BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De nieuwe trainer 2017-2018? Wie o Wie?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 08 juni 2017 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 17:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahaha lekker handje boven de kop van het bestuur houden vriend... ze willen ja en amen knikkers en kontekruipers.. dat is bosz niet.. en wou ajax helpen en zag in spijkerman totaal geen toegevoegde waarde.. en terecht... en bergkamp geen schuldige .?? daarom zijn holmaat (ondanks jong ajax) nu top kandidaat zeker.. maar spijkerman krijgt dus weer meer inspraak dan onder bosz.. nou word weer lekker bejaarden voetbal dan.. hoop dat ik er naast zit maar zie het somber is qua speelstijl
Nee, ze willen geen ja knikkers hebben, ze hebben Bosz niet weggestuurd he.. Die is als een schijtlijster zelf vertrokken omdat meneer zijn zin niet kreeg..

Maar kerel, hoe jij over echte Ajacieden spreekt is schrijnend man, dat je uberhaubt nog supporter bent..
remco k
 remco k - donderdag 08 juni 2017 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 17:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

jij met je prijzen.. meer dan uitstekend gepresteerd met heracles en zelfs kampioen in de jupiler.. dit jaar 2de in de EL.. maar slechte trainer hoor als dortmund het aandurft ;)
Het draait om het winnen van de prijzen..

Hoe lang denk je dat hij krijgt bij Dortmund als hij leuk voetbal speelt en overal naast grijpt??
remco k
 remco k - donderdag 08 juni 2017 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 18:05 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Lekker gehoorzaam naar Bergkamp en co. Past dus prima binnen het huidige beleid.
Deed het goed met jong, maar met als kanttekeningen dat er maar weinig trainers bestaan die het niet goed hadden gedaan met dat materiaal.

We zullen het zien.
Vrijwel alle jonge echt grote talenten speelden al vrij snel steeds minder mij Jong Ajax.. Andere trainers voor hem, hebben echt de beschikking gehad over beter materiaal..

Of hij de juiste trainer is voor dit Ajax, ik heb werkelijk geen idee, maar wat hij bij Jong heeft laten zien was van een heel hoog niveau..
remco k
 remco k - donderdag 08 juni 2017 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 22:28 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Het maakt niet uit welke kant je kiest of wie je denkt wie het meest schuldig is. De onrust is er al, dat is inmiddels een gegeven. En daarom is het voor Ajax als club eerder negatief dan positief.

Het feit dat er geen eenheid is binnen Ajax geeft aan dat men niet instaat is om samen de belangen van Ajax te behartigen en vooral niet in overleg met elkaar.

Met de informatie van nu zie ik Keizer de nieuwe trainer worden omdat dat vooral geaccepteerd zal worden. En omdat men op hem het gemakkelijkste invloed kan uitoefenen. Maar ik vraag me af of dit voor Ajax als club wel de juiste keuze is.
Je laatste zin is echt weer een typische Bobby beredenering, gebasseerd op helemaal niets..

Kom eens met bewijzen dan welke druk er afgelopen seizoen op Keizer is uitgeoefend??
remco k
 remco k - donderdag 08 juni 2017 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 22:29 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Waar heb jij het over, Spijkerman, de hele discussie gaat niet eens over Spijkerman.
De hele discussie gaat daar wel degelijk over, want de discussie gaat over het waarom Bosz vertrekt, en sommigen brengen dit als reden dat Bosz vertrekt..
remco k
 remco k - donderdag 08 juni 2017 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 22:32 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Wat zit jij ineens voor onzin uit te zwammen? Waar baseer jij je op dat je ineens zo zeker weet dat Bosz schuldig is aan de ontstaande onrust?
Omdat dit typisch Bosz is, en geen van alleen hier weet over dit hele onderwerp iets 100% zeker..

Maar dit is het verhaal. En het wordt door geen van beide partijen ontkend..

Spijkerman zou al vertrekken, Bosz wou ondanks bekende procedures zelf een extra assistent aantrekken, daar is het TH voor gaan liggen...

En terecht trouwens, bedrijfsregelementen zijn er niet voor jan lul..
remco k
 remco k - donderdag 08 juni 2017 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 23:10 schreef Bobby1972 het volgende:
In het verleden zou er bij Ajax nooit een trainer met zo weinig kennis en ervaring en die tevens als speler op zo'n laag niveau heeft gespeeld trainer kon worden bij Ajax. Mocht hij gekozen worden en het pakt negatief uit. Acht ik de kans voor het eerst aanwezig dat er mensen binnen de leiding gaan verdwijnen.

Omdat ik al jaren zeg dat pas wanneer er voor langere tijd geen prijzen worden gewonnen er pas mensen zullen verdwijnen. Omdat ze nu elkaar beschermen.

Ik vind de huidige situatie Ajax onwaardig en ook amateuristisch.
Huh? Ben je van Gaal vergeten???

Het merendeel van de goede trainers die Ajax heeft gehad zijn juist niet de grote bekende trainers geweest of voetballers..

Tering man, ken je de club uberhaubt wel..
remco k
 remco k - donderdag 08 juni 2017 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2017 - 01:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dit zijn open deuren intrappen, Bobby!
Hahaha, Bobby en open deuren.... Zou hij uberhaubt weten wat die uitspraak betekend..
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 08 juni 2017 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 21:00 schreef Eide het volgende:

[..]

Ajax wordt uitstekend geleid. Ik vind dat Edwin van der Sar het ontzettend goed doet. Bovendien vind ik dat sinds de RcV Overmars meer ruimte geeft het transferbeleid van Ajax gedurfd en vrij succesvol. Ik denk dus dat Ajax op zich prima wordt geleid door een kundige directie die het ondertussen op beleidsniveau uitstekend doet

Waar het (nog altijd) schuurt is die laag onder de directie, waar beleidsuitvoerende leidinggevenden elkaar moeten vinden. Dat zijn de de hoofdtrainer en zijn staf, het hoofd jeugdopleidingen en meer werknemers van Ajax die op dat niveau functioneren. Op enig moment moet je dan als directie een keuze maken.

Of dat de juiste is kom je meestal achteraf pas achter. Dat is de uitdaging van leidinggevende zijn. Je neemt beslissingen op basis van informatie, gekozen beleid en soms gevoel waarbij je doet waarvan je denkt dat dat het beste is voor het bedrijf of de club, maar je neemt altijd risico's. Dat is ook wel een kenmerk van leidinggevende zijn, risico's durven nemen.

De directie laat momenteel zien dat het staat voor een gekozen voetbalfilosofie en dat het durft risicovolle keuzes te maken die passen binnen die filosofie. Dus ik ben het zeker niet met je eens dat Ajax slecht wordt geleid. Absoluut niet. Men staat achter de gekozen filosofie, men durft geld uit te geven en men durft de risico's die daarbij horen te accepteren. Dat is in de basis uitstekend op beleidsmatig gebied.

Wel ben ik van mening dat het tijd is dat de directie aan tafel gaat met de onderliggende laag werknemers want dit moet je binnen de perken blijven.
Zoals altijd weet je het mooi te omschrijven en ik ben het helemaal met je eens Eide. Persoonlijk heb ik het echt helemaal gehad met die politieke spelletjes bij Ajax in de onderlagen. Iedereen wil de macht hebben en dat is nooit anders geweest bij Ajax. Er zijn teveel ego's en het probleem is dat er geen leidinggevende is die dat team kan managen daar. Die oud profs zijn prima op voetbal gebied, maar verder is het een grote slangennest.

Ik was het niet altijd eens met de keuzes van Bosz, maar hij was de coach en heeft ons weer laten genieten. Ik vind dat Ajax een grote fout heeft gemaakt door Bosz nu al weg te laten gaan, want dit zorgt voor onrust en we kunnen weer opnieuw beginnen, weer andere speelstijl, terwijl het zo goed ging in het tweede seizoenshelft.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 08 juni 2017 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 20:40 schreef Eide het volgende:
Ajax ziet Keizer als serieuze optie voor opvolging van Bosz

Ajax denkt er sterk over na om Marcel Keizer aan te stellen als opvolger van Peter Bosz bij Ajax.

Over de 48-jarige Amsterdammer zijn ze bij Ajax lyrisch. Het was zelfs al de bedoeling dat hij komend seizoen aan zou sluiten bij de technische staf van het eerste elftal omdat ook Peter Bosz de kwaliteiten van de trainer van Jong Ajax erkende.

Keizer kende dan ook een goed seizoen met de beloften van Ajax. Met dat elftal werd hij tweede in de Jupiler League achter kampioen VVV Venlo. Met de manier waarop hij dat deed oogstte hij veel lof. Jong Ajax speelde aantrekkelijk voetbal. Veel van de talenten waarmee hij afgelopen seizoen werkte zou hij als hoofdtrainer van het eerste elftal weer tegenkomen.

Keizer heeft geen grote staat van dienst als trainer. Met Telstar, Cambuur en FC Emmen behaalde hij geen grote noemenswaardige successen. Als speler kwam hij voornamelijk uit voor Cambuur terwijl hij ook de jeugdopleiding van Ajax doorliep. Daar maakte hij deel uit van de lichting van Dennis Bergkamp en de broertjes De Boer en Witschge. Met Bergkamp onderhoudt hij een vriendschappelijke band. Dat kan hem van pas komen. Bergkamp maakt deel uit van het technisch hart van Ajax en beoordeelt op die manier ook de prestaties van Keizer.

Bron
Dit was volgens mij ook een gedeelte dat de breuk heeft veroorzaakt. Bozs wilde inspraak over het feit dat Keizer erbij kwam, maar hij moest zijn mond houden en gewoon accepteren dat Keizer erbij kwam.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 08 juni 2017 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 23:12 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Wat een gelul man. FdB had een volledig andere speelstijl en volgens mij hebben we met zijn allen deze stijl verafschuwt. Je vergelijkt dus appels met peren.
sommige mensen kunnen een beetje moeilijk appels met peren vergelijken.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 08 juni 2017 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2017 - 00:57 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Koning louis is begonnen bij Ajax zonder dat hij ooit hoofdtrainer was.
Daarvoor was hij assistent bij zowel AZ als Ajax.

Als speler had Louis ook geen groots carrière, FC antwerp is dan wellicht de grootste club, tegenover dat Keizer bij veel Juplier League clubs speelde.

Kortom ik zie niet zoveel heel veel verschil. De een is al hoofdtrainer geweest en de ander heeft een betere carrière gehad als speler.

Ik vergelijk van gaal van 1992 met keizer van nu.

Kortom hoe kan je concluderen dat dit negatief uit gaat pakken?

Misschien moet je de berichten van 1992 op na lezen over de aanstelling van Van Gaal.
Ik zeg niet dat het negatief gaan uitpakken. Ik geef alleen aan welke criteria je beter kunt hanteren. Ik zou persoonlijk voor iemand gaan met meer ervaring in het trainen op hoog niveau. Staat los van spelopvatting, omdat die altijd met de speelwijze van Ajax in overeenstemming zou moeten zijn.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 08 juni 2017 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2017 - 08:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee, ze willen geen ja knikkers hebben, ze hebben Bosz niet weggestuurd he.. Die is als een schijtlijster zelf vertrokken omdat meneer zijn zin niet kreeg..

Maar kerel, hoe jij over echte Ajacieden spreekt is schrijnend man, dat je uberhaubt nog supporter bent..
Jij moet eens gaan lezen hoe tientallen Ajacieden reageren, jij bent de gene die afwijkend is. Daar is niks mis mee, maar gaan dingen niet verdraaien.
JOOD
 JOOD - donderdag 08 juni 2017 - 13:31   quote  deeplink  
Danny Blind...
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 08 juni 2017 - 13:33   quote  deeplink  
Remco:
"Kom eens met bewijzen dan welke druk er afgelopen seizoen op Keizer is uitgeoefend??"

Jij komt vaak met beweringen waar ik niet eens over gesproken heb. Hij heeft ervaring in de eerste divisie en heeft 1 jaar bij Ajax nu het 2e getraind.

Ik krijg meer het gevoel dat zijn keuze is gebaseerd omdat hij beter stuurbaar is dan Bosz.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 08 juni 2017 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2017 - 13:31 schreef JOOD het volgende:
Danny Blind...
ben je blind.......
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 08 juni 2017 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2017 - 13:21 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Jij moet eens gaan lezen hoe tientallen Ajacieden reageren, jij bent de gene die afwijkend is. Daar is niks mis mee, maar gaan dingen niet verdraaien.
Da's raar. 2 dagen geleden was ik nog de enig afwijkende. En nu is Remco dat. Gelukkig heb ik al genoeg Ajacieden gesproken die blij zijn dat Bosz weg is.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 08 juni 2017 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2017 - 13:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Da's raar. 2 dagen geleden was ik nog de enig afwijkende. En nu is Remco dat. Gelukkig heb ik al genoeg Ajacieden gesproken die blij zijn dat Bosz weg is.
Ik heb Bosz van af dag 1 een kans gegeven. Eerste seizoen opbouwen volgende seizoen beoordelen.
Zijn eerste seizoen was wel goed. Finale gehaald veel punten, leuker voetbal en tweede geworden. Toch jammer dat een stabieler maar mindere selectie kampioen geworden is. Er zat meer in voor mijn gevoel.

Bosz gaat nu zelf weg(wel een droombaan natuurlijk) maar eigenlijk was hij nog niet klaar. Selectie naar zijn hand gezet en vertrokken. Helaas krijgen we nu weer een nieuwe trainer die eigenlijk ook weer gewoon tijd moet krijgen. Het blijft jammer. Ik hoop wel dat de nieuwe trainer met een andere 6, lb en rb gaat spelen dan gaan we er op vooruit dat is een voordeel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 juni 2017 door Hummel10 --
Jaccio
 Jaccio - donderdag 08 juni 2017 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2017 - 15:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik heb Bosz van af dag 1 een kans gegeven. Eerste seizoen opbouwen volgende seizoen beoordelen.
Zijn eerste seizoen was wel goed. Finale gehaald veel punten, leuker voetbal en tweede geworden. Toch jammer dat een stabieler maar mindere selectie kampioen geworden is. Er zat meer in voor mijn gevoel.

Bosz gaat nu zelf weg(wel een droombaan natuurlijk) maar eigenlijk was hij nog niet klaar. Selectie naar zijn hand gezet en vertrokken. Helaas krijgen we nu weer een nieuwe trainer die eigenlijk ook weer gewoon tijd moet krijgen. Het blijft jammer. Ik hoop wel dat de nieuwe trainer met een andere 6, lb en rb gaat spelen dan gaan we er op vooruit dat is een voordeel.
Het hangt er een beetje vanaf of we er dan op vooruit gaan. Het spel van Bosz was aantrekkelijk maar risicovol.
We kunnen ook zomaar een trainer krijgen die erg laf en behouden gaat spelen. Zit ik niet echt op te wachten eerlijkgezegd.
always Ajax
 always Ajax - donderdag 08 juni 2017 - 16:31   quote  deeplink  
Wellicht doet Ajax er goed aan om het rapport van Ling van 16 Juni 2015 omtrent het technisch Hart nog eens na te lezen , als ze daar toen reeds iets mee gedaan hadden hadden we deze ellende niet gehad .
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 08 juni 2017 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2017 - 15:25 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Het hangt er een beetje vanaf of we er dan op vooruit gaan. Het spel van Bosz was aantrekkelijk maar risicovol.
We kunnen ook zomaar een trainer krijgen die erg laf en behouden gaat spelen. Zit ik niet echt op te wachten eerlijkgezegd.
Hopelijk niet nee maar hopelijk gaat de ploeg daar niet in mee. Aanvallen is ook veel leuker.
Ben wel benieuwd wat we voorgeschoteld gaan krijgen. Een combinatie van Frank en Bosz zou ideaal zijn. Dus niet te behoudend maar wel slimmer op de aanval.
Loetje
 Loetje - donderdag 08 juni 2017 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2017 - 08:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahaha, Bobby en open deuren.... Zou hij uberhaubt weten wat die uitspraak betekend..
Hij denkt denk ik dat hij de deur voor Patricia Paay open moet houden...
Loetje
 Loetje - donderdag 08 juni 2017 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2017 - 13:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Da's raar. 2 dagen geleden was ik nog de enig afwijkende. En nu is Remco dat. Gelukkig heb ik al genoeg Ajacieden gesproken die blij zijn dat Bosz weg is.
Morgenavond feestje bij mij thuis.... Man, wat ben ik blij
Eide
 Eide - donderdag 08 juni 2017 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2017 - 13:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Da's raar. 2 dagen geleden was ik nog de enig afwijkende. En nu is Remco dat. Gelukkig heb ik al genoeg Ajacieden gesproken die blij zijn dat Bosz weg is.
Ik ben er niet blij mee. Bosz heeft het goed gedaan, waarbij alleen een prijs ontbreekt. Hij liet Ajax goed voetballen en was een trainer waar Ajax mee had kunnen groeien.

Maar goed, het lijkt er op dat hij zelf een breuk heeft geforceerd. Dan kan je beter afscheid nemen want zo'n conflict gaat alleen maar etteren. Na alles gelezen te hebben denk ik dat Ajax het enige juiste heeft gedaan. Neemt niet weg dat ik nog een seizoen aan de hand van Bosz wel zag zitten.

Kortom, niet blij dat hij weg is maar wel de juiste keuze van Van der Sar.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 08 juni 2017 - 18:47   quote  deeplink  
Bedankt dat jullie allemaal reageren jongens, maar ik bedoelde buiten het forum om! ;-)
Eide
 Eide - donderdag 08 juni 2017 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2017 - 18:47 schreef Ajax Warrior het volgende:
Bedankt dat jullie allemaal reageren jongens, maar ik bedoelde buiten het forum om! ;-)
Jawel, maar dat maakt het ook wel de moeite waard er hier over te praten. Daarnaast, het is komkommertijd. Waar moeten we het anders over hebben. ;)
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 08 juni 2017 - 20:04   quote  deeplink  
Het hangt er nu vanaf wie gaat komen en hoe die persoon gaat functioneren. Los van wie er komt is er tijd nodig voor gewenning. Aangezien van der Sar/Overmars niet al teveel risico nemen in het algemeen acht ik de kans best groot dat Keizer de nieuwe trainer wordt.

Je kunt nooit zeggen dat dit negatief is omdat hij zich nog moet bewijzen. Maar bij Ajax moet iedereen die komt zich bewijzen. Ook al heeft die persoon een grote staat van dienst.

Waar ik me meer zorgen over maak is exact als een jaar gelden waar ik me zorgen over maakte en dat is de selectie. Je moet al heel snel er staan en dan is stabiliteit en rust essentieel.

Ook weet je nog niet wie er eventueel gaan vertrekken. Ik denk ook niet dat Ajax lang wil gaan wachten met de komst van een nieuwe trainer.

Wat ik wel opvallend vond deze week was is dat Van der Sar en Overmars zich nu wel heel bewust zijn dat er al 3 jaar geen prijzen gewonnen zijn. En een 4e jaar geen prijzen dat kun je je misschien wel niet meer permitteren.

Zij zijn en blijven verantwoordelijk voor het beleid en de resultaten.
Eide
 Eide - donderdag 08 juni 2017 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2017 - 20:04 schreef Bobby1972 het volgende:
Aangezien van der Sar/Overmars niet al teveel risico nemen in het algemeen
Tuurlijk, vandaar dat Ajax wereldwijd wordt geprezen vanwege het gedurfde transferbeleid en durf om te kiezen voor jonge talenten.
Loetje
 Loetje - donderdag 08 juni 2017 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2017 - 20:04 schreef Bobby1972 het volgende:
Het hangt er nu vanaf wie gaat komen en hoe die persoon gaat functioneren. Los van wie er komt is er tijd nodig voor gewenning. Aangezien van der Sar/Overmars niet al teveel risico nemen in het algemeen acht ik de kans best groot dat Keizer de nieuwe trainer wordt.

Je kunt nooit zeggen dat dit negatief is omdat hij zich nog moet bewijzen. Maar bij Ajax moet iedereen die komt zich bewijzen. Ook al heeft die persoon een grote staat van dienst.

Waar ik me meer zorgen over maak is exact als een jaar gelden waar ik me zorgen over maakte en dat is de selectie. Je moet al heel snel er staan en dan is stabiliteit en rust essentieel.

Ook weet je nog niet wie er eventueel gaan vertrekken. Ik denk ook niet dat Ajax lang wil gaan wachten met de komst van een nieuwe trainer.

Wat ik wel opvallend vond deze week was is dat Van der Sar en Overmars zich nu wel heel bewust zijn dat er al 3 jaar geen prijzen gewonnen zijn. En een 4e jaar geen prijzen dat kun je je misschien wel niet meer permitteren.

Zij zijn en blijven verantwoordelijk voor het beleid en de resultaten.
Hoeveel deuren staan er open in jou huis?
Jaccio
 Jaccio - donderdag 08 juni 2017 - 21:10   quote  deeplink  
Weet het niet hoor met Keizer.
Goed met jong, maar jong is heel wat anders dan het eerste. De druk om te presteren is immens, waar die bij jong eigenlijk vrijwel niet aanwezig is. Ajax moet komend. seizoen kampioen worden en moet goed presteren in Europa. Kan hij die druk aan?

Als je toch voor hem kiest, zet er dan een coach bij die daar ervaring mee heeft. Seedorf, Rijkaard weet ik veel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 juni 2017 door Jaccio --
Eide
 Eide - donderdag 08 juni 2017 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2017 - 21:10 schreef Jaccio het volgende:
Weet het niet hoor met Keizer.
Goed met jong, maar jong is heel wat anders dan het eerste. De druk om te presteren is immens, waar die bij jong eigenlijk vrijwel niet aanwezig is. Ajax moet komend. seizoen kampioen worden en moet goed presteren in Europa. Kan hij die druk aan?

Als je toch voor hem kiest, zet er dan een coach bij die daar ervaring mee heeft. Seedorf, Rijkaard weet ik veel.
Seedorf heeft als trainer ook nauwelijks ervaring en het trainersvak is echt heel anders als het spelersvak. Rijkaard heeft in 2016 gezegd geen baan als trainer meer te willen.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 08 juni 2017 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2017 - 21:20 schreef Eide het volgende:

[..]

Seedorf heeft als trainer ook nauwelijks ervaring en het trainersvak is echt heel anders als het spelersvak. Rijkaard heeft in 2016 gezegd geen baan als trainer meer te willen.
Das waar. Seedorf heeft echter wel Milan getraind(over druk gesproken) en weet dus wel hoe het eraan toe kan gaan.
Enorme staat van dienst (als speler). Wordt enorm tegen hem opgekeken. Als je dat naast Keizer zet heb je wel een goede combinatie denk ik

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 juni 2017 door Jaccio --
jodocus
 jodocus - vrijdag 09 juni 2017 - 05:27   quote  deeplink  
Ik heb er lang over nagedacht, maar ik doe het
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 09 juni 2017 - 07:23   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/744960/-bosz-heeft-net-gedaan-alsof-ajax-de-blonde-vrouw-is-die-hij-altijd-al-zocht-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=voetbal
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 09 juni 2017 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2017 - 20:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Tuurlijk, vandaar dat Ajax wereldwijd wordt geprezen vanwege het gedurfde transferbeleid en durf om te kiezen voor jonge talenten.
Het gedurfde transferbeleid is na Sulejmani niets meer van te zien geweest. Alleen afgelopen seizoen lijken ze weer een beetje los te zijn. En prompt wordt de finale EL gehaald.
Iets wat een aantal hier al jaren roepen. Wil je groeien moet je gericht aankopen durven doen. Iedereen hier zal wel eens moe geworden zijn van mijn roep om Ziyech. Als ze voor het begin van het seizoen geluisterd hadden waren we kampioen geworden! :p
nummer10
 nummer10 - vrijdag 09 juni 2017 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2017 - 15:25 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Het hangt er een beetje vanaf of we er dan op vooruit gaan. Het spel van Bosz was aantrekkelijk maar risicovol.
We kunnen ook zomaar een trainer krijgen die erg laf en behouden gaat spelen. Zit ik niet echt op te wachten eerlijkgezegd.
precies die hebben we al teveel jaar gehad...
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 09 juni 2017 - 12:36   quote  deeplink  
P. Kluivert gaat weg bij PSG.
Keizer naar 1, Kluivert naar Jong? om vervolgens over 1 of 2 seizoenen door te schuiven..
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 09 juni 2017 - 14:07   quote  deeplink  
Als ik dat stuk lees van Ling

http://www.telegraaf.nl/telesport/article24733914.ece/BINARY/Rapport+Ling.pdf

(B1.1.1) dan wordt ik niet vrolijk van die uitkomst over het TH. Bergkamp die klaagd over Jonk. De Boer die zegt dat hij niet in het TH zit en Bergkamp die zegt dat De Boer daar wel bij hoort. De Boer beslist wel in praktijk, maar is niet bij het overleg.

Het stuk daaronder B1.1.2 vind ik wel duidelijk opgemaakt door Jonk!!

1 ding is mij zo duidelijk, deze jongens hebben een goede manager nodig!! Nu doen ze maar wat heb ik het gevoel en volgens het contract van Overmars moet hij dit managen en als je de baas bent, dan hoor je in mijn optiek in het TH. Het probleem is dat Overmars in mijn optiek geen management kwaliteiten heeft, anders was er ook niet zoveel onduidelijk.

Deze jongens hebben verstand van voetbal, maar weten niet hoe ze een organisatie goed kunnen managen. Duidelijkheid geven is zo belangrijk en iedereen moet zijn plaats kennen in dit verhaal.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 09 juni 2017 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 14:07 schreef Ajax we love you het volgende:
Als ik dat stuk lees van Ling

http://www.telegraaf.nl/telesport/article24733914.ece/BINARY/Rapport+Ling.pdf

(B1.1.1) dan wordt ik niet vrolijk van die uitkomst over het TH. Bergkamp die klaagd over Jonk. De Boer die zegt dat hij niet in het TH zit en Bergkamp die zegt dat De Boer daar wel bij hoort. De Boer beslist wel in praktijk, maar is niet bij het overleg.

Het stuk daaronder B1.1.2 vind ik wel duidelijk opgemaakt door Jonk!!

1 ding is mij zo duidelijk, deze jongens hebben een goede manager nodig!! Nu doen ze maar wat heb ik het gevoel en volgens het contract van Overmars moet hij dit managen en als je de baas bent, dan hoor je in mijn optiek in het TH. Het probleem is dat Overmars in mijn optiek geen management kwaliteiten heeft, anders was er ook niet zoveel onduidelijk.

Deze jongens hebben verstand van voetbal, maar weten niet hoe ze een organisatie goed kunnen managen. Duidelijkheid geven is zo belangrijk en iedereen moet zijn plaats kennen in dit verhaal.
Het zijn allemaal voetballers. Geen bedrijfsmensen. Daar gaat het mis.
Ze moeten hun ego's opzij zetten en zorgen voor een goede mix.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 09 juni 2017 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 14:12 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Het zijn allemaal voetballers. Geen bedrijfsmensen. Daar gaat het mis.
Ze moeten hun ego's opzij zetten en zorgen voor een goede mix.
Idd daar gaat het mis. Het TH heeft een manager nodig, meer niet.
JOOD
 JOOD - vrijdag 09 juni 2017 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 12:36 schreef Jaccio het volgende:
P. Kluivert gaat weg bij PSG.
Keizer naar 1, Kluivert naar Jong? om vervolgens over 1 of 2 seizoenen door te schuiven..
Of Kluivert als hoofd trainer. Die is wel wat gewend, en gruwelijk gebrand natuurlijk. Ervaren man als Blind naast hem en we zijn er weer klaar voor
aaadjuh
 aaadjuh - vrijdag 09 juni 2017 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 15:15 schreef JOOD het volgende:

[..]

Of Kluivert als hoofd trainer. Die is wel wat gewend, en gruwelijk gebrand natuurlijk. Ervaren man als Blind naast hem en we zijn er weer klaar voor
Blind
nummer10
 nummer10 - vrijdag 09 juni 2017 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2017 - 08:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee, ze willen geen ja knikkers hebben, ze hebben Bosz niet weggestuurd he.. Die is als een schijtlijster zelf vertrokken omdat meneer zijn zin niet kreeg..

Maar kerel, hoe jij over echte Ajacieden spreekt is schrijnend man, dat je uberhaubt nog supporter bent..
"echte ajacieden" je vergeet 1 ding.. een supporter is heel wat anders dan de bobos en voetballers daar... wil je zeggen dat jij het normaal vind hoe dit beleid is ? JC heeft niet voor niks zijn handen eraf getrokken en Jonk.. ECHTE ajacieden..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 09 juni 2017 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 14:07 schreef Ajax we love you het volgende:
Als ik dat stuk lees van Ling

http://www.telegraaf.nl/telesport/article24733914.ece/BINARY/Rapport+Ling.pdf

(B1.1.1) dan wordt ik niet vrolijk van die uitkomst over het TH. Bergkamp die klaagd over Jonk. De Boer die zegt dat hij niet in het TH zit en Bergkamp die zegt dat De Boer daar wel bij hoort. De Boer beslist wel in praktijk, maar is niet bij het overleg.

Het stuk daaronder B1.1.2 vind ik wel duidelijk opgemaakt door Jonk!!

1 ding is mij zo duidelijk, deze jongens hebben een goede manager nodig!! Nu doen ze maar wat heb ik het gevoel en volgens het contract van Overmars moet hij dit managen en als je de baas bent, dan hoor je in mijn optiek in het TH. Het probleem is dat Overmars in mijn optiek geen management kwaliteiten heeft, anders was er ook niet zoveel onduidelijk.

Deze jongens hebben verstand van voetbal, maar weten niet hoe ze een organisatie goed kunnen managen. Duidelijkheid geven is zo belangrijk en iedereen moet zijn plaats kennen in dit verhaal.
sssssst zo mag je niet praten over echte ajacieden
JOOD
 JOOD - vrijdag 09 juni 2017 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 19:50 schreef aaadjuh het volgende:

[..]

Blind
Tja. Heel vreemd misschien en totaal niet gepast op dit moment.

Maar als iemand uitstekend kan functioneren als een scholletje.. puppet van het TH. Ervaring heeft als trainer, zelfs bij Ajax (met titel). Zijn hele loopbaan in onze mooie clubkleuren gespeeld heeft. Eigenhandig de wereldbeker mee naar Amsterdam heeft geschoten. Aanvoerder was van koning Louis..

Hij kent de voetballerij, heeft alles al gezien en het meest belangrijke van alles.. hij heeft niks te verliezen, alleen maar te winnen...

Hele vreemde post als ik hem teruglees, maar why the fuck niet? Kan het TH ook blijven doen waar ze goed in zijn.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 09 juni 2017 - 21:19   quote  deeplink  
Kluivert/Blind/v. Gaal/Adriaanse/Keizer
Eide
 Eide - vrijdag 09 juni 2017 - 21:37   quote  deeplink  
Ik zie Keizer eigenlijk wel zitten. Dan moet er, denk ik, wel een ervaren assistent naast. En Kluivert dan bij Jong Ajax als tussenstap voor eventueel de toekomst.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 09 juni 2017 - 21:45   quote  deeplink  
Keizer met Blind
Keizer met v.Gaal
Keizer met Adriaanse
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 09 juni 2017 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 21:45 schreef Ronald 1960 het volgende:
Keizer met Blind
Keizer met v.Gaal
Keizer met Adriaanse
Keizer met Koning en Admiraal! ;-)
Loetje
 Loetje - vrijdag 09 juni 2017 - 22:44   quote  deeplink  
Keizer met een tube Mayonaise

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5974
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De nieuwe trainer 2017-2018? Wie o Wie?









0.0120878