BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Standard Luik (donderdag 29 september 2016, 19:00); 1 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - donderdag 29 september 2016 - 19:53   quote  deeplink  
Goede pot wel hoor. Ajax speelt bij vlagen vreselijk goed. Eigenlijk is het een wonder dat de score al niet hoger is. Toch ook een periode met minder goed voetbal. Maar dit geeft wel vertrouwen voor de 2e helft.
Eide
 Eide - donderdag 29 september 2016 - 19:54   quote  deeplink  
Sinkgraven verzuipt wel op linksback. Younes verdedigd nauwelijks en Sinkgraven speelt een ongelukkige wedstrijd.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 september 2016 - 19:56   quote  deeplink  
Ik lees net dat de fakkels die de supporters van Standard Luik af aan het steken waren in het kindervak eronder terecht zijn gekomen. Dit is echt schandalig.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 19:56 schreef Loetje het volgende:
Ik lees net dat de fakkels die de supporters van Standard Luik af aan het steken waren in het kindervak eronder terecht zijn gekomen. Dit is echt schandalig.
Daarom is dat vak eronder nu ook leeg. De mensen in dat vak zijn allemaal verplaatst. En het is niet voor het eerst dat de supporters van Luik zich misdragen in Nederland. Daarom was deze wedstrijd ook alleen te bezoeken met de verplichte clubcard.
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 29 september 2016 - 20:09   quote  deeplink  
Toch maakt Ajax nog teveel schoonheidsfoutjes, terwijl ze technisch veel beter zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 september 2016 door Onze Ajax --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 29 september 2016 - 20:14   quote  deeplink  
Gudelj mag ook in de etalage....
enough
 enough - donderdag 29 september 2016 - 20:15   quote  deeplink  
goh een wissel
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 20:15   quote  deeplink  
Ajax achterin nu enorm kwetsbaar!! Daarnaast had Gudelj naast zich moeten kijken ipv blindelings op het doel schieten. Traoré had een enorme vrijheid!!
JOOD
 JOOD - donderdag 29 september 2016 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 20:14 schreef Nenam_tiL het volgende:
Gudelj mag ook in de etalage....
Inderdaad.. Zakt wederom goed door t ijs. Geen meerwaarde op dit moment in mijn ogen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 20:22   quote  deeplink  
Je kan weer zien dat Gudelj de vrije trappen neemt! Pfffffffff
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 29 september 2016 - 20:25   quote  deeplink  
Die Onana zit ook lekker in de wedstrijd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 20:29   quote  deeplink  
Was dit geen rode kaart????
Eide
 Eide - donderdag 29 september 2016 - 20:31   quote  deeplink  
Zo'n wedstrijd waar ik de hele 2e helft al terug denk aan al die 100% kansen van de 1e helft.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 20:41   quote  deeplink  
Wat een knal en wat een geluk dat hij op de paal uiteenspat!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 20:43   quote  deeplink  
Af en toe zag ik weer de Younes zoals ik hem graag zie spelen! Nu hopen dat hij snel doorpakt, want met hem en Traoré op de flanken en Dolberg in de spits heb je een geweldige aanval!
JOOD
 JOOD - donderdag 29 september 2016 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 20:41 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wat een knal en wat een geluk dat hij op de paal uiteenspat!
Mooie knal zeg! Gelukkig zit ie niet..

Ik erger me dood aan Gudelj, Schone was ook beter dan Riedewald..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 20:44   quote  deeplink  
Celta net op voorsprong gekomen!
enough
 enough - donderdag 29 september 2016 - 20:50   quote  deeplink  
klasse onana
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 20:50   quote  deeplink  
Wat een redding van Onana!!!
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 29 september 2016 - 20:50   quote  deeplink  
Had wel meer verwacht van de wedstrijd. Toch wel minimaal een 2-0 overwinning.
Eide
 Eide - donderdag 29 september 2016 - 20:51   quote  deeplink  
Onana doet het goed op goal.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 20:51 schreef Eide het volgende:
Onana doet het goed op goal.
Inderdaad, Krul gewoon lekker terugsturen naar Engeland! Ga daar maar lekker verder wedstrijdritme opdoen!
Eide
 Eide - donderdag 29 september 2016 - 20:52   quote  deeplink  
2 wedstrijden, 6 punten. Een behoorlijke 1e helft, na rust erg slecht waardoor het leek alsof Standard Luik ook kan ballen. Als dit Ajax gaat lopen moet je dit soort ploegen opvreten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 20:52   quote  deeplink  
Eerste helft zag er bij tijd en wijlen verzorgd uit. Erg leuke combinaties gezien met een swingende Traoré en Younes. 2e helft was matig. Verdedigend staat het nog niet helemaal dichtgetimmerd. Sinkgraven gewoon weer vervangen voor Dijks.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 20:54   quote  deeplink  
Celta in de laatste minuten ook nog op 2-0 gekomen! Ajax is koploper met 2 punten voorsprong op de ploeg uit Spanje. Luik staat al op 5 punten achterstand en de Grieken bungelen onderaan met 0 punten!
Eide
 Eide - donderdag 29 september 2016 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 20:54 schreef Ajax Warrior het volgende:
Celta in de laatste minuten ook nog op 2-0 gekomen! Ajax is koploper met 2 punten voorsprong op de ploeg uit Spanje. Luik staat al op 5 punten achterstand en de Grieken bungelen onderaan met 0 punten!
Je zet vandaag echt een reuzenstap naar de volgende ronde. Panathinaikos kan nog op maximaal 12 komen, Standard Luik op 13 terwijl ze nog twee maal tegen elkaar moeten. Normaal gesproken moet 10 punten voldoende zijn om je te kwalificeren in een dergelijk scenario.
p111
 p111 - donderdag 29 september 2016 - 20:59   quote  deeplink  
pff wat een kritiek op Sinkgraven speelt zijn derde wedstrijd in zijn leven als back met een buitenspeler voor hem die geen cm mee verdedigd en weer terug naar Dijks willen onze tikkie terug schei toch uit man.
Eide
 Eide - donderdag 29 september 2016 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 20:59 schreef p111 het volgende:
pff wat een kritiek op Sinkgraven speelt zijn derde wedstrijd in zijn leven als back met een buitenspeler voor hem die geen cm mee verdedigd en weer terug naar Dijks willen onze tikkie terug schei toch uit man.
Hoezo, Sinkgraven speelde gewoon een beroerde pot. Leed enorm veel balverlies, maakte verdedigend verkeerde keuzes. Hij is een prima optie als je minder verdedigende klasse nodig hebt maar vandaag was Dijks (mits fit) gewoon een betere keuze geweest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 september 2016 door Eide --
Loetje
 Loetje - donderdag 29 september 2016 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 20:59 schreef p111 het volgende:
pff wat een kritiek op Sinkgraven speelt zijn derde wedstrijd in zijn leven als back met een buitenspeler voor hem die geen cm mee verdedigd en weer terug naar Dijks willen onze tikkie terug schei toch uit man.
Waarvan de eerste wedstrijd waarin die getest wordt. En hij deed werkelijk alles fout. Feiten zijn feiten en gaan doen of het kan gebeuren kost je punten. Gewoon tekort geschoten.
Ztjes
 Ztjes - donderdag 29 september 2016 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 21:12 schreef Eide het volgende:

[..]

Hoezo, Sinkgraven speelde gewoon een beroerde pot. Leed enorm veel balverlies, maakte verdedigend verkeerde keuzes/ Hij is een prima optie als je minder verdedigende klasse nodig hebt maar vandaag was Dijks (mits fit) gewoon een betere keuze geweest.
Hij speelde helemaal geen beroerde pot. Met een Younes die bijna niet meeverdedigd.
En een aantal ballen prima in de 16-meter verdedigd. Weet je wie als een krant speelde Klaassen nauwelijk balcontacten en
blindelinks de ballen direct doorspelen.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 september 2016 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 21:17 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Hij speelde helemaal geen beroerde pot. Met een Younes die bijna niet meeverdedigd.
En een aantal ballen prima in de 16-meter verdedigd. Weet je wie als een krant speelde Klaassen nauwelijk balcontacten en
blindelinks de ballen direct doorspelen.
Balverlies is hij zelf verantwoordelijk voor. Uit positie lopen wanneer het niet hoeft net zo goed. Speelde gewoon waardeloos
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 21:17 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Hij speelde helemaal geen beroerde pot. Met een Younes die bijna niet meeverdedigd.
En een aantal ballen prima in de 16-meter verdedigd. Weet je wie als een krant speelde Klaassen nauwelijk balcontacten en
blindelinks de ballen direct doorspelen.
Vraag me echt af of jij de wedstrijd hebt gezien. Klaassen was vooral de eerste helft samen met Traoré en Dolberg enorm dreigend. Sinkgraven daarentegen werd voor het eerst echt getest als linkerverdediger en zakte totaal door het ijs!

Maar ik weet dat jij Klaassen graag op de transferlijst ziet verdwijnen, dus mijn eerste vraag aan jouw is eigenlijk totaal overbodig!
Ztjes
 Ztjes - donderdag 29 september 2016 - 21:36   quote  deeplink  
Had prima zicht in het stadion en om mij heen zaten veel meer met dezelde mening.
Misschien eens wat vaker na het stadium komen, kun je meer zien als alleen de beperkte tv-view.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 september 2016 door Ztjes --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 21:36 schreef Ztjes het volgende:
Had prima zicht in het stadion en om mij heen zaten veel meer met dezelde mening.
Misschien eens wat vaker na het stadium komen, kun je meer zien als alleen de beperkte tv-view.
Dan zou ik thuis nog maar eens goed de beelden bekijken want blijkbaar heb je de verdedigende acties van Sinkgraven een beetje gemist!
Loetje
 Loetje - donderdag 29 september 2016 - 21:44   quote  deeplink  
Momenteel is er brand in de Amsterdam ArenA
Loetje
 Loetje - donderdag 29 september 2016 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 21:36 schreef Ztjes het volgende:
Had prima zicht in het stadion en om mij heen zaten veel meer met dezelde mening.
Misschien eens wat vaker na het stadium komen, kun je meer zien als alleen de beperkte tv-view.
Je ziet er vierkant naast, net als die andere met die mening. Echt dat je dit gewoon niet ziet....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 21:44 schreef Loetje het volgende:
Momenteel is er brand in de Amsterdam ArenA
Supporters van Luik? En waar zie je dat bericht?
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 29 september 2016 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 21:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je ziet er vierkant naast, net als die andere met die mening. Echt dat je dit gewoon niet ziet....
Vond Klaassen en Sinkgraven beiden niet bijzonder..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 21:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je ziet er vierkant naast, net als die andere met die mening. Echt dat je dit gewoon niet ziet....
Weet je, in het stadion is het zicht anders. Dat ervaar ik daar ook wel. Maar op de tv zien dingen er anders uit. Maar ja, ik ben blij met Klaassen en hij is tegenstander!
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 29 september 2016 - 21:47   quote  deeplink  
Gudelj, Viergever en Younes ook niet.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 september 2016 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 21:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Supporters van Luik? En waar zie je dat bericht?
Kreeg een melding van onze watcher. Reden onbekend, net als het onbekend is of er gewonden zijn. Brandweer in ieder geval met groot materieel uitgerukt
Loetje
 Loetje - donderdag 29 september 2016 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 21:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Weet je, in het stadion is het zicht anders. Dat ervaar ik daar ook wel. Maar op de tv zien dingen er anders uit. Maar ja, ik ben blij met Klaassen en hij is tegenstander!
In het stadion kun je op een speler specifiek volgen maar het totale beeld op tv vind ik beter. Stadion is voor de sfeer vooral
Loetje
 Loetje - donderdag 29 september 2016 - 21:49   quote  deeplink  
Inmiddels de eerste berichten op internet hierover.

Hier een van de berichten, http://112vandaag.nl/2016/09/brand-amsterdam-arena.html
Eide
 Eide - donderdag 29 september 2016 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 21:17 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Hij speelde helemaal geen beroerde pot. Met een Younes die bijna niet meeverdedigd.
En een aantal ballen prima in de 16-meter verdedigd. Weet je wie als een krant speelde Klaassen nauwelijk balcontacten en
blindelinks de ballen direct doorspelen.
Jij hebt een andere wedstrijd gezien als alle anderen geloof ik. Sinkgraven stond de eerste helft herhaaldelijk helemaal verkeerd opgesteld waardoor Schone steeds weer naar buiten moest. Bovendien eindigde elke voetballende actie in balverlies waarbij de gele kaart er geen incident op zich was.

Klaassen speelde juist een redelijke wedstrijd. Veroverde weer veel ballen en had een paar prachtige aanvallende combinaties. Als enige kritiek kan je zeggen dat hij iets meer rust aan de bal moet hebben. Niet goed, maar wel nuttig en met een aantal prima acties.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 september 2016 door Eide --
p111
 p111 - donderdag 29 september 2016 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 21:17 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Hij speelde helemaal geen beroerde pot. Met een Younes die bijna niet meeverdedigd.
En een aantal ballen prima in de 16-meter verdedigd. Weet je wie als een krant speelde Klaassen nauwelijk balcontacten en
blindelinks de ballen direct doorspelen.
Inderdaad de slechtste man was Klaasen met Viergever en dan Gudelj ook weer lekker op de bank zetten.
p111
 p111 - donderdag 29 september 2016 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 21:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vraag me echt af of jij de wedstrijd hebt gezien. Klaassen was vooral de eerste helft samen met Traoré en Dolberg enorm dreigend. Sinkgraven daarentegen werd voor het eerst echt getest als linkerverdediger en zakte totaal door het ijs!

Maar ik weet dat jij Klaassen graag op de transferlijst ziet verdwijnen, dus mijn eerste vraag aan jouw is eigenlijk totaal overbodig!
Let dan even hoeveel balverlies Klaasen geleden heeft dat is pas schrikbarend.
Eide
 Eide - donderdag 29 september 2016 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 21:56 schreef p111 het volgende:

[..]

Inderdaad de slechtste man was Klaasen met Viergever en dan Gudelj ook weer lekker op de bank zetten.
Onzin. Klaassen was verre van de minste. Daarvoor komt echt Sinkgraven in aanmerking, samen met Viergever.
Brandje
 Brandje - donderdag 29 september 2016 - 21:59   quote  deeplink  
Redelijk tot goede eerste helft. Tweede helft om te janken. Het gebrek aan voetbal van de heren Gudelj en Viergever begint nu echt schrijnend te worden. Zeker wanneer het even niet loopt dan vallen deze twee wederom door de mand. Klaassen ook zeer matig. Younes heeft de eerste helft een paar leuke dribbels die helaas alleen maar meer breed gaan dan de diepte in en hij staat na dat na een half uur echt naar lucht te happen. Met als gevolg dat hij verdedigend verzaakt en dat Sinkgraven komt te "zwemmen" en foute keuzes gaat maken.
Dolberg weer een knappe goal maar ook voor zijn doen veel balverlies. Traore de mooiste acties afgewisseld met kinderlijk balverlies.
Al met al zeer blij met de drie punten. Lees nu dat er brand zou zijn in de arena. ik heb er niks van meegekregen.
Brandje
 Brandje - donderdag 29 september 2016 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 21:58 schreef Eide het volgende:

[..]

Onzin. Klaassen was verre van de minste. Daarvoor komt echt Sinkgraven in aanmerking, samen met Viergever.
Klaassen is voetballend al maanden om te janken. Ook vandaag weer. Zo vaak balverlies. Verder altijd, net als Gudelj, heel vaak direct terug kaatsen ipv door te draaien.
remco k
 remco k - donderdag 29 september 2016 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 20:43 schreef Ajax Warrior het volgende:
Af en toe zag ik weer de Younes zoals ik hem graag zie spelen! Nu hopen dat hij snel doorpakt, want met hem en Traoré op de flanken en Dolberg in de spits heb je een geweldige aanval!
Hij was aan de bal inderdaad prima. Maar vond hem defensief veel te weinig brengen.

Sinkgraven had geen directe tegenstander en was zwemmende en youness liet zijn man constant lopen. Iets dat Klaassen overigens ook veel deed.

Ajax had het bij vlagen wel moeilijk. Maar speelde verder een behoorlijke pot.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Standard Luik (donderdag 29 september 2016, 19:00); 1 - 0









0.0106639