BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oefencampagne 2015

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 juli 2015 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 21:53 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Volgens mij schrijft niemand hier hem af.....verhuur periode prima
Vind het allemaal zo makkelijk zeiken over een jochie van 17/18 die blijkbaar nog niet klaar was voor een grote club als Ajax. Hopelijk pikt hij het op maar vind het een beetje jammer.
Ik voorspel hem een grote toekomst als hij zich in gaat zetten.
Loetje
 Loetje - vrijdag 24 juli 2015 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 21:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vind het gewoon nog te vroeg om hem al af te schrijven. Op de meeste goede voetballers zit een kop. Hij zal er wel 100% voor moeten gaan bij Ajax anders gaat hij via de achterdeur weg.
Dat zegt niemand. Gaat erom dat hij moet beteren en hij is niet voor niets verhuurd in plaats van verkocht
Loetje
 Loetje - vrijdag 24 juli 2015 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 21:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vind het allemaal zo makkelijk zeiken over een jochie van 17/18 die blijkbaar nog niet klaar was voor een grote club als Ajax. Hopelijk pikt hij het op maar vind het een beetje jammer.
Ik voorspel hem een grote toekomst als hij zich in gaat zetten.
Welkom in het profvoetbal. Leven als een prof betekent hard werken!
Eide
 Eide - vrijdag 24 juli 2015 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 21:54 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Gaat om kwaliteit en niet om houding toch?
Natuurlijk gaat het ook om houding. Professionaliteit, betrouwbaarheid en inzet zijn toch basiselementen die je van elke prof voetballer mag verwachten?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juli 2015 door Eide --
Eide
 Eide - vrijdag 24 juli 2015 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 21:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vind het allemaal zo makkelijk zeiken over een jochie van 17/18 die blijkbaar nog niet klaar was voor een grote club als Ajax. Hopelijk pikt hij het op maar vind het een beetje jammer.
Ik voorspel hem een grote toekomst als hij zich in gaat zetten.
Dat laatste inderdaad. Hij moet in z'n instelling nu ook eens een professional worden. En als dat gebeurt gaat het helemaal goed komen met hem.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 25 juli 2015 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 23:29 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat laatste inderdaad. Hij moet in z'n instelling nu ook eens een professional worden. En als dat gebeurt gaat het helemaal goed komen met hem.
Klopt en ik blijf erbij dat hij de spits met de meeste potentie is die er bij Ajax rondloopt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 juli 2015 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 21:41 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Tja, wie moeten we ruilen voor jou dan ;-)
Ene B! Rest vul je zelf maar in!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 juli 2015 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 21:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vind het allemaal zo makkelijk zeiken over een jochie van 17/18 die blijkbaar nog niet klaar was voor een grote club als Ajax. Hopelijk pikt hij het op maar vind het een beetje jammer.
Ik voorspel hem een grote toekomst als hij zich in gaat zetten.
Als je, zoals zijn gedrag al aangeeft, graag gezien wil worden als een grote meneer dan moet je jezelf daar ook naar gedragen!! Blijkbaar kost hem dat heel veel moeite. Er zijn jongetjes vroeger in het profvoetbal terecht gekomen die er wel direct stonden. Zoals Loetje al aangeeft is dat onderdeel van je bestaan als profvoetballer! Echter dacht Zivkovic daar toch iets te laconiek over.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 juli 2015 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 21:54 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Haha nono heb heus wel wedstrijden van jong gezien hoor.
Gaat om kwaliteit en niet om houding toch? Als Zivkovic serieus wordt want ja dat waren wij al wel toen we 17/18 jaar waren dan zul je zien dat Zivkovic verder komt dan Millik daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.
Nee inderdaad man, heel dom van mij te denken dat je met een kut instelling inderdaad ver komt in het voetbal! Genoeg voorbeelden van gasten die prima konden voetballen maar door hun instelling inderdaad niet erg ver zijn gekomen dan clubhoppen!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2015 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 juli 2015 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 22:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Welkom in het profvoetbal. Leven als een prof betekent hard werken!
Inderdaad Loetje, met alleen een beetje leuk voetballen ga je het niet redden!! Clubs, trainers en fans kunnen je maken maar ook net zo keihard weer breken als je instelling kut is!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 juli 2015 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 20:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Dit is niet naar jou bedoeld maar in het algemeen..

Jij weet net zo goed als ik dat bij Ajax spelers heel vaak veel te snel worden afgeschreven en later laten zien wel degelijk heel goed te zijn..
Inderdaad, doe ik ook aan mee. Zo vond ik Blind echt een dramatische linksback! Nog steeds eigenlijk! ;-)

Maar er is 1 speler in wie ik het echt niet meer ga zien bij dit Ajax en die bekend stond of staat als een groot talent en dat is Andersen. Ik denk en vermoed gewoon dat hij te licht is voor een profclub. Natuurlijk hoop ik dat ik het mis heb, maar mijn vermoeden spreekt anders!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 juli 2015 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 20:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat dit in de communicatie zit.. En anders moet het bestuur geëvalueerd worden.
Spoedvergadering????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2015 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - zaterdag 25 juli 2015 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 11:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad Loetje, met alleen een beetje leuk voetballen ga je het niet redden!! Clubs, trainers en fans kunnen je maken maar ook net zo keihard weer breken als je instelling kut is!!
Of je kwaliteit enorm overschat.... Ook wel veel voorkomende problemen vind ik
Loetje
 Loetje - zaterdag 25 juli 2015 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 11:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Spoedvergadering????
Daar is dan de RvC toch voor denk ik?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2015 door Loetje --
Eide
 Eide - zaterdag 25 juli 2015 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 11:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Spoedvergadering????
Meer kwaliteit, dat riep ik 37 jaar geleden al1
Pietje
 Pietje - zaterdag 25 juli 2015 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 11:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Als je, zoals zijn gedrag al aangeeft, graag gezien wil worden als een grote meneer dan moet je jezelf daar ook naar gedragen!! Blijkbaar kost hem dat heel veel moeite. Er zijn jongetjes vroeger in het profvoetbal terecht gekomen die er wel direct stonden. Zoals Loetje al aangeeft is dat onderdeel van je bestaan als profvoetballer! Echter dacht Zivkovic daar toch iets te laconiek over.
Op zich heb je natuurlijk gelijk, maar wel ben ik het met Hummel eens, dat zijn jonge leeftijd hem ook parten speelt. Niet iedere jongere is op die leeftijd jongvolwassen. Ik heb het al eerder geschreven: ik ben ervaringsdeskundige. Mijn dochter was al vroeg volwassen, zo rond de 17/18 jaar, mijn zoon echter, werd dat pas na zijn 25e... Ik vind dat we niet te snel moeten oordelen over Richairo Zivkovic. Hij heeft fouten gemaakt en is daar terecht op gewezen door de trainers van Ajax, maar ook door zijn familie. Geloof me, het gaat goed komen met hem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2015 door Pietje --
Pietje
 Pietje - zaterdag 25 juli 2015 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 15:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hij heeft genoeg kansen gehad bij jong Ajax en ook daar schitterde hij vaker niet dan wel. En incluis zijn gedrag is het ook niet raar dat Ajax voor verhuur heeft gekozen. Iets waar zelfs zijn familie en zaakwaarnemer van balen.
Absoluut waar, maar ik vermoed dat zijn leeftijd en het milieu waarin hij is opgegroeid hem wat in de weg zitten. Laten we alsjeblieft nog wat geduld met hem hebben. Hij is pas 18 jaar.
Pietje
 Pietje - zaterdag 25 juli 2015 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 15:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Volgens mij was hij topscoorder van jong Ajax hoor. Hij heeft meer potentie dan Milik hoor.
Hopelijk komt het er snel uit.
Nu denk ik toch echt dat jij Arek Milik wat onderschat.
Pietje
 Pietje - zaterdag 25 juli 2015 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 15:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Millik niet gebracht wat verwacht werd. Volgens mij zijn er juist heel veel mensen wel tevreden over Millik, maar vind men tegelijk dat ie nog wel wat zaken moet verbeteren..
+ 1
Pietje
 Pietje - zaterdag 25 juli 2015 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 19:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Misschien is het dan handig om eerst de wedstrijden van Jong Ajax te volgen, want behoudens zijn doelpunten was het vrij weinig!
Joh, daar heb ik helemaal geen tijd voor om nog meer voetbal te kijken. Dan krijg ik ruzie thuis. Maar ik geloof jullie direct hoor. Ik keek en kijk alleen naar de statistieken en die zijn gewoon goed. Volgens mij heeft hij rond de 20 wedstrijden gespeeld (door schorsingen en selectie voor Ajax-1 heeft hij niet alle wedstrijden meegedaan) en toch 18 keer gescoord.
Pietje
 Pietje - zaterdag 25 juli 2015 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 19:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee Pietje, zijn familie en zijn zaakwaarnemer hebben op hem ingesproken en pas toen is hij de fout bij zichzelf gaan zoeken! Dus kan je stellen dat hij zelf totaal nog niet volwassen is en nog precies moet worden voorgekauwd wat goed en niet goed is!!
Mijn zoon was rond die leeftijd óók nog niet volwassen. Sommige kinderen hebben dat nu eenmaal. Waarschijnlijk Zivkovic dus ook. Maar nu heeft Zivko toegegeven dat de fout bij hem ligt en niet bij Ajax. Dan ben je op de goede weg.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 juli 2015 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 14:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Mijn zoon was rond die leeftijd óók nog niet volwassen. Sommige kinderen hebben dat nu eenmaal. Waarschijnlijk Zivkovic dus ook. Maar nu heeft Zivko toegegeven dat de fout bij hem ligt en niet bij Ajax. Dan ben je op de goede weg.
Tja, tijd zal het leren! Ik ben er niet rouwig om, ben namelijk helemaal niet zo gecharmeerd van hem!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 juli 2015 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 14:03 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nu denk ik toch echt dat jij Arek Milik wat onderschat.
Ik weet het wel zeker!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 juli 2015 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 11:55 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daar is dan de RvC toch voor denk ik?
Maar waar is de RvC op dit forum dan?????
Pietje
 Pietje - zaterdag 25 juli 2015 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 14:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja, tijd zal het leren! Ik ben er niet rouwig om, ben namelijk helemaal niet zo gecharmeerd van hem!
Inderdaad, laten we maar afwachten. Ik ben echter wel zeer gecharmeerd van hem. Ik heb het sterke vermoeden, dat we veel plezier aan hem gaan beleven.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 juli 2015 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 15:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

Inderdaad, laten we maar afwachten. Ik ben echter wel zeer gecharmeerd van hem. Ik heb het sterke vermoeden, dat we veel plezier aan hem gaan beleven.
Laten we dan maar hopen dat ik het mis heb! ;-)
Pietje
 Pietje - zaterdag 25 juli 2015 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 15:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Laten we dan maar hopen dat ik het mis heb! ;-)
Hahaha. Is goed, vriend!
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 25 juli 2015 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 14:03 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nu denk ik toch echt dat jij Arek Milik wat onderschat.
Hoezo omdat ik vind dat Zivkovic meer potentie heeft?
Millik heeft een goed schot maar verder vind ik hem (nog) niet zo bijzonder.
Moet je er dan wel bij vertellen dat hij in ieder geval beter meevoetbalt dan Siggie maar dat is niet heel moeilijk.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 25 juli 2015 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 14:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja, tijd zal het leren! Ik ben er niet rouwig om, ben namelijk helemaal niet zo gecharmeerd van hem!
Nee maar dat wisten we al.. Maar jij kijkt dan ook alleen naar de persoon.
Loetje
 Loetje - zaterdag 25 juli 2015 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 15:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar waar is de RvC op dit forum dan?????
Gehehehe,

NENAM, REMCO!!!! Aan het werk!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 25 juli 2015 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 20:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gehehehe,

NENAM, REMCO!!!! Aan het werk!
Remco boycot de vergaderingen die ik beleg....Pietje heeft nooit tijd en Eide gaat liever met zijn hond wandelen....Warrior schijnt een grieks eiland te hebben gekocht (waarvan weet ik niet)...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 juli 2015 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 17:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee maar dat wisten we al.. Maar jij kijkt dan ook alleen naar de persoon.
Nee nono, ik kijk naar het totaalplaatje en onderdeel van het totaalplaatje is ook het gedrag en zijn inzet!! En dat zijn 2 minpunten van Zivkovic, waarvan ik echt niet het gevoel heeft dat dit komend seizoen allemaal goed gaat vallen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2015 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 juli 2015 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 20:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Remco boycot de vergaderingen die ik beleg....Pietje heeft nooit tijd en Eide gaat liever met zijn hond wandelen....Warrior schijnt een grieks eiland te hebben gekocht (waarvan weet ik niet)...
Daarvoor hoef je amper geld mee te nemen ouwe! ;-)
Pietje
 Pietje - zondag 26 juli 2015 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 20:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Remco boycot de vergaderingen die ik beleg....Pietje heeft nooit tijd en Eide gaat liever met zijn hond wandelen....Warrior schijnt een grieks eiland te hebben gekocht (waarvan weet ik niet)...
Haha. Nóóit tijd is ook weer wat overdreven...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 26 juli 2015 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 11:53 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Nóóit tijd is ook weer wat overdreven...
Misschien overdreven maar eigenlijk wel kloppend! ;-)
Pietje
 Pietje - zondag 26 juli 2015 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 12:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Misschien overdreven maar eigenlijk wel kloppend! ;-)
Hahaha. Nou ja, je kunt beter wat te doen hebben, dan achter de geraniums zitten zoals een buurman, twee huizen verder. Een oud-militair met groot verlof sinds zijn 55e (hij is inmiddels 71 jaar) en die drie keer per week z'n auto wast. De andere dagen staat hij voor z'n raam naar zijn auto te kijken of vaak jongetjes wegjaagt die in het straatje aan het voetballen zijn. Dan komen ze kennelijk iets te dicht bij z'n auto... Ik heb hem al diverse keren "uitgenodigd" om te komen helpen bij de voedselbank, maar daar heeft hij geen zin in. Zijn vrouw ergert zich groen en geel aan haar kerel.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 26 juli 2015 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 21:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee nono, ik kijk naar het totaalplaatje en onderdeel van het totaalplaatje is ook het gedrag en zijn inzet!! En dat zijn 2 minpunten van Zivkovic, waarvan ik echt niet het gevoel heeft dat dit komend seizoen allemaal goed gaat vallen!
Je mag me pas nono noemen als hij ook bij Willem 2 flopt..
Ok hij heeft er een beetje met de pet naar gegooid maar toch nog vaak zat gescoord.
Sigthorsson op blijven stellen die niet presteerde is dan ook gewoon een belediging.
Jammer dat je je niet kan inleven in een jongen die dacht dat hij er al was na zijn wedstrijden in Groningen. Is gewoon een jong ventje die gewoon iets serieuzer moet worden.
Pietje
 Pietje - zondag 26 juli 2015 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 14:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je mag me pas nono noemen als hij ook bij Willem 2 flopt..
Ok hij heeft er een beetje met de pet naar gegooid maar toch nog vaak zat gescoord.
Sigthorsson op blijven stellen die niet presteerde is dan ook gewoon een belediging.
Jammer dat je je niet kan inleven in een jongen die dacht dat hij er al was na zijn wedstrijden in Groningen. Is gewoon een jong ventje die gewoon iets serieuzer moet worden.
Ik ben het absoluut met je eens, Hummel. Ook ik ben van mening dat er te negatief over Richairo Zivkovic wordt geschreven en gepraat. Er is een bekend spreekwoord: "het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen". In zijn tijd bij FC Groningen werd hij de hemel ingeprezen, terwijl hij toen pas 16 jaar jong was. Er zijn legio voorbeelden van kinderen (dat was hij toen en is hij in mijn ogen nog steeds een beetje!) die op die leeftijd gekke dingen doen, "lekker" recalcitrant gedrag vertonen, schijt aan alles en iedereen hebben. Het is aan ouderen om dat soort kinderen weer in het gareel te krijgen. En daar zijn de volwassenen rond hem op dit moment nadrukkelijk mee bezig. Ik vind het een uitstekend teken, dat Richairo nu eindelijk heeft toegegeven dat het wel degelijk aan hemzelf heeft gelegen. Dit gegeven plus een jaartje in de luwte bij Willem II (met een prima vaderlijke trainer), zal hem goed doen. Ik ben er heilig van overtuigd dat Ajax na het komende seizoen een fantastische spits tot zijn beschikking krijgt.
remco k
 remco k - zondag 26 juli 2015 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 14:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je mag me pas nono noemen als hij ook bij Willem 2 flopt..
Ok hij heeft er een beetje met de pet naar gegooid maar toch nog vaak zat gescoord.
Sigthorsson op blijven stellen die niet presteerde is dan ook gewoon een belediging.
Jammer dat je je niet kan inleven in een jongen die dacht dat hij er al was na zijn wedstrijden in Groningen. Is gewoon een jong ventje die gewoon iets serieuzer moet worden.
Natuurlijk waren er momenten dat ie afgelopen seizoen eens wel bij de selectie had kunnen en zelf wel moeten zitten..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 26 juli 2015 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 14:43 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het absoluut met je eens, Hummel. Ook ik ben van mening dat er te negatief over Richairo Zivkovic wordt geschreven en gepraat. Er is een bekend spreekwoord: "het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen". In zijn tijd bij FC Groningen werd hij de hemel ingeprezen, terwijl hij toen pas 16 jaar jong was. Er zijn legio voorbeelden van kinderen (dat was hij toen en is hij in mijn ogen nog steeds een beetje!) die op die leeftijd gekke dingen doen, "lekker" recalcitrant gedrag vertonen, schijt aan alles en iedereen hebben. Het is aan ouderen om dat soort kinderen weer in het gareel te krijgen. En daar zijn de volwassenen rond hem op dit moment nadrukkelijk mee bezig. Ik vind het een uitstekend teken, dat Richairo nu eindelijk heeft toegegeven dat het wel degelijk aan hemzelf heeft gelegen. Dit gegeven plus een jaartje in de luwte bij Willem II (met een prima vaderlijke trainer), zal hem goed doen. Ik ben er heilig van overtuigd dat Ajax na het komende seizoen een fantastische spits tot zijn beschikking krijgt.
Nou ja hoop ook dat hij volwassen wordt na een jaartje Willem 2.
Ik zie in hem echt een potentiele topper. Sterk in de duels en een neusje voor de goal.
Wordt een leuk seizoen met al die Ajacieden in de eredivie. Menig, Becker, Ligeon, Zivkovic ect.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 26 juli 2015 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 15:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk waren er momenten dat ie afgelopen seizoen eens wel bij de selectie had kunnen en zelf wel moeten zitten..
Daarom en ik keur zijn gedrag echt niet goed alleen zijn er door beide kampen wat foutjes gemaakt. En aangezien er niemand groter als Ajax trek Zivkovic aan het kortste eind.
Pietje
 Pietje - zondag 26 juli 2015 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 15:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nou ja hoop ook dat hij volwassen wordt na een jaartje Willem 2.
Ik zie in hem echt een potentiele topper. Sterk in de duels en een neusje voor de goal.
Wordt een leuk seizoen met al die Ajacieden in de eredivie. Menig, Becker, Ligeon, Zivkovic ect.
Als al die Ajacieden bij die andere clubs het ons maar niet al te lastig gaan maken ;-)
Eide
 Eide - zondag 26 juli 2015 - 15:57   quote  deeplink  
Even terug naar de voorbereiding. Ik kan niet zeggen dat ik overloop van vertrouwen voor de duels tegen Rapid Wien. Ajax oogde in de voorbereiding degelijk maar aanvallend vaak nog onmachtig. Ik ben niet bepaald een negativeling maar tenzij Ajax veel makkelijker goals gaat maken wordt het gewoon lastig.
Pietje
 Pietje - zondag 26 juli 2015 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 15:57 schreef Eide het volgende:
Even terug naar de voorbereiding. Ik kan niet zeggen dat ik overloop van vertrouwen voor de duels tegen Rapid Wien. Ajax oogde in de voorbereiding degelijk maar aanvallend vaak nog onmachtig. Ik ben niet bepaald een negativeling maar tenzij Ajax veel makkelijker goals gaat maken wordt het gewoon lastig.
Ik deel je angst!
Wat ik hier al eerder schreef, het viel mij namelijk ook al op, dat Ajax alleen maar tegen grotere clubs heeft geoefend, om bijvoorbeeld wat automatisme erin te brengen. Het zal wel te maken hebben met de kortere voorbereidingstijd i.v.m. voorronde CL. En inderdaad, het verzilveren van de kansen tijdens die oefenwedstrijden bleek vaak erg lastig. Ik haat die voorrondes zo vreselijk vroeg in het seizoen.
riveco
 riveco - zondag 26 juli 2015 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 14:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je mag me pas nono noemen als hij ook bij Willem 2 flopt..
Ok hij heeft er een beetje met de pet naar gegooid maar toch nog vaak zat gescoord.
Sigthorsson op blijven stellen die niet presteerde is dan ook gewoon een belediging.
Jammer dat je je niet kan inleven in een jongen die dacht dat hij er al was na zijn wedstrijden in Groningen. Is gewoon een jong ventje die gewoon iets serieuzer moet worden.
Je mag slecht gedrag nooit belonen, zo is het met voetbal en ook met kinderen. Hij kan echt wel wat, maar moet bij gestuurd worden. ( ook al is ie nog zo jong )
riveco
 riveco - zondag 26 juli 2015 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 15:57 schreef Eide het volgende:
Even terug naar de voorbereiding. Ik kan niet zeggen dat ik overloop van vertrouwen voor de duels tegen Rapid Wien. Ajax oogde in de voorbereiding degelijk maar aanvallend vaak nog onmachtig. Ik ben niet bepaald een negativeling maar tenzij Ajax veel makkelijker goals gaat maken wordt het gewoon lastig.
Nou, ik denk dat het wel mee valt, Ik zag vaak genoeg 3 tot 4 man in de 16. Al hoop ik dat het bij Rapid niet zulke beulen zijn haha.
Pietje
 Pietje - zondag 26 juli 2015 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 17:12 schreef riveco het volgende:

[..]

Je mag slecht gedrag nooit belonen, zo is het met voetbal en ook met kinderen. Hij kan echt wel wat, maar moet bij gestuurd worden. ( ook al is ie nog zo jong )
Daar zijn ze dan ook volop mee bezig. "Strakjes" heb je dan ook alleen nog maar winnaars!
Eide
 Eide - zondag 26 juli 2015 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 17:17 schreef riveco het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat het wel mee valt, Ik zag vaak genoeg 3 tot 4 man in de 16. Al hoop ik dat het bij Rapid niet zulke beulen zijn haha.
Maar in de laatste 2 oefenwedstrijden ook maar 1 goal. Wel een redelijk aanvallend Ajax maar aanvallend niet bepaald effectief.
Pietje
 Pietje - zondag 26 juli 2015 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 17:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Maar in de laatste 2 oefenwedstrijden ook maar 1 goal. Wel een redelijk aanvallend Ajax maar aanvallend niet bepaald effectief.
Weet jij, of heb je een vermoeden, waarom Ajax niet tegen amateurclubs heeft geoefend? Zo kun je namelijk aardig wat automatismen in je spel brengen, anders dan tegen grotere clubs. Ook kun je je zelfvertrouwen aardig opkrikken.
Eide
 Eide - zondag 26 juli 2015 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 17:38 schreef Pietje het volgende:

[..]

Weet jij, of heb je een vermoeden, waarom Ajax niet tegen amateurclubs heeft geoefend? Zo kun je namelijk aardig wat automatismen in je spel brengen, anders dan tegen grotere clubs. Ook kun je je zelfvertrouwen aardig opkrikken.
Geen idde Piet. Ik weet ook niet of dat het is hoor. Maar ik vrees dat Rapid weer zo'n stugge verdedigende ploeg zal blijken...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oefencampagne 2015









0.0265340