BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [3e voorronde Champions League] Ajax - Rapid Wien (29 juli en 4 augustus 2015); 4 - 5 (2-2 & 2-3)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - woensdag 29 juli 2015 - 22:55   quote  deeplink  
Uiteindelijk toch een ontevreden gevoel. Ajax speelt na een moeilijke start een prima eerste helft. En dan die tweede helft lijken ze zichzelf in slaap te spelen. En dan wordt het weer traag, ideeëloos en komen de slordigheden. Gewoon omdat men te veel probeert te controleren. Dit Ajax moet aanvallen, aanvallen en meer aanvallen. Daar hebben we de capaciteiten ook voor maar op een of andere manier sussen de spelers zichzelf steeds in slaap.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 29 juli 2015 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 22:44 schreef remco k het volgende:
Mensen zullen me wel een zeikerd vinden, maar ik ben wel zo verschrikkelijk klaar met wat Cilissen met de voeten doet.. Echt te schandalig slecht voor woorden en dat kost je net nog bijna de pot ook..
Hij had toch last van zijn kuit? Hij stond wel op de goede plek..
Loetje
 Loetje - woensdag 29 juli 2015 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 22:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij had toch last van zijn kuit? Hij stond wel op de goede plek..
En levert dan in.
Brandje
 Brandje - woensdag 29 juli 2015 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 22:55 schreef Eide het volgende:
Uiteindelijk toch een ontevreden gevoel. Ajax speelt na een moeilijke start een prima eerste helft. En dan die tweede helft lijken ze zichzelf in slaap te spelen. En dan wordt het weer traag, ideeëloos en komen de slordigheden. Gewoon omdat men te veel probeert te controleren. Dit Ajax moet aanvallen, aanvallen en meer aanvallen. Daar hebben we de capaciteiten ook voor maar op een of andere manier sussen de spelers zichzelf steeds in slaap.
Niks toe te voegen.

Maar gvd die Veltman.
Loetje
 Loetje - woensdag 29 juli 2015 - 22:57   quote  deeplink  
Jezus wat baal ik hiervan. Zo onnodig
3sterren
 3sterren - woensdag 29 juli 2015 - 22:57   quote  deeplink  
Ajax is gewoon fucking nep weer geef je het weg tegen dit team! Srry hoor veltman de "ervaren" man valt et meest door et ijs! Dramaa
pth
 pth - woensdag 29 juli 2015 - 22:57   quote  deeplink  
Wat een mooie avond leek te worden, loopt toch weer uit op een kut gevoel.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 29 juli 2015 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 22:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

En levert dan in.
Ja klopt maar hij liep volgens mij niet erg lekker bij die actie.
Was wel een bagger bal hoor maar misschien onzeker door de blessure?
scout_2
 scout_2 - woensdag 29 juli 2015 - 22:58   quote  deeplink  
]Op woensdag 215 - 22:55 schreef Eide het volgende:
Uiteindelijk toch een ontevreden gevoel. Ajax speelt na een moeilijke start een prima eerste helft. En dan die tweede helft lijken ze zichzelf in slaap te spelen. En dan wordt het weer traag, ideeëloos en komen de slordigheden. Gewoon omdat men te veel probeert te controleren. Dit Ajax moet aanvallen, aanvallen en meer aanvallen. Daar hebben we de capaciteiten ook voor maar op een of andere manier sussen de spelers zichzelf steeds in slaap.
heb ik al eerder gezegd, vooral na de goal worden ze kwetsbaar... remember?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juli 2015 door scout_2 --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 29 juli 2015 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 22:57 schreef 3sterren het volgende:
Ajax is gewoon fucking nep weer geef je het weg tegen dit team! Srry hoor veltman de "ervaren" man valt et meest door et ijs! Dramaa
Vond hem vorig seizoen ook zwak
pth
 pth - woensdag 29 juli 2015 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 22:56 schreef Brandje het volgende:

[..]

Niks toe te voegen.

Maar gvd die Veltman.
Wat er verleden seizoen ingeslepen is, heb je er dus niet zo maar uit. De beste controle bestaat nog altijd uit zelf een tegenstander met de rug tegen de muur drukken. Wat een kutzooi weer ...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 29 juli 2015 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 22:57 schreef pth het volgende:
Wat een mooie avond leek te worden, loopt toch weer uit op een kut gevoel.
Geen last van..
Brandje
 Brandje - woensdag 29 juli 2015 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 22:57 schreef 3sterren het volgende:
Ajax is gewoon fucking nep weer geef je het weg tegen dit team! Srry hoor veltman de "ervaren" man valt et meest door et ijs! Dramaa
Heitinga erin en Veltman eruit. Laat ie het gvd maar eens voelen met dat slappe spel van hem
. Maar ja dat doet FDB nooit.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 29 juli 2015 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 22:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij niet, Riedewald laat zich heel makkelijk piepelen bij die voorzet en volgens mij was het Tete die zich nog makkelijker laat aftroeven..
Klopt Riedewald mag hem nooit voor laten geven.
scout_2
 scout_2 - woensdag 29 juli 2015 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 22:55 schreef Eide het volgende
Uiteindelijk toch een ontevreden gevoel. Ajax speelt na een moeilijke start een prima eerste helft. En dan die tweede helft lijken ze zichzelf in slaap te spelen. En dan wordt het weer traag, ideeëloos en komen de slordigheden. Gewoon omdat men te veel probeert te controleren. Dit Ajax moet aanvallen, aanvallen en meer aanvallen. Daar hebben we de capaciteiten ook voor maar op een of andere manier sussen de spelers zichzelf steeds in slaap.
heb ik al eerder gezegd.. dat ze kwetsbaar zijn na de goal. .. maar toen zij iemand dat ik uit mijn nek lulde. (remember )
Loetje
 Loetje - woensdag 29 juli 2015 - 23:02   quote  deeplink  
Maar het is net wat Ronald de Boer al zegt, dit gebeurd Veltman te veel. Waarom leren die gasten niet?

Als je door zou gaan krijg je een veel zwaardere tegenstander
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 29 juli 2015 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 23:01 schreef scout_2 het volgende:

[..]

heb ik al eerder gezegd.. dat ze kwetsbaar zijn na de goal. .. maar toen zij iemand dat ik uit mijn nek lulde. (remember )
Je lult uit je nek....
p111
 p111 - woensdag 29 juli 2015 - 23:05   quote  deeplink  
Als je tegen 10 man voor de tweede keer de bal zomaar aan de tegenstander geeft hr Veltman rot hem dan maar lekker op de reservebank.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juli 2015 door p111 --
Loetje
 Loetje - woensdag 29 juli 2015 - 23:05   quote  deeplink  
Je laat ook weer punten op de coëficentenlijst liggen...
Loetje
 Loetje - woensdag 29 juli 2015 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 23:03 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Je lult uit je nek....
Niet zo zuinig ook...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 29 juli 2015 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 23:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Niet zo zuinig ook...
Geen idee waar hij het over heeft....maar deze reactie kan hij van mij verwachten ;-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 29 juli 2015 - 23:09   quote  deeplink  
Agh ja. Vooraf is dit een prima uitslag.
Qua spelbeeld had de uitslag veel beter gekund.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 29 juli 2015 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 23:09 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Agh ja. Vooraf is dit een prima uitslag.
Qua spelbeeld had de uitslag veel beter gekund.
+1
Eide
 Eide - woensdag 29 juli 2015 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 23:01 schreef scout_2 het volgende:

[..]

heb ik al eerder gezegd.. dat ze kwetsbaar zijn na de goal. .. maar toen zij iemand dat ik uit mijn nek lulde. (remember )
Je lult ook uit je nek want het had niets met de goals van Ajax te maken wat jij beweerde. Jij riep namelijk dat het kwam door gemakzucht na een goal. En dat beseerde je op één moment in die ene wedstrijd. Ik wil het citaat nog wel even voor je opduikelen als je dat graag wilt hoor. En dat was en is nog altijd onzin.

Ajax sust zichzelf in slaap door controlerend te willen spelen. Dat is iets heel anders dan wat jij beweert. Weltrusten.

Jouw woorden trouwens he, dat uit je nek lullen. Heb ik niet gebruikt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juli 2015 door Eide --
Loetje
 Loetje - woensdag 29 juli 2015 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 23:09 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Geen idee waar hij het over heeft....maar deze reactie kan hij van mij verwachten ;-)
Ghehehe. Maar heb die boklul nog nooit wat zinnigs zien posten.
pth
 pth - woensdag 29 juli 2015 - 23:22   quote  deeplink  
Als ze toch gewoon doorkomen wordt het andere koek. Als ik dat lotingsschema goed begrijp wordt het dan: Lazio Roma, Sporting Club de Portugal, CSKA Moskou, Sparta Praag, Panathinaikos, Club Brugge, Fenerbahce, Young Boys of AS Monaco (hier vallen er nog een paar af na de 3e VR, maar daar zitten dus echt tegenstanders van formaat tussen).
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 29 juli 2015 - 23:23   quote  deeplink  
Jammer dat je opnieuw dezelfde soort problemen ziet als vorig seizoen. Het slordige spel soms leidt tot teveel balverlies. Maar toch zijn er wel veel kansen gecreëerd. En dat is wel bemoedigend. De wedstrijd is volgende week nog niet gespeeld, Ajax zal moeten laten zien dat ze thuis op eigen kracht een wedstrijd kunnen winnen.

Beste tekst was vanavond van Eide, beter kun je het niet verwoorden!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 29 juli 2015 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 23:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ghehehe. Maar heb die boklul nog nooit wat zinnigs zien posten.
Ik lees niet alles, scroll vaak door...tenzij het bonje wordt dan wordt het interessant ....vaak is het allemaal een herhaling van zetten, veel post die ik op diverse topics al 10x gelezen heb
scout_2
 scout_2 - woensdag 29 juli 2015 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 23:25 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik lees niet alles, scroll vaak door...tenzij het bonje wordt dan wordt het interessant ....vaak is het allemaal een herhaling van zetten, veel post die ik op diverse topics al 10x gelezen heb
ohh jij bent er zo 1 ...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 29 juli 2015 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 23:27 schreef scout_2 het volgende:

[..]

ohh jij bent er zo 1 ...
Wat bedoel je ??
biebie
 biebie - woensdag 29 juli 2015 - 23:33   quote  deeplink  
Kunnen we Veltman nog verkopen deze transferperiode? Please, please. Al is het maar voor vijf euro aan FC Zeewolde. Wat een klungel, wat een prutser, wat een amateur. Zolang als Veltman in Ajax speelt gaat het niks worden. Die jongen snapt het niet of kan het niet.
Ztjes
 Ztjes - woensdag 29 juli 2015 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 23:33 schreef biebie het volgende:
Kunnen we Veltman nog verkopen deze transferperiode? Please, please. Al is het maar voor vijf euro aan FC Zeewolde. Wat een klungel, wat een prutser, wat een amateur. Zolang als Veltman in Ajax speelt gaat het niks worden. Die jongen snapt het niet of kan het niet.
Kan ook nog als bankzitter voor Heitinga, samen met zijn maatje van Rhijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juli 2015 door Ztjes --
Eide
 Eide - woensdag 29 juli 2015 - 23:42   quote  deeplink  
Ik vond Veltman niet eens heel slecht vanavond. Hij won veel duels en had zijn directe tegenstander behoorlijk in de pocket. Hij is alleen zo vreselijk slordig in de opbouw. Ik weet niet wat dat is, hij heeft daar vaker last van maar dat moet er wel uit. Dan die bal maar naar voren rossen maar niet zo achteloos een ziekenhuisballetje terwijl er druk op de opbouw staat. Dat mag natuurlijk nooit.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 30 juli 2015 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 22:57 schreef 3sterren het volgende:
Ajax is gewoon fucking nep weer geef je het weg tegen dit team! Srry hoor veltman de "ervaren" man valt et meest door et ijs! Dramaa
Als je Ajax zo "fucking nep" vind, donder dan lekker op naar een andere club!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 juli 2015 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 00:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Als je Ajax zo "fucking nep" vind, donder dan lekker op naar een andere club!!
Hehehehe...en je valt door de mand of zakt door het ijs....nuance maar goed
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 30 juli 2015 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 00:10 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hehehehe...en je valt door de mand of zakt door het ijs....nuance maar goed
Hahahahaha ook true!! ;-)
Loetje
 Loetje - donderdag 30 juli 2015 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 23:27 schreef scout_2 het volgende:

[..]

ohh jij bent er zo 1 ...
En dat zeg jij?!

De grootste niksnut die ik hier ooit heb gezien. Dat is vast wel een felicitatie waard....?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 30 juli 2015 - 01:41   quote  deeplink  
Wat een negativiteit hier...vond ze uitstekend spelen...veel meer uit hun ziel als vorig seizoen...met name onze nieuwe aankopen hebben voor een beter balans in het elftal gezorgd....jammer dat we niet alert genoeg waren...meer niet...we maken het af in Amsterdam!!!
Loetje
 Loetje - donderdag 30 juli 2015 - 03:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 01:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Wat een negativiteit hier...vond ze uitstekend spelen...veel meer uit hun ziel als vorig seizoen...met name onze nieuwe aankopen hebben voor een beter balans in het elftal gezorgd....jammer dat we niet alert genoeg waren...meer niet...we maken het af in Amsterdam!!!
25 minuten goed Narreke. Erna was echt erg en zonde. Alleen Dijks was prima. Gudelj zakte door de ondergrens
Eide
 Eide - donderdag 30 juli 2015 - 05:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 01:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Wat een negativiteit hier...vond ze uitstekend spelen...veel meer uit hun ziel als vorig seizoen...met name onze nieuwe aankopen hebben voor een beter balans in het elftal gezorgd....jammer dat we niet alert genoeg waren...meer niet...we maken het af in Amsterdam!!!
Ik ben er wel vertrouwen in voor thuis hoor. Ajax had gisteren alleen de return tot formaliteit kunnen degraderen. Dat je die eerste goal tegen krijgt kan maar na die eerste helft en later tegen 10 man mag het natuurlijk nooit zo zijn dat je zo zwak komt te spelen als Ajax deed tussen de 60e en 80e minuut. Nu moet Ajax in de ArenA vol aan de bak en krijg je een tegenstander die er in gelooft... terwijl het gewoon niet nodig was.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 30 juli 2015 - 07:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 05:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik ben er wel vertrouwen in voor thuis hoor. Ajax had gisteren alleen de return tot formaliteit kunnen degraderen. Dat je die eerste goal tegen krijgt kan maar na die eerste helft en later tegen 10 man mag het natuurlijk nooit zo zijn dat je zo zwak komt te spelen als Ajax deed tussen de 60e en 80e minuut. Nu moet Ajax in de ArenA vol aan de bak en krijg je een tegenstander die er in gelooft... terwijl het gewoon niet nodig was.
Achteraf gezien is het inderdaad gewoon een slecht resultaat.
Die 1-2 viel ook veel te snel en te makkelijk. Daarna de rode kaart en juist Ajax leek het op te geven. Toch ook een stukje mentaliteit hoor. Vooral Veltman liet zich weer eens te gemakzuchtig zien maar uiteindelijk was het hele collectief schuldig aan dit debacle.
Werd te weinig gecreëerd tweede helft jammer dat het zo gelopen is.
Eide
 Eide - donderdag 30 juli 2015 - 07:36   quote  deeplink  
Uiteindelijk viel de tweede goal door een fout van Veltman maar Cillissen gaf ook zomaar een bal weg en Rapid kreeg af en toe open schietkansen. Dus alleen Veltman als schuldige aanwijzen is onzin, wat jij terecht opmerkt. Ajax zakte als collectief gewoon door de mand. Alleen Sinkgraven en Tete wisten zich echt te onderscheiden terwijl Bazoer en Klaassen ten minste voldoendes scoorden. Maar verder waren er te veel spelers die grote delen van de wedstrijd te weinig brachten.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 30 juli 2015 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 20:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Van jouw wel hoor! ;-)
Van mij niet dan?

;-)
Brandje
 Brandje - donderdag 30 juli 2015 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 23:02 schreef Loetje het volgende:
Maar het is net wat Ronald de Boer al zegt, dit gebeurd Veltman te veel. Waarom leren die gasten niet?

Als je door zou gaan krijg je een veel zwaardere tegenstander
Dan mogen we misschien langzaam gaan concluderen dat Joel niet goed genoeg is. Dit wordt zijn derde jaar Ajax1 en hij wordt niet beter. Het is het oogappeltje van de trainer dus hij mag fout op fout blijven stapelen.
Laat hem,net als Van Rhijn, het maar eens voelen. We hebben Heitinga niet voor niks gehaald. Dus banken met die handel.
Eide
 Eide - donderdag 30 juli 2015 - 10:14   quote  deeplink  
Ik vind wel dat Veltman bijleert. Maar het is alsof hij, bekomen van de ene zwakheid, vervalt in nieuwe dingen. Deze mate van slordigheid vind ik namelijk vrij nieuw. Veltman was toch die gozer die met name harder en slimmer moest worden in de duels. Daarin zat hij te vaak mis. Dat leek gister vrij behoorlijk op orde bij hem maar dan komt zo'n belachelijk ziekenhuisballetje de dekking in....

Komt de combinatie met Riedewald bij. Veltman heeft nu geen ervaren man meer naast zich. Sterker nog, hij zou in het duo Riedewald/Veltman de ervaren en stabiele factor moeten zijn. En misschien is dat op dit moment wel te hoog gegrepen. En dan is Heitinga een zeer logische en terechte overweging. Daarvoor zit hij er.

Of Veltman goed genoeg is of niet is een discussie die ik nu niet aan wil gaan. Dat wordt, nu na deze wedstrijd, altijd verkleurt door de perceptie van die fout tegen Rapid. Maar feit is wel dat hij zichzelf nadrukkelijk in de spotlight heeft gezet en niet in positieve zin.
Brandje
 Brandje - donderdag 30 juli 2015 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 07:36 schreef Eide het volgende:
Uiteindelijk viel de tweede goal door een fout van Veltman maar Cillissen gaf ook zomaar een bal weg en Rapid kreeg af en toe open schietkansen. Dus alleen Veltman als schuldige aanwijzen is onzin, wat jij terecht opmerkt. Ajax zakte als collectief gewoon door de mand. Alleen Sinkgraven en Tete wisten zich echt te onderscheiden terwijl Bazoer en Klaassen ten minste voldoendes scoorden. Maar verder waren er te veel spelers die grote delen van de wedstrijd te weinig brachten.
Veltman ging de eerste helft ook al twee de fout met zo'n pass maar kwam er toen mee weg.
Ik zeg gewoon banken. Laat het hem maar eens een tijdje voelen dat hij ervoor moet werken en dat een basisplaats niet meer vanzelfsprekend is.
Brandje
 Brandje - donderdag 30 juli 2015 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 10:14 schreef Eide het volgende:
Ik vind wel dat Veltman bijleert. Maar het is alsof hij, bekomen van de ene zwakheid, vervalt in nieuwe dingen. Deze mate van slordigheid vind ik namelijk vrij nieuw. Veltman was toch die gozer die met name harder en slimmer moest worden in de duels. Daarin zat hij te vaak mis. Dat leek gister vrij behoorlijk op orde bij hem maar dan komt zo'n belachelijk ziekenhuisballetje de dekking in....

Komt de combinatie met Riedewald bij. Veltman heeft nu geen ervaren man meer naast zich. Sterker nog, hij zou in het duo Riedewald/Veltman de ervaren en stabiele factor moeten zijn. En misschien is dat op dit moment wel te hoog gegrepen. En dan is Heitinga een zeer logische en terechte overweging. Daarvoor zit hij er.

Of Veltman goed genoeg is of niet is een discussie die ik nu niet aan wil gaan. Dat wordt, nu na deze wedstrijd, altijd verkleurt door de perceptie van die fout tegen Rapid. Maar feit is wel dat hij zichzelf nadrukkelijk in de spotlight heeft gezet en niet in positieve zin.
Zoals anderen zeer terecht opmerken is dit niet de eerste keer. En ook bij de 1-2 was Veltman nergens te bekennen. Geef hem niet de schuld van die goal maar waar was hij??
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 30 juli 2015 - 10:37   quote  deeplink  
Ik had al zo vermoeden dat Veltman ook op de bank gaat plaats nemen.
Alle mensen die vorig jaar slecht speelde zitten op de bank.
En de boer heeft het over van der hoorn die het zo goed doet.
Dus frank staat Veltman er volgende keer er ook naast.

Mensen die Veltman goed vonden spelen zijn niet snugger.
Een fout maken waar die goal uit komt.
Dat is gewoon zo slecht, dat je niet eens naar de andere dingen hoeft te kijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2015 door Positieve Arrogantie --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 30 juli 2015 - 10:40   quote  deeplink  
Weet iemand hoe lang het duurt nadat je ramadan hebt gehad, weer fit bent.
Ik vond el ghazi echt niet sterk spelen, ik weet dat hij veel beter kan.
Eide
 Eide - donderdag 30 juli 2015 - 10:49   quote  deeplink  
Niet alleen El Ghazi. Milik ook dik onvoldoende. Gudelj beviel mij ook niet. Dijks was erg flets en Cillissen trad ook al niet heel sterk op.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [3e voorronde Champions League] Ajax - Rapid Wien (29 juli en 4 augustus 2015); 4 - 5 (2-2 & 2-3)









0.0086688