BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [3e voorronde Champions League] Ajax - Rapid Wien (29 juli en 4 augustus 2015); 4 - 5 (2-2 & 2-3)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:54   quote  deeplink  
Dat geschaar van El Ghazi is 2x leuk...speel die bal gewoon af

wc0bhs.gif
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:54   quote  deeplink  
Heerlijk weer van Jasper..

Gaat die droplul nu ook zo kwaad op zichzelf worden. Hij levert hier namelijk de bal in.. Wat een verschrikkelijk klootzaak is het ook..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2015 door remco k --
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:55   quote  deeplink  
Mijn god.
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:55   quote  deeplink  
Dag Ajax.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:55   quote  deeplink  
Had tie moeten hebben
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 20:52 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Prima theorie, alleen heb ik er niets mee en blijkt telkens weer het tegenovergestelde.
Heeft niks met fysiek te maken dit
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:55   quote  deeplink  
Dag de Boer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:56   quote  deeplink  
Hoop dat dit voor bepaalde fataal worst. Alhoewel ik Overmars de ballen niet zie hebben om in te grijpen
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 20:55 schreef Nenam_tiL het volgende:
Had tie moeten hebben
Die droplul had die bal niet moeten weggeven als een klein kind, doet alsof die de gearriveerde held van het elftal is, maar is gewoon een waardeloze keeper. Net als Stekeleburg destijds, pakt vee wat vlak naast hem valt, en al het andere vliegt binnen..

Puntenpakker mijn reet..
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 20:56 schreef Loetje het volgende:
Hoop dat dit voor bepaalde fataal worst. Alhoewel ik Overmars de ballen niet zie hebben om in te grijpen
Waarom zou die moeten, alles wat ie koopt zet de trainer op de bank.
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:57   quote  deeplink  
En volgend jaar CL ticket ook weg voor de nr 2 denk ik.
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:58   quote  deeplink  
Gewoon geen Europees voetbal dit seizoen..

Wat een godvergeten kutzoooi...
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 20:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom zou die moeten, alles wat ie koopt zet de trainer op de bank.
Ik snap er helemaal niks meer van, echt niet. Het klopt niet.
Al jaren gaat hetzelfde mis. 3 maanden het gezever aangehoord dat het beter moet en blablabla. Het is niks beter. Je loopt enorm veel geld mis
Oceanu
 Oceanu - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:59   quote  deeplink  
Schuld van Cillesen ? Er staan er 2 op een meter of 6 die net zoveel proberen om dat schot te blokken als alles wat in madame tussaud staat.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:59   quote  deeplink  
Reporter: Gaat u nog aanpassingen maken binnen het elftal na de blamage van afgelopen week?
De Boer: Ach ben je mal jongen. Die enkele foutjes horen er toch bij?
Reporter: Waarom haalt u ervaring en body binnen het elftal om ze vervolgens op benodigde wedstrijden niet op te stellen?
De Boer: Ben je er na 4 seizoenen nog niet achter dat ik maar wat aan rommel en altijd veel te laat aanpassingen maak, wanneer het al lang te laat is?
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:00   quote  deeplink  
En alles moet maar passend, niemand die eens een man voorbij komt.. Wat een droevenis dit zeg..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 20:59 schreef Peterhs het volgende:
Reporter: Gaat u nog aanpassingen maken binnen het elftal na de blamage van afgelopen week?
De Boer: Ach ben je mal jongen. Die enkele foutjes horen er toch bij?
Reporter: Waarom haalt u ervaring en body binnen het elftal om ze vervolgens op benodigde wedstrijden niet op te stellen?
De Boer: Ben je er na 4 seizoenen nog niet achter dat ik maar wat aan rommel en altijd veel te laat aanpassingen maak, wanneer het al lang te laat is?
Hehehehe
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 20:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Die droplul had die bal niet moeten weggeven als een klein kind, doet alsof die de gearriveerde held van het elftal is, maar is gewoon een waardeloze keeper. Net als Stekeleburg destijds, pakt vee wat vlak naast hem valt, en al het andere vliegt binnen..

Puntenpakker mijn reet..
Sinkgraven mag hem daar nooit verliezen. Die tweede gaat ook langs 4 man en via Veltman pff..
Creëren ook weer helemaal niks joh er is niemand die weet wat ie moet doen op de rand 16.
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Sinkgraven mag hem daar nooit verliezen. Die tweede gaat ook langs 4 man en via Veltman pff..
Creëren ook weer helemaal niks joh er is niemand die weet wat ie moet doen op de rand 16.
Riedewald en Dijks net zo goed daar. Niet in een hype meegaan jongen
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 20:59 schreef Oceanu het volgende:
Schuld van Cillesen ? Er staan er 2 op een meter of 6 die net zoveel proberen om dat schot te blokken als alles wat in madame tussaud staat.
Ja inderdaad ja, zoals zo vaak levert die debiel de bal weer eens in bij de tegenstander. Eigenlijk zoals altijd want hij weet niet eens welke kleur zijn eigen team draagt..

Laat die gast aub lekker oprotten naar welke andere club dan ook..

Jezus wat baal ik dat VErmeer er niet meer is...
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Riedewald en Dijks net zo goed daar. Niet in een hype meegaan jongen
Hij is de persoon die de hype veroorzaakt..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja inderdaad ja, zoals zo vaak levert die debiel de bal weer eens in bij de tegenstander. Eigenlijk zoals altijd want hij weet niet eens welke kleur zijn eigen team draagt..

Laat die gast aub lekker oprotten naar welke andere club dan ook..

Jezus wat baal ik dat VErmeer er niet meer is...
Die blundert ook de laatste tijd
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Riedewald en Dijks net zo goed daar. Niet in een hype meegaan jongen
Er is geen hype zag toch zelf dat hij de bal daar kinderlijk verliest?
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Sinkgraven mag hem daar nooit verliezen. Die tweede gaat ook langs 4 man en via Veltman pff..
Creëren ook weer helemaal niks joh er is niemand die weet wat ie moet doen op de rand 16.
Bazoer mag die bal daar nooit op Sinkgraven geven,

Veltman speelt prima vandaag, Riedewald zit bij die eerste goal verdedigend volledig mis net als Dijks en Cilissen..

Die twee goal is weer een mongolen bal van Cilissen, en die dat niet eens per wedstrijd, nee die doet dat gewoon een keer of 10 per pot. daarna Dijks en Riedewald en VEltman kan daar helemaal niets aan doen..

Veltman is vandaag echt de enige verdediger die goed speelt, paar prima passes op Fisher, doordekken prima en verdedigend gewoon sterk..
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:03 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die blundert ook de laatste tijd
Dat was tenminste een Ajacied.... Iedereen hier lijkt wel blind voor Cilissen, die mag en doet alles maar en niemand die daar wat van vind..
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Er is geen hype zag toch zelf dat hij de bal daar kinderlijk verliest?
En wie gaf hem daar op anderhalve meter die kutbal???? Bazoer volgens mij toch of niet, of wil jij graag mooi combinatie voetbal zien op de eigen 16..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat was tenminste een Ajacied.... Iedereen hier lijkt wel blind voor Cilissen, die mag en doet alles maar en niemand die daar wat van vind..
Jawel hoor vind hem matig maar een goede vervanger is er niet
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 20:58 schreef remco k het volgende:
Gewoon geen Europees voetbal dit seizoen..

Wat een godvergeten kutzoooi...
Hoezo niet? Verlies je deze wedstrijd dan speel je de laatste voorronde van de EL om een plek in de poulefase! Maar het is weer gewoon dramatisch!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:08   quote  deeplink  
El Gazhi is ook niks met zijn achterlijke scharen...voor de rest zie je hem niet
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hoezo niet? Verlies je deze wedstrijd dan speel je de laatste voorronde van de EL om een plek in de poulefase! Maar het is weer gewoon dramatisch!!
Volgens mij niet hoor, volgens mij ben je dan al klaar.. Was de laatste jaren bij Feyenoord toch ook?

Ik weet het niet zeker hoor, maar volgens mij is dat echt zo..
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 20:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Is ook gelul. Ronald legde het nog prima uit voor de wedstrijd.
Nu,ligt het wel aan de ervaring volgens Ronald.
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:08 schreef Nenam_tiL het volgende:
El Gazhi is ook niks met zijn achterlijke scharen...voor de rest zie je hem niet
Hele kutzelftal zie je niet.. Wat een bagger zooi..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 20:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Die droplul had die bal niet moeten weggeven als een klein kind, doet alsof die de gearriveerde held van het elftal is, maar is gewoon een waardeloze keeper. Net als Stekeleburg destijds, pakt vee wat vlak naast hem valt, en al het andere vliegt binnen..

Puntenpakker mijn reet..
Gelul, 2x staan de verdedigers te kijken hoe de ballen binnen worden gewerkt. Bij het eerste doelpunt gaat eerst Sinkgraven hopeloos in de fout en vervolgens kan Beric tussen 2 centrale verdedigers in binnenkoppen. Bij de 2e staan 4 verdedigers te kijken hoe de speler van Rapid uiteindelijk kan binnenschieten. Dat de bal van richting wordt veranderd kan zelfs Cilessen niets aan doen! Maar jij hebt je zondebok weer gevonden. Voor mij is Frank de zondebok die wederom kiest voor jonkies ipv wat extra body en ervaring!
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:08 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Nu,ligt het wel aan de ervaring volgens Ronald.
Dat zegt ie helemaal niet.. Wel luisteren he..
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gelul, 2x staan de verdedigers te kijken hoe de ballen binnen worden gewerkt. Bij het eerste doelpunt gaat eerst Sinkgraven hopeloos in de fout en vervolgens kan Beric tussen 2 centrale verdedigers in binnenkoppen. Bij de 2e staan 4 verdedigers te kijken hoe de speler van Rapid uiteindelijk kan binnenschieten. Dat de bal van richting wordt veranderd kan zelfs Cilessen niets aan doen! Maar jij hebt je zondebok weer gevonden. Voor mij is Frank de zondebok die wederom kiest voor jonkies ipv wat extra body en ervaring!
Prima kerel. neem het voor em op. Hij zit bij beide goals verkeerd. de eerste staat ie veel te ver voor de eerste paal. de tweede levert die weer zo makkelijk in..

Dat er nog veel meer fout gaat klopt helemaal, ga ik ook niet over in discussie. Maar die zogenaamde puntenpakker is gewoon helemaal geen geweldige keeper..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:05 schreef remco k het volgende:

[..]

En wie gaf hem daar op anderhalve meter die kutbal???? Bazoer volgens mij toch of niet, of wil jij graag mooi combinatie voetbal zien op de eigen 16..
Nee maar Bazoer zijn fout is het zeker niet
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat er nog veel meer fout gaat klopt helemaal, ga ik ook niet over in discussie. Maar die zogenaamde puntenpakker is gewoon helemaal geen geweldige keeper..
Eens...
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee maar Bazoer zijn fout is het zeker niet
En dat vind ik dus wel. Welke idioot gaat op de eigen 16 wel even een bal over anderhalve meter naar een ander spelen terwijl er vol druk op staat..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij is de persoon die de hype veroorzaakt..
Schei uit joh heb nog niks negatiefs over een speler gezegd vandaag
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij niet hoor, volgens mij ben je dan al klaar.. Was de laatste jaren bij Feyenoord toch ook?

Ik weet het niet zeker hoor, maar volgens mij is dat echt zo..
Ik dacht het ook. Volgens mij is dat wanneer je uitgesckaled word in 4de voorronde.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij niet hoor, volgens mij ben je dan al klaar.. Was de laatste jaren bij Feyenoord toch ook?

Ik weet het niet zeker hoor, maar volgens mij is dat echt zo..
De verliezer van de 3e voorronde van de CL plaatst zich voor de 4e voorronde van de EL. Wanneer je deze ronde wint en je verliest de volgende voorronde in de CL dan plaats je jezelf voor het hoofdtoernooi van de EL.
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Schei uit joh heb nog niks negatiefs over een speler gezegd vandaag
Wie heeft het over vandaag..
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:12 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ik dacht het ook. Volgens mij is dat wanneer je uitgesckaled word in 4de voorronde.
Warrior heeft inderdaad gelijk.. Ik wist echt niet hoe het zat..

https://nl.wikipedia.org/wiki/UEFA_Champions_League#Voorronden
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

De verliezer van de 3e voorronde van de CL plaatst zich voor de 4e voorronde van de EL. Wanneer je deze ronde wint en je verliest de volgende voorronde in de CL dan plaats je jezelf voor het hoofdtoernooi van de EL.
Ok duidelijk.
Maar dan nog. Dan worden ze daar in de 4de voorronde alsnog buiten europa geknikkerd.
Misschien moeten ze het telefonisch afdoen, dat scheelt weer een blamage.
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

De verliezer van de 3e voorronde van de CL plaatst zich voor de 4e voorronde van de EL. Wanneer je deze ronde wint en je verliest de volgende voorronde in de CL dan plaats je jezelf voor het hoofdtoernooi van de EL.
Je hebt gelijk...

https://nl.wikipedia.org/wiki/UEFA_Champions_League#Voorronden
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Prima kerel. neem het voor em op. Hij zit bij beide goals verkeerd. de eerste staat ie veel te ver voor de eerste paal. de tweede levert die weer zo makkelijk in..

Dat er nog veel meer fout gaat klopt helemaal, ga ik ook niet over in discussie. Maar die zogenaamde puntenpakker is gewoon helemaal geen geweldige keeper..
Ik vind dat je jezelf enorm aanstelt wat betreft Cilessen ja! Er gaan vele andere dingen fout die mij veel meer zorgen baren! Maar zoals gezegd heb jij je zondebok gevonden. Ik ga voor Frank, die wederom jeugd inpast ipv kiest voor meer ervaring en body! Weer allemaal lichtgewichten opstellen! Nee joh, daar winnen we de strijd mee!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:11 schreef remco k het volgende:

[..]

En dat vind ik dus wel. Welke idioot gaat op de eigen 16 wel even een bal over anderhalve meter naar een ander spelen terwijl er vol druk op staat..
Pff hij kopt hem gewoon rustig naar Sinkgraven die verspeeld hem. Sinkgraven kon er veel meer meedoen dan een trucje. Maar goed je hebt gelijk.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:14 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ok duidelijk.
Maar dan nog. Dan worden ze daar in de 4de voorronde alsnog buiten europa geknikkerd.
Misschien moeten ze het telefonisch afdoen, dat scheelt weer een blamage.
Ik vind het helemaal goed joh, wat jullie willen! Misschien kunnen we met die elftal meedoen aan de Youth League, want qua leeftijd scheelt het allemaal niets!
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik vind dat je jezelf enorm aanstelt wat betreft Cilessen ja! Er gaan vele andere dingen fout die mij veel meer zorgen baren! Maar zoals gezegd heb jij je zondebok gevonden. Ik ga voor Frank, die wederom jeugd inpast ipv kiest voor meer ervaring en body! Weer allemaal lichtgewichten opstellen! Nee joh, daar winnen we de strijd mee!
+1
De Boer is hier de schuldige en niemand anders. Hoe lang duurt het voordat de mensen in het stadion het niet meer pikken en zijn vertrek eisen?
p111
 p111 - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:16   quote  deeplink  
Dat slappe gelul van Remco om weer te proberen alles op Cillessen luister effe naar Ronald de Boer dan leer je nog wat het is gewoon de instelling slap slap en nog eens slappe instelling en daar zit het hem in en probeer nou niet alleen die keeper de schuld te geven je zet je zelf voor lul.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [3e voorronde Champions League] Ajax - Rapid Wien (29 juli en 4 augustus 2015); 4 - 5 (2-2 & 2-3)









0.0123569