BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - woensdag 19 september 2018 - 22:01   quote  deeplink  
Nu wat herhalingen gezien, het lijkt toch ook geen schop of knietje in het voorbij gaan. Het lijkt toch een flater van de 5e official.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 september 2018 door Eide --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 19 september 2018 - 22:20   quote  deeplink  
Benfica-Bayern 0-2.
Brandje
 Brandje - woensdag 19 september 2018 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 september 2018 - 21:38 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ronaldo wel huilend van het veld.
Geeft toch wel de sportman aan. Ik zag geen reden om hem rood te geven
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 19 september 2018 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 september 2018 - 22:38 schreef Brandje het volgende:

[..]

Geeft toch wel de sportman aan. Ik zag geen reden om hem rood te geven
Ik denk dat iedereen dat ook wel vind dat hij een groots sportman is.
Maar de man is ook wel heel ijdel, zo ijdel dat iedereen er aan stoort, of in ieder geval veel mensen.
Brandje
 Brandje - woensdag 19 september 2018 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 september 2018 - 22:47 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen dat ook wel vind dat hij een groots sportman is.
Maar de man is ook wel heel ijdel, zo ijdel dat iedereen er aan stoort, of in ieder geval veel mensen.
Klopt maar als je dan kijkt hoe hij reageert als er een fan het veld op komt lopen of als iemand met hem op de foto wil dan zie je ook de andere kant van hem. Maar ja, beetje hetzelfde als Ziyech, hij heeft zijn uitstraling niet mee maar als je bijvoorbeeld Hakim zijn instagram volgt dan lach je je dood om zijn humor dus mensen kijken alleen naar de buitenkant
remco k
 remco k - donderdag 20 september 2018 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 september 2018 - 22:49 schreef Brandje het volgende:

[..]

Klopt maar als je dan kijkt hoe hij reageert als er een fan het veld op komt lopen of als iemand met hem op de foto wil dan zie je ook de andere kant van hem. Maar ja, beetje hetzelfde als Ziyech, hij heeft zijn uitstraling niet mee maar als je bijvoorbeeld Hakim zijn instagram volgt dan lach je je dood om zijn humor dus mensen kijken alleen naar de buitenkant
Ronaldo is door de jaren heen wel veranderd hoor. Dat echte egoïstische is we wat minder geworden.

Maar bij hem is het wel alles voor de camera hoor. Gister ook dat even blijven hangen voor de ingang richting kleedkamer. Mijn gevoel zegt toch echt dat het dan wel weer bewust is.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 20 september 2018 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 september 2018 - 21:38 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ronaldo wel huilend van het veld.
Die jongen wilt zich zo graag bewijzen bij Juve. Dan mist hij een pingel en pakt hij nog rood ook.
In de competitie kwam hij ook vrij moeilijk op gang (voor zijn doen)
Voor iemand als Ronaldo, die echt een winnaar is, is dat wel pijnlijk. Zeer begrijpelijke tranen wat mij betreft.
p111
 p111 - donderdag 20 september 2018 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 september 2018 - 22:49 schreef Brandje het volgende:

[..]

Klopt maar als je dan kijkt hoe hij reageert als er een fan het veld op komt lopen of als iemand met hem op de foto wil dan zie je ook de andere kant van hem. Maar ja, beetje hetzelfde als Ziyech, hij heeft zijn uitstraling niet mee maar als je bijvoorbeeld Hakim zijn instagram volgt dan lach je je dood om zijn humor dus mensen kijken alleen naar de buitenkant
Perfect zo is het !!!
remco k
 remco k - donderdag 20 september 2018 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 september 2018 - 09:53 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Die jongen wilt zich zo graag bewijzen bij Juve. Dan mist hij een pingel en pakt hij nog rood ook.
In de competitie kwam hij ook vrij moeilijk op gang (voor zijn doen)
Voor iemand als Ronaldo, die echt een winnaar is, is dat wel pijnlijk. Zeer begrijpelijke tranen wat mij betreft.
De laatste jaren komt hij de competities ook al heel erg moeilijk op gang. ik denk dat dit er eerder mee te maken heeft dat hij belachelijk veel speelt en zich spaart voor de tijd waarin de prijzen verdeeld worden.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 20 september 2018 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 september 2018 - 11:08 schreef remco k het volgende:

[..]

De laatste jaren komt hij de competities ook al heel erg moeilijk op gang. ik denk dat dit er eerder mee te maken heeft dat hij belachelijk veel speelt en zich spaart voor de tijd waarin de prijzen verdeeld worden.
Dat zou ook kunnen.
Al merkte ik bij de eerste wedstrijden van Juve in de competitie dat hij echt flink baalde dat hij maar niet tot scoren kwam. Hij leek er wel echt vol voor te gaan.

Vind het trouwens alleen maar mooi hoor dat iemand zo gepassioneerd is. Niks ten nadele van Ronaldo.
Eide
 Eide - donderdag 20 september 2018 - 12:10   quote  deeplink  
Ik snap de ophef rondom de man sowieso niet zo. Of hij nu gespeeld of oprecht is boeit mij eigenlijk geen zak. Ik vind hem fysiek de beste voetballer ter wereld. Groot, sterk, snel, behendig, kopsterk, goed schop, goede passeeractie. Het is een overcomplete voetballer. Hij heeft alleen niet dat magische van mannen als Messi, maar ook Modric, die mensen om hen heen beter maken en het spel kunnen maken.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 20 september 2018 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 september 2018 - 12:10 schreef Eide het volgende:
Ik snap de ophef rondom de man sowieso niet zo. Of hij nu gespeeld of oprecht is boeit mij eigenlijk geen zak. Ik vind hem fysiek de beste voetballer ter wereld. Groot, sterk, snel, behendig, kopsterk, goed schop, goede passeeractie. Het is een overcomplete voetballer. Hij heeft alleen niet dat magische van mannen als Messi, maar ook Modric, die mensen om hen heen beter maken en het spel kunnen maken.
De ophef is eigenlijk ook voor 98% bullshit.
Het is dat bijna iedereen het gevoel heeft te moeten kiezen tussen Messi en Ronaldo. Dan gaat team Messi alles wat Ronaldo 'verkeerd' doet of gedaan heeft uitvergroten en negatief belichten. Gevoed door de media ook weer uiteraard.

Het zijn allebei gewoon grootheden en ik ben blij dat ik later tegen mijn kleinkinderen kan zeggen dat ik deze 2 helden live heb zien spelen. Net zoals de iets ouderen onder ons wellicht met trots kunnen zeggen dat ze Cruyff, Pele en Maradonna hebben zien spelen.

Benieuwd wie het stokje van de heren gaat overnemen.. Loopt die nu al ergens bij een club op de velden?
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 20 september 2018 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 16:57 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wat een smerige viespeuk is die Douglas Costa van Juventus. Gadverdamme. Eerst een elleboog geven, vervolgens een kopstoot en daarna de tegenstander in de bek spugen. Uiteindelijk op aangeven van de VAR rood gekregen. Benieuwd naar de straf die deze malloot krijgt!
HAhaha, heb je daar ook beelden van?
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 20 september 2018 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 18:14 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

https://www.npostart.nl/nos-studio-sport-eredivisie/15-09-2018/POW_03923769

Hahaha als je er op let, het lijkt bijna bewust te zijn gedaan allemaal. Als dit geen omkoperij was, dan hadden de spelers toch echt een toootaaaale offday. Expres penalty's veroorzaken terwijl de bal niet in de buurt is, balletjes in de voeten spepen,. Heeft ADO geen banden met China ?
Lol, dat zou zo maar kunnen... Die Chinees wil zijn geld terugverdienen en dat heeft hij nu voor elkaar gekregen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 20 september 2018 - 13:13   quote  deeplink  
Kluivert lekker op de tribune, want het was zoveel beter daar in Rome... Ja want daar spelen ze CL en bij Ajax was er vorig jaar geen Europees voetbal.

IK zeg niet dat hij nu al geflopt is, maar hij staat in mijn ogen nu wel stil in zijn ontwikkeling en krijgt zo geen ervaring op het allerhoogste niveau.

Dankjewel Raiola!! Maargoed bij Ajax was hij ook op de bank beland, want je gaat niet Tadic, Neres of Ziyech op de bank zetten.
p111
 p111 - donderdag 20 september 2018 - 13:19   quote  deeplink  
En terecht hopelijk loopt hij nog steeds met zijn hand op het Roma logo.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 20 september 2018 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 september 2018 - 13:19 schreef p111 het volgende:
En terecht hopelijk loopt hij nog steeds met zijn hand op het Roma logo.
Zou wat zijn als ze hem gaan verhuren aan een clubje in de onderste regione van de italiaanse competitie.
remco k
 remco k - donderdag 20 september 2018 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 september 2018 - 12:27 schreef Jaccio het volgende:

[..]

De ophef is eigenlijk ook voor 98% bullshit.
Het is dat bijna iedereen het gevoel heeft te moeten kiezen tussen Messi en Ronaldo. Dan gaat team Messi alles wat Ronaldo 'verkeerd' doet of gedaan heeft uitvergroten en negatief belichten. Gevoed door de media ook weer uiteraard.

Het zijn allebei gewoon grootheden en ik ben blij dat ik later tegen mijn kleinkinderen kan zeggen dat ik deze 2 helden live heb zien spelen. Net zoals de iets ouderen onder ons wellicht met trots kunnen zeggen dat ze Cruyff, Pele en Maradonna hebben zien spelen.

Benieuwd wie het stokje van de heren gaat overnemen.. Loopt die nu al ergens bij een club op de velden?
Je hebt helemaal gelijk hoor. Ik heb respect voor beide voetballers, maar dat is bij Ronaldo wel echt veel later gekomen. De maniertjes die hij heeft en had horen niet bij zijn prestaties en dat vind ik doodzonde.

Mijn persoonlijke voorkeur zal altijd Messi zijn, zo veel puur talent heb ik nog nooit bij een andere speler gezien, ook niet bij Maradonna.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 20 september 2018 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 september 2018 - 13:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk hoor. Ik heb respect voor beide voetballers, maar dat is bij Ronaldo wel echt veel later gekomen. De maniertjes die hij heeft en had horen niet bij zijn prestaties en dat vind ik doodzonde.

Mijn persoonlijke voorkeur zal altijd Messi zijn, zo veel puur talent heb ik nog nooit bij een andere speler gezien, ook niet bij Maradonna.
Messi heeft ook absoluut mijn voorkeur.
Ik vind alleen de afkeer van sommige mensen tegen Ronaldo zo onterecht. Dat verdient zo een jongen niet vind ik. Wat die jongen binnen en buiten het veld doet vind ik ongelooflijk en heb ik enorm veel respect voor.

Zijn 'maniertjes' doe ik dan weer af als jeugdigheid. Zit er bij sommigen gewoon in zeg ik dan. Ik heb me er persoonlijk nooit aan gestoord, maar kan er wel begrip voor opbrengen als dat bij anderen wel het geval is.
remco k
 remco k - donderdag 20 september 2018 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 september 2018 - 14:06 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Messi heeft ook absoluut mijn voorkeur.
Ik vind alleen de afkeer van sommige mensen tegen Ronaldo zo onterecht. Dat verdient zo een jongen niet vind ik. Wat die jongen binnen en buiten het veld doet vind ik ongelooflijk en heb ik enorm veel respect voor.

Zijn 'maniertjes' doe ik dan weer af als jeugdigheid. Zit er bij sommigen gewoon in zeg ik dan. Ik heb me er persoonlijk nooit aan gestoord, maar kan er wel begrip voor opbrengen als dat bij anderen wel het geval is.
Nou ja, als je de berichten die over hem naar buiten komen in Madrid moet geloven, is het ook gewoon niet zon hele fijne vent..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 21 september 2018 - 10:06   quote  deeplink  
Wat een wedstrijd was het tussen Leipzig en Salzburg. Geweldig, wat een strijd!!
Pietje
 Pietje - zondag 23 september 2018 - 13:21   quote  deeplink  
Hebben jullie de vechtlust gisteren van ADO Den Haag gezien gisteren? Zoals altijd dus eigenlijk. Hoe erg valt dus op dat ze vorige week ernstig hebben verzaakt tegen PSV. Toeval? Ik geloof er niks van.

Ik roep de KNVB opnieuw op om de Haagse spelers in de wedstrijd ADO Den Haag-PSV van 16 september te onderzoeken.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 23 september 2018 - 15:22   quote  deeplink  
Niet gezien Piet, maar wat dacht je van Groningen - AZ....afgekeurde goal, rood en penalty Groningen in de 45+5e minuut en gemist....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 23 september 2018 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2018 - 13:21 schreef Pietje het volgende:
Hebben jullie de vechtlust gisteren van ADO Den Haag gezien gisteren? Zoals altijd dus eigenlijk. Hoe erg valt dus op dat ze vorige week ernstig hebben verzaakt tegen PSV. Toeval? Ik geloof er niks van.

Ik roep de KNVB opnieuw op om de Haagse spelers in de wedstrijd ADO Den Haag-PSV van 16 september te onderzoeken.
Zou zoiets kunnen uberhaupt? via wie zou je dan officieel protest aan kunnen tekenen tegen dit soort wedstrijden....
Pietje
 Pietje - zondag 23 september 2018 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2018 - 15:22 schreef Ronald 1960 het volgende:
Niet gezien Piet, maar wat dacht je van Groningen - AZ....afgekeurde goal, rood en penalty Groningen in de 45+5e minuut en gemist....
Die wedstrijd volg ik niet, Ron. Klink erg sensationeel! Door de VAR?
Pietje
 Pietje - zondag 23 september 2018 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2018 - 15:23 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Zou zoiets kunnen uberhaupt? via wie zou je dan officieel protest aan kunnen tekenen tegen dit soort wedstrijden....
Geen officieel protest, dat kan inderdaad niet, maar puur op vermoedens, zoals ze ook matchfixing te lijf willen gaan. Gewoon op eigen initiatief een onderzoek instellen. Die zaak stinkt serieus.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 23 september 2018 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2018 - 15:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Die wedstrijd volg ik niet, Ron. Klink erg sensationeel! Door de VAR?
mede
Eide
 Eide - zondag 23 september 2018 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2018 - 15:31 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

mede
Rare pot. Iedereen doet er ook aan mee, de teams, scheidsrechters...
Pietje
 Pietje - zondag 23 september 2018 - 16:12   quote  deeplink  
AS Roma met Kluivert in de basis nu op achterstand tegen Bologna.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 23 september 2018 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2018 - 16:12 schreef Pietje het volgende:
AS Roma met Kluivert in de basis nu op achterstand tegen Bologna.
met wie?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 25 september 2018 - 18:03   quote  deeplink  
ajax-psv onder 19: 4-2, Brobbey, ,Jenssen 2x en Dest

zie ook kort verslag van AW op jong ajax topic ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door Ronald 1960 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 25 september 2018 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2018 - 18:03 schreef Ronald 1960 het volgende:
ajax-psv onder 19: 4-2, Brobbey, ,Jenssen 2x en Dest
Heb net berichtje geplaatst.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 25 september 2018 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2018 - 18:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heb net berichtje geplaatst.
Topperrrr
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 26 september 2018 - 08:40   quote  deeplink  
AFC-Telstar 4-0

Auw
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 26 september 2018 - 19:10   quote  deeplink  
ajax vrouwen nu 1-2 voor in en tegen Praag
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 26 september 2018 - 19:56   quote  deeplink  
Ajax vrouwen door naar volgende ronde CL
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 26 september 2018 - 20:25   quote  deeplink  
Mooi zo!
Loetje
 Loetje - woensdag 26 september 2018 - 21:38   quote  deeplink  
Barca achter. Draait daar ook nog voor geen meter.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 26 september 2018 - 21:42   quote  deeplink  
Heerenveen na 90 minuten nog 0-0 tegenover VV Katwijk. Zou een stunt zijn als die er uit vliegen.
remco k
 remco k - woensdag 26 september 2018 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 21:38 schreef Loetje het volgende:
Barca achter. Draait daar ook nog voor geen meter.
Begonnen goed tot afgelopen weekend.
Loetje
 Loetje - woensdag 26 september 2018 - 22:49   quote  deeplink  
1 wedstrijd 8-2 gewonnen waar ze 1-0 achter stonden en tegen PSV pas laat op stoom. Verder stuk voor stuk heel, heel moeizaam gespeeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 september 2018 door Loetje --
remco k
 remco k - woensdag 26 september 2018 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 22:49 schreef Loetje het volgende:
1 wedstrijd 8-2 gewonnen waar ze 1-0 achter stonden en tegen PSV pas laat op stoom. Verder stuk voor stuk heel, heel moeizaam gespeeld.
Sorry. Niet mee eens. Speelde prima wedstrijden. Niet altijd flammen maar gewoon prima.
Loetje
 Loetje - woensdag 26 september 2018 - 23:40   quote  deeplink  
Blijf jij dat vinden, doe ik het ook.

Sociedad kreeg 7 100% kansen, afgelopen weekend gelijk, nu verlies, Huesca kwam voor en kreeg kansen op 0-2. Valladolid krijgt 4 100% kansen. Enkel tegen Alaves ging het simpel de hele wedstrijd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 27 september 2018 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 23:40 schreef Loetje het volgende:
Blijf jij dat vinden, doe ik het ook.

Sociedad kreeg 7 100% kansen, afgelopen weekend gelijk, nu verlies, Huesca kwam voor en kreeg kansen op 0-2. Valladolid krijgt 4 100% kansen. Enkel tegen Alaves ging het simpel de hele wedstrijd.
Gelukkig hecht ik meer waarde aan jouw zienswijze, dan die van Remco!

Maar hoe doet die Umtiti het eigenlijk?

Zie overigens dat Real ook behoorlijk klop heeft gekregen.
remco k
 remco k - donderdag 27 september 2018 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 23:40 schreef Loetje het volgende:
Blijf jij dat vinden, doe ik het ook.

Sociedad kreeg 7 100% kansen, afgelopen weekend gelijk, nu verlies, Huesca kwam voor en kreeg kansen op 0-2. Valladolid krijgt 4 100% kansen. Enkel tegen Alaves ging het simpel de hele wedstrijd.
Wel raar dat ze niet terug te vinden zijn die 7 100% kansen.

https://www.whoscored.com/Matches/1316377/Live/Spain-La-Liga-2018-2019-Real-Sociedad-Barcelona
Loetje
 Loetje - donderdag 27 september 2018 - 16:14   quote  deeplink  
Als Juanmi en Marino vertikken hun poot uit te steken bij een perfecte voorzet, waardoor die bal voorlangs gaat en niet geraakt wordt, is het geen schot beste Remco. 7 dikke kansen, Barca 3 echte kansen. Maar blijf vooral volhouden dat Barca zo goed speelde. Want het is echt lachwekkend. Was overigens wel een prachtige pot, altijd daar.
Loetje
 Loetje - donderdag 27 september 2018 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2018 - 09:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gelukkig hecht ik meer waarde aan jouw zienswijze, dan die van Remco!

Maar hoe doet die Umtiti het eigenlijk?

Zie overigens dat Real ook behoorlijk klop heeft gekregen.
Stonden met rust al 3-0 achter. Nu hebben die het altijd lastig in het Ramon Pisjuan daar.
Loetje
 Loetje - donderdag 27 september 2018 - 16:23   quote  deeplink  
Kijk trouwens even de samenvatting van Ziggo Sport. Daar zie je de eerste 5 kansen. Is namelijk een korte samenvatting. Kijk erna de uitgebreide. Eerste helft Juanmi en kort voor tijd Marino... Lastig is het niet.
remco k
 remco k - donderdag 27 september 2018 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2018 - 16:23 schreef Loetje het volgende:
Kijk trouwens even de samenvatting van Ziggo Sport. Daar zie je de eerste 5 kansen. Is namelijk een korte samenvatting. Kijk erna de uitgebreide. Eerste helft Juanmi en kort voor tijd Marino... Lastig is het niet.
Ik heb de wedstrijd gezien en ja het was lastig. Maar beiden ploegen kregen een aantal kansen op de 1-0 tussen stand.

Maar goed. Met dat ik dit typ bedenk ik me hoe zinloos deze discussie eigenlijk is.

Van de echte topploegen is eigenlijk alleen Liverpool furieus begonnen en doen de anderen het allemaal iets minder so far.

Maar wie dicht je dit jaar de meeste kans toe voor de cl?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 september 2018 door remco k --
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 september 2018 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2018 - 19:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb de wedstrijd gezien en ja het was lastig. Maar beiden ploegen kregen een aantal kansen op de 1-0 tussen stand.

Maar goed. Met dat ik dit typ bedenk ik me hoe zinloos deze discussie eigenlijk is.

Van de echte topploegen is eigenlijk alleen Liverpool furieus begonnen en doen de anderen het allemaal iets minder so far.

Maar wie dicht je dit jaar de meeste kans toe voor de cl?
Gaat niet zozeer om de discussie hoor, meer om aan te tonen hoe lastig Barca het op het moment heeft. Barca kreeg die kansen en 2 goals daar. Dat is best effectief.

Tsja de Champions League... Je zou verwachten dat Manchester City en PSG eens grote ogen gaan gooien, maar City verliest meteen weer thuis en doen jaarlijks hetzelfde, namelijk moeizaam spelen in de CL en daardoor zijn hun voor mij ook niet de favoriet. PSG denk ik dat ze te weinig weerstand krijgen in Frankrijk en daardoor de verschillen in met name de knock out fases te groot zijn. Daardoor zie ik ze altijd wel een keer goed onderuit gaan.

Barca en Bayern vind ik mooie ploegen, maar de realiteit is wel dat het totaalvoetbal het lastig heeft in Europa en daarom denk ik dat ze het ook niet gaan redden.

Real is voor mij opnieuw favoriet. Niet omdat ze geweldig voetballen, wel omdat je exact weten wat er gevraagd wordt in de CL en ze dat uiteindelijk altijd kunnen brengen. Verder verwacht ik veel van Juve. Is denk ik de meest gevaarlijke outsider en zijn heel, heel lastig te verslaan. Allegri maakte er een potje van bij Milan, maar doet het voortreffelijk daar. Verder onderschat ik Atletico niet. Dat was het wel zo'n beetje.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tussenstanden binnen en buitenland









0.1171178