BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Welke spelers moet PSV halen voor het seizoen 2015/2016?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
jordyw
 jordyw - woensdag 08 juli 2015 - 14:55   quote  deeplink  
PSV moet Pröpper gewoon halen, 5 miljoen hoogstens. Vejonovic was maar 3 miljoen, dat begrijp ik echt niet!
Zelfs als Wijnaldum niet weg zou gaan, zou ik hem halen. Ik vind hem meer hebben dan Maher.
Bovendien gaat die Hiljemark weg, is toch geen toevoeging. Alleen nu moet je nog wel een extra middenvelder halen, Ziyech of Tapia.

20 miljoen voor Wijnaldum is veel geld, die Russen en Engelsen hebben daar geen moeite mee. Alleen net als Clasie, waarom zou je in Rusland willen voetballen? Dat geld kan je ook in Engeland verdienen. Toch vind ik Newcastle spijtig, spelers zoals Anita, De Jong, Krul en Janmaat. Als hij daar naar toegaat, moet ie wel gelijk basis en opvallen. Anders wordt je de vierde rangs Nederlander.

Las hierboven is over degradatie, volgens mij ook. Weliswaar plaats 15 afgelopen seizoen, nummer 15 tot 20 is altijd zeer matig .Elk jaar hetzelfde liedje, Dick Advocaat mag ook investeren....
Dat mogen ze allemaal door die 5 miljard-deal
remco k
 remco k - woensdag 08 juli 2015 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2015 - 14:55 schreef jordyw het volgende:
PSV moet Pröpper gewoon halen, 5 miljoen hoogstens. Vejonovic was maar 3 miljoen, dat begrijp ik echt niet!
Zelfs als Wijnaldum niet weg zou gaan, zou ik hem halen. Ik vind hem meer hebben dan Maher.
Bovendien gaat die Hiljemark weg, is toch geen toevoeging. Alleen nu moet je nog wel een extra middenvelder halen, Ziyech of Tapia.

20 miljoen voor Wijnaldum is veel geld, die Russen en Engelsen hebben daar geen moeite mee. Alleen net als Clasie, waarom zou je in Rusland willen voetballen? Dat geld kan je ook in Engeland verdienen. Toch vind ik Newcastle spijtig, spelers zoals Anita, De Jong, Krul en Janmaat. Als hij daar naar toegaat, moet ie wel gelijk basis en opvallen. Anders wordt je de vierde rangs Nederlander.

Las hierboven is over degradatie, volgens mij ook. Weliswaar plaats 15 afgelopen seizoen, nummer 15 tot 20 is altijd zeer matig .Elk jaar hetzelfde liedje, Dick Advocaat mag ook investeren....
Dat mogen ze allemaal door die 5 miljard-deal
Aangezien WIjnaldum ook niet veel beter is dan de spelers die jij noemt zal die inderdaad daar gewoon een van de spelers zijn. Niet voor niets zijn de grotere clubs niet geinteresseerd.
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 08 juli 2015 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2015 - 20:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Aangezien WIjnaldum ook niet veel beter is dan de spelers die jij noemt zal die inderdaad daar gewoon een van de spelers zijn. Niet voor niets zijn de grotere clubs niet geinteresseerd.
Wijnaldum wordt onderschat. Hij kan met de besten mee in de PL.
jordyw
 jordyw - woensdag 08 juli 2015 - 23:20   quote  deeplink  
Had gehoopt dat iets betere clubs interesse hadden getoond zoals Olimpique Marseille.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 09 juli 2015 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2015 - 23:20 schreef jordyw het volgende:
Had gehoopt dat iets betere clubs interesse hadden getoond zoals Olimpique Marseille.
Eens, dat gun ik hem ook. Wellicht dat PSG op het laatste moment alsnog toeslaat.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - donderdag 09 juli 2015 - 08:49   quote  deeplink  
Ja, PSG heeft toch genoeg geld en ik vind het niet zo'n heel bijzonder middenveld voor de top. Cabaye gaat ook nog weg trouwens.
remco k
 remco k - donderdag 09 juli 2015 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2015 - 21:00 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Wijnaldum wordt onderschat. Hij kan met de besten mee in de PL.
Totaal niet. vond hem afgelopen WK bij NL ook een zwakke schakel.. In Europa heeft ie zich niet laten zien en in de grote wedstrijden laat ie het lang niet altijd zien..

Nee, hele prima speler, maar niet buitensporig goed dat ie de top aankan..
remco k
 remco k - donderdag 09 juli 2015 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 08:49 schreef psveindhoven123 het volgende:
Ja, PSG heeft toch genoeg geld en ik vind het niet zo'n heel bijzonder middenveld voor de top. Cabaye gaat ook nog weg trouwens.
Iedere middenvelder die daar loopt is een klasse beter dan Wijnaldum..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - donderdag 09 juli 2015 - 14:22   quote  deeplink  
Jij bent gewoon geen fan van Wijnaldum, omdat ie bij PSV speelt en bij Feyenoord heeft gespeeld..
remco k
 remco k - donderdag 09 juli 2015 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 14:22 schreef psveindhoven123 het volgende:
Jij bent gewoon geen fan van Wijnaldum, omdat ie bij PSV speelt en bij Feyenoord heeft gespeeld..
Heeft het helemaal niets mee te maken. Ik kan spelers prima beoordelen, en kan vaak prima inschatten waar ze terecht komen wat niveau betreft, en dat komt vaker wel uit dan niet..

Maar een vraagje dan he, waarom vind de rest van de wereld die er wat topclubs betreft toe doet dan hetzelfde als ik?? Er is namelijk geen enkele interesse van de topclubs.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 09 juli 2015 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 15:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Heeft het helemaal niets mee te maken. Ik kan spelers prima beoordelen, en kan vaak prima inschatten waar ze terecht komen wat niveau betreft, en dat komt vaker wel uit dan niet..

Maar een vraagje dan he, waarom vind de rest van de wereld die er wat topclubs betreft toe doet dan hetzelfde als ik?? Er is namelijk geen enkele interesse van de topclubs.
PSG had lange tijd serieuze interesse. Ook Man. Untited heeft hen gevolgd.
remco k
 remco k - donderdag 09 juli 2015 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 17:49 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

PSG had lange tijd serieuze interesse. Ook Man. Untited heeft hen gevolgd.
Hebben ze hem gekocht bij PSG?? Met United wordt iedere Nederlander in verband gebracht..

Leuk hoor al die geruchten en roddels, maar voorlopig is alleen Newcastle serieus, en dat betekend simpelweg dat men hem dus hogerop niet of nog niet wil hebben..

Dus zeggen dat ie makkelijk met de besten van de PL meekan is gewoon onzin..

Jongens als Silva, Aguerro, Di Maria, Fabregas en ga zo maar door zijn allemaal een flink aantal klassen beter als Wijnaldum..
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 10 juli 2015 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 22:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Hebben ze hem gekocht bij PSG?? Met United wordt iedere Nederlander in verband gebracht..

Leuk hoor al die geruchten en roddels, maar voorlopig is alleen Newcastle serieus, en dat betekend simpelweg dat men hem dus hogerop niet of nog niet wil hebben..

Dus zeggen dat ie makkelijk met de besten van de PL meekan is gewoon onzin..

Jongens als Silva, Aguerro, Di Maria, Fabregas en ga zo maar door zijn allemaal een flink aantal klassen beter als Wijnaldum..
We hebben gewoon een verschil van mening over de kwaliteiten van Wijnaldum. Dat mag en kan. Als hij gaat zullen we het van zelf zien. PSV doet het iig altijd goed gezien het bedrag wat Newcastle wil betalen😀
klopt
 klopt - vrijdag 10 juli 2015 - 09:39   quote  deeplink  
Alex binnenhalen! Hij wil in ieder geval.
klopt
 klopt - vrijdag 10 juli 2015 - 09:40   quote  deeplink  
Denk trouwens ook dat godfred Donsah niet verkeerd zou zijn voor psv
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 10 juli 2015 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2015 - 09:39 schreef klopt het volgende:
Alex binnenhalen! Hij wil in ieder geval.
Eens, snap ook niet waarom Brands hem niet benaderd. Volgens mij willen beiden. Salariseisen?
psveindhoven123
 psveindhoven123 - vrijdag 10 juli 2015 - 12:00   quote  deeplink  
Dat zal wel een probleem zijn, PSV hanteert een salarisplafond van 1 miljoen en hij is denk ik 3-4 miljoen gewend. Bovendien willen wij hem graag terug door zijn prestaties van 2004-2007. Echter is hij de laatste jaren veel geblesseerd geweest, geen rol kunnen betekenen bij de nummer 10 van Italië en geen restwaarde. Het is wel een risico vind ik.
jordyw
 jordyw - vrijdag 10 juli 2015 - 12:42   quote  deeplink  
Als je Alex binnen kan halen, poeh. Zal echt wel iets toevoegen, alleen het salaris en een van de central verdedigers komt op de bank...

Alleen die Brands is echt goed bezig, die haalt ongetwijfeld nog wel iets leuks als het moet.
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 10 juli 2015 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2015 - 12:42 schreef jordyw het volgende:
Als je Alex binnen kan halen, poeh. Zal echt wel iets toevoegen, alleen het salaris en een van de central verdedigers komt op de bank...

Alleen die Brands is echt goed bezig, die haalt ongetwijfeld nog wel iets leuks als het moet.
Ik ben idd ook in afwachting wat Brands nog uit zijn hoge hoed tovert.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 12 juli 2015 - 11:55   quote  deeplink  
Lestienne is inmiddels PSV' er en reist vandaag nog naar het trainingskamp in Evian. Pereiro wordt vandaag gekeurd en zal vandaag of morgen ook naar het trainingskamp afreizen. Ben erg benieuwd naar deze nieuwe spelers en verwacht er veel van. Nu nog het middenveld. Het is ineens stil rond Propper. Is dat stilte voor de storm of komt Brands nu met een verrassing?
jordyw
 jordyw - zondag 12 juli 2015 - 14:10   quote  deeplink  
Na het aantrekken van Poulsen, Lestienne, Perreiro en Pröpper is PSV klaar? Of nog een extra middenvelder, alleen voor wat moet je gaan... basis-kwaliteit?
Pieter08
 Pieter08 - zondag 12 juli 2015 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 14:10 schreef jordyw het volgende:
Na het aantrekken van Poulsen, Lestienne, Perreiro en Pröpper is PSV klaar? Of nog een extra middenvelder, alleen voor wat moet je gaan... basis-kwaliteit?
Dat is idd de vraag. Wijnaldum is weg, hiljemark zo goed als weg en Ritzmaier mag vertrekken. Daarvoor komt zo als het er nu naar uitziet alleen Propper voor terug en dat is voor de bezetting van het middenveld te mager met een lang seizoen voor de boeg en de CL. Ik verwacht derhalve nog een middenvelder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2015 door Pieter08 --
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 12 juli 2015 - 15:44   quote  deeplink  
Ze hebben al Hendrix, guardado, Maher en evt Propper. Ze kunnen denk ik beter Leemans en paal doorschuiven, want die zijn echt niet minder dan een ritzmaier
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 12 juli 2015 - 15:45   quote  deeplink  
Oh ik ben schaars nog vergeten, die is er ook weer bij tov vorig seizoen
jordyw
 jordyw - zondag 12 juli 2015 - 16:23   quote  deeplink  
Ik vergeet steeds Schaars, zegt genoeg over hem. Maar wat nu bekend is aan aan- en verkopen, PSV kampioen als Cocu ervoor zorgt dat ze hun niveau halen
remco k
 remco k - zondag 12 juli 2015 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 16:23 schreef jordyw het volgende:
Ik vergeet steeds Schaars, zegt genoeg over hem. Maar wat nu bekend is aan aan- en verkopen, PSV kampioen als Cocu ervoor zorgt dat ze hun niveau halen
Ja is dat zo? Jij weet alles ov er de twee gehaalde jongens?

Volgens mij is er 1 een talent en niet meer dan dat, en is de andere een speler die voor het grote geld heeft gekozen en afgelopen jaar in 24 wedstrijden maar 1 goal heeft gemaakt..

Daarnaast moeten ze de twee grote namen bij PSV gaan vervangen en dat zal niet makkelijk zijn..

Ajax heeft ook goed ingekocht tot nu toe, er moet alleen nog een spits bij..

Feyenoord doet voorlopig nog helemaal niets..

Ik denk dat het tussen Ajax en PSV zal gaan..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 12 juli 2015 - 18:04   quote  deeplink  
Moeten die joden wel iets beter gaan spelen, anders eindigen ze nog onder Feyenoord!
Pieter08
 Pieter08 - zondag 12 juli 2015 - 18:53   quote  deeplink  
Propper is gewoon met Vitesse op trainingskamp gegaan. Worden de clubs het niet eens of komt Brands toch met een andere middenvelder (Affelay?).
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 12 juli 2015 - 19:59   quote  deeplink  
Hoor net dat PSV vandaag of morgen een bod uitbrengt en zich vanmiddag heeft gemeld in Arnhem.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 12 juli 2015 - 20:12   quote  deeplink  
Hopelijk komt het snel rond.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 12 juli 2015 - 20:23   quote  deeplink  
Inderdaad
Pieter08
 Pieter08 - zondag 12 juli 2015 - 20:48   quote  deeplink  
Zoals het er nu uitziet heeft PSV haar selectie nagenoeg rond 4 weken voor aanvang van de competitie. Dat is erg mooi!
Pieter08
 Pieter08 - zondag 12 juli 2015 - 23:03   quote  deeplink  
PSV heeft inmiddels overeenstemming over de overgang van Propper van Vitesse naar PSV. Morgen nog een persoonlijk akkoord bereiken met Propper en een medische keuring en Propper kan zich melden op het trainingskamp in Evian. Waarschijnlijk kan hij dan samenreizen met Pereiro. Ook voor Pereiro geldt morgen hetzelfde als voor Propper: een persoonlijk akkoord bereiken en een medische keuring. Voor beiden lijkt dit een formaliteit. Als dit morgen idd allemaal wordt afgerond, dan mag een vet compliment naar Marcel Brands voor zijn goed ver- en aankopen.
jordyw
 jordyw - zondag 12 juli 2015 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 17:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja is dat zo? Jij weet alles ov er de twee gehaalde jongens?

Volgens mij is er 1 een talent en niet meer dan dat, en is de andere een speler die voor het grote geld heeft gekozen en afgelopen jaar in 24 wedstrijden maar 1 goal heeft gemaakt..

Daarnaast moeten ze de twee grote namen bij PSV gaan vervangen en dat zal niet makkelijk zijn..

Ajax heeft ook goed ingekocht tot nu toe, er moet alleen nog een spits bij..

Feyenoord doet voorlopig nog helemaal niets..

Wijnaldum wordt moeiteloos opgevangen en voor Depay zal dat onmogelijk zijn. Toch heb je twee nieuwe alternatieven en spelers die (nog) beter kunnen worden zoals Willems en Maher. Ook moest De Jong vorig seizoen wennen, nu staat hij er gelijk. PSV schat ik nog sterker in dan vorig seizoen.
Ik denk dat het tussen Ajax en PSV zal gaan..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 12 juli 2015 - 23:34   quote  deeplink  
Wat wil je nu zeggen Jordy?
jordyw
 jordyw - maandag 13 juli 2015 - 00:20   quote  deeplink  
Wijnaldum wordt moeiteloos opgevangen en voor Depay zal dat onmogelijk zijn. Toch heb je twee nieuwe alternatieven en spelers die (nog) beter kunnen worden zoals Willems en Maher. Ook moest De Jong vorig seizoen wennen, nu staat hij er gelijk. PSV schat ik nog sterker in dan vorig seizoen.
remco k
 remco k - maandag 13 juli 2015 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 00:20 schreef jordyw het volgende:
Wijnaldum wordt moeiteloos opgevangen en voor Depay zal dat onmogelijk zijn. Toch heb je twee nieuwe alternatieven en spelers die (nog) beter kunnen worden zoals Willems en Maher. Ook moest De Jong vorig seizoen wennen, nu staat hij er gelijk. PSV schat ik nog sterker in dan vorig seizoen.
Ik denk dat je de aanwezigheid bij PSV van Wijnaldum onderschat, en spelers als de Jong zwaar overschat..

PSV zal niet sterker zijn dan afgelopen seizoen, daar geloof ik niets van.. Je twee beste spelers verkopen kan je simpelweg niet beter van worden.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 13 juli 2015 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 08:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat je de aanwezigheid bij PSV van Wijnaldum onderschat, en spelers als de Jong zwaar overschat..

PSV zal niet sterker zijn dan afgelopen seizoen, daar geloof ik niets van.. Je twee beste spelers verkopen kan je simpelweg niet beter van worden.
Wijnaldum had afgelopen seizoen een zeer grote waarde voor PSV en die wordt door vele buitenstaanders idd onderschat. Naast zijn voetbalkwaliteiten heeft Wijnaldum ook een fantastische rol gehad als aanvoerder en motivator buiten het veld. Hopelijk kan onze Mexicaan deze laatste rol overnemen. Overigens betekent het kwijtraken van twee van je beste spelers niet dat je er slechter van wordt. PSV verloor Gullit in 1987 en won in 1988 alles wat er maar te winnen viel. Bij voetbal gaat het om het sterkste team en niet om de sterkste voetballers. Gezien de nieuwe aankopen van PSV en het feit dat ze al binnen zijn 4 weken voor aanvang van de competitie binnen zijn geeft mij alle vertrouwen voor het nieuwe seizoen.
remco k
 remco k - maandag 13 juli 2015 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 08:39 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Wijnaldum had afgelopen seizoen een zeer grote waarde voor PSV en die wordt door vele buitenstaanders idd onderschat. Naast zijn voetbalkwaliteiten heeft Wijnaldum ook een fantastische rol gehad als aanvoerder en motivator buiten het veld. Hopelijk kan onze Mexicaan deze laatste rol overnemen. Overigens betekent het kwijtraken van twee van je beste spelers niet dat je er slechter van wordt. PSV verloor Gullit in 1987 en won in 1988 alles wat er maar te winnen viel. Bij voetbal gaat het om het sterkste team en niet om de sterkste voetballers. Gezien de nieuwe aankopen van PSV en het feit dat ze al binnen zijn 4 weken voor aanvang van de competitie binnen zijn geeft mij alle vertrouwen voor het nieuwe seizoen.
Het klopt wat je zegt, het hoeft niet zo te zijn dat je er zwakker van wordt. Maar de laatste jaren heeft dat wel aangetoond bij de verschillende kampioenen.
remco k
 remco k - maandag 13 juli 2015 - 08:46   quote  deeplink  
Maar we gaan het allemaal wel meemaken, nogmaals ik vind het wel leuk dat PSV en Ajax er sterker op worden..
jordyw
 jordyw - maandag 13 juli 2015 - 11:33   quote  deeplink  
De klassieke 3 zijn sterker geworden
remco k
 remco k - maandag 13 juli 2015 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 11:33 schreef jordyw het volgende:
De klassieke 3 zijn sterker geworden
Feyenoord sterker geworden?? Waarvan dan?
jordyw
 jordyw - maandag 13 juli 2015 - 15:16   quote  deeplink  
Kuijt en Vejinovic voor Clasie
remco k
 remco k - maandag 13 juli 2015 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 15:16 schreef jordyw het volgende:
Kuijt en Vejinovic voor Clasie
Kuyt is vergane glorie, en Vijinovic de laatste wedstrijden reserve speler van Vitesse..
jordyw
 jordyw - maandag 13 juli 2015 - 16:12   quote  deeplink  
Alsof deze twee niks toevoegen
remco k
 remco k - maandag 13 juli 2015 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 16:12 schreef jordyw het volgende:
Alsof deze twee niks toevoegen
Als je kijkt hoe het ervoor staat ten opzichte van de start van vorig seizoen en dan kijkt naar de beschikbare spelers staat Feyenoord er niet zo florisant voor..

PSV heeft gewoon een prima selectie, maar moet het verlies van hun twee topspelers gaan opvangen, dat is altijd even afwachten maar ik denk dat die wel weer mee gaan doen.

Ajax is echt compleet anders dan vorig jaar.. Jongens als Tete en Bazoer zijn volwaardige spelers geworden die kans maken op een basis plek, Fischer is er weer bij gekomen, Dijks Heitinga en Gudelj al gehaald. Ik denk dan ook dat Ajax de grootste sprong gemaakt heeft in kwaliteit, of dat genoeg is om PSV van zich af te houden zal de tijd moeten uitwijzen.. Maar Feyenoord zie ik uberhaubt niet als kanshebber..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 13 juli 2015 - 17:34   quote  deeplink  
Kuyt kan met zijn ervaring Feyenoord goed helpen en die centrale verdedigers in de ed zijn nou ook niet echt best. Vejinovic is een goede speler en zat weliswaar op de bank laatste wedstrijden, maar dat vond ik een slecht keuze en besliste het toch wel tegen Zwolle.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 13 juli 2015 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 16:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je kijkt hoe het ervoor staat ten opzichte van de start van vorig seizoen en dan kijkt naar de beschikbare spelers staat Feyenoord er niet zo florisant voor..

PSV heeft gewoon een prima selectie, maar moet het verlies van hun twee topspelers gaan opvangen, dat is altijd even afwachten maar ik denk dat die wel weer mee gaan doen.

Ajax is echt compleet anders dan vorig jaar.. Jongens als Tete en Bazoer zijn volwaardige spelers geworden die kans maken op een basis plek, Fischer is er weer bij gekomen, Dijks Heitinga en Gudelj al gehaald. Ik denk dan ook dat Ajax de grootste sprong gemaakt heeft in kwaliteit, of dat genoeg is om PSV van zich af te houden zal de tijd moeten uitwijzen.. Maar Feyenoord zie ik uberhaubt niet als kanshebber..
Heitinga is ook vergane glorie. Volgens mij is hij meer gehaald voor de kleedkamer.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 13 juli 2015 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 17:37 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Heitinga is ook vergane glorie. Volgens mij is hij meer gehaald voor de kleedkamer.
Dat denk ik ook, en dijks is nou ook niet iemand die Ajax kampioen gaat maken of een échte versterking is, meer een nuttige speler. Overigens is hij wel 10x beter als boilesen, maar dat is ook niet zo moeilijk..
Pieter08
 Pieter08 - maandag 13 juli 2015 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 18:24 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, en dijks is nou ook niet iemand die Ajax kampioen gaat maken of een échte versterking is, meer een nuttige speler. Overigens is hij wel 10x beter als boilesen, maar dat is ook niet zo moeilijk..
Eerlijk gezegd vraag ik mij ook af of Gudelje het bij 020 gaat redden. Hij moet het hebben van zijn fysieke kracht en doorzettingsvermogen, maar is geen stylist zoals ze daar graag zien. Dit afgezet tegenover een overvol middenveld ben ik benieuwd of hij een echte basisplaats weet te bemachtigen. Ik vind hem meer een Feyenoord-speler.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Welke spelers moet PSV halen voor het seizoen 2015/2016?









0.0149281