BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Manchester United, Europa League finale. (24 mei, 20.45) + Road to the final

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 23 mei 2017 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2017 - 12:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Probleem is een heel groot woord aangezien de transfermarkt nog niet eens open is..
Je hebt gelijk.
Maar als de interesse er is, bestaat er een serieuze kans dat hij weg is.. Van Tete ga ik ervan uit dat hij gaat, dan ontstaat er wel degelijk een probleem op die positie..

Waar ik naartoe wil.. moeten ze niet gewoon meer moeite doen om Tete te behouden?
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 23 mei 2017 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2017 - 14:39 schreef Ajax we love you het volgende:
Spanning neemt toe, al heeft die aanslag weer zo'n lekker moment verpest. Klote IS met hun zieke geloof en gedachtegang. Die gatsen zou ik lekker naar MArs sturen en daar mogen ze hun SHaria uitvoeren en hun kalifaat oprichten.
Verschrikkelijk he. De angst dat ze zoiets woensdag weer proberen of op 3 juni is levensgroot bij mij.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 23 mei 2017 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2017 - 14:39 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.
Maar als de interesse er is, bestaat er een serieuze kans dat hij weg is.. Van Tete ga ik ervan uit dat hij gaat, dan ontstaat er wel degelijk een probleem op die positie..

Waar ik naartoe wil.. moeten ze niet gewoon meer moeite doen om Tete te behouden?
Ik denk dat dit te maken heeft met de zaakwaarnemer. Laten we hopen dat Veltman snel vertrekt omdat hij een goede aanbiedeing krijgt. Hij is tenslotte al 24 en moet denken aan het cashen. Dan kan Ajax meteen doorpakken met Tete. Je speelt CL en Tete berijpt het spelletje inmiddels ook wat beter . In het begin hadden toch veel spelers moeite met het spelletje van Bosz. Onder de Boer waren het machines geworden die eerder terug speelde dan naar voren. Niet voor niets werd Ajax in Europa onder de Boer er elke keer uitgeknikkerd na de winterstop.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 23 mei 2017 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2017 - 14:45 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik denk dat dit te maken heeft met de zaakwaarnemer. Laten we hopen dat Veltman snel vertrekt omdat hij een goede aanbiedeing krijgt. Hij is tenslotte al 24 en moet denken aan het cashen. Dan kan Ajax meteen doorpakken met Tete. Je speelt CL en Tete berijpt het spelletje inmiddels ook wat beter . In het begin hadden toch veel spelers moeite met het spelletje van Bosz. Onder de Boer waren het machines geworden die eerder terug speelde dan naar voren. Niet voor niets werd Ajax in Europa onder de Boer er elke keer uitgeknikkerd na de winterstop.
Ze hebben Tete praktisch weggejaagd al, dus ze zullen met wat goeds moeten komen om hem te houden. (zeker met Raiola als zaakwaarnemer)

"Veltman willen we graag behouden. Dat is een jongen met Ajax DNA, dat soort jongens hebben we nodig"

"Als Kenny heel graag wilt blijven mag hij blijven, maar ik begrijp het als hij weg wilt"

aldus Overmars..

Hakt er flink in hoor
Loetje
 Loetje - dinsdag 23 mei 2017 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2017 - 14:39 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.
Maar als de interesse er is, bestaat er een serieuze kans dat hij weg is.. Van Tete ga ik ervan uit dat hij gaat, dan ontstaat er wel degelijk een probleem op die positie..

Waar ik naartoe wil.. moeten ze niet gewoon meer moeite doen om Tete te behouden?
Je moet gewoon rekening houden met een leegloop, dan kan het enkel meevallen. Onze spelers zijn nog altijd interessanter omdat wij nooit 60/70 miljoen kunnen vragen. Jongens als Tête, Sanchez, Klaassen en Dolberg zijn gewoon heel boeiend voor grote clubs. Zeker verdedigers want heel veel goede zie je niet meer.

We kunnen wat meer vragen nu we in de finale van een Europees toernooi staan, maar als het echt moet zijn ze gewoon niet te houden.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 23 mei 2017 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2017 - 16:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je moet gewoon rekening houden met een leegloop, dan kan het enkel meevallen. Onze spelers zijn nog altijd interessanter omdat wij nooit 60/70 miljoen kunnen vragen. Jongens als Tête, Sanchez, Klaassen en Dolberg zijn gewoon heel boeiend voor grote clubs. Zeker verdedigers want heel veel goede zie je niet meer.

We kunnen wat meer vragen nu we in de finale van een Europees toernooi staan, maar als het echt moet zijn ze gewoon niet te houden.
Dat is dan wel weer waar idd.
Hopen op een verstandige keuze van een Ziyech, Sanchez en Dolberg. Van Klaassen en Tete zou ik het wel begrijpen als ze weggaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 mei 2017 door Jaccio --
Loetje
 Loetje - dinsdag 23 mei 2017 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2017 - 16:17 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Dat is dan wel weer waar idd.
Hopen op een verstandige keuze van een Ziyech, Sanchez en Dolberg. Van Klaassen en Tete zou ik het wel begrijpen als ze weggaan.
Ziyech zie ik eigenlijk wel blijven. Ook die speelt pas een paar maanden echt goed.

Maar Sanchez zie ik vertrekken, die ziet dit als tussenstap en was verreweg de beste verdediger van Nederland dit jaar. Niemand die ook maar in de buurt komt. Verder verwacht ik dat Tête gaat en vermoed ik dat Klaassen en Veltman toe zijn aan iets anders. En Schone zal ook wellicht rondkijken om eventueel nog een keer een stap te maken.

Dolberg twijfel ik over. Grootmachten volgen hem dus het is maar net hoe hij het bekijkt. Als hij weg wil zal die ook gaan denk ik. Anders volgend jaar zeker.
Loetje
 Loetje - woensdag 24 mei 2017 - 04:43   quote  deeplink  
Ik lig gewoon nog wakker. Over 2 uur vertrekken we. Doodmoe maar de slaap pakt niet. Zo nerveus. Bang dat we het mes in lopen. Ik wens jullie allemaal een machtig mooie avond toe en probeer nog wel even langs te komen indien mogelijk.

Succes gappies
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 24 mei 2017 - 07:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2017 - 17:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ziyech zie ik eigenlijk wel blijven. Ook die speelt pas een paar maanden echt goed.

Maar Sanchez zie ik vertrekken, die ziet dit als tussenstap en was verreweg de beste verdediger van Nederland dit jaar. Niemand die ook maar in de buurt komt. Verder verwacht ik dat Tête gaat en vermoed ik dat Klaassen en Veltman toe zijn aan iets anders. En Schone zal ook wellicht rondkijken om eventueel nog een keer een stap te maken.

Dolberg twijfel ik over. Grootmachten volgen hem dus het is maar net hoe hij het bekijkt. Als hij weg wil zal die ook gaan denk ik. Anders volgend jaar zeker.
Ziyech heeft zelf al aangegeven dat hij wilt blijven en hoopt dat de anderen dat ook doen. Hij vind zelf dat hij nog niet klaar bij Ajax is omdat hij niet tevreden is over zijn spel. Hij is wel trots op zichzelf dat hij nu deel neemt aan het verdedigende en Op jagende werk dat hij nu verricht. Zijn er trouwens nog mensen die iets over Ziyech zijn instelling te zeuren hebben?

We zullen inderdaad spelers van de vaste kern gaan verliezen. Sanches als eerste vrees ik. Dat is jammer want die speelt het hele seizoen al sterk. Tete zou ik ook jammer vinden veel beter dan Veltman. Dolberg, Klaassen zou ook jammer zijn. Schöne, Younes,Viergever, Riedewald, Sinkgraven zou ik niet erg vinden. Rest wel.

Succes en een prettige wedstrijd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 24 mei 2017 - 07:28   quote  deeplink  
MATCHDAY!!!!!

Al dagen lang in spanning. Nog iets meer dan 13 uur tot de aftrap!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 24 mei 2017 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2017 - 04:43 schreef Loetje het volgende:
Ik lig gewoon nog wakker. Over 2 uur vertrekken we. Doodmoe maar de slaap pakt niet. Zo nerveus. Bang dat we het mes in lopen. Ik wens jullie allemaal een machtig mooie avond toe en probeer nog wel even langs te komen indien mogelijk.

Succes gappies
Fijne dagen gap! We spreken elkaar!
Eide
 Eide - woensdag 24 mei 2017 - 07:45   quote  deeplink  
fuck-that-calm-shit-its-ajax-matchday.png
Eide
 Eide - woensdag 24 mei 2017 - 07:51   quote  deeplink  
Opstelling Ajax in Stockholm
Matthijs de Ligt jongste Ajacied ooit in Europese finale


Jairo Riedewald is bij Ajax op de linksachterplaats de verwachte vervanger van de geschorste Nick Viergever en de onvoldoende herstelde Daley Sinkgraven. Peter Bosz houdt zijn elftal verder volledig in tact voor de finale van de Europa League in Stockholm tegen Manchester United.

Dat betekent dat verdediger Matthijs de Ligt met 17 jaar de jongste Ajacied ooit wordt in een Europese finale. Tot vanavond was die eer weggelegd voor Dennis Bergkamp in de gewonnen finale dertig jaar geleden tussen Ajax en Lokomotive Leipzig. De aanvaller en het huidig lid van Ajax’ trainersstaf was 18 jaar en drie dagen oud toen hij in de tweede helft mocht invallen.

Bosz blijft vertrouwen houden in de ervaren Lasse Schöne en rechtsachter Joël Veltman, hoewel het duo regelmatig goed werd vervangen door Donny van de Beek en Kenny Tete.

Ajax: Onana; Veltman, Sanchez, De Ligt, Riedewald; Klaassen, Schöne, Ziyech; Traoré, Dolberg, Younes

Bron

---------------------

Let op, dit is natuurlijk slechts de verwachting van de Telegraaf.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 24 mei 2017 - 08:45   quote  deeplink  
Sjesus wat een spanning zeg. Ik sta helemaal stijf, maar is nog te vroeg voor bier en zit op het werk :(
Jaccio
 Jaccio - woensdag 24 mei 2017 - 08:49   quote  deeplink  
https://twitter.com/AFCAjax/status/867257613968318465/video/1

WOW
Brandje
 Brandje - woensdag 24 mei 2017 - 08:58   quote  deeplink  
D-Day Ajacieden. Heel veel succes vandaag mannen.
Brandje
 Brandje - woensdag 24 mei 2017 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Heel gaaf. Dit filmpje van een minuut geeft heel goed weer waarom wij Ajacieden zijn.
Eide
 Eide - woensdag 24 mei 2017 - 09:15   quote  deeplink  
Jaccio
 Jaccio - woensdag 24 mei 2017 - 09:54   quote  deeplink  
download.png
Jaccio
 Jaccio - woensdag 24 mei 2017 - 10:58   quote  deeplink  
Het nieuwe thuisshirt waar we in spelen vanavond. Grijze strepen dit keer. Het is een stap in de goede richting.

DAa1baJWAAEkJNM.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 mei 2017 door Jaccio --
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 24 mei 2017 - 11:02   quote  deeplink  
Vandaag wordt een mooie dag! Beetje jammer dat niet iedereen vrij is vandaag, kun je veel meer naar zn wedstrijd toeleven imo.

Wordt een makkie vanvond.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 24 mei 2017 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2017 - 09:15 schreef Eide het volgende:
[ filmpje ]
Geweldig filmpje idd :)
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 24 mei 2017 - 11:10   quote  deeplink  
MAak me een beetje zorgen, want Onana is niet fit (ziek) en ook Traore is (ziek) Zullen wel chinesen achter zitten die een hoop geld hebben gezet op MAn utd
Jaccio
 Jaccio - woensdag 24 mei 2017 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2017 - 11:10 schreef Ajax we love you het volgende:
MAak me een beetje zorgen, want Onana is niet fit (ziek) en ook Traore is (ziek) Zullen wel chinesen achter zitten die een hoop geld hebben gezet op MAn utd
Is dat toch waar?
Ik las een update van de persvoorlichter van Ajax dat het onzin was
remco k
 remco k - woensdag 24 mei 2017 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2017 - 11:10 schreef Ajax we love you het volgende:
MAak me een beetje zorgen, want Onana is niet fit (ziek) en ook Traore is (ziek) Zullen wel chinesen achter zitten die een hoop geld hebben gezet op MAn utd
Schijnt volledig ontkracht te zijn
Peterhs
 Peterhs - woensdag 24 mei 2017 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2017 - 09:54 schreef Jaccio het volgende:
[ afbeelding ]
Als je naar die statistieken kijkt, zit er maar 1 ding op (winnen maar dat was al duidelijk) 2 doelpunten maken en je bent kampioen. Man Utd heeft sinds laatste 16, maar in 1 wedstrijd 2x gescoord in een wedstrijd. Dus 2x scoren en we zijn er!
(Nu nog even waarmaken natuurlijk haha)
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 24 mei 2017 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2017 - 11:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Schijnt volledig ontkracht te zijn
Een update blijkt te zeggen dat Onana niet fit is en rust neemt deze middag, vanavond beslissen ze of hij speelt. Dat is wel een behoorlijke aderlating als hij niet meedoet.

Update 11.42: De NOS heeft uit 'betrouwbare bron' vernomen dat Onana daadwerkelijk niet fit is. De doelman pakt woensdagmiddag zijn rust. Dan wordt er besloten of de sluitpost meedoet in de finale. Over Traoré meldt de NOS niets.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 mei 2017 door Ajax we love you --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 24 mei 2017 - 12:07   quote  deeplink  
Fox heeft gevraagd aan de persvoorlichter of Traore en Onana ziek zijn. Hij zei dat iedereen fit aan de ontbijt zat.

Of dat waar is, dat moet maar blijken.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 24 mei 2017 - 12:17   quote  deeplink  
Man, ik hoop dat het meevalt. Als ik Onana een beetje in kan schatten zal hij zelf ten koste van alles willen keepen vanavond. Maar of het verstandig is als je ziek bent..
Eide
 Eide - woensdag 24 mei 2017 - 12:46   quote  deeplink  
Onana was er bij de ochtendwandeling gewoon bij en meldt op Twitter dat hij klaar is voor de finale. Ajax heeft de geruchten over Traore en Onana ook ontkracht. Het klinkt vooralsnog als onzin, ondanks dat de originele bron kennelijk Keje Molenaar was.
remco k
 remco k - woensdag 24 mei 2017 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2017 - 12:04 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Een update blijkt te zeggen dat Onana niet fit is en rust neemt deze middag, vanavond beslissen ze of hij speelt. Dat is wel een behoorlijke aderlating als hij niet meedoet.

Update 11.42: De NOS heeft uit 'betrouwbare bron' vernomen dat Onana daadwerkelijk niet fit is. De doelman pakt woensdagmiddag zijn rust. Dan wordt er besloten of de sluitpost meedoet in de finale. Over Traoré meldt de NOS niets.
Die bron zou Keje Molenaar zijn. En dat is vanochtend direct al ontkracht. Ik geloof er niks van
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 24 mei 2017 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2017 - 12:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Die bron zou Keje Molenaar zijn. En dat is vanochtend direct al ontkracht. Ik geloof er niks van
Ik hoop het, waar rook is is vuur ;-)
Ik volg hem op instagram en daar is hij ook erg stil, Dolberg heeft wel iets neergezet.
Maargoed zie wel op twitter iets. pff ik wordt gek hier

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 mei 2017 door Ajax we love you --
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 24 mei 2017 - 13:01   quote  deeplink  
Het komt zoals het komt.......geniet van het moment.......iedereen heel veel plezier gewenst vandaag.......
AkaS
 AkaS - woensdag 24 mei 2017 - 13:03   quote  deeplink  
kippevel filmpje Ajax gezien echt geraakt tot in mijn ziel!

We....are.... Ajax....

We...are....back!!!!

Kippevel!
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 24 mei 2017 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2017 - 12:46 schreef Eide het volgende:
Onana was er bij de ochtendwandeling gewoon bij en meldt op Twitter dat hij klaar is voor de finale. Ajax heeft de geruchten over Traore en Onana ook ontkracht. Het klinkt vooralsnog als onzin, ondanks dat de originele bron kennelijk Keje Molenaar was.
Hij stond niet op het filmpje van Ajax met de wandeling
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 24 mei 2017 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2017 - 13:30 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Hij stond niet op het filmpje van Ajax met de wandeling
Maar wel met de foto op twitter over de wandeling
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 24 mei 2017 - 14:02   quote  deeplink  
Vermoedelijke opstelling: Onana; Veltman, Sanchez, De Ligt, Riedewald; Klaassen, Schöne, Ziyech; Traoré, Dolberg, Younes.

Precies zoals ik het 'helaas'al verwachte. Maar Onana wel of niet is wel een groot verschil.

Je wil zo'n finale nooit verliezen door een fout van een speler of een keeper. We zien het vanavond wel....
Loetje
 Loetje - woensdag 24 mei 2017 - 14:09   quote  deeplink  
Laat Onana maar lekker keepen. Moet er niet aan denken dat we met Boer moesten starten
Jaccio
 Jaccio - woensdag 24 mei 2017 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2017 - 14:02 schreef Bobby1972 het volgende:
Vermoedelijke opstelling: Onana; Veltman, Sanchez, De Ligt, Riedewald; Klaassen, Schöne, Ziyech; Traoré, Dolberg, Younes.

Precies zoals ik het 'helaas'al verwachte. Maar Onana wel of niet is wel een groot verschil.

Je wil zo'n finale nooit verliezen door een fout van een speler of een keeper. We zien het vanavond wel....
Veltman tegenover Lingard. Watervlug die gozer. Heeft Veltman veel moeite mee, oppassen dus voor de onnodige overtredingen.
Sanchez zal zijn handen vol hebben aan Rashford, nog zo een snel mannetje, dus moet oppassen met het mee naar voren gaan zoals hij in Lyon deed en hopen dat Schone snel genoeg is om mee te verdedigen.

Ziyech - Pogba wordt heerlijk om te zien. Klaassen - Herrera idem.

Mooie wedstrijd hoor. Op papier.
Eide
 Eide - woensdag 24 mei 2017 - 16:31   quote  deeplink  
De treinen naar Amsterdam zitten nu al ram en ram vol.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 24 mei 2017 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2017 - 16:31 schreef Eide het volgende:
De treinen naar Amsterdam zitten nu al ram en ram vol.
HAha, ik zit nog in Berlijn, moet nog terug vliegen Ga over half uur richting de luchthaven, als er maar geen vertraging is, dan wordt ik gek
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 24 mei 2017 - 16:37   quote  deeplink  
Spanning begint nu wel toe te nemen. pff moet flink aan het bier vrees ik
Jaccio
 Jaccio - woensdag 24 mei 2017 - 16:45   quote  deeplink  
Zit nog een kwartier op het werk. Dan snel naar de sportschool en daarna aan t bier om al het harde werk in de sportschool direct weer teniet te doen haha.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 24 mei 2017 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2017 - 16:31 schreef Eide het volgende:
De treinen naar Amsterdam zitten nu al ram en ram vol.
Kun je het museumplein al op? Laat ff weten hoe de sfeer is man!
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 24 mei 2017 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2017 - 14:09 schreef Loetje het volgende:
Laat Onana maar lekker keepen. Moet er niet aan denken dat we met Boer moesten starten
Boer pakt die balletjes ook wel hoor. Makkie.
JOOD
 JOOD - woensdag 24 mei 2017 - 18:37   quote  deeplink  
Succes mannen vanavond!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 24 mei 2017 - 18:55   quote  deeplink  
Tjonge wat een spanning!
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 24 mei 2017 - 19:28   quote  deeplink  
DIEDERIK BOER
Jaccio
 Jaccio - woensdag 24 mei 2017 - 19:29   quote  deeplink  
Het is spanning of hij is echt ziek, maar Onana ziet er niet zo frisjes uit
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 24 mei 2017 - 19:30   quote  deeplink  
Ik zei nog gekscherend; dan zul je zien dat je ineens Sinkgraven in de basis staat. Gelukkig is dat uitgesloten. Maar met Diederik Boer praat je toch wel even over een totaal ander niveau als Onana.

Ik hoop dat het niet klopt wat ze zojuist hoorden....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Manchester United, Europa League finale. (24 mei, 20.45) + Road to the final









0.0116128