BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Standard Luik (donderdag 29 september 2016, 19:00); 1 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zaterdag 01 oktober 2016 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2016 - 12:22 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Helaas kan ik je hierin geen gelijk geven. Klaassen is allang niet meer de speler sinds zijn aanvoerderschap en blessure die hij was en zijn vorm/klasse lijkt alleen maar steeds minder te worden. Momenteel vind ik, dat we met een middenvelder minder spelen met Klaassen. Met een tegenstander in zijn directe buurt speelt hij nagenoeg elke bal blind direct door en daardoor lopen we tegen veel extra tegenstoten aan. Verdedigd hij niet goed mee en is zijn duel sterkte ook niet geweldig.
Iedereen zegt dat in het tegenwoordige voetbal, "de slag op het middenveld wordt gewonnen". Mijn middenveld ziet er als volgt uit: Ziyech, Schöne en Bazoer. Technisch vernuft, aanvallers worden snel in stelling gebracht, power op het middenveld, voldoende extra scoringskracht en goede mogelijkheden in spelhervattingen/vrije trappen.

Het lijkt me, dat Klaassen in een negatieve spiraal terecht is gekomen, waar hij zich niet van kan ontdoen. Vandaar ook, dat het misschien beter was geweest als hij na een andere omgeving was gegaan.
Volgens mij hebben we deze discussie al eerder gevoerd.
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 01 oktober 2016 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2016 - 20:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we deze discussie al eerder gevoerd.
Klopt, jij blijf toch ook aangeven, dat Klaasen de motor is, de beste van het team is en vind het vreemd als ik reageer!!!
remco k
 remco k - zaterdag 01 oktober 2016 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2016 - 20:54 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Klopt, jij blijf toch ook aangeven, dat Klaasen de motor is, de beste van het team is en vind het vreemd als ik reageer!!!
Die uitroeptekens maken je post niet meer waar hoor..

daarnaast ook helemaal niet naar jou bedoeld..
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 01 oktober 2016 - 21:41   quote  deeplink  
Laten we dan maar een extra biertje of wijntje pakken op het puntverlies van Psv.
enough
 enough - zondag 02 oktober 2016 - 03:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2016 - 21:41 schreef Ztjes het volgende:
Laten we dan maar een extra biertje of wijntje pakken op het puntverlies van Psv.
Alweer !!
enough
 enough - zondag 02 oktober 2016 - 03:51   quote  deeplink  
PROEST ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Standard Luik (donderdag 29 september 2016, 19:00); 1 - 0









0.0091269