BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De nieuwe trainer 2017-2018? Wie o Wie?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 13 juni 2017 - 07:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juni 2017 - 19:43 schreef Eide het volgende:
Zeker niet, maar Overmars verkoopt de huid ook heel duur. Zelfs een Jong Ajax speler wilde hij (en kreeg hij) 2 ton voor.
Klopt wel ja. Dat is hem volgens mij ook nooit verweten. Verkopen gaat hem tot op heden veel beter af dan inkopen. De markt werkt in zijn geval dan wel mee. Onder zijn bewind is er gewoon erg veel geld binnengekomen door transfers. Wel mooi daarom staan we er gelukkig goed voor.
Eide
 Eide - dinsdag 13 juni 2017 - 07:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 07:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt wel ja. Dat is hem volgens mij ook nooit verweten. Verkopen gaat hem tot op heden veel beter af dan inkopen. De markt werkt in zijn geval dan wel mee. Onder zijn bewind is er gewoon erg veel geld binnengekomen door transfers. Wel mooi daarom staan we er gelukkig goed voor.
Inkopen is altijd een risico. Je weet nooit of een speler gaat slagen. Als ik kijk wat er aan aankopen wel minuten in Ajax 1 heeft gemaakt en wat aangekochte spelers ook weer opleveren doet Overmars het ook goed.

Het was niet Overmars die de vinger op de knip hield, dat was de RvC. Nu Overmars meer ruimte krijgt vind ik het gedurfd en goed. Alleen Ziyech had eerder gehaald moeten worden maar ook dat kwam toch goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 juni 2017 door Eide --
remco k
 remco k - dinsdag 13 juni 2017 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 02:01 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Normaal is het zo dat ze alles in een keer bekend willen maken.

Als ze nog geen nieuwe assistent hebben dan maakt de knvb ook niet bekend dat ze een nieuwe bondscoach hebben.

Zo doen dat er meer
Is echt compleet iets anders.. Zo vaak wordt verteld wie de staf van het eerste wordt zonder het over Jong te hebben..
Brandje
 Brandje - dinsdag 13 juni 2017 - 15:54   quote  deeplink  
Freek Jansen van Vi meldt op zijn twitter dat Keizer de nieuwe trainer wordt van Ajax. Mooi en weer door

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 juni 2017 door Brandje --
Eide
 Eide - dinsdag 13 juni 2017 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 15:54 schreef Brandje het volgende:
Freek Jansen van Vi meldt op zijn twitter dat Keizer de nieuwe trainer wordt van Ajax. Mooi en weer door
Scherp gap, staat net op VI.nl

Ajax hoopt Keizer spoedig te presenteren als nieuwe trainer

Ajax verwacht op zeer korte termijn Marcel Keizer te presenteren als nieuwe hoofdtrainer. De 48-jarige oefenmeester is de opvolger van Peter Bosz en schuift door vanuit Jong Ajax. Beide partijen zijn momenteel nog in gesprek om de laatste details af te ronden.

Keizer kwam vorig jaar over van SC Cambuur en kende een sterk eerste seizoen in Amsterdam. Als trainer van Jong Ajax liet hij de beloften aantrekkelijk voetbal spelen, wat resulteerde in een knappe tweede plek in de Jupiler League. Daarnaast zorgde zijn werkmethode voor veel waardering binnen Ajax.

Door Keizer door te schuiven wil Ajax de ingezette lijn van afgelopen seizoen doortrekken, waarbij Keizer een groot deel van de spelersgroep en de aanstormende talenten ook al persoonlijk kent. Daarnaast onderhoudt hij sinds zijn jeugdjaren al een warme band met Dennis Bergkamp, die als assistent-trainer net als Hennie Spijkerman bij het eerste elftal betrokken zal blijven.

Ajax hoopt nog een ervaren assistent vast te leggen als rechterhand van Keizer. Mocht de club daar niet in slagen, dan zal Aron Winter doorschuiven en deel uit gaan maken van de technische staf van het eerste elftal. Hij schuift sowieso door vanuit de A1 van Ajax, die hij afgelopen seizoen onder zijn hoede had. Dat team komt komend seizoen onder leiding van John Heitinga, die Keizer assisteerde bij Jong Ajax. Voor de beloften is Ajax nog op zoek naar een trainer. Onder meer Michael Reiziger wordt als optie binnen Ajax genoemd, waarbij Winter of Frank Peereboom hem mogelijk zal assisteren.

De keuze voor de aanstelling van Keizer als hoofdtrainer zat er al enige tijd aan te komen. Na het plotselinge vertrek van Bosz kwamen verschillende namen binnen Ajax voorbij. Onder meer Roger Schmidt, Erik ten Hag, Jaap Stam en Clarence Seedorf werden genoemd, maar de voorkeur van het technisch hart ging uit naar de trainer van Jong Ajax.

Op 29 juni begint Ajax de voorbereiding op het nieuwe seizoen, waarbij een maand later al de eerste duels in de voorronde van de Champions League op het programma staan.

Bron
Brandje
 Brandje - dinsdag 13 juni 2017 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 15:59 schreef Eide het volgende:

[..]

Scherp gap, staat net op VI.nl

Ajax hoopt Keizer spoedig te presenteren als nieuwe trainer

Ajax verwacht op zeer korte termijn Marcel Keizer te presenteren als nieuwe hoofdtrainer. De 48-jarige oefenmeester is de opvolger van Peter Bosz en schuift door vanuit Jong Ajax. Beide partijen zijn momenteel nog in gesprek om de laatste details af te ronden.

Keizer kwam vorig jaar over van SC Cambuur en kende een sterk eerste seizoen in Amsterdam. Als trainer van Jong Ajax liet hij de beloften aantrekkelijk voetbal spelen, wat resulteerde in een knappe tweede plek in de Jupiler League. Daarnaast zorgde zijn werkmethode voor veel waardering binnen Ajax.

Door Keizer door te schuiven wil Ajax de ingezette lijn van afgelopen seizoen doortrekken, waarbij Keizer een groot deel van de spelersgroep en de aanstormende talenten ook al persoonlijk kent. Daarnaast onderhoudt hij sinds zijn jeugdjaren al een warme band met Dennis Bergkamp, die als assistent-trainer net als Hennie Spijkerman bij het eerste elftal betrokken zal blijven.

Ajax hoopt nog een ervaren assistent vast te leggen als rechterhand van Keizer. Mocht de club daar niet in slagen, dan zal Aron Winter doorschuiven en deel uit gaan maken van de technische staf van het eerste elftal. Hij schuift sowieso door vanuit de A1 van Ajax, die hij afgelopen seizoen onder zijn hoede had. Dat team komt komend seizoen onder leiding van John Heitinga, die Keizer assisteerde bij Jong Ajax. Voor de beloften is Ajax nog op zoek naar een trainer. Onder meer Michael Reiziger wordt als optie binnen Ajax genoemd, waarbij Winter of Frank Peereboom hem mogelijk zal assisteren.

De keuze voor de aanstelling van Keizer als hoofdtrainer zat er al enige tijd aan te komen. Na het plotselinge vertrek van Bosz kwamen verschillende namen binnen Ajax voorbij. Onder meer Roger Schmidt, Erik ten Hag, Jaap Stam en Clarence Seedorf werden genoemd, maar de voorkeur van het technisch hart ging uit naar de trainer van Jong Ajax.

Op 29 juni begint Ajax de voorbereiding op het nieuwe seizoen, waarbij een maand later al de eerste duels in de voorronde van de Champions League op het programma staan.

Bron
Hahaha je wilt niet weten hoe vaak ik deze periode de Twitter pagina's van Verweij en Jansen bezoek.
Maar is de enige juiste keuze denk ik. Ondanks dat er best buitenlandse trainers zullen zijn die van aanvallend spel houdem. Een trainer van ajax moet ook betrokken zijn. Moet weten welke jeugd er aan komt, moet vaak op de Toekomst te vinden zijn en jeugd durven laten doorbreken.
Succes Marcel!
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 13 juni 2017 - 16:13   quote  deeplink  
Prima keuze op zich. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Hij krijgt in ieder geval een zeer sterke selectie zoals het nu lijkt.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 13 juni 2017 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 07:18 schreef Eide het volgende:

[..]

Inkopen is altijd een risico. Je weet nooit of een speler gaat slagen. Als ik kijk wat er aan aankopen wel minuten in Ajax 1 heeft gemaakt en wat aangekochte spelers ook weer opleveren doet Overmars het ook goed.

Het was niet Overmars die de vinger op de knip hield, dat was de RvC. Nu Overmars meer ruimte krijgt vind ik het gedurfd en goed. Alleen Ziyech had eerder gehaald moeten worden maar ook dat kwam toch goed.
Inderdaad Sulejmani nog in het geheugen gegriefd. Ziyech had inderdaad iets eerder gemogen. En Neres en Sinkgraven vind ik wat aan de hoge kant. Cassiera weet ik ook nog niet zo goed..

Het kan inderdaad helaas niet altijd raak zijn.
JOOD
 JOOD - dinsdag 13 juni 2017 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 16:13 schreef NatjosFC het volgende:
Prima keuze op zich. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Hij krijgt in ieder geval een zeer sterke selectie zoals het nu lijkt.
En een heel zwaar en dagelijks betrokken klankbord. Lijkt me een prima zet van Ajax! En mooi een paar miljoentjes voor Bosz gekregen.
Eide
 Eide - dinsdag 13 juni 2017 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 16:03 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hahaha je wilt niet weten hoe vaak ik deze periode de Twitter pagina's van Verweij en Jansen bezoek.
Maar is de enige juiste keuze denk ik. Ondanks dat er best buitenlandse trainers zullen zijn die van aanvallend spel houdem. Een trainer van ajax moet ook betrokken zijn. Moet weten welke jeugd er aan komt, moet vaak op de Toekomst te vinden zijn en jeugd durven laten doorbreken.
Succes Marcel!
Bovendien, een ongeteste trainer hoeft helemaal niet verkeerd te zijn. Ene Van Gaal begon ook zonder enige voorgeschiedenis als trainer bij Ajax om maar eens een voorbeeld te noemen.
046afca
 046afca - dinsdag 13 juni 2017 - 17:20   quote  deeplink  
Hoop wel op een ervaren assistent!
JOOD
 JOOD - dinsdag 13 juni 2017 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 17:20 schreef 046afca het volgende:
Hoop wel op een ervaren assistent!
Wat denk je van Spijkerman en Bergkamp?

Misschien zetten ze Kluivert er wel bij :)
Eide
 Eide - dinsdag 13 juni 2017 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 17:21 schreef JOOD het volgende:

[..]

Wat denk je van Spijkerman en Bergkamp?

Misschien zetten ze Kluivert er wel bij :)
Heitinga gaat trouwens de A1 (of tegenwoordig O19) doen. Aaron Winter wordt genoemd als assistent van Kiezer. Als Winter niet de assistent wordt, gaat hij sowieso Jong Ajax doen, samen met Reiziger of Peereboom.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 juni 2017 door Eide --
Eide
 Eide - dinsdag 13 juni 2017 - 17:38   quote  deeplink  
Mike Verweij meldt trouwens dat de bedoeling was dat Marcel Keijzer assistent zou worden van een van de andere kandidaten om die dan op te gaan volgen. Toen verschillende opties afvielen kwam Keijzer in beeld om meteen hoofdtrainer te worden.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 13 juni 2017 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 08:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Is echt compleet iets anders.. Zo vaak wordt verteld wie de staf van het eerste wordt zonder het over Jong te hebben..
Wat bedoel je met " vaak word verteld"?

bedoel je de geruchten en berichten daarover of bedoel je officiële berichten van Ajax zelf.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 13 juni 2017 - 18:17   quote  deeplink  
Ben benieuwd wat deze trainer er van gaat brouwen. Wordt weer een jaartje bouwen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 13 juni 2017 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 17:12 schreef Eide het volgende:

[..]

Bovendien, een ongeteste trainer hoeft helemaal niet verkeerd te zijn. Ene Van Gaal begon ook zonder enige voorgeschiedenis als trainer bij Ajax om maar eens een voorbeeld te noemen.
Keizer heeft wel al een geschiedenis als trainer en niet zo'n beste...

Ik geef iedereen een kans, maar denk dat dit echt te vroeg komt voor Keizer.

Van Gaal en ook de Boer was toch een ander verhaal. Natuurlijk is iedereen lyrisch over hem, als hij altijd mee praat met de assistenten. Ajax houdt niet van spelers/trainers met een grote mond die tegen de gevestigde orde durven in te gaan.

Volgens mij hadden Van Gaal, Cruijff (zeker) en Michels toch ook echt een grote bek. Ook toen werd dat niet geaccepteerd en nu is dat niet anders. Ajax is heel goed in het wegjagen van goede mensen, helaas is dit nooit anders geweest en zal dit denk ik ook nooit veranderen.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 13 juni 2017 - 18:52   quote  deeplink  
Moet het nog maar zien.
Jong is geen Ajax1. De druk is immens en zeker na Bosz. Iederen verwacht wat van Ajax komend seizoen. Ik hoop dat hij met die druk om kan gaan en niet wegkwijnt net als v Basten toendertijd
JOOD
 JOOD - dinsdag 13 juni 2017 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 18:52 schreef Jaccio het volgende:
Moet het nog maar zien.
Jong is geen Ajax1. De druk is immens en zeker na Bosz. Iederen verwacht wat van Ajax komend seizoen. Ik hoop dat hij met die druk om kan gaan en niet wegkwijnt net als v Basten toendertijd
Het team is goed genoeg, daar hoef je echt niet aan te twijfelen. Spelers worden nooit minder onder een trainer, behalve als ze niet spelen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 13 juni 2017 - 19:11   quote  deeplink  
Agh de spelers spelen het spel en met deze spelers gaan ze gewoon verder.

Overigens speelt Jong Ajax aanvallender dan Ajax1.

Ben niet zo bang dat het verkeerd gaat, want kan ook zo maar zijn dat hij een pion wordt van de Andere 3 in de TH.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 13 juni 2017 - 19:23   quote  deeplink  
Zoals ik vorige week reeds zei; Keizer wordt de nieuwe trainer. Hoe voorspelbaar wil je hebt hebben.......
remco k
 remco k - dinsdag 13 juni 2017 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 17:46 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Wat bedoel je met " vaak word verteld"?

bedoel je de geruchten en berichten daarover of bedoel je officiële berichten van Ajax zelf.
Officiële berichten. Die worden zelden compleet van alle elftallen naar buiten gebracht betreffende de ta van alle elftallen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 13 juni 2017 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 19:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Officiële berichten. Die worden zelden compleet van alle elftallen naar buiten gebracht betreffende de ta van alle elftallen.
Omdat niet alle veranderingen daarmee te maken heeft.

En omdat Jong Ajax sinds een paar jaar betaald voetbal speelt
Wachten ze nu met de bericht.

Waarschijnlijk omdat de staf van de 1ste ook nog niet helemaal rond is.
Eide
 Eide - dinsdag 13 juni 2017 - 20:52   quote  deeplink  
'Ajax wil nieuwe, ervaren man naast Keizer; nieuwe rollen Heitinga en Winter'

Marcel Keizer, zo goed als zeker de nieuwe trainer van Ajax, krijgt in Amsterdam een 'ervaren assistent' aan zijn zijde. Met het vinden van een geschikte kandidaat is de leiding van Ajax nu bezig. Dat meldt Voetbal International dinsdagmiddag.

Mocht het Ajax uiteindelijk niet lukken om een nieuwe man te vinden, dan schuift Aron Winter door. Hij was afgelopen seizoen trainer van de A1. Het was sowieso al de bedoeling dat de oud-international door zou schuiven. John Heitinga krijgt namelijk de leiding over de A1. Heitinga was afgelopen jaargang de rechterhand van Keizer bij Jong Ajax.

Voor het beloftenelftal is de Ajax-leiding nu druk op zoek naar een nieuwe coach. VI heeft begrepen dat Michael Reiziger in beeld is. De voormalig verdediger van onder meer Ajax, AC Milan, FC Barcelona en Oranje is nu bij Sparta in dienst als assistent van Alex Pastoor. Winter of Frank Peereboom kan hem dan assisteren bij Jong Ajax.

Bron

VI zat er met Keijzer goed bij. Dit klinkt dan allemaal zeer aannemelijk.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 13 juni 2017 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 19:00 schreef JOOD het volgende:

[..]

Het team is goed genoeg, daar hoef je echt niet aan te twijfelen. Spelers worden nooit minder onder een trainer, behalve als ze niet spelen.
Aan het team twijfel ik ook niet.
Wel aan het vermogen van de trainer om met de druk om te gaan als het even niet loopt.
Kritisch publiek hoor hebben we..
remco k
 remco k - dinsdag 13 juni 2017 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 21:29 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Aan het team twijfel ik ook niet.
Wel aan het vermogen van de trainer om met de druk om te gaan als het even niet loopt.
Kritisch publiek hoor hebben we..
Ach. Er zijn wel vaker onervaren trainers goed bevallen zo in de wereld.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 13 juni 2017 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 21:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach. Er zijn wel vaker onervaren trainers goed bevallen zo in de wereld.
Ik hoop ook dat hij het goed doet.
Denk alleen dat het lastiger voor hem wordt dan velen denken. De verwachtingen zijn zeer hoog. Zeker na afgelopen seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 juni 2017 door Jaccio --
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 juni 2017 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 18:17 schreef Hummel10 het volgende:
Ben benieuwd wat deze trainer er van gaat brouwen. Wordt weer een jaartje bouwen.
Vooralsnog is iedereen er en kun je op Klaassen na gaan doorbouwen. Prima trainer die wel een ervaren man naast zich moet hebben het eerste jaar.
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 juni 2017 - 21:54   quote  deeplink  
Uitstekende keuze trouwens die ik volledig steun
Brandje
 Brandje - dinsdag 13 juni 2017 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 21:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vooralsnog is iedereen er en kun je op Klaassen na gaan doorbouwen. Prima trainer die wel een ervaren man naast zich moet hebben het eerste jaar.
Wat dus Aron Winter wordt. Spijkerman wordt, net als onder FdB, veldtrainer. Ik had veel liever een andere assistent gezien. Heitinga gaat onder 19 trainen.
JOOD
 JOOD - dinsdag 13 juni 2017 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 21:49 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik hoop ook dat hij het goed doet.
Denk alleen dat het lastiger voor hem wordt dan velen denken. De verwachtingen zijn zeer hoog. Zeker na afgelopen seizoen.
Of juist andersom. Niemand verwacht iets van hem. Zou je nu v Gaal voor de groep zetten verwachten we de CL binnen 2 jaar.. dat kan alleen maar tegenvallen.

Mooi pionnetje voor het TH. Goede keuze. Zou dit ook het masterplan van Cruijf zijn? Zou het voetbal wederom gruwelijk veranderen als de trainer niet meer de belangrijkste managementfunctie heeft binnen het eerste elftal.. in dat geval heb je alleen een goede veldtrainer nodig met een whatsapp groep TH ;)
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 13 juni 2017 - 22:36   quote  deeplink  
Ik heb eigenlijk geen idee wat ik hier nu van moet vinden. Omdat dat puur afhangt van de werkelijke reden voor deze keuze. Omdat bij Ajax het er toch naar uitziet dat bepaalde mensen best veel macht uitoefenen binnen Ajax.

En daarmee is het moeilijk in te schatten hoe groot zijn persoonlijke vrijheid en eigen keuzes zijn. Ajax ligt onder een vergrootglas en daarmee is de druk er altijd. En het hangt ervan af hoe hij daar mee omgaat. Maar ook hoe de rest binnen Ajax zich ermee gaat bemoeien.

Het is net als bij Bosz, het moet blijken of het een juiste keuze is. Ik was bij Bosz niet enthousiast in het begin. En ook nu ervaar ik dat net zo. Ik ben nog niet overtuigd van de onderbouwing op deze keuze.

Bij Ajax geldt nu eenmaal de regel dat je moet presteren en voor hem zal dat niet anders zijn. En wanneer het niet positief uitpakt zijn ook de mensen die hem gekozen hebben daar grotendeels voor verantwoordelijk.

Wanneer je kijkt naar de eigen jeugd en financiële situatie bij Ajax zou je kampioen moeten worden. Omdat de contrasten in eigen vermogen tussen Ajax en de rest steeds groter worden. En daarmee moet je prima instaat zijn om een selectie te kunnen creëren die duidelijk kwalitatief beter is dan bij PSV en Feyenoord.

Ik ben benieuwd hoe de selectie er over 2 maand uitziet. Omdat vorig jaar de leiding niet sterk is begonnen. En we vanuit die situatie nu beter instaat zouden moeten zijn om beter uit de startblokken te gaan komen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 juni 2017 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 21:55 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat dus Aron Winter wordt. Spijkerman wordt, net als onder FdB, veldtrainer. Ik had veel liever een andere assistent gezien. Heitinga gaat onder 19 trainen.
Had Fred Rutten of Ron Jans er maar naast gezet. Zeker die eerste is echt een geweldige veldtrainer hoe stom dat ook klinkt. Als hoofdcoach is het niks
remco k
 remco k - woensdag 14 juni 2017 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 23:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Had Fred Rutten of Ron Jans er maar naast gezet. Zeker die eerste is echt een geweldige veldtrainer hoe stom dat ook klinkt. Als hoofdcoach is het niks
Spijkerman alz veldtrainer is volgens mij ook prima..

Ik hoop dat ze Patrick Kluivert weer erbij halen.. Ik vind dat toch wel een gezicht in het europese topvoetbal, en die heeft het bij Jong Twente destijds voortreffelijk gedaan en goed voetbal gespeeld..
AkaS
 AkaS - woensdag 14 juni 2017 - 09:38   quote  deeplink  
Maakt Ajax nu een goede keuze....? Ik denk het niet!
Zeg ik dan dat Keizer het niet kan? Nee dat zeg ik niet!

Mijn gevoel zegt dat het salaris dat klaar lag voor de nieuwe trainer een lachertje was. Hiermee geen enkele kans makend op een goede en ervaren trainer.

Bosz verdiende €800k wat al niet veel is voor een trainer bij een topclub. Ik gok dat Keizer tevreden is met een stukkie minder.

Hiermee stel ik indirect vast dat men te gierig is om voort te borduren op waar we zijn gebleven.

Toegegeven dat ik wat negatief sta tegenover onze heren die wat mij betreft niet goed functioneren en af en toe een klein succesje boeken met veel geluk.

Er is de afgelopen jaren te vaak gegokt en verloren. De bankrekening is gevuld maar dat komt grotendeels door verkopen van spelers die door de voorgangers waren aangetrokken. Hier en daar een uitzondering zoals Milik. Maar dat mogen we toch wel kwalificeren als een gelukje.

Zoals ik het nu lees worden we gemanipuleerd in het hebben van de opluchting dat Spijkerman behouden blijft...

Maar niemand weet wat zijn kracht is, als zelfstandig trainer was het in ieder geval geen hoogvlieger.

Op hoop van zegen dan maar, komend seizoen.

Ik ga graag op mijn bek door het volkomen fout in te zien... Maar er zit iets niet goed bij deze heren die ons nu besturen.

Held Bergkamp zou bijvoorbeeld geen assistent mogen zijn en gelijkertijd plaats hebben in het TH! Is zo dubbel en daarom zoooo fout. Slangenkuil constructie bij uitstek!

Toch wens ik onze nieuwe trainer heel veel succes toe en kan hij iedereen, mezelf incluis de mond snoeren !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 juni 2017 door AkaS --
Loetje
 Loetje - woensdag 14 juni 2017 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 09:38 schreef AkaS het volgende:
Maakt Ajax nu een goede keuze....? Ik denk het niet!
Zeg ik dan dat Keizer het niet kan? Nee dat zeg ik niet!

Mijn gevoel zegt dat het salaris dat klaar lag voor de nieuwe trainer een lachertje was. Hiermee geen enkele kans makend op een goede en ervaren trainer.

Bosz verdiende €800k wat al niet veel is voor een trainer bij een topclub. Ik gok dat Keizer tevreden is met een stukkie minder.

Hiermee stel ik indirect vast dat men te gierig is om voort te borduren op waar we zijn gebleven.

Toegegeven dat ik wat negatief sta tegenover onze heren die wat mij betreft niet goed functioneren en af en toe een klein succesje boeken met veel geluk.

Er is de afgelopen jaren te vaak gegokt en verloren. De bankrekening is gevuld maar dat komt grotendeels door verkopen van spelers die door de voorgangers waren aangetrokken. Hier en daar een uitzondering zoals Milik. Maar dat mogen we toch wel kwalificeren als een gelukje.

Zoals ik het nu lees worden we gemanipuleerd in het hebben van de opluchting dat Spijkerman behouden blijft...

Maar niemand weet wat zijn kracht is, als zelfstandig trainer was het in ieder geval geen hoogvlieger.

Op hoop van zegen dan maar, komend seizoen.

Ik ga graag op mijn bek door het volkomen fout in te zien... Maar er zit iets niet goed bij deze heren die ons nu besturen.

Held Bergkamp zou bijvoorbeeld geen assistent mogen zijn en gelijkertijd plaats hebben in het TH! Is zo dubbel en daarom zoooo fout. Slangenkuil constructie bij uitstek!

Toch wens ik onze nieuwe trainer heel veel succes toe en kan hij iedereen, mezelf incluis de mond snoeren !!!
Dit is veel te veel suggereren!

Ik denk dat het een uitstekende trainer is. 2e met jong Ajax is echt verschrikkelijk knap en met een manier die Ajax graag ziet. Hij krijgt een goede selectie waar verder op gebouwd kan worden en is een trainer die dichtbij zijn spelers staat. Kent de jeugd en kan ze inpassen. Een wijze man ernaast en beter kan denk ik niet.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 14 juni 2017 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juni 2017 - 21:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vooralsnog is iedereen er en kun je op Klaassen na gaan doorbouwen. Prima trainer die wel een ervaren man naast zich moet hebben het eerste jaar.
Sluit ik me bij aan..
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 14 juni 2017 - 12:44   quote  deeplink  
Leuk hoe iedereen er tegen aankijkt. 1 Jaar Jong Ajax maakt nog geen zomer.

Ik werd wel vrolijk van een artikel in de media, dat hij zo goed kan omgaan met spelers, dat is iets dat Bosz niet kon. Maar het spelletje spelen zoals Bosz Ajax liet spelen, ik geloof niet dat Keizer dat kan. Dit houdt in dat we in Nederland wel weer voor de prijzen spelen en 1ste of 2de worden, maar Europees zullen we weer gewoon terug bij af zijn. CL zie ik ons nu niet meer halen en meer dan overwinteren in de EL zal er weer niet in zitten.

Ik hoop zo graag dat ik er zo naast zit....

Ik lees nu ook dat Keizer de tweede keus is van Ajax.

https://www.telesport.nl/artikel/102986/ajax/ajax-snel-overtuigd-van-keizer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 juni 2017 door Ajax we love you --
remco k
 remco k - woensdag 14 juni 2017 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 12:44 schreef Ajax we love you het volgende:
Leuk hoe iedereen er tegen aankijkt. 1 Jaar Jong Ajax maakt nog geen zomer.

Ik werd wel vrolijk van een artikel in de media, dat hij zo goed kan omgaan met spelers, dat is iets dat Bosz niet kon. Maar het spelletje spelen zoals Bosz Ajax liet spelen, ik geloof niet dat Keizer dat kan. Dit houdt in dat we in Nederland wel weer voor de prijzen spelen en 1ste of 2de worden, maar Europees zullen we weer gewoon terug bij af zijn. CL zie ik ons nu niet meer halen en meer dan overwinteren in de EL zal er weer niet in zitten.

Ik hoop zo graag dat ik er zo naast zit....

Ik lees nu ook dat Keizer de tweede keus is van Ajax.

https://www.telesport.nl/artikel/102986/ajax/ajax-snel-overtuigd-van-keizer
Je gelooft niet dat Keizer dat kan.. Dat heeft hij het gehele seizoen bij jong Ajax ook gedaan, veel hoger nog wat druk zetten betreft.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 14 juni 2017 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 12:44 schreef Ajax we love you het volgende:
Leuk hoe iedereen er tegen aankijkt. 1 Jaar Jong Ajax maakt nog geen zomer.

Ik werd wel vrolijk van een artikel in de media, dat hij zo goed kan omgaan met spelers, dat is iets dat Bosz niet kon. Maar het spelletje spelen zoals Bosz Ajax liet spelen, ik geloof niet dat Keizer dat kan. Dit houdt in dat we in Nederland wel weer voor de prijzen spelen en 1ste of 2de worden, maar Europees zullen we weer gewoon terug bij af zijn. CL zie ik ons nu niet meer halen en meer dan overwinteren in de EL zal er weer niet in zitten.

Ik hoop zo graag dat ik er zo naast zit....

Ik lees nu ook dat Keizer de tweede keus is van Ajax.

https://www.telesport.nl/artikel/102986/ajax/ajax-snel-overtuigd-van-keizer
De grootste issue zal denk ik de druk van buitenaf zijn en hoe hij daarmee omgaat.
De kritiek die hij zal krijgen als we de eerste paar wedstrijden niet spelen zoals iedereen verwacht en puntverlies lijden. Of als kwalificatie voor CL mis gaat.
Wat gaat hij dan doen? Kan hij daarmee omgaan?

Die druk had hij bij Jong niet, dus vraag me af of hij ertegen bestand is.

Ik hoop het.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 14 juni 2017 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 13:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Je gelooft niet dat Keizer dat kan.. Dat heeft hij het gehele seizoen bij jong Ajax ook gedaan, veel hoger nog wat druk zetten betreft.
Ik weet niet of hij dat kan, maar ik laat me verrassen.
Ook Ajax had blijkbaar liever iemand anders op die plek gezien, maar kwamen nu bij hem uit na een afwijzing. Maargoed als Spelers voor het vuur willen gaan voor hem en hij spelers echt beter maakt, dan ben ik al blij.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 14 juni 2017 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 13:28 schreef Jaccio het volgende:

[..]

De grootste issue zal denk ik de druk van buitenaf zijn en hoe hij daarmee omgaat.
De kritiek die hij zal krijgen als we de eerste paar wedstrijden niet spelen zoals iedereen verwacht en puntverlies lijden. Of als kwalificatie voor CL mis gaat.
Wat gaat hij dan doen? Kan hij daarmee omgaan?

Die druk had hij bij Jong niet, dus vraag me af of hij ertegen bestand is.

Ik hoop het.
Tja verwachtingen zijn hoog, Ajax heeft zeker op 2 posities andere spelers (Traore en Klaassen) Ik ben benieuwd... Mar plaatsing CL moet kunnen met de potentiele ploegen die ajax loot in de 3de en mogelijk 4de ronde.
nummer10
 nummer10 - woensdag 14 juni 2017 - 14:14   quote  deeplink  
en dan te bedenken dat wat bosz wou niet doormocht gaan... bosz kruzen keizer.. althans dat is wat deboer zegt dat bosz dit wou.. dus keizer ipv spijkerman.. denk echt dat dat de perfecte combi was, waarom het TH dit niet door wou laten gaan is me een raadsel
Jaccio
 Jaccio - woensdag 14 juni 2017 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 14:00 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Tja verwachtingen zijn hoog, Ajax heeft zeker op 2 posities andere spelers (Traore en Klaassen) Ik ben benieuwd... Mar plaatsing CL moet kunnen met de potentiele ploegen die ajax loot in de 3de en mogelijk 4de ronde.
Denk ook dat het te doen moet zijn.
Dat is ook direct mijn punt. Iedereen denkt of vind dat het te doen moet zijn. Vraag me af hoe Keizer met die druk omgaat en met de kritiek als het toch niet lukt.
nummer10
 nummer10 - woensdag 14 juni 2017 - 16:22   quote  deeplink  
als hij wat ik zo lees de zelfde speelstijl hanteerd als bosz, en hij zou een slecht begin hebben dan schrijf hem maar af, maar ik hoop dat hij de draad oppakt waar bosz is geindigt
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 14 juni 2017 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 14:14 schreef nummer10 het volgende:
en dan te bedenken dat wat bosz wou niet doormocht gaan... bosz kruzen keizer.. althans dat is wat deboer zegt dat bosz dit wou.. dus keizer ipv spijkerman.. denk echt dat dat de perfecte combi was, waarom het TH dit niet door wou laten gaan is me een raadsel
Ik snap dit idd niet. Die Spijkerman vind ik steeds vervelender vinden. Maar Bosz, Kruzen en Keizer voor een jaartje, dat had ik wel willen zien.
nummer10
 nummer10 - woensdag 14 juni 2017 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 17:44 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik snap dit idd niet. Die Spijkerman vind ik steeds vervelender vinden. Maar Bosz, Kruzen en Keizer voor een jaartje, dat had ik wel willen zien.
yep same.... :(
remco k
 remco k - woensdag 14 juni 2017 - 19:32   quote  deeplink  
Dat was zeker een prima combi geweest.
JOOD
 JOOD - woensdag 14 juni 2017 - 21:26   quote  deeplink  
Nog steeds geen trainer.. waarom duurt dit zo lang??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 14 juni 2017 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2017 - 17:44 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik snap dit idd niet. Die Spijkerman vind ik steeds vervelender vinden. Maar Bosz, Kruzen en Keizer voor een jaartje, dat had ik wel willen zien.
Ja want je weet ook werkelijk welke werkzaamheden Spijkerman uitvoert??? Of oordeel je alleen op enkele verhaaltjes die de media in zijn gevlogen?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De nieuwe trainer 2017-2018? Wie o Wie?









0.0147330