BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Welke spelers moet PSV halen voor het seizoen 2015/2016?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 22 augustus 2015 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2015 - 13:28 schreef RenatoBos het volgende:
Zaken hoor je eerlijk te doen, nemen wij Locadia wel terug als vriendendienst..
Wij zijn voornemens om Locadia te laten verpieteren op de bank van jong PSV
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 augustus 2015 - 14:18   quote  deeplink  
Mooi zet je Nelom er toch naast..👌👍

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 augustus 2015 door RenatoBos --
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 22 augustus 2015 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2015 - 14:18 schreef RenatoBos het volgende:
Mooi zet je Nelom er toch naast..👌👍
Nelom is mss niet de beste, maar hij is geen rebel.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 augustus 2015 - 17:44   quote  deeplink  
Nou waar twijfel je dan nog over, tiktoktiktok..
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 22 augustus 2015 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2015 - 17:44 schreef RenatoBos het volgende:
Nou waar twijfel je dan nog over, tiktoktiktok..
Waar is jullie respect naar de eigen spelers toe?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 augustus 2015 - 19:07   quote  deeplink  
Dit heeft weinig met respect te maken
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 22 augustus 2015 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2015 - 19:07 schreef RenatoBos het volgende:
Dit heeft weinig met respect te maken
Volgens mij een Feyenoord speler die prima zijn best doet. Of dat voldoende is voor de basis bepaalt Gio. What's the problem?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 augustus 2015 - 19:32   quote  deeplink  
Als jij dat zijn best doet kan ie gewoon niet beter dus. Sorry maar ik vind hem niet goed genoeg voor ons. En dan ga ik niet zeggen dat ie goed is. Heeft niks met respect te maken. Respect hem ik wel voor hem overigens. Gio passeert hem inmiddels ook door kongolo op te stellen. Nou snel bovenstaande weer vergeten Pieter...

Ruilen..?😁
Roboer
 Roboer - zaterdag 22 augustus 2015 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 11:29 schreef klopt het volgende:
Waarom heeft Brands Alex niet gehaald!?.. hij mocht weg.
Omdat hij geen AZ verleden heeft, in Alkmaar begint de victorie of zoiets
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 22 augustus 2015 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2015 - 19:32 schreef RenatoBos het volgende:
Als jij dat zijn best doet kan ie gewoon niet beter dus. Sorry maar ik vind hem niet goed genoeg voor ons. En dan ga ik niet zeggen dat ie goed is. Heeft niks met respect te maken. Respect hem ik wel voor hem overigens. Gio passeert hem inmiddels ook door kongolo op te stellen. Nou snel bovenstaande weer vergeten Pieter...

Ruilen..?😁
Ach ja, wij hebben Brenet. En voor ons het nadeel dat Cocu hem nog wel opstelt.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 augustus 2015 - 19:50   quote  deeplink  
Maar waarom is die poulsen dan gehaald of is ie niet fit..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 23 augustus 2015 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2015 - 19:50 schreef RenatoBos het volgende:
Maar waarom is die poulsen dan gehaald of is ie niet fit..
Voor mij ook een raadsel. Dan moet die Poulsen wel heel erg slecht zijn wil je de concurrentiestrijd van Brenet niet eens kunnen winnen.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 23 augustus 2015 - 11:31   quote  deeplink  
Ik snap inmiddels waarom Cocu er nog een middenvelder bij wil hebben. Dan kan hij Maher uit de basis laten, want dat wordt hem toch niet. Maher is gewoon te licht voor de Nederlandse top.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 25 augustus 2015 - 13:19   quote  deeplink  
Ritzmaier is verhiuurd an NEC. PSV wil nu nog een middenvelder halen. Ik zou Traore van Chelsea (eerder uitgeleend aan Vitesse) graag zien komen. Traore kan met zijn krachtige spel echt iets toevoegen aan dit PSV. Wellicht is hij zelfs te kopen, aangezien hij bij Chelsea tochten uitzicht op speelminuten heeft.
remco k
 remco k - woensdag 26 augustus 2015 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 13:19 schreef Pieter08 het volgende:
Ritzmaier is verhiuurd an NEC. PSV wil nu nog een middenvelder halen. Ik zou Traore van Chelsea (eerder uitgeleend aan Vitesse) graag zien komen. Traore kan met zijn krachtige spel echt iets toevoegen aan dit PSV. Wellicht is hij zelfs te kopen, aangezien hij bij Chelsea tochten uitzicht op speelminuten heeft.
Traore is alleen geen middenvelder..
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 26 augustus 2015 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 08:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Traore is alleen geen middenvelder..
Aanvallende middenvelder toch
remco k
 remco k - woensdag 26 augustus 2015 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2015 - 08:55 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Aanvallende middenvelder toch
Gewoon een spits of flankspeler..
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 28 augustus 2015 - 13:14   quote  deeplink  
Ben benieuwd of PSV nog die extra middenvelder de laatste dagen van de transferperiode binnenhaalt.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 01 september 2015 - 08:51   quote  deeplink  
De transferperiode is als een nachtkaars uitgegaan. Gelukkig zit deze periode er weer op. Alhoewel de Engelse transferperiode nog doorloopt tot 18.00 uur vanavond en de Portugese zelfs nog 3 weken. Hopelijk eindigt deze volgend jaar op 1 augustus, maar dat zal wel gebaseerd zijn op hoop. De teams in onze ED zijn nu in tact en dat blijft iig zo tot de winterstop. In december begint het weer met geruchten en zullen wederom spelers van club wisselen. Maar voorlopig hebben we er geen last meer van. Vanaf nu alles op de competitie.
ZerauS
 ZerauS - dinsdag 01 september 2015 - 09:03   quote  deeplink  
Gelukkig wel😉 was er niet gerust op dat Jasper zou blijven. Bij een bod van 40 miljoen van United was ie toch vertrokken denk ik.
Nu schijnt United voor datzelfde geld voor Navas gegaan te zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 september 2015 door ZerauS --
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 01 september 2015 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2015 - 09:03 schreef ZerauS het volgende:
Gelukkig wel😉 was er niet gerust op dat Jasper zou blijven. Bij een bod van 40 miljoen van United was ie toch vertrokken denk ik.
Nu schijnt United voor datzelfde geld voor Navas gegaan te zijn.
Zoals het er nu naar uitziet blijft De Gea gewoon bij Man United.
Roboer
 Roboer - dinsdag 01 september 2015 - 22:34   quote  deeplink  
Las net dat Tiendalli transfervrij is, zou een goeie back up back zijn voor mijn cluppie
Pieter08
 Pieter08 - maandag 01 februari 2016 - 09:14   quote  deeplink  
De transferperiode is gelukkig weer bijna ten einde. Bij PSV valt volgens Brands niets meer te verwachten. Gelukkig maar.
remco k
 remco k - donderdag 04 februari 2016 - 13:58   quote  deeplink  
http://www.nrc.nl/nieuws/2016/02/04/nederlands-asielbeleid-een-van-de-strengste-van-eu
remco k
 remco k - donderdag 04 februari 2016 - 14:01   quote  deeplink  
Nederland is binnen de Europese Unie een van de landen met het strengste asielbeleid. De kans dat een asielzoeker in Nederland een verblijfsvergunning krijgt, is kleiner dan in bijvoorbeeld België, Duitsland, Italië en Frankrijk, zo blijkt uit een vergelijkend onderzoek van het WODC, het wetenschappelijk onderzoek- en documentatiecentrum van het ministerie van Justitie.

Eerste keer dat deze verschillen zijn onderzocht
Het is de eerste keer dat de verschillen in het toelatingsbeleid tussen Europese landen zijn onderzocht. Het rapport (57 paginas) is samen met een begeleidende brief naar de Kamer gestuurd.

Uit het onderzoek, dat zich focust op de cijfers van 2014, blijkt dat Nederland ondanks een hoog percentage verstrekte verblijfsvergunningen toch tot de meest restrictieve landen in Europa behoort. De verklaring daarvoor: Nederland ontvangt weinig vluchtelingen voor wie een toekenning relatief kansloos is, zoals Oost-Europeanen en West-Afrikanen. Juist veel vluchtelingen die kansrijk zijn, zoals uit Syrië en Eritrea, vragen hier asiel aan. Maar voor die laatste groep is Nederland juist strenger dan andere Europese landen.

Landen waarbij het inwilligingspercentage lager ligt dan dat van Nederland zijn: Griekenland, Hongarije, Roemenië en Polen. Nederland staat op de vijfde plek, gevolgd door het Verenigd Koninkrijk, Denemarken en Spanje.

Lees ook: Ook de draad kwijt in het asieldebat? Dit zijn de feiten.
Onderzoek was op verzoek van Tweede Kamer
De Tweede Kamer had in 2014 opheldering gevraagd over de grote verschillen tussen Europese landen in het aantal verstrekte verblijfsvergunningen aan asielzoekers. Soms heerste de vrees dat Nederland veel soepeler is dan andere landen, mede doordat Nederland al jaren verhoudingsgewijs veel verblijfsvergunningen verstrekt; van alle asielverzoeken in de eerste negen maanden van 2015 werd 70 procent ingewilligd, tegenover een Europees gemiddelde van 47 procent. In 2014 was dat 67 procent tegenover 45 procent in heel Europa.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Welke spelers moet PSV halen voor het seizoen 2015/2016?









0.0159339