BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [3e voorronde Champions League] Ajax - Rapid Wien (29 juli en 4 augustus 2015); 4 - 5 (2-2 & 2-3)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - maandag 03 augustus 2015 - 18:19   quote  deeplink  
Volgens mij is Ajax wel klaar met Boilessen.
jolanpalma
 jolanpalma - maandag 03 augustus 2015 - 20:19   quote  deeplink  
Zal wat zijn als PSV het lukt om leroy fer over te nemen van QPR.
Eide
 Eide - maandag 03 augustus 2015 - 20:44   quote  deeplink  
En dat staat in dit topic omdat...?
remco k
 remco k - maandag 03 augustus 2015 - 21:02   quote  deeplink  
Dat lees je toch Eide.. Omdat het wou zou zijn als dat lukt...:-)
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 04 augustus 2015 - 03:15   quote  deeplink  
Jongens.....ff focus....wat gaat het vandaag worden.....ik zie nog geen uitslagen. Ik schat dat Ajax een goede kans maakt. Ik zeg 2-0
Eide
 Eide - dinsdag 04 augustus 2015 - 05:18   quote  deeplink  
Ik doe nooit aan voorspellingen. Ik blijf erbij dat Ajax alleen van zichzelf kan verliezen als ze zichzelf weer in slaap sussen. Een fatsoenlijk Ajax (niet eens goed, fatsoenlijk is voldoende) kan dit klusje eenvoudig klaren.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 04 augustus 2015 - 07:07   quote  deeplink  
4-1
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 03:15 schreef Bobby1972 het volgende:
Jongens.....ff focus....wat gaat het vandaag worden.....ik zie nog geen uitslagen. Ik schat dat Ajax een goede kans maakt. Ik zeg 2-0
Waarom moeten wij focussen?
Eide
 Eide - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:33   quote  deeplink  
'De Boer voert wijziging door en maakt elftal van Ajax nog jonger dan vorige week'

Ajax neemt het dinsdagavond op tegen Rapid Wien. Na het gelijkspel in de heenwedstrijd (2-2) zijn de Amsterdammers vastbesloten om in eigen huis - wederom met een jong team - een goed resultaat neer te zetten. Het basiselftal van Frank de Boer wijzigt waarschijnlijk op één plek.

De Boer is volgens De Telegraaf van plan om niet met Nemanja Gudelj (23), maar met Viktor Fischer (21) te starten. De linksbuiten kan ongeveer een uur spelen, meldde De Boer op de persconferentie in aanloop naar de wedstrijd. Dat betekent dat Daley Sinkgraven, in het vorige duel de valse linkeraanvaller, weer naar het middenveld verhuist. Zodoende wordt het elftal nog iets jonger dan vorige week.

Gudelj wordt het kind van de rekening en moet plaatsnemen op de bank, denkt het dagblad. Natuurlijk werd er veelvuldig gesproken over het jonge elftal van Ajax. De Boer weerlegde het al slim en doet dat nogmaals in de ochtendkrant: "Je kijkt ook gewoon of het exceptionele talenten zijn of niet. Dan neem je daar wel eens een risico in."

Vermoedelijke opstelling: Cillessen; Tete, Veltman, Riedewald, Dijks; Bazoer, Klaassen, Sinkgraven; El Ghazi, Milik en Fischer.

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2015 door Eide --
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 09:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom moeten wij focussen?
wat is jouw verwachting vanavond.....
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:51   quote  deeplink  
Ik vind het wel logisch, zal Fischer na zo'n 60 minuten waarschijnlijk gewisseld worden. Hoop dat Ajax meer drive over heeft in de 2e helft dan vorige week. Rapid Wien is fysiek erg sterk en dat is wel een gevaarlijk wapen. Ajax moet opnieuw snel scoren.
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:33 schreef Eide het volgende:
'De Boer voert wijziging door en maakt elftal van Ajax nog jonger dan vorige week'

Ajax neemt het dinsdagavond op tegen Rapid Wien. Na het gelijkspel in de heenwedstrijd (2-2) zijn de Amsterdammers vastbesloten om in eigen huis - wederom met een jong team - een goed resultaat neer te zetten. Het basiselftal van Frank de Boer wijzigt waarschijnlijk op één plek.

De Boer is volgens De Telegraaf van plan om niet met Nemanja Gudelj (23), maar met Viktor Fischer (21) te starten. De linksbuiten kan ongeveer een uur spelen, meldde De Boer op de persconferentie in aanloop naar de wedstrijd. Dat betekent dat Daley Sinkgraven, in het vorige duel de valse linkeraanvaller, weer naar het middenveld verhuist. Zodoende wordt het elftal nog iets jonger dan vorige week.

Gudelj wordt het kind van de rekening en moet plaatsnemen op de bank, denkt het dagblad. Natuurlijk werd er veelvuldig gesproken over het jonge elftal van Ajax. De Boer weerlegde het al slim en doet dat nogmaals in de ochtendkrant: "Je kijkt ook gewoon of het exceptionele talenten zijn of niet. Dan neem je daar wel eens een risico in."

Vermoedelijke opstelling: Cillessen; Tete, Veltman, Riedewald, Dijks; Bazoer, Klaassen, Sinkgraven; El Ghazi, Milik en Fischer.

Bron
Ik vind het toch wel gewaagd, Aajx start met een elftal waarvan alleen Cilissen niet meer als een talent te boek staat.. Niemand van de andere spelers is al een gearriveerde speler..
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:46 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

wat is jouw verwachting vanavond.....
Ik verwacht dat Ajax nipt wint.. Ik had een gelijkspel in de uitwedstrijd verwacht. Dus dat komt goed..
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:33 schreef Eide het volgende:
'De Boer voert wijziging door en maakt elftal van Ajax nog jonger dan vorige week'

Ajax neemt het dinsdagavond op tegen Rapid Wien. Na het gelijkspel in de heenwedstrijd (2-2) zijn de Amsterdammers vastbesloten om in eigen huis - wederom met een jong team - een goed resultaat neer te zetten. Het basiselftal van Frank de Boer wijzigt waarschijnlijk op één plek.

De Boer is volgens De Telegraaf van plan om niet met Nemanja Gudelj (23), maar met Viktor Fischer (21) te starten. De linksbuiten kan ongeveer een uur spelen, meldde De Boer op de persconferentie in aanloop naar de wedstrijd. Dat betekent dat Daley Sinkgraven, in het vorige duel de valse linkeraanvaller, weer naar het middenveld verhuist. Zodoende wordt het elftal nog iets jonger dan vorige week.

Gudelj wordt het kind van de rekening en moet plaatsnemen op de bank, denkt het dagblad. Natuurlijk werd er veelvuldig gesproken over het jonge elftal van Ajax. De Boer weerlegde het al slim en doet dat nogmaals in de ochtendkrant: "Je kijkt ook gewoon of het exceptionele talenten zijn of niet. Dan neem je daar wel eens een risico in."

Vermoedelijke opstelling: Cillessen; Tete, Veltman, Riedewald, Dijks; Bazoer, Klaassen, Sinkgraven; El Ghazi, Milik en Fischer.

Bron
Ik vind dit (vermoedelijke) elftal te jong! Frank de Boer neemt hier wel een heel erg groot risico. Voor hetzelfde geld lukt het deze jongens wel, en dat hoop ik vurig, maar kunnen deze jongens omschakelen bij tegenslag???
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik verwacht dat Ajax nipt wint.. Ik had een gelijkspel in de uitwedstrijd verwacht. Dus dat komt goed..
Haha. Ik hoop dat je gelijk krijgt.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 04 augustus 2015 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:54 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Ik hoop dat je gelijk krijgt.
wat is jouw verwachting Pietje.....
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 augustus 2015 - 15:10   quote  deeplink  
Ik wil toch nog even terugkomen op de roep om "body" en "ervaring", ook door Frank de Boer zelf, tijdens en na het afgelopen seizoen. Vervolgens zijn John Heitinga (ervaring) en Nemanja Gudelj (body) aangetrokken. En nu zouden die beide spelers vanavond (waarschijnlijk) op de bank moeten zitten... Ik vind dat tamelijk bizar. Vanavond is een cruciale wedstrijd, die MOETEN we winnen (of minstens 0-0 of 1-1 spelen) om niet nu al Europees voetbal te moeten gaan missen. Europees voetbal is een belangrijke leerschool voor onze jonge selectie. Ik blijf van mening dat Frank de Boer een enorm risico neemt. Wellicht gaat het goed vanavond, maar ikzelf zou het zekere voor het onzekere nemen, juist omdat het zo belangrijk is, sportief en financieel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2015 door Pietje --
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 15:10 schreef Pietje het volgende:
Ik wil toch nog even terugkomen op de roep om "body" en "ervaring", ook door Frank de Boer zelf, tijdens en na het afgelopen seizoen. Vervolgens zijn John Heitinga (ervaring) en Nemanja Gudelj (body) aangetrokken. En vervolgens zitten beide spelers vanavond (waarschijnlijk) op de bank... Ik vind dat tamelijk bizar. Vanavond is een cruciale wedstrijd, die MOETEN we winnen (of minstens 0-0 of 1-1 spelen) om niet nu al Europees voetbal te moeten gaan missen. Europees voetbal is een belangrijke leerschool voor onze jonge selectie. Ik blijf van mening dat Frank de Boer een enorm risico neemt. Wellicht gaat het goed vanavond, maar ikzelf zou het zekere voor het onzekere nemen, juist omdat het zo belangrijk is, sportief en financieel.
Waarom ben je zekerder met die jongens wel in het veld?
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 augustus 2015 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 15:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom ben je zekerder met die jongens wel in het veld?
Wat ik schreef, Remco, ervaring (en body). Het elftal zoals dat waarschijnlijk gaat opdraven is in mijn ogen wel heel erg onervaren. Natuurlijk, niets is zeker, maar je (Frank de Boer) neemt wel een behoorlijk risico. Kan zo'n uiterst jonge ploeg omschakelen bij tegenslag? Tja, je weet het natuurliojk nooit, ik zat zo maar wat te filosoferen.
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 15:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat ik schreef, Remco, ervaring (en body). Het elftal zoals dat waarschijnlijk gaat opdraven is in mijn ogen wel heel erg onervaren. Natuurlijk, niets is zeker, maar je (Frank de Boer) neemt wel een behoorlijk risico. Kan zo'n uiterst jonge ploeg omschakelen bij tegenslag? Tja, je weet het natuurliojk nooit, ik zat zo maar wat te filosoferen.
Afgelopen week was Gudelj een van de zwakste schakels, en in de voorbereiding was het middenveld met Sinkgraven juist heel erg goed.. Ik denk dat je juist Heitinga moet gaan brengen als je weer voor gaat komen.
Eide
 Eide - dinsdag 04 augustus 2015 - 16:16   quote  deeplink  
ALS Sinkgraven en Fischer lekker draaien is een dergelijk jong elftal geen enkel probleem. mocht het niet lekker lopen denk ik wel dat FdB snel tot ingrijpen moet overgaan omdat er dan toch wel andere dingen gevraagd worden. Dat hoeft overigens niet noodzakelijk op die posities te zijn.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 04 augustus 2015 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 16:16 schreef Eide het volgende:
ALS Sinkgraven en Fischer lekker draaien is een dergelijk jong elftal geen enkel probleem. mocht het niet lekker lopen denk ik wel dat FdB snel tot ingrijpen moet overgaan omdat er dan toch wel andere dingen gevraagd worden. Dat hoeft overigens niet noodzakelijk op die posities te zijn.
Denk dat het zo een hak en zaag pot wordt. Rapid heeft wel een paar van die stiekemerds rondlopen. Ben blij dat het vanavond een thuiswedstrijd is met de Arena erachter verwacht ik wel dat het goed komt. Heitinga zal ik achter de hand houden en van Fischer verwacht ik veel vanavond.
Brandje
 Brandje - dinsdag 04 augustus 2015 - 16:50   quote  deeplink  
We gaan het zien vanavond. Voorlopig zit deze jongen op dit moment heerlijk op het Rembrandtplein meteen halve liter voor zich. Het leven is mooi.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 04 augustus 2015 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 15:10 schreef Pietje het volgende:
Ik wil toch nog even terugkomen op de roep om "body" en "ervaring", ook door Frank de Boer zelf, tijdens en na het afgelopen seizoen. Vervolgens zijn John Heitinga (ervaring) en Nemanja Gudelj (body) aangetrokken. En nu zouden die beide spelers vanavond (waarschijnlijk) op de bank moeten zitten... Ik vind dat tamelijk bizar. Vanavond is een cruciale wedstrijd, die MOETEN we winnen (of minstens 0-0 of 1-1 spelen) om niet nu al Europees voetbal te moeten gaan missen. Europees voetbal is een belangrijke leerschool voor onze jonge selectie. Ik blijf van mening dat Frank de Boer een enorm risico neemt. Wellicht gaat het goed vanavond, maar ikzelf zou het zekere voor het onzekere nemen, juist omdat het zo belangrijk is, sportief en financieel.
Wij kunnen niet oordelen hoe de spelers ervoor staan. Op papier zou je zeker kunnen kiezen voor meer ervaring en dan Heitinga opstellen. En ja het gaat om heel veel geld.En Gudelj heeft ook meer fysieke kracht. Vorige week is wel gebleken dat Rapid Wien een zeer fysiek sterke ploeg heeft, en dat met veel veerkracht. Wel een spannende wedstrijd in het verschiet, ik heb er er persoonlijk waanzinnig veel zin in!!
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 04 augustus 2015 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 16:50 schreef Brandje het volgende:
We gaan het zien vanavond. Voorlopig zit deze jongen op dit moment heerlijk op het Rembrandtplein meteen halve liter voor zich. Het leven is mooi.
en als Ajax vanavond wint nog mooier.....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 augustus 2015 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 16:50 schreef Brandje het volgende:
We gaan het zien vanavond. Voorlopig zit deze jongen op dit moment heerlijk op het Rembrandtplein meteen halve liter voor zich. Het leven is mooi.
Halve liter Fristi.....gadverdamme, ik krijg zo'n pakje niet eens weg
Eide
 Eide - dinsdag 04 augustus 2015 - 19:45   quote  deeplink  
Opstellingen Ajax - Rapid Wien

Ajax neemt het vanavond in de derde voorronde van de Champions League op tegen Rapid Wien. In de uitverkochte Amsterdam ArenA zullen de Ajacieden strijden om een plaats in de play-offs. De wedstrijd start om 20.15 uur en wordt live uitgezonden op SBS6.
Toeschouwers:

Scoreverloop:

Scheidsrechter: Ivan Kruzliak

Gele kaarten:

Opstelling Ajax: Cillessen, Tete, Veltman, Riedewald, Dijks, Bazoer, Klaassen, Sinkgraven, El Ghazi, Milik, Fischer.

Wisselspelers: Boer, van Rhijn, Heitinga, Sanogo, Schöne, Viergever, Gudelj.

Opstelling Rapid Wien: Novota, Petsos, Sonnleitner, Berić, Schaub, Hofmann, Kainz, Grahovac, Dibon, Stangl, Auer.

Wisselspelers: Strebinger, Schobesberger, Huspek, Hofmann, Alar, Schimpelsberger, Prosenik.

Ajax.nl
Eide
 Eide - dinsdag 04 augustus 2015 - 19:49   quote  deeplink  
Even kijken hoor. Cillissen 26, Tete 19, Veltman 23, Riedewald 18, Dijks 22, Bazoer 18, Sinkgraven 20, Klaassen 22, El Ghazi 20, Milik 21, Fischer 21.

Gemiddelde leeftijd: 20.9 jaar.
Eide
 Eide - dinsdag 04 augustus 2015 - 19:52   quote  deeplink  
20.9 jaar. Dat is echt ultra, ultra jong.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:29   quote  deeplink  
Was dat nou nodig..
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:31   quote  deeplink  
Wie gaat die Cilissen eens een keer terecht wijzen, wat een verschrikkelijke debiel is dat, nooit is ie aanwezig, en bij iedere tegengoal volledig uit zijn plaat gaan, Misschien moet die droplul eens in de spiegel kijken, want hij staat daar volledig verkeerd opgesteld, wat een oetlul is dat zeg.. Arrogante kwal die nog helemaal niets bewezen heeft..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:33   quote  deeplink  
Fisher gaat hem vanavond ook niet worden....
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:36   quote  deeplink  
Fischer de enige die tot nu toe een paar goede ballen heeft gegeven..
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 20:33 schreef Nenam_tiL het volgende:
Fisher gaat hem vanavond ook niet worden....
Whahaha, had je bericht nog niet gezien.. Vind hem echt de enige scherpe en goede passes geven..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 20:36 schreef remco k het volgende:
Fischer de enige die tot nu toe een paar goede ballen heeft gegeven..
Die heb ik dan gemist...tis meer struikelen en de bal achter de man spelen
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:38   quote  deeplink  
Hoe is dit mogelijk om gewoon weer op zo'n belachelijke manier de goal weg te geven.
Sinkgraven maakt een hopeloze fout maar die Beric mag never nooit zo vrij komen.
Daarna is het werkelijk apathisch en gaat echt alles fout. Voorhoede komt nauwelijks in het spel voor en de meeste lopen als een kip zonder kop over het veld.

Als Ajax hierdoor uitgeschakeld wordt zou echt een schande zijn. Zo goed is deze tegenstander niet en al helemaal niet als je iets in Europa wil voorstellen.
Het zou werkelijk een schande zijn met wederom de terugkerende fouten die gemaakt worden. Als het gebeurd, zover is het gelukkig nog niet... Zou ik als De Boer zijnde me gaan afvragen of hij nog verder moet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2015 door Loetje --
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:38   quote  deeplink  
Goede aanval.. Hehe..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:38   quote  deeplink  
Nu wel ;-)
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 20:38 schreef Loetje het volgende:
Hoe is dit mogelijk om gewoon weer op zo'n belachelijke manier de goal weg te geven.
Sinkgraven maakt een hopeloze fout maar die Bericht mag never nooit zo vrij komen.
Daarna is het werkelijk apathisch en gaat echt alles fout. Voorhoede komt nauwelijks in het spel voor en de meeste lopen als een kip zonder kop over het veld.

Als Ajax hierdoor uitgeschakeld wordt zou echt een schande zijn. Zo goed is deze tegenstander niet en al helemaal niet als je iets in Europa wil voorstellen.
Het zou werkelijk een schande zijn met wederom de terugkerende fouten die gemaakt worden. Als het gebeurd, zover is het gelukkig nog niet... Zou ik als De Boer zijnde me gaan afvragen of hij nog verder moet.
Als Ajax hier tegen niet verder komt mag de Boer van mij zijn conclusies trekken..
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:42   quote  deeplink  
Wat een verschrikking om weer naar te kijken.. Onmachtig, niemand die vrij kan komen..
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:43   quote  deeplink  
Alleen maar irritaties naar elkaar, dat lijkt helemaal nergens op..
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 20:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Als Ajax hier tegen niet verder komt mag de Boer van mij zijn conclusies trekken..
Ja precies. Het kan ook echt te ver gaan. Het blijven dezelfde structurele fouten.

Overigens crieert Ajax weer nagenoeg niks
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:44   quote  deeplink  
Rapid Wien thuis... altijd lastig..
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:45   quote  deeplink  
Kan Dijks ook verdedigen ooit zonder een sliding?
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:47   quote  deeplink  
Zolang we met alleen jongens tegen mannen blijven spelen , gaat het weer een moeizaam seizoen worden.
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:47   quote  deeplink  
Lekker om te weten dat Fisxher sowieso na 60 minuten eruit gaat. Als het zo blijft zou ik opertunistisch gaan spelen met Sanogo
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 20:47 schreef Ztjes het volgende:
Zolang we met alleen jongens tegen mannen blijven spelen , gaat het weer een moeizaam seizoen worden.
Is ook gelul. Ronald legde het nog prima uit voor de wedstrijd.
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 20:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Is ook gelul. Ronald legde het nog prima uit voor de wedstrijd.
Prima theorie, alleen heb ik er niets mee en blijkt telkens weer het tegenovergestelde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2015 door Ztjes --
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 20:52 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Dubbel,post


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2015 door Ztjes --
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 20:53   quote  deeplink  
En ze probere zo veel, maar er lukt zo weinig.. Al 1 heel schot richting de goal..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [3e voorronde Champions League] Ajax - Rapid Wien (29 juli en 4 augustus 2015); 4 - 5 (2-2 & 2-3)









0.0177140