BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De nieuwe trainer 2017-2018? Wie o Wie?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 06 juni 2017 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 09:00 schreef Ajax Warrior het volgende:
En de hele soap begint weer van voor af aan! Of je daar blij mee moet wezen is een 2e. Toch blijft het wel vreemd dat dit verhaal pas naar buiten komt als Bosz besluit weg te gaan. Als je dan ballen had, deed je dit eerder. Dan hadden mensen respect voor de keuze om weg te gaan, nu lijkt het gewoon alsof je wegloopt voor problemen!
Het wordt in mijn optiek gewoon gebruikt als een excuus om je vertrek te rechtvaardigen, als er echt zo veel aan de hand was geweest hadden we daar wel eerder verhalen over gehoord.

Maar even serieus, zijn er hier mensen die Bosz over Bergkamp verkiezen.. Schaam je..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 juni 2017 - 09:16   quote  deeplink  
wist dat dit zou komen.. dit is gewoon nu pas naar buiten gebracht om onrust tevoorkomen.. en nee ik kies bosz niet boven bergkamp.. maar is kies bosz zijn visie en dus die van cruijff en wat wim jonk had wel boven bergkamp.. daarbij is dit nu al de 3de persoon die botst met spijkerman en bergkamp.. moet je toch een keer vraagtekens gaan zetten lijkt me
Brandje
 Brandje - dinsdag 06 juni 2017 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 09:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Het wordt in mijn optiek gewoon gebruikt als een excuus om je vertrek te rechtvaardigen, als er echt zo veel aan de hand was geweest hadden we daar wel eerder verhalen over gehoord.

Maar even serieus, zijn er hier mensen die Bosz over Bergkamp verkiezen.. Schaam je..
Ik kies Bosz zeker boven Bergkamp. Bij elke strijd komt Dennis naar voren. Eerst JC, toen Jonk, later kon ie weer niet overweg met Trustfull en nu weer met Bosz. Nee ik ben wel klaar met hem. Zeker omdat ik als tegenhanger niks positiefs over hem kan vinden wat hij nu allemaal zo goed doet binnen Ajax.
JOOD
 JOOD - dinsdag 06 juni 2017 - 09:38   quote  deeplink  
Seedorf/Keizer.

2 mannen die de fijne kneepjes van het vak nog moeten leren. Lekker onder de vleugels van het TH. 1voorop (Seedorf), 1 achter de schermen (Keizer).
Eide
 Eide - dinsdag 06 juni 2017 - 09:48   quote  deeplink  
Schmidt voorname kandidaat Ajax

Roger Schmidt is een voorname kandidaat om Peter Bosz op te volgen bij Ajax, bevestigen meerdere bronnen binnen de club.

De interesse in de vijftigjarige Duitser is niet verrassend, omdat Edwin van der Sar hem in de gesprekken met de KNVB ook naar voren schoof als ideale opvolger van de ontslagen bondscoach Danny Blind.

Schmidt is ook geen onbekende van Ajax. In de tijd dat de oud-Leverkusen-coach aan het roer stond van Red Bull Salzburg werden de Amsterdammers onder Frank de Boer in de Europa League ondersteboven gespeeld door de Oostenrijkers.

Bron
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 juni 2017 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 09:48 schreef Eide het volgende:
Schmidt voorname kandidaat Ajax

Roger Schmidt is een voorname kandidaat om Peter Bosz op te volgen bij Ajax, bevestigen meerdere bronnen binnen de club.

De interesse in de vijftigjarige Duitser is niet verrassend, omdat Edwin van der Sar hem in de gesprekken met de KNVB ook naar voren schoof als ideale opvolger van de ontslagen bondscoach Danny Blind.

Schmidt is ook geen onbekende van Ajax. In de tijd dat de oud-Leverkusen-coach aan het roer stond van Red Bull Salzburg werden de Amsterdammers onder Frank de Boer in de Europa League ondersteboven gespeeld door de Oostenrijkers.

Bron
Kan Bergkamp Duits? Zo niet, des te beter! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 juni 2017 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 09:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Het wordt in mijn optiek gewoon gebruikt als een excuus om je vertrek te rechtvaardigen, als er echt zo veel aan de hand was geweest hadden we daar wel eerder verhalen over gehoord.

Maar even serieus, zijn er hier mensen die Bosz over Bergkamp verkiezen.. Schaam je..
Buiten alles verbaasd dat mij ook! Er zijn nooit eerder verhalen over naar buiten gekomen. En dat terwijl er altijd geroepen is dat een aantal personen enorm goed ingevoerd is bij Ajax. En nu ineens komen de verhalen allemaal uit en zouden we een keus moeten maken? Het enige waarvoor ik kies is rust bij Ajax, niets meer en niets minder!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 juni 2017 - 09:56   quote  deeplink  
Maar verder zal het vertrek van Bosz me een reet roesten!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 juni 2017 door Ajax Warrior --
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 06 juni 2017 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 09:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Het wordt in mijn optiek gewoon gebruikt als een excuus om je vertrek te rechtvaardigen, als er echt zo veel aan de hand was geweest hadden we daar wel eerder verhalen over gehoord.

Maar even serieus, zijn er hier mensen die Bosz over Bergkamp verkiezen.. Schaam je..
Het mes snijdt aan 2 kanten he.
Beide partijen zullen hebben getracht de rust te bewaren door de situatie niet te belichten.
Nu bekend is dat Bosz weggaat, wordt de druk toch groter en klapt er altijd wel iemand uit de school.

Ben niet van plan om iemand te beschuldigen, maar vind het wel uitermate jammer dat er weer die onrust is, juist nu het er sportief zo rooskleurig uitzag.
Ben benieuwd wie zijn vingers hieraan durft te branden en trainer wilt worden met deze verhalen in het achterhoofd.
remco k
 remco k - dinsdag 06 juni 2017 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 09:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Buiten alles verbaasd dat mij ook! Er zijn nooit eerder verhalen over naar buiten gekomen. En dat terwijl er altijd geroepen is dat een aantal personen enorm goed ingevoerd is bij Ajax. En nu ineens komen de verhalen allemaal uit en zouden we een keus moeten maken? Het enige waarvoor ik kies is rust bij Ajax, niets meer en niets minder!!
Eens, en heel snel duidelijkheid, zeker nu is dit niet heel handig voor het behouden van bepaalde spelers..
remco k
 remco k - dinsdag 06 juni 2017 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 10:07 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Het mes snijdt aan 2 kanten he.
Beide partijen zullen hebben getracht de rust te bewaren door de situatie niet te belichten.
Nu bekend is dat Bosz weggaat, wordt de druk toch groter en klapt er altijd wel iemand uit de school.

Ben niet van plan om iemand te beschuldigen, maar vind het wel uitermate jammer dat er weer die onrust is, juist nu het er sportief zo rooskleurig uitzag.
Ben benieuwd wie zijn vingers hieraan durft te branden en trainer wilt worden met deze verhalen in het achterhoofd.
Dat belang is er altijd, en normaal komt echt alles naar buiten nog voordat het gebeurt is..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 juni 2017 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 10:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens, en heel snel duidelijkheid, zeker nu is dit niet heel handig voor het behouden van bepaalde spelers..
Inderdaad, en ik verwacht dat Ajax binnen een week een nieuwe trainer heeft die heel snel duidelijk maakt met welke selectie hij het wil doen. Daarnaast hoop ik dat Tete snel wordt gesmeekt te blijven. Mag Bosz lekker zijn vriendje Veltman ophalen bij ons.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 juni 2017 - 11:07   quote  deeplink  
Het lijkt er overigens op dat Ajax volledig zijn pijlen gaat richten op Schmidt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 juni 2017 door Ajax Warrior --
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 06 juni 2017 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 11:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad, en ik verwacht dat Ajax binnen een week een nieuwe trainer heeft die heel snel duidelijk maakt met welke selectie hij het wil doen. Daarnaast hoop ik dat Tete snel wordt gesmeekt te blijven. Mag Bosz lekker zijn vriendje Veltman ophalen bij ons.
Laten we maar hopen dat de onruststokers er dan ook uit zijn, anders hebben we volgend seizoen weer een soap.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 juni 2017 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 11:18 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Laten we maar hopen dat de onruststokers er dan ook uit zijn, anders hebben we volgend seizoen weer een soap.
Wie maakt die soap? Waarom hoor je daar nu ineens over? Mensen gaan verhalen verzinnen om dingen te verklaren. Media roept het en iedereen gelooft het ineens.

Maar waarom hoor ik niemand over billenmaatje Krüzen dan? Die mij ook geen zuivere koffie lijkt en continu als een schoothondje achter zijn baasje aan loopt? Hij zit nog net niet vast aan een riempje!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 juni 2017 - 11:33   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 juni 2017 door Ajax Warrior --
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 06 juni 2017 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 11:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wie maakt die soap? Waarom hoor je daar nu ineens over? Mensen gaan verhalen verzinnen om dingen te verklaren. Media roept het en iedereen gelooft het ineens.

Maar waarom hoor ik niemand over billenmaatje Krüzen dan? Die mij ook geen zuivere koffie lijkt en continu als een schoothondje achter zijn baasje aan loopt? Hij zit nog net niet vast aan een riempje!
Het is een soap die zich de laatste jaren meerdere keren heeft herhaald, dus het lijkt me dat het intern ergens niet goed zit.
guusje
 guusje - dinsdag 06 juni 2017 - 12:09   quote  deeplink  
AJAX-Liefhebbers, wie het ook wordt (er zullen altijd voor- en tegenstanders voor een nieuwe trainer zijn) lten we wel gewoon ons cluppie blijven steunen!!!
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 06 juni 2017 - 12:12   quote  deeplink  
Ik zal nu voor 99% van de mensen voor gek uitgemaakt worden (voor zover dat niet al het geval was), maar Gertjan Verbeek zou ook niet misstaan denk ik.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 06 juni 2017 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 12:09 schreef guusje het volgende:
AJAX-Liefhebbers, wie het ook wordt (er zullen altijd voor- en tegenstanders voor een nieuwe trainer zijn) lten we wel gewoon ons cluppie blijven steunen!!!
Steunen doe ik ons cluppie sowieso. In voor- en tegenspoed.
Het is net een huwelijk.
remco k
 remco k - dinsdag 06 juni 2017 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 11:41 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Het is een soap die zich de laatste jaren meerdere keren heeft herhaald, dus het lijkt me dat het intern ergens niet goed zit.
Wat heeft zich herhaald? Dat er mensen bij Ajax vertrekken met woorden met de club?

Dat is al zo vanaf dag 1 dat Ajax bestaat en nog nooit een seizoen niet gebeurt..

Dus wat is er nieuw..
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 06 juni 2017 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 12:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat heeft zich herhaald? Dat er mensen bij Ajax vertrekken met woorden met de club?

Dat is al zo vanaf dag 1 dat Ajax bestaat en nog nooit een seizoen niet gebeurt..

Dus wat is er nieuw..
haha ja maar het is niet nieuw.. En dat is nu juist het probleem van Ajax. We moeten er vanaf.
Het is toch altijd weer een stap terug.

Zet de poppetjes gewoon goed neer en laat een trainer zijn werk kunnen doen met de staf die hij daar het meest geschikt voor vind.
Heb nu het idee dat oa Bergkamp en Spijkerman ten koste van alles op hun plek moeten blijven zitten.

We hadden het spelletje zoals Cruijff en de hele club het graag wilde zien terug. Nu moet er doorgepakt worden en zijn er ineens een paar die het weer niet goed vinden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 juni 2017 door Jaccio --
jodocus
 jodocus - dinsdag 06 juni 2017 - 12:36   quote  deeplink  
g j verbeek
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 06 juni 2017 - 12:41   quote  deeplink  
Ik heb vaker gezegd dat de communicatie binnen Ajax vaak niet het geen lijkt wat het zijn moet. Het gaat erom dat je de eenheid binnen Ajax vaker ontbreekt. En wie daar dan de schuldige(n) voor zijn maakt niet uit.

Omdat het een beperkende werking heeft voor de club. Opnieuw zie je dat de mensen die er al geruime tijd zitten heel veel macht hebben en uitoefenen.

Het hangt er gewoon van af wie er straks voor de groep komt te staan en welke visie en kwaliteiten die persoon heeft. Dat kan positief, maar ook negatief uitpakken.

Ik hou van duidelijke communicatie en heb een voorkeur voor een Nederlandstalige trainer. Ik hou altijd mijn hart vast voor wat je terug krijgt.

Dat Ajax Warrior op basis van sentimenten blij is dat Bosz weggaat vind ik kortzichtig. Ik was ook geen voorstander toen hij kwam, maar het is nu maar weer afwachten wat je ervoor terug krijgt.

In het leven draait het om feiten en de werkelijke kwaliteiten en eigenschappen die iemand bezit en afdwingt.

Het is wel weer 'typisch' Ajax dit en dat verdiend nooit de schoonheidsprijs. Het feit dat het zover komt laat zien dat de leiding niet instaat is om de juiste controle en eenheid binnen Ajax te behouden.

Het verbaast me helaas niet omdat dit niet 'nieuw'is binnen Ajax. Laten we maar hopen dat we een goede en Ajax 'waardige' nieuwe trainer krijgen.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 06 juni 2017 - 13:06   quote  deeplink  
Voor mij zijn er qua binnenlandse trainers maar 2 opties en beiden zie ik niet snel komen.
1. Louis van Gaal (heeft geen verdere uitleg nodig)
2. Co Adriaanse (snapt het ajax spelletje en heeft nooit een eerlijke kans gehad in het verleden)
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 06 juni 2017 - 13:53   quote  deeplink  
https://www.vi.nl/pro/overig/het-verhaal-achter-het-abrupte-vertrek-van-peter-bosz
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 06 juni 2017 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 13:06 schreef Peterhs het volgende:
Voor mij zijn er qua binnenlandse trainers maar 2 opties en beiden zie ik niet snel komen.
1. Louis van Gaal (heeft geen verdere uitleg nodig)
2. Co Adriaanse (snapt het ajax spelletje en heeft nooit een eerlijke kans gehad in het verleden)
Co wil niet meer en van Gaal zou ik ook het liefste zien. Denk dat hij een voorkeur heeft voor hogere salarissen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 juni 2017 door Bobby1972 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 juni 2017 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 12:41 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik heb vaker gezegd dat de communicatie binnen Ajax vaak niet het geen lijkt wat het zijn moet. Het gaat erom dat je de eenheid binnen Ajax vaker ontbreekt. En wie daar dan de schuldige(n) voor zijn maakt niet uit.

Omdat het een beperkende werking heeft voor de club. Opnieuw zie je dat de mensen die er al geruime tijd zitten heel veel macht hebben en uitoefenen.

Het hangt er gewoon van af wie er straks voor de groep komt te staan en welke visie en kwaliteiten die persoon heeft. Dat kan positief, maar ook negatief uitpakken.

Ik hou van duidelijke communicatie en heb een voorkeur voor een Nederlandstalige trainer. Ik hou altijd mijn hart vast voor wat je terug krijgt.

Dat Ajax Warrior op basis van sentimenten blij is dat Bosz weggaat vind ik kortzichtig. Ik was ook geen voorstander toen hij kwam, maar het is nu maar weer afwachten wat je ervoor terug krijgt.

In het leven draait het om feiten en de werkelijke kwaliteiten en eigenschappen die iemand bezit en afdwingt.

Het is wel weer 'typisch' Ajax dit en dat verdiend nooit de schoonheidsprijs. Het feit dat het zover komt laat zien dat de leiding niet instaat is om de juiste controle en eenheid binnen Ajax te behouden.

Het verbaast me helaas niet omdat dit niet 'nieuw'is binnen Ajax. Laten we maar hopen dat we een goede en Ajax 'waardige' nieuwe trainer krijgen.
Nogmaals de vraag: "Welke sentimenten zou ik hebben dan"????

Volgens mij is er vorig jaar aangegeven waarom ik Bosz niet graag zag komen. Net zo goed als Loetje en Nenam er toen tegen waren! We hebben zelfs aangegeven waarom niet, met feiten erbij vermeld. Nu blijken al deze feiten waarheid te worden! En nog zou ik vanwege sentiment praten?

In Duitsland is Dortmund gewend 2e te worden, dus Bosz zal daar weinig kunnen verkloten. Maar ik denk zeker te weten dat ook daar Bosz het niet lang zal uithouden. Als het niet 1 seizoen is dan zeker geen 2 seizoenen. In Duitsland zijn ze namelijk veel kritischer!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 juni 2017 - 14:07   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 juni 2017 door Ajax Warrior --
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 06 juni 2017 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Ik vind het maar walgelijk, dit hele gebeuren bij Ajax.
Iedereen wilt wat te zeggen hebben en is bang om zijn plekje kwijt te raken.

'Wij zijn niet de clubleiding, dus hebben we in dit geval geen invloed’, aldus aanvoerder Davy Klaassen. ‘Ze weten dat wij als spelers heel blij met deze trainer waren. Voor hem is het een mooie kans, maar voor de club een flinke aderlating. In het afgelopen seizoen is er veel goeds opgebouwd, het is jammer dat we dat met deze trainer niet door kunnen trekken.’

Aldus je aanvoerder.

Maar luisteren, ho maar. Vooral dezelfde enge mannetjes in bescherming blijven houden. Getver.

Alles liep goed, maar er dreigde iemand zijn machtspositie kwijt te raken. En dat mag natuurlijk niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 juni 2017 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 14:09 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik vind het maar walgelijk, dit hele gebeuren bij Ajax.
Iedereen wilt wat te zeggen hebben en is bang om zijn plekje kwijt te raken.

'Wij zijn niet de clubleiding, dus hebben we in dit geval geen invloed’, aldus aanvoerder Davy Klaassen. ‘Ze weten dat wij als spelers heel blij met deze trainer waren. Voor hem is het een mooie kans, maar voor de club een flinke aderlating. In het afgelopen seizoen is er veel goeds opgebouwd, het is jammer dat we dat met deze trainer niet door kunnen trekken.’

Aldus je aanvoerder.

Maar luisteren, ho maar. Vooral dezelfde enge mannetjes in bescherming blijven houden. Getver.

Alles liep goed, maar er dreigde iemand zijn machtspositie kwijt te raken. En dat mag natuurlijk niet.
Terwijl onderstaande link weer een heel ander verhaal verteld. Dit is de media namelijk!

https://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/105414/parool-bosz-isoleerde-zichzelf-bij-ajax?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

En overigens blijft er maar 1 ding staan. Bosz loopt weg en durft de interne strijd dus niet aan!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 juni 2017 door Ajax Warrior --
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 06 juni 2017 - 14:15   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/744555/ajax-gefileerd-door-eigen-fans-na-vertrek-bosz-triest-jullie-zijn-een-schande-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=ajax

De 'klaverjas club' binnen Ajax rules!!
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 06 juni 2017 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 14:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Terwijl onderstaande link weer een heel ander verhaal verteld. Dit is de media namelijk!

https://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/105414/parool-bosz-isoleerde-zichzelf-bij-ajax?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

En overigens blijft er maar 1 ding staan. Bosz loopt weg en durft de interne strijd dus niet aan!
Het komt eigenlijk wel overeen, alleen gaat de VI er wat inhoudelijker op in.
Natuurlijk, Bosz zal moeilijk te overtuigen zijn geweest door zijn assistenten. Maar dat weet je vantevoren als je die man binnenhaalt. Dat hij gelooft in zijn werkwijze en het ook graag op zijn manier doet.

Bergkamp en Spijkerman(?) waren hier niet blij mee en waren bang hun positie kwijt te raken.

Bosz gaat, verstandig, het gevecht niet aan. Het gevecht van iemand die in het technisch hart zit win je niet. Bosz wilt gewoon zijn werk kunnen doen en zich bezighouden met wat het belangrijkste is. Het voetbal. Kennelijk kan dat bij Ajax niet.

Ik ben wellicht wat bevooroordeeld met mijn oordeel omdat ik die onrust gewoon spuugzat ben. Net nu het weer zo lekker leek te gaan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 juni 2017 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Wauw wat een puur stukje propaganda. Gefileerd door eigen fans en dan maar 8 twitterberichten. Hoeveel fans denk je dat Ajax heeft?
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 06 juni 2017 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 14:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Terwijl onderstaande link weer een heel ander verhaal verteld. Dit is de media namelijk!

https://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/105414/parool-bosz-isoleerde-zichzelf-bij-ajax?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

En overigens blijft er maar 1 ding staan. Bosz loopt weg en durft de interne strijd dus niet aan!
Stel er was intern helemaal niets aan de hand was Dortmund dan niet gewoon nog een stapje omhoog voor Bosz? Sommige kansen moet je gewoon pakken.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 06 juni 2017 - 14:26   quote  deeplink  
Ik pleit Bosz niet vrij ineens, omdat ik denk dat een verhaal altijd 2 kanten heeft. Los van de oorzaak en wie het meest verantwoordelijk is, vind ik dat de leiding opnieuw faalt.

Omdat ze het niet op de juiste manier hebben kunnen aansturen en bijsturen. En dat vind ik een tekortkoming.

Straks komt er een nieuwe trainer die wel geaccepteerd wordt binnen de 'klaverjas club' en hebben we een brave trainer die zich aanpast. En dan creëer je pas een probleem.

Zaten we net op een punt dat we Bosz geaccepteerd hadden (op Ajax Warrior na dan) en dan beginnen we weer van vooraf aan. Ik kan me niet voorstellen dat dit direct positief uitpakt.

Je mag als Ajax supporter je vingers weer gaan kruizen of het goed komt!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 juni 2017 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 14:21 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Het komt eigenlijk wel overeen, alleen gaat de VI er wat inhoudelijker op in.
Natuurlijk, Bosz zal moeilijk te overtuigen zijn geweest door zijn assistenten. Maar dat weet je vantevoren als je die man binnenhaalt. Dat hij gelooft in zijn werkwijze en het ook graag op zijn manier doet.

Bergkamp en Spijkerman(?) waren hier niet blij mee en waren bang hun positie kwijt te raken.

Bosz gaat, verstandig, het gevecht niet aan. Het gevecht van iemand die in het technisch hart zit win je niet. Bosz wilt gewoon zijn werk kunnen doen en zich bezighouden met wat het belangrijkste is. Het voetbal. Kennelijk kan dat bij Ajax niet.

Ik ben wellicht wat bevooroordeeld met mijn oordeel omdat ik die onrust gewoon spuugzat ben. Net nu het weer zo lekker leek te gaan.
Wat leek lekker te gaan dan? Want alleen de thuiswedstrijden leverden enorm spektakel op, maar uit zijn we gewoon weggespeeld bij Schalke en Lyon! Natuurlijk ben ik blij maar ik kijk ook verder. Zijn eigenwijze houding zorgde namelijk voor puntverlies in Eindhoven waardoor we nu geen kampioen zijn geworden. Zijn rare capriolen in Leeuwarden zorgde ervoor dat we uiteindelijk vroeg werden uitgeschakeld in de beker. Dus enkel Europees hebben we de finale gehaald. Daar ben ik blij mee, maar elke ronde was er wel 1 met 2 gezichten. Dus met een beetje fortuin de finale gehaald.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 juni 2017 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 14:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Stel er was intern helemaal niets aan de hand was Dortmund dan niet gewoon nog een stapje omhoog voor Bosz? Sommige kansen moet je gewoon pakken.
In dat geval kan je dus concluderen dat zijn woorden geen enkele zin hebben. Want was hij niet diegene die riep dat hij er volgend seizoen gewoon weer zou zijn?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 juni 2017 door Ajax Warrior --
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 06 juni 2017 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 14:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wauw wat een puur stukje propaganda. Gefileerd door eigen fans en dan maar 8 twitterberichten. Hoeveel fans denk je dat Ajax heeft?
Het gaat niet om dit stukje, het gaat om de mening van alle supporters. Jouw mening is al helemaal niet representatief hoe de rest er overdenkt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 juni 2017 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 14:28 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Het gaat niet om dit stukje, het gaat om de mening van alle supporters. Jouw mening is al helemaal niet representatief hoe de rest er overdenkt.
Dan zou ik als ik jouw was alle reacties erbij pakken. Er zijn namelijk op elke pagina zoveel voor- als tegenstanders. Het zou namelijk ook niet goed wezen als iedereen eensgezind zou zijn!

Wel raar trouwens dat mijn mening niet representatief is, maar 8 twitterberichten wel???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 juni 2017 door Ajax Warrior --
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 06 juni 2017 - 14:30   quote  deeplink  
https://www.facebook.com/ajaxfancommunity/

ga maar eens even lezen Ajax Warrior.......
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 juni 2017 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 14:30 schreef Bobby1972 het volgende:
https://www.facebook.com/ajaxfancommunity/

ga maar eens even lezen Ajax Warrior.......
Ook daar lees ik 2 kanten. De 1 is voor, de ander is tegen! Dus wil je echt gedegen onderzoek doen hoe fans erover denken dan zou je ieders mening moeten pijlen! Overigens hier ook maar weer max 50 reacties.

Maar wanneer geef je nu eens antwoord op mijn vraag?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 juni 2017 door Ajax Warrior --
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 06 juni 2017 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 14:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat leek lekker te gaan dan? Want alleen de thuiswedstrijden leverden enorm spektakel op, maar uit zijn we gewoon weggespeeld bij Schalke en Lyon! Natuurlijk ben ik blij maar ik kijk ook verder. Zijn eigenwijze houding zorgde namelijk voor puntverlies in Eindhoven waardoor we nu geen kampioen zijn geworden. Zijn rare capriolen in Leeuwarden zorgde ervoor dat we uiteindelijk vroeg werden uitgeschakeld in de beker. Dus enkel Europees hebben we de finale gehaald. Daar ben ik blij mee, maar elke ronde was er wel 1 met 2 gezichten. Dus met een beetje fortuin de finale gehaald.
Wat lekker leek te gaan zijn een paar dingen in mijn optiek:

1) De doorstroom van talenten
2) De speelwijze waar we allemaal om vroegen
3) De rust binnen de club leek wedergekeerd
4) We staan Europees weer op de kaart
5) Financieel gaat het goed (wel al ingezet tijdens periode FdB)

Kijk, hij heeft rare dingen gedaan (PSV uit en Cambuur oa), maar van je fouten moet je kunnen leren toch? Elke trainer maakt die fouten weleens.

Natuurlijk, we hebben zitten stressen tijdens Schalke uit en Lyon uit en hebben ons meerdere moeten erkennen in ManU in de finale. Maar het vooruitzicht was rooskleurig. Iedereen had zin in volgend seizoen omdat we allemaal voelden dat er met deze groep (incluis Bosz) zo veel moois kon gaan gebeuren.

En dan dit weer.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 06 juni 2017 - 14:54   quote  deeplink  
Jouw mening is afwijkend omdat je je door sentimenten laat beïnvloeden door het feit dat hij bij Feyenoord heeft gespeeld. En daarin heb je hier op het Forum denk ik de enige. Laat me duidelijk zijn dat iedereen zijn mening telt en mag hebben.

Ik zeg alleen; jouw manier van denken is behoorlijk anders dan bij de meeste anderen. Ook ik ben nooit een Bosz 'fan' geweest. Maar de manier waarop de communicatie gaat binnen Ajax vind ik veel zorgelijker. En zie ik al jaren als beperking en ongezond.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 06 juni 2017 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 11:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad, en ik verwacht dat Ajax binnen een week een nieuwe trainer heeft die heel snel duidelijk maakt met welke selectie hij het wil doen. Daarnaast hoop ik dat Tete snel wordt gesmeekt te blijven. Mag Bosz lekker zijn vriendje Veltman ophalen bij ons.
Kijk.....daarin kan me helemaal vinden. Ik zal Peter zo even een bericht sturen of hij misschien interesse heeft in Veltman. En dat we hem dan persoonlijk wel willen brengen!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 06 juni 2017 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 14:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

In dat geval kan je dus concluderen dat zijn woorden geen enkele zin hebben. Want was hij niet diegene die riep dat hij er volgend seizoen gewoon weer zou zijn?
Overmars zei ook dat hij de groep bij elkaar wilde houden. In de voetbalwereld is iemand zijn woord helemaal niet zoveel meer waard. Zijn gewoon de standaard antwoorden die supporters willen horen..
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 juni 2017 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 07:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Denk dat hij meer toegevoegde waarde heeft dan jij en ik denken!

Daarnaast begin ik steeds beter te snappen waarom spelers zo lang als mogelijk mochten blijven spelen in het elftal terwijl duidelijk was dat ze het niveau omlaag haalden.
Hennie Spijkerman heeft een hele grote rol bij Ajax. Is het tactische meesterbrein achter de manier van spelen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 juni 2017 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 14:54 schreef Bobby1972 het volgende:
Jouw mening is afwijkend omdat je je door sentimenten laat beïnvloeden door het feit dat hij bij Feyenoord heeft gespeeld. En daarin heb je hier op het Forum denk ik de enige. Laat me duidelijk zijn dat iedereen zijn mening telt en mag hebben.

Ik zeg alleen; jouw manier van denken is behoorlijk anders dan bij de meeste anderen. Ook ik ben nooit een Bosz 'fan' geweest. Maar de manier waarop de communicatie gaat binnen Ajax vind ik veel zorgelijker. En zie ik al jaren als beperking en ongezond.
Ik heb je vorige keer al verteld dat dat sentiment helemaal niet speelt bij mij. Overigens nog met bijbehorende feiten ook. Zelfs Loetje kan dat bevestigen.

Overigens geef ik alleen aan dat ik het vertrek van Bosz niet erg vind, mede door de feiten die voor zijn komst benoemd zijn. Dus mijn manier van denken is helemaal niet anders.

En hoe de communicatie binnen Ajax verloopt laat ik me niet over uit. En waarom niet? Omdat wij ons enkel baseren op verhalen uit de media. En wij daar ons beeld bij maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 juni 2017 door Ajax Warrior --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 06 juni 2017 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 14:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat leek lekker te gaan dan? Want alleen de thuiswedstrijden leverden enorm spektakel op, maar uit zijn we gewoon weggespeeld bij Schalke en Lyon! Natuurlijk ben ik blij maar ik kijk ook verder. Zijn eigenwijze houding zorgde namelijk voor puntverlies in Eindhoven waardoor we nu geen kampioen zijn geworden. Zijn rare capriolen in Leeuwarden zorgde ervoor dat we uiteindelijk vroeg werden uitgeschakeld in de beker. Dus enkel Europees hebben we de finale gehaald. Daar ben ik blij mee, maar elke ronde was er wel 1 met 2 gezichten. Dus met een beetje fortuin de finale gehaald.
De beker was een gokje om spelers een kans en anderen rust te geven. Misschien te makkelijk overgedacht maar op drie fronten ver komen vergt nog veel meer van de groep.

Bosz heeft inderdaad ook zijn fouten gemaakt zo ie zo met bepaalde spelers. Vooraf had je misschien getekend voor een 2de plek en El finale. Achteraf zat er meer in zeker de competitie met Ajax als sterkste selectie. Bosz heeft Sinkgraven, Schöne, Veltman (Younes en Traore hopeloos uitvorm) Ook constant laten staan terwijl er betere alternatieven waren.

Daarom mijn gevoel bij Bosz is neutraal prima prestatie maar niet geweldig. Jammer dat hij gaat maar ook geen ramp.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 06 juni 2017 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 16:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hennie Spijkerman heeft een hele grote rol bij Ajax. Is het tactische meesterbrein achter de manier van spelen
Waar baseer jij dat op??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De nieuwe trainer 2017-2018? Wie o Wie?









0.0101928