BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Standard Luik (donderdag 29 september 2016, 19:00); 1 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - donderdag 29 september 2016 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 23:03 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Gelukkig wel, maar het was de laatste 15 minuten wel nog effe billenknijpen. Maar de 3-punten zijn weer binnen.
Enige waar ik me dan kapot aan ergerde is dat we het dan niet compact kunnen houden. Ik zie Ajax in de slotfase van een wedstrijd waar het maar net 1-0 staat nog zoveel ruimte weggeven. Dat moet er echt uit.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 september 2016 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 23:05 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Middenvelders en voorhoede spelers die niet mee verdedigen, kan ook niet voor het echie.
Enkel Younes. De rest zag ik gewoon netjes meegaan
Eide
 Eide - donderdag 29 september 2016 - 23:07   quote  deeplink  
En nogmaals, ik geniet van de inzet van Sinkgraven. Ik vond hem tegen twee zeer matige Eredivisieploegen een prima keuze op linksback hoewel hij ook toen voetballend te weinig bracht. Vandaag, tegen een iets betere tegenstander, zakt hij gewoon door het ijs als back. Zowel verdedigend (positioneel) als in balbezit.

Dat neem ik hem echt niet kwalijk. Het gaat mij niet om het afbranden van een enkele speler. Hij is inderdaad zeer onervaren op die positie, maar de constatering dat hij positioneel heel beroerd speelde is wel een hele terechte en één die je niet zomaar met de mantel der liefde kan bedekken of op anderen kan afwentelen.

Het was gewoon niet goed van Daley, vandaag, tegen deze tegenstander.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 september 2016 door Eide --
Ztjes
 Ztjes - donderdag 29 september 2016 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 23:05 schreef p111 het volgende:
Dus gelukkig zie ik dit niet alleen !!
Ik roep het al sinds hij aanvoerder is geworden.
Eide
 Eide - donderdag 29 september 2016 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 23:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Enkel Younes. De rest zag ik gewoon netjes meegaan
Inderdaad.
Ztjes
 Ztjes - donderdag 29 september 2016 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 23:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Enkel Younes. De rest zag ik gewoon netjes meegaan
Ook Younes liep vooral in de 2e helft niet altijd mee of maar een gedeelte.
Ztjes
 Ztjes - donderdag 29 september 2016 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 23:07 schreef Eide het volgende:
En nogmaals, ik geniet van de inzet van Sinkgraven. Ik vond hem tegen twee zeer matige Eredivisieploegen een prima keuze op linksback hoewel hij ook toen voetballend te weinig bracht. Vandaag, tegen een iets betere tegenstander, zakt hij gewoon door het ijs als back. Zowel verdedigend (positioneel) als in balbezit.

Dat neem ik hem echt niet kwalijk. Het gaat mij niet om het afbranden van een enkele speler. Hij is inderdaad zeer onervaren op die positie, maar de constatering dat hij positioneel heel beroerd speelde is wel een hele terechte en één die je niet zomaar met de mantel der liefde kan bedekken of op anderen kan afwentelen.

Het was gewoon niet goed van Daley, vandaag, tegen deze tegenstander.
Gewoon niet waar, bekijk bij het commentaar van Bosz, de cijfers van Sinkgraven en dat zijn de meningen van >2700.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 september 2016 door Ztjes --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 29 september 2016 - 23:17   quote  deeplink  
Eerst speelt sinkgraven een prima wedstrijd tegen Willem 2, wordt daarna gezegd dat het Willem 2 was en dat dit 1 wedstrijd was.

Nu speelt sinkgraven een mindere wedstrijd als daarvoor en dan zegt men niet dat dit ook maar 1 wedstrijd was.

Begin dit seizoen wilden we beter voetballen. Dat lukt niet. Dan krijgen we de bekerwedstrijd wat zeer goed was.

Volgende wedstrijd is ook prima.

Dan deze wedstrijd, ziyech wordt vervangen voor gudelj. Techniek wordt vervangen door kracht. Middenveld wordt de zwakste linie. We gaan moeilijker voetballen, dan breng je de zwakste verdedigers in de problemen.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 september 2016 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 23:09 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ook Younes liep vooral in de 2e helft niet altijd mee of maar een gedeelte.
Dat zeg ik...
Eide
 Eide - donderdag 29 september 2016 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 23:11 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Gewoon niet waar, bekijk bij het commentaar van Bosz, de cijfers van Sinkgraven en dat zijn de meningen van >2700.
Hoezo niet waar? Mag ik aub mijn eigen mening hebben?

Edit: Zoals jij dingen zegt over Klaassen waar ik mij niet in kan vinden heb jij dat over mijn mening. Prima, en kom dan niet met dit soort flauwekul.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 september 2016 door Eide --
Ztjes
 Ztjes - donderdag 29 september 2016 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 23:24 schreef Eide het volgende:

[..]

Hoezo niet waar? Mag ik aub mijn eigen mening hebben?
Dat mag, maar klopt niet.
Eide
 Eide - donderdag 29 september 2016 - 23:28   quote  deeplink  
Edit: laat maar, het is de moeite niet. Kinderachtig gedoe.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 september 2016 door Eide --
p111
 p111 - donderdag 29 september 2016 - 23:29   quote  deeplink  
Beste Eide natuurlijk mag je dat hebben alleen vinden heel veel mensen dat niet terecht, en dat mag ook lijkt mij.
Ztjes
 Ztjes - donderdag 29 september 2016 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 23:28 schreef Eide het volgende:
Edit: laat maar, het is de moeite niet. Kinderachtig gedoe.
Jij geeft toch ook elke keer aan, waarom je iets vind.
En als iemand anders dan is het ineens Kinderachtig.
Eide
 Eide - donderdag 29 september 2016 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 23:32 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Jij geeft toch ook elke keer aan, waarom je iets vind.
En als iemand anders dan is het ineens Kinderachtig.
Lees nu eens je laatste reacties terug. Die zijn gewoon aanmatigend en kinderachtig. Dan houdt een leuke, felle discussie over verschillende zienswijzen gewoon op. Ik vind dat jammer, maar goed. Jij kiest deze route.
Ztjes
 Ztjes - donderdag 29 september 2016 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 23:24 schreef Eide het volgende:

[..]

Hoezo niet waar? Mag ik aub mijn eigen mening hebben?

Edit: Zoals jij dingen zegt over Klaassen waar ik mij niet in kan vinden heb jij dat over mijn mening. Prima, en kom dan niet met dit soort flauwekul.
Tuurlijk.

Maar mijn menig betreffende, dat je met Klaassen eigenlijk met 1 middenvelder minder speelt, dat jij je hierin niet kan vonden. Prima.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 29 september 2016 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 23:32 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Jij geeft toch ook elke keer aan, waarom je iets vind.
En als iemand anders dan is het ineens Kinderachtig.
Het gaat erom dat je zijn vraag niet beantwoord en gewoon je stelling herhaalt. Dat denk ik
Eide
 Eide - donderdag 29 september 2016 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 23:34 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Tuurlijk.

Maar mijn menig betreffende, dat je met Klaassen eigenlijk met 1 middenvelder minder speelt, dat jij je hierin niet kan vonden. Prima.
Dit is ten minste een reactie waar ik ook iets mee kan. Waarom kom dit eerder niet?
Ztjes
 Ztjes - donderdag 29 september 2016 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 23:36 schreef Eide het volgende:

[..]

Dit is ten minste een reactie waar ik ook iets mee kan. Waarom kom dit eerder niet?
Misschien om dat ik nog steeds pissig op ons middenveld behalve Schöne. Me weer op heb zitten vreten in de arena en eigenlijk wist ik het wel van te voren met deze bezetting op ons middenveld.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 23:29 schreef p111 het volgende:
Beste Eide natuurlijk mag je dat hebben alleen vinden heel veel mensen dat niet terecht, en dat mag ook lijkt mij.
En daarom heet dit een forum en heb je voor- en tegenstanders!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 september 2016 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 23:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Eerst speelt sinkgraven een prima wedstrijd tegen Willem 2, wordt daarna gezegd dat het Willem 2 was en dat dit 1 wedstrijd was.

Nu speelt sinkgraven een mindere wedstrijd als daarvoor en dan zegt men niet dat dit ook maar 1 wedstrijd was.

Begin dit seizoen wilden we beter voetballen. Dat lukt niet. Dan krijgen we de bekerwedstrijd wat zeer goed was.

Volgende wedstrijd is ook prima.

Dan deze wedstrijd, ziyech wordt vervangen voor gudelj. Techniek wordt vervangen door kracht. Middenveld wordt de zwakste linie. We gaan moeilijker voetballen, dan breng je de zwakste verdedigers in de problemen.
Lees mijn reacties van de afgelopen dagen eens door. Überhaupt snap ik de hele euforie niet. PEC en Willem II zijn gewoon hele matige ploegen. De topwedstrijden gaat het om. Vandaag zag ik soms goed maar veel vaker matig. Dus ik ben nog steeds niet overtuigd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 september 2016 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 23:05 schreef p111 het volgende:
Dus gelukkig zie ik dit niet alleen !!
Omdat iemand een rapport schrijft op een site wat hij vanuit eigen mening doet?? Ik kan ook genoeg mensen vinden die Sinkgraven slecht vonden spelen vandaag! Is dat belangrijk? Nee totaal niet, want het is een mening van jezelf lijkt mij?

Overigens zie ik nu van welke site jij de rapportcijfers vandaan haalt. Laat maar zitten, als we die site serieus gaan nemen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 september 2016 door Ajax Warrior --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 30 september 2016 - 00:36   quote  deeplink  
Yellelelee
remco k
 remco k - vrijdag 30 september 2016 - 06:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heeft niets met Younes te maken dat hij bij balbezit Ajax ergens staat wat niet eens in de buurt is van zijn positie. Als hij in de 1 tegen 1 komt doet hij helemaal niks. Liet continu zijn man lopen en was in de passing voor rust ook dramatisch. Allemaal feiten. Maar je dramt altijd je gelijk door maar beelden liegen niet. Younes verdedigde trouwens niet mee hoor, maar dan zou Sinkgraven nog ergens anders moeten staan dan waar die nu stond.
Wie is er nu zijn gelijk aan het door drammen dan?

Volgens mij gaf ik namelijk al aan dat ie niet goed speelde positioneel niet sterk was en in balbezit slecht was.

Ik geef daarbij alleen aan dat je we wat verder moet kijken en dus ook moet bekijken hoe iets komt. Als er naast hem rechts en links een man komt, wist hij niet de juiste keuzes te maken. Maar hoe komt het dat hij tegen twee man komt. Doordat het middenveld en youness hun man vaak lieten lopen.
remco k
 remco k - vrijdag 30 september 2016 - 06:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee dat van jouw is natuurlijk allemaal de waarheid! Sorry voor het tegenspreken koning Remco!!
Duurde lang voor de eerste reactie man.
remco k
 remco k - vrijdag 30 september 2016 - 06:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:23 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Lul op joh....dat was Sanchez
Die heb ik gister een paar slippertjes zien maken. Speelde wel goed overigens hoor. Want kleine foutjes hoort nu eenmaal bij een Ajax speler. Anders had ie we bij Madrid gespeeld.

Beste man van de tegenstander zou die man op links moeten zijn. Die zit nu nog in de zak bij Veltman.
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 30 september 2016 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2016 - 06:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Die heb ik gister een paar slippertjes zien maken. Speelde wel goed overigens hoor. Want kleine foutjes hoort nu eenmaal bij een Ajax speler. Anders had ie we bij Madrid gespeeld.

Beste man van de tegenstander zou die man op links moeten zijn. Die zit nu nog in de zak bij Veltman.
Sanchez speelde gewoon een geweldige wedstrijd en zijn slippertjes zijn letterlijk het uitglijden op het gras.

De kansen in de laatste minuten komen allemaal vanaf Veldman zijn kant, de bal op de paal en die door Onana wordt overgetikt. Zijn tegenstander toch niet helemaal in zijn zak.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 september 2016 door Ztjes --
Loetje
 Loetje - vrijdag 30 september 2016 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2016 - 06:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie is er nu zijn gelijk aan het door drammen dan?

Volgens mij gaf ik namelijk al aan dat ie niet goed speelde positioneel niet sterk was en in balbezit slecht was.

Ik geef daarbij alleen aan dat je we wat verder moet kijken en dus ook moet bekijken hoe iets komt. Als er naast hem rechts en links een man komt, wist hij niet de juiste keuzes te maken. Maar hoe komt het dat hij tegen twee man komt. Doordat het middenveld en youness hun man vaak lieten lopen.
Deed daardoor dus alles fout en was gewoon ronduit dramatisch.
p111
 p111 - vrijdag 30 september 2016 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2016 - 00:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Omdat iemand een rapport schrijft op een site wat hij vanuit eigen mening doet?? Ik kan ook genoeg mensen vinden die Sinkgraven slecht vonden spelen vandaag! Is dat belangrijk? Nee totaal niet, want het is een mening van jezelf lijkt mij?

Overigens zie ik nu van welke site jij de rapportcijfers vandaan haalt. Laat maar zitten, als we die site serieus gaan nemen!
Primeur maar of je het goed of slecht vind ze geven aan dat Sinkgraven redelijk was ondanks younes en dat Klaasen dramatisch was, en ja sorry ik ben het daar volkomen mee eens. Je wil toch niet echt Dijks weer zien die 80x terug speelt of een voorzet geeft die over de cornervlag heen vliegt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 september 2016 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2016 - 09:08 schreef p111 het volgende:

[..]

Primeur maar of je het goed of slecht vind ze geven aan dat Sinkgraven redelijk was ondanks younes en dat Klaasen dramatisch was, en ja sorry ik ben het daar volkomen mee eens. Je wil toch niet echt Dijks weer zien die 80x terug speelt of een voorzet geeft die over de cornervlag heen vliegt.
Weet je wat ik wil zien?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 30 september 2016 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2016 - 10:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Weet je wat ik wil zien?
Kan ik hier niet schrijven.....er lezen veel kinderen mee
enough
 enough - vrijdag 30 september 2016 - 11:41   quote  deeplink  
;-)
p111
 p111 - vrijdag 30 september 2016 - 11:58   quote  deeplink  
ha ha oke ik gebruik mijn fantasie wel even whooo
remco k
 remco k - vrijdag 30 september 2016 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:42 schreef Eide het volgende:

[..]

Je kan fouten van dergelijke omvang niet met de mantel der liefde bedekken. Je moet toch eerlijk kunnen zijn dat die positionele fouten van Sinkgraven zelf waren en niet van die anderen= Bovendien zaten daar geen fouten van Klaassen bij. Ook Younes kan niets veranderen aan het positioneel slechte spel van Sinkgraven hoor, Sinkgraven kiest er echt zelf voor om maar eindeloos achter die vent aan te hobbelen waarbij hij z´n taken op de flank volledig uit het oog verliest.
Ja en is dat zo? Of heeft Bosz hem verteld dat ie met zijn man mee moest?
remco k
 remco k - vrijdag 30 september 2016 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:43 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dijks is geen ajax voetballer, had bij willem2 moeten blijven
Onzin, was afgelopen seizoen een van de beteren bij Ajax.
remco k
 remco k - vrijdag 30 september 2016 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 23:07 schreef Eide het volgende:
En nogmaals, ik geniet van de inzet van Sinkgraven. Ik vond hem tegen twee zeer matige Eredivisieploegen een prima keuze op linksback hoewel hij ook toen voetballend te weinig bracht. Vandaag, tegen een iets betere tegenstander, zakt hij gewoon door het ijs als back. Zowel verdedigend (positioneel) als in balbezit.

Dat neem ik hem echt niet kwalijk. Het gaat mij niet om het afbranden van een enkele speler. Hij is inderdaad zeer onervaren op die positie, maar de constatering dat hij positioneel heel beroerd speelde is wel een hele terechte en één die je niet zomaar met de mantel der liefde kan bedekken of op anderen kan afwentelen.

Het was gewoon niet goed van Daley, vandaag, tegen deze tegenstander.
Volgens mij beide wedstrijden juist heell belangrijk geweest in de opbouw en het zoeken van de vrije man tussen de linies..
Stanley
 Stanley - vrijdag 30 september 2016 - 17:33   quote  deeplink  
wie kan onze sympatieke Davy Klaasen vragen om op te rotten met zijn hakkies en andere onzinnigr trucjes op 1-0 !!!

Vroeger was het basis om bij dergelijke standen functioneel te handelen... Grrr.
p111
 p111 - vrijdag 30 september 2016 - 18:49   quote  deeplink  
Hij moet weer terug naar de basis hard werken en geen trucjes meer doen,want dat is 9 van de 10 keer balverlies.
Stanley
 Stanley - vrijdag 30 september 2016 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2016 - 18:49 schreef p111 het volgende:
Hij moet weer terug naar de basis hard werken en geen trucjes meer doen,want dat is 9 van de 10 keer balverlies.
Precies. Onbegrijpelijk en ook die Viergever onbegrijpelijk hoe simpel hij ballen naar het verkeerde shirtje speelt.

Zou toch graag Tete ipv Veltman en Riedewald ipv Viergever zien...
remco k
 remco k - vrijdag 30 september 2016 - 22:29   quote  deeplink  
Ja want we zien Klaassen dat ook echt wekelijks proberen. Jezus wat een volk hier soms.
p111
 p111 - vrijdag 30 september 2016 - 23:44   quote  deeplink  
Het is iets van de laatste tijd bij Davy, maar uiteraard zal jij dat wel weer niet gezien hebben, en dan die opmerking er achteraan geweldig kerel !!
Loetje
 Loetje - zaterdag 01 oktober 2016 - 08:39   quote  deeplink  
Ik heb met Davy gewoon het gevoel dat hij nog steeds niet fit is. Toch denk ik dat we hem niet kunnen missen.
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 01 oktober 2016 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2016 - 22:29 schreef remco k het volgende:
Ja want we zien Klaassen dat ook echt wekelijks proberen. Jezus wat een volk hier soms.
Het gewone volk kan natuurlijk geen andere mening hebben over de favoriete speler van "Almighty" hemzelf.

Davy Klaassen is een voorbeeldprof. Altijd hardwerken, tactisch slim en beschikt over scorend vermogen. Laat zien dat je met een klasse mentaliteit ver kunt komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 oktober 2016 door Ztjes --
Eide
 Eide - zaterdag 01 oktober 2016 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2016 - 08:39 schreef Loetje het volgende:
Ik heb met Davy gewoon het gevoel dat hij nog steeds niet fit is. Toch denk ik dat we hem niet kunnen missen.
Fit is hij wel. Hij maakt nog altijd enorm veel kilometers in een wedstrijd. Hij doet ook echt wel goede dingen hoor. Hij is tegen Luik bij twee 100% kansen de aangever in een hele knappe combinatie. Hij is alleen zo onrustig aan de bal als hij wat verdediger speelt op het middenveld, zeker met een man in zn rug. Dan wordt het te vaak een blinde peer.
remco k
 remco k - zaterdag 01 oktober 2016 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2016 - 23:44 schreef p111 het volgende:
Het is iets van de laatste tijd bij Davy, maar uiteraard zal jij dat wel weer niet gezien hebben, en dan die opmerking er achteraan geweldig kerel !!
Hij is een speler die zoekt naar een oplossing en niks blind doet. Hij speelt vaak gewoon prima wedstrijden. En is eigenlijk altijd belangrijk.

Als hij een hakbal wil geven is het omdat daar iemand vrij loopt en de bal er heen moet. Dat is iets dat ie altijd al heeft. De ene periode iets meer dan de andere. Maar ga lekker op alle slakken zout leggen joh.

Overigens over die laatste opmerking. Wie de schoen past trekke hem aan.
Loetje
 Loetje - zaterdag 01 oktober 2016 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2016 - 08:50 schreef Eide het volgende:

[..]

Fit is hij wel. Hij maakt nog altijd enorm veel kilometers in een wedstrijd. Hij doet ook echt wel goede dingen hoor. Hij is tegen Luik bij twee 100% kansen de aangever in een hele knappe combinatie. Hij is alleen zo onrustig aan de bal als hij wat verdediger speelt op het middenveld, zeker met een man in zn rug. Dan wordt het te vaak een blinde peer.
Jawel, maar ik zie hem ook dingen doen die ik voorheen niet zag. Hij is zoals ik hem zie nooit meer echt de oude geworden.
Loetje
 Loetje - zaterdag 01 oktober 2016 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2016 - 11:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Onzin, was afgelopen seizoen een van de beteren bij Ajax.
Eens. Nou moet ik wel zeggen dat je voorheen Boilesen had en die was wel zo slecht dat zo'n contrast wel snel gemaakt is. Aanvallend vond ik hem vorig jaar wel goed. Verdedigend vond ik hem zolang de man voor hem wel sterk, wanneer de tegenstander ernaast of erachter stond was het matig vond ik.
p111
 p111 - zaterdag 01 oktober 2016 - 10:38   quote  deeplink  
Het is buiten kijf dat Klaasen er in hoort,maar hij moet wat minder de moeilijke oplossing zoeken wat hij de laatste tijd wel doet en waarom hij meer bal verlies heeft als voorheen.
remco k
 remco k - zaterdag 01 oktober 2016 - 12:05   quote  deeplink  
Klaassen is de motor van dit team. Terecht ook de aanvoerder en behoort tot de beste spelers van dit elftal. Dat ie niet foutloos is lijkt me vrij logisch.
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 01 oktober 2016 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2016 - 12:05 schreef remco k het volgende:
Klaassen is de motor van dit team. Terecht ook de aanvoerder en behoort tot de beste spelers van dit elftal. Dat ie niet foutloos is lijkt me vrij logisch.
Helaas kan ik je hierin geen gelijk geven. Klaassen is allang niet meer de speler sinds zijn aanvoerderschap en blessure die hij was en zijn vorm/klasse lijkt alleen maar steeds minder te worden. Momenteel vind ik, dat we met een middenvelder minder spelen met Klaassen. Met een tegenstander in zijn directe buurt speelt hij nagenoeg elke bal blind direct door en daardoor lopen we tegen veel extra tegenstoten aan. Verdedigd hij niet goed mee en is zijn duel sterkte ook niet geweldig.
Iedereen zegt dat in het tegenwoordige voetbal, "de slag op het middenveld wordt gewonnen". Mijn middenveld ziet er als volgt uit: Ziyech, Schöne en Bazoer. Technisch vernuft, aanvallers worden snel in stelling gebracht, power op het middenveld, voldoende extra scoringskracht en goede mogelijkheden in spelhervattingen/vrije trappen.

Het lijkt me, dat Klaassen in een negatieve spiraal terecht is gekomen, waar hij zich niet van kan ontdoen. Vandaar ook, dat het misschien beter was geweest als hij na een andere omgeving was gegaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 oktober 2016 door Ztjes --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Standard Luik (donderdag 29 september 2016, 19:00); 1 - 0









0.0176301