BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 25 juni 2019 - 07:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 - 06:23 schreef Eide het volgende:
Promes gold als een van drie toptargets voor deze transferperiode. Ajax wil twee van die drie binnen halen. Steven Bergwijn is de volgende. Doelwit drie, Odegaard, is over en uit.
Zou Proper daar niet bij hebben gehoord?
remco k
 remco k - dinsdag 25 juni 2019 - 07:04   quote  deeplink  
Is Promes trouwens niet gehaald omdat Tadic of van de Beek dan misschien toch vertrekt?

Neres en Ziyech zouden de mannen zijn die gaan vertrekken als je alles zo hoort, maar Tadic en Promes zijn beiden geen mannen voor de rechtsbuiten plek.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 25 juni 2019 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 - 07:04 schreef remco k het volgende:
Is Promes trouwens niet gehaald omdat Tadic of van de Beek dan misschien toch vertrekt?

Neres en Ziyech zouden de mannen zijn die gaan vertrekken als je alles zo hoort, maar Tadic en Promes zijn beiden geen mannen voor de rechtsbuiten plek.
Blijft gissen wie er nog vertrekken natuurlijk. Geloof dat er bijna in iedereen wel interesse is behalve Schöne die zal wel blijven en Veltman ook. De rest hoor je dagelijks geruchten over.
p111
 p111 - dinsdag 25 juni 2019 - 08:49   quote  deeplink  
Het blijft zoals gewoonlijk een spannende tijd.Maar als Neres blijft dan word je toch wel erg sterk voorin.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 25 juni 2019 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2019 - 00:28 schreef benjamin25 het volgende:
Heej mannen, van hassane bande hoor je ook niks meer na die blessure is dit een totale flop?

Ben ook erg benieuwd of noa lang en ekkelenkamp stappen kunnen maken dit jaar ze haddden beiden een paar leuke invalbeurten wat denk jullie?
Iemand een totale flop noemen terwijl die jongen net 9 maanden zwaar geblesseerd is geweest. Pffff sorry hoor, maar heb je zonnesteek ofzo?
Eide
 Eide - dinsdag 25 juni 2019 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 - 07:04 schreef remco k het volgende:
Is Promes trouwens niet gehaald omdat Tadic of van de Beek dan misschien toch vertrekt?

Neres en Ziyech zouden de mannen zijn die gaan vertrekken als je alles zo hoort, maar Tadic en Promes zijn beiden geen mannen voor de rechtsbuiten plek.
Ik denk vooral vanwege het toch wel waarschijnlijke vertrek van Ziyech. Ook Donny van de Beek staat veel in de schijnwerper en Promes kan kennelijk ook op 10 uit de voeten.
benjamin25
 benjamin25 - dinsdag 25 juni 2019 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 - 15:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Iemand een totale flop noemen terwijl die jongen net 9 maanden zwaar geblesseerd is geweest. Pffff sorry hoor, maar heb je zonnesteek ofzo?
Het is een vraag he kerel, maar goed excuses geaccepteerd
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 26 juni 2019 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 - 23:09 schreef benjamin25 het volgende:

[..]

Het is een vraag he kerel, maar goed excuses geaccepteerd
Dan nog, vraagstelling of iemand een totale flop is na 9 maanden van een zware blessure. Dat die vraag überhaupt bij je opkomt.
remco k
 remco k - woensdag 26 juni 2019 - 14:23   quote  deeplink  
Dat hele herenakkoord is toch ook gewoon een wassen neus.

Al die jochies die nu niet meer naar Ajax Psv of Feyenoord zouden vertrekken, denken ze nu echt dat die gasten nu niet gewoon naar het buitenland verkassen??

En wat heb je dan, dan zijn die talenten nog steeds weg uit Nederland en volgens mij heeft de geschiedenis al meerdere malen bewezen dat Nederlandse jongens zich vaak niet opperbest ontwikkelen in een andere competitie.
benjamin25
 benjamin25 - woensdag 26 juni 2019 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juni 2019 - 09:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan nog, vraagstelling of iemand een totale flop is na 9 maanden van een zware blessure. Dat die vraag überhaupt bij je opkomt.
Ja komt inderdaad bij me op omdat ik niks meer heb meegekregen van hem.... Maar ook gelijk lopen janken omdat iemand een vraag stelt
Eide
 Eide - donderdag 27 juni 2019 - 06:17   quote  deeplink  
Juve schijnt 80 miljoen te willen betalen voor De Ligt. 67 vast en 13 in variabele prestatiebonussen. Real Madrid zou zich voor Donny van de Beek hebben gemeld aldus de Televaag.
benjamin25
 benjamin25 - donderdag 27 juni 2019 - 07:33   quote  deeplink  
Tja... En het is nog maar eind juni kan hard gaan zo. Hoopt toch echt dat donny blijft.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 27 juni 2019 - 07:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2019 - 06:17 schreef Eide het volgende:
Juve schijnt 80 miljoen te willen betalen voor De Ligt. 67 vast en 13 in variabele prestatiebonussen. Real Madrid zou zich voor Donny van de Beek hebben gemeld aldus de Televaag.
Ach met deze zakken geld moet je instaat zijn om een goede selectie neer te zetten. Tuurlijk zal het wel een aderlating zijn als je De Ligt, De Jong, vd Beek en mogelijk Ziyech kwijtraak. Toch zie je dat ze meer uit durven te geven we PSV wel voor moeten kunnen blijven.

Spannende tijd dat wel. Had Odengaard er graag bij gehad en Isak ook wel. Benieuwd wat er voor alternatieven zijn.
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 juni 2019 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 - 07:04 schreef remco k het volgende:
Is Promes trouwens niet gehaald omdat Tadic of van de Beek dan misschien toch vertrekt?

Neres en Ziyech zouden de mannen zijn die gaan vertrekken als je alles zo hoort, maar Tadic en Promes zijn beiden geen mannen voor de rechtsbuiten plek.
neres op rechts ? promes links tadic spits.. ziyech als die blijft kan prima achter tadic.. geen idee wat er allemaal gaat gebeuren.. maar zie wel dat overmars druk bezig is om gewoon weer een topteampje op de benen tehebben
remco k
 remco k - donderdag 27 juni 2019 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2019 - 09:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

neres op rechts ? promes links tadic spits.. ziyech als die blijft kan prima achter tadic.. geen idee wat er allemaal gaat gebeuren.. maar zie wel dat overmars druk bezig is om gewoon weer een topteampje op de benen tehebben
Dat denk ik niet. Ajax heeft drie echte centrum spitsen en ook Bande kan er spelen.

Of van de Beek gaat wel weg en tadic wordt als 10 gezien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 juni 2019 door remco k --
remco k
 remco k - donderdag 27 juni 2019 - 11:49   quote  deeplink  
Overigens zal ik echt blij zijn als de ligt niet voor psg kiest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 juni 2019 door remco k --
Eide
 Eide - donderdag 27 juni 2019 - 13:25   quote  deeplink  
Ik zou Juve eigenlijk een hele goede keuze vinden. Chielini en Bonucci zijn beide behoorlijk aan het slijten. Juve speelt altijd om prijzen. De Italiaanse competitie is gewoon pittig en het is een club met ambitie. Bovendien is er vanaf Juve altijd nog een stap naar boven te maken en sla ik Juve hoger aan dan PSG.
remco k
 remco k - donderdag 27 juni 2019 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2019 - 13:25 schreef Eide het volgende:
Ik zou Juve eigenlijk een hele goede keuze vinden. Chielini en Bonucci zijn beide behoorlijk aan het slijten. Juve speelt altijd om prijzen. De Italiaanse competitie is gewoon pittig en het is een club met ambitie. Bovendien is er vanaf Juve altijd nog een stap naar boven te maken en sla ik Juve hoger aan dan PSG.
Helemaal eens. Bij deze keuze kan je wel degelijk spreken over een keuze om door te groeien en jezelf te ontwikkelen.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 27 juni 2019 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2019 - 13:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal eens. Bij deze keuze kan je wel degelijk spreken over een keuze om door te groeien en jezelf te ontwikkelen.
Totdat hij een jaar op de bank beland. Spelen is nu denk ik ook wel het belangrijkste op deze leeftijd kun je wel zeggen hij kan een hoop leren van Chiellini en Bonucci maar ze gelijk uit de basis spelen denk ik niet. Competitie wel zwaarder dan de Franse natuurlijk.
Guus Til
 Guus Til - zaterdag 29 juni 2019 - 17:31   quote  deeplink  
Beter Malen halen dan Bergwijn, meer talent voor minder centen
Eide
 Eide - zaterdag 29 juni 2019 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juni 2019 - 17:31 schreef Guus Til het volgende:
Beter Malen halen dan Bergwijn, meer talent voor minder centen
Bergwijn is 21, Malen is 20. Bergwijn is al 3 seizoenen een onbetwiste basisspeler bij PSV en was op 20-jarige leeftijd al A-international.

Welk talent heb je het precies over, want volgens mij is Bergwijn qua talent en qua ontwikkeling kilometers verder dan Malen.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 30 juni 2019 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juni 2019 - 20:33 schreef Eide het volgende:

[..]

Bergwijn is 21, Malen is 20. Bergwijn is al 3 seizoenen een onbetwiste basisspeler bij PSV en was op 20-jarige leeftijd al A-international.

Welk talent heb je het precies over, want volgens mij is Bergwijn qua talent en qua ontwikkeling kilometers verder dan Malen.
Toch is Malen ook wel op de goede weg hoor. Denk dat Ajax geen 30 miljoen aan een concurrent moet gaan betalen dat terzijde.

Bergwijn is nog wel verder ja.
Eide
 Eide - zondag 30 juni 2019 - 18:22   quote  deeplink  
Malen is zeker goed bezig, en kan misschien op termijn zelfs wel beter worden maar dat zal afhangen van hoe hij zich ontwikkeld. Op dit moment in zijn carriere is hij echter een stuk minder ver dan Bergwijn op dat moment in zijn carriere. Daarnaast; talent is ongrijpbaar, zie Lucas Andersson gisteren maar. Talent is een basis maar ook niet meer dan dat.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 02 juli 2019 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juni 2019 - 18:22 schreef Eide het volgende:
Malen is zeker goed bezig, en kan misschien op termijn zelfs wel beter worden maar dat zal afhangen van hoe hij zich ontwikkeld. Op dit moment in zijn carriere is hij echter een stuk minder ver dan Bergwijn op dat moment in zijn carriere. Daarnaast; talent is ongrijpbaar, zie Lucas Andersson gisteren maar. Talent is een basis maar ook niet meer dan dat.
Klopt wel wat je zegt inderdaad. Toekomst zal het leren. Talent is inderdaad leuk maar in de top kom je daar alleen niet mee weg. Komt meer bij kijken.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - dinsdag 02 juli 2019 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juni 2019 - 18:22 schreef Eide het volgende:
Malen is zeker goed bezig, en kan misschien op termijn zelfs wel beter worden maar dat zal afhangen van hoe hij zich ontwikkeld. Op dit moment in zijn carriere is hij echter een stuk minder ver dan Bergwijn op dat moment in zijn carriere. Daarnaast; talent is ongrijpbaar, zie Lucas Andersson gisteren maar. Talent is een basis maar ook niet meer dan dat.
Wat ik al eerder aangaf, zou ik voor Malen gaan. In mijn beleving wordt (idd afwachten) hij beter dan Bergwijn. Bergwijn is een goede voetballer, maar ik zou never nooit 40 miljoen overmaken aan de concurrent. Als Ajax Bergwijn niet koopt, koopt een buitenlandse ploeg hem wel weg. Dit houdt in dat PSV er op achteruit gaat, qua selctie. Indien wij Malen daar weghalen, voor hooguit 15 miljoen gaan ze er qua voorhoede helemaal op achteruit en hebben ze alleen Gakpo en Lammers nog in de spits. Malen heeft nog een contract voor 1 jaar en wil op dit moment niet bijtekenen. Malen is ook nog een opleideling van ons AJAX dus weet hij wat er te wachten staat.
Loetje
 Loetje - dinsdag 02 juli 2019 - 14:44   quote  deeplink  
Malen, jaartje jonger en heeft grotendeels alleen als invaller wat indruk gemaakt. Nee, Bergwijn is verder, beter en je maakt je concurrent zwakker. Want net als wij geen nieuwe Ziyech of Neres halen, halen zij geen nieuwe Bergwijn.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - dinsdag 02 juli 2019 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 juli 2019 - 14:44 schreef Loetje het volgende:
Malen, jaartje jonger en heeft grotendeels alleen als invaller wat indruk gemaakt. Nee, Bergwijn is verder, beter en je maakt je concurrent zwakker. Want net als wij geen nieuwe Ziyech of Neres halen, halen zij geen nieuwe Bergwijn.
Klopt dat Bergwijn verder is, maar is toch geen 40 miljoen waard?
Loetje
 Loetje - dinsdag 02 juli 2019 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 juli 2019 - 14:59 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Klopt dat Bergwijn verder is, maar is toch geen 40 miljoen waard?
Een bepalende speler van Ajax is 86 miljoen waard en een bepalende speler van PSV, wat 3x in de laatste 5 jaar kampioen geworden is geen 40?

Hele markt is ten eerste verneukt, maar gezien de huidige markt vind ik het niet meer dan logisch.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 02 juli 2019 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 juli 2019 - 15:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Een bepalende speler van Ajax is 86 miljoen waard en een bepalende speler van PSV, wat 3x in de laatste 5 jaar kampioen geworden is geen 40?

Hele markt is ten eerste verneukt, maar gezien de huidige markt vind ik het niet meer dan logisch.
De huidige markt is waanzin maar als je het zo bekijkt is hij de 40 wel waard. Vind het eigenlijk wel teveel voor een binnenlandse transfer. Voor 2x 20 kun je twee pareltjes uit zuid Amerika ophalen..
Brandje
 Brandje - dinsdag 02 juli 2019 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 juli 2019 - 15:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Een bepalende speler van Ajax is 86 miljoen waard en een bepalende speler van PSV, wat 3x in de laatste 5 jaar kampioen geworden is geen 40?

Hele markt is ten eerste verneukt, maar gezien de huidige markt vind ik het niet meer dan logisch.
Luuk is een slecht voorbeeld want daar zijn afspraken mee gemaakt als hij nog een jaar zou blijven. Die afspraak weet zijn zaakwaarnemer ook
Brandje
 Brandje - dinsdag 02 juli 2019 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 juli 2019 - 14:02 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Wat ik al eerder aangaf, zou ik voor Malen gaan. In mijn beleving wordt (idd afwachten) hij beter dan Bergwijn. Bergwijn is een goede voetballer, maar ik zou never nooit 40 miljoen overmaken aan de concurrent. Als Ajax Bergwijn niet koopt, koopt een buitenlandse ploeg hem wel weg. Dit houdt in dat PSV er op achteruit gaat, qua selctie. Indien wij Malen daar weghalen, voor hooguit 15 miljoen gaan ze er qua voorhoede helemaal op achteruit en hebben ze alleen Gakpo en Lammers nog in de spits. Malen heeft nog een contract voor 1 jaar en wil op dit moment niet bijtekenen. Malen is ook nog een opleideling van ons AJAX dus weet hij wat er te wachten staat.
Malen is veel te druistig/onrustig en heeft nog niet de helft van het overzicht van Bergwijn. Malen zou je eventueel transfervrij volgend jaar kunnen ophalen maar niet nu 12 tot 17 miljoen voor geven.
remco k
 remco k - dinsdag 02 juli 2019 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 juli 2019 - 15:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Een bepalende speler van Ajax is 86 miljoen waard en een bepalende speler van PSV, wat 3x in de laatste 5 jaar kampioen geworden is geen 40?

Hele markt is ten eerste verneukt, maar gezien de huidige markt vind ik het niet meer dan logisch.
Ik vind heel Bergwijn eigenlijk niet zo goed. Met name in de kleine ruimte is het niet bijzonder.
Loetje
 Loetje - woensdag 03 juli 2019 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 juli 2019 - 19:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind heel Bergwijn eigenlijk niet zo goed. Met name in de kleine ruimte is het niet bijzonder.
PSV speelde bijna de gehele 2e seizoenshelft vanuit de omschakeling. Van kleine ruimte was daar al lang geen sprake meer. Voor de winterstop wel trouwens.
Loetje
 Loetje - woensdag 03 juli 2019 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 juli 2019 - 16:46 schreef Brandje het volgende:

[..]

Luuk is een slecht voorbeeld want daar zijn afspraken mee gemaakt als hij nog een jaar zou blijven. Die afspraak weet zijn zaakwaarnemer ook
Ik haal Luuk niet aan?
nummer10
 nummer10 - donderdag 04 juli 2019 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juli 2019 - 18:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

PSV speelde bijna de gehele 2e seizoenshelft vanuit de omschakeling. Van kleine ruimte was daar al lang geen sprake meer. Voor de winterstop wel trouwens.
en toen was bergwijn zeker wel in goede doen.. en als wij het niet betalen, dan doet een buitenlandse club het wel.. kortom wij worden sterker en geven een signaal af.. of zij worden zwakker met net zoveel inkomen..en wij kopen er niks voor..
remco k
 remco k - donderdag 04 juli 2019 - 07:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2019 - 00:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en toen was bergwijn zeker wel in goede doen.. en als wij het niet betalen, dan doet een buitenlandse club het wel.. kortom wij worden sterker en geven een signaal af.. of zij worden zwakker met net zoveel inkomen..en wij kopen er niks voor..
Ook toen niet zo bijzonder in de kleine ruimte. Wel een goede speler in de omschakeling. Of het wat voor Ajax is betwijfel ik
p111
 p111 - donderdag 04 juli 2019 - 09:03   quote  deeplink  
Leuk voor Dijks bod 20 van miljoen hoe is het mogelijk !!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 04 juli 2019 - 10:51   quote  deeplink  
Zoals het er nu naar uit ziet meldt de Ligt zich maandag gewoon in Amsterdam!
Eide
 Eide - donderdag 04 juli 2019 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2019 - 09:03 schreef p111 het volgende:
Leuk voor Dijks bod 20 van miljoen hoe is het mogelijk !!!
Hij doet het gewoon goed in Italië. Misschien dat de speelwijze daar gewoon bij hem past.
Loetje
 Loetje - donderdag 04 juli 2019 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2019 - 07:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook toen niet zo bijzonder in de kleine ruimte. Wel een goede speler in de omschakeling. Of het wat voor Ajax is betwijfel ik
Kan die best wel. Toen PSV in de eerste seizoenshelft zelf het spel moest maken, was hij meestal wel degene die de opening vond
remco k
 remco k - vrijdag 05 juli 2019 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2019 - 20:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kan die best wel. Toen PSV in de eerste seizoenshelft zelf het spel moest maken, was hij meestal wel degene die de opening vond
Maar even serieus, we gaan nu toch niet het compacte defensieve spel waar Ajax vaak met te maken heeft gelijkwaardig stellen als waar PSV mee te maken heeft? Kom op zeg, we weten allemaal dat ploegen tegen Ajax veel defensiever ingesteld zijn dan tegen PSV.
Eide
 Eide - zaterdag 06 juli 2019 - 11:40   quote  deeplink  
Overmars zegt nee tegen Barcelona

Frenkie de Jong had bij FC Barcelona bijna met een bijzondere technisch directeur te maken gekregen.

Marc Overmars werd na het vertrek van Barça-td Pep Segura gevraagd voor de eervolle functie, maar de oud-speler van de Catalaanse topclub bedankte voor die eer.

Overmars zal ongetwijfeld zijn gevleid door de interesse van FC Barcelona, maar heeft zich bij Ajax gecommitteerd aan Erik ten Hag. De hoofdtrainer verlengde onlangs zijn contract en kan dus op de steun kan blijven rekenen van Overmars die de afgelopen jaren honderden miljoenen voor de club verdiende en de architect is van het elftal dat afgelopen seizoen de dubbel won en de halve finale van de Champions League haalde.

Bron
Loetje
 Loetje - zaterdag 06 juli 2019 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juli 2019 - 09:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar even serieus, we gaan nu toch niet het compacte defensieve spel waar Ajax vaak met te maken heeft gelijkwaardig stellen als waar PSV mee te maken heeft? Kom op zeg, we weten allemaal dat ploegen tegen Ajax veel defensiever ingesteld zijn dan tegen PSV.
Eerste seizoenshelft hebben de tegenstanders van PSV zich enorm ingegraven ja en dat was vrij zeldzaam, want PSV speelde buiten dat half jaar de laatste jaren en het afgelopen halfjaar reactievoetbal
Eide
 Eide - zaterdag 06 juli 2019 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juli 2019 - 09:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar even serieus, we gaan nu toch niet het compacte defensieve spel waar Ajax vaak met te maken heeft gelijkwaardig stellen als waar PSV mee te maken heeft? Kom op zeg, we weten allemaal dat ploegen tegen Ajax veel defensiever ingesteld zijn dan tegen PSV.
Het is eerder dat PSV weinig initiatief neemt en andere ploegen het idee geeft dat ze wel kunnen voetballen. Dat creert ruimte. Zo speelt PSV tegen grote en kleine ploegen. Je ziet ook dat PSV het onmiddelijk moeilijk heeft als het zelf het spel moet maken. Dat heeft alleen niets met de buitenspelers als Bergwijn en Lozano te maken. Dat komt omdat PSV een ultra-defensief middenveld hanteert waar maar weinig creativiteit in schuilt. Laten we wel wezen, Hendrikx, Sadilek, Rosario en Guttierez zijn allen vooral stofzuigers, geen lekker voetballende controleurs.

Wat dat betreft is het aantrekken van Affelay wel een goede zet in Eindhoven. De vraag is wat voor niveau die jongen nog kan halen en of Van Bommel, die controle hoog in het vaandel heeft, rond Affelay aanvallend durft te voetballen.
remco k
 remco k - zaterdag 06 juli 2019 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juli 2019 - 14:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Eerste seizoenshelft hebben de tegenstanders van PSV zich enorm ingegraven ja en dat was vrij zeldzaam, want PSV speelde buiten dat half jaar de laatste jaren en het afgelopen halfjaar reactievoetbal
Sorry maar echt lang niet zo als bij Ajax. PSV zette zelf veel druk vooruit. Maar zelden ging een tegenstander standaard al in de eigen zestien verdedigen zoals tegen Ajax.

Overigens heb ik dat gebrek aan kleine ruimte voetbal ook bij promes.
Eide
 Eide - zaterdag 06 juli 2019 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juli 2019 - 20:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Overigens heb ik dat gebrek aan kleine ruimte voetbal ook bij promes.
In de Russische competitie toch een uitblinker. En die competitie is echt niet slecht.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 06 juli 2019 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juli 2019 - 20:31 schreef Eide het volgende:

[..]

In de Russische competitie toch een uitblinker. En die competitie is echt niet slecht.
De vette jaren zijn daar toch ook wel redelijk over. Dacht dat er daar een leegloop geweest was. Weinig goede buitenlanders ook meer daar.
Eide
 Eide - zondag 07 juli 2019 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juli 2019 - 23:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

De vette jaren zijn daar toch ook wel redelijk over. Dacht dat er daar een leegloop geweest was. Weinig goede buitenlanders ook meer daar.
Absoluut, maar toch staat Rusland 6e op de UEFA coefficientenlijst, scoren ze eigenlijk structureel beter dan Nederlandse clubs en heeft de rijkste ploeg, Zenith St. Petersburg, met €170 mio evenveel te besteden als Ajax en PSV samen. Bedenk daarbij dat de bijkomende kosten in Rusland VEEL lager zijn dan in Nederland.

De oligarchen zijn uit ploegjes als Anzi gestapt, maar Zenith, CSKA, Spartak, lokomotiv, enzovoorts worden evenwel nog steeds gesponsord door de overheid. Zo is CSKA de club van het leger en sponsort het Russische ministerie van Defensie CSKA.

Gewoon een zware competitie met 5 a 6 goede ploegen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 juli 2019 door Eide --
p111
 p111 - zondag 07 juli 2019 - 14:47   quote  deeplink  
Die Des gaat mij steeds meer bekoren,in mijn ogen al beter als Veldman.
AkaS
 AkaS - maandag 08 juli 2019 - 10:24   quote  deeplink  
Wat hechten wíj mensen tóch onterecht veel waarde aan beeldvorming... Die brave de Ligt... hardwerkend ,jong, wijs en super talent...

Allemaal waar, maar het eerste teken van verval kondigde zich al aan toen hij koos voor Raiola... Want als hij werkelijk de persoon zou zijn zoals hij zich vóór de camera voordoet,zou hij mijn inziens nooit met Raiola in zee gaan.

Maar hij is blijkbaar toch anders en speelt de vieze spelletjes met Raiola mee voor een paar extra euro's....

Het stond voor Raiola allang vast dat hij met een sluw plan de concurrentie 1 voor 1 opzij zou zetten om de Ligt uiteindelijk naar Juve te brengen voor een minimaal bedrag en een super hoge commissie voor zichzelf.

Die sluwe strategische vieze spelletjes kosten tijd want Barça en PSG zet je niet zomaar even aan de kant....

En wat een soap ontstaat er... die brave de Ligt....wie had dat gedacht?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.2056879