BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oefencampagne 2015

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 20 juli 2015 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 15:23 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Geloof ik direct.... maar ik heb een hekel aan katten
Omdat ze een hekel aan jou hebben?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 20 juli 2015 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 15:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat ze een hekel aan jou hebben?
Ook...ik ben een hondenliefhebber en schijnbaar voelen ze dat ;-)
remco k
 remco k - maandag 20 juli 2015 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 15:28 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ook...ik ben een hondenliefhebber en schijnbaar voelen ze dat ;-)
Hey, ik hou ook van honden...

We hebben nu een hele mooie Cane Corso in la fammilie..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 juli 2015 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 15:00 schreef Pietje het volgende:

[..]

Als je alleen boven een speelkamer hebt, dan mis je het overzicht op kinderen, of ze wel of geen rottigheid uithalen. Wij lieten onze eigen guppies altijd beneden spelen. Wel hebben we hun vroeg geleerd om de zooi op te ruimen en dat hebben ze dan ook altijd gedaan. Met kleinkinderen is het toch net weer wat anders. Wel begrijp ik je redenatie. Maar voor zover ik weet (tja, mijn geheugen, toch de leeftijd?) hebben jij en je partner toch nog geen kinderen? Wel overwogen jullie om een gezin te stichten. Heb ik wat gemist?
Foei Pietje, ben je me nu al weer vergeten?????????

Ik heb 2 kids man, van 8 en 6. En overzicht hoef ik niet te hebben, want qua rottigheid zit ik met 2 dames perfect! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 juli 2015 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 14:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Tsja, dat is nu ook al klote, 4 katten zorgen daar wel voor..
Hehehehe al hebben kinderen weer ander speelgoed als katten! Meestal ook iets lomper speelgoed! ;-)
remco k
 remco k - maandag 20 juli 2015 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 15:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehehehe al hebben kinderen weer ander speelgoed als katten! Meestal ook iets lomper speelgoed! ;-)
Dan heb jij onze katten nog niet gezien.. Een weegt ruim 10 KG..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 juli 2015 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 15:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan heb jij onze katten nog niet gezien.. Een weegt ruim 10 KG..
Vetmesten voor de bbq???? ;-)
remco k
 remco k - maandag 20 juli 2015 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 15:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vetmesten voor de bbq???? ;-)
Hahahaha, nee man een speciaal ras, hobby van de vriendin..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 juli 2015 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 15:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahahaha, nee man een speciaal ras, hobby van de vriendin..
Ik weet ouwe! ;-)
Peterhs
 Peterhs - maandag 20 juli 2015 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 15:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahahaha, nee man een speciaal ras, hobby van de vriendin..
Ragdoll?
Of dat hele grote soort. Dat kan ook nog.

Britse korthaar, mijn alltime favorite.
Pietje
 Pietje - maandag 20 juli 2015 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 15:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Foei Pietje, ben je me nu al weer vergeten?????????

Ik heb 2 kids man, van 8 en 6. En overzicht hoef ik niet te hebben, want qua rottigheid zit ik met 2 dames perfect! ;-)
Wacht even... ik dacht dat ik op Remco reageerde!! Oei, ben ik dan toch siniel aan het worden? Nee, van jou en je vrouw weet ik uiteraard wel met jullie twee meisjes. Sorry, gappie. :-(

EDIT,
Ik heb het allemaal even teruggelezen. Het was jij inderdaad en niet Remco. Het spijt me oprecht

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juli 2015 door Pietje --
Eide
 Eide - maandag 20 juli 2015 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 15:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan heb jij onze katten nog niet gezien.. Een weegt ruim 10 KG..
Main Coone?
Peterhs
 Peterhs - maandag 20 juli 2015 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 18:07 schreef Eide het volgende:

[..]

Main Coone?
Die bedoelde ik met dat grote soort idd.
remco k
 remco k - maandag 20 juli 2015 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 16:51 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ragdoll?
Of dat hele grote soort. Dat kan ook nog.

Britse korthaar, mijn alltime favorite.
Maine coon..

Dat is dat hele grote kattensoort.. We hebben in de fammilie ook een aantal britse kortharen, hele mooie beesten, maar lang zo levendig niet als een maine coon.
remco k
 remco k - maandag 20 juli 2015 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 18:07 schreef Eide het volgende:

[..]

Main Coone?
Jep, twee stuks.. en twee andere rassen waar ik de naam even niet van weet.. Mijn vriendin is helemaal lijp van dat ras, en ze komen dan ook bij de betere fokkers weg.. Ach ja, ik heb mijn hobby, mijn vrouwtje de hare..
Eide
 Eide - maandag 20 juli 2015 - 20:48   quote  deeplink  
Mijn broer heeft ook een Maine Coon, vandaar dat ik het ras ken. Ik ben zelf een hondenmens.
remco k
 remco k - maandag 20 juli 2015 - 21:15   quote  deeplink  
Ik houd van beiden, ze zijn gewon erg leuk om erbij te hebben..

4 jaar geleden helaas een 3 jarige rottweiler laten inslapen..

Wat voor hond heb jij ?
Peterhs
 Peterhs - maandag 20 juli 2015 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 20:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Maine coon..

Dat is dat hele grote kattensoort.. We hebben in de fammilie ook een aantal britse kortharen, hele mooie beesten, maar lang zo levendig niet als een maine coon.
Ja, de Brit is al mijn lievelingskat sinds dat ik klein was.
We hadden toen zo'n kattenkalender waar die opstond, al wist ik dat toen nog niet.
Later voor een kat kijken en die leek er wel erg op.
Die moest het worden.
Hij is helaas maar 3 jaar geworden. (FIP natte vorm) RIP Chester...
Jaar geleden, maar mis hem nog altijd...
Eide
 Eide - maandag 20 juli 2015 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 21:15 schreef remco k het volgende:
Ik houd van beiden, ze zijn gewon erg leuk om erbij te hebben..

4 jaar geleden helaas een 3 jarige rottweiler laten inslapen..

Wat voor hond heb jij ?
Ik heb een Amerikaanse Cocker Spaniel van 9 jaar en een Amerikaanse Staffordshire Terrier van 11.

376158.jpg

428582.jpg
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 20 juli 2015 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 15:23 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Geloof ik direct.... maar ik heb een hekel aan katten
Dan ga jij dus niet bij mij langs komen? wij hebben er 2, maar zij zijn overdag en 's-avonds meestal buiten ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 20 juli 2015 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 22:32 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dan ga jij dus niet bij mij langs komen? wij hebben er 2, maar zij zijn overdag en 's-avonds meestal buiten ;-)
Ja wel hoor...ik kan me goed aanpassen
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 21 juli 2015 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 23:53 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja wel hoor...ik kan me goed aanpassen
Jij bent altijd welkom, gap!
remco k
 remco k - dinsdag 21 juli 2015 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 21:22 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ja, de Brit is al mijn lievelingskat sinds dat ik klein was.
We hadden toen zo'n kattenkalender waar die opstond, al wist ik dat toen nog niet.
Later voor een kat kijken en die leek er wel erg op.
Die moest het worden.
Hij is helaas maar 3 jaar geworden. (FIP natte vorm) RIP Chester...
Jaar geleden, maar mis hem nog altijd...
Die beestjes horen gewoon bij je gezin.. Wij hebben vorig jaar een kitten verloren die pas een week of 3 bij ons was.. Ook een maine coon..
remco k
 remco k - dinsdag 21 juli 2015 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 21:51 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik heb een Amerikaanse Cocker Spaniel van 9 jaar en een Amerikaanse Staffordshire Terrier van 11.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Met name je twee hond is een mooi beest. Persoonlijk houd ik niet zo van het eerste type hond..
Eide
 Eide - dinsdag 21 juli 2015 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 08:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Met name je twee hond is een mooi beest. Persoonlijk houd ik niet zo van het eerste type hond..
Ze hebben allebei hun dingetjes. Aan een Stafford heb je enorm veel werk want het zijn hele intense en krachtige (fysiek en mentaal) honden. Die Cocker is wat dat betreft een stuk makkelijker maar die is weer wat minder stabiel qua karakter.

Honden zijn, naast Ajax, mijn andere passie. Ik lees er erg veel over het heb nog altijd de wens er meer mee te doen. Er valt alleen geen droge boterham te verdienen in die wereld. Dat begint wel te veranderen maar het is mij voorlopig nog te pril.
remco k
 remco k - dinsdag 21 juli 2015 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 08:23 schreef Eide het volgende:

[..]

Ze hebben allebei hun dingetjes. Aan een Stafford heb je enorm veel werk want het zijn hele intense en krachtige (fysiek en mentaal) honden. Die Cocker is wat dat betreft een stuk makkelijker maar die is weer wat minder stabiel qua karakter.

Honden zijn, naast Ajax, mijn andere passie. Ik lees er erg veel over het heb nog altijd de wens er meer mee te doen. Er valt alleen geen droge boterham te verdienen in die wereld. Dat begint wel te veranderen maar het is mij voorlopig nog te pril.
Een collega van mij doet in de avond uren verschillende opleidingen voor honden met baasjes. Die zegt precies hetzelfde..

Ik heb altijd 1 eis bij een hond, ik moet hem staand kunnen aaien als hij op de grond staat..:)
Eide
 Eide - dinsdag 21 juli 2015 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 08:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Een collega van mij doet in de avond uren verschillende opleidingen voor honden met baasjes. Die zegt precies hetzelfde..

Ik heb altijd 1 eis bij een hond, ik moet hem staand kunnen aaien als hij op de grond staat..:)
Dan heb je met een Stafford ook nog een uitdaging hoor. Een zuivere Amerikaanse Stafford komt namelijk hooguit tot je knieën ;)
p111
 p111 - dinsdag 21 juli 2015 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 14:00 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je lacht me toch niet uit, hè? ;-)
Nee man zal ik never doen ik vind het alleen leuk dat je helemaal bent gaan uitzoeken en dat verhaal dat die op een onbekende zender stond zonder dat je dat wist dat is toch geinig.
p111
 p111 - dinsdag 21 juli 2015 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 14:00 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je lacht me toch niet uit, hè? ;-)
Nee man zal ik never doen ik vind het alleen leuk dat je helemaal bent gaan uitzoeken en dat verhaal dat die op een onbekende zender stond zonder dat je dat wist dat is toch geinig.
p111
 p111 - dinsdag 21 juli 2015 - 09:26   quote  deeplink  
Nu we het toch over honden hebben Nora was een geweldige duitse herder die me hele leven bij blijft, was een topper ik heb ook nog jaren 2 siamese gehad dat voor de kattemeppers.
p111
 p111 - dinsdag 21 juli 2015 - 09:26   quote  deeplink  
Nu we het toch over honden hebben Nora was een geweldige duitse herder die me hele leven bij blijft, was een topper ik heb ook nog jaren 2 siamese gehad dat voor de kattemeppers.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 21 juli 2015 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 20:48 schreef Eide het volgende:
Mijn broer heeft ook een Maine Coon, vandaar dat ik het ras ken. Ik ben zelf een hondenmens.
Heb er ook 1 echt lieve beesten heeft mijn kleine nog nooit gekrabd waarschuwt heb eerst een paar keer.
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 juli 2015 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 09:07 schreef p111 het volgende:

[..]

Nee man zal ik never doen ik vind het alleen leuk dat je helemaal bent gaan uitzoeken en dat verhaal dat die op een onbekende zender stond zonder dat je dat wist dat is toch geinig.
Ik was ook niet serieus, hoor. Niet voor niets postte ik met een knipoogje.
remco k
 remco k - dinsdag 21 juli 2015 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 08:51 schreef Eide het volgende:

[..]

Dan heb je met een Stafford ook nog een uitdaging hoor. Een zuivere Amerikaanse Stafford komt namelijk hooguit tot je knieën ;)
Hahaha, dat is ook weer waar..
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 juli 2015 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 21:51 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik heb een Amerikaanse Cocker Spaniel van 9 jaar en een Amerikaanse Staffordshire Terrier van 11.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wij hebben 15 jaar lang een roodharige cocker gehad. Wat een lief dier was dat! En wat hebben we vaak vreselijk met haar gelachen. Ze was bijvoorbeeld stapelmesjokke op stokbrood en wanneer we hier met z'n allen aan het gourmetten (o.i.d.) waren, dan haalde ze fantastische capriolen uit om bij dat stokbrood te komen. Wat een clown. En wat een verdriet toen we haar door kanker moesten laten inslapen...
Eide
 Eide - dinsdag 21 juli 2015 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 11:53 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wij hebben 15 jaar lang een roodharige cocker gehad. Wat een lief dier was dat! En wat hebben we vaak vreselijk met haar gelachen. Ze was bijvoorbeeld stapelmesjokke op stokbrood en wanneer we hier met z'n allen aan het gourmetten (o.i.d.) waren, dan haalde ze fantastische capriolen uit om bij dat stokbrood te komen. Wat een clown. En wat een verdriet toen we haar door kanker moesten laten inslapen...
Cockers en eten, dat herken ik goed :). Onze Cocker is een alleseter, met eten heb je haar helemaal. Als wij koken zit zij altijd bij de achterdeur te kijken, iets laten vallen is ook altijd een wedstrijdje wie er het snelst bij is. Ze is ontzettend aanhankelijk, een hele zachtaardige hond.

De Stafford is wat dat betreft heel anders en laat zich maar matig motiveren door eten. Dat was best lastig bij het trainen met de hond trouwens. Ze zijn als ras, en zij als individu, ook vrij intelligent en dus moet je er echt mee aan de bak. Als ras trouwens het meest onderschatte en verkeerde ingeschatte ras van Nederland.

Ze zijn allebei op hun eigen manier heel bijzonder. Gelukkig zijn ze allebei nog kerngezond hoewel de Stafford met 11 jaar wel ouderdomstrekjes heeft ondertussen. De wandelingen kunnen niet meer zo lang en ze is na forse inspanningen stijfjes.
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 juli 2015 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 12:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Cockers en eten, dat herken ik goed :). Onze Cocker is een alleseter, met eten heb je haar helemaal. Als wij koken zit zij altijd bij de achterdeur te kijken, iets laten vallen is ook altijd een wedstrijdje wie er het snelst bij is. Ze is ontzettend aanhankelijk, een hele zachtaardige hond.

De Stafford is wat dat betreft heel anders en laat zich maar matig motiveren door eten. Dat was best lastig bij het trainen met de hond trouwens. Ze zijn als ras, en zij als individu, ook vrij intelligent en dus moet je er echt mee aan de bak. Als ras trouwens het meest onderschatte en verkeerde ingeschatte ras van Nederland.

Ze zijn allebei op hun eigen manier heel bijzonder. Gelukkig zijn ze allebei nog kerngezond hoewel de Stafford met 11 jaar wel ouderdomstrekjes heeft ondertussen. De wandelingen kunnen niet meer zo lang en ze is na forse inspanningen stijfjes.
Ach Eide, de meeste honden zijn bijzonder. Ik ben ook een echte hondenliefhebber. Inderdaad, heerlijk wandelen, uren lang. Wij wonen zowat tegen de landgoederen Amelisweerd en Rhijnauwen aan en wandelen daar veel. Sinds een aantal jaren dus zonder hond, maar jongens nog aan toe, wat mis ik die wandelingen met haar. Een Cocker is een echte jachthond en dat konden we vaak goed merken. Als zij een spoortje van iets rook, dan was ze niet te houden. Vele jaren geleden, toevallig op een paasdag, 's morgens vroeg, stond (lag) ze neus aan neus met een haas in een weiland. Wat een prachtig gezicht was dat. Wij hebben lang overwogen om opnieuw een hond aan te schaffen, maar gezien onze leeftijd hebben we daar maar van afgezien. Nu wandelen mijn vrouw en ik dus maar saampjes en dat is ook leuk, maar als het wat regenachtig is, dan zijn de wandelingen wat korter en met een hond kan dat geen excuus zijn.
Eide
 Eide - dinsdag 21 juli 2015 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 12:36 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wij hebben lang overwogen om opnieuw een hond aan te schaffen, maar gezien onze leeftijd hebben we daar maar van afgezien.
Ik vind persoonlijk dat leeftijd geen enkele belemmering hoeft te zijn. Op oudere leeftijd kan je wel overwegen een wat oudere hond te nemen, bijvoorbeeld door adoptie uit een asiel. Maar op zich vind ik leeftijd geen enkele belemmering. Wel vind ik dat de voorwaarde moet zijn dat er een sociaal vangnet is voor de hond mocht je onverhoopt, om wat voor reden dan ook, niet meer voor de hond kunnen zorgen. Maar mits dat vangnet er is vind ik leeftijd geen enkele belemmering. Sterker nog, ik denk dat heel veel ouderen nog gebaat zijn bij een hond (buiten komen, beweging, sociaal contact, gezelschap etc.)

Een kennis van mij heeft ook een oudere Stafford. Zij gaat nu een maal per week met de hond naar een verzorgingshuis in de buurt. De hond schijnt het heerlijk te vinden en de mensen daar vinden het ook prachtig.
p111
 p111 - dinsdag 21 juli 2015 - 14:15   quote  deeplink  
Mijn dochter heeft een Engelse stafford maar dat is een drama met andere honden, voor de rest een geweldige mensenhond.
Eide
 Eide - dinsdag 21 juli 2015 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 14:15 schreef p111 het volgende:
Mijn dochter heeft een Engelse stafford maar dat is een drama met andere honden, voor de rest een geweldige mensenhond.
Dat is inderdaad een ding met Amerikaanse Staffords en Staffordshire Bullterriers (Engelse Staffords). Net zo als een Cocker een jachthond is zijn Staffords ooit ontstaan als vechthond. Je moet je als eigenaar dus terdege realiseren dat deze honden best wel eens niet of slechts moeizaam met andere honden overweg kunnen. Mijn Stafford is 50/50 met andere honden. Sommige gaat wel, sommigen gaat ook absoluut niet. Ze luistert gelukkig goed en dus kan ze loslopen maar als ik tijdens het wandelen anderen tegen kom gaat ze gewoon even aan de lijn.

De beschrijving van "mensenhond" is ook een voltreffer. Het zijn echte mensenvrienden en hebben veel meer behoefte aan contact met mensen dan aan contact met honden.
p111
 p111 - dinsdag 21 juli 2015 - 15:00   quote  deeplink  
Klopt op straat gaat iedereen met een hond 100 meter verder lopen en kijken ze je aan wat moet je met zo,n hond, maar ik heb zelf andere rassen gehad o.a een duitse herder een geweldige hond maar geeneen hond die ik heb gekend/gehad is zo geweldig met kinderen en mensen als die stafford.
p111
 p111 - dinsdag 21 juli 2015 - 15:00   quote  deeplink  
Klopt op straat gaat iedereen met een hond 100 meter verder lopen en kijken ze je aan wat moet je met zo,n hond, maar ik heb zelf andere rassen gehad o.a een duitse herder een geweldige hond maar geeneen hond die ik heb gekend/gehad is zo geweldig met kinderen en mensen als die stafford.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 21 juli 2015 - 16:09   quote  deeplink  
morgen staat de oefenwedstrijd

AS Saint-Étienne - AJAX

op het programma. Weet iemand waar dit wordt uitgezonden?
remco k
 remco k - dinsdag 21 juli 2015 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 16:09 schreef Ronald 1960 het volgende:
morgen staat de oefenwedstrijd

AS Saint-Étienne - AJAX

op het programma. Weet iemand waar dit wordt uitgezonden?
Fox half acht..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juli 2015 door remco k --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 21 juli 2015 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 16:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Fox half acht..
Thanks Remco ;-)
Eide
 Eide - woensdag 22 juli 2015 - 05:54   quote  deeplink  
De generale repetitie voor Rapid Wien. Ik hoop een Ajax te zien wat effectiever is dan we zagen tegen Wolfsburg.
p111
 p111 - woensdag 22 juli 2015 - 08:54   quote  deeplink  
Als ze net zo spelen als tegen Wolfsburg ben ik tevreden alleen de kansen afmaken maar op zich was het prima wedstrijd van Ajax.
p111
 p111 - woensdag 22 juli 2015 - 08:54   quote  deeplink  
Als ze net zo spelen als tegen Wolfsburg ben ik tevreden alleen de kansen afmaken maar op zich was het prima wedstrijd van Ajax.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 22 juli 2015 - 09:19   quote  deeplink  
Sanogo gaat er 4 inleggen vanavond 😄
jordyw
 jordyw - woensdag 22 juli 2015 - 09:25   quote  deeplink  
Ik verwacht een 2-1 overwinning, gelijkwaardige tegenstander en dus een uistekende krachtmeting. Het is een Franse ploeg, daarom zal het leuk zijn dat Sanogo gaat spelen en wij zijn allemaal benieuwd naar hem. Waarschijnlijk hebben die gasten twee beren centraal achterin en dan komt Milik niet erg uit de verf.....

Hopen jullie ook op dezelfde opstelling? Ik wel, als nu niet Younes speelt en Gudelj/Heitinga wel dan gaat dat geruil nu al beginnen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oefencampagne 2015









0.0113921