BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oefencampagne 2015

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 22 juli 2015 - 20:23   quote  deeplink  
Als ik zie hoe ontzettend verdedigend doe Fransen staan, de eerste 2 linies op halverwege de eigen helf, vind ik Ajax prima spelen. Proberen vooruit te spelen, weinig tikkies rond op de eigen helft en Ajax probeert die gasten echt kapot te spelen. Sinkgraven speelt meer dan prima, Younes heeft de nodige dreiging. Ik vind het vrij goed. Dit is namelijk bijzonder lastig voetballen. Eigenlijk is Ajax heer en meester
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 juli 2015 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2015 - 20:23 schreef Loetje het volgende:
Als ik zie hoe ontzettend verdedigend doe Fransen staan, de eerste 2 linies op halverwege de eigen helf, vind ik Ajax prima spelen. Proberen vooruit te spelen, weinig tikkies rond op de eigen helft en Ajax probeert die gasten echt kapot te spelen. Sinkgraven speelt meer dan prima, Younes heeft de nodige dreiging. Ik vind het vrij goed. Dit is namelijk bijzonder lastig voetballen. Eigenlijk is Ajax heer en meester
Sinkgraven speelt inderdaad erg goed, Youness ook wel sterk aan de bal, Tete voldoende, Ghazi,Bazoer en Riedewald ook de rest vind ik nog niet erg bijzonder opvallen.
remco k
 remco k - woensdag 22 juli 2015 - 20:59   quote  deeplink  
Wat een verschrikking van een scheidsrechter.
remco k
 remco k - woensdag 22 juli 2015 - 21:00   quote  deeplink  
Ik vind Ajax redelijk spelen. Alles duurt namelijk wel echt nog te lang en te vaak maakt men verkeerde keuzes.
Brandje
 Brandje - woensdag 22 juli 2015 - 21:06   quote  deeplink  
Milik als linksbuiten? Leert de Boer het dan gvd nooit. Eerst deed hij dat met Siggi en nu met Milik. Ik ga mijn hart langzaam weer vasthouden met zulke achterlijke acties van de trainer
remco k
 remco k - woensdag 22 juli 2015 - 21:18   quote  deeplink  
Staan 3 spelers verkeerd. En ook cilissen ziet er daar niet goed uit
remco k
 remco k - woensdag 22 juli 2015 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2015 - 21:06 schreef Brandje het volgende:
Milik als linksbuiten? Leert de Boer het dan gvd nooit. Eerst deed hij dat met Siggi en nu met Milik. Ik ga mijn hart langzaam weer vasthouden met zulke achterlijke acties van de trainer
Ik denk dat het alleen is om de spelers fit te krijgen. De minuten laten maken die ze maximaal kunnen nu.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 juli 2015 - 21:19   quote  deeplink  
Tweede helft zeer matig..
Brandje
 Brandje - woensdag 22 juli 2015 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2015 - 21:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat het alleen is om de spelers fit te krijgen. De minuten laten maken die ze maximaal kunnen nu.
Denk het niet want zowel Siggi als Milik heeft hij ook in de comp. en Europees daar laten spelen. Volslagen krankzinnig vind ik dat.
Kbomsa
 Kbomsa - woensdag 22 juli 2015 - 21:29   quote  deeplink  
't Is allemaal echt nog niet goed genoeg om aanspraak te maken op CL groepsfase. Ik hoop dat ze vandaag nog zwaar getraind hebben en daardoor vermoeid waren, anders vind ik het een ondermaatse prestatie (niet qua resultaat, maar kwalitatief) tegen de nummer 5 van Frankrijk.
Loetje
 Loetje - woensdag 22 juli 2015 - 21:33   quote  deeplink  
Het lijkt me na vandaag duidelijk dat het volledig terecht is dat dit de beoogde basis is. Wat speelt de rest bar en boos zeg. 2e helft enorm matig. Zondagschot die dan raak is, maar toch.

Eerste helft vond ik Ajax best nog regelmatig goed doorkomen. Het speelde naar voren in ieder geval. 2e helft kan echt niet wat sommige doen
Eide
 Eide - woensdag 22 juli 2015 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2015 - 21:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat het alleen is om de spelers fit te krijgen. De minuten laten maken die ze maximaal kunnen nu.
En zelfs dat niet, gewoon tijdelijk overbruggen tot de volgende wisselsessie.
Loetje
 Loetje - woensdag 22 juli 2015 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2015 - 20:59 schreef remco k het volgende:
Wat een verschrikking van een scheidsrechter.
Floot erg veel en makkelijk vond ik. Zeker voor een oefenpot
Eide
 Eide - woensdag 22 juli 2015 - 21:35   quote  deeplink  
Sinkgraven prima, het duo Veltman en Riedewald ook. Verder vond ik veel spelers loom ogen. Aanvallend blijft het matig. Met name Klaassen kon mij vanavond totaal niet bekoren. Younes heeft weinig goed gedaan. Milik wederom onzichtbaar.

Matige pot.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 22 juli 2015 - 22:23   quote  deeplink  
Het probleem van vorig seizoen dat ze te weinig creëren is er nog steeds. Ik denk dat Milik ook niet qua spel hierbij goed past. Hadden ze toch beter meer geld kunnen investeren in een betere spits. Nu heb je opnieuw gekozen voor 'goedkoop'. Koop dan niks!
Loetje
 Loetje - woensdag 22 juli 2015 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2015 - 22:23 schreef Bobby1972 het volgende:
Het probleem van vorig seizoen dat ze te weinig creëren is er nog steeds. Ik denk dat Milik ook niet qua spel hierbij goed past. Hadden ze toch beter meer geld kunnen investeren in een betere spits. Nu heb je opnieuw gekozen voor 'goedkoop'. Koop dan niks!
Daar gaat Emile Ratelband weer.... O nee, het is Maarten van Rossem
p111
 p111 - woensdag 22 juli 2015 - 23:27   quote  deeplink  
Ik vond het toch wel een pluspunt dat ze tegen de nr 5 van Frankrijk eigenlijk niet in gevaar zijn geweest en de betere ploeg waren, de tweede helft zaten ze er behoorlijk doorheen, de invallers waren geen verbetering Riedewalt/Sinkgraven/bazoer/Dijks/Veltman goed gespeeld Klaasen onder zijn niveau, die nw Vounes had een paar leuke acties valt mij niet tegen,stomme goal tegen niet helemaal lekker Cillissen.
biebie
 biebie - woensdag 22 juli 2015 - 23:47   quote  deeplink  
Verliezen van de nummer 5 van Frankrijk. Voorspelt niet veel goeds als we volgende week tegen de nummer 2 van Oostenrijk spelen. Bye,bye, Champions League.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 22 juli 2015 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2015 - 22:23 schreef Bobby1972 het volgende:
Het probleem van vorig seizoen dat ze te weinig creëren is er nog steeds. Ik denk dat Milik ook niet qua spel hierbij goed past. Hadden ze toch beter meer geld kunnen investeren in een betere spits. Nu heb je opnieuw gekozen voor 'goedkoop'. Koop dan niks!
images?q=tbn:ANd9GcRhh3neudr0sDGuEG_8LE3nX6_mYj_1Lm4sae7pICMiRvfGsbqL

Zoek een andere club ouwe...slaap je beter
Stanley
 Stanley - donderdag 23 juli 2015 - 00:09   quote  deeplink  
We hebben een aantal talenten, dat is duidelijk!

Wat ook duidelijk is, is dat er qua spelopvatting
weer niets is veranderd. Rondspelen tikkie terug
geen snelheid in de omschakeling. ... Same old.

Yaya mist explosiviteit in zijn eerste actie en
kan onmogelijk verder zijn dan Zivkovic! !!!!!

Power van Dijks Riedewald en Tete zijn mij goed
bevallen net als Bazoer.

Onze Duitse aanwinst wordt een 2e Rosales. ...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 23 juli 2015 - 00:19   quote  deeplink  
Als ik zo rondkijk is alleen het Psv forum positief....maar ja daar zit Pieter08 in zijn uppie
Het Ajax en Feijenoord forum zijn over het algemeen negatief....ik weiger daar aan mee te doen.
WZAWZDB.....
Loetje
 Loetje - donderdag 23 juli 2015 - 01:05   quote  deeplink  
Wat heeft iedereen in godsnaam met dat tikkie terug? Tot aan de wissels was Ajax bijna alleen maar op de helft van Saint Etienne hoor.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 23 juli 2015 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2015 - 22:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daar gaat Emile Ratelband weer.... O nee, het is Maarten van Rossem
Loetje met zijn illusies.......het gaat om feiten Loetje.....ik zal je uit de droom halen Loetje het is geen 1995..........het is 2015 Loetje.....andere wereld......andere situatie. I guess you are a dreamer loetje.......just wake up Loetje!!
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 23 juli 2015 - 01:11   quote  deeplink  
"Yaya mist explosiviteit in zijn eerste actie en
kan onmogelijk verder zijn dan Zivkovic! !!!!! "

Precies Stanley, dan kun je beter niks kopen....sommige mensen bij Ajax gaan voor goedkoop, maar dat kan zomaar duurkoop worden!
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 23 juli 2015 - 01:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2015 - 23:59 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zoek een andere club ouwe...slaap je beter
Ik kijk gewoon anders, maar dat neemt niet weg dat ik ook kan genieten van spelers. Sinkgraven heeft mij toch diverse keren een smile op mijn gezicht gegeven. Los van de uitslag zag ik ook wel positieve dingen die ik vorig jaar miste. Neemt niet weg dat er structureel dezelfde fouten worden gemaakt t.a.v. aankopen. Ajax moet maar eens gaan bedenken hoe ze beter instaat zijn om de juiste spelers aan te trekken.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 23 juli 2015 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 01:05 schreef Loetje het volgende:
Wat heeft iedereen in godsnaam met dat tikkie terug? Tot aan de wissels was Ajax bijna alleen maar op de helft van Saint Etienne hoor.
Ik zou een bril gaan kopen Loetje......en bekijk de wedstrijd dan nog eens......
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 23 juli 2015 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2015 - 21:33 schreef Loetje het volgende:
Het lijkt me na vandaag duidelijk dat het volledig terecht is dat dit de beoogde basis is. Wat speelt de rest bar en boos zeg. 2e helft enorm matig. Zondagschot die dan raak is, maar toch.

Eerste helft vond ik Ajax best nog regelmatig goed doorkomen. Het speelde naar voren in ieder geval. 2e helft kan echt niet wat sommige doen
Toch nog een beetje realisme Loetje, valt me dan weer niet tegen van. En ja wanneer bepaalde spelers wegvallen gaat de kwaliteit gewoon achteruit!! Kampioen word je met een sterke en solide basis en stand-in spelers. Anders verlies je te snel teveel punten!
Loetje
 Loetje - donderdag 23 juli 2015 - 01:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 01:09 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Loetje met zijn illusies.......het gaat om feiten Loetje.....ik zal je uit de droom halen Loetje het is geen 1995..........het is 2015 Loetje.....andere wereld......andere situatie. I guess you are a dreamer loetje.......just wake up Loetje!!
Ik vind je irritant Bobby, verder niks.
Ik vind je irritant Bobby, verder niks,
Ik vind je irritant Bobby, verder niks,
Ik vind je irritant Bobby, verder niks,
Ik vind je irritant Bobby, verder niks,
Ik vind je irritant Bobby, verder niks.
Ik vind je irritant Bobby, verder niks,
Ik vind je irritant Bobby, verder niks,
Ik vind je irritant Bobby, verder niks,
Ik vind je irritant Bobby, verder niks,
Ik vind je irritant Bobby, verder niks.
Ik vind je irritant Bobby, verder niks,
Ik vind je irritant Bobby, verder niks,
Ik vind je irritant Bobby, verder niks,
Ik vind je irritant Bobby, verder niks,
Ik vind je irritant Bobby, verder niks.
Ik vind je irritant Bobby, verder niks,
Ik vind je irritant Bobby, verder niks,
Ik vind je irritant Bobby, verder niks,
Ik vind je irritant Bobby, verder niks,
Ik vind je irritant Bobby, verder niks.
Ik vind je irritant Bobby, verder niks,
Ik vind je irritant Bobby, verder niks,
Ik vind je irritant Bobby, verder niks,
Ik vind je irritant Bobby, verder niks!
Loetje
 Loetje - donderdag 23 juli 2015 - 01:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 01:16 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik zou een bril gaan kopen Loetje......en bekijk de wedstrijd dan nog eens......
Als ik een bril moet kopen moet jij een paar nieuwe zakken zaagsel kopen of je hersens wat op te helderen. Vrees dat je ooit met je kop gruwelijk hard op een stoeprand bent gepleurd en er veel aan over gehouden hebt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juli 2015 door Loetje --
Loetje
 Loetje - donderdag 23 juli 2015 - 01:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 01:18 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Toch nog een beetje realisme Loetje, valt me dan weer niet tegen van. En ja wanneer bepaalde spelers wegvallen gaat de kwaliteit gewoon achteruit!! Kampioen word je met een sterke en solide basis en stand-in spelers. Anders verlies je te snel teveel punten!
Misschien moet je eens vragen of je voortaan de assistent zeikanalyse mag doen samen met Aad de Mos
Eide
 Eide - donderdag 23 juli 2015 - 05:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 01:16 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik zou een bril gaan kopen Loetje......en bekijk de wedstrijd dan nog eens......
Hij heeft anders wel gelijk. Zeker de eerste helft was eenrichtingsverkeer.

Ik zie wel dat Ajax sneller de diepte wil zoeken, althans, die intentie. Het gebeurt alleen nog te weinig. Met name Sinkgraven zie je wel steeds vooruit kijken.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 23 juli 2015 - 07:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2015 - 21:35 schreef Eide het volgende:
Sinkgraven prima, het duo Veltman en Riedewald ook. Verder vond ik veel spelers loom ogen. Aanvallend blijft het matig. Met name Klaassen kon mij vanavond totaal niet bekoren. Younes heeft weinig goed gedaan. Milik wederom onzichtbaar.

Matige pot.
Veltman? Vind ok echt niks bijzonders hoor..
Tete, Riedewald, Bazoer, Sinkgraven, Ghazi vond ik prima.
De rest was matig Milik niet gezien.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 23 juli 2015 - 07:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 05:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Hij heeft anders wel gelijk. Zeker de eerste helft was eenrichtingsverkeer.

Ik zie wel dat Ajax sneller de diepte wil zoeken, althans, die intentie. Het gebeurt alleen nog te weinig. Met name Sinkgraven zie je wel steeds vooruit kijken.
Klopt en die gasten wilden helemaal niet voetballen gokten op de counter.
Eerste helft was prima maar tweede helft was bagger.
Toch ook weer een stukje fysiek verschil gezien daar loopt Ajax echt nog een stukje achter.
p111
 p111 - donderdag 23 juli 2015 - 07:47   quote  deeplink  
Al met al was Ajax de baas in hun stadion de nr 5 van Frankrijk en een fysiek sterke ploeg dus kan slechter.
remco k
 remco k - donderdag 23 juli 2015 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2015 - 21:26 schreef Brandje het volgende:

[..]

Denk het niet want zowel Siggi als Milik heeft hij ook in de comp. en Europees daar laten spelen. Volslagen krankzinnig vind ik dat.
Dat klopt inderdaad, maar omdat hij nu meer opties heeft dan destijds denk ik dat het nu wel daarom is. Als ie het wel gaat doen slaat het inderdaad helemaal nergens op..
remco k
 remco k - donderdag 23 juli 2015 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2015 - 23:47 schreef biebie het volgende:
Verliezen van de nummer 5 van Frankrijk. Voorspelt niet veel goeds als we volgende week tegen de nummer 2 van Oostenrijk spelen. Bye,bye, Champions League.
Want het niveau in Oostenrijk ligt hoger dan Frankrijk??
remco k
 remco k - donderdag 23 juli 2015 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 00:19 schreef Nenam_tiL het volgende:
Als ik zo rondkijk is alleen het Psv forum positief....maar ja daar zit Pieter08 in zijn uppie
Het Ajax en Feijenoord forum zijn over het algemeen negatief....ik weiger daar aan mee te doen.
WZAWZDB.....
+1
remco k
 remco k - donderdag 23 juli 2015 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 01:09 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Loetje met zijn illusies.......het gaat om feiten Loetje.....ik zal je uit de droom halen Loetje het is geen 1995..........het is 2015 Loetje.....andere wereld......andere situatie. I guess you are a dreamer loetje.......just wake up Loetje!!
En precies uit die wereld moet jij eens stappen... Het is inderdaad 2015... Verwacht dan ook de prestaties niet van 95..

Jij bent hier de dromer, jij loopt maar te klagen en te klagen, met andere woorden, je eigen verwachtingen zijn veel te hoog, en daardoor vind jij dat Ajax niet naar jouw maatstaven presteerd..

Wat een droeftoeter..
Brandje
 Brandje - donderdag 23 juli 2015 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 00:19 schreef Nenam_tiL het volgende:
Als ik zo rondkijk is alleen het Psv forum positief....maar ja daar zit Pieter08 in zijn uppie
Het Ajax en Feijenoord forum zijn over het algemeen negatief....ik weiger daar aan mee te doen.
WZAWZDB.....
F'noord heeft voor hun doen echt prima ingekocht dus ik snap de negativiteit daar niet zo. Die gaan meedoen voor de titel. Het overdreven positieve gevoel van de lampjes begrijp ik dan weer niet. Daar doen ze net alsof de nieuwe spelers topaankopen zijn terwijl niemand ze echt kent.
Bij Ajax vind ik dat er voorin, op de vleugels, echt wel wat bij moet komen wanneer Kishna vertrekt. Met Fisher, Younes en El Ghazi is het daar echt te weinig in mijn ogen. Menig ben ik geen fan en Schone is geen rechtsbuiten.
We gaan het allemaal zien.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 23 juli 2015 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 08:12 schreef remco k het volgende:

[..]

En precies uit die wereld moet jij eens stappen... Het is inderdaad 2015... Verwacht dan ook de prestaties niet van 95..

Jij bent hier de dromer, jij loopt maar te klagen en te klagen, met andere woorden, je eigen verwachtingen zijn veel te hoog, en daardoor vind jij dat Ajax niet naar jouw maatstaven presteerd..

Wat een droeftoeter..
Hahaha, In 2015 waarin Dordrecht niet tevreden is met een punt tegen Ajax.

Ajax is zover afgezakt dat je daar nooit maar dan nooit tevreden over mag zijn, ook al is dat de realiteit.

Ajax hoor je zulke dingen niet te verwachten, maar blijkbaar ben jij al tevreden daarmee.
Kleine hand is snel gevuld.
p111
 p111 - donderdag 23 juli 2015 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 08:50 schreef Brandje het volgende:

[..]

F'noord heeft voor hun doen echt prima ingekocht dus ik snap de negativiteit daar niet zo. Die gaan meedoen voor de titel. Het overdreven positieve gevoel van de lampjes begrijp ik dan weer niet. Daar doen ze net alsof de nieuwe spelers topaankopen zijn terwijl niemand ze echt kent.
Bij Ajax vind ik dat er voorin, op de vleugels, echt wel wat bij moet komen wanneer Kishna vertrekt. Met Fisher, Younes en El Ghazi is het daar echt te weinig in mijn ogen. Menig ben ik geen fan en Schone is geen rechtsbuiten.
We gaan het allemaal zien.
Nou ik vind dat Feyenoord er op achteruit is gegaan met Kuyt 35 jaar(te oud) en Vejinovic is oke maar minder als Clasie en die is weg en waarschijnlijk gaan ook Immers en EL Amadi weg dus valt wel mee qua sterkte ze zullen zeker weer meedoen maar de strijd zal wel weer tussen Ajax en PSV gaan.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 23 juli 2015 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 00:19 schreef Nenam_tiL het volgende:
Als ik zo rondkijk is alleen het Psv forum positief....maar ja daar zit Pieter08 in zijn uppie
Het Ajax en Feijenoord forum zijn over het algemeen negatief....ik weiger daar aan mee te doen.
WZAWZDB.....
Hehehe, toch iemand die het positief wil zien....

We speelden tegen een ploeg die niet wilde voetballen en puur countervoetbal wilde splen en wachten op de fouten van ons. Net als psv ;-)

kom op: WZAWZDB
Wij worden weer kampioen!!!
remco k
 remco k - donderdag 23 juli 2015 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 09:14 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hahaha, In 2015 waarin Dordrecht niet tevreden is met een punt tegen Ajax.

Ajax is zover afgezakt dat je daar nooit maar dan nooit tevreden over mag zijn, ook al is dat de realiteit.

Ajax hoor je zulke dingen niet te verwachten, maar blijkbaar ben jij al tevreden daarmee.
Kleine hand is snel gevuld.
Er zit een verschil tussen het verwachten van een utopie en beter voetbal verwachten.
biebie
 biebie - donderdag 23 juli 2015 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 08:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Want het niveau in Oostenrijk ligt hoger dan Frankrijk??
De pijnlijke afstraffing door Red Bull Salzburg alweer vergeten?
riveco
 riveco - donderdag 23 juli 2015 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2015 - 23:59 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zoek een andere club ouwe...slaap je beter
:)
riveco
 riveco - donderdag 23 juli 2015 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 11:06 schreef biebie het volgende:

[..]

De pijnlijke afstraffing door Red Bull Salzburg alweer vergeten?
Ooh en dat is de maatstaaf? Ajax had ook wel betere wedstrijden gespeeld.
riveco
 riveco - donderdag 23 juli 2015 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 09:14 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hahaha, In 2015 waarin Dordrecht niet tevreden is met een punt tegen Ajax.

Ajax is zover afgezakt dat je daar nooit maar dan nooit tevreden over mag zijn, ook al is dat de realiteit.

Ajax hoor je zulke dingen niet te verwachten, maar blijkbaar ben jij al tevreden daarmee.
Kleine hand is snel gevuld.
Ik weet niet of het tot je botte hersens door wil dringen, maar er is niemand die zegt dat Ajax top was in 2015 en helaas heb je er wel eens mee te maken. Volgens mijn zie je zelf dat er veranderingen zijn, maar wil je gewoon ( telkens door woorden van andere te verdraaien en zelf ook nog eens je eigen vaak genoeg tegen spreekt ) wat zeiken om een reactie te krijgen.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 23 juli 2015 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 12:02 schreef riveco het volgende:

[..]

Ooh en dat is de maatstaaf? Ajax had ook wel betere wedstrijden gespeeld.
Wat is dan de maatstaf? Pec Zwolle? Vitesse? Dordrecht? Go Ahead?
We spelen al een paar seizoenen bagger hopelijk komt daar nu eens verandering in.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 23 juli 2015 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 05:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Hij heeft anders wel gelijk. Zeker de eerste helft was eenrichtingsverkeer.

Ik zie wel dat Ajax sneller de diepte wil zoeken, althans, die intentie. Het gebeurt alleen nog te weinig. Met name Sinkgraven zie je wel steeds vooruit kijken.
Loetje wil nog wel eens van het padje gaan en gaat dan vanuit emotie reageren. En verliest daarmee het stukje realisme. Ik vond alleen dat ze goed begonnen. En je ziet dat de Boer een andere insteek heeft. En dat vind ik het meest positieve van alles. Ondanks dat het een oefenwedstrijd was heb ik van Sinkgraven echt kunnen genieten.

Ik heb onlangs opnieuw aangegeven dat spelers die een lager niveau in kwaliteit hebben de rest ook naar beneden haalt. En zolang Ajax koopt op basis van prijs en niet zich focust op meer kwaliteit blijft het probleem van kansen creëren aanwezig. Juist door teveel balverlies blijft de tegenstander ook kansen krijgen.

Ik denk dat de Fransen er in de 2e helft een schepje bovenop deden. En daardoor een andere wedstrijd ontstond. Ben niet negatief gestemd, behalve dat ik niks heb met inferieure spelers. En zolang Ajax dit soort spelers in haar selectie blijft houden, blijven dezelfde problemen terugkomen.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 23 juli 2015 - 12:25   quote  deeplink  
"De rest was matig Milik niet gezien."

Wanneer een tegenstander fysiek sterker is heb je heel weinig aan Milik. Hadden ze beter moeten nadenken wat voor spits je dan moet aantrekken. Juist in de voorronde van de CL wedstrijden heb je dit soort 'type' wedstrijden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oefencampagne 2015









0.0123989