BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zaterdag 18 augustus 2018 - 22:37   quote  deeplink  
Wordt het weer zo'n seizoen?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 18 augustus 2018 - 22:37   quote  deeplink  
Gerechtigheid! 2 - 1
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 18 augustus 2018 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2018 - 22:37 schreef patrickpsv15 het volgende:
Gerechtigheid! 2 - 1
En waarom zou je dat met ons willen delen???
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 augustus 2018 - 23:04   quote  deeplink  
Het is geen toeval meer...
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 augustus 2018 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2018 - 22:37 schreef patrickpsv15 het volgende:
Gerechtigheid! 2 - 1
Wat doe je hier iedere keer dan? Meer met je tegenstander bezig dan met je eigen club? Ach, op dat forum daar vind je niet eens supporters
Eide
 Eide - zaterdag 18 augustus 2018 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2018 - 23:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat doe je hier iedere keer dan?
Het is heel belangrijk steeds triomfantelijk richting Ajax te doen. En om over Ajax te praten. En over Ajax te schrijven. Uiteindelijk gaat het in Nederland namelijk maar om een club. Wees blij dat er zo veel personen zijn die dat doelgraag steeds weer bevestigen. Hoewel... veel...
Pietje
 Pietje - zondag 19 augustus 2018 - 14:14   quote  deeplink  
Ik denk dat PEC Zwolle serieus een zeer moeilijk seizoen tegemoet gaat. Nu met 2-0 verloren van FC Utrecht.
Eide
 Eide - zondag 19 augustus 2018 - 16:38   quote  deeplink  
Hoe lang voordat de pleuris uitbreekt bij Arsenal? Twee gespeeld, twee verloren. Toegegeven, verloren van Chelsea en Manchester City maar toch. Dit is vooral een signaal dat Arsenal, in het beste geval, subtop gaat spelen in in ieder geval nergens serieus voor meespeelt. Voor de op 5 na rijkste club ter wereld kan dit toch niet heel lang duren.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 augustus 2018 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2018 - 14:14 schreef Pietje het volgende:
Ik denk dat PEC Zwolle serieus een zeer moeilijk seizoen tegemoet gaat. Nu met 2-0 verloren van FC Utrecht.
Wat te denken van Groningen???
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 augustus 2018 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2018 - 16:38 schreef Eide het volgende:
Hoe lang voordat de pleuris uitbreekt bij Arsenal? Twee gespeeld, twee verloren. Toegegeven, verloren van Chelsea en Manchester City maar toch. Dit is vooral een signaal dat Arsenal, in het beste geval, subtop gaat spelen in in ieder geval nergens serieus voor meespeelt. Voor de op 5 na rijkste club ter wereld kan dit toch niet heel lang duren.
United nu ook achter met 3-1 achter tegen Brigthon.
Eide
 Eide - zondag 19 augustus 2018 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2018 - 18:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

United nu ook achter met 3-1 achter tegen Brigthon.
Yup, het zou eind september/begin oktober zomaar bijltjesdag kunnen zijn in Engeland. Chelsea en Manchester City beide trouwens erg overtuigend begonnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 augustus 2018 door Eide --
remco k
 remco k - zondag 19 augustus 2018 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2018 - 16:38 schreef Eide het volgende:
Hoe lang voordat de pleuris uitbreekt bij Arsenal? Twee gespeeld, twee verloren. Toegegeven, verloren van Chelsea en Manchester City maar toch. Dit is vooral een signaal dat Arsenal, in het beste geval, subtop gaat spelen in in ieder geval nergens serieus voor meespeelt. Voor de op 5 na rijkste club ter wereld kan dit toch niet heel lang duren.
Tegen city waren ze ook gewoon echt compleet kansloos waar ze tegen Chelsea wel goed speelden.

Ik ben erg benieuwd of city dit seizoen weer zo oppermachtig kan zijn. Ik denk het eerlijk gezegd niet.
Pietje
 Pietje - zondag 19 augustus 2018 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2018 - 18:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat te denken van Groningen???
Ook!
Jaccio
 Jaccio - zondag 19 augustus 2018 - 22:30   quote  deeplink  
Mooi debuut van Kluivert bij Roma. Geweldig voor die jongen
remco k
 remco k - zondag 19 augustus 2018 - 23:34   quote  deeplink  
Beslissend bij zijn invalbeurt met een prima assist.
Eide
 Eide - vrijdag 24 augustus 2018 - 23:23   quote  deeplink  
Jong Ajax heeft op de Toekomst met 5-2 gewonnen van Dordrecht. Goals van Sierhuis (2x), Danilo (2x) en Nunnely.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 25 augustus 2018 - 22:39   quote  deeplink  
Maar natuurlijk scoort PSV in de 93ste minuut, mijn God, hoe flikken ze dit elke keer weer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 augustus 2018 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2018 - 22:39 schreef Hasjkoph het volgende:
Maar natuurlijk scoort PSV in de 93ste minuut, mijn God, hoe flikken ze dit elke keer weer.
Ik ga er eens geld op zetten. Nu al de 3e keer dat ze de wedstrijd in de 90ste minuut beslissen! Om schijtziek van te worden!
Loetje
 Loetje - zaterdag 25 augustus 2018 - 22:42   quote  deeplink  
Ik zou nu best met de meest gruwelijke dingen willen komen om te zeggen.

Hoe kan dit toch... Weer op een moment dat heel die hoerenachtige ploeg geen flikker te vertellen heeft
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 25 augustus 2018 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2018 - 22:37 schreef Eide het volgende:
Wordt het weer zo'n seizoen?
Nee het lijkt maar zo :d

P.S. het was totaal onverdiend. Totaal. Het was een drama. En toch winnen. De Duitsers zeggen hier u tegen.
Pietje
 Pietje - zaterdag 25 augustus 2018 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2018 - 22:37 schreef Eide het volgende:
Wordt het weer zo'n seizoen?
Ja dus... Met zo vreselijk veel geluk worden ze in Eindhoven kampioen. Ongelooflijk. Bah.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 25 augustus 2018 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2018 - 22:39 schreef Hasjkoph het volgende:
Maar natuurlijk scoort PSV in de 93ste minuut, mijn God, hoe flikken ze dit elke keer weer.
Ik snap er ook geen fuck van. En dit is niet provocerend bedoeld. Deze keer zag ik het toch echt niet aankomen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 25 augustus 2018 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2018 - 22:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ja dus... Met zo vreselijk veel geluk worden ze in Eindhoven kampioen. Ongelooflijk. Bah.
Ja dit is echt ongekend. Ongelofelijk.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 25 augustus 2018 - 22:48   quote  deeplink  
Ik zag Viergever nog even een sprintje trekken daar zou Blind jaloers op zijn.. :p
Loetje
 Loetje - zaterdag 25 augustus 2018 - 22:51   quote  deeplink  
En Dumfries die gewoon gespaard wordt he...
Pietje
 Pietje - zaterdag 25 augustus 2018 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2018 - 22:51 schreef Loetje het volgende:
En Dumfries die gewoon gespaard wordt he...
En waarom kreeg Zoet geen kaart in de eerste minuut toe hij Van Duinen torpedeerde??
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 25 augustus 2018 - 23:02   quote  deeplink  
'Als er een PSV'er voor de trein springt dan valt de elektriciteit uit' aldus J. Derksen vorig seizoen
Hahaha. Echt, hoe ze aan het geluk komen daar is mij een raadsel
Loetje
 Loetje - zaterdag 25 augustus 2018 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2018 - 23:00 schreef Pietje het volgende:

[..]

En waarom kreeg Zoet geen kaart in de eerste minuut toe hij Van Duinen torpedeerde??
Die is niet eens boeiend omdat die enkel de pingel mist. Maar van Dumfries was 100% 2e geel. En daar mag een VAR dan niks mee omdat het een gele kaart betreft, al is het dan de 2e.
p111
 p111 - zaterdag 25 augustus 2018 - 23:47   quote  deeplink  
Mijn god je wordt strond ziek van die goudzoekers uit Eindhoven,maar geloof me die gaan nog punten verliezen dit kan echt niet blijven goed gaan voor die schijtboeren.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 25 augustus 2018 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2018 - 23:47 schreef p111 het volgende:
Mijn god je wordt strond ziek van die goudzoekers uit Eindhoven,maar geloof me die gaan nog punten verliezen dit kan echt niet blijven goed gaan voor die schijtboeren.
Hahah ons met goudzoekers vergelijken is wel een hele ernstige belediging
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 26 augustus 2018 - 12:49   quote  deeplink  
Ik vraag mij eigenlijk 1 ding af. Waarom zien wij ineens een pisboer hier reageren, nu die club 2 competitiewedstrijden op rij door het oog van de naald is gekropen??
Eide
 Eide - zondag 26 augustus 2018 - 13:22   quote  deeplink  
Goeiendag, wat gaat Heracles gruwelijk over de knie in Tilburg. Dat had is dus totaal niet verwacht.
Loetje
 Loetje - zondag 26 augustus 2018 - 13:33   quote  deeplink  
En dat tegen een Willem II wat niet eens echt goed speelt. Allemaal enorme fouten die tot de goals leiden.

Verder viel Heracles van de week al tegen toen ze wonnen van ADO. Was zo lek als een mandje en ADO had er 7 kunnen maken
Loetje
 Loetje - zondag 26 augustus 2018 - 13:44   quote  deeplink  
Da's 5!
Eide
 Eide - zondag 26 augustus 2018 - 13:52   quote  deeplink  
Ik snap niet hoe het kan dat Fran Sol nog in Tilburg speelt. Echt geen topspits natuurlijk maar wel een vent die echt een stuk hoger kan dan Willem II. Ik had eigenlijk wel gedacht dat AZ zich bijvoorbeeld zou melden. Ik vind Fran Sol een beter spits dan die Johnson die ze van ADO hebben gekocht.
Loetje
 Loetje - zondag 26 augustus 2018 - 14:13   quote  deeplink  
Wil je mij geloven dat ik dacht dat die naar AZ zou gaan toen ik hoorde dat Weghorst weg ging?
Loetje
 Loetje - zondag 26 augustus 2018 - 14:59   quote  deeplink  
Heerenveen achter tegen de Kakkies. 0-2 na een kwartier. Waar ik altijd van in een slappe lach raak, is vermoedelijk de opmerking straks na afloop dat ze hadden afgesproken scherp te beginnen... Dat vind ik het allerleukste van een interview die toch never diepgaand zijn.
Eide
 Eide - zondag 26 augustus 2018 - 17:51   quote  deeplink  
Ik had mij meer voor gesteld van AZ tegen Vitesse. Matige pot voetbal.
Eide
 Eide - maandag 27 augustus 2018 - 22:44   quote  deeplink  
Goh, Mourinho heeft weer eens een club naar de kloten geholpen. Kansloos eraf tegen Tottenham en het is maar afwachten wie morgen de training leidt bij United.
Eide
 Eide - woensdag 29 augustus 2018 - 11:11   quote  deeplink  
Nu kijken wat PSV doet. Ik hoop dat ze het halen. Dat is ten eerste goed voor het Nederlands voetbal. Ten tweede betekent het dat Ajax en PSV met dezelfde extra belasting competitie gaan spelen.

Als ze het niet halen is het ook goed. Dan loopt het financieel verschil meteen fors op, maar ik denk dat het beter is als PSV het wel redt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 29 augustus 2018 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2018 - 22:44 schreef Eide het volgende:
Goh, Mourinho heeft weer eens een club naar de kloten geholpen. Kansloos eraf tegen Tottenham en het is maar afwachten wie morgen de training leidt bij United.
0-3 Op zijn kloten gekregen. Prachtig voor hem. Arrogante kwal!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 29 augustus 2018 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2018 - 11:11 schreef Eide het volgende:
Nu kijken wat PSV doet. Ik hoop dat ze het halen. Dat is ten eerste goed voor het Nederlands voetbal. Ten tweede betekent het dat Ajax en PSV met dezelfde extra belasting competitie gaan spelen.

Als ze het niet halen is het ook goed. Dan loopt het financieel verschil meteen fors op, maar ik denk dat het beter is als PSV het wel redt.
Hahaha ik hoop van niet, maar vermoed het wel!
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 29 augustus 2018 - 21:37   quote  deeplink  
PSV inmiddels al 2-0 voor, oftewel dit moet geen probleem meer zijn.

Benfica staat ook op 1-2 wat ook scheelt (mocht Benfica doorgaan), aangezien we dan Liverpool ontlopen. Ik heb liever een Benfica dan Liverpool.
Loetje
 Loetje - woensdag 29 augustus 2018 - 21:52   quote  deeplink  
Lokomotiv, Benfica en AEK Athene... Al die kutlotingen die we hebben gehad, mag dit wel toch?
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 29 augustus 2018 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2018 - 21:52 schreef Loetje het volgende:
Lokomotiv, Benfica en AEK Athene... Al die kutlotingen die we hebben gehad, mag dit wel toch?
Wellicht is het al eerder genoemd, maar vanwaar staat Lokomotiv in pot 1? Op basis van de punten zouden ze in pot 4 terecht komen.
Loetje
 Loetje - woensdag 29 augustus 2018 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2018 - 21:57 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Wellicht is het al eerder genoemd, maar vanwaar staat Lokomotiv in pot 1? Op basis van de punten zouden ze in pot 4 terecht komen.
Denk dat pot 1 de kampioenenpoule ofzo voor de grootste landen en dan aangevuld met de CL en EL winnaar. Althans, dat denk ik.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 29 augustus 2018 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2018 - 22:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Denk dat pot 1 de kampioenenpoule ofzo voor de grootste landen en dan aangevuld met de CL en EL winnaar. Althans, dat denk ik.
Aha, denk dat je daarin gelijkt hebt ja. Had even niet door dat Real en Atletico daar in zaten vanwege de CL en EL.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 29 augustus 2018 - 22:16   quote  deeplink  
Het klopt, het zijn de CL en EL en gevuld met kampioenen van de grote landen totdat pot 1 gevuld is.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 29 augustus 2018 - 22:20   quote  deeplink  
Wel apart, vorig jaar eruit gekegeld, zowel PSV als Ajax. En nu eigenlijk vrij gemakkelijk(zonder grote paniek of bijna uitschakeling) door.

Heel veel voetbal zit er nou niet echt in. Ik vind namelijk dat Zwolle betere 2de helft speelde dan Bate nu doet.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 29 augustus 2018 - 22:21   quote  deeplink  
psv is wel effectief hoor. Bijna elke grote kans gaat er in.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5905
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.0971450