BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Standard Luik (donderdag 29 september 2016, 19:00); 1 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 29 september 2016 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 20:52 schreef Ajax Warrior het volgende:
Eerste helft zag er bij tijd en wijlen verzorgd uit. Erg leuke combinaties gezien met een swingende Traoré en Younes. 2e helft was matig. Verdedigend staat het nog niet helemaal dichtgetimmerd. Sinkgraven gewoon weer vervangen voor Dijks.
Laatste niet mee eens. Gewoon laten staan. Aan de bal zo veel meer voetbal in de ploeg met hem erbij. En defensief vandaag constant in de steek gelaten door ploeg genoten.
Brandje
 Brandje - donderdag 29 september 2016 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij was aan de bal inderdaad prima. Maar vond hem defensief veel te weinig brengen.

Sinkgraven had geen directe tegenstander en was zwemmende en youness liet zijn man constant lopen. Iets dat Klaassen overigens ook veel deed.

Ajax had het bij vlagen wel moeilijk. Maar speelde verder een behoorlijke pot.
Wederom 0,0 rendement van Younes en stond na een half uur na lucht te happen met als gevolg dat hij de tweede helft weer totaal onzichtbaar was.
Eide
 Eide - donderdag 29 september 2016 - 22:04   quote  deeplink  
Wat ik om te janken vind is dat het positionele slechte spel van Sinkgraven wordt goed geluld met het verzaken van Younes. Of Younes wel of niet meeverdedigd heeft geen barst te maken of een speler positioneel goed staat of niet. Als dan bovendien de kritiek op Gudelj en Viergever is dat die veel balverlies leden (niet onterecht), moet die kritiek toch ook gelden voor Sinkgraven die de eerste helft vrijwel letterlijk elke voorwaartse bal inleverde in probeerde als back z'n man uit stilstand te passeren.

Durf dan ook iedereen langs dezelfde maat te leggen. Sinkgraven gewoon de slechtste man op het veld vandaag. Daarmee is het experiment Sinkgraven niet mislukt, maar moet dat wel meer tijd krijgen waarbij Dijks tegen betere zwaardere tegenstanders voorlopig gewoon de voorkeur moet krijgen.
p111
 p111 - donderdag 29 september 2016 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 21:54 schreef Eide het volgende:

[..]

Jij hebt een andere wedstrijd gezien als alle anderen geloof ik. Sinkgraven stond de eerste helft herhaaldelijk helemaal verkeerd opgesteld waardoor Schone steeds weer naar buiten moest. Bovendien eindigde elke voetballende actie in balverlies waarbij de gele kaart er geen incident op zich was.

Klaassen speelde juist een redelijke wedstrijd. Veroverde weer veel ballen en had een paar prachtige aanvallende combinaties. Als enige kritiek kan je zeggen dat hij iets meer rust aan de bal moet hebben. Niet goed, maar wel nuttig en met een aantal prima acties.
Sorry Eide ik vind jou kritiek normaal gesproken heel redelijk maar als jij Klaasen niet slecht vond vandaag dan begrijp ik er niks van hoe jij hebt gekeken, hij was gewoon dramatisch ik denk zelfs een van zijn slechtste wedstrijden, kijk maar even terug de doorspeel ballen bijna allemaal naar de tegenstander hij speelt een bal terug opOmana die op borst hoogte hij was gewoon dramatisch vandaag.
Brandje
 Brandje - donderdag 29 september 2016 - 22:06   quote  deeplink  
Brand inmiddels geblust. Was in een toiletruimte
remco k
 remco k - donderdag 29 september 2016 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 21:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Waarvan de eerste wedstrijd waarin die getest wordt. En hij deed werkelijk alles fout. Feiten zijn feiten en gaan doen of het kan gebeuren kost je punten. Gewoon tekort geschoten.
Sorry maar vind echt dat je schromelijk overdrijft.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Laatste niet mee eens. Gewoon laten staan. Aan de bal zo veel meer voetbal in de ploeg met hem erbij. En defensief vandaag constant in de steek gelaten door ploeg genoten.
Ben ik totaal met je oneens. Stond positioneel continu verkeerd. Echt waardeloos vond ik hem! Daarnaast veel te vaak onnodig balverlies!
Brandje
 Brandje - donderdag 29 september 2016 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:04 schreef Eide het volgende:
Wat ik om te janken vind is dat het positionele slechte spel van Sinkgraven wordt goed geluld met het verzaken van Younes. Of Younes wel of niet meeverdedigd heeft geen barst te maken of een speler positioneel goed staat of niet. Als dan bovendien de kritiek op Gudelj en Viergever is dat die veel balverlies leden (niet onterecht), moet die kritiek toch ook gelden voor Sinkgraven die de eerste helft vrijwel letterlijk elke voorwaartse bal inleverde in probeerde als back z'n man uit stilstand te passeren.

Durf dan ook iedereen langs dezelfde maat te leggen. Sinkgraven gewoon de slechtste man op het veld vandaag. Daarmee is het experiment Sinkgraven niet mislukt, maar moet dat wel meer tijd krijgen waarbij Dijks tegen betere zwaardere tegenstanders voorlopig gewoon de voorkeur moet krijgen.
Als een speler slecht speelt mag je inderdaad kritiek hebben maar als Sinkgraven keer op keer door Younes in de steek wordt gelaten en ook pas zijn derde wedstrijd als back speelt dan vind je zwaar overdreven reageren.
remco k
 remco k - donderdag 29 september 2016 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 21:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vraag me echt af of jij de wedstrijd hebt gezien. Klaassen was vooral de eerste helft samen met Traoré en Dolberg enorm dreigend. Sinkgraven daarentegen werd voor het eerst echt getest als linkerverdediger en zakte totaal door het ijs!

Maar ik weet dat jij Klaassen graag op de transferlijst ziet verdwijnen, dus mijn eerste vraag aan jouw is eigenlijk totaal overbodig!
Sorry. Maar ik vind dat je hem pas echt test als ie gewoon een directe tegenstander heeft. Dat had ie nu niet. Tegen dit systeem of vergelijkbaar zie ik dijks ook constant fouten maken.

Geef die jongen gewoon ff de tijd op die positie.
Brandje
 Brandje - donderdag 29 september 2016 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ben ik totaal met je oneens. Stond positioneel continu verkeerd. Echt waardeloos vond ik hem! Daarnaast veel te vaak onnodig balverlies!
Dat hij verkeerd stond kwam door Younes die niet hielp en daarom moest Daley kiezen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:04 schreef Eide het volgende:
Wat ik om te janken vind is dat het positionele slechte spel van Sinkgraven wordt goed geluld met het verzaken van Younes. Of Younes wel of niet meeverdedigd heeft geen barst te maken of een speler positioneel goed staat of niet. Als dan bovendien de kritiek op Gudelj en Viergever is dat die veel balverlies leden (niet onterecht), moet die kritiek toch ook gelden voor Sinkgraven die de eerste helft vrijwel letterlijk elke voorwaartse bal inleverde in probeerde als back z'n man uit stilstand te passeren.

Durf dan ook iedereen langs dezelfde maat te leggen. Sinkgraven gewoon de slechtste man op het veld vandaag. Daarmee is het experiment Sinkgraven niet mislukt, maar moet dat wel meer tijd krijgen waarbij Dijks tegen betere zwaardere tegenstanders voorlopig gewoon de voorkeur moet krijgen.
Helemaal eens Eide. Ik vond Younes in het begin erg goed, viel daarna ver terug. Maar om hem nu verantwoordelijk te houden voor het falen van Sinkgraven gaat mij te ver!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry maar vind echt dat je schromelijk overdrijft.
Ik niet en zo hou je voor en tegenstanders. Ik wil Sinkgraven daar gewoon niet zien spelen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 29 september 2016 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Helemaal eens Eide. Ik vond Younes in het begin erg goed, viel daarna ver terug. Maar om hem nu verantwoordelijk te houden voor het falen van Sinkgraven gaat mij te ver!
Komt meer door Gudelj...
remco k
 remco k - donderdag 29 september 2016 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:04 schreef Eide het volgende:
Wat ik om te janken vind is dat het positionele slechte spel van Sinkgraven wordt goed geluld met het verzaken van Younes. Of Younes wel of niet meeverdedigd heeft geen barst te maken of een speler positioneel goed staat of niet. Als dan bovendien de kritiek op Gudelj en Viergever is dat die veel balverlies leden (niet onterecht), moet die kritiek toch ook gelden voor Sinkgraven die de eerste helft vrijwel letterlijk elke voorwaartse bal inleverde in probeerde als back z'n man uit stilstand te passeren.

Durf dan ook iedereen langs dezelfde maat te leggen. Sinkgraven gewoon de slechtste man op het veld vandaag. Daarmee is het experiment Sinkgraven niet mislukt, maar moet dat wel meer tijd krijgen waarbij Dijks tegen betere zwaardere tegenstanders voorlopig gewoon de voorkeur moet krijgen.
Hoho. Ik praat helemaa niets goed. Wat hij slecht doet is gewoon slecht. En dat hij aan de bal en positioneel niet geweldig was lijkt me duidelijk. Maar daarentegen mag je toch prima benoemen dat hij constant in de problemen kwam door het laten lopen van tegenstanders door anderen. Ook schone liet zijn man weer een paar keer heel makkelijk lopen.

Overigens moeten we het überhaupt niet overdrijven. Ajax is amper echt in de problemen gekomen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 29 september 2016 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik niet en zo hou je voor en tegenstanders. Ik wil Sinkgraven daar gewoon niet zien spelen.
Ik ook niet
remco k
 remco k - donderdag 29 september 2016 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:08 schreef Brandje het volgende:

[..]

Als een speler slecht speelt mag je inderdaad kritiek hebben maar als Sinkgraven keer op keer door Younes in de steek wordt gelaten en ook pas zijn derde wedstrijd als back speelt dan vind je zwaar overdreven reageren.
Dus 1 mindere pot en er dan meteen weer af halen voor iemand die dit seizoen niks meer heeft laten zien defensief?
remco k
 remco k - donderdag 29 september 2016 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Helemaal eens Eide. Ik vond Younes in het begin erg goed, viel daarna ver terug. Maar om hem nu verantwoordelijk te houden voor het falen van Sinkgraven gaat mij te ver!
Behoort hij niet gewoon met zijn man mee te lopen dan? Je zag dat sinkgraven heel vaak moest kiezen tussen twee mensen. En dat waren heel vaak ook de directe tegenstanders van youness en de middenvelders.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 september 2016 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry maar vind echt dat je schromelijk overdrijft.
Mag jij vinden. Beelden liegen niet.
Brandje
 Brandje - donderdag 29 september 2016 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Helemaal eens Eide. Ik vond Younes in het begin erg goed, viel daarna ver terug. Maar om hem nu verantwoordelijk te houden voor het falen van Sinkgraven gaat mij te ver!
In het stadion zie je zulke dingen nu eenmaal veel beter en Sinkgraven moest constant kiezen tussen zijn eigen man en die opkomende back. Als Daley zijn man dan binnen trekt en hij volgt hem dan komen er dus zeeën van ruimte voor die back.
Verder was Younes de erste helft aardig maar wederom zonder rendement en na een half uurtje was het pijpje weer leeg.
remco k
 remco k - donderdag 29 september 2016 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ook niet
Gelukkig hebben jullie er niets over te zeggen.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 september 2016 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus 1 mindere pot en er dan meteen weer af halen voor iemand die dit seizoen niks meer heeft laten zien defensief?
1 pot waar die getest wordt. Is iets anders
remco k
 remco k - donderdag 29 september 2016 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Mag jij vinden. Beelden liegen niet.
Inderdaad. En daar zie je dat middenvelders en youness constant hun man lieten lopen
Brandje
 Brandje - donderdag 29 september 2016 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Mag jij vinden. Beelden liegen niet.
Zicht in het stadion overtreffen tv beelden. Daar kon je heel goed zien dat Sinkgraven constant moest kiezen en voor iemand die net daar staat neem ik hem dat niet kwalijk.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 29 september 2016 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Gelukkig hebben jullie er niets over te zeggen.
Ik zeg genoeg ouwe...
remco k
 remco k - donderdag 29 september 2016 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

1 pot waar die getest wordt. Is iets anders
Vind ik geen echte test. Tegenstander speelde helemaa niet met vaste buiten spelers. Dus heel lastig om goed positie te kiezen. Tegen zulke tegenstanders heb ik dijks defensief ook nog geen goede wedstrijd zien spelen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Behoort hij niet gewoon met zijn man mee te lopen dan? Je zag dat sinkgraven heel vaak moest kiezen tussen twee mensen. En dat waren heel vaak ook de directe tegenstanders van youness en de middenvelders.
Ik heb dat aan de andere kant ook meerdere keren gezien bij Veltman. Dan is het de verantwoordelijk voor de centrale back om de 2e speler op te vangen. Aanvallers hoeven van mij niet tot aan de achterlijn mee te verdedigen.
remco k
 remco k - donderdag 29 september 2016 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:17 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik zeg genoeg ouwe...
Er komt veel geluid uit. Veelzeggend is het allemaa niet.
Ztjes
 Ztjes - donderdag 29 september 2016 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Helemaal eens Eide. Ik vond Younes in het begin erg goed, viel daarna ver terug. Maar om hem nu verantwoordelijk te houden voor het falen van Sinkgraven gaat mij te ver!
Kijk dan ook eens na Klaassen, die naast Younes zijn speler constant laat lopen omdat hij zo nodig veel te ver vooruit moet verdedigen en daardoor komen de verdedigers in de problemen.
Een gevaarlijke actie in de 1e helft en de rest van de wedstrijd niet gezien.
Eide
 Eide - donderdag 29 september 2016 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:08 schreef Brandje het volgende:

[..]

Als een speler slecht speelt mag je inderdaad kritiek hebben maar als Sinkgraven keer op keer door Younes in de steek wordt gelaten en ook pas zijn derde wedstrijd als back speelt dan vind je zwaar overdreven reageren.
Nee, hij was gewoon de slechtste Ajacied op het veld. Zo eerlijk moet je gewoon zijn. Als hij nu steeds in de 2 tegen 1 was gekomen door falen van Younes was het tot daar aan toe geweest, maar dat was hij niet. Hij stond gewoon regelmatig helemaal verkeerd en speelde de bal keer op keer naar de verkeerde kleur.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 29 september 2016 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb dat aan de andere kant ook meerdere keren gezien bij Veltman. Dan is het de verantwoordelijk voor de centrale back om de 2e speler op te vangen. Aanvallers hoeven van mij niet tot aan de achterlijn mee te verdedigen.
Alweer eens...Tete is stukken beter
Loetje
 Loetje - donderdag 29 september 2016 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad. En daar zie je dat middenvelders en youness constant hun man lieten lopen
Heeft niets met Younes te maken dat hij bij balbezit Ajax ergens staat wat niet eens in de buurt is van zijn positie. Als hij in de 1 tegen 1 komt doet hij helemaal niks. Liet continu zijn man lopen en was in de passing voor rust ook dramatisch. Allemaal feiten. Maar je dramt altijd je gelijk door maar beelden liegen niet. Younes verdedigde trouwens niet mee hoor, maar dan zou Sinkgraven nog ergens anders moeten staan dan waar die nu stond.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:15 schreef Brandje het volgende:

[..]

In het stadion zie je zulke dingen nu eenmaal veel beter en Sinkgraven moest constant kiezen tussen zijn eigen man en die opkomende back. Als Daley zijn man dan binnen trekt en hij volgt hem dan komen er dus zeeën van ruimte voor die back.
Verder was Younes de erste helft aardig maar wederom zonder rendement en na een half uurtje was het pijpje weer leeg.
Ja tuurlijk jongen. Als Daley zijn man naar binnen trekt moet de centrale verdediger hem opvangen! En dan moet niet Daley erachter aan sjokken!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 29 september 2016 - 22:20   quote  deeplink  
Ik vind het overdreven, je oordeelt niet over 1 wedstrijd zowel niet positief als negatief.

Dijks heeft lang genoeg speelt, dat je weet als hij speelt dat je niets mist.
remco k
 remco k - donderdag 29 september 2016 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb dat aan de andere kant ook meerdere keren gezien bij Veltman. Dan is het de verantwoordelijk voor de centrale back om de 2e speler op te vangen. Aanvallers hoeven van mij niet tot aan de achterlijn mee te verdedigen.
Bijzondere beredenering die ik bij geen van de moderne ploegen terug zie en ook gewoon niet meer realistisch is omdat de intensiteit van het spel ervoor zorgt dat een back dat helemaal niet aankan. Zoals je hebt kunnen zien was traore wel degelijk meer aan het terug verdedigen. En was Sánchez vaak bezig Veltman te helpen. Die hulp heb ik ook van een viergever niet gezien bij sinkgraven.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 september 2016 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:17 schreef Brandje het volgende:

[..]

Zicht in het stadion overtreffen tv beelden. Daar kon je heel goed zien dat Sinkgraven constant moest kiezen en voor iemand die net daar staat neem ik hem dat niet kwalijk.
Dus ga je 3x ergens rechts op het middenveld lopen?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 29 september 2016 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Er komt veel geluid uit. Veelzeggend is het allemaa niet.
Op het forum niet nee....maar daar voel ik me ook niet toe geroepen, dat laat ik aan jou en andere over
Loetje
 Loetje - donderdag 29 september 2016 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Vind ik geen echte test. Tegenstander speelde helemaa niet met vaste buiten spelers. Dus heel lastig om goed positie te kiezen. Tegen zulke tegenstanders heb ik dijks defensief ook nog geen goede wedstrijd zien spelen.
En zelfs dan heeft hij het al lastig
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Er komt veel geluid uit. Veelzeggend is het allemaa niet.
Nee dat van jouw is natuurlijk allemaal de waarheid! Sorry voor het tegenspreken koning Remco!!
remco k
 remco k - donderdag 29 september 2016 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:19 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Alweer eens...Tete is stukken beter
Dat schrijft ie daar helemaal niet.

En defensief was Veltman de beste man op het veld.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Bijzondere beredenering die ik bij geen van de moderne ploegen terug zie en ook gewoon niet meer realistisch is omdat de intensiteit van het spel ervoor zorgt dat een back dat helemaal niet aankan. Zoals je hebt kunnen zien was traore wel degelijk meer aan het terug verdedigen. En was Sánchez vaak bezig Veltman te helpen. Die hulp heb ik ook van een viergever niet gezien bij sinkgraven.
Dus is het dan de schuld van Younes of toch meer de schuld van Viergever??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 29 september 2016 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat schrijft ie daar helemaal niet.

En defensief was Veltman de beste man op het veld.
Lul op joh....dat was Sanchez
Brandje
 Brandje - donderdag 29 september 2016 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:19 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee, hij was gewoon de slechtste Ajacied op het veld. Zo eerlijk moet je gewoon zijn. Als hij nu steeds in de 2 tegen 1 was gekomen door falen van Younes was het tot daar aan toe geweest, maar dat was hij niet. Hij stond gewoon regelmatig helemaal verkeerd en speelde de bal keer op keer naar de verkeerde kleur.
Kerel dram eens niet zo met je eerlijk zijn. ik geef mijn mening van wat ik heb gezien. De directe tegenstander van Sinkgraven trok steeds naar binnen. Sinkgraven volgde hem dan en zodoende kwam die back er steeds overheen en die had zeeën van ruimte. In het stadion zie je zulke dingen veel beter dan wanneer je een stukje van het veld ziet op tv. Daarbij ga ik iemand niet afrekenen als hij daar pas drie wedstrijden speelt en van de directe tegenstander van Sinkgraven kwam veel minder gevaar dan van die back. Dus ga lekker door met Sinkgraven afbranden. Ik doe er niet aan mee.
Eide
 Eide - donderdag 29 september 2016 - 22:26   quote  deeplink  
Voor de duidelijkheid, dat Sinkgraven positioneel vreselijk slecht speelde kan hij niet zo heel veel aan doen waarschijnlijk. Hij weet gewoon (nog) niet wanneer hij z'n man moet volgen en wanneer hij in de zone moet blijven. Nu maakte hij die keuze structureel verkeerd. Als de man naar binnen ging liep Sinkgraven er braaf achteraan waardoor de hele linkerkant open kwam te liggen. Hij dwong door zijn verkeerde keuzes dat anderen dat moesten goedmaken.

Dat was geen incident, dit gebeurde Sinkgraven heel erg veel vandaag. Als hij dan in balbezit een toegvoegde waarde had gehad was het misschien nnog allemaal prima geweest. je offert dan het een voor het ander, maar in balbezit was Sinkgraven ook dramatisch. Als bac uit stilstand proberen te passeren.... dat kan gewoon niet.
Ztjes
 Ztjes - donderdag 29 september 2016 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:23 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Lul op joh....dat was Sanchez
Helemaal mee eens, Nenam
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:25 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kerel dram eens niet zo met je eerlijk zijn. ik geef mijn mening van wat ik heb gezien. De directe tegenstander van Sinkgraven trok steeds naar binnen. Sinkgraven volgde hem dan en zodoende kwam die back er steeds overheen en die had zeeën van ruimte. In het stadion zie je zulke dingen veel beter dan wanneer je een stukje van het veld ziet op tv. Daarbij ga ik iemand niet afrekenen als hij daar pas drie wedstrijden speelt en van de directe tegenstander van Sinkgraven kwam veel minder gevaar dan van die back. Dus ga lekker door met Sinkgraven afbranden. Ik doe er niet aan mee.
Als de directe tegenstander van Sinkgraven continu naar binnen trekt dan moet de verdediger in het centrum, in dit geval Viergever, of de verdedigende middenvelder deze speler opvangen. Je kan niet van aanvallers verwachten dat ze continu mee terug verdedigen en daarnaast in aanvallend opzicht ook continu aanwezig zijn. Of gaan we nu met zijn alleen de verdediging in en met zijn allen aanvallen?
Eide
 Eide - donderdag 29 september 2016 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:25 schreef Brandje het volgende:

[..]

De directe tegenstander van Sinkgraven trok steeds naar binnen. Sinkgraven volgde hem dan en zodoende kwam die back er steeds overheen en die had zeeën van ruimte.
En welke keuze moet de back dan maken? Dat is niet de man volgen want Ajax speelt geen mandekking. Je ziet precies wat er gebeurt, je trekt alleen, in mijn optiek, de verkeerde conclusie.

Bovendien brand ik Sinkgraven niet af. Ik geef gewoon terechte kritiek waarbij ik ook al heb gezegd dat ik het experiment Sinkgraven zeker niet mislukt vindt. Maar vandaag was hij dramatisch. Als er iemand op dit forum niet van het afbranden van spelers is ben ik het wel, en dat weet jij dondersgoed. Dat is kritiek die bij mij niet blijft plakken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 september 2016 door Eide --
Ztjes
 Ztjes - donderdag 29 september 2016 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:25 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kerel dram eens niet zo met je eerlijk zijn. ik geef mijn mening van wat ik heb gezien. De directe tegenstander van Sinkgraven trok steeds naar binnen. Sinkgraven volgde hem dan en zodoende kwam die back er steeds overheen en die had zeeën van ruimte. In het stadion zie je zulke dingen veel beter dan wanneer je een stukje van het veld ziet op tv. Daarbij ga ik iemand niet afrekenen als hij daar pas drie wedstrijden speelt en van de directe tegenstander van Sinkgraven kwam veel minder gevaar dan van die back. Dus ga lekker door met Sinkgraven afbranden. Ik doe er niet aan mee.
Dank je, Brandje ik kwam ook tot dezelfde conclusie.
Brandje
 Brandje - donderdag 29 september 2016 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja tuurlijk jongen. Als Daley zijn man naar binnen trekt moet de centrale verdediger hem opvangen! En dan moet niet Daley erachter aan sjokken!
Hahaha nu gaat hij weer draaien. Zo voorspelbaar ben je nou. Ga jij lekker Sinkgraven afbranden op iets wat je op tv hebt gezien terwijl ik het veel.beter in het stadion kon zien dat hij van niemand steun kreeg.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 29 september 2016 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:26 schreef Eide het volgende:
Voor de duidelijkheid, dat Sinkgraven positioneel vreselijk slecht speelde kan hij niet zo heel veel aan doen waarschijnlijk. Hij weet gewoon (nog) niet wanneer hij z'n man moet volgen en wanneer hij in de zone moet blijven. Nu maakte hij die keuze structureel verkeerd. Als de man naar binnen ging liep Sinkgraven er braaf achteraan waardoor de hele linkerkant open kwam te liggen. Hij dwong door zijn verkeerde keuzes dat anderen dat moesten goedmaken.

Dat was geen incident, dit gebeurde Sinkgraven heel erg veel vandaag. Als hij dan in balbezit een toegvoegde waarde had gehad was het misschien nnog allemaal prima geweest. je offert dan het een voor het ander, maar in balbezit was Sinkgraven ook dramatisch. Als bac uit stilstand proberen te passeren.... dat kan gewoon niet.
Dat laatste heb ik dijks ook zien doen, dat meerdere keren
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:23 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Lul op joh....dat was Sanchez
Sanchez is een beest. Van mij mogen er vier van hem in de verdediging staan!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Standard Luik (donderdag 29 september 2016, 19:00); 1 - 0









0.0083830