BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Welke spelers moet PSV halen voor het seizoen 2015/2016?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
dynamite
 dynamite - zaterdag 06 juni 2015 - 21:37   quote  deeplink  
psv voor de achterhoede haal haal douglas ervaring genoeg en alex erbij halen hebben we een champioens lyque achterhoede
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 06 juni 2015 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2015 - 21:37 schreef dynamite het volgende:
psv voor de achterhoede haal haal douglas ervaring genoeg en alex erbij halen hebben we een champioens lyque achterhoede
YES, Alex!!! Dat zou wat zijn. Maar met alle respect hoe zit het salaristechnisch. Zou PSV überhaupt dan een kans hebben?
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 07 juni 2015 - 08:10   quote  deeplink  
Weet ik niet, maar hoorde gisteren dat hij op punt staat naar Santos te verkassen...
Pieter08
 Pieter08 - zondag 07 juni 2015 - 10:57   quote  deeplink  
Upsv is goed aan het rondkijken op de Mexicaanse markt. Zowel voor de achter- als voorhoede. Ik denk dat PSV niet gaat voor een dure ere divisie speler.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 15 juni 2015 - 10:32   quote  deeplink  
Volgens diverse berichten is Wijnaldum onderweg naar Newcastle United. Newcastle is bereid om € 20 miljoen op tafel te leggen. Financieel voor PSV en Wijnaldum een goede deal, maar sportief mi voor Wijnaldum niet echt een mooie stap. Newcastle strijdt al een aantal jaren tegen degradatie. Hopelijk komt er een betere club voor Wijnaldum zoals bv Liverpool.
remco k
 remco k - maandag 15 juni 2015 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juni 2015 - 10:32 schreef Pieter08 het volgende:
Volgens diverse berichten is Wijnaldum onderweg naar Newcastle United. Newcastle is bereid om € 20 miljoen op tafel te leggen. Financieel voor PSV en Wijnaldum een goede deal, maar sportief mi voor Wijnaldum niet echt een mooie stap. Newcastle strijdt al een aantal jaren tegen degradatie. Hopelijk komt er een betere club voor Wijnaldum zoals bv Liverpool.
Vorig seizoen werden ze gewoon 10e..
Pieter08
 Pieter08 - maandag 15 juni 2015 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juni 2015 - 13:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Vorig seizoen werden ze gewoon 10e..
Ok, ik was in de veronderstelling dat ze twee jaar tegen degradatie vochten. Maar goed, desondanks hoop ik op een betere club voor Wijnaldum.
remco k
 remco k - maandag 15 juni 2015 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juni 2015 - 13:57 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Ok, ik was in de veronderstelling dat ze twee jaar tegen degradatie vochten. Maar goed, desondanks hoop ik op een betere club voor Wijnaldum.
Wat kan jou het schelen waar die heen gaat, clubliefde bestaat voor spelers niet meer, gewoon hopen op zo veel mogelijk geld en dat de club dat weer goed investeerd..
Pieter08
 Pieter08 - maandag 15 juni 2015 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juni 2015 - 21:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat kan jou het schelen waar die heen gaat, clubliefde bestaat voor spelers niet meer, gewoon hopen op zo veel mogelijk geld en dat de club dat weer goed investeerd..
PSV heeft veel,plezier beleefd aan Wijnaldum en voor Oranje is het ook goed als Wijnaldum zo hoog mogelijk speelt.
remco k
 remco k - dinsdag 16 juni 2015 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juni 2015 - 21:59 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

PSV heeft veel,plezier beleefd aan Wijnaldum en voor Oranje is het ook goed als Wijnaldum zo hoog mogelijk speelt.
Voor Oranje ja, maar alleen als die daar ook speelt.. Als er niet meer interesse is dan die van ploegen van nummer 10 en lager, dan is dat blijkbaar zijn niveau op dit moment. Ik snap dat ook wel... Ik vind Wallian van Chelsea een vergelijkbaar type speler. maar die jongen is echt nog 4 klasses beter dan Wijnaldum. En dus is de top veel te hoog gegrepen voor hem..

Wat maakt het uit naar welke club hij gaat in het verhaal dat ie veel voor PSV heeft gedaan..
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 16 juni 2015 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2015 - 08:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor Oranje ja, maar alleen als die daar ook speelt.. Als er niet meer interesse is dan die van ploegen van nummer 10 en lager, dan is dat blijkbaar zijn niveau op dit moment. Ik snap dat ook wel... Ik vind Wallian van Chelsea een vergelijkbaar type speler. maar die jongen is echt nog 4 klasses beter dan Wijnaldum. En dus is de top veel te hoog gegrepen voor hem..

Wat maakt het uit naar welke club hij gaat in het verhaal dat ie veel voor PSV heeft gedaan..
Ik zou Wijnaldum graag willen zien bij een subtopper in Engeland of Spanje. Naar mijn mening kandij daar nog doorgroeien en kan hij het niveau zeker aan.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 16 juni 2015 - 14:04   quote  deeplink  
De naam van de Tjech Kadlec valt regelmatig als beoogd opvolger van Depay. Kadlec speelt bij Frankfurt en is uitgeleend geweest van Sparta Praag. Ik ken deze speler niet. Wie kan hier iets meer over vertellen?
Roboer
 Roboer - woensdag 17 juni 2015 - 15:28   quote  deeplink  
Weet iemand hier wat de eventuele aankoopprijs voor Diego Reyes van Porto moet Zijn? dus niet de huur maar de koopprijs
remco k
 remco k - woensdag 17 juni 2015 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 - 15:28 schreef Roboer het volgende:
Weet iemand hier wat de eventuele aankoopprijs voor Diego Reyes van Porto moet Zijn? dus niet de huur maar de koopprijs
Waarde volgens tranfermarkt.de is 5 miljoen, de daadwerkelijke transfersom ligt vaak een heel stuk hoger. Ik schat dus tussen de 7 en 8 miljoen Euro..
Roboer
 Roboer - woensdag 17 juni 2015 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 - 15:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarde volgens tranfermarkt.de is 5 miljoen, de daadwerkelijke transfersom ligt vaak een heel stuk hoger. Ik schat dus tussen de 7 en 8 miljoen Euro..
Thanx
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 17 juni 2015 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2015 - 14:04 schreef Pieter08 het volgende:
De naam van de Tjech Kadlec valt regelmatig als beoogd opvolger van Depay. Kadlec speelt bij Frankfurt en is uitgeleend geweest van Sparta Praag. Ik ken deze speler niet. Wie kan hier iets meer over vertellen?
Remco, wat weet jij van die Kadlec?
remco k
 remco k - woensdag 17 juni 2015 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 - 19:31 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Remco, wat weet jij van die Kadlec?
Niet zo heel erg veel. Wel dat ie als jonge jongen in de belangstelling van Barca stond, maar bewust bij Praag bleef, eigenlijk is het daarna een beetje als een nachtkaars uitgegaan, de grote clubs bleven weg, en toen Frankfurt wat geen succes is geworden. Nu mag die geloof ik weg. Ik weet niet of hij zich weleens heeft uitgelaten over de NL competitie of PSV. Tegen Feyenoord was ie trouwens dodelijk..

Hij is voor een flankspeler relatief lang, fysiek niet heel sterk maar best wel snel, goede techniek, maar geen truukjes man voor zover ik weet..

Wel een twijfelgeval.. Kan alles of niets worden..
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 17 juni 2015 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 - 21:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet zo heel erg veel. Wel dat ie als jonge jongen in de belangstelling van Barca stond, maar bewust bij Praag bleef, eigenlijk is het daarna een beetje als een nachtkaars uitgegaan, de grote clubs bleven weg, en toen Frankfurt wat geen succes is geworden. Nu mag die geloof ik weg. Ik weet niet of hij zich weleens heeft uitgelaten over de NL competitie of PSV. Tegen Feyenoord was ie trouwens dodelijk..

Hij is voor een flankspeler relatief lang, fysiek niet heel sterk maar best wel snel, goede techniek, maar geen truukjes man voor zover ik weet..

Wel een twijfelgeval.. Kan alles of niets worden..
Ok, jouw voetbalkennis is wel heel erg breed zeg. Ben benieuwd of hij daadwerkelijk naar PSV komt. We zullen het zien. Een ding is zeker, hij kost in iedergeval niet de hoofdprijs zoals Corona van Twente. Denk je overigens ook niet dat Twente met vuur speelt door zulke belachelijk hoge transfersommen te vragen? Ik snap de achtergrond wel, maar als je overvraagt dan komt er weinig binnen denk ik zo. Ze hebben nog geen enkele speler verkocht en voor zover ik weet moet er € 10 miljoen binnenkomen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 17 juni 2015 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 - 21:33 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Ok, jouw voetbalkennis is wel heel erg breed zeg. Ben benieuwd of hij daadwerkelijk naar PSV komt. We zullen het zien. Een ding is zeker, hij kost in iedergeval niet de hoofdprijs zoals Corona van Twente. Denk je overigens ook niet dat Twente met vuur speelt door zulke belachelijk hoge transfersommen te vragen? Ik snap de achtergrond wel, maar als je overvraagt dan komt er weinig binnen denk ik zo. Ze hebben nog geen enkele speler verkocht en voor zover ik weet moet er € 10 miljoen binnenkomen.
als Twente 10 miljoen euro vraagt voor Corona, houdt er maar 3 miljoen aan over....de rest gaat naar een investering groep
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 17 juni 2015 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 - 22:50 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

als Twente 10 miljoen euro vraagt voor Corona, houdt er maar 3 miljoen aan over....de rest gaat naar een investering groep
Klopt, had ik ook ergens gelezen. Krijgt Twente een bepaald percentage of krijgt Twente pas geld boven een transferopbrengst van € 7 miljoen. Maar goed als ze Corona niet verkopen houden ze wel een forse salarispost en dat kunnen ze niet meer betalen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juni 2015 door Pieter08 --
remco k
 remco k - donderdag 18 juni 2015 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2015 - 22:50 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

als Twente 10 miljoen euro vraagt voor Corona, houdt er maar 3 miljoen aan over....de rest gaat naar een investering groep
Goede zaak dat Ajax destijds aangaf niet zo in zee te willen voor bepaalde spelers..

Zonde dat Nederlandse clubs dit zo doen..

Ik wist het trouwens van Twente niet eens..
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 18 juni 2015 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juni 2015 - 08:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Goede zaak dat Ajax destijds aangaf niet zo in zee te willen voor bepaalde spelers..

Zonde dat Nederlandse clubs dit zo doen..

Ik wist het trouwens van Twente niet eens..
Meteen een goede les voor alle Nederlandse clubs om NIET met die investeringsmijen in zee te gaan. Overigens zijn die investeringsmijen er verantwoordelijk voor dat Porto, Benfica en Sporting Portugal het zo goed doen. Die clubs stellen niets voor maar met dit soort constructies kunnen ze fantastische spelers halen en blijven ons zo voor in Europa. Kwestie van tijd dat het daar ook fout gaat dus.
remco k
 remco k - donderdag 18 juni 2015 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juni 2015 - 08:51 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Meteen een goede les voor alle Nederlandse clubs om NIET met die investeringsmijen in zee te gaan. Overigens zijn die investeringsmijen er verantwoordelijk voor dat Porto, Benfica en Sporting Portugal het zo goed doen. Die clubs stellen niets voor maar met dit soort constructies kunnen ze fantastische spelers halen en blijven ons zo voor in Europa. Kwestie van tijd dat het daar ook fout gaat dus.
Zodra de succesen uitblijven gaat het verkeerd..
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 18 juni 2015 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juni 2015 - 09:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Zodra de succesen uitblijven gaat het verkeerd..
Klopt, hopelijk duurt dat niet te lang. Als Nederland zijnde kost ons dat punten.
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 19 juni 2015 - 22:57   quote  deeplink  
Het spel rondom Wijnaldum is begonnen. Fc Zenit heeft een bod uitgebracht van € 10 miljoen, wat overigens door PSV direct van tafel is geveegd. Ben benieuwd hoe dit verder gaat en wanneer PSV doorschakeld naar zijn opvolger. Overigens blijft het ook maar stil rond de opvolging van Depay. Doelstelling van PSV was om de selectie al aardig compleet te hebben bij de start van de trainingen voor het nieuwe seizoen en dat is 29 juni.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zaterdag 20 juni 2015 - 08:01   quote  deeplink  
Dat kan wel een doel zijn, maar dat is natuurlijk vrij onmogelijk lijkt mij, zo vroeg al. Als je half augustus je selectie rond hebt doe je het aardig mijns inziens.
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 20 juni 2015 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 08:01 schreef psveindhoven123 het volgende:
Dat kan wel een doel zijn, maar dat is natuurlijk vrij onmogelijk lijkt mij, zo vroeg al. Als je half augustus je selectie rond hebt doe je het aardig mijns inziens.
Ik verwacht dat het dit jaar eerder zal zijn. Dit omdat de komende competitie in Europa overal eerder start in verband met het EK volgend jaar. Dat komt dan ten goede aan PSV.
Roboer
 Roboer - zaterdag 20 juni 2015 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 22:57 schreef Pieter08 het volgende:
Het spel rondom Wijnaldum is begonnen. Fc Zenit heeft een bod uitgebracht van € 10 miljoen, wat overigens door PSV direct van tafel is geveegd. Ben benieuwd hoe dit verder gaat en wanneer PSV doorschakeld naar zijn opvolger. Overigens blijft het ook maar stil rond de opvolging van Depay. Doelstelling van PSV was om de selectie al aardig compleet te hebben bij de start van de trainingen voor het nieuwe seizoen en dat is 29 juni.
Ik hoorde dat Propper maar 5 miljoen hoeft te kosten, snel vastleggen anders komen onze Amsterdamse vrienden weer die hem wegkapen zoals met viergever e.v.a
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 20 juni 2015 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 10:06 schreef Roboer het volgende:

[..]

Ik hoorde dat Propper maar 5 miljoen hoeft te kosten, snel vastleggen anders komen onze Amsterdamse vrienden weer die hem wegkapen zoals met viergever e.v.a
Naar mijn mening gaat en hoeft PSV geen 5 miljoen voor Propper te betalen. Ik schat 3 a 4 miljoen.
remco k
 remco k - zaterdag 20 juni 2015 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 08:01 schreef psveindhoven123 het volgende:
Dat kan wel een doel zijn, maar dat is natuurlijk vrij onmogelijk lijkt mij, zo vroeg al. Als je half augustus je selectie rond hebt doe je het aardig mijns inziens.
Dus 14 dagen voor het sluiten van de markt zou goed zijn??
remco k
 remco k - zaterdag 20 juni 2015 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 10:06 schreef Roboer het volgende:

[..]

Ik hoorde dat Propper maar 5 miljoen hoeft te kosten, snel vastleggen anders komen onze Amsterdamse vrienden weer die hem wegkapen zoals met viergever e.v.a
Ajax gaat hem helemaal niet halen, hebben al voldoende goede middenvelders..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zaterdag 20 juni 2015 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 14:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus 14 dagen voor het sluiten van de markt zou goed zijn??
Vind ik wel, jij kan natuurlijk een andere mening hebben, dat terzijde.
remco k
 remco k - zaterdag 20 juni 2015 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 18:01 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Vind ik wel, jij kan natuurlijk een andere mening hebben, dat terzijde.
Nou ja, je hebt de eerste twee wedstrijden dan gewoon al gespeeld in de competitie. Die begint namelijk begin Augustus. En een goed begin is het halve werk..

Ik hoop dat Ajax de laatste week Juli de boel klaar heeft..
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 20 juni 2015 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 18:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou ja, je hebt de eerste twee wedstrijden dan gewoon al gespeeld in de competitie. Die begint namelijk begin Augustus. En een goed begin is het halve werk..

Ik hoop dat Ajax de laatste week Juli de boel klaar heeft..
Eens, dat geldt natuurlijk ook voor PSV. Wij hebben er normaliter last van dat die zuidelijke competities later beginnen. Nieuwe spelers na de start van de competie is in principe competitievervalsing. Niemand is hiermee gebaat.
klopt
 klopt - dinsdag 23 juni 2015 - 10:46   quote  deeplink  
● Gaston Pereiro -> depay
● Pione Sisto -> depay
● Godfred Donsah -> Wijnaldum
● Pröpper -> Hiljemark
● Matt Ritchie -> Ritzmaier
● Eljero elia
● Willems -> Douglas
● Willems -> van aanholt

Je kunt niet voor paar knaken op de eerste rij zitten. Het is belangrijk dat psv nu zijn naam vestigd in de Championsleague
psveindhoven123
 psveindhoven123 - dinsdag 23 juni 2015 - 17:07   quote  deeplink  
Wie moet Rekik gaan vervangen? Ik denk aan Alex en douglas misschien polsen?
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 23 juni 2015 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juni 2015 - 17:07 schreef psveindhoven123 het volgende:
Wie moet Rekik gaan vervangen? Ik denk aan Alex en douglas misschien polsen?
Alex zou een droom zijn😃❗️
psveindhoven123
 psveindhoven123 - dinsdag 23 juni 2015 - 19:33   quote  deeplink  
Hij is transfervrij
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 23 juni 2015 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juni 2015 - 10:46 schreef klopt het volgende:
● Gaston Pereiro -> depay
● Pione Sisto -> depay
● Godfred Donsah -> Wijnaldum
● Pröpper -> Hiljemark
● Matt Ritchie -> Ritzmaier
● Eljero elia
● Willems -> Douglas
● Willems -> van aanholt

Je kunt niet voor paar knaken op de eerste rij zitten. Het is belangrijk dat psv nu zijn naam vestigd in de Championsleague
Het is stil aan het front. We horen weinig op dit moment. Persoonlijk denk ik dat het zo erg snel kan gaan. Zeker als een de middenvelders vertrekt. Waarschijnlijk komt de huidige stilte voor de storm ook doordat veel voetballers nog van hun vakantie aan net genieten zijn.
Joe The Ball
 Joe The Ball - donderdag 25 juni 2015 - 07:51   quote  deeplink  
Onverstandig van Rekik om PSV nu te verlaten, hij/men moet eerlijk zijn, want het niveau van een top Europese ploeg heeft hij nu nog niet.

Laten wij eerlijk zijn.

Hij moet nog groeien en dan, wie weet ? Maar een top Europa niveau heeft hij nu echt niet.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 25 juni 2015 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 07:51 schreef Joe The Ball het volgende:
Onverstandig van Rekik om PSV nu te verlaten, hij/men moet eerlijk zijn, want het niveau van een top Europese ploeg heeft hij nu nog niet.

Laten wij eerlijk zijn.

Hij moet nog groeien en dan, wie weet ? Maar een top Europa niveau heeft hij nu echt niet.
Eens. Rekik is flink gegroeid en er zit mi nog veel rek in. Blijkbaar spelen ook hier de euro's weer de hoofdmoot. Jammer, want hij is pas twintig. Nog twee jaar mij PSV en dan een echte stap zetten zou het beste zijn geweest. Maar ja, dit soort spelers gaan ook niet voor niets op zeer jonge leeftijd naar Engeland. Maar goed, ik wens Rekik in iedergeval alle succes toe.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 25 juni 2015 - 16:25   quote  deeplink  
PSV haalt niet meteen een vervanger voor Rekik. In de voorbereiding krijgt de eigen jeugd de kans. Pas als de eigen jeugd nog tekort komt zal PSV de transfermarkt op gaan. Dit pas perfect in het nieuwe beleid van PSV. Feyenoord heeft al een paar keer laten zien dat eigen jeugd zeer succesvol kan zijn.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 29 juni 2015 - 13:19   quote  deeplink  
Is de vakantie al begonnen? Het is zo rustig hier. Vandaag is PSV weer begonnen met het nieuwe seizoen 2015/2016. Zoals Gerbrands al zei: PSV moet nu een serie van kampioenschappen gaan neerzetten. Ben benieuwd wie erbij komen.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - dinsdag 30 juni 2015 - 07:12   quote  deeplink  
Klopt
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 03 juli 2015 - 08:33   quote  deeplink  
Lestienne wordt zo goed als zeker PSV'er. Nu blijkt dat de deal met Pareiro ook zo goed als rond is en dat hij as maandag wordt gepresenteerd als opvolger van Depay. Fantastische voorhoede dus voor komend seizoen. Het middenveld komt ook helemaal goed ook al vertrekt Wijnaldum. Alleen vwb de cv's is het nog even afwachten. Ik heb nu al zin in het nieuwe seizoen👍😃❗️
remco k
 remco k - vrijdag 03 juli 2015 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 08:33 schreef Pieter08 het volgende:
Lestienne wordt zo goed als zeker PSV'er. Nu blijkt dat de deal met Pareiro ook zo goed als rond is en dat hij as maandag wordt gepresenteerd als opvolger van Depay. Fantastische voorhoede dus voor komend seizoen. Het middenveld komt ook helemaal goed ook al vertrekt Wijnaldum. Alleen vwb de cv's is het nog even afwachten. Ik heb nu al zin in het nieuwe seizoen👍😃❗️
Ik denk oprecht dat de gehele top van de ED komend seizoen sterker lijkt dan afgelopen seizoen..
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 03 juli 2015 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 09:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk oprecht dat de gehele top van de ED komend seizoen sterker lijkt dan afgelopen seizoen..
Eens en dat was ook hard nodig! Zo wordt de competitie alleen maar leuker en hopelijk vertaalt zich dat ook in goede resultaten in de Europese toernooien.
remco k
 remco k - vrijdag 03 juli 2015 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 15:58 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Eens en dat was ook hard nodig! Zo wordt de competitie alleen maar leuker en hopelijk vertaalt zich dat ook in goede resultaten in de Europese toernooien.
Dat zou zeker mooi zijn. Daarom roep ik ook al zolang ik kan roepen dat we elkaar nodig hebben, en niet een klein beetje ook..
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 04 juli 2015 - 07:45   quote  deeplink  
PSV het wachten beu vwb de twee doelwitten. Hopelijk zijn de deals spoedig rond.
klopt
 klopt - maandag 06 juli 2015 - 12:34   quote  deeplink  
Godfred donsha
Matt Ritchie
Douglas op te halen voor 2 miljoen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Welke spelers moet PSV halen voor het seizoen 2015/2016?









0.0116400