
Hopelijk dat Mark dit voor elkaar krijgt bij Real!!
Brandje
 Brandje - zaterdag 01 juni 2019 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2019 - 00:32 schreef p111 het volgende:
Vorig seizoen of dat seizoen er voor,toen Babel een half jaar bij Aax speelde was hij de man.Hij is ook een spits die de bal kan vasthouden sterk is en een goed schot heeft,en regelmatig scoort.Hij kan zeker wat voor Ajax betekenen.
Hahaha DE man. Hou aub op hoor. Men refereert elke terug aan de wedstrijd in Dortmund waar Ajax 90 min lang niks in had te brengen en er af en toe gevaarlijk uit kwam via de counter en toen speelde hij goed.
Verder speelde Babel in 2013 voor het laatst bij Ajax en dat was voor een heel seizoen. Kwam tot 16 duels en vier doelpunten dus hij was inderdaad echt DE man.
p111
 p111 - zaterdag 01 juni 2019 - 16:50   quote  deeplink  
Laat maar Brandje,ik kijk naar de Babel van dit afgelopen seizoen waarin hij sterk speelde in het Ned/elftal hij het in Engeland het prima heeft gedaan hij veel ervaring heeft erg sterk aan de bal is en de ballen vast kan houden zoals Tadic dat kan.Dus ben ik er van overtuigd dat wij hem kunnen gebruiken.
remco k
 remco k - zaterdag 01 juni 2019 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2019 - 16:50 schreef p111 het volgende:
Laat maar Brandje,ik kijk naar de Babel van dit afgelopen seizoen waarin hij sterk speelde in het Ned/elftal hij het in Engeland het prima heeft gedaan hij veel ervaring heeft erg sterk aan de bal is en de ballen vast kan houden zoals Tadic dat kan.Dus ben ik er van overtuigd dat wij hem kunnen gebruiken.
Sorry. Maar ik vond hem bij het nl elftal juist een van de dissonanten.
Eindhovense Ajaxfan2
 Eindhovense Ajaxfan2 - zondag 02 juni 2019 - 15:25   quote  deeplink  
Ons Ajax schijnt achter Bergwijn aan te zitten. Een oud Ajacied die voor 40 mil weg kan. Zelf vind ik dit n absurd hoog bedrag voor deze speler. M.i. kunnen ze beter achter n ander oud Ajacied aan gaan. Malen is in potentie n nog betere speler dan Bergwijn. Past beter bij Ajax en is veel goedkoper.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 03 juni 2019 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2019 - 00:32 schreef p111 het volgende:
Vorig seizoen of dat seizoen er voor,toen Babel een half jaar bij Aax speelde was hij de man.Hij is ook een spits die de bal kan vasthouden sterk is en een goed schot heeft,en regelmatig scoort.Hij kan zeker wat voor Ajax betekenen.
Tegen Dortmund vond ik hem toen erg goed. Constant aanspeelbaar en erg balvast. Kan zeker wel een nuttige speler zijn. Als hij als spits komt dan vrees ik wel einde Dolberg.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 03 juni 2019 - 08:06   quote  deeplink  
Tadic-Babel-Robben(Odengaard) :p mooie aanval hoor mochten Ziyech en Neres vertrekken.
remco k
 remco k - maandag 03 juni 2019 - 08:31   quote  deeplink  
Robben speelt maar een paar wedstrijden per jaar. En Babel is niet het type speler voor het spel dat Ajax speelt nu.
remco k
 remco k - maandag 03 juni 2019 - 08:32   quote  deeplink  
Ik zou daar oprecht ongelukkig van worden als supporter zijnde.
p111
 p111 - maandag 03 juni 2019 - 08:58   quote  deeplink  
Robben zie ik niet zitten die man is alleen maar geblesseerd,en zijn tijd is geweest.
p111
 p111 - maandag 03 juni 2019 - 08:59   quote  deeplink  
Nog even wat kwijt,maar wat een drama finale,zo jammer dat onze kanjers daar niet gespeeld hebben.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 03 juni 2019 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2019 - 09:08 schreef Eide het volgende:
'Odegaard gespot in de Arena: Ajax moet concreet Bayer Leverkusen aftroeven'

Martin Odegaard heeft deze week een uitgebreid gesprek gevoerd met Ajax, dat de Noor dolgraag aan de selectie voor volgend seizoen toe wil voegen. Odegaard bracht woensdag 'in het diepste geheim' een bezoek aan de Johan Cruijff Arena, waar lang werd gesproken met directeur spelersbeleid Marc Overmars.

Dat meldt De Telegraaf. Odegaard reisde af naar de Arena voordat hij op het vliegtuig stapte om op vakantie te gaan. Hij werd gespot door een voorbijganger. Ajax bevestigt dat Odegaard op bezoek is geweest.

Overmars probeerde de talentvolle linkspoot te overtuigen om voor volgend seizoen voor Ajax te kiezen. Er zijn kapers op de kust, want ook het Bayer Leverkusen van Peter Bosz is zeer concreet. Dat Leverkusen geïnteresseerd is werd eerder al gemeld door de Spaanse krant Marca. Een nadeel is dat Leverkusen al zeker is van Champions League-voetbal, terwijl Ajax nog twee voorrondes door moet komen.

Odegaard leek pas in beeld te komen wanneer Hakim Ziyech vertrekt, maar Overmars laat niets aan het toeval over en lijkt nu al een deal te willen maken. Ajax hoopt de 21-jarige Noor voor twee seizoenen te huren. Een koop lijkt voor Real Madrid onbespreekbaar. De bal ligt bij Odegaard, die het gesprek met Overmars tijdens zijn vakantie een plek zal geven en een knoop door zal moeten hakken.

Odegaard werd door Real verhuurd aan sc Heerenveen en Vitesse.

Bron

------------------------------------------------

Die jongen komt natuurlijk niet naar de ArenA voor een bezoek aan de fanshop...
Ik hoor net dat hij een Ajax shirt heeft gekocht in de fanshop ;-)
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 03 juni 2019 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 juni 2019 - 08:59 schreef p111 het volgende:
Nog even wat kwijt,maar wat een drama finale,zo jammer dat onze kanjers daar niet gespeeld hebben.
JA idd ik denk dat we met Ajax een leuke final ehadden gezien. Jammer voor het voetbal
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 03 juni 2019 - 15:45   quote  deeplink  
2 spelertjes van 15 jaar gaan alweer naar het buitenland en tekenen niet voor Ajax.

Valt me wel op dat dit vaak geen blanke of marokaanse jongens zijn. Nu wil ik niet discrimineren, maar vraag me toch af waarom over het algemeen juist dit soort jongens sneller de keus maken om naar het buitenland te gaan? Kan alleen maar bedenken dat ze daar meer betaald krijgen en hun ouders ook een baantje krijgen. Ik vind deze ontwikkeling nog steeds zorgwekkend, zeker als je kijkt waar Ajax nu staat en de jeugd juist een kans krijgt. Als je dan de hoofdprijs wil pakken, zou ik juist zorgen dat ze bij Ajax blijven.

Het korte termijn denken van de ouders gaat ten koste van de ontwikkeling van het kind in mijn optiek en dat is echt zonde.
remco k
 remco k - maandag 03 juni 2019 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 juni 2019 - 15:45 schreef Ajax we love you het volgende:
2 spelertjes van 15 jaar gaan alweer naar het buitenland en tekenen niet voor Ajax.

Valt me wel op dat dit vaak geen blanke of marokaanse jongens zijn. Nu wil ik niet discrimineren, maar vraag me toch af waarom over het algemeen juist dit soort jongens sneller de keus maken om naar het buitenland te gaan? Kan alleen maar bedenken dat ze daar meer betaald krijgen en hun ouders ook een baantje krijgen. Ik vind deze ontwikkeling nog steeds zorgwekkend, zeker als je kijkt waar Ajax nu staat en de jeugd juist een kans krijgt. Als je dan de hoofdprijs wil pakken, zou ik juist zorgen dat ze bij Ajax blijven.

Het korte termijn denken van de ouders gaat ten koste van de ontwikkeling van het kind in mijn optiek en dat is echt zonde.
Er gaan zat blanke jongens die kant op. Bakker gaat nu ook weg en zo zijn er echt wel meer hoor.
p111
 p111 - maandag 03 juni 2019 - 15:53   quote  deeplink  
Dit is al jaren zo,geld is de belangrijkste drijfveer voor deze gezinnen.
Brandje
 Brandje - maandag 03 juni 2019 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2019 - 16:50 schreef p111 het volgende:
Laat maar Brandje,ik kijk naar de Babel van dit afgelopen seizoen waarin hij sterk speelde in het Ned/elftal hij het in Engeland het prima heeft gedaan hij veel ervaring heeft erg sterk aan de bal is en de ballen vast kan houden zoals Tadic dat kan.Dus ben ik er van overtuigd dat wij hem kunnen gebruiken.
Beetje slap of niet? je probeert mij te overtuigen waarom Ajax babel moet halen maar je komt alleen maar met feitelijke onjuistheden.
Waarom moeten we nog meer ervaring hebben en waar wil je Babel neer zetten dan?
Brandje
 Brandje - maandag 03 juni 2019 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2019 - 16:50 schreef p111 het volgende:
Laat maar Brandje,ik kijk naar de Babel van dit afgelopen seizoen waarin hij sterk speelde in het Ned/elftal hij het in Engeland het prima heeft gedaan hij veel ervaring heeft erg sterk aan de bal is en de ballen vast kan houden zoals Tadic dat kan.Dus ben ik er van overtuigd dat wij hem kunnen gebruiken.
Beetje slap of niet? je probeert mij te overtuigen waarom Ajax babel moet halen maar je komt alleen maar met feitelijke onjuistheden.
Waarom moeten we nog meer ervaring hebben en waar wil je Babel neer zetten dan?
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 03 juni 2019 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 juni 2019 - 15:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Er gaan zat blanke jongens die kant op. Bakker gaat nu ook weg en zo zijn er echt wel meer hoor.
Die heb ik even gemist, hoe oud is hij dan?
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 03 juni 2019 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 juni 2019 - 15:53 schreef p111 het volgende:
Dit is al jaren zo,geld is de belangrijkste drijfveer voor deze gezinnen.
Ja helaas wel....
Brandje
 Brandje - maandag 03 juni 2019 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 juni 2019 - 08:06 schreef Hummel10 het volgende:
Tadic-Babel-Robben(Odengaard) :p mooie aanval hoor mochten Ziyech en Neres vertrekken.
Nou geweldige aanval. Kan er haast niet op wachten wanneer dit zou gaan gebeuren.
remco k
 remco k - maandag 03 juni 2019 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 juni 2019 - 17:17 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Die heb ik even gemist, hoe oud is hij dan?
18 en wil aan een ruim jaar niet bijtekenen omdat hij naar PSG wil.

Mink Peeters schiet me zo ook nog te binnen en er in. Er nog wel meer.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 03 juni 2019 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 juni 2019 - 17:27 schreef remco k het volgende:

[..]

18 en wil aan een ruim jaar niet bijtekenen omdat hij naar PSG wil.

Mink Peeters schiet me zo ook nog te binnen en er in. Er nog wel meer.
En laat PSG nu net z'n belofte team opheffen....
remco k
 remco k - maandag 03 juni 2019 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 juni 2019 - 17:32 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

En laat PSG nu net z'n belofte team opheffen....
Jup. Heel bijzonder.
p111
 p111 - maandag 03 juni 2019 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 juni 2019 - 17:17 schreef Brandje het volgende:

[..]

Beetje slap of niet? je probeert mij te overtuigen waarom Ajax babel moet halen maar je komt alleen maar met feitelijke onjuistheden.
Waarom moeten we nog meer ervaring hebben en waar wil je Babel neer zetten dan?
Ik probeer je niet te overtuigen want je vind Babel niks !!! dus dat probeer ik ook niet ik geef alleen mijn mening wat ik van Babel vind.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 04 juni 2019 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 juni 2019 - 08:31 schreef remco k het volgende:
Robben speelt maar een paar wedstrijden per jaar. En Babel is niet het type speler voor het spel dat Ajax speelt nu.
Eredivisie kan hij rustiger aan doen dus mogelijk minder blessures. Babel kan in ieder geval de bal beter vasthouden dan Dolberg. Huntelaar is ook niet echt balvast en bewegelijk scoorde ook genoeg. Dus ik denk niet dat je met babel in de spits slechter wordt.
Die Isaak mag ook hoor.

Tadic-Isaak-Odengaard kan ik anders ook wel mee leven bij vertrek Ziyech en Neres..
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 04 juni 2019 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 juni 2019 - 17:27 schreef remco k het volgende:

[..]

18 en wil aan een ruim jaar niet bijtekenen omdat hij naar PSG wil.

Mink Peeters schiet me zo ook nog te binnen en er in. Er nog wel meer.
Ja 18 jaar vind ik toch weer net wat anders.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5966
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1667180