BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Welke spelers moet PSV halen voor het seizoen 2015/2016?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 19 mei 2015 - 16:25   quote  deeplink  
Ik heb alle vertrouwen in Brands!
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 21 mei 2015 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 16:25 schreef patrickpsv15 het volgende:
Ik heb alle vertrouwen in Brands!
Eens.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 21 mei 2015 - 21:16   quote  deeplink  
Propper geeft inmiddels aan dat hij naar PSV wil. Goede zaak, ik zie jem graag komen. Wat zal PSV doen, wachten totdat Wijnaldum vertrekt of toch nu al meteen toeslaan?
kaashaas
 kaashaas - zondag 24 mei 2015 - 18:21   quote  deeplink  
Ik zou bendover halen heeft een aflopend konttract.. Hoeft ook niet veell te kosten hoef je geen schulden te maken, is zeer veregelijkbaar met wijnanaldum. Is wel iets onderdaniger maar kan ook goed in dienst van andere spelen.
Sorry voor miejn schrijfgedrag mijn telefoon is nirt goed
Joe The Ball
 Joe The Ball - zondag 24 mei 2015 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 21:16 schreef Pieter08 het volgende:
Propper geeft inmiddels aan dat hij naar PSV wil. Goede zaak, ik zie jem graag komen. Wat zal PSV doen, wachten totdat Wijnaldum vertrekt of toch nu al meteen toeslaan?
Propper nee ! niveau niet op pijl, hij is gewoon leuk bezig maar voor de top waarschijnlijk veel te vroeg.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 mei 2015 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 18:21 schreef kaashaas het volgende:
Ik zou bendover halen heeft een aflopend konttract.. Hoeft ook niet veell te kosten hoef je geen schulden te maken, is zeer veregelijkbaar met wijnanaldum. Is wel iets onderdaniger maar kan ook goed in dienst van andere spelen.
Sorry voor miejn schrijfgedrag mijn telefoon is nirt goed
Tuurlijk geef je telefoon maar de schuld..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 25 mei 2015 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 18:21 schreef kaashaas het volgende:
Ik zou bendover halen heeft een aflopend konttract.. Hoeft ook niet veell te kosten hoef je geen schulden te maken, is zeer veregelijkbaar met wijnanaldum. Is wel iets onderdaniger maar kan ook goed in dienst van andere spelen.
Sorry voor miejn schrijfgedrag mijn telefoon is nirt goed
Wie is bendover?
Joe The Ball
 Joe The Ball - maandag 25 mei 2015 - 10:24   quote  deeplink  
Voor PSV wordt het zeer moeilijk omdat men weer scorend vermogen kwijt raakt en om die te vervangen door leuke veld spelers dan gaat PSV het niet redden.(vooral in de CL.)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 mei 2015 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 08:59 schreef psveindhoven123 het volgende:

[..]

Wie is bendover?
Of wat is...........(?)
kaashaas
 kaashaas - maandag 25 mei 2015 - 17:45   quote  deeplink  
http://pbs.twimg.com/media/BK-i47TCAAACbzo.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 mei 2015 - 18:51   quote  deeplink  
Wil ik dit aanklikken..(?)👀
kaashaas
 kaashaas - maandag 25 mei 2015 - 18:53   quote  deeplink  
Jij niet want jij bent niet van de voetbalhoofdstad
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 mei 2015 - 18:56   quote  deeplink  
Gezegend die ik ben..!
Pieter08
 Pieter08 - maandag 25 mei 2015 - 18:56   quote  deeplink  
Post hem dan ook bij 020 en niet hier
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 mei 2015 - 18:59   quote  deeplink  
Volgens mij heb ik een goede keuze gemaakt door niet aan te klikken..
Pieter08
 Pieter08 - maandag 25 mei 2015 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 18:59 schreef RenatoBos het volgende:
Volgens mij heb ik een goede keuze gemaakt door niet aan te klikken..
Klopt
kaashaas
 kaashaas - maandag 25 mei 2015 - 21:16   quote  deeplink  
Tja blijft spannend die bend over
kaashaas
 kaashaas - maandag 25 mei 2015 - 21:16   quote  deeplink  
Tja blijft spannend die bend over
Pieter08
 Pieter08 - maandag 25 mei 2015 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 21:16 schreef kaashaas het volgende:
Tja blijft spannend die bend over
En er zijn grenzen
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 26 mei 2015 - 21:43   quote  deeplink  
Brood wordt de vervanger van Faber. Waarom is Kalezic gepasseerd?
Joe The Ball
 Joe The Ball - donderdag 28 mei 2015 - 14:54   quote  deeplink  
Als Januzaj zo'n geweldige voetballer is waarom heeft hij nooit een wedstrijd voor Man-United gespeeld. Is men weer opzoek naar Maher toestanden.
Veel mooie verhalen einde van de rit zonder enig resultaat.
remco k
 remco k - donderdag 28 mei 2015 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 - 14:54 schreef Joe The Ball het volgende:
Als Januzaj zo'n geweldige voetballer is waarom heeft hij nooit een wedstrijd voor Man-United gespeeld. Is men weer opzoek naar Maher toestanden.
Veel mooie verhalen einde van de rit zonder enig resultaat.
hij heeft de afgelopen twee jaar 56 wedstrijden gespeelde in het eerste van Manchester United..

Ik weet dus niet waar jij je informatie vandaan hebt, maar misschien moet je eens een wedstrijdje kijken van United, hij speelt namelijk regelmatig mee..
Joe The Ball
 Joe The Ball - donderdag 28 mei 2015 - 22:32   quote  deeplink  
Raar spelen en niet opvallen nog erbij 56 wedstrijden, maar hoeveel doelpunten ?
remco k
 remco k - donderdag 28 mei 2015 - 22:46   quote  deeplink  
4 goals en 9 assists. Niet slecht dus.
remco k
 remco k - donderdag 28 mei 2015 - 22:48   quote  deeplink  
En ook gewoon opvallend hoor. Prima schot. Goede actie. Alleen nog niet goed genoeg voor de basis onder van Gaal. Zon jongen zou met vertrouwen van een trainer vrij snel tot de betere speers van de ed kunnen behoren.

Maar als jij dacht dat ie nog nooit gespeed had kijk je ook geen wedstrijden van united.
tomson
 tomson - vrijdag 29 mei 2015 - 04:58   quote  deeplink  
Blijft toch een dumbass die kneushaas
Joe The Ball
 Joe The Ball - vrijdag 29 mei 2015 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 - 22:48 schreef remco k het volgende:
En ook gewoon opvallend hoor. Prima schot. Goede actie. Alleen nog niet goed genoeg voor de basis onder van Gaal. Zon jongen zou met vertrouwen van een trainer vrij snel tot de betere spelers van de ed kunnen behoren.

Maar als jij dacht dat ie nog nooit gespeeld had kijk je ook geen wedstrijden van united.
........Voetbal uit Engeland...niks....geweldig rennen ............weinig doordachte technieken en tactieken.
remco k
 remco k - zaterdag 30 mei 2015 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2015 - 22:15 schreef Joe The Ball het volgende:

[..]

........Voetbal uit Engeland...niks....geweldig rennen ............weinig doordachte technieken en tactieken.
Ja dat is ook de reden dat de Engelse ploegen zoveel hebben gewonnen de laatste 20 jaar in Europa en gezien wordt als de sterkste competitie van de wereld..
remco k
 remco k - zaterdag 30 mei 2015 - 13:42   quote  deeplink  
En je kan wel uitwegen blijven zoeken..

Jij roept dat ie nog nooit in het eerste van United heeft gespeeld. En dan laat iemand zien dat je gewoon uit je nek lult en helemaal niet weet waar je het over hebt. En dan ga je vervolgens andere dingen erbij halen..

Kijk gewoon eens wat filmpjes op Youtube, dan zie je zn talent direct..
Joe The Ball
 Joe The Ball - zondag 31 mei 2015 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2015 - 13:42 schreef remco k het volgende:
En je kan wel uitwegen blijven zoeken..

Jij roept dat ie nog nooit in het eerste van United heeft gespeeld. En dan laat iemand zien dat je gewoon uit je nek lult en helemaal niet weet waar je het over hebt. En dan ga je vervolgens andere dingen erbij halen..

Kijk gewoon eens wat filmpjes op YouTube, dan zie je zn talent direct..
Hij kan voetballen leuk om te zien. Hij komt niet makkelijk tot scoren en zijn eind pas brengt haast geen geluk tot doelpunten. haal Balázs dzsudzsák dan kan leerling Januzaj rustig bij oom Louie wachten.
remco k
 remco k - zondag 31 mei 2015 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 10:50 schreef Joe The Ball het volgende:

[..]

Hij kan voetballen leuk om te zien. Hij komt niet makkelijk tot scoren en zijn eind pas brengt haast geen geluk tot doelpunten. haal Balázs dzsudzsák dan kan leerling Januzaj rustig bij oom Louie wachten.
Die verdient in Moskou denk ik iets meer dan dat PSV wil betalen.. in een betere en sterkere competitie dan de onze..

Waarom zou die dan in hemelsnaam terug willen komen?
Pieter08
 Pieter08 - zondag 31 mei 2015 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 13:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Die verdient in Moskou denk ik iets meer dan dat PSV wil betalen.. in een betere en sterkere competitie dan de onze..

Waarom zou die dan in hemelsnaam terug willen komen?
Clubliefde😜
Roboer
 Roboer - zondag 31 mei 2015 - 18:56   quote  deeplink  
Las net dat cocu misschien naar Sunderland gaat, laat maar lekker gaan, dan kunnen we proberen om vice wereldkampioen van Marwijk te halen, misschien niet goed voetbal maar wel effectief.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 31 mei 2015 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 18:56 schreef Roboer het volgende:
Las net dat cocu misschien naar Sunderland gaat, laat maar lekker gaan, dan kunnen we proberen om vice wereldkampioen van Marwijk te halen, misschien niet goed voetbal maar wel effectief.
Cocu gaat daar echt niet naar toe. Cocu heeft geen haast en maakt gewoon zijn contract bij PSV vol.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 01 juni 2015 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 18:56 schreef Roboer het volgende:
Las net dat cocu misschien naar Sunderland gaat, laat maar lekker gaan, dan kunnen we proberen om vice wereldkampioen van Marwijk te halen, misschien niet goed voetbal maar wel effectief.
Wat lul je nou allemaal weer voor onzin? Je weet toch wel dat van marwijk geen club meer wil doen anders had ie wel geprobeerd go ahead als trainer in eredivisie te houden.. Cocu is trouwens een prima trainer, heeft ie dit jaar wel bewezen denk ik, ook al hadden de meeste trainers met deze selectie kampioen geworden.. Maar ik denk niet zo ruim én met goed voetbal.. Ik moet zeggen, ik vind van marwijk he-le-maal niks.
Roboer
 Roboer - maandag 01 juni 2015 - 10:48   quote  deeplink  
Oh dat wist ik niet, wel dat cocu een bar slechte trainer is, dat we die schaal hebben is te danken dat de spelers er de schouders onder gezet hebben met jan evers was het ook al gelukt. Droom maar lekker met je cocu fantastische speler matige trainer
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 01 juni 2015 - 15:09   quote  deeplink  
Dwaas
klopt
 klopt - dinsdag 02 juni 2015 - 17:14   quote  deeplink  
Tighadouini als opvolger van depay.
Met hem heb je weer in winger met scoren vermogen tegen een afkoopsom van Max 1 miljoen.

Matt Ritchie van Bournemouth is ook een aardige speler.

Wanneer Wijnaldum vertrekt zijn Miguel Veloso, pröpper en Ziyech leuke kandidaten.

Reyes van porto voor de verdediging een leuke optie.
Verder natuurlijk onze vriend isimat vastleggen.

Josè Luis Cejudo van Levante is overigens misschien een goede versterking voor het jeugdelftal.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 02 juni 2015 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 juni 2015 - 17:14 schreef klopt het volgende:
Tighadouini als opvolger van depay.
Met hem heb je weer in winger met scoren vermogen tegen een afkoopsom van Max 1 miljoen.

Matt Ritchie van Bournemouth is ook een aardige speler.

Wanneer Wijnaldum vertrekt zijn Miguel Veloso, pröpper en Ziyech leuke kandidaten.

Reyes van porto voor de verdediging een leuke optie.
Verder natuurlijk onze vriend isimat vastleggen.

Josè Luis Cejudo van Levante is overigens misschien een goede versterking voor het jeugdelftal.
Tighadouini is een leuke speler om erbij te hebben voor het tweede plan, maar nog te licht om direct in de basis bij PSV te spelen. Zeker voor de beperkte transfersom en zijn leeftijd. De opvolger van Depay moet echt meer in zijn mars hebben.
Joe The Ball
 Joe The Ball - dinsdag 02 juni 2015 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 juni 2015 - 19:51 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Tighadouini is een leuke speler om erbij te hebben voor het tweede plan, maar nog te licht om direct in de basis bij PSV te spelen. Zeker voor de beperkte transfersom en zijn leeftijd. De opvolger van Depay moet echt meer in zijn mars hebben.
Geweldige voetballer om mee te degraderen....Jij hebt de smaak van een niet voetbalkenner.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 02 juni 2015 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 juni 2015 - 22:19 schreef Joe The Ball het volgende:

[..]

Geweldige voetballer om mee te degraderen....Jij hebt de smaak van een niet voetbalkenner.
Goed lezen Joe😝
remco k
 remco k - woensdag 03 juni 2015 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 juni 2015 - 19:51 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Tighadouini is een leuke speler om erbij te hebben voor het tweede plan, maar nog te licht om direct in de basis bij PSV te spelen. Zeker voor de beperkte transfersom en zijn leeftijd. De opvolger van Depay moet echt meer in zijn mars hebben.
Waarom, dat had Depay toch ook niet direct, komend seizoen is het uitblinken aan andere spelers.. En moet die plek een goed talent staan met potentie om Depay te evenaren..
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 03 juni 2015 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 08:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom, dat had Depay toch ook niet direct, komend seizoen is het uitblinken aan andere spelers.. En moet die plek een goed talent staan met potentie om Depay te evenaren..
Helemaal eens, maar tighadouini is daarvoor in mijn ogen te licht.
remco k
 remco k - woensdag 03 juni 2015 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 08:39 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Helemaal eens, maar tighadouini is daarvoor in mijn ogen te licht.
Dat kan een mening zijn.. Ik vind het wel een goed talent, net als die van Heerenveen, die gaat echt goed worden..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - woensdag 03 juni 2015 - 09:46   quote  deeplink  
Tighadouini is maar 1 miljoen, ik zou zeggen haal hem en koop corona en laat ze maar concurreren. Samen zijn ze net een vijfde deel van de transfersom van depay en met de CL in het vooruitzicht en kapitaal op het veld zal dat financieel geen probleem zijn..
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 03 juni 2015 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 09:46 schreef psveindhoven123 het volgende:
Tighadouini is maar 1 miljoen, ik zou zeggen haal hem en koop corona en laat ze maar concurreren. Samen zijn ze net een vijfde deel van de transfersom van depay en met de CL in het vooruitzicht en kapitaal op het veld zal dat financieel geen probleem zijn..
Dat bedoel ik
klopt
 klopt - donderdag 04 juni 2015 - 10:53   quote  deeplink  
Matt Ritchie van Bournemouth leuke voor het 1e.
Josè Luis Cejudo van Levante goede versterking voor de jeugd.

Isimat vastleggen.
Reyes
Moreno
Tighadouini op te halen voor Max 1 miljoen.

Bij vertrek Wijnaldum proberen Miguel Veloso te halen.
Anders pione sisto of godfred donsah absolute topprioriteit als je hoge ogen wilt gooien in Championsleague.

Horving lozano een waardig opvolger voor depay, anders proberen andreas pereira terugkopen voor die positie.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zaterdag 06 juni 2015 - 11:59   quote  deeplink  
Misschien moeten we eens gaan kijken naar een betere cv als bruma. Stond gisteren niet normaal te schutteren en werd volledig zoekgespeeld door de vs... Als je tegen dat soort.jongens het al niet kan, kan je het al helemaal niet tegen de absolute top in de CL. Isimat en Rekik vind ik daarentegen van dezelfde kwaliteit als bruma, ook niet goed genoeg dus!!
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 06 juni 2015 - 12:31   quote  deeplink  
Waarom probeert Brands Douglas niet te verleiden. Hij wil weg uit Rusland. Kijkt nu naar Duitsland omdat dat dicht bij Nederland is. PSV is dan toch de oplossing. Prima verdediger.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zaterdag 06 juni 2015 - 14:54   quote  deeplink  
Precies. Is tenminste een echte kerel en niet net als bruma alsof doen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Welke spelers moet PSV halen voor het seizoen 2015/2016?









0.0121419