BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - donderdag 20 juni 2019 - 13:31   quote  deeplink  
Dubbel gevoel goede prestatie geleverd maar ook met een heel goede ploeg.Uitstraling en persoonlijkheid en verbaal,niet mijn trainer.
Eide
 Eide - donderdag 20 juni 2019 - 15:31   quote  deeplink  
Hartstikke goed. Ik heb veel kritiek gehad op zijn eerste periode en vooral de manier waarop Ajax destijds heeft gehandeld. Tegelijkertijd heeft Ten Hag laten zien een goede coach voor Ajax te zien. Resultaat gecombineerd met aanvallend voetbal.
Eide
 Eide - donderdag 20 juni 2019 - 15:38   quote  deeplink  
Mike Verweij (telegraaf) stelt op Twitter dat Ajax een streep heeft gezet door de komst van Odegaard. Odegaard gaat waarschijnlijk naar Leverkusen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juni 2019 door Eide --
Brandje
 Brandje - donderdag 20 juni 2019 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 15:38 schreef Eide het volgende:
Mike Verweij (telegraaf) stelt op Twitter dat Ajax een streep heeft gezet door de komst van Odegaard. Odegaard gaat waarschijnlijk naar Leverkusen.
Prima toch! Snapte de interesse toch al niet. Als Hakim gaat dan zou ik Neres op rechts zetten, waar ik hem ook nog eens beter vind.
Mijn prio zou nog steeds zijn het vervangen van Schone en het liefst met Propper. Tevens zou ik Gravenberch als stand in erbij houden voor diezelfde Propper.
Verder ziet het er wat mij betreft allemaal prima uit
Brandje
 Brandje - donderdag 20 juni 2019 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 13:31 schreef p111 het volgende:
Dubbel gevoel goede prestatie geleverd maar ook met een heel goede ploeg.Uitstraling en persoonlijkheid en verbaal,niet mijn trainer.
Lekker man! iemand afrekenen op zijn uitstraling ipv capaciteiten
remco k
 remco k - donderdag 20 juni 2019 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 13:08 schreef Loetje het volgende:
Ten Hag contract verlengt. Wat vinden jullie daarvan?
Veel twijfels over gehad. En misschien nog steeds wel. Maar gezien de prestaties, vertoonde spel en de resultaten lijkt het me volkomen terecht.
remco k
 remco k - donderdag 20 juni 2019 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 18:22 schreef Brandje het volgende:

[..]

Prima toch! Snapte de interesse toch al niet. Als Hakim gaat dan zou ik Neres op rechts zetten, waar ik hem ook nog eens beter vind.
Mijn prio zou nog steeds zijn het vervangen van Schone en het liefst met Propper. Tevens zou ik Gravenberch als stand in erbij houden voor diezelfde Propper.
Verder ziet het er wat mij betreft allemaal prima uit
Alleen dan geen enkele backup op de vleugels meer. Niet dat Odegaard moet komen hoor. Maar dan wordt het wel heel dun.
Eide
 Eide - donderdag 20 juni 2019 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 19:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Alleen dan geen enkele backup op de vleugels meer. Niet dat Odegaard moet komen hoor. Maar dan wordt het wel heel dun.
Ik neem aan dat het primaire transferdoelwit nu Promes is.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 20 juni 2019 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 21:17 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik neem aan dat het primaire transferdoelwit nu Promes is.
Ik weet niet wat ik van Promes moet vinden. Vind hem bij het Nederlands Elftal helemaal niks. Zijn statistieken bij Sevilla zijn ook niet zo goed, maar ik heb m nooit in clubverband zien spelen.
Eide
 Eide - donderdag 20 juni 2019 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 21:23 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik van Promes moet vinden. Vind hem bij het Nederlands Elftal helemaal niks. Zijn statistieken bij Sevilla zijn ook niet zo goed, maar ik heb m nooit in clubverband zien spelen.
Precies mijn gedachten.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 juni 2019 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 21:23 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik van Promes moet vinden. Vind hem bij het Nederlands Elftal helemaal niks. Zijn statistieken bij Sevilla zijn ook niet zo goed, maar ik heb m nooit in clubverband zien spelen.
wat ik las bij sevilla merendeel misbruikt als back dus denk niet dat dat een goeie vergelijking is..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 juni 2019 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 13:31 schreef p111 het volgende:
Dubbel gevoel goede prestatie geleverd maar ook met een heel goede ploeg.Uitstraling en persoonlijkheid en verbaal,niet mijn trainer.
hoe ken je zijn persoonlijkheid ? verbaal steeds beter geworden, en wat is er mis met zijn uitstraling ?
p111
 p111 - vrijdag 21 juni 2019 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 18:23 schreef Brandje het volgende:

[..]

Lekker man! iemand afrekenen op zijn uitstraling ipv capaciteiten
Is gewoon een eerlijke mening Brandje over zijn persoonlijkheid.Zijn capiciteiten waren goed heb ik aan gegeven.
p111
 p111 - vrijdag 21 juni 2019 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2019 - 08:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hoe ken je zijn persoonlijkheid ? verbaal steeds beter geworden, en wat is er mis met zijn uitstraling ?
Zijn persoonlijkheid/uitstraling beoordeel ik in zijn intervieuws en zijn persconferenties enz ,en daar ben IK niet weg van.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 juni 2019 - 09:52   quote  deeplink  
persoonlijkheid is bij mij hoe iemand is, aardig niet aardig humor geen humor etc.. e dat kunnen wij als buitenstaanders niet beoordelen tenzij we hem persoonlijk kennen.. uitstraling is weer iets anders hoe hij overkomt en die zijn echt al.stukken beter dan in het begin, daarbij heb ik liever een trainer die voor de camera een beetje schuw is maar de prestaties laat zien op het veld dan iemand die precies weet wat hij moet zeggen en niks presteerd..
remco k
 remco k - vrijdag 21 juni 2019 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2019 - 09:52 schreef nummer10 het volgende:
persoonlijkheid is bij mij hoe iemand is, aardig niet aardig humor geen humor etc.. e dat kunnen wij als buitenstaanders niet beoordelen tenzij we hem persoonlijk kennen.. uitstraling is weer iets anders hoe hij overkomt en die zijn echt al.stukken beter dan in het begin, daarbij heb ik liever een trainer die voor de camera een beetje schuw is maar de prestaties laat zien op het veld dan iemand die precies weet wat hij moet zeggen en niks presteert..
Complete onzin natuurlijk. Je kan prima een oordeel hebben over iemand zijn persoonlijkheid, als je zijn interviews en omgang met spelers en alle andere mensen bekijkt, kan je daar zelf een prima beeld voor jezelf van maken. Dat dit een ander beeld is als dat hij thuis is zou misschien zo zijn. Maar zijn persoonlijkheid op werkgebied is prima in te schatten.
Brandje
 Brandje - vrijdag 21 juni 2019 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 19:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Alleen dan geen enkele backup op de vleugels meer. Niet dat Odegaard moet komen hoor. Maar dan wordt het wel heel dun.
Je kan niet nu al 20/25 miljoen gaan uitgeven aan spelers als er niemand verkocht is. Ja de afspraak met Hakim ligt er nog steeds maar ik heb echt het idee dat hij Ajax ook niet zo maar achter zich laat. Dus Ajax echt eerst moeten verkopen alvorens ze gaan kopen en dat is heel verstandig
p111
 p111 - vrijdag 21 juni 2019 - 12:50   quote  deeplink  
Jammer dat Odegaard niet doorgaat,ik was wel een fan van hem.Hopelijk komt Propper nog,ik ben niet weg van Promes.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 juni 2019 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2019 - 10:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Complete onzin natuurlijk. Je kan prima een oordeel hebben over iemand zijn persoonlijkheid, als je zijn interviews en omgang met spelers en alle andere mensen bekijkt, kan je daar zelf een prima beeld voor jezelf van maken. Dat dit een ander beeld is als dat hij thuis is zou misschien zo zijn. Maar zijn persoonlijkheid op werkgebied is prima in te schatten.
dat kan je alleen als je het persoonlijk meemaakt.. maar eigenwijsje en zakenmannetjes zoals jij denken daar anders over.. weet je hoe dat heet wat jij dan aan het doen bent ? aannames.. want je neemt aan het teweten hoe zijn werkwijze is en hoe hij met spelers werkt, maar je weet het niet.. dus wat jij zegt is indd complete onzin
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 juni 2019 - 20:03   quote  deeplink  
even voor de duidelijkheid.

"persoonlijkheid"

manier waarop iets of iemand in elkaar zit.

en hierover kunnen we zeker geen oordeel overgeven
remco k
 remco k - vrijdag 21 juni 2019 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2019 - 20:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat kan je alleen als je het persoonlijk meemaakt.. maar eigenwijsje en zakenmannetjes zoals jij denken daar anders over.. weet je hoe dat heet wat jij dan aan het doen bent ? aannames.. want je neemt aan het teweten hoe zijn werkwijze is en hoe hij met spelers werkt, maar je weet het niet.. dus wat jij zegt is indd complete onzin
Nee aannames doen is een mening vormen zonder enige kennis. En aangezien je heel veel informatie hebt is het alles behalve een aanname. Of hebben de mensen die hem kennen en over hem praten het ook mis en mag je op basis van die mensen ook geen mening vormen.
remco k
 remco k - vrijdag 21 juni 2019 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2019 - 20:03 schreef nummer10 het volgende:
even voor de duidelijkheid.

"persoonlijkheid"

manier waarop iets of iemand in elkaar zit.

en hierover kunnen we zeker geen oordeel overgeven
Natuurlijk kan dat wel.

Persoonlijkheid vanuit iemands functie is prima te beoordelen. Zeker als je mensen hoort praten en antwoorden hoort geven op vragen.

Voorbeeld.

Stel je ziet iemand op tv en die persoon bekijken een filmpje over het doodgaan van een dier. En die persoon begint te huilen bij het zien van het filmpje. Dan zie ik compassie en mededogen en dat zijn eigenschappen die iemands persoonlijkheid kenmerken.
Eide
 Eide - zaterdag 22 juni 2019 - 08:53   quote  deeplink  
Volgens verschillende Nederlandse en Italiaanse media heeft Juventus als eerste een concreet bod voor De Ligt neergelegd bij Overmars. Het openingsbod van Juve zou 70 miljoen zijn waarbij De Ligt 20 miljoen per jaar kan gaan verdienen in Turijn.
Guus Til
 Guus Til - zaterdag 22 juni 2019 - 09:42   quote  deeplink  
Guus Til halen als vervanger of naast Donny.
Guus Til
 Guus Til - zaterdag 22 juni 2019 - 09:46   quote  deeplink  
70 miljoen en een doorkooppercentage van 20% lijkt mij een goede deal.
Hoop wel dat er snel verkocht en slim gekocht gaat worden.
Als Donny weggaat, Til halen bij AZ
Gaat Ziyech en/of Nerres weg. Januzaj en/of Prommes halen.
Maar vooral snel schakelen.
p111
 p111 - zaterdag 22 juni 2019 - 10:06   quote  deeplink  
Propper
Eide
 Eide - zaterdag 22 juni 2019 - 10:22   quote  deeplink  
Komst Bergwijn óf Promes prioriteit voor Ajax

Ajax maakte gisteren een begin met de voorbereiding. Toptalent Martin Ødegaard komt niet, maar er is de landskampioen veel aan gelegen om Steven Bergwijn of Quincy Promes wél naar Amsterdam te halen.

Het fraaie aantal van 119 eredivisiedoelpunten dat Ajax vorig seizoen maakte, wil de club in de komende jaargang minimaal evenaren en liefst verbeteren. En dus is de komst van een nieuwe aanvaller belangrijk.

Het Noorse talent Martin Ødegaard (20), door Vitesse gehuurd van Real Madrid, liet zich niet verleiden tot een overstap. Nu heeft de komst van Steven Bergwijn (21) prioriteit, terwijl ook Quincy Promes (27) een optie is. Beiden zijn geboren Amsterdammers en speelden in hun jeugd al een aantal jaren voor Ajax.

Ligt een transfer van PSV’er Bergwijn financieel wat moeilijker én gevoeliger, het contracteren van Promes is omgeven met minder vraagtekens. De 38-voudig international, die in de halve finale van de Nations League nog scoorde tegen Engeland, heeft in Sevilla niet het beste seizoen van zijn carrière achter de rug, waardoor het onwaarschijnlijk is dat de club meer zal vragen dan de ruim 20 miljoen bijna een jaar geleden voor hem werd betaald aan Spartak Moskou. Het is nog wel afwachten wat de nieuwe trainer Julen Lopetegui wil met de aanvaller die ook vaak als verdediger speelde en mede daardoor toch nog in 33 van de 38 competitieduels in actie kwam.

Van Ajax-trainer Erik ten Hag is het bekend dat hij enthousiast is over Promes. Ze werkten al eens een jaar samen bij Go Ahead Eagles (2012/2013), uitmondend in promotie naar de eredivisie. Ten Hag ziet Promes als een aanwinst voor alle posities in de aanval. Danny Blind, lid van de raad van commissarissen, gaf Promes in zijn periode als bondscoach veel speeltijd in Oranje.

Bij de zes jaar jongere Bergwijn zou juist het transferbedrag een obstakel kunnen vormen, door de starre houding die PSV voorlopig inneemt. Ajax wil Bergwijn graag halen, maar niet tegen elke prijs.

Alles hangt nog wel af van de mogelijke transfers van David Neres en Hakim Ziyech. De Braziliaanse buitenspeler is momenteel actief op de Copa América en heeft daar inmiddels een basisplaats veroverd in de Seleção, maar concrete aanbiedingen zijn nog niet binnengekomen voor hem. Bovendien wil Ajax ­Neres het liefst nog een jaar behouden.

Tweede keeper
Kik Pierie (van Heerenveen), Lisandro Martínez (Defensa, Argentinië), Razvan Marin (Standard Luik) en doelman Kjell Scherpen (FC Emmen) werden al naar de Johan Cruijff Arena gehaald en nu lijkt ook Bruno Varela er nog een jaartje Amsterdam aan vast te plakken. De landskampioen huurde de Portugese doelman afgelopen seizoen in de winterstop van Benfica, toen bleek dat Kostas Lamprou niet voldeed als tweede keeper. Ook in de komende jaargang zal Varela op de bank zitten als reserve achter eerste doelman Andre Onana.

Bron
Brandje
 Brandje - zaterdag 22 juni 2019 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juni 2019 - 09:46 schreef Guus Til het volgende:
70 miljoen en een doorkooppercentage van 20% lijkt mij een goede deal.
Hoop wel dat er snel verkocht en slim gekocht gaat worden.
Als Donny weggaat, Til halen bij AZ
Gaat Ziyech en/of Nerres weg. Januzaj en/of Prommes halen.
Maar vooral snel schakelen.
Als je leest dat Joao Felix voor 120 miljoen bij Benfica vertrekt dan vind ik 70 miljoen echt veel te weinig. Die eerste is welliswaar een aanvallende speler maar De Ligt is zal zoveel verder.
Daarbij zijn verkooppercentages bij hoge transfers vrij zinloos omdat ze altijd over de winst gaan. Dus stel Juve verkoopt De Ligt weer voor 100 miljoen dan krijg je slechts 6 miljoen extra.
nummer10
 nummer10 - zondag 23 juni 2019 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2019 - 23:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat wel.

Persoonlijkheid vanuit iemands functie is prima te beoordelen. Zeker als je mensen hoort praten en antwoorden hoort geven op vragen.

Voorbeeld.

Stel je ziet iemand op tv en die persoon bekijken een filmpje over het doodgaan van een dier. En die persoon begint te huilen bij het zien van het filmpje. Dan zie ik compassie en mededogen en dat zijn eigenschappen die iemands persoonlijkheid kenmerken.
laat maar remco, we bedoelen het zelfde maar begrijpen elkaar weer niet ;)
Hummel10
 Hummel10 - zondag 23 juni 2019 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 21:23 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik van Promes moet vinden. Vind hem bij het Nederlands Elftal helemaal niks. Zijn statistieken bij Sevilla zijn ook niet zo goed, maar ik heb m nooit in clubverband zien spelen.
Bij Twente was hij goed hoor
Hummel10
 Hummel10 - zondag 23 juni 2019 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 21:23 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik van Promes moet vinden. Vind hem bij het Nederlands Elftal helemaal niks. Zijn statistieken bij Sevilla zijn ook niet zo goed, maar ik heb m nooit in clubverband zien spelen.
Bij Twente was hij goed hoor
remco k
 remco k - zondag 23 juni 2019 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2019 - 14:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Bij Twente was hij goed hoor
Ik vind het niet zon geweldenaar eigenlijk. Met name in het nl elftal eigenlijk nooit echt goed gespeeld.
benjamin25
 benjamin25 - maandag 24 juni 2019 - 00:28   quote  deeplink  
Heej mannen, van hassane bande hoor je ook niks meer na die blessure is dit een totale flop?

Ben ook erg benieuwd of noa lang en ekkelenkamp stappen kunnen maken dit jaar ze haddden beiden een paar leuke invalbeurten wat denk jullie?
p111
 p111 - maandag 24 juni 2019 - 08:31   quote  deeplink  
Ekkelenkamp zie ik zeker toekomst in,Noa Lang heb ik mijn twijfels over.
nummer10
 nummer10 - maandag 24 juni 2019 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2019 - 21:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het niet zon geweldenaar eigenlijk. Met name in het nl elftal eigenlijk nooit echt goed gespeeld.
totaal ander voetbal, dus niet tevergelijken. zijn wel meer spelers geweest die niet in het nederlands elftal presteerde maar in club verband geweldenaren zijn/waren.
benjamin25
 benjamin25 - maandag 24 juni 2019 - 13:17   quote  deeplink  
Promes is dus binnen zal wel wat gekost hebben 20m....
benjamin25
 benjamin25 - maandag 24 juni 2019 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2019 - 08:31 schreef p111 het volgende:
Ekkelenkamp zie ik zeker toekomst in,Noa Lang heb ik mijn twijfels over.
Ik denk dat ze dit seizoen aan kunnen klampen vooral wanneer we weer zoveel wedstrijden mogen spelen. Voorrondes zijn echt heel belangrijk om te halen.
Brandje
 Brandje - maandag 24 juni 2019 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juni 2019 - 21:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het niet zon geweldenaar eigenlijk. Met name in het nl elftal eigenlijk nooit echt goed gespeeld.
Neem een Wijnaldum bij Oranje en bij Liverpool. Bergkamp kreeg bakken met kritiek on Oranje. Van Persie, als topscoorder alle tijden, idem dito. Seedord en Oranje is misschien nog wel het mooiste voorbeeld. Meest succesvolle Nederlandse speler maar Oranje werd ie verkettert.
Brandje
 Brandje - maandag 24 juni 2019 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2019 - 00:28 schreef benjamin25 het volgende:
Heej mannen, van hassane bande hoor je ook niks meer na die blessure is dit een totale flop?

Ben ook erg benieuwd of noa lang en ekkelenkamp stappen kunnen maken dit jaar ze haddden beiden een paar leuke invalbeurten wat denk jullie?
Traint gewoon weer mee onze vriend bande
nummer10
 nummer10 - maandag 24 juni 2019 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2019 - 13:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

Neem een Wijnaldum bij Oranje en bij Liverpool. Bergkamp kreeg bakken met kritiek on Oranje. Van Persie, als topscoorder alle tijden, idem dito. Seedord en Oranje is misschien nog wel het mooiste voorbeeld. Meest succesvolle Nederlandse speler maar Oranje werd ie verkettert.
daar doelde ik indd ook op... promses speler van het jaar in rusland, bij sevilla misbruikt een jaar en nu naar ajax in het spelletje wat hem ligt.. word smullen jo let maar op..
benjamin25
 benjamin25 - maandag 24 juni 2019 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2019 - 13:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

Traint gewoon weer mee onze vriend bande
Hmmm ben benieuwd hoe het dit jaar met hem zal verlopen.
Loetje
 Loetje - maandag 24 juni 2019 - 20:07   quote  deeplink  
lnv4kb8.jpg
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 24 juni 2019 - 20:13   quote  deeplink  
15,7 miljoen wat op kan lopen na 17,2 miljoen. Prima bedrag wat mij betreft. Ben benieuwd of het wat wordt.
Eide
 Eide - maandag 24 juni 2019 - 20:52   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd. Hij was vooral bij Spartak Moskou erg goed. Ik vind hem bij Oranje bepaald geen buitencategorie. Maar goed, nog redelijk jong en op meerdere posities inzetbaar.
nummer10
 nummer10 - maandag 24 juni 2019 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2019 - 20:52 schreef Eide het volgende:
Ik ben benieuwd. Hij was vooral bij Spartak Moskou erg goed. Ik vind hem bij Oranje bepaald geen buitencategorie. Maar goed, nog redelijk jong en op meerdere posities inzetbaar.
oranje zegt me echt niks.. seedorf is hier het beste voorbeeld van... goahead twente spartak en zelfs sevilla prima gedaan ondanks dat het absoluut niet zijn possitie was.. daarbij is spelen voor club sowieso anders dan 1x in de zoveel tijd met elkaar een potje ballen.. en al helemaal in een nederlands elftal wat gewoon npg geen top is en een trainer die in mijn ogen lafjes voetbalt.. promes past gewoon niet in dat elftal
Hummel10
 Hummel10 - maandag 24 juni 2019 - 22:24   quote  deeplink  
De Promes van Twente opperde ik hier al eens vond hem toen wel klaar voor een stapje hoger. Ben benieuwd wat hij kan brengen goede leeftijd ook.
remco k
 remco k - maandag 24 juni 2019 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2019 - 10:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

totaal ander voetbal, dus niet tevergelijken. zijn wel meer spelers geweest die niet in het nederlands elftal presteerde maar in club verband geweldenaren zijn/waren.
Promes eigenlijk alleen goed in Rusland. En daar speelde hij voornamelijk counter voetbal.
remco k
 remco k - maandag 24 juni 2019 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2019 - 13:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

Neem een Wijnaldum bij Oranje en bij Liverpool. Bergkamp kreeg bakken met kritiek on Oranje. Van Persie, als topscoorder alle tijden, idem dito. Seedord en Oranje is misschien nog wel het mooiste voorbeeld. Meest succesvolle Nederlandse speler maar Oranje werd ie verkettert.
Ik ben erg benieuwd. Ik ben nog niet echt dan. Maar laat me graag verassen.
p111
 p111 - maandag 24 juni 2019 - 23:18   quote  deeplink  
Ik hoop dat ik mij vergis maar ik heb mijn twijfels over hem.
Eide
 Eide - dinsdag 25 juni 2019 - 06:23   quote  deeplink  
Promes gold als een van drie toptargets voor deze transferperiode. Ajax wil twee van die drie binnen halen. Steven Bergwijn is de volgende. Doelwit drie, Odegaard, is over en uit.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1752099