BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [3e voorronde Champions League] Ajax - Rapid Wien (29 juli en 4 augustus 2015); 4 - 5 (2-2 & 2-3)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - donderdag 30 juli 2015 - 11:13   quote  deeplink  
Niet alles was zo slecht we speelde een periode erg goed en hadden gewoon met de rust minimaal met 4-0 voor moeten staan en had het over geweest.Alleen na de rust krijg je te snel een doelpunt tegen wat hun vleugels gaven en Ajax weer angstig werd,als je dan tegen 10 man komt te staan en je gaat dan balletjes rond spelen inplaats van volop druk te zetten en de score uit te bouwen daar zijn wij de mist mee in gegaan, hopelijk leren zij er van.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 30 juli 2015 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 10:49 schreef Eide het volgende:
Niet alleen El Ghazi. Milik ook dik onvoldoende. Gudelj beviel mij ook niet. Dijks was erg flets en Cillissen trad ook al niet heel sterk op.
Gudelje liet ook goede dingen zien...als nieuweling viel hij mij niet tegen...gewoon laten staan op die positie...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 30 juli 2015 - 11:28   quote  deeplink  
Dijks was ook een verbetering tov Boilesen, het elftal stond goed in de eerste helft, er zit veel meer gif in als vorig seizoen....
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 30 juli 2015 - 11:37   quote  deeplink  
Als de wedstrijd half 9 in de ochtend werd gespeeld.
Had ik kunnen zeggen dat er een aantal nog liepen te slapen.

Ik ben positief gestemd over de rest van het seizoen.

El ghazi heeft nog last van de naweeën van de ramadan.
Millik heeft geen grote kans gehad, el ghazi had de bal naar hem moeten spelen.
Gudelj, die moet zijn draai nog vinden.

Ajax heeft gewoon een prima elftal staan met zeer veel ervaring op de bank.
Eigenlijk kan het niet beter!
Brandje
 Brandje - donderdag 30 juli 2015 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 10:49 schreef Eide het volgende:
Niet alleen El Ghazi. Milik ook dik onvoldoende. Gudelj beviel mij ook niet. Dijks was erg flets en Cillissen trad ook al niet heel sterk op.
Gudelj viel mij eigenlijk niet negatief op. Legde wel een paar keer de bal heel mooi over de verdediging van Rapid. Iets wat ik sinds het vertrek van Eriksen niet meer gezien heb.
El Ghazi moeten ze gewoon op ze flikker geven met zijn Ronaldo imitaties. Er lag steeds best veel ruimte achter zijn directe tegenstander. Bal er gewoon langs spelen en en op snelheid kloppen want dat kan ie. Hij moet weer functioneel gaan spelen.
Dat ie de kans mist kan ik wel mee leven. Dat is dat straatvoetbal wat er nog in zit. Maakt ie hem dan is het een wereldgoal. En Milik liep nou ook niet zo denderend vrij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2015 door Brandje --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 30 juli 2015 - 11:44   quote  deeplink  
Overigens vind ik het echt lache hier.

Ik praat negatief over dingen buiten de wedstrijd om en ook niet over de handelingen van Ajax, zoals transfers en andere beslissingen.
Maar ik krijg wel commentaar op mijn naam.
Vervolgens lees ik de reacties tijdens en na de wedstrijd.
Dan lijken de rollen wel omgedraaid.

Dat vind ik wel lachen
Eide
 Eide - donderdag 30 juli 2015 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 11:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Gudelje liet ook goede dingen zien...als nieuweling viel hij mij niet tegen...gewoon laten staan op die positie...
Ik zie daar toch liever Sinkgraven zoals die nu speelt. Veel meer dynamiek.
Brandje
 Brandje - donderdag 30 juli 2015 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 12:28 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik zie daar toch liever Sinkgraven zoals die nu speelt. Veel meer dynamiek.
Dat is weer een andere discussie. Het ging erover dat sommige Gudelj door de ondergrens vonden zakken. Ik vond hem wel nuttig met mooie passes over de verdediging.
Daarbij vond ik Sinkgraven vanaf links echt een genot om naar te kijken.
scout_2
 scout_2 - donderdag 30 juli 2015 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 12:28 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik zie daar toch liever Sinkgraven zoals die nu speelt. Veel meer dynamiek.
Eens ... ben groot fan van dat kereltje doet het super
Eide
 Eide - donderdag 30 juli 2015 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 12:33 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat is weer een andere discussie. Het ging erover dat sommige Gudelj door de ondergrens vonden zakken. Ik vond hem wel nuttig met mooie passes over de verdediging.
Daarbij vond ik Sinkgraven vanaf links echt een genot om naar te kijken.
Ik vond hem in balbezit juist veel te weinig brengen, zeker in vergelijking met Bazoer. In de duels vond ik hem wel prima spelen.
Pietje
 Pietje - donderdag 30 juli 2015 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2015 - 23:07 schreef remco k het volgende:
Opvallende uitspraak van de boer. Hij stelt dat Fischer de logische vervanger van youness is. Dus staat youness nu dan boven Fischer in de pikorde?
Dat heb ik ook gehoord en eerlijk gezegd schrok ik daar behoorlijk van. Ik heb steeds gedacht dat het precies opgekeerd was.
Pietje
 Pietje - donderdag 30 juli 2015 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 22:16 schreef Eide het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat Sinkgraven die linksbuiten positie prima invult
Dat mag je! Dat viel mij ook namelijk op.
Pietje
 Pietje - donderdag 30 juli 2015 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 22:37 schreef remco k het volgende:
Tegen 10 man helemaal weggespeeld worden door je eigen "rustige" spel.. Wat ben je dan een stel droeftoeters..

5 100% kansen in de eerste helft en dan gewoon tegen 10 man op 2-2 komen..
Inderdaad volkomen onnodig dit. Toch wel een zekere angst? Onervarenheid?
Pietje
 Pietje - donderdag 30 juli 2015 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 22:51 schreef Eide het volgende:

[..]

Was Veltman toch?
Volgens zat Tete fout bij de eerste goal van Rapid en Veltman nadrukkelijk bij de tweede.
Pietje
 Pietje - donderdag 30 juli 2015 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 22:55 schreef Eide het volgende:
Uiteindelijk toch een ontevreden gevoel. Ajax speelt na een moeilijke start een prima eerste helft. En dan die tweede helft lijken ze zichzelf in slaap te spelen. En dan wordt het weer traag, ideeëloos en komen de slordigheden. Gewoon omdat men te veel probeert te controleren. Dit Ajax moet aanvallen, aanvallen en meer aanvallen. Daar hebben we de capaciteiten ook voor maar op een of andere manier sussen de spelers zichzelf steeds in slaap.
Dit had inderdaad nooit mogen gebeuren. In feite had Ajax de wedstrijd volledig in z'n zak met een voorsprong van 0-2. De 1-2 kon gebeuren maar vervolgens komt Ajax in een overtalsituatie en had de 2-2 NOOIT mogen gebeuren. Ik ben knap teleurgesteld in de einduitslag, maar ik heb ook veel mooie dingen gezien die mij geruststellen voor de komende wedstrijden.
Pietje
 Pietje - donderdag 30 juli 2015 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 23:42 schreef Eide het volgende:
Ik vond Veltman niet eens heel slecht vanavond. Hij won veel duels en had zijn directe tegenstander behoorlijk in de pocket. Hij is alleen zo vreselijk slordig in de opbouw. Ik weet niet wat dat is, hij heeft daar vaker last van maar dat moet er wel uit. Dan die bal maar naar voren rossen maar niet zo achteloos een ziekenhuisballetje terwijl er druk op de opbouw staat. Dat mag natuurlijk nooit.
Eens.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 30 juli 2015 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 12:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

Volgens zat Tete fout bij de eerste goal van Rapid en Veltman nadrukkelijk bij de tweede.
De man van Tete deed gewoon een hele goede beweging vooraf, waardoor hij te laat was.
Kan iedereen overkomen, ik vind dat niet echt een fout.
Riedewald had nooit de bal moeten laten voorgegeven en deed er in mijn optiek er weinig aan.
Cilissen had die bal bij de 1ste paal kunnen oprapen.
De minste die fout zat was tete
Pietje
 Pietje - donderdag 30 juli 2015 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 13:14 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

De man van Tete deed gewoon een hele goede beweging vooraf, waardoor hij te laat was.
Kan iedereen overkomen, ik vind dat niet echt een fout.
Riedewald had nooit de bal moeten laten voorgegeven en deed er in mijn optiek er weinig aan.
Cilissen had die bal bij de 1ste paal kunnen oprapen.
De minste die fout zat was tete
Wel of niet, het maakt me niet uit. Tete is nog erg jong en moet nog wel wat leren. Hij gaat nog heel veel progressie maken. Ik neem het hem beslist niet kwalijk. Veltman WEL (!), want die hoort met zijn inmiddels 23 jaar tot de meer ervarener spelers en hij maakt te vaak dezelfde fouten. Het zal mij niet verbazen wanneer Frank de Boer op korte termijn gaat ingrijpen door het opstellen van John Heitinga in plaats van Veltman.
remco k
 remco k - donderdag 30 juli 2015 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 22:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij had toch last van zijn kuit? Hij stond wel op de goede plek..
Hij is altijd waardeloos met zijn uittrappen.
remco k
 remco k - donderdag 30 juli 2015 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 23:01 schreef scout_2 het volgende:

[..]

heb ik al eerder gezegd.. dat ze kwetsbaar zijn na de goal. .. maar toen zij iemand dat ik uit mijn nek lulde. (remember )
En wanneer kreeg men nu dan gelijk na de goal een tegengoal??

Lul toch niet zo dom man..
remco k
 remco k - donderdag 30 juli 2015 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 12:33 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat is weer een andere discussie. Het ging erover dat sommige Gudelj door de ondergrens vonden zakken. Ik vond hem wel nuttig met mooie passes over de verdediging.
Daarbij vond ik Sinkgraven vanaf links echt een genot om naar te kijken.
Ik vond hem ook zo slecht niet. Ik vond hem wel matig nadat we tegen 10 man kwamen. Hij was heel veel aan de bal en wist er eigenlijk niets mee te doen..
remco k
 remco k - donderdag 30 juli 2015 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 12:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gehoord en eerlijk gezegd schrok ik daar behoorlijk van. Ik heb steeds gedacht dat het precies opgekeerd was.
Er behoorlijk van schrikken doe ik niet, sorry.. Maar opvallend vond ik het wel..
Pietje
 Pietje - donderdag 30 juli 2015 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 14:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Er behoorlijk van schrikken doe ik niet, sorry.. Maar opvallend vond ik het wel..
Met schrikken bedoelde ik dat ik het niet verwacht had.
remco k
 remco k - donderdag 30 juli 2015 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 15:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

Met schrikken bedoelde ik dat ik het niet verwacht had.
Dat vermoeden had ik al.:-)
Loetje
 Loetje - donderdag 30 juli 2015 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 11:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Gudelje liet ook goede dingen zien...als nieuweling viel hij mij niet tegen...gewoon laten staan op die positie...
Gudelj was echt niet goed. Enorm veel dom verliest en vertraagde het spel. Gewoon Sinkgraven terug naar het middenveld. Bovendien vond ik Milik zo slecht niet. Kreeg weinig goede ballen maar liep steeds goed
Loetje
 Loetje - donderdag 30 juli 2015 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 12:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gehoord en eerlijk gezegd schrok ik daar behoorlijk van. Ik heb steeds gedacht dat het precies opgekeerd was.
Vind dat heel apart. Al speelt Fischer slecht, is die nog zo dreigend. Aangezien Younes op links en rechts kan zou ik hem op de plaats van El Ghazi zetten, de hele flair is weg bij hem
Loetje
 Loetje - donderdag 30 juli 2015 - 16:07   quote  deeplink  
Net nog een keer de samenvatting gezien. Zo zonde. Die laatste 20 minuten voor de rust, zo heeft Ajax heel vorig jaar niet gespeeld
Stanley
 Stanley - donderdag 30 juli 2015 - 16:10   quote  deeplink  
Sorry mannen, maar ben ik dan de enige die zich kapot heeft geërgerd aan de lamlendige slappenzakken instelling van Ajax!

Karakterspelers genoeg dit keer, maar niet eens de bal naar hetzelfde shirtje kunnen spelen. Lopen met de bal en dan jezelf vastlopen. Persé een persoon aan willen spelen met balverlies als gevolg terwijl aan de andere kant zeeën van ruimte lag. ...

De wissel van Fischer had ik gedacht zou door Frank worden aangegrepen om de boodschap aan het team over te brengen om de bal het werk te laten doen in een hoger tempo dan tot dan toe werd gedaan. Veldje breed houden en 10 man van RW lekker wegspelen. ...

Nee hoor we werden compleet afgetroefd en overlopen door 10 man die slechts een grote inzet kon brengen, verder was het niks!

Want zonder echt goed voetbal had het bij rust 0-4 kunnen en moeten staan!

Gemiste kans van het nieuwe Ajax en Technische Staf!

Deed mij sterk aan vorig seizoen denken : slap, tikkie terug, balletje breed en geen gedreven omschakeling. ...

Sorry kan er echt niet meer van maken :-(
remco k
 remco k - donderdag 30 juli 2015 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 16:10 schreef Stanley het volgende:
Sorry mannen, maar ben ik dan de enige die zich kapot heeft geërgerd aan de lamlendige slappenzakken instelling van Ajax!

Karakterspelers genoeg dit keer, maar niet eens de bal naar hetzelfde shirtje kunnen spelen. Lopen met de bal en dan jezelf vastlopen. Persé een persoon aan willen spelen met balverlies als gevolg terwijl aan de andere kant zeeën van ruimte lag. ...

De wissel van Fischer had ik gedacht zou door Frank worden aangegrepen om de boodschap aan het team over te brengen om de bal het werk te laten doen in een hoger tempo dan tot dan toe werd gedaan. Veldje breed houden en 10 man van RW lekker wegspelen. ...

Nee hoor we werden compleet afgetroefd en overlopen door 10 man die slechts een grote inzet kon brengen, verder was het niks!

Want zonder echt goed voetbal had het bij rust 0-4 kunnen en moeten staan!

Gemiste kans van het nieuwe Ajax en Technische Staf!

Deed mij sterk aan vorig seizoen denken : slap, tikkie terug, balletje breed en geen gedreven omschakeling. ...

Sorry kan er echt niet meer van maken :-(
Als je het topic had doorgelezen, zou je zien dat eigenlijk iedereen daar aan heeft geriiteerd..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 30 juli 2015 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 16:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je het topic had doorgelezen, zou je zien dat eigenlijk iedereen daar aan heeft geriiteerd..
iedereen?
remco k
 remco k - donderdag 30 juli 2015 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 21:06 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

iedereen?
Ach kerel, ben jij de uitzondering die de regel bevestigd. Wat jij wil..
Stanley
 Stanley - donderdag 30 juli 2015 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 16:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je het topic had doorgelezen, zou je zien dat eigenlijk iedereen daar aan heeft geriiteerd..
dat doet me dan helaas deugt. Helaas want zou zo graag weer een fris en gretig Ajax willen zien.

No doubt, Frank heeft ons veel gebracht, maar hoe kan het toch dat er onder hem zo'n rem op het spel zit ?

Zo gaat het em niet worden ben ik bang. ...
Eide
 Eide - donderdag 30 juli 2015 - 23:33   quote  deeplink  
Ik heb anders echt wel een fris en gretig Ajax gezien. We hebben het alleen slechts 30 minuten gezien.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 30 juli 2015 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 23:33 schreef Eide het volgende:
Ik heb anders echt wel een fris en gretig Ajax gezien. We hebben het alleen slechts 30 minuten gezien.
Toen was Stanley net een biertje pakken uit de koelkast! ;-)
Eide
 Eide - donderdag 30 juli 2015 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 23:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Toen was Stanley net een biertje pakken uit de koelkast! ;-)
Dat zal het zijn. Ik baal er nog steeds van trouwens. Na die 1e helft sta je al met anderhalf been in de volgende ronde en dan zo'n vreselijke 2e helft zeg. Wat een kutzooi.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 juli 2015 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 23:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Toen was Stanley net een biertje pakken uit de koelkast! ;-)
Woont Stan the man zeker in een kasteel dan....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 30 juli 2015 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 23:37 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat zal het zijn. Ik baal er nog steeds van trouwens. Na die 1e helft sta je al met anderhalf been in de volgende ronde en dan zo'n vreselijke 2e helft zeg. Wat een kutzooi.
Ik ook man, maar we gaan het helaas niet veranderen! Nu hopen dat het niet eenzelfde scenario wordt als vorig jaar tegen Dnjepr en we gewoon winnen thuis!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 30 juli 2015 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 23:41 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Woont Stan the man zeker in een kasteel dan....
waarschijnlijk!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 31 juli 2015 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 22:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach kerel, ben jij de uitzondering die de regel bevestigd. Wat jij wil..
ik vergelijk deze wedstrijd met de laatste serieuze wedstrijd.
Dan ben ik echt zeer blij met wat ik gezien heb.
Dat gevoel wat jij hebt, dat heb ik gewoon niet.
natuurlijk gingen er een aantal dingen niet goed, maar dat is het lot van Ajax.
Als je zo speelt en dat doe je 90 min lang, dan ben je aan het eind van deze maand nog een aantal spelers kwijt.
Loetje
 Loetje - vrijdag 31 juli 2015 - 02:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 00:01 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

ik vergelijk deze wedstrijd met de laatste serieuze wedstrijd.
Dan ben ik echt zeer blij met wat ik gezien heb.
Dat gevoel wat jij hebt, dat heb ik gewoon niet.
natuurlijk gingen er een aantal dingen niet goed, maar dat is het lot van Ajax.
Als je zo speelt en dat doe je 90 min lang, dan ben je aan het eind van deze maand nog een aantal spelers kwijt.
Haha dus daarom ga je kut voetballen?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 juli 2015 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 13:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij is altijd waardeloos met zijn uittrappen.
Dat is iets anders dan een blessure hebben.
Hier stond hij goed want de verdediging was alweer gezien. Dat hij hem dan verkeerd raakt omdat hij geblesseerd is(zag er qua beweging zo uit).
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 juli 2015 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 23:33 schreef Eide het volgende:
Ik heb anders echt wel een fris en gretig Ajax gezien. We hebben het alleen slechts 30 minuten gezien.
Helaas kunnen ze het structureel maar 30 minuten opbrengen.
Na de rust blijft toch een probleem voor ze.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 juli 2015 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 02:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Haha dus daarom ga je kut voetballen?
Ja dat heeft Frank in de rust gevraagd. Kijk maar naar die rare bal van Cilissen of Naar Milik die zich verstopt heeft, Veltman zijn pass bij 2-2, Klaassen die niet meer scoorde enz.
Nu begrijp ik het.
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2015 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 23:33 schreef Eide het volgende:
Ik heb anders echt wel een fris en gretig Ajax gezien. We hebben het alleen slechts 30 minuten gezien.
En zo is het..
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2015 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 23:15 schreef Stanley het volgende:

[..]

dat doet me dan helaas deugt. Helaas want zou zo graag weer een fris en gretig Ajax willen zien.

No doubt, Frank heeft ons veel gebracht, maar hoe kan het toch dat er onder hem zo'n rem op het spel zit ?

Zo gaat het em niet worden ben ik bang. ...
Dat AJax hebben we ook een periode in de eerste helft gezien.. Helaas te kort..
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2015 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 08:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat is iets anders dan een blessure hebben.
Hier stond hij goed want de verdediging was alweer gezien. Dat hij hem dan verkeerd raakt omdat hij geblesseerd is(zag er qua beweging zo uit).
Als hij geblesseerd was geweest had ie niet gespeeld.. Hij kan gewoon helemaal niet voetballen en daarom speelt die de bal zo verkeerd in..

Waarom toch maar excuses zoeken als het om het voetballen van Cilissen gaat, en Veltman met de grond gelijkmaken als die zon bal speelt.. Want bij beide spelers gebeurt het namelijk regelmatig..
Stanley
 Stanley - vrijdag 31 juli 2015 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 23:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Toen was Stanley net een biertje pakken uit de koelkast! ;-)
Hahahaha klopt :-)
Stanley
 Stanley - vrijdag 31 juli 2015 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 23:41 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Woont Stan the man zeker in een kasteel dan....
Ook dat is waar en onderweg moest ik nog even een jonkvrouw een douw geven :-p
Stanley
 Stanley - vrijdag 31 juli 2015 - 09:23   quote  deeplink  
qua spitsen was Sinkgraven in zijn rol niet slecht. Milik en El-Ghazi ondermaats.
Middenveld vond ik Bazoer top! Klaassen efficiënt en Gudelj niks bijzonders.
Achterin vond ik Tete veelbelovend, de rest ook weer niet bijzonder waarbij Dijks
weinig fout deed en Riedewald en Veltman op de belangrijke momenten even wat scherper en pittiger mogen worden.

Al met al zit er best muziek in met de juiste spelopvatting dan wel!

Hopelijk staat Frank daar voor open want ik krijg het idee dat het balletje breed en tikkie terug bij zijn opdracht hoort. ...Hopelijk zie ik het fout.
Eide
 Eide - vrijdag 31 juli 2015 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 09:23 schreef Stanley het volgende:
qua spitsen was Sinkgraven in zijn rol niet slecht. Milik en El-Ghazi ondermaats.
Middenveld vond ik Bazoer top! Klaassen efficiënt en Gudelj niks bijzonders.
Achterin vond ik Tete veelbelovend, de rest ook weer niet bijzonder waarbij Dijks
weinig fout deed en Riedewald en Veltman op de belangrijke momenten even wat scherper en pittiger mogen worden.

Al met al zit er best muziek in met de juiste spelopvatting dan wel!

Hopelijk staat Frank daar voor open want ik krijg het idee dat het balletje breed en tikkie terug bij zijn opdracht hoort. ...Hopelijk zie ik het fout.
De laatste zin kan ik niet zo veel mee maar verder helemaal mee eens.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5950
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [3e voorronde Champions League] Ajax - Rapid Wien (29 juli en 4 augustus 2015); 4 - 5 (2-2 & 2-3)









0.0104019