BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Standard Luik (donderdag 29 september 2016, 19:00); 1 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - donderdag 29 september 2016 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sanchez is een beest. Van mij mogen er vier van hem in de verdediging staan!
Eens.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:28 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hahaha nu gaat hij weer draaien. Zo voorspelbaar ben je nou. Ga jij lekker Sinkgraven afbranden op iets wat je op tv hebt gezien terwijl ik het veel.beter in het stadion kon zien dat hij van niemand steun kreeg.
Wie draait er nu? Eerst zeg je dat het Younes zijn schuld is en nu ineens dat niemand hem hielp???? Sinkgraven hoort gewoon aan de zijkant te blijven verdedigen. Wanneer zijn directe tegenstander naar binnen trekt hoort de centrale verdediger aan zijn zijde deze speler op te pakken. Daar is niets gedraaid aan maar gewoon zoals het hoort!
Ztjes
 Ztjes - donderdag 29 september 2016 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:28 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hahaha nu gaat hij weer draaien. Zo voorspelbaar ben je nou. Ga jij lekker Sinkgraven afbranden op iets wat je op tv hebt gezien terwijl ik het veel.beter in het stadion kon zien dat hij van niemand steun kreeg.
Er waren 2 echt slecht en dat waren Klaassen en Gudelj.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 september 2016 door Ztjes --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:31 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Er waren 2 echt slecht en dat waren Klaasen en Gudelj.
Viergever vergeten???
Brandje
 Brandje - donderdag 29 september 2016 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Als de directe tegenstander van Sinkgraven continu naar binnen trekt dan moet de verdediger in het centrum, in dit geval Viergever, of de verdedigende middenvelder deze speler opvangen. Je kan niet van aanvallers verwachten dat ze continu mee terug verdedigen en daarnaast in aanvallend opzicht ook continu aanwezig zijn. Of gaan we nu met zijn alleen de verdediging in en met zijn allen aanvallen?
Viergever en een tegenstander overnemen? Dat kan die jongen helemaal niet. En gebeurde dus ook niet. Ik zeg nergens dat Sinkgraven goed speelde maar ik ga iemand niet afzeiken als het pas zijn derde wedstrijd is op die plek en vervolgens door iedereen van het team in de steek wordt gelaten. Snap je het nou brainiac of heb je nog meer uitleg nodig.
Ztjes
 Ztjes - donderdag 29 september 2016 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wie draait er nu? Eerst zeg je dat het Younes zijn schuld is en nu ineens dat niemand hem hielp???? Sinkgraven hoort gewoon aan de zijkant te blijven verdedigen. Wanneer zijn directe tegenstander naar binnen trekt hoort de centrale verdediger aan zijn zijde deze speler op te pakken. Daar is niets gedraaid aan maar gewoon zoals het hoort!
Onzin, hij moet een keuze maken, omdat hij geen hulp krijgt.
Brandje
 Brandje - donderdag 29 september 2016 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wie draait er nu? Eerst zeg je dat het Younes zijn schuld is en nu ineens dat niemand hem hielp???? Sinkgraven hoort gewoon aan de zijkant te blijven verdedigen. Wanneer zijn directe tegenstander naar binnen trekt hoort de centrale verdediger aan zijn zijde deze speler op te pakken. Daar is niets gedraaid aan maar gewoon zoals het hoort!
Lezen knurfie. Niet bleren maar lezen.
Brandje
 Brandje - donderdag 29 september 2016 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Viergever vergeten???
Hahaha je geeft dus toe dat hij Sinkgraven meet had moeten helpen en zijn man moest overnemen. Dank je voor de bevestiging van je eigen gebral.
Brandje
 Brandje - donderdag 29 september 2016 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:32 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Onzin, hij moet een keuze maken, omdat hij geen hulp krijgt.
Eens

Warrior lult zichzelf vast want hij zegt zelf dat Viergever bij de slechtste op het veld hoorde dus geeft hij toe dat Sinkgraven geen hulp kreeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 september 2016 door Brandje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:31 schreef Brandje het volgende:

[..]

Viergever en een tegenstander overnemen? Dat kan die jongen helemaal niet. En gebeurde dus ook niet. Ik zeg nergens dat Sinkgraven goed speelde maar ik ga iemand niet afzeiken als het pas zijn derde wedstrijd is op die plek en vervolgens door iedereen van het team in de steek wordt gelaten. Snap je het nou brainiac of heb je nog meer uitleg nodig.
Doe nou eens niet zo bijdehand. Eerst roep je dat het de schuld van Younes is, vervolgens dat hij door het team in de steek is gelaten en nu wordt de camera weer gericht naar Viergever? Wanneer een speler op een bepaalde positie wordt neergezet door een trainer verwacht je dat hij zijn taak doet! De afgelopen 2 wedstrijden is hij totaal 0.0 keer uitgetest. Nu was zijn eerste test en daar heeft hij in gefaald. Ik zie in hem gewoon meer een middenvelder dan een verdediger. Kan die beste jongen niets aan doen, maar is gewoon mijn mening! Dat jij denkt mij op deze manier te moeten corrigeren toont aan dat jij een andere mening dan de jouwe niet accepteert. Sinkgraven is jong, maar gewoon geen linkerverdediger!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:32 schreef Brandje het volgende:

[..]

Lezen knurfie. Niet bleren maar lezen.
Heb jij weleens gehoord van een normale discussie in plaats van iemand op deze manier bejegenen!
Ztjes
 Ztjes - donderdag 29 september 2016 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Viergever vergeten???
Ik zei toch echt slecht. Viergever in het centrum ging nog wel, maar Sinkgraven ondersteunen kan hij gewoon niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 september 2016 door Ztjes --
Brandje
 Brandje - donderdag 29 september 2016 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heb jij weleens gehoord van een normale discussie in plaats van iemand op deze manier bejegenen!
Ach gut. De argumen zijn op en gaan we mekkeren.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:34 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hahaha je geeft dus toe dat hij Sinkgraven meet had moeten helpen en zijn man moest overnemen. Dank je voor de bevestiging van je eigen gebral.
Dat roep ik al de hele tijd! Niet goed gelezen? Ik zeg al de hele tijd dat de centrale verdediger de speler van Sinkgraven moet overnemen wanneer deze naar binnen komt. Dat gebeurt niet omdat Sinkgraven continu zelf erachter aan hobbelt. Daardoor vergeet hij de flank te verdedigen. Jij roept alleen elke keer dat het de schuld is van Younes, maar nu is het ineens de schuld van Viergever??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:37 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ach gut. De argumen zijn op en gaan we mekkeren.
Nee hoor, totaal niet zelfs. Maar blijf even met een beetje respect discussiëren i.p.v. allerlei namen toe te schreeuwen!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 29 september 2016 - 22:39   quote  deeplink  
Haha op voetbalzone krijgt viergever een 8 en veltman 6,7

Gudelj een 5 en klaassen 5,6

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 september 2016 door Positieve Arrogantie --
Ztjes
 Ztjes - donderdag 29 september 2016 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat roep ik al de hele tijd! Niet goed gelezen? Ik zeg al de hele tijd dat de centrale verdediger de speler van Sinkgraven moet overnemen wanneer deze naar binnen komt. Dat gebeurt niet omdat Sinkgraven continu zelf erachter aan hobbelt. Daardoor vergeet hij de flank te verdedigen. Jij roept alleen elke keer dat het de schuld is van Younes, maar nu is het ineens de schuld van Viergever??
De schuld ligt bij Younes, Klaassen en Viergever, vindt je het gek dat iemand pas voor de 3e keer op die positie staat, dan in de problemen komt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:36 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ik zei toch echt slecht. Viergever in het centrum ging nog wel, maar Sinkgraven ondersteunen kan hij gewoon niet.
En waarom zou het dan de schuld van Younes zijn??? Want nu volg ik de logica niet erg meer? Viergever had de man van Sinkgraven over moeten nemen en Sinkgraven had hem ook gewoon moeten overgeven, echter deed hij dat niet en hobbelde hij er continu zelf achteraan. Hierdoor vergeet hij echter de opkomende back! En daardoor staat hij positioneel gewoon elke keer verkeerd!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:40 schreef Ztjes het volgende:

[..]

De schuld ligt bij Younes, Klaassen en Viergever, vindt je het gek dat iemand pas voor de 3e keer op die positie staat, dan in de problemen komt.
Ik vind Sinkgraven gewoon sowieso geen verdediger! En dat is mijn mening!
Brandje
 Brandje - donderdag 29 september 2016 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Doe nou eens niet zo bijdehand. Eerst roep je dat het de schuld van Younes is, vervolgens dat hij door het team in de steek is gelaten en nu wordt de camera weer gericht naar Viergever? Wanneer een speler op een bepaalde positie wordt neergezet door een trainer verwacht je dat hij zijn taak doet! De afgelopen 2 wedstrijden is hij totaal 0.0 keer uitgetest. Nu was zijn eerste test en daar heeft hij in gefaald. Ik zie in hem gewoon meer een middenvelder dan een verdediger. Kan die beste jongen niets aan doen, maar is gewoon mijn mening! Dat jij denkt mij op deze manier te moeten corrigeren toont aan dat jij een andere mening dan de jouwe niet accepteert. Sinkgraven is jong, maar gewoon geen linkerverdediger!!
zijn directe tegenstander heb ik niet veel gezien. Dus daarin is hij niet door de mand gevallen. Het ging mis als hij keuzes moest maken en als anderen, die wel op hun eigen plek speelden, verzaken of hem niet helpen dan neem ik Sinkgraven niks kwalijk.
En nogmaals. Ik zeg nergens dat hij goed was maar om hem zo af te branden war jij, Eide en Loetje doen dan vind ik dat veel te makkelijk.
Eide
 Eide - donderdag 29 september 2016 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:40 schreef Ztjes het volgende:

[..]

De schuld ligt bij Younes, Klaassen en Viergever, vindt je het gek dat iemand pas voor de 3e keer op die positie staat, dan in de problemen komt.
Je kan fouten van dergelijke omvang niet met de mantel der liefde bedekken. Je moet toch eerlijk kunnen zijn dat die positionele fouten van Sinkgraven zelf waren en niet van die anderen= Bovendien zaten daar geen fouten van Klaassen bij. Ook Younes kan niets veranderen aan het positioneel slechte spel van Sinkgraven hoor, Sinkgraven kiest er echt zelf voor om maar eindeloos achter die vent aan te hobbelen waarbij hij z´n taken op de flank volledig uit het oog verliest.
Brandje
 Brandje - donderdag 29 september 2016 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat roep ik al de hele tijd! Niet goed gelezen? Ik zeg al de hele tijd dat de centrale verdediger de speler van Sinkgraven moet overnemen wanneer deze naar binnen komt. Dat gebeurt niet omdat Sinkgraven continu zelf erachter aan hobbelt. Daardoor vergeet hij de flank te verdedigen. Jij roept alleen elke keer dat het de schuld is van Younes, maar nu is het ineens de schuld van Viergever??
Hahaha. Ik ga stoppen want je bent nu echt de weg kwijt. Je gaat nu Sinkgraven de schuld geven dat Viergever zijn man niet overneemt.
Ztjes
 Ztjes - donderdag 29 september 2016 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik vind Sinkgraven gewoon sowieso geen verdediger! En dat is mijn mening!
Zet hem dan op de positie van Klaassen, daar komt hij waarschijnlijk tot zijn recht. Alleen we hebben niemand echt naast Dijks.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 29 september 2016 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik vind Sinkgraven gewoon sowieso geen verdediger! En dat is mijn mening!
Dijks is geen ajax voetballer, had bij willem2 moeten blijven
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:40 schreef Brandje het volgende:

[..]

zijn directe tegenstander heb ik niet veel gezien. Dus daarin is hij niet door de mand gevallen. Het ging mis als hij keuzes moest maken en als anderen, die wel op hun eigen plek speelden, verzaken of hem niet helpen dan neem ik Sinkgraven niks kwalijk.
En nogmaals. Ik zeg nergens dat hij goed was maar om hem zo af te branden war jij, Eide en Loetje doen dan vind ik dat veel te makkelijk.
Ik vind gewoon dat hij positioneel elke keer verkeerd stond. Dat dit komt doordat Viergever zijn man niet overpakt en Sinkgraven verzaakt dit over te laten dus elke keer naar binnen trekt is echt zijn eigen schuld. Ik vind Sinkgraven sowieso geen verdediger. Ik zie hem liever als middenvelder en weet dat hij daar veel meer in zijn mars heeft. Hij is nog jong, wordt nog wel beter, maar liever niet meer opstellen als verdediger.
Brandje
 Brandje - donderdag 29 september 2016 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:43 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dijks is geen ajax voetballer, had bij willem2 moeten blijven
Dan ook niet zeiken op Sinkgraven
Ztjes
 Ztjes - donderdag 29 september 2016 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:42 schreef Eide het volgende:

[..]

Je kan fouten van dergelijke omvang niet met de mantel der liefde bedekken. Je moet toch eerlijk kunnen zijn dat die positionele fouten van Sinkgraven zelf waren en niet van die anderen= Bovendien zaten daar geen fouten van Klaassen bij. Ook Younes kan niets veranderen aan het positioneel slechte spel van Sinkgraven hoor, Sinkgraven kiest er echt zelf voor om maar eindeloos achter die vent aan te hobbelen waarbij hij z´n taken op de flank volledig uit het oog verliest.
Lees het voorafgaande ook eens. Soms moet je als verdediger een keuze maken, als je geen steun van de spelers voor je krijgt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 september 2016 door Ztjes --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:42 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hahaha. Ik ga stoppen want je bent nu echt de weg kwijt. Je gaat nu Sinkgraven de schuld geven dat Viergever zijn man niet overneemt.
Nee maar dat moeten ze dan samen communicatief in het veld oplossen. Blijkbaar is de communicatie tussen die 2 dus slecht? Daarnaast moet hij gewoon niet elke keer naar binnen trekken maar die speler gewoon laten lopen. Dan wordt vanzelf voor de centrale verdedigers duidelijk dat ze die speler over moeten nemen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:42 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Zet hem dan op de positie van Klaassen, daar komt hij waarschijnlijk tot zijn recht. Alleen we hebben niemand echt naast Dijks.
En dat is een probleem voor de winterstop inderdaad! Maar ik zie hem liever op de plek van Gudelj. Er moet zeker een extra linkerverdediger aangetrokken worden!
Brandje
 Brandje - donderdag 29 september 2016 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik vind gewoon dat hij positioneel elke keer verkeerd stond. Dat dit komt doordat Viergever zijn man niet overpakt en Sinkgraven verzaakt dit over te laten dus elke keer naar binnen trekt is echt zijn eigen schuld. Ik vind Sinkgraven sowieso geen verdediger. Ik zie hem liever als middenvelder en weet dat hij daar veel meer in zijn mars heeft. Hij is nog jong, wordt nog wel beter, maar liever niet meer opstellen als verdediger.
Ik vind dit echt de omgekeerde wereld. Viergever is de CV. Die moet de boel sturen en als Sinkgraven dan dom met zijn man meeloopt zoals jij zegt dan moet Viergever toch Sinkgraven corrigeren en kan je toch onmogelijk de fout bij Daley leggen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:44 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Lees het voorafgaande ook eens. Soms moet je als verdediger een keuze maken, als je geen steun van de spelers voor je krijgt.
Dan schort het dus aan de communicatie in het veld!! Want het moet gewoon duidelijk zijn dat spelers die naar binnen trekken met opkomende backs opgevangen dienen te worden door de centrale verdedigers. Dat gebeurt niet en is zorgelijk!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:46 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik vind dit echt de omgekeerde wereld. Viergever is de CV. Die moet de boel sturen en als Sinkgraven dan dom met zijn man meeloopt zoals jij zegt dan moet Viergever toch Sinkgraven corrigeren en kan je toch onmogelijk de fout bij Daley leggen.
Nee, dan vind ik dat de fout van beiden! Zowel van Sinkgraven die continu achter de speler aanhobbelt en dit niet communiceert met Viergever, als wel van Viergever die de speler niet overneemt!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 29 september 2016 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:44 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dan ook niet zeiken op Sinkgraven
Ik zeik niet. Ik vind het sowieso lastig beoordelen met zo zwak middenveld.

Met zo slecht spelende middenvelders krijgt ieder verdediger het lastig en veel te doen
Eide
 Eide - donderdag 29 september 2016 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:44 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Lees het voorafgaande ook eens. Soms moet je als verdediger een keuze maken, als je geen steun van de spelers voor je krijgt.
Dat is geen excuus voor de verkeerde keuze.
Brandje
 Brandje - donderdag 29 september 2016 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is geen excuus voor de verkeerde keuze.
Pffffff. Als Sinkgraven nu een gelouterde back was zoals Dijks of veltman dan mag je hem dat kwalijk nemen maar nu toch man. Speelt daar net drie wedstrijden. Wel heel opvallend is dat toen Younes nog niet moe was Sinkgraven ook geen probleem had met zijn man en er steeds goed kort op zat.
Ztjes
 Ztjes - donderdag 29 september 2016 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is geen excuus voor de verkeerde keuze.
Een middenvelder als verdediger, krijgt geen steun van zijn centrumverdediger, middenvelder en buiten spits. Geloof me, hij deed het helemaal niet zo slecht en kijk eens na de punten, die Sinkgraven, Veldman, Gudelj en Klaasen krijgen.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 september 2016 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:52 schreef Brandje het volgende:

[..]

Pffffff. Als Sinkgraven nu een gelouterde back was zoals Dijks of veltman dan mag je hem dat kwalijk nemen maar nu toch man. Speelt daar net drie wedstrijden. Wel heel opvallend is dat toen Younes nog niet moe was Sinkgraven ook geen probleem had met zijn man en er steeds goed kort op zat.
Het is toch godverdomme geen meedoen is belangrijker dan winnen mentaliteit man. Werkelijkwaar ongekend hier...
Loetje
 Loetje - donderdag 29 september 2016 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:53 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Een middenvelder als verdediger, krijgt geen steun van zijn centrumverdediger, middenvelder en buiten spits. Geloof me, hij deed het helemaal niet zo slecht en kijk eens na de punten, die Sinkgraven, Veldman, Gudelj en Klaasen krijgen.
Volgens mij lost zijn man naast hem, Viergever voor rust aardig wat op
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 29 september 2016 - 22:54   quote  deeplink  
De wolven huilen weer in het bos.....Pffffffffffff
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 september 2016 - 22:56   quote  deeplink  
Ik ben voor nu klaar met deze discussie. Je hebt voor- en tegenstanders in deze. Ik ben blij met de overwinning en vind dat er nog het 1 en ander bijgespijkerd dient te worden! Wel vind ik, en let op dit is mijn eigen mening, dat Sinkgraven geen back is. Die jongen hoort op het middenveld!
Ztjes
 Ztjes - donderdag 29 september 2016 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Volgens mij lost zijn man naast hem, Viergever voor rust aardig wat op
In het centrum, dat heb ik ook al gezegd. Niet met steun aan Sinkgraven, zoals Sanchez, Veldman continu steunt.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 29 september 2016 - 22:57   quote  deeplink  
Agh we zijn de enige van Nederlandse clubs die wonnen.
Eide
 Eide - donderdag 29 september 2016 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:52 schreef Brandje het volgende:

[..]

Pffffff. Als Sinkgraven nu een gelouterde back was zoals Dijks of veltman dan mag je hem dat kwalijk nemen maar nu toch man. Speelt daar net drie wedstrijden. Wel heel opvallend is dat toen Younes nog niet moe was Sinkgraven ook geen probleem had met zijn man en er steeds goed kort op zat.
Het is toch verdomme geen oefenwedstrijd of potje van jong Ajax? Dit is voor het echie hoor, en daar kunnen dit soort fouten niet, of je nu ervaren bent of niet. Er moeten resultaten behaald worden, als iemand ervaring moet opdoen en daarbij fouten mag maken hebben we daar jogn Ajax voor. niet de Europa League.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 september 2016 door Eide --
Ztjes
 Ztjes - donderdag 29 september 2016 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:57 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Agh we zijn de enige van Nederlandse clubs die wonnen.
Gelukkig wel, maar het was de laatste 15 minuten wel nog effe billenknijpen. Maar de 3-punten zijn weer binnen.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 september 2016 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:56 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik ben voor nu klaar met deze discussie. Je hebt voor- en tegenstanders in deze. Ik ben blij met de overwinning en vind dat er nog het 1 en ander bijgespijkerd dient te worden! Wel vind ik, en let op dit is mijn eigen mening, dat Sinkgraven geen back is. Die jongen hoort op het middenveld!
Ik wil Gudelj daar wel eens zien.
p111
 p111 - donderdag 29 september 2016 - 23:04   quote  deeplink  
Daley Sinkgraven – 6,5: Heerlijk om een voetballer als Sinkgraven zo vroeg in de opbouw aan de bal te hebben. Speelde goed tegen Standard, al moet-ie maar geen panna's meer proberen te maken, zo vlak voor het eigen zestienmetergebied (ook al heeft dat eigenlijk wel wat).
We willen toch niet echt terug naar tikkie terug zie cijfer Sinkgraven
Loetje
 Loetje - donderdag 29 september 2016 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 22:57 schreef Ztjes het volgende:

[..]

In het centrum, dat heb ik ook al gezegd. Niet met steun aan Sinkgraven, zoals Sanchez, Veldman continu steunt.
Vond ik voor rust zeker wel. Al blijf ik Ajax verdedigend zo kwetsbaar vinden.
p111
 p111 - donderdag 29 september 2016 - 23:05   quote  deeplink  
Hier rapport Klaasen.
===================
Davy Klaassen – 5: Speelde zwak. Zeer zwak. De aanvoerder van Ajax leverde continu ballen in en zorgde er zodoende voor dat Standard voortdurend kon counteren. Riechedly Bazoer, Donny van de Beek en Frenkie de Jong hijgen in de nek van Klaassen.
Ztjes
 Ztjes - donderdag 29 september 2016 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2016 - 23:03 schreef Eide het volgende:

[..]

Het is toch verdomme geen oefenwedstrijd of potje van jong Ajax? Dit is voor het echie hoor, en daar kunnen dit soort fouten niet, of je nu ervaren bent of niet. Er moeten resultaten behaald worden, als iemand ervaring moet opdoen en daarbij fouten mag maken hebben we daar jogn Ajax voor. niet de Europa League.
Middenvelders en voorhoede spelers die niet mee verdedigen, kan ook niet voor het echie.
p111
 p111 - donderdag 29 september 2016 - 23:05   quote  deeplink  
Dus gelukkig zie ik dit niet alleen !!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Standard Luik (donderdag 29 september 2016, 19:00); 1 - 0









0.0131380