BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (zondag 18 december, 16.45 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 18 december 2016 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 09:58 schreef Eide het volgende:
Ik vind Cerny dit seizoen tot dusver eigenlijk tegen vallen. Statistisch nog net iets beter als Clement maar ook maar net. Van Clement weten we dat het geen vuurpijl is. Die ontwikkeld zich op een ander tempo dan gehypte talenten maar is voorlopig een van de meest stabiele spelers van Jong Ajax. Cerny is veel minder stabiel en worstelt enorm met zichzelf.

Ik ben geen fan van Clement maar hier en nu vind ik hem verder als persoonlijkheid en tramspeler als Cerny. Het verschil zit hem, in mijn beleving, in de volwassenheid van de heren.
Cerny in jong vrijwel altijd goed aanwezig. In het eerste wil het nog niet vlotten. Maar jong Ajax kan die dit seizoen prima cijfers overleggen.
Eide
 Eide - zondag 18 december 2016 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 10:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Cerny in jong vrijwel altijd goed aanwezig. In het eerste wil het nog niet vlotten. Maar jong Ajax kan die dit seizoen prima cijfers overleggen.
En Clement ook, maar Clement is bij Ajax 1, daar waar meer telt als alleen talent, beter geweest. Cerny's laatste goals/assists dateren van oktober. September en oktober waren sowieso goede maanden voor Cerny. Celement daarentegen is stabieler in z'n prestaties en is op dit moment stukken beter bezig als Cerny. Minder uitschieters als Cerny, maar daardoor dus ook minder diepe dalen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 december 2016 door Eide --
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 09:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat was mij ook al opgevallen. Ga Bobby en PA bijna nog verstandig vinden ook! ;-)
jij onderbouwt veel wou je zeggen.. hahaha
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 10:24 schreef Eide het volgende:

[..]

En Clement ook, maar Clement is bij Ajax 1, daar waar meer telt als alleen talent, beter geweest. Cerny's laatste goals/assists dateren van oktober. September en oktober waren sowieso goede maanden voor Cerny. Celement daarentegen is stabieler in z'n prestaties en is op dit moment stukken beter bezig als Cerny. Minder uitschieters als Cerny, maar daardoor dus ook minder diepe dalen.
lijkt mij ook..
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 09:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Met Klaassen erbij op het middenveld. Al die jongens laten zien dat ze in het basis elftal gewoon makkelijk mee kunnen.
tjah met ziyech en schone zou het ook prima gaan.. misschien wel beter..
remco k
 remco k - zondag 18 december 2016 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 10:24 schreef Eide het volgende:

[..]

En Clement ook, maar Clement is bij Ajax 1, daar waar meer telt als alleen talent, beter geweest. Cerny's laatste goals/assists dateren van oktober. September en oktober waren sowieso goede maanden voor Cerny. Celement daarentegen is stabieler in z'n prestaties en is op dit moment stukken beter bezig als Cerny. Minder uitschieters als Cerny, maar daardoor dus ook minder diepe dalen.
Stukken beter bezig is echt zwaar overdreven. Volgens mij twee keer mogen spelen in het eerste. De eerste keer niet opgevallen en de tweede keer buiten de goal ook niet. Beiden gewoon op dit moment niet ver genoeg voor een plek bij de eerste 11. Clement ook ruim een jaar ouder dus die zou veel verder moeten zijn. Cerny in november geblesseerd geweest.

Vind Clement eigenlijk gewoon niet goed genoeg en was verbaasd dat ie mee mocht doen.

Van Cerny had ik overigens echt verwacht dat ie verder zou zijn dan nu. Maar het is wel een jongen die echt vertrouwen van zijn trainer nodig heeft. Dan gaat ie vlammen, daar ben ik heilig van overtuigd.
remco k
 remco k - zondag 18 december 2016 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 10:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tjah met ziyech en schone zou het ook prima gaan.. misschien wel beter..
Ik denk dat het elftal het meest stabiel wordt als Vd beek straks zover is dat ie wekelijks op 6 kan spelen. Met Klaassen en zyech voor hem.
Pietje
 Pietje - zondag 18 december 2016 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2016 - 21:23 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik zou zo ook spelen, maar ik verwacht dat toch Viergever zal spelen.
Viergever?? Haha, volgens mij is hij geschorst hoor na zijn rode kaart tegen FC Twente
Ztjes
 Ztjes - zondag 18 december 2016 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 10:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat het elftal het meest stabiel wordt als Vd beek straks zover is dat ie wekelijks op 6 kan spelen. Met Klaassen en zyech voor hem.
De beste combinatie is in mijn ogen met Ziyech, Schöne en vd Beek straks vast op 6.
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 12:00 schreef Ztjes het volgende:

[..]

De beste combinatie is in mijn ogen met Ziyech, Schöne en vd Beek straks vast op 6.
of schone op 6 maar kunnen elkaar afwisselen.. nu is de vraag of schone bij zal tekenen.. zo niet nouri ziyech en vdbeek op 6
Ztjes
 Ztjes - zondag 18 december 2016 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 12:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

of schone op 6 maar kunnen elkaar afwisselen.. nu is de vraag of schone bij zal tekenen.. zo niet nouri ziyech en vdbeek op 6
Dat is logisch, net als het wisselen van vleugelaanvallers van kant, gebeurd in mijn ogen te weinig. De combinatie Nouri, Ziyech en vd Beek heeft in mijn ogen te weinig verdedigend capaciteit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 december 2016 door Ztjes --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 18 december 2016 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 01:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Leer als eerste iets onderbouwen. Je schreeuwt van alles in de ronde maar verteld echt niks. Ik heb hier veel aanmerkingen over gehad tegen Bobby en PA. Maar beiden hebben ze meer te melden dan jou!
Ik heb vaak een andere mening terwijl wij beiden het zelfde hebben gezien en gelezen.

Kan ik niet weten, wat ik vertel, dat het bij jou al bekent is!

Als je vervolgens mij redenatie niet begrijpt, wat moet ik dan?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 18 december 2016 - 12:16   quote  deeplink  
Even ontopic, lastige wedstrijd. Voor de 3de keer op rij kan ik de wedstrijd niet zien.
De vorige 2x werden verloren

Dus als ik bijgelovig ga doen, wat ik niet ben, dan krijgt Ajax 0-3 aan zijn broek
Ztjes
 Ztjes - zondag 18 december 2016 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 12:16 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Even ontopic, lastige wedstrijd. Voor de 3de keer op rij kan ik de wedstrijd niet zien.
De vorige 2x werden verloren

Dus als ik bijgelovig ga doen, wat ik niet ben, dan krijgt Ajax 0-3 aan zijn broek
PA,
De de schuldige is gevonden. Whahaha
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 12:12 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Dat is logisch, net als het wisselen van vleugelaanvallers van kant, gebeurd in mijn ogen te weinig. De combinatie Nouri, Ziyech en vd Beek heeft in mijn ogen te weinig verdedigend capaciteit.
jong ajax vdbeek nouri dejong.. liep/loopt als een trein.. ziyech ipv dejong en je hebt een heel mooi middenveld denk ik mits ze hun verdedigende taken doen..
Ztjes
 Ztjes - zondag 18 december 2016 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 13:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

jong ajax vdbeek nouri dejong.. liep/loopt als een trein.. ziyech ipv dejong en je hebt een heel mooi middenveld denk ik mits ze hun verdedigende taken doen..
Je zegt zelf Jong Ajax en daar wringt toch een beetje de schoen. Andere competitie, ander niveau en die resultaten zijn niet 1 op 1 over te nemen na Eredivisie.
Hoeveel van de betere Eredivisie spelers die overstappen na een buitenlandse competitie mislukken er niet! En ik zie het niet anders als de overgang van Jong Ajax na het 1e elftal van Ajax.
Het inpassen van een enkele jeugdspeler, die wordt ondersteunt door vaste (ervaren) 1e elftalspelers is gewoon veel succesvoller en beter voor hun ontwikkeling. Je zag hoe kwetsbaar het middenveld in de wedstrijd tegen Cambuur was.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 december 2016 door Ztjes --
Brandje
 Brandje - zondag 18 december 2016 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 12:00 schreef Ztjes het volgende:

[..]

De beste combinatie is in mijn ogen met Ziyech, Schöne en vd Beek straks vast op 6.
Dus je wil Schöne weer naar voren hebben. Iets wat hij al bewezen moeite mee te hebben als het tempo omhoog gaat. Daarbij zie ik Schöne nu op zes nog steeds al noodoplossing en dat Ajax met hem op die plek heel veel punten gaat verspelen. Iedereen vergelijkt Schöne maar met Pirlo maar iedereen vergeet dat Pirlo altijd spelers om zich heen had, Vidal bijvoorbeeld, die hem uit de wind hielden. Schöne als meest verdedigende middenvelder met zijn snelheid en drive is vragen om problemen.
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 13:20 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Je zegt zelf Jong Ajax en daar wringt toch een beetje de schoen. Andere competitie, ander niveau en die resultaten zijn niet 1 op 1 over te nemen na Eredivisie.
Hoeveel van de betere Eredivisie spelers die overstappen na een buitenlandse competitie mislukken er niet! En ik zie het niet anders als de overgang van Jong Ajax na het 1e elftal van Ajax.
Het inpassen van een enkele jeugdspeler, die wordt ondersteunt door vaste (ervaren) 1e elftalspelers is gewoon veel succesvoller en beter voor hun ontwikkeling. Je zag hoe kwetsbaar het middenveld in de wedstrijd tegen Cambuur was.
klopt en dat zelfde middenveld staat gewoon 2de in de JL.. dat was gewoon pure onderschatting van hun in mijn ogen
Ztjes
 Ztjes - zondag 18 december 2016 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 14:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt en dat zelfde middenveld staat gewoon 2de in de JL.. dat was gewoon pure onderschatting van hun in mijn ogen
Nogmaals het is 2e in JL en geen 2e in de Eredivisie. Ik weet ook het is hetzelfde Cambuur, maar de druk ligt veel hoger, omdat ze nu als vertegenwoordigend 1e elftal in de beker spelen en niet in JL.
Ztjes
 Ztjes - zondag 18 december 2016 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 14:09 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dus je wil Schöne weer naar voren hebben. Iets wat hij al bewezen moeite mee te hebben als het tempo omhoog gaat. Daarbij zie ik Schöne nu op zes nog steeds al noodoplossing en dat Ajax met hem op die plek heel veel punten gaat verspelen. Iedereen vergelijkt Schöne maar met Pirlo maar iedereen vergeet dat Pirlo altijd spelers om zich heen had, Vidal bijvoorbeeld, die hem uit de wind hielden. Schöne als meest verdedigende middenvelder met zijn snelheid en drive is vragen om problemen.
Ik vergelijk Schöne met Schöne. Ik denk aan een wisselwerking tussen vd Beek (vast) en Schöne op de 6. En de bewezen moeite van Schöne was onder Frank met een heel andere spelopvatting.

Ik vind ook dat er meer positiewisselingen (vd Beek met Schöne en Younes met El Ghazi) in de speelwijze moeten komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 december 2016 door Ztjes --
remco k
 remco k - zondag 18 december 2016 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 12:00 schreef Ztjes het volgende:

[..]

De beste combinatie is in mijn ogen met Ziyech, Schöne en vd Beek straks vast op 6.
Klaassen zal nooit gepasseerd worden. En terecht.
remco k
 remco k - zondag 18 december 2016 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 12:12 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Dat is logisch, net als het wisselen van vleugelaanvallers van kant, gebeurd in mijn ogen te weinig. De combinatie Nouri, Ziyech en vd Beek heeft in mijn ogen te weinig verdedigend capaciteit.
Dat denk ik ook. Vd beek is defensief prima maar de andere twee komen te kort.
Ztjes
 Ztjes - zondag 18 december 2016 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 14:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Klaassen zal nooit gepasseerd worden. En terecht.
Hier worden we het toch niet over eens. Maar ook ik ben de laatste wedstrijden wel weer positiever over Davy.
Eide
 Eide - zondag 18 december 2016 - 15:48   quote  deeplink  
Cz9zFvmXcAUx7V_.jpg
Eide
 Eide - zondag 18 december 2016 - 15:48   quote  deeplink  
Cz9zlLfXcAAvuDW.jpg
remco k
 remco k - zondag 18 december 2016 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 15:02 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Hier worden we het toch niet over eens. Maar ook ik ben de laatste wedstrijden wel weer positiever over Davy.
Top, daar begint het..
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 14:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Vd beek is defensief prima maar de andere twee komen te kort.
vond hem defensief vd week juist erg zwak..
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2016 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 08:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ps wat daar staat is mijn mening.. niet mee eens prima.. ;)
Het leuke is dat jij klaarblijkelijk de definitie van een mening niet weet. Wat je namelijk geeft is niet echt een mening te noemen.
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2016 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 08:26 schreef nummer10 het volgende:
hoef mijn mening nie te onderbouwen.. lijkt me duidelijk als je het ziet
Juist wel, typeert je eigen zwakte weer.
remco k
 remco k - zondag 18 december 2016 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 16:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vond hem defensief vd week juist erg zwak..
Ik vraag me dan toch echt af waar jij op let.

Juist defensief was ie gewoon prima. Aan de bal was ie matig.

Liep constant op de juiste plek, en zat heel vaak op de juiste man..

Defensief echt veel beter dan Schone, juist hij is positioneel niet sterk defensief..
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2016 - 16:15   quote  deeplink  
Guardado nog in de basis ook. Wij met Schöne om de counter eruit te halen.... Wordt hem niet. Ik denk nu zelf ook 1-4 zonder droom
remco k
 remco k - zondag 18 december 2016 - 16:30   quote  deeplink  
Ik heb er ook weinig vertrouwen in..

Denk dat met name onze flanken en CVM het heel erg moeilijk krijgt vandaag..
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2016 - 16:33   quote  deeplink  
PSV speelt met een ontzettend fysiek middenveld en zal daar ook de duels willen uitvechten om vervolgens Narsingh te gaan wegsturen. Die doet het altijd goed in de ArenA. Schöne kan er totaal geen counter uithalen, daar had ik altijd Van de Beek neergezet. Ik hou echt me hart vast.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 18 december 2016 - 16:44   quote  deeplink  
Hadden we nou Enoh nog maar...
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 16:46   quote  deeplink  
achjaaaaa de anti schone bril is er weer... vdbeek verdedigend sterk... sorry hoor dan vraag ik me af wat jullie onder verdedigen verstaan..
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 16:44 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Hadden we nou Enoh nog maar...
eens.. maar ook dat zullen ze nooit toegeven ;)

succes dames
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 16:48   quote  deeplink  
busje geparkeerd bij psv ?
Jaccio
 Jaccio - zondag 18 december 2016 - 16:48   quote  deeplink  
Oh oh. Gaat niet best met dolberg
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2016 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 16:46 schreef nummer10 het volgende:
achjaaaaa de anti schone bril is er weer... vdbeek verdedigend sterk... sorry hoor dan vraag ik me af wat jullie onder verdedigen verstaan..
Iedereen zegt z'n goede dingen ook genoeg jankerd. Dit soort potten hoort hij daar gewoon niet.
046afca
 046afca - zondag 18 december 2016 - 16:51   quote  deeplink  
Het begint zoals verwacht werd, een defensief psv
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2016 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 16:51 schreef 046afca het volgende:
Het begint zoals verwacht werd, een defensief psv
En geef ze ongelijk als je de laatste wedstrijden van Ajax bekijkt.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 18 december 2016 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 09:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat was mij ook al opgevallen. Ga Bobby en PA bijna nog verstandig vinden ook! ;-)
hahahahahahaha...:)
046afca
 046afca - zondag 18 december 2016 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 16:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

En geef ze ongelijk als je de laatste wedstrijden van Ajax bekijkt.
Jaa klopt, tis meer de vraag heeft ajax ervan geleerd.
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2016 - 16:57   quote  deeplink  
Oeioeioei de omschakeling.
Eide
 Eide - zondag 18 december 2016 - 16:59   quote  deeplink  
Kut, Dolberg te geblesseerd om door te gaan. Althans, daar lijkt het op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 december 2016 door Eide --
046afca
 046afca - zondag 18 december 2016 - 17:01   quote  deeplink  
El ghazi man, speel gwn direct als je daar bevindt
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 17:03   quote  deeplink  
wtf is dat nu weer dan.. die overtreding op elghazi...
Loetje
 Loetje - zondag 18 december 2016 - 17:03   quote  deeplink  
Wat een drama scheids
pth
 pth - zondag 18 december 2016 - 17:03   quote  deeplink  
Wat ik nu mis bij Ajax is iemand die die tering Mex zijn knieschijf even doormidden trapt.
remco k
 remco k - zondag 18 december 2016 - 17:03   quote  deeplink  
Jezus man. Hoe kan je daar nou niet voor fluiten zeg.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5966
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (zondag 18 december, 16.45 uur)









0.0091979