BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voorbereiding seizoen 2017/18

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - zondag 25 juni 2017 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juni 2017 - 19:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Max z'n auto gaat steeds kapot. Ook vandaag kon hij er niets aan doen terwijl hij echt op podiumkoers lag. Nu de 4e keer op rij geloof ik dat z'n auto stuk is gegaan of iemand hem er af kegelt. Dit keer waarschijnlijk vanwege onderdelen van andere auto's in z'n intake.
Ik mag verwachten dat ze beide de zelfde auto hebben en zelfde zorg krijgen dus de ene haalt podiumplek na de ander en de ander heeft steeds "pech"
Brandje
 Brandje - zondag 25 juni 2017 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juni 2017 - 19:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Max z'n auto gaat steeds kapot. Ook vandaag kon hij er niets aan doen terwijl hij echt op podiumkoers lag. Nu de 4e keer op rij geloof ik dat z'n auto stuk is gegaan of iemand hem er af kegelt. Dit keer waarschijnlijk vanwege onderdelen van andere auto's in z'n intake.
Ik mag verwachten dat ze beide de zelfde auto hebben en zelfde zorg krijgen dus de ene haalt podiumplek na de ander en de ander heeft steeds "pech"
Eide
 Eide - zondag 25 juni 2017 - 20:13   quote  deeplink  
Yup, soms zit het mee. Soms niet. Dit soort suggestief gedoe doet daar niet zo veel aan af.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 juni 2017 door Eide --
Brandje
 Brandje - zondag 25 juni 2017 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juni 2017 - 20:13 schreef Eide het volgende:
Yup, soms zit het mee. Soms niet. Dit soort suggestief gedoe doet daar niet zo veel aan af.
Ok ik denk echt dat Max een beetje overschat wordt.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 25 juni 2017 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juni 2017 - 20:32 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ok ik denk echt dat Max een beetje overschat wordt.
Dan begrijp je er niks van. Hij is van de buitencategorie waar je maar een paar van hebt. Het feit dat hij enkel en alleen uitvalt dankzij pech en materiaalpech camoufleren zijn werkelijke prestaties. Dat is een kwestie van tijd, dat houdt niemand tegen...
Brandje
 Brandje - zondag 25 juni 2017 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juni 2017 - 20:35 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Dan begrijp je er niks van. Hij is van de buitencategorie waar je maar een paar van hebt. Het feit dat hij enkel en alleen uitvalt dankzij pech en materiaalpech camoufleren zijn werkelijke prestaties. Dat is een kwestie van tijd, dat houdt niemand tegen...
Leg mij dan eens uit waarom hij wel die pech heeft en Ricciardo niet?
remco k
 remco k - maandag 26 juni 2017 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juni 2017 - 20:35 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Dan begrijp je er niks van. Hij is van de buitencategorie waar je maar een paar van hebt. Het feit dat hij enkel en alleen uitvalt dankzij pech en materiaalpech camoufleren zijn werkelijke prestaties. Dat is een kwestie van tijd, dat houdt niemand tegen...
Stroll en Ocon waren jongens die Verstappen in de andere klasses juist vaak de baas waren.

Verstappen is een groot talent, maar of hij buitencategorie is zal nog moeten blijken..

1 ding is wel zeker, hij geeft de formule 1 wel kleur..
Eide
 Eide - zaterdag 01 juli 2017 - 19:16   quote  deeplink  
Ajax is vandaag begonnen met de traditionele bosloop in het Amsterdamse Bos. Donny van de Beek was de snelste en liep een nieuw record voor de Bosloop. Klaas Jan Huntelaar liep vlak achter Van de Beek en oogde bepaald niet uitgeput. KJH lijkt zeer fit. Ziyech en Riedewald waren de laatsten.

De internationals van Ajax waren er niet bij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 juli 2017 door Eide --
Eide
 Eide - zaterdag 01 juli 2017 - 19:55   quote  deeplink  
DDoq_sdWAAAd7uD.jpg:large
Eide
 Eide - zondag 02 juli 2017 - 15:27   quote  deeplink  
Keizer selecteert 25 Ajacieden voor trainingsweek Zillertal

Marcel Keizer heeft 25 Ajacieden geselecteerd voor het trainingskamp in Zillertal. De selectie vervolgt de voorbereiding op het seizoen 2017-2018 vanaf maandag in Oostenrijk. Amin Younes en Andre Onana melden zich pas later bij de club vanwege hun deelname aan de Confederations Cup. Hetzelfde geldt voor Vaclav Cerny, die deelnam aan het EK Onder 21.

De overige Ajacieden meldden zich na de zomerstop afgelopen week weer op de Toekomst. Donderdag werd de eerste groepstraining belegd. Zaterdag spelen de Amsterdammers vanaf 16:00 uur een oefenduel met Werder Bremen. De eerste oefenwedstrijd in deze voorbereiding is live te zien op Ziggo Sport.

Naast de eerder genoemde A-selectiespelers ontbreekt ook Kenny Tete in de selectie voor de trainingsweek in Oostenrijk. De verdediger kreeg van Ajax toestemming met andere clubs te praten. Hij reist om die reden niet mee naar Oostenrijk. Het nieuwe seizoen in de Eredivisie begint voor Ajax op zaterdag 12 augustus met een uitwedstrijd tegen Heracles Almelo.

Ervaring opdoen
Ook onder de nieuwe hoofdtrainer krijgen jonge Ajax-talenten weer de kans om ervaring op te doen. In de 25-koppige selectie hebben ook de youngsters Stan van Bladeren, Mauro Savastano, Leon Bergsma, Damil Dankerlui en Noussair Mazraoui een plekje. Deyovaisio Zeefuik maakte al zijn debuut, maar ook de verdediger reist maandag mee naar Oostenrijk. Ook de afgelopen week aangetrokken doelman Benjamin van Leer behoort uiteraard tot het keurkorps van Keizer.

De complete selectie voor het trainingskamp in Zillertal:
Benjamin van Leer
Norbert Alblas
Joël Veltman
Matthijs de Ligt
Davinson Sánchez
Daley Sinkgraven
Nick Viergever
Jairo Riedewald
Deyovaisio Zeefuik
Donny van de Beek
Hakim Ziyech
Carel Eiting
Lasse Schöne
Frenkie de Jong
Abdelhak Nouri
David Neres
Klaas Jan Huntelaar
Mateo Cassierra
Kasper Dolberg
Justin Kluivert
Stan van Bladeren
Mauro Savastano
Leon Bergsma
Damil Dankerlui
Noussair Mazraoui

Ajax.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 juli 2017 door Eide --
Eide
 Eide - zondag 02 juli 2017 - 19:34   quote  deeplink  
Mitchell Dijks staat trouwens ook niet op deze lijst.
p111
 p111 - zondag 02 juli 2017 - 19:41   quote  deeplink  
Ocon greep de titel, maar Verstappen behaalde dat jaar de meeste overwinningen. De 20-jarige Fransman reed destijds voor topteam Prema, de 19-jarige Nederlander kwam uit voor het kleinere Van Amersfoort Racing. Verstappen stoomde echter meteen door naar de Formule 1, terwijl Ocon langer geduld moest opbrengen om de koningsklasse van de autosport te bereiken.
p111
 p111 - zondag 02 juli 2017 - 19:43   quote  deeplink  
Dus denk ik dat Verstappen de betere rijder is,de meeste overwinningen voor Verstappen in Formule 3 en hij reed voor een klein team, en Ocon reed voor een top team.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 juli 2017 door p111 --
Peterhs
 Peterhs - maandag 03 juli 2017 - 10:08   quote  deeplink  
Ga voor formule 1 nu maar weer naar cafe of het speciale deel van het forum.
p111
 p111 - maandag 03 juli 2017 - 10:33   quote  deeplink  
ja was het laatste hier over nu weer de focus op onze club.
Eide
 Eide - maandag 03 juli 2017 - 16:36   quote  deeplink  
Ajax heeft vandaag trouwens bekend bemaakt dat Dennis Bergkamp ook onder Keizer niet op de bank zal zitten. De technische staf van Ajax 1 zal bestaan uit Marcel Keizer, Aaron Winter, Carlo l'Ami, Henny Spijkerman en Dennis Bergkamp. Bergkamp zit tijdens wedstrijden dus alleen niet op de bank.
Eide
 Eide - donderdag 06 juli 2017 - 18:34   quote  deeplink  
Ajax regelt oefenwedstrijd met Engelse club: op last van politie niet toegankelijk

Ajax oefent in de voorbereiding op het nieuwe seizoen tegen Hull City. Dat maakte de Engelse Championship-club donderdag bekend via de officiële kanalen.

De wedstrijd wordt op vrijdag 28 juli in Nederland gespeeld en is voor Hull City de laatste wedstrijd voordat het nieuwe seizoen begint. Het duel wordt achter gesloten deuren gespeeld op De Toekomst. Dit op last van de Amsterdamse politie, zo maakt de Engelse club via Twitter bekend.

De wedstrijd is na afloop wel integraal terug te kijken via 'Tigers TV'. Hull City degradeerde afgelopen seizoen uit de Premier League en staat in het Championship onder leiding van de Russische oefenmeester Leonid Slutsky, oud-trainer van Rusland en CSKA Moskou. Slutsky kondigde deze week aan een aantal Chelsea-versterkingen te verwachten vanwege zijn warme band met Roman Abramovich.

Bron
Eide
 Eide - donderdag 06 juli 2017 - 18:35   quote  deeplink  
Dit lijkt mij trouwens een oefenpot voor Jong Ajax, aangezien 25/26 voorronde CL is.
Eide
 Eide - zondag 09 juli 2017 - 12:48   quote  deeplink  
Open Training afgelast

cid58715_Nouri%2034.jpg

De Open Training van maandag 10 juli gaat niet door. Aanleiding zijn de gebeurtenissen in Oostenrijk en het feit dat Abdelhak Nouri nog op de Intensive Care ligt. Ajax vindt een open training - de eerste van dit seizoen voor eigen publiek, eentje die altijd een feestelijk tintje heeft - momenteel niet gepast.

Abdelhak Nouri werd zaterdag tijdens het oefenduel met Werder Bremen getroffen door hartritmestoornissen. Na een geslaagde reanimatie werd hij met een helikopter naar het ziekenhuis vervoerd. Op de Intensive Care wordt hij in slaap gehouden, maar hij is buiten levensgevaar.

Mocht er iets veranderen in de situatie van Nouri, zal Ajax dat via zijn officiële kanalen melden.


Ajax.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 juli 2017 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 09 juli 2017 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 juli 2017 - 12:48 schreef Eide het volgende:
Open Training afgelast

[ afbeelding ]

De Open Training van maandag 10 juli gaat niet door. Aanleiding zijn de gebeurtenissen in Oostenrijk en het feit dat Abdelhak Nouri nog op de Intensive Care ligt. Ajax vindt een open training - de eerste van dit seizoen voor eigen publiek, eentje die altijd een feestelijk tintje heeft - momenteel niet gepast.

Abdelhak Nouri werd zaterdag tijdens het oefenduel met Werder Bremen getroffen door hartritmestoornissen. Na een geslaagde reanimatie werd hij met een helikopter naar het ziekenhuis vervoerd. Op de Intensive Care wordt hij in slaap gehouden, maar hij is buiten levensgevaar.

Mocht er iets veranderen in de situatie van Nouri, zal Ajax dat via zijn officiële kanalen melden.

Ajax.nl
Helemaal terecht! En een Ajacied die nu nog klaagt snapt er niets van!
Eide
 Eide - zondag 09 juli 2017 - 20:24   quote  deeplink  
Oefenduel Rijnsburgse Boys - Ajax afgelast

Het oefenduel Rijnsburgse Boys - Ajax gaat komende dinsdagavond (11 juli) niet door. De spelersgroep van Ajax acht zichzelf niet in staat te spelen vanwege de situatie rondom Abdelhak Nouri. Om die reden heeft Ajax de amateurclub uit Rijnsburg zondag laten weten af te zien van het treffen op sportpark Middelmors.

Nouri werd zaterdag op de afsluitende dag van het trainingskamp in Oostenrijk tijdens het oefenduel met Werder Bremen getroffen door hartritmestoornissen. Na een geslaagde reanimatie werd hij met een helikopter naar het ziekenhuis vervoerd.

Update over situatie Nouri
Zondagavond rond 19.00 uur was Nouri's situatie zeer stabiel. Na een relatief goede nacht en dag heeft hij minder medicatie nodig. De middenvelder wordt nog wel in slaap gehouden op de Intensive Care. Tot maandagavond worden er geen updates vanuit Oostenrijk verwacht.

Informatie over de teruggave van kaarten zal door Rijnsburgse Boys worden verzorgd

Ajax.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 juli 2017 door Eide --
Eide
 Eide - vrijdag 14 juli 2017 - 09:46   quote  deeplink  
Ajax geplaatst bij CL-loting

Ajax, PSV en FC Utrecht zitten aan het begin van de middag in de kokers van de UEFA bij de loting van de derde voorronde van de Champions League en Europa League.

De Amsterdammers zijn geplaatst in hun jacht op een plaats in de poulefase van de CL en treffen Young Boys (Zwi), Nice (Fra), Istanbul Basaksehir (Tur) en AEK Athene (Griekenland) of FCSB, het voormalige Steaua Boekarest uit Roemenië op 25/26 juli en 1/2 augustus. Overleeft Ajax deze derde voorronde dan wacht in augustus de play-off.

De verwachting is dat PSV ook een beschermde status geniet voor de derde voorronde in de Europa League, maar dat hoort het pas vandaag officieel. De koppeling van FC Utrecht is onder het voorbehoud dat de Utrechters volgende week donderdag Valletta uitschakelen na de 0-0 op Malta. De derde voorronde in de Europa League wordt afgewerkt op 27 juli en 3 augustus.

Bron

---------------------------

Ik kan me voorstellen dat Ajax en de meeste Ajacieden hier momenteel helemaal niet mee bezig zijn.
remco k
 remco k - vrijdag 14 juli 2017 - 10:07   quote  deeplink  
Nee joh, ik in iede rgeval niet, het kan me eigenlijk niet eens interesseren wat er in het voetbal de komende tijd gebeurt..
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 14 juli 2017 - 10:16   quote  deeplink  
Het hele voetbal kan me voorlopig echt niks schelen.
Vind het echt verschrikkelijk voor Appie en zijn omgeving. Het leven lachte ze toe en dan dit..

Dit zet je zo aan het denken man, ook over je eigen prive situatie. Je kids, je familie, je vrienden. Ik ga ze dit weekend allemaal opzoeken. Het kan allemaal in 1 klap voorbij zijn.
Dat wisten we al, maar zijn weer keihard met ons neus op de feiten gedrukt.

Nee, even geen voetbal voor mij. Niet belangrijk.
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 14 juli 2017 - 10:41   quote  deeplink  
Zo zien we dat voetbal ineens bijzaak is geworden.
Voor ons is nu Appie even belangrijk, dat het met hem de betere kant opgaat.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 14 juli 2017 - 12:19   quote  deeplink  
en dan ook nog nice loten... fuck de CL..
Eide
 Eide - zaterdag 15 juli 2017 - 12:02   quote  deeplink  
Ajax hervat voorbereiding met twee besloten oefenduels

De selectie van Ajax hervat vandaag de voorbereidingen op het nieuwe seizoen met twee besloten oefenduels. Na het indrukwekkende eerbetoon aan Abdelhak Nouri proberen de Ajacieden zich vandaag weer te richten op het voetbal.

Vanmiddag om 16:30 uur zal RC Genk de tegenstander zijn waarna er om 20:00 uur zal worden afgetrapt tegen PAOK Saloniki. Beide duels zullen achter gesloten deuren worden afgewerkt. In aanloop naar het tweeluik met Nice oefent Ajax op dinsdag 18 juli ook nog tegen Olympique Lyon. Deze wedstrijd zal worden afgewerkt in Bourgoin Jailleu, een voorstadje van Lyon. Op woensdag 26 juli staat het eerste duel met met OGC Nice in de derde voorronde van de Champions League op het programma waarbij Ajax eerst uit speelt om vervolgens op 2 augustus de return te spelen in de Johan Cruijff Arena.

Bron
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 15 juli 2017 - 18:09   quote  deeplink  
Besloten oefenduel Ajax - KRC Genk eindigt in 3-3. Kluivert, Ziyech en Neres maakten de Amsterdamse doelpunten.
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 juli 2017 - 20:57   quote  deeplink  
Ajax met 4-2 voor tegen PAOK. Wedstrijd nagenoeg afgelopen. Ajax kwam snel op 2-0, evenals tegen Genk. Gaf het ook vrij rap weer weg. Erna toch uitgelopen naar 4-2 met in het laatste kwartier zo'n beetje Ajax A1. Mees de Wit viel erg goed in. Goals waren van Mazraoui, Huntelaar, Cassiera en Flemming.

Ondanks een drama week 2 potjes met aanvallend goed voetbal en verdedigend nog niet alles. Beetje zoals het bij Jong zelf was. Maar als je dit kunt brengen na zo'n kutweek, respect!

Evenals veel respect al alle clubs die Appie hebben geëerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 juli 2017 door Loetje --
Eide
 Eide - zaterdag 15 juli 2017 - 22:10   quote  deeplink  
Casseirra is goed begonnen aan het seizoen. Deze was bijna een kopie van z'n eerdere goal in de voorbereiding. Het lijkt erop dat hij zich mag richten op linksbuiten en behoorlijk aan z'n traptechniek heeft gewerkt.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 15 juli 2017 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2017 - 22:10 schreef Eide het volgende:
Casseirra is goed begonnen aan het seizoen. Deze was bijna een kopie van z'n eerdere goal in de voorbereiding. Het lijkt erop dat hij zich mag richten op linksbuiten en behoorlijk aan z'n traptechniek heeft gewerkt.
Dan lijkt het erop dat hij de extra vleugelspeler gaat worden. Dan hebben we er precies 4 en dus dubbele bezetting met Younes, Neres, Kluivert en Cassiera. Ben benieuwd of Cerny onder Keizer nog volwaardig bij het 1e wordt gehaald. Was veelbelovend.
Eide
 Eide - zaterdag 15 juli 2017 - 22:20   quote  deeplink  
En in de JL echt goed.
remco k
 remco k - zondag 16 juli 2017 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juli 2017 - 22:12 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Dan lijkt het erop dat hij de extra vleugelspeler gaat worden. Dan hebben we er precies 4 en dus dubbele bezetting met Younes, Neres, Kluivert en Cassiera. Ben benieuwd of Cerny onder Keizer nog volwaardig bij het 1e wordt gehaald. Was veelbelovend.
Ik vermoed van wel. Hij was bij jong Ajax echt fan van Cerny. Overigens oogde hij in de oefenwedstrijd erg gretig
nummer10
 nummer10 - zondag 16 juli 2017 - 16:23   quote  deeplink  
jupiler deed die prima.. of die de ed aan kan nu al weet ik niet
remco k
 remco k - zondag 16 juli 2017 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 16:23 schreef nummer10 het volgende:
jupiler deed die prima.. of die de ed aan kan nu al weet ik niet
Vrijwel iedere heel goed presterende jong Ajax speler kon tot nu toe de eredivisie makkelijk aan bij Ajax. Daarnaast ook al bij Ajax 1 gewoon goede wedtrijden gespeeld. Hij heeft een trainer nodig die vertrouwen in hem heeft.
nummer10
 nummer10 - zondag 16 juli 2017 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 16:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Vrijwel iedere heel goed presterende jong Ajax speler kon tot nu toe de eredivisie makkelijk aan bij Ajax. Daarnaast ook al bij Ajax 1 gewoon goede wedtrijden gespeeld. Hij heeft een trainer nodig die vertrouwen in hem heeft.
klopt.. ook hier geldt. nieuwe ronde nieuwe kansen
remco k
 remco k - zondag 16 juli 2017 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 16:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt.. ook hier geldt. nieuwe ronde nieuwe kansen
Zeker. En ik hoop dat ie het red. Ik hou echt van dat type speler.
nummer10
 nummer10 - zondag 16 juli 2017 - 17:19   quote  deeplink  
als ze maar lekker kunnen dribbelen en een actie maken en tegenstanders dollen.. en doelpuntjes..
Eide
 Eide - zondag 16 juli 2017 - 17:34   quote  deeplink  
Ik denk dat wat Cerny vooral nog veel meer teamspeler moet worden. Hij heeft in mijn ogen nog te vaak de wens ala Messi een pot solo te beslissen. Die dadendrang is een klasse maar moet hij goed gaan kanaliseren. Kluivert (bijvoorbeeld) is iemand die veel meer aan het team denkt.
Eide
 Eide - maandag 17 juli 2017 - 11:38   quote  deeplink  
Ajax-trainer Keizer: ’Hier is geen draaiboek voor’

Marcel Keizer staat voor de bijna onmogelijke opgave om het om Abdelhak Nouri rouwende Ajax klaar te stomen voor de Champions Leaguevoorronde tegen OGC Nice, op 26 juli. "Er is geen draaiboek voor, kan ik je vertellen”, zegt de nieuwe trainer, die zich een andere start had voorgesteld.

"Er zijn voor de club belangrijke wedstrijden op komst, maar je kunt spelers niet zomaar even opwinden en zeggen: nu moet het. Ik probeer links en rechts wat informatie in te winnen hoe je in deze omstandigheden moet handelen. Veel doe ik op gevoel en heel veel in overleg met de mensen om me heen”, aldus Keizer, die redelijk tevreden terugkijkt op de oefenduels van de basis met Racing Genk (3-3) en de reserves tegen PAOK (4-2).

"We hebben veel met elkaar gesproken, gehuild, misschien ook weleens gelachen. Iedereen kwam aangeslagen uit dat lange groepsgesprek. Dan ga je even trainen om de zinnen te verzetten. En tijdens de wedstrijd zie je toch wel dingen, waarmee we verder kunnen”, doelt hij onder meer op het sterke middenveld met Lasse Schöne en het deze week hevig geëmotioneerde tweetal Donny van de Beek en Hakim Ziyech.

Bron
Eide
 Eide - maandag 17 juli 2017 - 20:21   quote  deeplink  
Onana heeft zich vandaag weer bij Ajax gemeld. Zijn rugnummer op de officiële kleding, niet verrassend, dit seizoen nummer 1.
nummer10
 nummer10 - maandag 17 juli 2017 - 23:24   quote  deeplink  
is ook zkr de n1 voor nu
... moet zeggen v leer top keepertje hoor
JOOD
 JOOD - dinsdag 18 juli 2017 - 17:39   quote  deeplink  
Nog meer mensen online aan het kijken?
Eide
 Eide - dinsdag 18 juli 2017 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 17:39 schreef JOOD het volgende:
Nog meer mensen online aan het kijken?
Zit in het buitenland. Straks Ajax 1 via Ziggo kan ik wel zien maar via de site van Ajax wil gewoon niet lukken.
JOOD
 JOOD - dinsdag 18 juli 2017 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 17:46 schreef Eide het volgende:

[..]

Zit in het buitenland. Straks Ajax 1 via Ziggo kan ik wel zien maar via de site van Ajax wil gewoon niet lukken.
Vind het schrikbarend slecht helaas...

Slechte passing, onzuiver, veel onnodig risico... enige pluspunt vind ik Huntelaar, maar hoe lang hij dit vol gaat houden..?
JOOD
 JOOD - dinsdag 18 juli 2017 - 18:51   quote  deeplink  
Wat ik gezien heb, tweede helft een stuk beter. Frenkie de Jong laat zien dat hij echt wel kan voetballen bijvoorbeeld.
Brandje
 Brandje - dinsdag 18 juli 2017 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 18:51 schreef JOOD het volgende:
Wat ik gezien heb, tweede helft een stuk beter. Frenkie de Jong laat zien dat hij echt wel kan voetballen bijvoorbeeld.
Frenkie is echt een baasje hoor. Doet niks waar geen idee achter zit.
Eide
 Eide - dinsdag 18 juli 2017 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 19:13 schreef Brandje het volgende:

[..]

Frenkie is echt een baasje hoor. Doet niks waar geen idee achter zit.
Vorig jaar ook al. Ik ben snel een grote fan van die gozer aan het worden.
Brandje
 Brandje - dinsdag 18 juli 2017 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 20:13 schreef Eide het volgende:

[..]

Vorig jaar ook al. Ik ben snel een grote fan van die gozer aan het worden.
Hij is net als Nouri iemand die dingen doet die niemand verwacht. Lijkt wel of alles vanzelf gaat. Heerlijk om naar te kijken
Eide
 Eide - dinsdag 18 juli 2017 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 20:16 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hij is net als Nouri iemand die dingen doet die niemand verwacht. Lijkt wel of alles vanzelf gaat. Heerlijk om naar te kijken
Zeker, ook zo'n jongen waar je voor naar het stadion komt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5127
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voorbereiding seizoen 2017/18









0.0148501