BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Welke spelers moet PSV halen voor het seizoen 2015/2016?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 13 juli 2015 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 18:51 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vraag ik mij ook af of Gudelje het bij 020 gaat redden. Hij moet het hebben van zijn fysieke kracht en doorzettingsvermogen, maar is geen stylist zoals ze daar graag zien. Dit afgezet tegenover een overvol middenveld ben ik benieuwd of hij een echte basisplaats weet te bemachtigen. Ik vind hem meer een Feyenoord-speler.
Dat klopt, maar daar hebben ze hem volgens mij ook voor gehaald. Het fysiek bij ajax is namelijk ook zwaar onder de maat.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 13 juli 2015 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 19:05 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Dat klopt, maar daar hebben ze hem volgens mij ook voor gehaald. Het fysiek bij ajax is namelijk ook zwaar onder de maat.
Klopt, maar ben benieuwd of hij dan het tempo aankan. Bij AZ kon hij veel compenseren, maar bij een topclub is men veel kritischer en zeker in 020. Daar wordt overal zout opgelegd. Het is niet voor niets dat de meeste aankopen in 020 mislukken.
Roboer
 Roboer - maandag 13 juli 2015 - 19:45   quote  deeplink  
Brandsie Brandsie, wat is er aan de hand? aub haal aub onze Alex terug, hartelijk dank
remco k
 remco k - maandag 13 juli 2015 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 17:37 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Heitinga is ook vergane glorie. Volgens mij is hij meer gehaald voor de kleedkamer.
Dat klopt, maar bij Ajax geven ze dat toe, bij Feyenoord verwachten ze wonderen van Kuyt.. En dat is het hele verschil..
remco k
 remco k - maandag 13 juli 2015 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 18:51 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vraag ik mij ook af of Gudelje het bij 020 gaat redden. Hij moet het hebben van zijn fysieke kracht en doorzettingsvermogen, maar is geen stylist zoals ze daar graag zien. Dit afgezet tegenover een overvol middenveld ben ik benieuwd of hij een echte basisplaats weet te bemachtigen. Ik vind hem meer een Feyenoord-speler.
In de mooie Ajax tijden hadden we altijd zo'n type speler rondlopen.. Davids, de Jong Wouters en ga zo maar door waren ook niet de meest gepolijste spelers op het veld..

Stylisten hebben we voor op het middenveld wel genoeg.. Body was juist hetgeen wat ontbrak..
Pieter08
 Pieter08 - maandag 13 juli 2015 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 20:08 schreef remco k het volgende:

[..]

In de mooie Ajax tijden hadden we altijd zo'n type speler rondlopen.. Davids, de Jong Wouters en ga zo maar door waren ook niet de meest gepolijste spelers op het veld..

Stylisten hebben we voor op het middenveld wel genoeg.. Body was juist hetgeen wat ontbrak..
Daar heb je gelijk in. Alleen sla ik Davids en Wouters een stuk hoger aan dan Gudelje alhoewel ik weet dat spelers moeilijk met elkaar te vergelijken zijn. Maar goed het blijft altijd afwachten als spelers van de subtop naar een topclub gaan.
remco k
 remco k - maandag 13 juli 2015 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 20:31 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Alleen sla ik Davids en Wouters een stuk hoger aan dan Gudelje alhoewel ik weet dat spelers moeilijk met elkaar te vergelijken zijn. Maar goed het blijft altijd afwachten als spelers van de subtop naar een topclub gaan.
Dat is een vast gegeven..

Maar ik denk wel dat Ajax een stuk sterker is dan vorig jaar aan het begin van het seizoen. En dat PSV dat nu nog niet is. Hoe je het ook went of keert, die nieuwe spelers zullen tijd nodig hebben..
Pieter08
 Pieter08 - maandag 13 juli 2015 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 20:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is een vast gegeven..

Maar ik denk wel dat Ajax een stuk sterker is dan vorig jaar aan het begin van het seizoen. En dat PSV dat nu nog niet is. Hoe je het ook went of keert, die nieuwe spelers zullen tijd nodig hebben..
Dat klopt. Daarom is het ook zeer van belang dat de nieuwe spelers 4 weken voor aanvang van de competitie er al zijn.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 14 juli 2015 - 19:37   quote  deeplink  
Wat een soap met die zaakwaarnemer van Pereiro. Moderne slavernij?
Joe The Ball
 Joe The Ball - dinsdag 14 juli 2015 - 20:34   quote  deeplink  
Gaston Pereiro.......weg sturen geen idioten op na houden stuur weg en snel !
Joe The Ball
 Joe The Ball - dinsdag 14 juli 2015 - 20:35   quote  deeplink  
100% wordt niks met Gaston Pereiro...stuur weg en snel......te idioot !
Roboer
 Roboer - dinsdag 14 juli 2015 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 20:35 schreef Joe The Ball het volgende:
100% wordt niks met Gaston Pereiro...stuur weg en snel......te idioot !
Helemaal mee eens, die casal gast gaat ook in de toekomst onrust meenemen, en dat kan ons funest worden.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 14 juli 2015 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 20:47 schreef Roboer het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, die casal gast gaat ook in de toekomst onrust meenemen, en dat kan ons funest worden.
Wat een circus zeg. Ben benieuwd wat PSV gaat doen. Ik begrepen dat er vandaag een beslissing valt. Ik ben ook van mening dat die er vandaag moet komen. Zet die mafkees van een zaakwaarnemer maar snel op het vliegtuig.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 14 juli 2015 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 22:27 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Wat een circus zeg. Ben benieuwd wat PSV gaat doen. Ik begrepen dat er vandaag een beslissing valt. Ik ben ook van mening dat die er vandaag moet komen. Zet die mafkees van een zaakwaarnemer maar snel op het vliegtuig.
Die zaakwaarnemer heeft een aandeel denk ik....het is tegenwoordig erg link met die zuid Amerikanen....zitten ook veel handels maatschappijen achter
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 14 juli 2015 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 23:10 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die zaakwaarnemer heeft een aandeel denk ik....het is tegenwoordig erg link met die zuid Amerikanen....zitten ook veel handels maatschappijen achter
Op deze manier zal de interesse in Europa voor zuid Amerikanen wel afnemen. Op deze manier gooien ze hun eigen ruiten in.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 14 juli 2015 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 23:21 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Op deze manier zal de interesse in Europa voor zuid Amerikanen wel afnemen. Op deze manier gooien ze hun eigen ruiten in.
De FIFA/Uefa is er volgens mij al mee bezig....zo'n Doyen groep willen ze verbieden
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 14 juli 2015 - 23:42   quote  deeplink  
Half Portugal werkt met die maatschappijen...
Twente ook....Corona is ook slaaf van dat soort gasten
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 15 juli 2015 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 23:42 schreef Nenam_tiL het volgende:
Half Portugal werkt met die maatschappijen...
Twente ook....Corona is ook slaaf van dat soort gasten
Hopelijk wordt dit snel verboden, maar goed als we op de UEFA/FIFA moeten wachten dan zal het nog wel even duren. Dit is zoals ik al eerder zei gewoon moderne slavernij.
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 15 juli 2015 - 11:50   quote  deeplink  
De transfersoap Pereiro is ten einde: Pereiro heeft vandaag een 5 jarig contract getekend. Hopelijk laat hij nu ook het veld zien dat deze soap ook de moeite waard is geweest.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 16 juli 2015 - 12:27   quote  deeplink  
Locadia is onrustig. Hij wil meer speeltijd. PSV ziet in hem de toekomstige opvolger van De Jong en diens plaatsvervanger. Als Locadia vertrekt valt er een gat of PSV is duur uit. Wat zou PSV moeten doen: verhuren, verkopen of gewoon houden?
psveindhoven123
 psveindhoven123 - donderdag 16 juli 2015 - 13:07   quote  deeplink  
Verhuren, ik zie in hem een echt goede spits. Over 1-2 jaar is hij mi een zeer goede goalgetter die er 20-25 inlegt
Joe The Ball
 Joe The Ball - zondag 19 juli 2015 - 10:37   quote  deeplink  
Ik zie Bruma als aanvoerder en het zal bevorderlijk zijn voor zijn spel.
En Locadia moet minder zeuren zijn tijd komt heus wel (maar idioot spelen gaat zijn nek breken)
Pieter08
 Pieter08 - maandag 20 juli 2015 - 09:05   quote  deeplink  
PSV is momenteel drukdoende om een nieuwe CV te halen. Moreno? Stuttgart blijkt ook belangstelling voor hem te hebben.

De nieuwe selectie van PSV staat bijna volledig in steigers voor zover je dat met nog vele weken te gaan in de transferperiode kunt zeggen. Is PSV erin geslaagd om het niveau van de sterke selectie van vorig jaar te evenaren?
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 20 juli 2015 - 09:33   quote  deeplink  
Dat ligt eraan of Maher bruma en dergelijken zich goed ontwikkelen en hoe de nieuwelingen het gaan doen.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 20 juli 2015 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 09:33 schreef psveindhoven123 het volgende:
Dat ligt eraan of Maher bruma en dergelijken zich goed ontwikkelen en hoe de nieuwelingen het gaan doen.
Klopt natuurlijk helemaal. Maar potentieel?
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 22 juli 2015 - 13:45   quote  deeplink  
Afellay beslist maar niet. Ik denk dan graag of niet.

PSV maakt werk van Moreno. Dat is een goede zaak. Moreno heeft een mooie leeftijd en de benodigde ervaring. Zo komen de leeftijdsverhoudingen binnen PSV weer heel gezond te liggen. Hopelijk kan Brands hem samen met Guardado binnenhengelen.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - woensdag 22 juli 2015 - 17:34   quote  deeplink  
Ik snap niet waarom ze Moreno wel willen en botteghin niet, omdat hij te oud zou zijn. Echter zijn ze beide 27
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 22 juli 2015 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2015 - 17:34 schreef psveindhoven123 het volgende:
Ik snap niet waarom ze Moreno wel willen en botteghin niet, omdat hij te oud zou zijn. Echter zijn ze beide 27
Ik hoop dat Alex alsnog uit de hoge hoed komt. Onze backs zijn goed en met Alex aan je zijde speelt iedere CV goed. Dan heb je een achterhoede waarmee je de CL in kunt. Laat staan de eredivisie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juli 2015 door Pieter08 --
Joe The Ball
 Joe The Ball - donderdag 23 juli 2015 - 02:56   quote  deeplink  
Ik denk dat Affelay door de jaren heen verzwakt is, dus nu behoorlijk fragiel.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 juli 2015 - 00:16   quote  deeplink  
Van der Heijden kunnen je alvast schrappen van je lijstje..😜
Pieter08
 Pieter08 - zondag 26 juli 2015 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 00:16 schreef RenatoBos het volgende:
Van der Heijden kunnen je alvast schrappen van je lijstje..😜
Gelukkig maar, die is toch te licht voor ons. Maar Renato, je moet ook niet alles geloven wat er in de Telegraaf staat. Telegraaf staat namelijk synoniem voor Prive. Wij gaan voor Moreno en dat lijkt er goed uit te zien.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 26 juli 2015 - 11:48   quote  deeplink  
Vind 5 miljoen voor Moreno wel veel, is ook al 27 en vond het geen geweldenaar bij az en op het wk
Pieter08
 Pieter08 - zondag 26 juli 2015 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 11:48 schreef psveindhoven123 het volgende:
Vind 5 miljoen voor Moreno wel veel, is ook al 27 en vond het geen geweldenaar bij az en op het wk
Wie zegt dat het 5 miljoen wordt? Dat gaat PSV idd ook niet uitgeven voor een speler van deze leeftijd. Genoemd is een bedrag tussen de 3 en 5 miljoen. Ik denk dat je aan een bedrag van circa 3,5 miljoen moet denken aangevuld met bonussen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 juli 2015 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 11:30 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Gelukkig maar, die is toch te licht voor ons. Maar Renato, je moet ook niet alles geloven wat er in de Telegraaf staat. Telegraaf staat namelijk synoniem voor Prive. Wij gaan voor Moreno en dat lijkt er goed uit te zien.
Niet alleen de Telegraf doet die berichtgeving, komt van meerdere kanten. Wij kunnen hem iig goed gebruiken en kost niet veel. Ben je serieus blij met Moreno dan..(?)
Pieter08
 Pieter08 - zondag 26 juli 2015 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 13:48 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Niet alleen de Telegraf doet die berichtgeving, komt van meerdere kanten. Wij kunnen hem iig goed gebruiken en kost niet veel. Ben je serieus blij met Moreno dan..(?)
Voor zover ik kan inschatten is het een hele degelijke verdediger. En ik heb begrepen dat de PSV scouts zeer positief waren. Van der Heiden is een goede opbouwende CV, maar verdedigend vind ik hem zeer zwak.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 juli 2015 - 14:58   quote  deeplink  
Verdedigend is ie zeker niet de beste..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 juli 2015 - 14:59   quote  deeplink  
Maar voor onze jonge verdediging denk ik een prima aanvulling. Daar kon wel wat know how en concurrentie bijkomen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2015 door RenatoBos --
remco k
 remco k - zondag 26 juli 2015 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 11:30 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Gelukkig maar, die is toch te licht voor ons. Maar Renato, je moet ook niet alles geloven wat er in de Telegraaf staat. Telegraaf staat namelijk synoniem voor Prive. Wij gaan voor Moreno en dat lijkt er goed uit te zien.
Sorry, maar als er een krant is Nederland die heel vaak goed zit wat aankomende transfers en interesse betreft is het juist de Telegraaf..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 juli 2015 - 15:05   quote  deeplink  
Geen idee ik betrap ze meestal op negativiteit over Feyenoord en als je iets van ze wilt overnemen om hier op het forum verder over te kunnen lullen staan ze al op hun achterste poten..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 26 juli 2015 - 15:36   quote  deeplink  
Het blijft een 020 krant......
remco k
 remco k - zondag 26 juli 2015 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 15:05 schreef RenatoBos het volgende:
Geen idee ik betrap ze meestal op negativiteit over Feyenoord en als je iets van ze wilt overnemen om hier op het forum verder over te kunnen lullen staan ze al op hun achterste poten..
Hoe bedoel je? Ik post heel vaak berichten vanaf hun site..
remco k
 remco k - zondag 26 juli 2015 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 15:36 schreef Pieter08 het volgende:
Het blijft een 020 krant......
Dat doet toch niets af aan het gegeven dat de informatie over transfers vaak wel juist is?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 juli 2015 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 20:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Ik post heel vaak berichten vanaf hun site..
Ahaaaaaa en ik maar denken dat jij zo lomp bent, maar nu snap ik het..😉
Pieter08
 Pieter08 - zondag 26 juli 2015 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 20:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat doet toch niets af aan het gegeven dat de informatie over transfers vaak wel juist is?
Remco, je hebt vast nog honger.......
Pieter08
 Pieter08 - maandag 27 juli 2015 - 11:26   quote  deeplink  
Afellay kiest voor Stoke City mits hij de medische keuring doorkomt. Afellay kiest dus voor het geld en de vergetelheid. Oranje kan hij nu vergeten.
VVout
 VVout - maandag 27 juli 2015 - 12:03   quote  deeplink  
Wees blij man, krijg het er al van als ik zijn porum voor me haal.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 27 juli 2015 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2015 - 12:03 schreef VVout het volgende:
Wees blij man, krijg het er al van als ik zijn porum voor me haal.
Zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 27 juli 2015 - 12:57   quote  deeplink  
Ik snap niet waarom PSV nog een middenvelder wilt. Ze hebben guardado schaars Maher Propper Hendrix Vloet en ritzmaier. Ritzmaier gaat evt weg en dan kunnen ze toch wel Leemans doorschuiven als 7e middenvelder... Heeft trouwens een goede indruk gemaakt in de voorbereiding op mij.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 27 juli 2015 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2015 - 12:57 schreef psveindhoven123 het volgende:
Ik snap niet waarom PSV nog een middenvelder wilt. Ze hebben guardado schaars Maher Propper Hendrix Vloet en ritzmaier. Ritzmaier gaat evt weg en dan kunnen ze toch wel Leemans doorschuiven als 7e middenvelder... Heeft trouwens een goede indruk gemaakt in de voorbereiding op mij.
Nu Afellay niet meer komt, denk ik ook dat PSV geen nieuwe middenvelder meer haalt.
remco k
 remco k - maandag 27 juli 2015 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2015 - 11:26 schreef Pieter08 het volgende:
Afellay kiest voor Stoke City mits hij de medische keuring doorkomt. Afellay kiest dus voor het geld en de vergetelheid. Oranje kan hij nu vergeten.
Waarom dan? Stoke is een leuke club die goed voetbal speelt. En de middenmoot van de PL is nog steeds een heel stuk leuker dan tegen Go Ahead spelen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Welke spelers moet PSV halen voor het seizoen 2015/2016?









0.0129480