BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zondag 09 september 2018 - 22:41   quote  deeplink  
Ik weet niet of Frankrijk zoveel gas gaf. Er staat gewoon meer talent op het veld en dit is precies het spelletje van de Fransen. Zo zijn ze wereldkampioen geworden.

Dit Nederlands elftal komt echt twee niveaus tekort. Tegelijkertijd is het echt stukken beter dan de voorgaande vier jaar. De Jong en De Ligt tonen vooral dat Oranje het niet van de "grote spelers" bij de grote clubs moet hebben. Het oog moet op de toekomst en dus op de jonge jongens die het elftal beter gaan maken. Kom maar op met de generatie Bergwijn, De Jong en De Ligt.
Loetje
 Loetje - zondag 09 september 2018 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 september 2018 - 22:30 schreef Eide het volgende:

[..]

Je schaamt je om Nederlander te zijn omdat een sportteam minder goed is? Dan heb je echt eeb beroerd leven met al die sporten waar we geen reet in voorstellen. Doe toch niet zo dramatisch man, we zijn toch geen instameisjes...
Ik schaam me voor dit land ja en dat is niet alleen door het Nederlands Elftal. Om hoe het in dit hele land gaat. Kijk die kinderen van de week... Om maar een klein voorbeeld te geven. Nu 11 gasten die 80% van een pot die niet alles geven... Ja daar schaam ik me voor. Als je dat niet begrijpt is dat niet mijn ding.
remco k
 remco k - zondag 09 september 2018 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 september 2018 - 22:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wel wanneer zo'n goal valt wanneer er geen klote aan de hand is. Maar zo verdedigen... En dan net na afloop doen wat ik hierboven zeg... Ja dat vind ik dan oprecht beschamend Remco
Dat mag je vinden hoor. Ik ben het daar totaal niet mee eens.
remco k
 remco k - zondag 09 september 2018 - 22:49   quote  deeplink  
Frenkie de jong ook in het buitenland echt bewierookt nu.
Loetje
 Loetje - zondag 09 september 2018 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 september 2018 - 22:49 schreef remco k het volgende:
Frenkie de jong ook in het buitenland echt bewierookt nu.
En terecht.
Loetje
 Loetje - zondag 09 september 2018 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 september 2018 - 22:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat mag je vinden hoor. Ik ben het daar totaal niet mee eens.
Hoeft ook niet gap!
Loetje
 Loetje - zondag 09 september 2018 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 september 2018 - 22:41 schreef Eide het volgende:
Ik weet niet of Frankrijk zoveel gas gaf. Er staat gewoon meer talent op het veld en dit is precies het spelletje van de Fransen. Zo zijn ze wereldkampioen geworden.

Dit Nederlands elftal komt echt twee niveaus tekort. Tegelijkertijd is het echt stukken beter dan de voorgaande vier jaar. De Jong en De Ligt tonen vooral dat Oranje het niet van de "grote spelers" bij de grote clubs moet hebben. Het oog moet op de toekomst en dus op de jonge jongens die het elftal beter gaan maken. Kom maar op met de generatie Bergwijn, De Jong en De Ligt.
Toch moeten bepaalde jongens dan de kar trekken en juist die gasten geven aanvankelijk niet thuis.
remco k
 remco k - zondag 09 september 2018 - 23:02   quote  deeplink  
Prachtige reactie met van Koeman. Woest op zijn eigen ploeg om het offensief en defensief niet bepalend kunnen wijn op momenten dat het moet.

Hij noemt daar een aantal met name offensieve momenten maar ook de 2-1.

Ik hou daar wel van hoor.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 10 september 2018 - 00:27   quote  deeplink  
Er stonden eigenlijk maar 2 man die niet bij hun club vaste basisspeler zijn. Dan zijn Tete en Cillissen. De rest is onomstreden bij hun club, hoe dat kan?

Ik weet het niet.

Proper speelt bij een club die niet voor de prijzen speelt, maar wel in de zwaarste competitie.
Babel(Turkije), De Ligt, Blind, De Jong spelen wel voor de prijzen maar in een mindere competitie.
De rest die in de basis staan speelt wel bij hun club en speelt voor de prijzen, lyon en sevilia zijn sterk om europees wel ver te komen en mogelijk EL te winnen of beker te pakken in hun eigen land.
Jaccio
 Jaccio - maandag 10 september 2018 - 07:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2018 - 00:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Er stonden eigenlijk maar 2 man die niet bij hun club vaste basisspeler zijn. Dan zijn Tete en Cillissen. De rest is onomstreden bij hun club, hoe dat kan?

Ik weet het niet.

Proper speelt bij een club die niet voor de prijzen speelt, maar wel in de zwaarste competitie.
Babel(Turkije), De Ligt, Blind, De Jong spelen wel voor de prijzen maar in een mindere competitie.
De rest die in de basis staan speelt wel bij hun club en speelt voor de prijzen, lyon en sevilia zijn sterk om europees wel ver te komen en mogelijk EL te winnen of beker te pakken in hun eigen land.
Tja, als je 10 andere spelers om je heen hebt die wel alles geven, moet jij zelf ook wel. Anders val je gewoon buiten de boot.
Talent is niet het grote probleem bij velen, instelling wel. Ik weet zeker dat als al deze jongens gewoon die 100% geven die ze ook bij hun clubs geven, we een stuk verder zouden zijn.
Met uitzondering van Promes en Blind wat mij betreft. Blind is niet goed genoeg vind ik en Promes daar zie ik echt gewoon niks in. Babel is een groot twijfelgeval.
Eide
 Eide - maandag 10 september 2018 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 september 2018 - 22:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Toch moeten bepaalde jongens dan de kar trekken en juist die gasten geven aanvankelijk niet thuis.
Eens. Vooral Wijnaldum in de eerste helft en Blind de gehele wedstrijd. Blind moet gewoon nooit meer linksback spelen. Daar kwam hij bij Ajax destijds al tekort en dat is nog niet veranderd. Gewoon als CV of CVM laten spelen en anders op de bank.

Tete ook zwak, ondanks de voorzet waar de Nederlandse goal uit viel. Die doet hetzelfde als toen hij bij Ajax z'n basisplaats verloor. Wandelvoetbal en elke bal achteruit. Geen enkele urgentie of intentie het spelletje te maken. Voorin is het een aanfluiting dat Promes daar mag spelen. Die heeft geen bal fatsoenlijk geraakt. Babel komt trouwens evenzogoed tekort maar werkt hard en is nuttig. Depay wil teveel zelf doen, die wil te graag de redder van Oranje zijn waardoor hij pauzeloos kansloze acties inzet.

Het verschil met De Jong is gigantisch. Ondanks het zwakke spel om hem heen is Frenkie zo rustig. Hij leidt zelden of nooit balverlies, raakt geen moment in paniek als hij onder druk staat en blijft ontzettend slim uit de duels.
remco k
 remco k - maandag 10 september 2018 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2018 - 08:11 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens. Vooral Wijnaldum in de eerste helft en Blind de gehele wedstrijd. Blind moet gewoon nooit meer linksback spelen. Daar kwam hij bij Ajax destijds al tekort en dat is nog niet veranderd. Gewoon als CV of CVM laten spelen en anders op de bank.

Tete ook zwak, ondanks de voorzet waar de Nederlandse goal uit viel. Die doet hetzelfde als toen hij bij Ajax z'n basisplaats verloor. Wandelvoetbal en elke bal achteruit. Geen enkele urgentie of intentie het spelletje te maken. Voorin is het een aanfluiting dat Promes daar mag spelen. Die heeft geen bal fatsoenlijk geraakt. Babel komt trouwens evenzogoed tekort maar werkt hard en is nuttig. Depay wil teveel zelf doen, die wil te graag de redder van Oranje zijn waardoor hij pauzeloos kansloze acties inzet.

Het verschil met De Jong is gigantisch. Ondanks het zwakke spel om hem heen is Frenkie zo rustig. Hij leidt zelden of nooit balverlies, raakt geen moment in paniek als hij onder druk staat en blijft ontzettend slim uit de duels.
Hij doet tegen een middenveld met Pogba en Matuidi gewoon hetzelfde als tegen Serrero bij Vitesse uit, dat vind ike cht wel heel erg bijzonder, en echt geen moment last van zenuwen of rare acties.. Het lijkt geen jongen van de vele goals en assists voor mij, maar ik denk dat het lang geleden is dat er iemand in het NL elftal doorbrak die zo makkelijk zo goed kan voetballen op het middenveld.
Eide
 Eide - maandag 10 september 2018 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2018 - 09:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij doet tegen een middenveld met Pogba en Matuidi gewoon hetzelfde als tegen Serrero bij Vitesse uit, dat vind ike cht wel heel erg bijzonder, en echt geen moment last van zenuwen of rare acties.. Het lijkt geen jongen van de vele goals en assists voor mij, maar ik denk dat het lang geleden is dat er iemand in het NL elftal doorbrak die zo makkelijk zo goed kan voetballen op het middenveld.
Gewoon een echte spelmaker. Iemand die de bal achterin ophaalt, tempo maakt en iemand van de eigenlijk ploeg vindt die er verder mee kan voetballen. Het klinkt zo simpel maar dit is zo moeilijk.
remco k
 remco k - maandag 10 september 2018 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2018 - 09:28 schreef Eide het volgende:

[..]

Gewoon een echte spelmaker. Iemand die de bal achterin ophaalt, tempo maakt en iemand van de eigenlijk ploeg vindt die er verder mee kan voetballen. Het klinkt zo simpel maar dit is zo moeilijk.
En toch vraag ik me af of hij niet juist op de aanvallende middenveld plekken zou moeten spelen. Mensen vergelijken hem vel met Busquets, dat zie ik echt anders, hij is in mijn beleving veel meer een type Xavi, Die liep alleen wat minder met de bal..
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 10 september 2018 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 september 2018 - 21:10 schreef Eide het volgende:
Ik zie Tete alleen maar wandelen en ballen achteruit spelen. Eigenlijk precies waardoor hij z'n basisplek bij Ajax destijds kwijt raakte.
Tja ik was altijd lyrisch over hem, maar hij keek niet eens vooruit. Gelukkig was dit iets beter in de tweede helft, maar hij oogt ook ongelovelijk nonchalant, dit kan niet als je een echte prof bent en zelf denkt dat je een top verdediger bent.

Ik zat me echt te ergeren de eerste helft aan hem. Ik snap dat Bosz hem naar de bank verwees, ook al was de tweede helft wel beter en gaf juist hij die voorzet. Volgens mij komt dat omdat de bondscoach aan die kant zat en hem vooruit stuurde.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 10 september 2018 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 september 2018 - 21:22 schreef remco k het volgende:
Sorry hoor. Maar promes is gewoon echt een lachertje heeft volgens min nog geen ba bij een teamgenoot gekregen.
Dost gezien tegen Engeland, dat was gewoon een drama, die kan niet voetballen. Dan speel je gewoon met een man minder.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 10 september 2018 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 september 2018 - 22:34 schreef remco k het volgende:
Tsjaa. Blijkbaar Frankrijk gewoon flink het gas eraf en na de 1-1 er weer even af tot aan de goal.
Ik weet niet of Frankrijk echt gas terug gaf, Nederland ging gewoon eindelijk voetballen ipv angstvallig rond de 16 staan
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 10 september 2018 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 september 2018 - 22:49 schreef remco k het volgende:
Frenkie de jong ook in het buitenland echt bewierookt nu.
Meer dan terecht, wat is die gozer goed. Laatste jaar dat hij in het Ajax shirt speelt.
remco k
 remco k - maandag 10 september 2018 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2018 - 10:56 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Dost gezien tegen Engeland, dat was gewoon een drama, die kan niet voetballen. Dan speel je gewoon met een man minder.
Dost is met afstand de beste spits die we hebben, speelt in een goede competitie en doet het daar gewoon erg goed en scoort makkelijk.

Dost is een afmaker en aanspeelpunt, en dat kan je van geen van de andere mannen zeggen.

Depay is een prima speler en ja bij Lyon ook weleens in de spits, maar hij is uiteindelijk gewoon geen spits maar een man voor de flank of om de spits heen, ga dan lekker met die twee mannen spelen.

Defensief kan Nederland het prima dichtkrijgen met de Ligt van Dijk en de Vrij als backup, het middenveld kan prima worden ingevuld, maar aanvallend is het droefheid ten top, Babel kan eigenlijk gewoon niet omdat ie altijd onzichtbaar is ondanks dat ie hard werkt, Promes zou ik nooit meer oproepen, en dan blijft er weinig over aangezien Vincent Janssen er niks van bakt.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 10 september 2018 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2018 - 11:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Dost is met afstand de beste spits die we hebben, speelt in een goede competitie en doet het daar gewoon erg goed en scoort makkelijk.

Dost is een afmaker en aanspeelpunt, en dat kan je van geen van de andere mannen zeggen.

Depay is een prima speler en ja bij Lyon ook weleens in de spits, maar hij is uiteindelijk gewoon geen spits maar een man voor de flank of om de spits heen, ga dan lekker met die twee mannen spelen.

Defensief kan Nederland het prima dichtkrijgen met de Ligt van Dijk en de Vrij als backup, het middenveld kan prima worden ingevuld, maar aanvallend is het droefheid ten top, Babel kan eigenlijk gewoon niet omdat ie altijd onzichtbaar is ondanks dat ie hard werkt, Promes zou ik nooit meer oproepen, en dan blijft er weinig over aangezien Vincent Janssen er niks van bakt.
Het probleem met Dost is dat hij tegen Frankrijk kansloos zou zijn geweest, omdat we niet de tegenstander kunnen vastzetten. Dost is prima tegen kleine landen. Tgen negeland zag je ook echt de tekortkomingen van Dost. Babel vind ik echt beter als je met 2 spitsten speelt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 september 2018 door Ajax we love you --
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 10 september 2018 - 11:58   quote  deeplink  
Het is ook wel zorgwekkend dat een Luuk de Jong wel wordt meegenomen en een invalbeurt krijgt.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 10 september 2018 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2018 - 11:58 schreef Hasjkoph het volgende:
Het is ook wel zorgwekkend dat een Luuk de Jong wel wordt meegenomen en een invalbeurt krijgt.
Tja, maarja Dost wilde niet meer spelen voor Nederland
remco k
 remco k - maandag 10 september 2018 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2018 - 14:22 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Tja, maarja Dost wilde niet meer spelen voor Nederland
Omdat ie amper speeltijd kreeg en verkeerd gebruikt werd volgens mij..
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 10 september 2018 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2018 - 14:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat ie amper speeltijd kreeg en verkeerd gebruikt werd volgens mij..
Ja Dost is geen 2 spitsen spits, omdat hij niet kan voetballen. Het is een targetman, een echte afmaker, maar daar heeft nederland het team niet voor. Tenminste dat denken we, maar ik persoonlijk zou babal en Bergwijn aan de zijkanten zien spelen en Memphis erachter en Dost in de Spits en dan Frenkie en Wijnaldum op het middenveld.
Loetje
 Loetje - maandag 10 september 2018 - 18:15   quote  deeplink  
En Bergwijn voelt zich plots een dag na de wedstrijden weer top na zijn afmelding. Meteen een boete van een paar miljoen geven. Flikker dat het is!
Eide
 Eide - maandag 10 september 2018 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2018 - 14:52 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

en dan Frenkie en Wijnaldum op het middenveld.
Wijnaldum verzuipt steeds als controlerende of hangende middenvelder. Die speelde gister ook pas acceptabel nadat hij als aanvallende middenvelder ging spelen.
remco k
 remco k - maandag 10 september 2018 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2018 - 14:52 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja Dost is geen 2 spitsen spits, omdat hij niet kan voetballen. Het is een targetman, een echte afmaker, maar daar heeft nederland het team niet voor. Tenminste dat denken we, maar ik persoonlijk zou babal en Bergwijn aan de zijkanten zien spelen en Memphis erachter en Dost in de Spits en dan Frenkie en Wijnaldum op het middenveld.
Ik denk dat je dan iedere keer te kort gaat komen.

Dost speelt in Portugal regelmatig in een twee spitsen systeem. En met twee backs met voorzetten is dat gewoon erg goed te doen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 11 september 2018 - 01:22   quote  deeplink  
Als je achterin al zo kwetsbaar bent en je geregeld compact wil spelen, is dit wel ultra aanvallend. Iets teveel van het goede.
remco k
 remco k - dinsdag 11 september 2018 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 september 2018 - 01:22 schreef Loetje het volgende:
Als je achterin al zo kwetsbaar bent en je geregeld compact wil spelen, is dit wel ultra aanvallend. Iets teveel van het goede.
Wat is ultra aanvallend?
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 11 september 2018 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2018 - 19:18 schreef Eide het volgende:

[..]

Wijnaldum verzuipt steeds als controlerende of hangende middenvelder. Die speelde gister ook pas acceptabel nadat hij als aanvallende middenvelder ging spelen.
Ik denk ook dat hij meer een aanvallende middenvelder is, hij kwam voorheen ook altijd goed voor de goal, maarja Klaassen of Donny vind ik dan eigenlijk beter.
remco k
 remco k - dinsdag 11 september 2018 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 september 2018 - 11:33 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik denk ook dat hij meer een aanvallende middenvelder is, hij kwam voorheen ook altijd goed voor de goal, maarja Klaassen of Donny vind ik dan eigenlijk beter.
beiden zijn in die rol echt minder ver dan Wijnaldum, maar ik zou graag een echte tien zien, eentje die creatief is en een ander voor de goal kan zetten, WIjnaldum is ook die man niet.
Loetje
 Loetje - dinsdag 11 september 2018 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 september 2018 - 08:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat is ultra aanvallend?
De opstelling van awly
remco k
 remco k - dinsdag 11 september 2018 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 september 2018 - 13:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

De opstelling van awly
Ja inderdaad
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 12 september 2018 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2018 - 18:15 schreef Loetje het volgende:
En Bergwijn voelt zich plots een dag na de wedstrijden weer top na zijn afmelding. Meteen een boete van een paar miljoen geven. Flikker dat het is!
Tactiek is al vrij oud, dat Twente het niet goed gedaan heeft omdat ze eerlijk zijn geweest.
Daar krijgt Twente straf en PSV niet.

Komt vaker voor namelijk bij Afmelding van een oefenwedstrijd van Nederlands elftal. Robben had er een handje van.
Dat was ook de reden van de Uefa om nation league op te richten. B en C artiesten kwamen naar oefenwedstrijd omdat de clubs een spelers niet wilde afstaan en melden zich ziek.

Onzinnige regel van Fifa om het te verplichten voor je land uit te komen, als je uitnodiging krijgt.
Als Koeman Bas Dost uitnodiging verstuurd dan moet hij komen?

Als je gewoon eerlijk kan zijn dan hoef je ook niet zo'n schijnheilige constructie te maken.
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 september 2018 - 20:36   quote  deeplink  
Gaan we maar helemaal niets meer doen als er tegen die Pisboeren gespeeld wordt ofzo? Ze worden de hemel ingeprezen, maar volgens mij krijgen ze letterlijk 5 goals in de schoot geworpen. Kolere hè...

Wel ontzettend benieuwd naar volgende week. Heel erg benieuwd of we tegen dit soort ploegen ook resultaat kunnen boeken en vooral resultaatgericht kunnen spelen. Pisvee wel de favoriet voor mij, gezien het thuisvoordeel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 15 september 2018 - 20:47   quote  deeplink  
Houden ze tegen die pisboeren allemaal open huis ofzo???

1 opvallend ding, ze hebben wel enorm scorend vermogen!
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 september 2018 - 20:52   quote  deeplink  
Als je volgende week achterin je kop er niet bij hebt en op het midden de belangrijke duels niet wint, ga je er hard af
Eide
 Eide - zaterdag 15 september 2018 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 september 2018 - 20:47 schreef Ajax Warrior het volgende:
Houden ze tegen die pisboeren allemaal open huis ofzo???

1 opvallend ding, ze hebben wel enorm scorend vermogen!
Ook gewoon een hele goede ploeg.
remco k
 remco k - zaterdag 15 september 2018 - 22:56   quote  deeplink  
Psv is ook gewoon een hele goede ploeg.
Loetje
 Loetje - zondag 16 september 2018 - 01:21   quote  deeplink  
Veel spelers die het verschil kunnen maken en staan als team wel goed. Maar goed voetballen doen ze vrijwel niet. Krijgen letterlijk nu weer 5 goals cadeau van ADO
Ajax we love you
 Ajax we love you - zondag 16 september 2018 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 01:21 schreef Loetje het volgende:
Veel spelers die het verschil kunnen maken en staan als team wel goed. Maar goed voetballen doen ze vrijwel niet. Krijgen letterlijk nu weer 5 goals cadeau van ADO
precies en die krijgen ze niet tegen Ajax of Barcelona
remco k
 remco k - zondag 16 september 2018 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 11:09 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

precies en die krijgen ze niet tegen Ajax of Barcelona
Barca geeft altijd wel wat weg en Ajax idem.
remco k
 remco k - zondag 16 september 2018 - 11:38   quote  deeplink  
Mijn gevoel zegt dat Ajax op zijn top beter is dan dit psv. Maar dat bij pev de ondergrens hoger ligt en ze dus iets stabieler zijn.

Niks meer dan een gevoel overigens hoor.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 16 september 2018 - 12:36   quote  deeplink  
Dat AZ speelt leuk zeg. Had ik niet verwacht zoveel kwaliteit ingeleverd
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 16 september 2018 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 11:38 schreef remco k het volgende:
Mijn gevoel zegt dat Ajax op zijn top beter is dan dit psv. Maar dat bij pev de ondergrens hoger ligt en ze dus iets stabieler zijn.

Niks meer dan een gevoel overigens hoor.
Om eerlijk te zijn ik ben bang voor volgende week. Ik denk dat Ajax wint of gelijkspel.
Pietje
 Pietje - zondag 16 september 2018 - 12:41   quote  deeplink  
Ik hoop oprecht dat de KNVB een onderzoek gaat instellen naar de verrichtingen van ADO Den Haag gisteren. ADO is normaliter een ploeg die met het mes tussen de tanden speelt, op het scherp van de snede, de grenzen van het toelaatbare opzoekend, zelfs over die grenzen heen.

Gisteren zag ik 11 zeer makke schapen, gekleed in geel en groen, vallend, uitglijdend, de bal in de voeten spelend van een PSV'er.

Mijn gevoel zegt dat hier gisteren iets niet klopte. Ik geloof niet in spoken, maar ADO-PSV was niet pluis!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 16 september 2018 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 12:41 schreef Pietje het volgende:
Ik hoop oprecht dat de KNVB een onderzoek gaat instellen naar de verrichtingen van ADO Den Haag gisteren. ADO is normaliter een ploeg die met het mes tussen de tanden speelt, op het scherp van de snede, de grenzen van het toelaatbare opzoekend, zelfs over die grenzen heen.

Gisteren zag ik 11 zeer makke schapen, gekleed in geel en groen, vallend, uitglijdend, de bal in de voeten spelend van een PSV'er.

Mijn gevoel zegt dat hier gisteren iets niet klopte. Ik geloof niet in spoken, maar ADO-PSV was niet pluis!
Haha ik ken jou niet van de complottheorieen. Maar dat ze heel heel slecht waren, dat was duidelijk.
Loetje
 Loetje - zondag 16 september 2018 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 11:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Barca geeft altijd wel wat weg en Ajax idem.
Ik denk serieus dat Barca - PSV wel eens gelijk kan worden. Barca ook nog verre van in vorm trouwens. Gisteren ook weer heel lastig al hebben ze het daar altijd lastig.
Loetje
 Loetje - zondag 16 september 2018 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 12:41 schreef Pietje het volgende:
Ik hoop oprecht dat de KNVB een onderzoek gaat instellen naar de verrichtingen van ADO Den Haag gisteren. ADO is normaliter een ploeg die met het mes tussen de tanden speelt, op het scherp van de snede, de grenzen van het toelaatbare opzoekend, zelfs over die grenzen heen.

Gisteren zag ik 11 zeer makke schapen, gekleed in geel en groen, vallend, uitglijdend, de bal in de voeten spelend van een PSV'er.

Mijn gevoel zegt dat hier gisteren iets niet klopte. Ik geloof niet in spoken, maar ADO-PSV was niet pluis!
Haha gap, dat zal nooit gebeuren. Maar 5 goals cadeau gehad he...
Loetje
 Loetje - zondag 16 september 2018 - 15:34   quote  deeplink  
Ik denk trouwens dat Makkelie hem weer fluit. Even gekeken naar de scheidsrechters van beide ploegen de laatste 2/3 wedstrijden. PSV had Kuipers en Nijhuis, wij Van Boekel en Higler.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.0989730