BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oefencampagne 2015

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 23 juli 2015 - 18:23   quote  deeplink  
"Ik vond Ajax gisteren een zeer aardige eerste helft spelen, maar in de tweede helft was het kommer en kwel. Maar kan iemand mij uitleggen waarom de Boer voor "linksbuiten" Milik heeft gekozen? Die jongen is een pure spits. Ik moest ineens weer denken aan Sightórsson op "elf"."

In de 2e helft deden de Fransen er een schepje bovenop. En daarmee werd het een andere wedstrijd. De Boer is en blijft eigenwijs. Dat verander je niet!
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 23 juli 2015 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 14:55 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb toch echt nog steeds veel vertrouwen in Arek Milik. Hij schiet makkelijk. En met een beetje goede wil had hij er gisteren ook twee in het netje gelegd. Het is dat die Franse doelman de bal uit de hoeken ranselde. Toegegeven, Milik speelde gisteren niet zijn allerbeste wedstrijd, maar hij had ook weinig geluk met zijn doelpogingen. Komt goed :-)
Je kunt zijn bijdrage en functioneren op verschillende manieren beoordelen. Speelde niet op zijn eigen positie, is niet zijn fout. Zijn speelwijze komt in dit soort wedstrijden nooit goed uit de verf. Ik vind dat je dat de Boer meer kan aanrekenen dan aan hem zelf.

Daarom blijf ik van mening dat Ajax een andere spits hadden moeten aantrekken naast hem en zelfs als 1ste spits. Je moet als Ajax juist de lat hoger willen leggen!
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 23 juli 2015 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 15:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Millik niet gebracht wat verwacht werd. Volgens mij zijn er juist heel veel mensen wel tevreden over Millik, maar vind men tegelijk dat ie nog wel wat zaken moet verbeteren..
Mijn kritiek ligt niet op Milik, wel goed lezen Remco en niet opnieuw mijn woorden verdraaien. Mijn kritiek ligt juist op de spits die ze naast hem gekocht hebben. Dat vind ik een verkeerde keuze. Ik had mijn keuze laten vallen op een spits die het in de afgelopen 2 jaar beter heeft gedaan. En ja dat kost dan zeker meer, maar nu heb je opnieuw niks voor teveel geld.
Loetje
 Loetje - donderdag 23 juli 2015 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 18:23 schreef Bobby1972 het volgende:
"Ik vond Ajax gisteren een zeer aardige eerste helft spelen, maar in de tweede helft was het kommer en kwel. Maar kan iemand mij uitleggen waarom de Boer voor "linksbuiten" Milik heeft gekozen? Die jongen is een pure spits. Ik moest ineens weer denken aan Sightórsson op "elf"."

In de 2e helft deden de Fransen er een schepje bovenop. En daarmee werd het een andere wedstrijd. De Boer is en blijft eigenwijs. Dat verander je niet!
Je zit er weer naast. Milik stond er maar heel even om zijn minuutjes te maken, waar het immers over gaat in de voorbereiding.

Saint Entienne speelde ook de 2e helft niet beter. Maar Ajax wisselde veel en kwam daardoor uit het ritme. De goal van Saint Etienne kwam ook volstrekt uit de lucht vallen, letterlijk en figuurlijk.
Loetje
 Loetje - donderdag 23 juli 2015 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 18:28 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Je kunt zijn bijdrage en functioneren op verschillende manieren beoordelen. Speelde niet op zijn eigen positie, is niet zijn fout. Zijn speelwijze komt in dit soort wedstrijden nooit goed uit de verf. Ik vind dat je dat de Boer meer kan aanrekenen dan aan hem zelf.

Daarom blijf ik van mening dat Ajax een andere spits hadden moeten aantrekken naast hem en zelfs als 1ste spits. Je moet als Ajax juist de lat hoger willen leggen!
Nogmaals, Milik speelde enkele minuten op de flank.
Loetje
 Loetje - donderdag 23 juli 2015 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 18:31 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Mijn kritiek ligt niet op Milik, wel goed lezen Remco en niet opnieuw mijn woorden verdraaien. Mijn kritiek ligt juist op de spits die ze naast hem gekocht hebben. Dat vind ik een verkeerde keuze. Ik had mijn keuze laten vallen op een spits die het in de afgelopen 2 jaar beter heeft gedaan. En ja dat kost dan zeker meer, maar nu heb je opnieuw niks voor teveel geld.
Hoezo heb je niks dan? Vanuit welk feit blijkt dat Milik een miskoop is en dat Sanogo het nietgaat maken? Je praat jezelf zo enorm tegen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juli 2015 door Loetje --
Loetje
 Loetje - donderdag 23 juli 2015 - 19:58   quote  deeplink  
Bobby, dit zijn pas feiten, 29 duels voor Ajax en 22 goals. Pfoh wat een miskoop....
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 23 juli 2015 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 19:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hoezo heb je niks dan? Vanuit welk feit blijkt dat Milik een miskoop is en dat Sanogo het nietgaat maken? Je praat jezelf zo enorm tegen!
Beter lezen Loetje. Ik vind Milik een prima speler. En wat ik reeds zei; gisteren stond hij op de verkeerde positie. Los van hem had ik liever een spits met meer kwaliteit en scorend vermogen gezien. En dat kost meer geld wat Ajax niet wil betalen. En ja ik heb mijn twijfels over Sanogo.
Loetje
 Loetje - donderdag 23 juli 2015 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 21:57 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Beter lezen Loetje. Ik vind Milik een prima speler. En wat ik reeds zei; gisteren stond hij op de verkeerde positie. Los van hem had ik liever een spits met meer kwaliteit en scorend vermogen gezien. En dat kost meer geld wat Ajax niet wil betalen. En ja ik heb mijn twijfels over Sanogo.
Beter schrijven bokworst!
Ze hadden toch niet genoeg kwaliteit en moeten meer uitgeven? Datgeen wat je zelfs na 165x posten vergeet! Milik heeft meer dan kwaliteit zat, meer dan! Systeem is alleen niet optimaal voor hem. En dan nog een keer... MILIK SPEELDE MAAR ENKELE MINUTEN OP LINKSBUITEN.

Je moet Sanogo eerst maar eens echt aan het werk zien om maar wat te roepen man
remco k
 remco k - donderdag 23 juli 2015 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 18:31 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Mijn kritiek ligt niet op Milik, wel goed lezen Remco en niet opnieuw mijn woorden verdraaien. Mijn kritiek ligt juist op de spits die ze naast hem gekocht hebben. Dat vind ik een verkeerde keuze. Ik had mijn keuze laten vallen op een spits die het in de afgelopen 2 jaar beter heeft gedaan. En ja dat kost dan zeker meer, maar nu heb je opnieuw niks voor teveel geld.
En dus heb je wel degelijk kritiek op millik. Die is namelijk voor een prikkie gehaald en behoorde afgelopen jaar tot de grootste talenten van Europa. En jij vraagt om een speler die meer geld kost. En dus vraag je om meer kwaliteit en dus is dat kritiek op millik.
remco k
 remco k - donderdag 23 juli 2015 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 21:57 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Beter lezen Loetje. Ik vind Milik een prima speler. En wat ik reeds zei; gisteren stond hij op de verkeerde positie. Los van hem had ik liever een spits met meer kwaliteit en scorend vermogen gezien. En dat kost meer geld wat Ajax niet wil betalen. En ja ik heb mijn twijfels over Sanogo.
Heb je gister überhaupt wel gekeken? Hij speelde namelijk gewoon als spits. Tot aan de wissels ergens rond de 60e minuut.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 24 juli 2015 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 21:57 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Beter lezen Loetje. Ik vind Milik een prima speler. En wat ik reeds zei; gisteren stond hij op de verkeerde positie. Los van hem had ik liever een spits met meer kwaliteit en scorend vermogen gezien. En dat kost meer geld wat Ajax niet wil betalen. En ja ik heb mijn twijfels over Sanogo.
Ik ken Loetje persoonlijk en die gozer kijkt werkelijk alles...ik word wel eens moe van hem als ik hem aan de telefoon heb (en hij van mij).
Loetje weet echt wel waar hij het over heeft net als Remco(die ken ik helaas persoonlijk niet).

Wat ik wil zeggen dat die 2 met meer argumenten aankomen dan jij met je herhaal patronen...losse flodders en gejammer
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 24 juli 2015 - 02:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 23:06 schreef remco k het volgende:

[..]

En dus heb je wel degelijk kritiek op millik. Die is namelijk voor een prikkie gehaald en behoorde afgelopen jaar tot de grootste talenten van Europa. En jij vraagt om een speler die meer geld kost. En dus vraag je om meer kwaliteit en dus is dat kritiek op millik.
Jouw interpretatie, ik blijf van mening dat Ajax meer kwaliteit nodig heeft in de breedte en voor het bereiken van de voorronde van de CL. Waarom zou je niet een speler kunnen halen die meer kwaliteiten heeft dan Milik? Milik is vorig seizoen een aantal keren geblesseerd geweest. Dan zie ik Sanogo niet direct voldoende kwaliteit in huis hebben omdat gat op te vullen. Je moet juist verder kijken.....
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 24 juli 2015 - 02:20   quote  deeplink  
Ik ga het eens anders verwoorden, wat als Ajax nu straks niet de groepsfase van de CL haalt. Is het dan gewoon jammer en het had niet anders gekund of had Ajax toch meer kwaliteit in huis moeten halen.

Wanneer Ajax opnieuw geen kampioen wordt, is het dan opnieuw ja dat kan gebeuren of heeft Ajax er niet voldoende aan gedaan om wel kampioen te worden. Zijn de mensen die Ajax dan leiden toereikend en de juiste mensen op hun plek?
Loetje
 Loetje - vrijdag 24 juli 2015 - 03:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 02:20 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik ga het eens anders verwoorden, wat als Ajax nu straks niet de groepsfase van de CL haalt. Is het dan gewoon jammer en het had niet anders gekund of had Ajax toch meer kwaliteit in huis moeten halen.

Wanneer Ajax opnieuw geen kampioen wordt, is het dan opnieuw ja dat kan gebeuren of heeft Ajax er niet voldoende aan gedaan om wel kampioen te worden. Zijn de mensen die Ajax dan leiden toereikend en de juiste mensen op hun plek?
Anders maar weer op hetzelfde neerkomen!

Fischer, Klaassen, Bazoer, Veltman, Cillessen en Sinkgraven zouden veel clubs hier in NL willen hebben jongen. Jij moet de realiteit eens onder ogen zien. Wij kunnen te top niet halen, wij moeten de subtop halen. A la Basel. Subtoppers al vroeg in huis halen, want eenmaal op dat niveau KUNNEN WIJ HET NIET BETALEN!! En moeten we ze al op tijd halen. Dat zijn de eerdergenoemde spelers. En daar hoort Milik ook bij. Voller had zelfs al aangegeven spijt te hebben dat ze hem hebben laten gaan! Dus kap een keer met janken
Loetje
 Loetje - vrijdag 24 juli 2015 - 03:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 02:17 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Jouw interpretatie, ik blijf van mening dat Ajax meer kwaliteit nodig heeft in de breedte en voor het bereiken van de voorronde van de CL. Waarom zou je niet een speler kunnen halen die meer kwaliteiten heeft dan Milik? Milik is vorig seizoen een aantal keren geblesseerd geweest. Dan zie ik Sanogo niet direct voldoende kwaliteit in huis hebben omdat gat op te vullen. Je moet juist verder kijken.....
Niet sterk in de breedte zegt ie gewoon,
Een bank straks met Boer, Heitinga, Viergever of VD/Hoorn, Gudelj, Serero, Younes en Sanogo... Over breedte gesproken... Daar mag PSV van dromen man! Irriteer me zo scheel aan je. Elke post klopt gewoon totaal niet van je

En dan vergeet ik Van Rhijn nog

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juli 2015 door Loetje --
remco k
 remco k - vrijdag 24 juli 2015 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 02:17 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Jouw interpretatie, ik blijf van mening dat Ajax meer kwaliteit nodig heeft in de breedte en voor het bereiken van de voorronde van de CL. Waarom zou je niet een speler kunnen halen die meer kwaliteiten heeft dan Milik? Milik is vorig seizoen een aantal keren geblesseerd geweest. Dan zie ik Sanogo niet direct voldoende kwaliteit in huis hebben omdat gat op te vullen. Je moet juist verder kijken.....
En weer gelul in de ruimte..
Eide
 Eide - vrijdag 24 juli 2015 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 02:17 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Waarom zou je niet een speler kunnen halen die meer kwaliteiten heeft dan Milik?
Eerst eens naar Arek Milik kijken. Allereerst moeten we niet vergeten dat Milik een vaste waarde is in het Poolse nationale elftal. Hij debuteerde op 18-jarige leeftijd nadat hij op 17-jarige leeftijd in de Poolse competitie debuteerde. Op nog altijd 18-jarige leeftijd werd hij door een Duitse topploeg aangetrokken waar hij, door de concurrentie, op de bank belandde.

Milik is nu pas 21 jaar. Op 20-jarige leeftijd scoorde hij 23 goals in 34 wedstrijden voor Ajax. Bij Polen staat zijn teller op 7 goals in 17 wedstrijden. Dit zijn fenomenale statistieken voor een jonge speler.

Milik is nog vreselijk jong. Ik heb het idee dat velen dat vergeten, hij oogt ook geen 21. Maar hij is echt nog een jonkie. Die Sanogo is 22, zomaar even ter vergelijking...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juli 2015 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 juli 2015 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 15:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Volgens mij was hij topscoorder van jong Ajax hoor. Hij heeft meer potentie dan Milik hoor.
Hopelijk komt het er snel uit.
Knap dat jij kan zien dat hij meer potentie heeft dan Milik??? Ik zie het er niet in! Daarnaast moet die gozer echt nog heel, heel, heel veel leren en vooral zijn gedrag gaan aanpassen! Anders is het voor hem na aankomend seizoen al afgelopen bij Ajax.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 juli 2015 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 15:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Liep bijna 1 op 1 in de Jupiler league dat is gewoon goed hoor.
Jong Ajax draaide ook niet echt geweldig.
Perfect hoor, paar keer op de goede plek staan! Verder was het weinig wat hij liet zien in de wedstrijden. Raad je aan anders alle wedstrijden van Jong Ajax even terug te kijken!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 juli 2015 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 14:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Knap dat jij kan zien dat hij meer potentie heeft dan Milik??? Ik zie het er niet in! Daarnaast moet die gozer echt nog heel, heel, heel veel leren en vooral zijn gedrag gaan aanpassen! Anders is het voor hem na aankomend seizoen al afgelopen bij Ajax.
Man stel je niet zo aan met zijn gedrag. 2x te laat en hij heeft al aangegeven dat dat dom was. Millik vind ik niet bijzonder hoor..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 juli 2015 - 14:33   quote  deeplink  


Die jongen heeft prima goals gemaakt hoor..
Pietje
 Pietje - vrijdag 24 juli 2015 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 08:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Eerst eens naar Arek Milik kijken. Allereerst moeten we niet vergeten dat Milik een vaste waarde is in het Poolse nationale elftal. Hij debuteerde op 18-jarige leeftijd nadat hij op 17-jarige leeftijd in de Poolse competitie debuteerde. Op nog altijd 18-jarige leeftijd werd hij door een Duitse topploeg aangetrokken waar hij, door de concurrentie, op de bank belandde.

Milik is nu pas 21 jaar. Op 20-jarige leeftijd scoorde hij 23 goals in 34 wedstrijden voor Ajax. Bij Polen staat zijn teller op 7 goals in 17 wedstrijden. Dit zijn fenomenale statistieken voor een jonge speler.

Milik is nog vreselijk jong. Ik heb het idee dat velen dat vergeten, hij oogt ook geen 21. Maar hij is echt nog een jonkie. Die Sanogo is 22, zomaar even ter vergelijking...
Daarnaast, Eide, heb ik Lewandowski -ook een Poolse international- na een interland horen zeggen, dat hij lyrisch is over Arek Milik. Hij voorspelt dat Milik een zeer grote gaat worden en daarbij doelde hij zeker niet over zijn lengte. Hij roemde de samenwerking met hem en hoe effectief hij is. Ik ben er trots op dat die speler DE spits van Ajax is.
Pietje
 Pietje - vrijdag 24 juli 2015 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 03:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Anders maar weer op hetzelfde neerkomen!

Fischer, Klaassen, Bazoer, Veltman, Cillessen en Sinkgraven zouden veel clubs hier in NL willen hebben jongen. Jij moet de realiteit eens onder ogen zien. Wij kunnen te top niet halen, wij moeten de subtop halen. A la Basel. Subtoppers al vroeg in huis halen, want eenmaal op dat niveau KUNNEN WIJ HET NIET BETALEN!! En moeten we ze al op tijd halen. Dat zijn de eerdergenoemde spelers. En daar hoort Milik ook bij. Voller had zelfs al aangegeven spijt te hebben dat ze hem hebben laten gaan! Dus kap een keer met janken
Je hebt helemaal gelijk Loetje. En naast al die spelers die jij noemt zijn er nog wel een aantal te noemen. Ajax heeft een fantastische selectie, waar je zonder meer kampioen mee moet kunnen worden. Een mooie taak voor de Boer en zijn secondanten om die prachtige spelers in vorm te krijgen en in vorm te houden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juli 2015 door Pietje --
remco k
 remco k - vrijdag 24 juli 2015 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 14:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Knap dat jij kan zien dat hij meer potentie heeft dan Milik??? Ik zie het er niet in! Daarnaast moet die gozer echt nog heel, heel, heel veel leren en vooral zijn gedrag gaan aanpassen! Anders is het voor hem na aankomend seizoen al afgelopen bij Ajax.
Iedereen lijkt te vergeten dat Millik verkozen werd tot de nummer 2 van de grootste talenten van Europa, dat is niet niks..

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/413714/milik-mist-op-een-haar-na-golden-boy-titel-verschil-met-winnaar-2-6-procent.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juli 2015 door remco k --
remco k
 remco k - vrijdag 24 juli 2015 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 14:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Man stel je niet zo aan met zijn gedrag. 2x te laat en hij heeft al aangegeven dat dat dom was. Millik vind ik niet bijzonder hoor..
Ik vind ivkovic totaal niet bijzonder tot nu toe.. Heb hem vrijwel iedere Jong Ajax wedstrijd gezien wat mogelijk was, en hij is me eigenlijk niet 1 keer echt positief opgevallen..
Pietje
 Pietje - vrijdag 24 juli 2015 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 15:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Iedereen lijkt te vergeten dat Millik verkozen werd tot de nummer 2 van de grootste talenten van Europa, dat is niet niks..

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/413714/milik-mist-op-een-haar-na-golden-boy-titel-verschil-met-winnaar-2-6-procent.html
Dat is waar, dat was ik alweer vergeten. Dan mag je trots zijn, dat je zo'n talent in je gelederen hebt.
remco k
 remco k - vrijdag 24 juli 2015 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 15:15 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is waar, dat was ik alweer vergeten. Dan mag je trots zijn, dat je zo'n talent in je gelederen hebt.
En zijn gemiddeldes liegen er ook niet om.. Voetballend vind ik hem nog wel wat te kort komen hoor. Ben ook geen fan van het type speler, maar met de juiste aanvoer kan hij wel exceleren. En als ie er 25 inlegt, wordt je al gauw fan he...:-)
Pietje
 Pietje - vrijdag 24 juli 2015 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 15:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind ivkovic totaal niet bijzonder tot nu toe.. Heb hem vrijwel iedere Jong Ajax wedstrijd gezien wat mogelijk was, en hij is me eigenlijk niet 1 keer echt positief opgevallen..
Ik heb Jong Ajax niet erg goed gevolgd, maar wel kijk ik naar de cijfers van Zivkovic. Als je er als spits 18 inprikt, en bovendien niet alle wedstrijden hebt gespeeld, dan heb je het best aardig gedaan. Daarom ben ik zo benieuwd naar zijn prestaties bij Willem II het komende seizoen. Willem II is een aanvallend ingestelde ploeg, dus hij zou zich moeten kunnen waarmaken.
Pietje
 Pietje - vrijdag 24 juli 2015 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 15:18 schreef remco k het volgende:

[..]

En zijn gemiddeldes liegen er ook niet om.. Voetballend vind ik hem nog wel wat te kort komen hoor. Ben ook geen fan van het type speler, maar met de juiste aanvoer kan hij wel exceleren. En als ie er 25 inlegt, wordt je al gauw fan he...:-)
Hahaha. Met 24 doelpunten ben ik ook al tevreden hoor.

Hij schiet gemakkelijk, is wendbaar, leergierig en ontzettend gretig. En nog jong!
riveco
 riveco - vrijdag 24 juli 2015 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 14:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Man stel je niet zo aan met zijn gedrag. 2x te laat en hij heeft al aangegeven dat dat dom was. Millik vind ik niet bijzonder hoor..
Zo ook knap dat jij weet dat hij maar 2x te laat was, en volgens mijn werd er hier ook druk gesproken toen niet snel genoeg de optie van koop werd gelicht. Milik heeft voor zijn eerste jaar bij Ajax gewoon goed gespeeld. waarom mag iemand van 7 miljoen wel een jaar wennen aan Ajax en een speler van 2 miljoen niet?
Loetje
 Loetje - vrijdag 24 juli 2015 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 14:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Man stel je niet zo aan met zijn gedrag. 2x te laat en hij heeft al aangegeven dat dat dom was. Millik vind ik niet bijzonder hoor..
Ik denk dat niet die 2 dingen uiteindelijk tot een verhuur hebben geleid. Zijn hele houding bij Jong Ajax op het veld was echt ronduit belachelijk. Sterker nog, hij mag zeer blij zijn dat ie volgend jaar nog welkom is
remco k
 remco k - vrijdag 24 juli 2015 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 15:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik denk dat niet die 2 dingen uiteindelijk tot een verhuur hebben geleid. Zijn hele houding bij Jong Ajax op het veld was echt ronduit belachelijk. Sterker nog, hij mag zeer blij zijn dat ie volgend jaar nog welkom is
Daar hoor je verder niemand over, hij mag uberhaubt van geluk spreken dat ie nog werd opgesteld bij Jong Ajax gezien zijn wedstrijd instelling..
Pietje
 Pietje - vrijdag 24 juli 2015 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 16:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar hoor je verder niemand over, hij mag uberhaubt van geluk spreken dat ie nog werd opgesteld bij Jong Ajax gezien zijn wedstrijd instelling..
Absoluut waar, maar een uiterst positief punt is dat Zivkovic nu toch (eindelijk...) de fout bij zichzelf zoekt. Dit, samen met zijn verhuur aan Willem II, denk ik dat er na het volgende seizoen een zeer gretige en volwassen spits tot de beschikking staat van Ajax. Of ik moet me wel heel erg vergissen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 24 juli 2015 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 16:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar hoor je verder niemand over, hij mag uberhaubt van geluk spreken dat ie nog werd opgesteld bij Jong Ajax gezien zijn wedstrijd instelling..
Daarom ook! Denk dat 2x te laat zeker niet gewaardeerd wordt, maar niet een aanleiding is om je eruit te zetten. Denk oprecht dat vele hier Jong Ajax nauwelijks gezien hebben. Alleen maar aan het wandelen, zeiken en met zijn kop omlaag op het veld.

Wat ik gisteren ook al zei, hij heeft het eventjes goed gedaan, mocht toen ook gelijk debuteren in de CL en ED. Dus denk echt niet dat Frank hem genegeerd heeft.
Loetje
 Loetje - vrijdag 24 juli 2015 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 16:23 schreef Pietje het volgende:

[..]

Absoluut waar, maar een uiterst positief punt is dat Zivkovic nu toch (eindelijk...) de fout bij zichzelf zoekt. Dit, samen met zijn verhuur aan Willem II, denk ik dat er na het volgende seizoen een zeer gretige en volwassen spits tot de beschikking staat van Ajax. Of ik moet me wel heel erg vergissen.
Ik zie zivkovic als een speler met een scheurtje, zo noem ik alle spelers die op een een of andere manier niet optimaal eruit halen wat er wellicht in zit. Hij heeft een uitstekende trainer daarvoor bij Willem II in de naam van Jurgen Streppel. Dit is gewoon een prima kans. Sanogo is ook niet voor niets maar gehuurd zonder optie tot koop!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 juli 2015 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 15:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Iedereen lijkt te vergeten dat Millik verkozen werd tot de nummer 2 van de grootste talenten van Europa, dat is niet niks..

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/413714/milik-mist-op-een-haar-na-golden-boy-titel-verschil-met-winnaar-2-6-procent.html
Even moment Remco, jij begrijpt toch wel dat ik de potentie wel zie ik Milik he???
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 juli 2015 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 14:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Man stel je niet zo aan met zijn gedrag. 2x te laat en hij heeft al aangegeven dat dat dom was. Millik vind ik niet bijzonder hoor..
Blijkbaar, en dat kan ik nu wel met zekerheid stellen, heb jij amper tot nooit een wedstrijd van Jong Ajax gezien. De hele instelling van hem op het veld was dramatisch, maar dat hebben anderen hier je inmiddels al duidelijk gemaakt. Dat jij Milik niets vind, maar Zivkovic inmiddels blijkbaar een spits voor Ajax 1 vind zegt mij al voldoende met wat voor nono ik aan het praten ben!! Succes jongen, maar misschien moet je jezelf eerst eens verdiepen in de hele situatie rondom Zivkovic, want die ligt toch wel wat uitgebreider dan 2x te laat komen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 juli 2015 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 14:33 schreef Hummel10 het volgende:
[ filmpje ]

Die jongen heeft prima goals gemaakt hoor..
Leuk filmpje man, nu de rest van de wedstrijden nog even terugkijken en zijn instelling daarbij!! Succes!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 juli 2015 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 02:17 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Jouw interpretatie, ik blijf van mening dat Ajax meer kwaliteit nodig heeft in de breedte en voor het bereiken van de voorronde van de CL. Waarom zou je niet een speler kunnen halen die meer kwaliteiten heeft dan Milik? Milik is vorig seizoen een aantal keren geblesseerd geweest. Dan zie ik Sanogo niet direct voldoende kwaliteit in huis hebben omdat gat op te vullen. Je moet juist verder kijken.....
Is het ook mogelijk om forum-leden in te ruilen voor enkelen met wat meer kwaliteiten????
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 juli 2015 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 15:18 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb Jong Ajax niet erg goed gevolgd, maar wel kijk ik naar de cijfers van Zivkovic. Als je er als spits 18 inprikt, en bovendien niet alle wedstrijden hebt gespeeld, dan heb je het best aardig gedaan. Daarom ben ik zo benieuwd naar zijn prestaties bij Willem II het komende seizoen. Willem II is een aanvallend ingestelde ploeg, dus hij zou zich moeten kunnen waarmaken.
Misschien is het dan handig om eerst de wedstrijden van Jong Ajax te volgen, want behoudens zijn doelpunten was het vrij weinig!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 juli 2015 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 16:23 schreef Pietje het volgende:

[..]

Absoluut waar, maar een uiterst positief punt is dat Zivkovic nu toch (eindelijk...) de fout bij zichzelf zoekt. Dit, samen met zijn verhuur aan Willem II, denk ik dat er na het volgende seizoen een zeer gretige en volwassen spits tot de beschikking staat van Ajax. Of ik moet me wel heel erg vergissen.
Nee Pietje, zijn familie en zijn zaakwaarnemer hebben op hem ingesproken en pas toen is hij de fout bij zichzelf gaan zoeken! Dus kan je stellen dat hij zelf totaal nog niet volwassen is en nog precies moet worden voorgekauwd wat goed en niet goed is!!
remco k
 remco k - vrijdag 24 juli 2015 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 19:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Even moment Remco, jij begrijpt toch wel dat ik de potentie wel zie ik Milik he???
Dit is niet naar jou bedoeld maar in het algemeen..

Jij weet net zo goed als ik dat bij Ajax spelers heel vaak veel te snel worden afgeschreven en later laten zien wel degelijk heel goed te zijn..
remco k
 remco k - vrijdag 24 juli 2015 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 19:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Is het ook mogelijk om forum-leden in te ruilen voor enkelen met wat meer kwaliteiten????
Ik denk dat dit in de communicatie zit.. En anders moet het bestuur geëvalueerd worden.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 24 juli 2015 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 20:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat dit in de communicatie zit.. En anders moet het bestuur geëvalueerd worden.
Boudewijn ??
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 24 juli 2015 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 19:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Is het ook mogelijk om forum-leden in te ruilen voor enkelen met wat meer kwaliteiten????
Tja, wie moeten we ruilen voor jou dan ;-)
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 juli 2015 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 15:22 schreef riveco het volgende:

[..]

Zo ook knap dat jij weet dat hij maar 2x te laat was, en volgens mijn werd er hier ook druk gesproken toen niet snel genoeg de optie van koop werd gelicht. Milik heeft voor zijn eerste jaar bij Ajax gewoon goed gespeeld. waarom mag iemand van 7 miljoen wel een jaar wennen aan Ajax en een speler van 2 miljoen niet?
Wie zegt dat Milik niet mag wennen? Vind hem gewoon nog te vaak onzichtbaar moet dus stappen maken niks meer en niks minder..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 juli 2015 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 16:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik zie zivkovic als een speler met een scheurtje, zo noem ik alle spelers die op een een of andere manier niet optimaal eruit halen wat er wellicht in zit. Hij heeft een uitstekende trainer daarvoor bij Willem II in de naam van Jurgen Streppel. Dit is gewoon een prima kans. Sanogo is ook niet voor niets maar gehuurd zonder optie tot koop!
Vind het gewoon nog te vroeg om hem al af te schrijven. Op de meeste goede voetballers zit een kop. Hij zal er wel 100% voor moeten gaan bij Ajax anders gaat hij via de achterdeur weg.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 24 juli 2015 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 21:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vind het gewoon nog te vroeg om hem al af te schrijven. Op de meeste goede voetballers zit een kop. Hij zal er wel 100% voor moeten gaan bij Ajax anders gaat hij via de achterdeur weg.
Volgens mij schrijft niemand hier hem af.....verhuur periode prima
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 juli 2015 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 19:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Blijkbaar, en dat kan ik nu wel met zekerheid stellen, heb jij amper tot nooit een wedstrijd van Jong Ajax gezien. De hele instelling van hem op het veld was dramatisch, maar dat hebben anderen hier je inmiddels al duidelijk gemaakt. Dat jij Milik niets vind, maar Zivkovic inmiddels blijkbaar een spits voor Ajax 1 vind zegt mij al voldoende met wat voor nono ik aan het praten ben!! Succes jongen, maar misschien moet je jezelf eerst eens verdiepen in de hele situatie rondom Zivkovic, want die ligt toch wel wat uitgebreider dan 2x te laat komen!
Haha nono heb heus wel wedstrijden van jong gezien hoor.
Gaat om kwaliteit en niet om houding toch? Als Zivkovic serieus wordt want ja dat waren wij al wel toen we 17/18 jaar waren dan zul je zien dat Zivkovic verder komt dan Millik daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5153
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oefencampagne 2015









0.0172219