BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Manchester United, Europa League finale. (24 mei, 20.45) + Road to the final

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - donderdag 18 mei 2017 - 06:01   quote  deeplink  
Blessure Fellaini in aanloop naar clash met Ajax

Slecht nieuws voor Manchester United. Marouane Fellaini raakte woensdagavond geblesseerd in aanloop naar de Europa League-finale tegen Ajax.

De Belgische middenvelder van The Mancunians viel tegen Southampton (0-0) uit met een hamstringblessure. De vraag is nu hoe ernstig die kwetsuur is.

"Het is geen spierscheuring. Dat weet hij uit ervaring", vertelde manager José Mourinho na afloop. "Maar hij voelde wel wat. Hij denkt dat de schade minimaal is, maar minimale schade kan toch ernstig zijn. Laten we morgen afwachten", aldus Mourinho.

Manchester United en Ajax strijden volgende week woensdag in Stockholm om de eindzege in de Europa League.

Bron
Jaccio
 Jaccio - donderdag 18 mei 2017 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 mei 2017 - 02:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Door Ajax wellicht niet, maar vele voor wat ik kan lezen, doen alsof we al gewonnen hebben. Ik doel niet hier op het forum trouwens
haha belachelijk he? Ongelooflijk dat men kan denken dat we die beker praktisch al binnen hebben.
Ik lees gewoon berichten waarin beweerd wordt dat ManU zo slecht in zijn vel zit dat dit de makkelijkste tegenstander wordt die we dit seizoen Europees gehad hebben.
Hoe bedoel je onderschatting..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 18 mei 2017 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 mei 2017 - 09:05 schreef Jaccio het volgende:

[..]

haha belachelijk he? Ongelooflijk dat men kan denken dat we die beker praktisch al binnen hebben.
Ik lees gewoon berichten waarin beweerd wordt dat ManU zo slecht in zijn vel zit dat dit de makkelijkste tegenstander wordt die we dit seizoen Europees gehad hebben.
Hoe bedoel je onderschatting..
Ik weet het niet.
Manu is niet veel beter dan Lyon, zeker omdat ze een aantal spelers missen.
Maar ze hebben een goede trainer, die weet hoe je met een mindere team toch kan winnen. Al ze al minder zouden zijn, wat niet zo is.
Mouriho weet dus hoe je een prijs wint.

Maar wat veel belangrijker is, hoe speelt Ajax.
Daar kan ik geen goed antwoord op verzinnen.
Speelt men zoals thuis en spelen we manu zoek, of spelen we zoals uit en is het billenknijpen

Ik weet het niet, maar ik ben wel positief gestemd, al was het maar dat ik het hoop. En daarvoor 1000000x schietgebedjes al gedaan heb!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 mei 2017 door Positieve Arrogantie --
Jaccio
 Jaccio - donderdag 18 mei 2017 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 mei 2017 - 09:21 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik weet het niet.
Manu is niet veel beter dan Lyon, zeker omdat ze een aantal spelers missen.
Maar ze hebben een goede trainer, die weet hoe je met een mindere team toch kan winnen. Al ze al minder zouden zijn, wat niet zo is.
Mouriho weet dus hoe je een prijs wint.

Maar wat veel belangrijker is, hoe speelt Ajax.
Daar kan ik geen goed antwoord op verzinnen.
Speelt men zoals thuis en spelen we manu zoek, of spelen we zoals uit en is het billenknijpen

Ik weet het niet, maar ik ben wel positief gestemd, al was het maar dat ik het hoop. En daarvoor 1000000x schietgebedjes al gedaan heb!!
Klopt, ik denk ook dat ManU niet veel beter is dan Lyon. Had zelfs gehoopt op ManU ipv Lyon in de halve finale.
Ik krijg ook steeds meer het gevoel dat we die finale echt wel kunnen winnen, maar het blijft toch een finale. 1 wedstrijd waarin alles gewoon goed moet vallen. Het is gewoon 50/50.

Zij hebben wel Mourinho. Of je hem nu mag of niet, het blijft toch een geniale man die als geen ander weet hoe dit soort wedstrijden winnend af te sluiten.

Stoor me alleen mateloos aan de arrogante reacties van sommigen (niet hier op het forum) die zeggen dat we ManU wel even oprollen. Wat mij betreft mag je Achilles 29 niet eens onderschatten, laatstaan ManU.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 mei 2017 door Jaccio --
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 18 mei 2017 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 mei 2017 - 09:05 schreef Jaccio het volgende:

[..]

haha belachelijk he? Ongelooflijk dat men kan denken dat we die beker praktisch al binnen hebben.
Ik lees gewoon berichten waarin beweerd wordt dat ManU zo slecht in zijn vel zit dat dit de makkelijkste tegenstander wordt die we dit seizoen Europees gehad hebben.
Hoe bedoel je onderschatting..
Tja dit slaat echt nergens op, Man Utd blijft Goliath tegen klein duimpje. Ik zie ons daar echt niet winnen
Eide
 Eide - donderdag 18 mei 2017 - 11:24   quote  deeplink  
Sinkgraven hervat de training bij Ajax

Daley Sinkgraven is vandaag met Ajax aan de training begonnen. De linksback stond de afgelopen maand aan de kant met een knieblessure.

Sinkgraven is mogelijk op tijd fit voor de finale van zijn ploeg van woensdag tegen Manchester United om de Europa League. Trainer Peter Bosz kan dan niet beschikken over de geschorste Nick Viergever, die de laatste duels vaak als linksback speelde. De oefenmeester kan ook Jairo Riedewald links in de defensie laten voetballen.

Ajax traint vandaag voor het oog van van tientallen vertegenwoordigers van de media. De Amsterdamse finalist van de Europa League heeft de deuren voor de pers geopend. Na de oefensessie zijn trainer Bosz en zijn spelers beschikbaar voor journalisten uit binnen- en buitenland.

Ajax bereidt zich na vandaag in alle rust voor op de eindstrijd van de Europa League. Trainer Bosz verschijnt alleen dinsdag nog met twee spelers op een persconferentie rond de laatste training voor de finale in de Friends Arena.

Bron
ajax de enige echte
 ajax de enige echte - donderdag 18 mei 2017 - 13:02   quote  deeplink  
Hallo goedendag mede ajaxcieden,als eerst wil ik iedereen alvast veel succes wensen met de wedstrijd aankomende woensdag en dat ajax maar mag winnen. ik ben nieuw op het forum.
Ik lees het forum al enige tijd met veel interesse. Maar ik heb een vraag voor jullie: ik was jammer genoeg te laat met een ticket kopen voor ajax - manchester united en had voor jullie dus de vraag of 1 van jullie misschien nog een kaartje overhad of dat jullie iemand weten die niet kan op die dag.

Met vriendelijke groet,

Wzawzdb
Eide
 Eide - donderdag 18 mei 2017 - 13:56   quote  deeplink  
Welkom, veel plezier, laat je horen en schrik niet van (af en toe) spetterende discussie. :)

Ik ben zelf nog op jacht geweest naar kaartjes maar was toch te laat. Als ik nog een ticket vindt is die echt voor mij. :D

quote:
Op donderdag 18 mei 2017 - 13:02 schreef ajax de enige echte het volgende:
ajaxcieden
quote:
Volgens Taaladvies.net
Correct is Ajacied.
Sorry, maar het is echt Ajacied. ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 mei 2017 door Eide --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 18 mei 2017 - 14:05   quote  deeplink  
Nog 6 dagen!

Nog 4 dagen en dan draait alles om Ajax!

Hopelijk over 7 dagen een mooie huldeging.
Kunnen we zingen dat we iets mooiers hebben dan in Rotterdam.
(reactie op helemaal niets in Amsterdam, wat de feyenoorders zongen)
ajax de enige echte
 ajax de enige echte - donderdag 18 mei 2017 - 16:13   quote  deeplink  
Wat zijn de kansen voor ons aller ajax?
Waar liggen de zwakheden van manchester united?
Jaccio
 Jaccio - donderdag 18 mei 2017 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 mei 2017 - 16:13 schreef ajax de enige echte het volgende:
Wat zijn de kansen voor ons aller ajax?
Waar liggen de zwakheden van manchester united?
Als we gewoon ons eigen spelletje spelen maken we een goede kans denk ik.
Maar zodra we meegaan in hun tempo (waar Mourinho meesterlijk in is om dat af te dwingen), gaat het denk ik mis.
Loetje
 Loetje - donderdag 18 mei 2017 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 mei 2017 - 16:13 schreef ajax de enige echte het volgende:
Wat zijn de kansen voor ons aller ajax?
Waar liggen de zwakheden van manchester united?
Heel Manchester United speelt echt op de oude Italiaanse manier. Veel tegenhouden, weinig tegenkrijgen en de weinige kansjes benutten. Fysiek sterk en dus levensgevaarlijk.

Ajax zal, in tegenstelling tot o.a Lyon, Schalke, Kopenhagen en Celta uit minder naïef moeten zijn. Ajax liet na wedstrijden eerder te beslissen en kreeg keer op keer de deksel op de neus in fases waar we heer en meester waren. Hiermee zou je United echt in de kaart spelen en 100% zeker dat je dan verliest.

Wat Ajax moet doen is het baltempo hoog houden en heel goed tussen de linies spelen. Iets waar geen enkele Engelse club mee om kan gaan. En wat heel belangrijk is, is om de kansen te benutten want deze keer zullen we er denk ik geen 10 krijgen.

Ook denk ik dat het belangrijk is wanneer Ajax op voorsprong zou komen, deze keer wel wat compacter gaat staan en vanuit daar te voetballen. United wil namelijk het spel helemaal niet maken.
remco k
 remco k - donderdag 18 mei 2017 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 mei 2017 - 13:56 schreef Eide het volgende:
Welkom, veel plezier, laat je horen en schrik niet van (af en toe) spetterende discussie. :)

Ik ben zelf nog op jacht geweest naar kaartjes maar was toch te laat. Als ik nog een ticket vindt is die echt voor mij. :D

[..]

[..]

Sorry, maar het is echt Ajacied. ;)
Marktplaats. Staan er zat en officiële uefa kaarten. Bieden vanaf 1100 euro.

Heb ook nog gekeken om met mijn neefje te gaan. Was voor mij de ideale mogelijkheid om donderdag pas op vakantie te gaan ipv woensdag al.
Ik heb echt geen idee hoe ik die finale in België ga kijken in de rimboe.

Maar dat sport bedragen is mij echt te gortig
Loetje
 Loetje - donderdag 18 mei 2017 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 mei 2017 - 19:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Marktplaats. Staan er zat en officiële uefa kaarten. Bieden vanaf 1100 euro.

Heb ook nog gekeken om met mijn neefje te gaan. Was voor mij de ideale mogelijkheid om donderdag pas op vakantie te gaan ipv woensdag al.
Ik heb echt geen idee hoe ik die finale in België ga kijken in de rimboe.

Maar dat sport bedragen is mij echt te gortig
Denk dat Canvas het zeker uit gaat zenden. Zoek een pub op. Ik ga er ook vanuit dat het ergens op is in Parijs

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 mei 2017 door Loetje --
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 18 mei 2017 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 mei 2017 - 19:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Marktplaats. Staan er zat en officiële uefa kaarten. Bieden vanaf 1100 euro.

Heb ook nog gekeken om met mijn neefje te gaan. Was voor mij de ideale mogelijkheid om donderdag pas op vakantie te gaan ipv woensdag al.
Ik heb echt geen idee hoe ik die finale in België ga kijken in de rimboe.

Maar dat sport bedragen is mij echt te gortig
Is dat Ajax na 21 jaar weer eens in de finale staat niet genoeg reden om een dag later op vakantie te gaan dan?
remco k
 remco k - donderdag 18 mei 2017 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 mei 2017 - 19:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heel Manchester United speelt echt op de oude Italiaanse manier. Veel tegenhouden, weinig tegenkrijgen en de weinige kansjes benutten. Fysiek sterk en dus levensgevaarlijk.

Ajax zal, in tegenstelling tot o.a Lyon, Schalke, Kopenhagen en Celta uit minder naïef moeten zijn. Ajax liet na wedstrijden eerder te beslissen en kreeg keer op keer de deksel op de neus in fases waar we heer en meester waren. Hiermee zou je United echt in de kaart spelen en 100% zeker dat je dan verliest.

Wat Ajax moet doen is het baltempo hoog houden en heel goed tussen de linies spelen. Iets waar geen enkele Engelse club mee om kan gaan. En wat heel belangrijk is, is om de kansen te benutten want deze keer zullen we er denk ik geen 10 krijgen.

Ook denk ik dat het belangrijk is wanneer Ajax op voorsprong zou komen, deze keer wel wat compacter gaat staan en vanuit daar te voetballen. United wil namelijk het spel helemaal niet maken.
Jup.

Op Tottenham na de minst gepasseerde defensie van de PL
remco k
 remco k - donderdag 18 mei 2017 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 mei 2017 - 20:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Denk dat Canvas het zeker uit gaat zenden. Zoek een pub op. Ik ga er ook vanuit dat het ergens op is in Parijs
Sporza dan?
remco k
 remco k - donderdag 18 mei 2017 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 mei 2017 - 20:10 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Is dat Ajax na 21 jaar weer eens in de finale staat niet genoeg reden om een dag later op vakantie te gaan dan?
Nee er zijn dingen die belangrijker zijn dan Ajax. Dat klinkt raar. Maar dit weekend is een traditie in de fanmilie om meer dan 1 reden.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 18 mei 2017 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 mei 2017 - 20:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee er zijn dingen die belangrijker zijn dan Ajax. Dat klinkt raar. Maar dit weekend is een traditie in de fanmilie om meer dan 1 reden.
Klinkt helemaal niet raar.. Familie is altijd belangrijker dan Ajax
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 18 mei 2017 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 mei 2017 - 20:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee er zijn dingen die belangrijker zijn dan Ajax. Dat klinkt raar. Maar dit weekend is een traditie in de fanmilie om meer dan 1 reden.
aha, ja dan zit de datum ook niet mee natuurlijk.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 18 mei 2017 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 mei 2017 - 20:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Sporza dan?
Sporza niet. Canvas wel.
Loetje
 Loetje - donderdag 18 mei 2017 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 mei 2017 - 20:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Sporza dan?
Ja dat bedoel ik. Bovendien kunnen hun best mooi verslag doen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 mei 2017 door Loetje --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 18 mei 2017 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 mei 2017 - 20:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Sporza dan?
Volgens mij word rtl ook gewoon in belgie uitgezonden, is immers een buitenlandse zender(Luxemburg)

Mensen in België doen namelijk wel eens mee aan een programma, lijkt mij raar als ze vervolgens zich zelf niet eens terug kunnen kijken.

Edit: Nee, is niet mogelijk!! Zelf opgezocht

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 mei 2017 door Positieve Arrogantie --
remco k
 remco k - vrijdag 19 mei 2017 - 08:40   quote  deeplink  
Dank jullie..

Volgens mij ben ik er achter..

Canvas zend Sporza uit, en daar wordt de finale uitgezonden.

Er is daar inderdaad ook een RTL zender, maar niet zoals wij die kennen, ook daar wordt ie uitgezonden..
Eide
 Eide - vrijdag 19 mei 2017 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 mei 2017 - 19:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heel Manchester United speelt echt op de oude Italiaanse manier. Veel tegenhouden, weinig tegenkrijgen en de weinige kansjes benutten. Fysiek sterk en dus levensgevaarlijk.

Ajax zal, in tegenstelling tot o.a Lyon, Schalke, Kopenhagen en Celta uit minder naïef moeten zijn. Ajax liet na wedstrijden eerder te beslissen en kreeg keer op keer de deksel op de neus in fases waar we heer en meester waren. Hiermee zou je United echt in de kaart spelen en 100% zeker dat je dan verliest.

Wat Ajax moet doen is het baltempo hoog houden en heel goed tussen de linies spelen. Iets waar geen enkele Engelse club mee om kan gaan. En wat heel belangrijk is, is om de kansen te benutten want deze keer zullen we er denk ik geen 10 krijgen.

Ook denk ik dat het belangrijk is wanneer Ajax op voorsprong zou komen, deze keer wel wat compacter gaat staan en vanuit daar te voetballen. United wil namelijk het spel helemaal niet maken.
Grotendeels eens. United is niet echt Italiaans in dat het wel graag zelf de bal heeft. Waar in het oude catenaccio Italiaanse ploegen de tegenstander rustig 70% balbezit gunden is ManU wel een ploeg die graag de bal in bezit heeft.

Ze zoeken steeds de ruimtes achter de verdediging met snelle jongens als Rashford, Lingard en Martial. Ze spelen ook altijd op het randje van buitenspel. Vanwege de verdedigende kwaliteiten gokken ze er ook op dat ze aan een goal voldoende hebben. het maakt niet uit als er 10 keer buitenspel wordt gelopen, als die 11e maar hangt.

Op het middenveld hebben ze veel opties. Ze kunnen voor kracht gaan met Fellaini, Rooneye en Pogba of technisch vermogen met Mkhitaryan, Herrera en Mata. Achterin heel stabiel maar zeker niet exceptioneel. Een verdediging die eigenlijk alles wel kan.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 19 mei 2017 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2017 - 08:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Grotendeels eens. United is niet echt Italiaans in dat het wel graag zelf de bal heeft. Waar in het oude catenaccio Italiaanse ploegen de tegenstander rustig 70% balbezit gunden is ManU wel een ploeg die graag de bal in bezit heeft.

Ze zoeken steeds de ruimtes achter de verdediging met snelle jongens als Rashford, Lingard en Martial. Ze spelen ook altijd op het randje van buitenspel. Vanwege de verdedigende kwaliteiten gokken ze er ook op dat ze aan een goal voldoende hebben. het maakt niet uit als er 10 keer buitenspel wordt gelopen, als die 11e maar hangt.

Op het middenveld hebben ze veel opties. Ze kunnen voor kracht gaan met Fellaini, Rooneye en Pogba of technisch vermogen met Mkhitaryan, Herrera en Mata. Achterin heel stabiel maar zeker niet exceptioneel. Een verdediging die eigenlijk alles wel kan.
Ik vind het niet echt bijzonder dat manu. De keeper is een oud az'er, wonderbaarlijk dat hij nu een shirt van manu mag dragen.

Eigenlijk vind ik dat voor meer spelers gelden.

Als ik naar het grote manu kijk en dan naar dit team dan vind ik eigenlijk geen 1 die daar thuis hoort, alleen Zlatan.
De Gea is ook wel een topspeler.

Pogba, is dat niet, ik zie betere middenvelders. Alleen Zlatan en de Gea zijn topspelers in hun soort.

Maar ze hebben wel een trainer die bij de top hoort, die kan er wel voor zorgen dat ze winnen.
Eide
 Eide - vrijdag 19 mei 2017 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2017 - 09:32 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik vind het niet echt bijzonder dat manu.
Is het ook niet, maar het is voor elke ploeg een lastige tegenstander omdat Mourinho doet wat hij met al z'n ploegen doet. Hij maakt ze defensief enorm stug en gokt dan op die kansjes die je altijd wel krijgt. Dat maakt elke ploeg van Mourinho, dus ook ManU, een lastige en vervelende tegenstander.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 19 mei 2017 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2017 - 08:40 schreef remco k het volgende:
Dank jullie..

Volgens mij ben ik er achter..

Canvas zend Sporza uit, en daar wordt de finale uitgezonden.

Er is daar inderdaad ook een RTL zender, maar niet zoals wij die kennen, ook daar wordt ie uitgezonden..
Finale van zo'n toernooi kan je op veel kanalen bekijken :)
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 19 mei 2017 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2017 - 08:40 schreef remco k het volgende:
Dank jullie..

Volgens mij ben ik er achter..

Canvas zend Sporza uit, en daar wordt de finale uitgezonden.

Er is daar inderdaad ook een RTL zender, maar niet zoals wij die kennen, ook daar wordt ie uitgezonden..
In het programma van Sporza staat de finale er echter niet tussen. Hij staat wel onderaan als Livestream, maar weet niet of dat dan op tv is.

Maar goed, genoeg uitzendingen, dus je kunt het iig wel zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 mei 2017 door NatjosFC --
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 19 mei 2017 - 13:43   quote  deeplink  
Als je Ziggo hebt, kun je ook op je laptop of tablet kijken (mits je internet tot je beschikking hebt uiteraard). Doe ik weleens als ik de deur uit moet
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 19 mei 2017 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2017 - 13:43 schreef Jaccio het volgende:
Als je Ziggo hebt, kun je ook op je laptop of tablet kijken (mits je internet tot je beschikking hebt uiteraard). Doe ik weleens als ik de deur uit moet
Kan alleen als het binnen Nederland is, of je moet via een proxy serever in nederland inloggen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 mei 2017 door Ajax we love you --
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 19 mei 2017 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2017 - 14:15 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Kan alleen als het binnen Nederland is, of je moet via een proxy serever in nederland inloggen
Owww, dat wist ik niet. Leek al te mooi om waar te zijn
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 19 mei 2017 - 14:45   quote  deeplink  
Ja het is leuk als je bij je oma op visite bent of onderweg bent binnen Nederland, maar verder slaat het nergens op. ALhowel ik gebruikhet wel in het buitenland, ik log in via VPN :)
remco k
 remco k - vrijdag 19 mei 2017 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2017 - 12:11 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

In het programma van Sporza staat de finale er echter niet tussen. Hij staat wel onderaan als Livestream, maar weet niet of dat dan op tv is.

Maar goed, genoeg uitzendingen, dus je kunt het iig wel zien.
Dit is de TV gids van Belgie, daar geeft ie op Canvas Sporza aan als uitzending, als je daar op klikt geeft ie de finale aan..

http://www.proximustv.be/nl/televisie/tv-gids?gclid=CjwKEAjwr_rIBRDJzq-Z-LC_2HgSJADoL57HSo_RYTlJAH3RE2nKyHPUDnR4LAIVnrrPp-n43-3NSBoCjDnw_wcB&gclsrc=aw.ds
remco k
 remco k - vrijdag 19 mei 2017 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2017 - 13:43 schreef Jaccio het volgende:
Als je Ziggo hebt, kun je ook op je laptop of tablet kijken (mits je internet tot je beschikking hebt uiteraard). Doe ik weleens als ik de deur uit moet
Werkt niet niet in het buitenland zonder stabiele VPN. In Nederland werkt dat prima overigens..
remco k
 remco k - vrijdag 19 mei 2017 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2017 - 14:45 schreef Ajax we love you het volgende:
Ja het is leuk als je bij je oma op visite bent of onderweg bent binnen Nederland, maar verder slaat het nergens op. ALhowel ik gebruikhet wel in het buitenland, ik log in via VPN :)
Ik heb VPN via mijn werk laptop, als ik daar nou op inlog, zit ik dan op de Nederlandse server van ons bedrijf? Daar zit namelijk wel een internet explorer op..
Eide
 Eide - vrijdag 19 mei 2017 - 16:32   quote  deeplink  
Informatie voor de mensen die de finale in de stad willen kijken en/of naar de eventuele huldiging willen gaan.

Amsterdam zet zich schrap voor finale Ajax

AMSTERDAM - De hoofdstad zet zich schrap voor de eventuele huldiging van Ajax op het Museumplein, komende donderdag. Woensdagavond kunnen Ajax-supporters op datzelfde plein de wedstrijd tegen Manchester United volgen. Op Hemelvaartsdag volgt daar bij winst ook de huldiging, die trouwe supporters die vanuit Stockholm terugkomen mogelijk zullen missen.

De gemeente heeft op voorhand allerhande maatregelen genomen om beide feesten in goede banen te geleiden. Er zijn afspraken gemaakt met ondernemers, instellingen en bewoners uit de buurt en tal van maatregelen genomen op het gebied van veiligheid op het Museumplein en elders in de stad. Bovendien zijn er vele extra agenten en handhavers in de stad aanwezig.

Woensdag 24 mei is het Museumplein vanaf 18.00 uur open voor publiek: de voorbeschouwing start om 19.45 en de wedstrijd begint om 20.45 uur. Op het toegangsterrein mag iedereen een alcoholhoudend drankje meenemen, maar alleen voor eigen gebruik. Bezoekers kunnen worden gefouilleerd. Er worden hier 100.000 fans verwacht.

Huldiging
Mocht Ajax winnen, dan is de huldiging op donderdag 24 mei (Hemelvaartsdag) vanaf 15.00 uur ook op het Museumplein. Het programma met spreekstalmeester Wim Bohnenn begint om 17.00 uur en het Ajax-team komt naar verwachting aan om 18.00 uur. Tot 19.30 uur duurt de huldiging. De organisatie houdt dan rekening met zo’n 150.000 supporters.

De gemeente vraagt fans beide dagen om op tijd te komen en vanwege de grote drukte de berichtgeving van politie, Ajax en gemeente goed te volgen. Niet alleen op het Museumplein kan de wedstrijd woensdagavond worden gevolgd, ook op andere plekken in de stad zullen naar verwachting vele duizenden supporters de verrichtingen van Ajax volgen .Alle horecagelegenheden mogen op woensdag open blijven tot het tijdstip waarop ze normaal op een vrijdag of zaterdag open mogen blijven.

Voetbalverordening
De stad heeft een speciale voetbalverordening afgekondigd, die inhoudt dat supporters niet op straatmeubilair mogen klimmen, geen gezichtsbedekkende kleding mogen dragen en ze geen zaken bij zich mogen dragen waarmee de openbare orde kan worden verstoord, bijvoorbeeld omdat er mee kan worden gegooid.

Vertrouwen
Het is de eerste keer sinds de huldiging van Ajax in 2011 dat er een Ajax-evenement wordt georganiseerd in de binnenstad van Amsterdam. Aanleiding om dat een aantal jaar niet te willen, waren de ongeregeldheden rondom de huldiging op het Museumplein in 2011, en in de jaren daarna het voetbalgerelateerd geweld in de binnenstad rondom Europese wedstrijden van Ajax.
Bron
Eide
 Eide - vrijdag 19 mei 2017 - 23:42   quote  deeplink  
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 20 mei 2017 - 01:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2017 - 15:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb VPN via mijn werk laptop, als ik daar nou op inlog, zit ik dan op de Nederlandse server van ons bedrijf? Daar zit namelijk wel een internet explorer op..
Je kan sowieso ook naar de radio luisteren via internet
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 mei 2017 - 03:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2017 - 15:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb VPN via mijn werk laptop, als ik daar nou op inlog, zit ik dan op de Nederlandse server van ons bedrijf? Daar zit namelijk wel een internet explorer op..
Ik geloof dat je dan gewoon verbonden bent met het dichtstbijzijnde netwerk
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 20 mei 2017 - 10:46   quote  deeplink  
Jullie ook al zo zenuwachtig?
Scout2
 Scout2 - zaterdag 20 mei 2017 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 mei 2017 - 10:46 schreef Jaccio het volgende:
Jullie ook al zo zenuwachtig?
Begint te kriebelen...hoop echt op de winst
ben als de dood voor schone en veltman.
Ben bang dat ze gewoon basis staan, hoop dan echt dat ze boven zichzelf uit stijgen.
Voor 1 keertje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 mei 2017 door Scout2 --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 20 mei 2017 - 12:24   quote  deeplink  
Het zou heel raar staan dat je elke keer met Schone en Veltman begint, nu in de finale waar hun waarschijnlijk nooit meer halen, dan eruit laten.

Dat gun ik hun beide niet.

Volgend seizoen staan ze er niet meer in, als beide trouwens er nog zijn.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 20 mei 2017 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 mei 2017 - 12:24 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Het zou heel raar staan dat je elke keer met Schone en Veltman begint, nu in de finale waar hun waarschijnlijk nooit meer halen, dan eruit laten.

Dat gun ik hun beide niet.

Volgend seizoen staan ze er niet meer in, als beide trouwens er nog zijn.
Dat is waar, maar is dat iets waar je rekening mee moet houden? Je moet gewoon je beste team opstellen en dan die gasten als de situatie het toelaat in de 80 minuut in laten vallen om toch het bevrijdende eindsignaal 'live' mee te maken
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 mei 2017 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 mei 2017 - 12:46 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Dat is waar, maar is dat iets waar je rekening mee moet houden? Je moet gewoon je beste team opstellen en dan die gasten als de situatie het toelaat in de 80 minuut in laten vallen om toch het bevrijdende eindsignaal 'live' mee te maken
Eens. Maar Bosz stelt al veel te lang niet het juiste elftal op. Schone hoort nooit op 6 en Traore had nooit zoveel krediet mogen hebben. Zelfde voor Veltman
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 20 mei 2017 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 mei 2017 - 13:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Eens. Maar Bosz stelt al veel te lang niet het juiste elftal op. Schone hoort nooit op 6 en Traore had nooit zoveel krediet mogen hebben. Zelfde voor Veltman
Klopt inderdaad. Als hij het doet uit tactische overwegingen, dat hij echt iets geniaals ziet wat wij niet zien, dan heb ik er vrede mee (niet dat ik veel keus heb overigens). Maar ik zou het belachelijk vinden als ze opgesteld moeten worden omdat het ze zo gegund wordt.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 20 mei 2017 - 14:04   quote  deeplink  
Ik zou kiezen voor die spelers die op dit moment het hoogste niveau laten zien. En dan kies je waarschijnlijk niet voor Schöne. Alleen iedereen weet dat de kans dat hij start groot is. Omdat ik denk dat Bosz vanuit een bepaalde loyaliteit naar mensen ook handelt. En dat maakt Bosz minder sterk dan hij zou kunnen zijn.

Feiten laten zien dat Schöne in de laatste EL wedstrijden structureel het niet goed heeft gedaan. We hebben het niet meer over toeval. Van de Beek heeft het juist heel goed gedaan.

Waarom zou je dan in Gods naam kiezen voor Schöne?

Traore is ook een speler die een risico met zich meebrengt. Alleen zie ik Bosz niet beginnen met Kluivert. En dat kan ik dan nog wel begrijpen.

En voor Veltman geldt hetzelfde als voor Schöne. Ook op basis van loyaliteit zal hij hem waarschijnlijk opstellen. Terwijl bijna iedereen Tete liever ziet spelen. Ook denk ik dat nu een rol speelt dat hij waarschijnlijk zal vertrekken.

Bosz is ook het gevaar voor a.s. woensdag i.v.m. zijn keuzes. We gaan het woensdag vanzelf zien...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 mei 2017 door Bobby1972 --
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 20 mei 2017 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2017 - 15:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Werkt niet niet in het buitenland zonder stabiele VPN. In Nederland werkt dat prima overigens..
Hola installeren als Extensie voor Chrome. Kun je zelf bepalen waar je verkeer vandaan komt in de wereld.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 20 mei 2017 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2017 - 15:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Dit is de TV gids van Belgie, daar geeft ie op Canvas Sporza aan als uitzending, als je daar op klikt geeft ie de finale aan..

http://www.proximustv.be/nl/televisie/tv-gids?gclid=CjwKEAjwr_rIBRDJzq-Z-LC_2HgSJADoL57HSo_RYTlJAH3RE2nKyHPUDnR4LAIVnrrPp-n43-3NSBoCjDnw_wcB&gclsrc=aw.ds
Heb je geen internet op je telefoon?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 20 mei 2017 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 mei 2017 - 10:46 schreef Jaccio het volgende:
Jullie ook al zo zenuwachtig?
Ehm......... al sinds het afsluiten van de halve finale! Ik ga kapot van de spanning.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Manchester United, Europa League finale. (24 mei, 20.45) + Road to the final









0.0102717