BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [3e voorronde Champions League] Ajax - OGC Nice (wo 26 juli / wo 02 aug, 20:45); 1 - 1 / 2 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 03 augustus 2017 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 07:51 schreef Jaccio het volgende:
"Ik speel dit seizoen gewoon bij Ajax, ja. Uitschakeling voor de Champions League heeft daar geen invloed op"

Aldus Youness.

Goh, het lijkt me ook niet dat je weggekaapt zou worden door een club die CL speelt ofzo..
Mag God/Allah op zijn blote knieën bedanken dat hij bij Ajax speelt.
Heeft kennelijk geen concurrentie dus mag gewoon zwaar door de ondergrens zakken en blijft alsnog 90 minuten staan elke wedstrijd.
Cerny weet ook gelijk waar hij staat nu..

Moet echt heel snel gaan vlammen die Youness, want dit kan zo niet.
Jammer van mij mag hij vandaag nog verkocht worden. Wat een slappe zak. Als het niet lukt en je gaat strijdend ten onder is het jammer maar als je gewoon vanaf minuut 1 al niet bereid bent om inzet te tonen kun je beter banken.
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 03 augustus 2017 - 08:29   quote  deeplink  
Niet alleen Younes mag verkocht worden. Zelf vond ik de verdediging ook niks gisteravond waar de twee tegendoelpunten uit voorkwamen. Veltman en Viergever kunnen ook op de lijst gezet worden voor de uitverkoop. Die zijn op Europees niveau echt niks waard voor Ajax.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 03 augustus 2017 - 08:44   quote  deeplink  
En dan te bedenken dat je El Ghazi (Youness), Tete (Veltman), Bazoer (Schone) hebt laten gaan voor de posities waarop we nu het zwakst zijn. Pijnlijk.

Veltman overigens niet slecht ofzo hoor. Tete is alleen beter.
pth
 pth - donderdag 03 augustus 2017 - 09:39   quote  deeplink  
Er zit echt iets mis in de leiding van ons Ajax. Je weet dat je voorronde CL moet spelen (al best een tijdje :-)), geeft zelf al een tijdje aan waar versterkingen nodig zijn en wat denk je de selectie moet aan de bak ... en wederom (want dit gebeurd seizoen op seizoen) is wanneer het nodig is de huishouding niet op orde. Falende kneuzen. Let wel, halen van de EL finale is razend knap, maar een club als Ajax zou minimaal elk seizoen aan de CL moeten (willen) deelnemen ... en met dit stuntel beleid kun je dat gerust uit je hoofd zetten. Gelukkig hebben we op de valreep nog wel Lamprou binnengeharkt, anders was de ellende helemaal niet meer te overzien .... :-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 augustus 2017 door pth --
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 03 augustus 2017 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:25 schreef nummer10 het volgende:
hier heb je spijkerman weer... geloof mij nu maar TH beslist met spijkerman.. keizer is slechts een veldtrainertje
idd deden ze ook onder de boer en dat ging dan ook vaak mis. Ik denk dat Keizer hier al door de mand valt en teveel luisterd naar de Spijkermannetjes van deze wereld.

Ik snap ook niet waarom die zo lang wachte met wisselen en Younes er niet eerder uithaalde. Dit is gewoon onervarenheid van een cocach. Het is kut en onder Bosz was dit niet gebeurt.
remco k
 remco k - donderdag 03 augustus 2017 - 09:50   quote  deeplink  
"Het spel was niet slecht, maar het gaat om scoren. Zij scoren er twee en zijn gewoon door. Wat ik vandaag heb geleerd is dat voetbal niet alleen om passes draait, maar ook om de effectiviteit. Maar het frustreert me niet, want je weet ook dat spelers als Bertrand Traoré en Davy Klaassen er niet meer zijn. Het is hetzelfde team, maar niet met dezelfde spelers en ook nog een nieuwe trainer. Het heeft wat tijd nodig", aldus Onana in gesprek met Goal.

"Het is een 'true story' dat we niet goed hebben verdedigd", vervolgde de keeper. De hele wedstrijd oogde de Ajax-defensie inderdaad kwetsbaar. Naast dat leek het erop dat de ploeg van Keizer na de 2-1 meer rust nam en inzakte."Een andere spelopvatting dan die van Bosz, maar Onana ziet dat anders en legt uit. "Nee hoor, met Keizer vallen we op dezelfde manier aan als we deden bij Bosz. Maar het is nog wennen aan elkaar. Soms vraagt een wedstrijd ook van je dat er wat meer verdedigd moet worden."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 augustus 2017 door remco k --
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 03 augustus 2017 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:47 schreef remco k het volgende:
Aanvallend prima op Youness na. Die doet echt niks goed. Defensief was ons middenveld dramatisch. En ik kan noet anders concluderen dat dit komt door een slecht cvm die niet kan verdedigen. Die loopt niks dicht en brengt nul rust. Staat constant verkeerd en werd gewoon overlopen.

Nice trouwens gewoon echt een hele goede ploeg.
Kan hier niets aan toe voegen, je speelt met Younes en Schone in je elftal gewoon met 10 man, ze kunnen dit niveau niet aan
remco k
 remco k - donderdag 03 augustus 2017 - 09:52   quote  deeplink  
Aldus Onana.

Ajax werd gister gewoon terugedrongen, en dat is ook geen schande tegen een Nice dat in de 3e minuut voorkwam, Ajax heeft veel gegeven gister om door te komen.

Ik vind het jammer en de goal is erg knullig, maar ik verwijt de ploeg en de club niets
nummer10
 nummer10 - donderdag 03 augustus 2017 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 09:49 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

idd deden ze ook onder de boer en dat ging dan ook vaak mis. Ik denk dat Keizer hier al door de mand valt en teveel luisterd naar de Spijkermannetjes van deze wereld.

Ik snap ook niet waarom die zo lang wachte met wisselen en Younes er niet eerder uithaalde. Dit is gewoon onervarenheid van een cocach. Het is kut en onder Bosz was dit niet gebeurt.
willen ze nie horen.. welke man kwam het hardste schreeuwen bij de wissel ? jawel spijkerman.. keizer heeft niks tevertellen en is slechts een verlengstukje van het TH bergkamp en spijkerman
AkaS
 AkaS - donderdag 03 augustus 2017 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Dit heeft echt 0 te maken met de directie. Hoe kom je erbij om dat er weer bij te halen. Wat een verschrikkelijke droeftoeter ben je zeg. Man man man.

Starten met schone is niet de schuld van de directie.
Jij acteert hier wel alles te weten en overal verstand van te hebben

.Maar je begrijpt er geen reet van.

Overmars, de directie is verantwoordelijk voor de middelmaat die we hebben. Younes, Schöne, VELTMAN, Viergever !!!

Younes is NO WAY beter dan Neres..Je moet echt stekeblind zijn om dat niet door te hebben.

Schöne kan alleen maar tussen Sanches en Vd Ligt lopen om balen op te halen en gaat dan op een slakken tempo verder. Zodra het spannend wordt verstopt hij zich en is niet aanspeelbaar. Drama drama drama. Slecht en traag!

Veltman is gewoon niet goed genoeg. Ik hoef dat toch niet steeds te herhalen. Los van het dekken aan de verkeerde kant, zijn balverlies etc gaat het niet persé om fouten te maken. Maar door zijn gebrek aan dynamie wordt het spel gewoon anders net als door de aanwezigheid van Schöne... zij beïnvloeden het spel negatief. En Veltman is gewoon GEEN back en mist van alles en bovenal snelheid. Standin wellicht voor Sanchez... Moet er niet aan denken als hij wegvalt ook al speelt hij niet altijd vlekkenloos.

Viergever is een prima standin voor een rappe linksback en of de Ligt maar is ondanks zijn tomeloze inzet waarmee hij bijna altijd wel een kleine voldoende scoort niet het niveau van mijn Ajax!

De directie is kut omdat ze zoals ieder jaar weer gokken met zuinigheid.
Geen (kwalitatieve) vervanging voor Tete. Geen goede linksback gehaald. Openlijke steun voor Veltman die helemaal de hemel in geprezen wordt... Hoe kan een beginnend trainer dit negeren...?

En dan een beginnende trainer die nog nooit iets heeft bewezen
Maar ongetwijfeld goed luisterd en goedkoop is !!!!

Nog meer of begint het al te dagen... We zijn weer uitgeschakeld !
Jaccio
 Jaccio - donderdag 03 augustus 2017 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 09:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

willen ze nie horen.. welke man kwam het hardste schreeuwen bij de wissel ? jawel spijkerman.. keizer heeft niks tevertellen en is slechts een verlengstukje van het TH bergkamp en spijkerman
Heb wel het idee dat Keizer niet echt heel veel te vertellen heeft en vooral wordt gestuurd.
Ik heb helemaal niks tegen die man, lijkt me ook een prima assistent, maar had toch liever een ander type trainer gezien.

Denk dat het voor Ajax ook een stuk makkelijker moet zijn om een 'top' trainer te halen, dan een topspeler.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 03 augustus 2017 - 10:57   quote  deeplink  
Tja dat kan ook, kijk de ploeg is natuurlijk niet slecht en met eenbeetje geluk had je ook al 3-1 voor kunnen staan. Toch was vooral die eerste goal erg knullig
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 03 augustus 2017 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 09:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

willen ze nie horen.. welke man kwam het hardste schreeuwen bij de wissel ? jawel spijkerman.. keizer heeft niks tevertellen en is slechts een verlengstukje van het TH bergkamp en spijkerman
Bosz zag dat wel goed, die Spijkerman drukt teveel zijn stempel en daarom hadden ze bonje. Bosz wisselde ook steeds vaker en steeds sneller Schone. Toch zonde dit en die Spijkerman mag van mij echt weg, dan kunnen we hem niet meer de schuld geven. Ik heb nooit een goed gevoel gehad bij die man.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 03 augustus 2017 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 10:57 schreef Ajax we love you het volgende:
Tja dat kan ook, kijk de ploeg is natuurlijk niet slecht en met eenbeetje geluk had je ook al 3-1 voor kunnen staan. Toch was vooral die eerste goal erg knullig
Denk dat ze in de beginfase vooral nog onder de indruk waren van het eerbetoon. Begrijp ik ook wel, het blijven toch jonge gasten.
Die periode hadden we ook makkelijk met 0-4 achter kunnen komen, vind het daarom ook best knap dat ze een groot gedeelte van de wedstrijd gewoon de bovenliggende ploeg waren.
Loetje
 Loetje - donderdag 03 augustus 2017 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 07:51 schreef Jaccio het volgende:
"Ik speel dit seizoen gewoon bij Ajax, ja. Uitschakeling voor de Champions League heeft daar geen invloed op"

Aldus Youness.

Goh, het lijkt me ook niet dat je weggekaapt zou worden door een club die CL speelt ofzo..
Mag God/Allah op zijn blote knieën bedanken dat hij bij Ajax speelt.
Heeft kennelijk geen concurrentie dus mag gewoon zwaar door de ondergrens zakken en blijft alsnog 90 minuten staan elke wedstrijd.
Cerny weet ook gelijk waar hij staat nu..

Moet echt heel snel gaan vlammen die Youness, want dit kan zo niet.
Had gehoopt dat het wel invloed had. Wat speelt deze gozer dramatisch zeg, al ruim een jaar.
nummer10
 nummer10 - donderdag 03 augustus 2017 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 10:59 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Bosz zag dat wel goed, die Spijkerman drukt teveel zijn stempel en daarom hadden ze bonje. Bosz wisselde ook steeds vaker en steeds sneller Schone. Toch zonde dit en die Spijkerman mag van mij echt weg, dan kunnen we hem niet meer de schuld geven. Ik heb nooit een goed gevoel gehad bij die man.
eens.. zo denk ik er ook over.. maar kom het TH niet aan hun vriendjes..
remco k
 remco k - donderdag 03 augustus 2017 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 10:01 schreef AkaS het volgende:

[..]

Jij acteert hier wel alles te weten en overal verstand van te hebben

.Maar je begrijpt er geen reet van.

Overmars, de directie is verantwoordelijk voor de middelmaat die we hebben. Younes, Schöne, VELTMAN, Viergever !!!

Younes is NO WAY beter dan Neres..Je moet echt stekeblind zijn om dat niet door te hebben.

Schöne kan alleen maar tussen Sanches en Vd Ligt lopen om balen op te halen en gaat dan op een slakken tempo verder. Zodra het spannend wordt verstopt hij zich en is niet aanspeelbaar. Drama drama drama. Slecht en traag!

Veltman is gewoon niet goed genoeg. Ik hoef dat toch niet steeds te herhalen. Los van het dekken aan de verkeerde kant, zijn balverlies etc gaat het niet persé om fouten te maken. Maar door zijn gebrek aan dynamie wordt het spel gewoon anders net als door de aanwezigheid van Schöne... zij beïnvloeden het spel negatief. En Veltman is gewoon GEEN back en mist van alles en bovenal snelheid. Standin wellicht voor Sanchez... Moet er niet aan denken als hij wegvalt ook al speelt hij niet altijd vlekkenloos.

Viergever is een prima standin voor een rappe linksback en of de Ligt maar is ondanks zijn tomeloze inzet waarmee hij bijna altijd wel een kleine voldoende scoort niet het niveau van mijn Ajax!

De directie is kut omdat ze zoals ieder jaar weer gokken met zuinigheid.
Geen (kwalitatieve) vervanging voor Tete. Geen goede linksback gehaald. Openlijke steun voor Veltman die helemaal de hemel in geprezen wordt... Hoe kan een beginnend trainer dit negeren...?

En dan een beginnende trainer die nog nooit iets heeft bewezen
Maar ongetwijfeld goed luisterd en goedkoop is !!!!

Nog meer of begint het al te dagen... We zijn weer uitgeschakeld !
Middelmaat die gewoon een EL finale speelde 2 maanden terug, en ik snap het niet?? Kerel ga lekker terug naar school ofzo, misschien dat er daar een beetje verstand in te krijgen is.

En kijk eens nar de club die ons uitschakelde? En ga er dan ook eens echt naar kijken, begrotingen naast elkaar leggen, betaalde transfersommen, inkomsten..

Wij zijn in Europa een grote club wat historie betreft, wat het heden betreft behoren we tot de kleine clubs die af en toe met geluk wat verder kunnen komen in een Europees toernooi.

Daarnaast zou je op die nieuwe school echt eens een cursus lezen moeten gaan doen. Ik vind namelijk dat Schone niet behoort te spelen, daar gaat namelijk het meeste mis en daardoor komen andere spelers in de problemen.
Ook zeg ik dat ik vind dat Ajax echt nog wel wat moet halen, maar dat het een utopie is dat dit allemaal al voor elkaar was.

We hebben nu gewoon heel veel pech gehad in de loting en onze voorbereiding. Nice is gewoon een club van het niveau United waar we in de finale ook van verloren, ik schat ze zelfs beter in.

De vorige twee trainers hebben ook niets bewezen en laten zien goed voetbal te kunnen spelen, van Gaal had ook niks bewezen, wederom een kut argument dus dat kant nog wal slaat..
p111
 p111 - donderdag 03 augustus 2017 - 13:11   quote  deeplink  
Met Schone-Veltman-Viergever in de basis tegen Nice een topclub in Frankrijk heb je het naar behoren gedaan.Misschien met een ervaren trainer die na de 2-1 het middenveld had kunnen versterken en daarvoor Younes en Schone had moeten wisselen.Dan had je misschien nog de 2-1 over de streep kunnen trekken.Na de 2-1 zag je door extra druk van Nice en de vermoeidheid bij ons middenveld dat de 2-2 er aan zat te komen,en Keizer deed niks.
Eide
 Eide - donderdag 03 augustus 2017 - 13:19   quote  deeplink  
Ik ben ook weer een beetje bijgekomen na gister. Wat een teleurstelling na een tweeluik met echt twee gezichten. Beide wedstrijden had momenten waarin zowel Ajax als Nice de duidelijk bovenliggende partij was. Ik denk dat, over twee wedstrijden, er eigenlijk geen sterkere ploeg aan te wijzen valt. Helaas gaan we dan ten onder door de uitgescoorde goals.

Bij Ajax is Donny van de Beek toch wel de grote man. Donny speelt alsof hij al jaren een dragende speler is en is misschien al wel verder als Klaassen op die leeftijd was. De goal, op een schitterende steekpass van Ziyech, was van zeldzame klasse. Ook Dolberg speelde gister een zeer behoorlijke pot, net als Justin Kluivert. Ook Ziyech was redelijk hoewel duidelijk nog niet zo in vorm als de 2e helft van vorig seizoen.

Waar Ajax vreemd genoeg heel kwetsbaar blijkt is het centrum. De Ligt en Sanchez werden, net als in Nice, af en toe toe kinderlijk eenvoudig uit elkaar gespeeld. Beide spelers kozen eigenlijk structureel de verkeerde momenten om in te stappen. Schone heeft niet het loopvermogen de gaten die dan vallen dicht te lopen. Dit los je alleen op door of Schone dichter voor de verdediging te laten spelen (ten koste van druk zetten) of door achterin soberder te gaan spelen of door hier iemand anders neer te zetten. Schone speelde hoe dan ook een zwakke pot. Ajax moet hier wel iets mee.

Younes gewoon zwak. Viergever voldoende. Veltman's man heb ik de man heb ik eigenlijk de hele wedstrijd niet gezien... maar Veltman ook niet.

Ik ben wel teleurgesteld maar Nice is echt wel een goede ploeg. Ik heb Ajax op momenten in de wedstrijd goed en dominant voetbal zien spelen. Ik denk wel dat Keizer toch moet nadenken over keuzes die te maken vallen. Kluivert op links en Neres op rechts is zo'n keuze. Frenkie de Jong in de basis is er nog één hoewel je daarmee het grootste hangijzer niet oplost, namelijk de defensieve zwakte centraal. Dit is heel erg vreemd aangezien dit koppel vorig seizoen nauwelijks te kloppen was en vrijwel altijd de juiste keuzes maakte.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 augustus 2017 door Eide --
p111
 p111 - donderdag 03 augustus 2017 - 13:22   quote  deeplink  
Telegraaf en zo zijn er nog vele die het zien behalve de nw trainer hoe kan dat toch.
======================================================================================
Schone ook volgens de telegraaf weer de zwakste schakel,geen aansluiting constante veilige plek zoeken tussen de verdediging met veel ballen breed en heel veel balverlies en veel te laag tempo.
remco k
 remco k - donderdag 03 augustus 2017 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 13:22 schreef p111 het volgende:
Telegraaf en zo zijn er nog vele die het zien behalve de nw trainer hoe kan dat toch.
======================================================================================
Schone ook volgens de telegraaf weer de zwakste schakel,geen aansluiting constante veilige plek zoeken tussen de verdediging met veel ballen breed en heel veel balverlies en veel te laag tempo.
Tsjaa, ook Bosz bleef hierin bij Schone hangen, ik denk dat Keijzer op ten duur wel gaat veranderen, maar dat hij zoals gister bij van Gelder ook gezegd werd, het oude niet wil weggooien voordat ie zeker weet dat de nieuwe jongens klaar zijn.. Ik ben van mening dat je dan te voorzichtig bent..
Jaccio
 Jaccio - donderdag 03 augustus 2017 - 13:37   quote  deeplink  
Misschien toch ook wel het gemis van Klaassen. Die telde in sommige wedstrijden voor 2 door zijn werklust en kon met zijn energie zijn team er op bepalende momenten doorheen slepen.
Niks ten nadele van Donny, maar hij heeft dat toch wat minder (nog)
remco k
 remco k - donderdag 03 augustus 2017 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 13:19 schreef Eide het volgende:
Ik ben ook weer een beetje bijgekomen na gister. Wat een teleurstelling na een tweeluik met echt twee gezichten. Beide wedstrijden had momenten waarin zowel Ajax als Nice de duidelijk bovenliggende partij was. Ik denk dat, over twee wedstrijden, er eigenlijk geen sterkere ploeg aan te wijzen valt. Helaas gaan we dan ten onder door de uitgescoorde goals.

Bij Ajax is Donny van de Beek toch wel de grote man. Donny speelt alsof hij al jaren een dragende speler is en is misschien al wel verder als Klaassen op die leeftijd was. De goal, op een schitterende steekpass van Ziyech, was van zeldzame klasse. Ook Dolberg speelde gister een zeer behoorlijke pot, net als Justin Kluivert. Ook Ziyech was redelijk hoewel duidelijk nog niet zo in vorm als de 2e helft van vorig seizoen.

Waar Ajax vreemd genoeg heel kwetsbaar blijkt is het centrum. De Ligt en Sanchez werden, net als in Nice, af en toe toe kinderlijk eenvoudig uit elkaar gespeeld. Beide spelers kozen eigenlijk structureel de verkeerde momenten om in te stappen. Schone heeft niet het loopvermogen de gaten die dan vallen dicht te lopen. Dit los je alleen op door of Schone dichter voor de verdediging te laten spelen (ten koste van druk zetten) of door achterin soberder te gaan spelen of door hier iemand anders neer te zetten. Schone speelde hoe dan ook een zwakke pot. Ajax moet hier wel iets mee.

Younes gewoon zwak. Viergever voldoende. Veltman's man heb ik de man heb ik eigenlijk de hele wedstrijd niet gezien... maar Veltman ook niet.

Ik ben wel teleurgesteld maar Nice is echt wel een goede ploeg. Ik heb Ajax op momenten in de wedstrijd goed en dominant voetbal zien spelen. Ik denk wel dat Keizer toch moet nadenken over keuzes die te maken vallen. Kluivert op links en Neres op rechts is zo'n keuze. Frenkie de Jong in de basis is er nog één hoewel je daarmee het grootste hangijzer niet oplost, namelijk de defensieve zwakte centraal. Dit is heel erg vreemd aangezien dit koppel vorig seizoen nauwelijks te kloppen was en vrijwel altijd de juiste keuzes maakte.
Volgens mij ging die Marcel die scoorde op linksbuiten spelen, dus Veltman zijn man, maar dat weet ik even niet zeker, ook wel net als Viergever veel betrokken bij de naar binnen trekkende mannen niet goed overgeven of verdedigen, dat zagen ze bij van Gelder gister prima.

Ik denk dat je met vd Beek op zes dat probleem wel opvangt, ons centrum kwam gewoon iedere keer in overtal te staan doordat er middenvelders of flankspelers zomaar door kwamen lopen. Met name Schone was daarin gister uitermate zwak. Daar hoef je in mijn ogen niet anders voor te gaan spelen.

Overigens gaat Ajax dit seizoen niet heel snel ploegen treffen met de kwaliteiten van Nice, want dat is echt een hele goede ploeg..
AkaS
 AkaS - donderdag 03 augustus 2017 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 10:59 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Bosz zag dat wel goed, die Spijkerman drukt teveel zijn stempel en daarom hadden ze bonje. Bosz wisselde ook steeds vaker en steeds sneller Schone. Toch zonde dit en die Spijkerman mag van mij echt weg, dan kunnen we hem niet meer de schuld geven. Ik heb nooit een goed gevoel gehad bij die man.
eens wat betreft Spijkerman.
AkaS
 AkaS - donderdag 03 augustus 2017 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 12:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Middelmaat die gewoon een EL finale speelde 2 maanden terug, en ik snap het niet?? Kerel ga lekker terug naar school ofzo, misschien dat er daar een beetje verstand in te krijgen is.

En kijk eens nar de club die ons uitschakelde? En ga er dan ook eens echt naar kijken, begrotingen naast elkaar leggen, betaalde transfersommen, inkomsten..

Wij zijn in Europa een grote club wat historie betreft, wat het heden betreft behoren we tot de kleine clubs die af en toe met geluk wat verder kunnen komen in een Europees toernooi.

Daarnaast zou je op die nieuwe school echt eens een cursus lezen moeten gaan doen. Ik vind namelijk dat Schone niet behoort te spelen, daar gaat namelijk het meeste mis en daardoor komen andere spelers in de problemen.
Ook zeg ik dat ik vind dat Ajax echt nog wel wat moet halen, maar dat het een utopie is dat dit allemaal al voor elkaar was.

We hebben nu gewoon heel veel pech gehad in de loting en onze voorbereiding. Nice is gewoon een club van het niveau United waar we in de finale ook van verloren, ik schat ze zelfs beter in.

De vorige twee trainers hebben ook niets bewezen en laten zien goed voetbal te kunnen spelen, van Gaal had ook niks bewezen, wederom een kut argument dus dat kant nog wal slaat..
Je wilt het gewoon niet begrijpen...
Vorig jaar toen het erom ging speelden Veltman en Schöne niet of werden gewisseld. Verder een hoop mazzel gehad.
AkaS
 AkaS - donderdag 03 augustus 2017 - 13:46   quote  deeplink  
Eide het centrum was niet Solide en maakte soms verkeerde keuzes maar volgens de heren op tv was dit een gevolg van backs die niet goed stonden of liepen...
Jaccio
 Jaccio - donderdag 03 augustus 2017 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 13:43 schreef AkaS het volgende:

[..]

Je wilt het gewoon niet begrijpen...
Vorig jaar toen het erom ging speelden Veltman en Schöne niet of werden gewisseld. Verder een hoop mazzel gehad.
Nou, Bosz was ook helemaal gek van Veltman en Schone hoor. Tot frustratie van velen hier.
Een van de redenen dat de betere speler, Tete, weg is.
Pietje
 Pietje - donderdag 03 augustus 2017 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 13:19 schreef Eide het volgende:
Ik ben ook weer een beetje bijgekomen na gister. Wat een teleurstelling na een tweeluik met echt twee gezichten. Beide wedstrijden had momenten waarin zowel Ajax als Nice de duidelijk bovenliggende partij was. Ik denk dat, over twee wedstrijden, er eigenlijk geen sterkere ploeg aan te wijzen valt. Helaas gaan we dan ten onder door de uitgescoorde goals.

Bij Ajax is Donny van de Beek toch wel de grote man. Donny speelt alsof hij al jaren een dragende speler is en is misschien al wel verder als Klaassen op die leeftijd was. De goal, op een schitterende steekpass van Ziyech, was van zeldzame klasse. Ook Dolberg speelde gister een zeer behoorlijke pot, net als Justin Kluivert. Ook Ziyech was redelijk hoewel duidelijk nog niet zo in vorm als de 2e helft van vorig seizoen.

Waar Ajax vreemd genoeg heel kwetsbaar blijkt is het centrum. De Ligt en Sanchez werden, net als in Nice, af en toe toe kinderlijk eenvoudig uit elkaar gespeeld. Beide spelers kozen eigenlijk structureel de verkeerde momenten om in te stappen. Schone heeft niet het loopvermogen de gaten die dan vallen dicht te lopen. Dit los je alleen op door of Schone dichter voor de verdediging te laten spelen (ten koste van druk zetten) of door achterin soberder te gaan spelen of door hier iemand anders neer te zetten. Schone speelde hoe dan ook een zwakke pot. Ajax moet hier wel iets mee.

Younes gewoon zwak. Viergever voldoende. Veltman's man heb ik de man heb ik eigenlijk de hele wedstrijd niet gezien... maar Veltman ook niet.

Ik ben wel teleurgesteld maar Nice is echt wel een goede ploeg. Ik heb Ajax op momenten in de wedstrijd goed en dominant voetbal zien spelen. Ik denk wel dat Keizer toch moet nadenken over keuzes die te maken vallen. Kluivert op links en Neres op rechts is zo'n keuze. Frenkie de Jong in de basis is er nog één hoewel je daarmee het grootste hangijzer niet oplost, namelijk de defensieve zwakte centraal. Dit is heel erg vreemd aangezien dit koppel vorig seizoen nauwelijks te kloppen was en vrijwel altijd de juiste keuzes maakte.
Hier ben ik het volledig mee eens!

Ik wilde gisteren niet reageren omdat ik nogal gefrustreerd was. Deze uitschakeling is absoluut onnodig geweest. In de 2e helft heeft Ajax meer dan voldoende kansen gehad om de overwinning zeker te stellen. Overigens heeft Nice met name in de eerste helft ook zat kansen gehad.

Er waren een aantal zwakke broeders gisteren. Maar wat mij opvalt is dat er op dit forum niemand rept over KASPER DOLBERG. Onze niet-scorende spits... Ik erger me dood aan zijn flegmatieke (en soms wat lui ogende) houding. Hij kan briljant zijn, dat hebben we vorig seizoen af en toe wel gezien, maar de afgelopen weken..?
Jaccio
 Jaccio - donderdag 03 augustus 2017 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 13:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hier ben ik het volledig mee eens!

Ik wilde gisteren niet reageren omdat ik nogal gefrustreerd was. Deze uitschakeling is absoluut onnodig geweest. In de 2e helft heeft Ajax meer dan voldoende kansen gehad om de overwinning zeker te stellen. Overigens heeft Nice met name in de eerste helft ook zat kansen gehad.

Er waren een aantal zwakke broeders gisteren. Maar wat mij opvalt is dat er op dit forum niemand rept over KASPER DOLBERG. Onze niet-scorende spits... Ik erger me dood aan zijn flegmatieke (en soms wat lui ogende) houding. Hij kan briljant zijn, dat hebben we vorig seizoen af en toe wel gezien, maar de afgelopen weken..?
Denk dat Kasper er niet veel aan kan doen.
Het probleem is dat de aanvoer gewoon dik onvoldoende is. Hij moet dus zelf de bal op gaan halen, waardoor hij aan de bal komt op plekken waar hij er weinig mee kan.
Weet zeker dat als de flanken gaan lopen en de Jong en/of Ziyech het op hun heupen krijgen, Kasper ze er aan de lopende band inknalt.
nummer10
 nummer10 - donderdag 03 augustus 2017 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 13:49 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Nou, Bosz was ook helemaal gek van Veltman en Schone hoor. Tot frustratie van velen hier.
Een van de redenen dat de betere speler, Tete, weg is.
tete wou zelf weg omdat die niet wou knokken dit seizoen... en niet wou verlengen
AkaS
 AkaS - donderdag 03 augustus 2017 - 14:07   quote  deeplink  
Tja Pietje.... had Ziyech niet zo graag een goal willen maken maar zijn spits aangespeeld had Dolberg wel gescoord ... Om maar iemand anders te noemen die erg wisselvallig was.
Pietje
 Pietje - donderdag 03 augustus 2017 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:05 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Denk dat Kasper er niet veel aan kan doen.
Het probleem is dat de aanvoer gewoon dik onvoldoende is. Hij moet dus zelf de bal op gaan halen, waardoor hij aan de bal komt op plekken waar hij er weinig mee kan.
Weet zeker dat als de flanken gaan lopen en de Jong en/of Ziyech het op hun heupen krijgen, Kasper ze er aan de lopende band inknalt.
Ik hoop dat je gelijk hebt/krijgt, Jaccio. Een tactische fout dus van de trainer om hem te laten "zwemmen" en niet in te grijpen?
Maar ik vind Dolberg soms wat lui ogen, helaas.
Pietje
 Pietje - donderdag 03 augustus 2017 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:07 schreef AkaS het volgende:
Tja Pietje.... had Ziyech niet zo graag een goal willen maken maar zijn spits aangespeeld had Dolberg wel gescoord ... Om maar iemand anders te noemen die erg wisselvallig was.
Ik vond Ziyech toch echt wel bij de betere spelers horen gisteren. Ik genoot juist van hem. Net als van Donny Van de Beek. Met hem heeft Ajax een pareltje in huis.
Ik vind het wat te veel eer voor Dolberg en te weinig eer voor Ziyech.
AkaS
 AkaS - donderdag 03 augustus 2017 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tete wou zelf weg omdat die niet wou knokken dit seizoen... en niet wou verlengen
wat had Tete nog meer moeten doen. hij heeft geknokt tegen windmolens.
Ben benieuwd hoe intiem Overmars en Veltman met elkaar zijn ;-)

Overigens wilde Raiola Tete al eerder verkopen en toen heeft Tete dit afgewezen en duidelijk gekozen voor Ajax en wilde hij knokken voor een basisplaats bij zijn geliefde Ajax en kijk hoe hij is beloond voor zijn loyaliteit!

Hahaha je zal het niet oneens met mij zijn ;-)

Voor de duidelijkeid, ik ben een groot fan van Ziyech maar behalve zijn geniale pass op kanjer Donny die scoorde, blonk Ziyech uit in balverlies.

Ik ga ervan uit dat wr dezelfde wedstrijd hebben gekeken :-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 augustus 2017 door AkaS --
Jaccio
 Jaccio - donderdag 03 augustus 2017 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:09 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelijk hebt/krijgt, Jaccio. Een tactische fout dus van de trainer om hem te laten "zwemmen" en niet in te grijpen?
Maar ik vind Dolberg soms wat lui ogen, helaas.
Had de Jong eerder moeten brengen. We zagen vorige week dat de aanval toen veel beter bereikt werd.
Verder moet er op de flanken gewoon veel meer gecreeerd gaan worden om je spitsen te kunnen bereiken.
Huntelaar is een zelfde soort spits en zelfs statischer met minder voetballend vermogen, dus zolang de flanken verzaken gaat hij er ook niet veel in krijgen.

Ben het met je eens dat hij een wat laks oogt, vanwege zijn houding. Ik erger me daar alleen niet zo aan, vind dat nuchtere en rustige wel mooi. Komt alleen storend over omdat hij niet scoort denk ik
Jaccio
 Jaccio - donderdag 03 augustus 2017 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tete wou zelf weg omdat die niet wou knokken dit seizoen... en niet wou verlengen
Tete wilde best knokken, maar had goed gezien dat het vechten tegen de bierkaai was. Beter dan Veltman, maar niet mogen spelen. Dan de uitspraken van Overmars er nog eens overheen.. Ik had het ook wel geweten dan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 03 augustus 2017 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vond Ziyech toch echt wel bij de betere spelers horen gisteren. Ik genoot juist van hem. Net als van Donny Van de Beek. Met hem heeft Ajax een pareltje in huis.
Ik vind het wat te veel eer voor Dolberg en te weinig eer voor Ziyech.
Serieus? Ik heb Ziyech alleen maar slecht zien passen waardoor balverlies werd geleden of zichzelf zien vastlopen waardoor ook balverlies werd geleden. De enige goede pass was de bal op Sonny waar de 1-1 uit kwam en 1x een steekbal op Younes. Verder was hij net zo'n drama als Schöne.
Pietje
 Pietje - donderdag 03 augustus 2017 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:16 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Had de Jong eerder moeten brengen. We zagen vorige week dat de aanval toen veel beter bereikt werd.
Verder moet er op de flanken gewoon veel meer gecreeerd gaan worden om je spitsen te kunnen bereiken.
Huntelaar is een zelfde soort spits en zelfs statischer met minder voetballend vermogen, dus zolang de flanken verzaken gaat hij er ook niet veel in krijgen.

Ben het met je eens dat hij een wat laks oogt, vanwege zijn houding. Ik erger me daar alleen niet zo aan, vind dat nuchtere en rustige wel mooi. Komt alleen storend over omdat hij niet scoort denk ik
Dat laatste heb ik dus ook. En dan ga je (ik) er dus juist op letten. En ik denk bepaald niet heel erg positief over hem op dit moment. Ik vrees dat ik met deze constatering nu wel op een aantal lange tenen ga staan ;-)

En wat betreft de flanken, ik denk (hoop) dat Justin Kluivert juist wel de op rechts achterlijn kan halen en dan de bal voorgeven. Dat heeft hij vorig seizoen toch ook meerdere keren gedaan. Over Younes is denk ik elke Ajacied het er wel over eens... Maar het vreemde is dan weer wel, dat hij tijdens zijn invalbeurten bij "die Mannschaft" bij de Confederation Cup, wèl makkelijk kon passeren en voorgeven. Tja, wie het weet mag het zeggen.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 03 augustus 2017 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 06:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel. Jij bent het juist die altijd met de wind mee draait. Nooit iets veranderd of bijspijkert aan een mening. Echt met afstand de domste en zwakst postende forum ganger.
Jij bent de grootste droeftoeter hier van het Forum. En ik zal je nu eens uitleggen waarom dat zo is.

Voortdurend zit jij mensen hier te corrigeren, maar als er iemand gecorrigeerd moet worden dan ben jij dat.

Omdat je een geestelijke beperkte dwerg bent in het feit dat je niet veel verder kunt kijken en denken. En ik begrijp dat dit voor een simpel 'boertje zoals jou ook best moeilijk is.

Na iedere wedstrijd lees ik weer exact dezelfde dingen keer op keer op keer. Ook jij komt voortdurend met dezelfde opmerkingen.

Ik zal ze even voor een 'simpel'boertje benoemen:

De afgelopen jaren vertelde 'boertje' Remco met grote regelmaat dat de trainer (zowel de Boer als Bosz) de verkeerde spelers had opgesteld, of de verkeerde wissels had gedaan. Of spelers eruit had gehaald wat hij nooit had moeten doen.

En als het de trainer niet is, dan zijn het de spelers die fouten gemaakt hebben. Dat zijn details Remco. En natuurlijk doen die details ertoe. Maar..........zoals wij allemaal zien maakt Ajax al jaren dezelfde soort fouten. En zien we dat daarin weinig verandering zit.

Ik zal je vertellen Remco; ook dat gaat het komende seizoen niet anders zijn. Omdat de leiding al jaren dezelfde fouten maken.

Dus wanneer het straks niet goed gaat in de competitie, zul je zien dat Keizer de gebeten hond is. Hoe voorspelbaar wil je het hebben denk ik dan. De leiding kan Keizer altijd nog als zondebok opofferen. Zodat ze zelf kunnen blijven zitten.

Mag ik je er even aan herinneren dat de leiding verantwoordelijk is voor het aanstellen van de trainer. Mocht Keizer niet naar behoren functioneren, dan heeft de leiding feitelijk een inschattingsfout gemaakt.

In voetbal ben je zo sterk als je selectie is die je hebt. Jij kunt opnieuw dit jaar je na een wedstrijd weer je kritiek gaan uiten op de trainer, het spel en spelers.

Je moet eens leren verder te kijken. En dat geldt tevens voor jouw 'kontneuk'vrienden hier op het forum. Omdat zij ook feitelijk niet veel verder kunnen zien.......

Zolang de huidige leiding bij Ajax blijft zul je de fouten die iedereen al jaren ziet, niet verdwijnen. Dan zul je het toch anders moeten doen. Maar het lijkt erop dat de mensen die Ajax leiden niet beschikken over het juiste inzicht en gogme wat Ajax daadwerkelijk nodig heeft.

De meest mensen hier op aarde hebben helaas maar een beperkt vermogen om verder te kunnen kijken en denken. Juist dit soort mensen heeft Ajax nodig om de structurele fouten die er al jaren zijn een keer te kunnen oplossen.

De leiding zal dit seizoen zich moeten bewijzen dat zij hun positie verdienen. Want wanneer Ajax opnieuw geen prijs wint, zie ik niet in waarom je zo door zou moeten gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 augustus 2017 door Bobby1972 --
Pietje
 Pietje - donderdag 03 augustus 2017 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Serieus? Ik heb Ziyech alleen maar slecht zien passen waardoor balverlies werd geleden of zichzelf zien vastlopen waardoor ook balverlies werd geleden. De enige goede pass was de bal op Sonny waar de 1-1 uit kwam en 1x een steekbal op Younes. Verder was hij net zo'n drama als Schöne.
Hem met Schöne vergelijken? Dan doe je hem beslist tekort in mijn ogen. Maar goed, het is maar een mening uiteraard.
remco k
 remco k - donderdag 03 augustus 2017 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 13:43 schreef AkaS het volgende:

[..]

Je wilt het gewoon niet begrijpen...
Vorig jaar toen het erom ging speelden Veltman en Schöne niet of werden gewisseld. Verder een hoop mazzel gehad.
Vorig jaar toen het erom ging speelde deze jongens vrijwel alles..
remco k
 remco k - donderdag 03 augustus 2017 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 13:46 schreef AkaS het volgende:
Eide het centrum was niet Solide en maakte soms verkeerde keuzes maar volgens de heren op tv was dit een gevolg van backs die niet goed stonden of liepen...
Je verteld weer eens een half verhaal.. Ze gaven juist heel veel commentaar op het centrum zelf. Dat ze beide uistapten, dat ze te diep doordekten zonder zekerheid in de rug..
Ze zeiden van die backs wat jij nu ook stelt, maar dan moet je wel het hele verhaal vertellen..

Dus ook dat Schone werd overlopen, en dat ze daardoor in ondertal kwamen achterin.
remco k
 remco k - donderdag 03 augustus 2017 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 13:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hier ben ik het volledig mee eens!

Ik wilde gisteren niet reageren omdat ik nogal gefrustreerd was. Deze uitschakeling is absoluut onnodig geweest. In de 2e helft heeft Ajax meer dan voldoende kansen gehad om de overwinning zeker te stellen. Overigens heeft Nice met name in de eerste helft ook zat kansen gehad.

Er waren een aantal zwakke broeders gisteren. Maar wat mij opvalt is dat er op dit forum niemand rept over KASPER DOLBERG. Onze niet-scorende spits... Ik erger me dood aan zijn flegmatieke (en soms wat lui ogende) houding. Hij kan briljant zijn, dat hebben we vorig seizoen af en toe wel gezien, maar de afgelopen weken..?
Ik vond Dolberg gister goed spelen eerlijk gezegd. Die Dante is gewoon een jongen die bij de betere CV's in Europa hoort..

En tsjaa, dat flegmatieke, dat is nu eenmaal zijn stijl van spelen, maar hij werkt wel bikkelhard..
remco k
 remco k - donderdag 03 augustus 2017 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tete wou zelf weg omdat die niet wou knokken dit seizoen... en niet wou verlengen
Doordat ie vorig seizoen door de toenmalige trainer compleet verwaarloosd is.
remco k
 remco k - donderdag 03 augustus 2017 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:07 schreef AkaS het volgende:
Tja Pietje.... had Ziyech niet zo graag een goal willen maken maar zijn spits aangespeeld had Dolberg wel gescoord ... Om maar iemand anders te noemen die erg wisselvallig was.
Ach ja, maar die was wel direct bij de twee goals betrokken..
remco k
 remco k - donderdag 03 augustus 2017 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:13 schreef AkaS het volgende:

[..]

wat had Tete nog meer moeten doen. hij heeft geknokt tegen windmolens.
Ben benieuwd hoe intiem Overmars en Veltman met elkaar zijn ;-)

Overigens wilde Raiola Tete al eerder verkopen en toen heeft Tete dit afgewezen en duidelijk gekozen voor Ajax en wilde hij knokken voor een basisplaats bij zijn geliefde Ajax en kijk hoe hij is beloond voor zijn loyaliteit!

Hahaha je zal het niet oneens met mij zijn ;-)

Voor de duidelijkeid, ik ben een groot fan van Ziyech maar behalve zijn geniale pass op kanjer Donny die scoorde, blonk Ziyech uit in balverlies.

Ik ga ervan uit dat wr dezelfde wedstrijd hebben gekeken :-)
Beide goals worden door Zyech gecreerd.
AkaS
 AkaS - donderdag 03 augustus 2017 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:31 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hem met Schöne vergelijken? Dan doe je hem beslist tekort in mijn ogen. Maar goed, het is maar een mening uiteraard.
Ik heb denk ik dezelfde wedstrijd als Warrior gezien.
Vooropgesteld dat ik een groot fan van Ziyech ben, heeft hij op die ene pass na hoofdzakelijk uitgeblonken in slecht spel, balverlies.
AkaS
 AkaS - donderdag 03 augustus 2017 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Je verteld weer eens een half verhaal.. Ze gaven juist heel veel commentaar op het centrum zelf. Dat ze beide uistapten, dat ze te diep doordekten zonder zekerheid in de rug..
Ze zeiden van die backs wat jij nu ook stelt, maar dan moet je wel het hele verhaal vertellen..

Dus ook dat Schone werd overlopen, en dat ze daardoor in ondertal kwamen achterin.
Maak jij dat uit! Ik reageer op wat voor mij relevant lijkt.
AkaS
 AkaS - donderdag 03 augustus 2017 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Vorig jaar toen het erom ging speelde deze jongens vrijwel alles..
Whahahaha kijk jij de beslissende wedstrijden maar terug. Die wedstrijden waar iedereen het over heeft... mooi spel en winst...
Jaccio
 Jaccio - donderdag 03 augustus 2017 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:29 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik dus ook. En dan ga je (ik) er dus juist op letten. En ik denk bepaald niet heel erg positief over hem op dit moment. Ik vrees dat ik met deze constatering nu wel op een aantal lange tenen ga staan ;-)

En wat betreft de flanken, ik denk (hoop) dat Justin Kluivert juist wel de op rechts achterlijn kan halen en dan de bal voorgeven. Dat heeft hij vorig seizoen toch ook meerdere keren gedaan. Over Younes is denk ik elke Ajacied het er wel over eens... Maar het vreemde is dan weer wel, dat hij tijdens zijn invalbeurten bij "die Mannschaft" bij de Confederation Cup, wèl makkelijk kon passeren en voorgeven. Tja, wie het weet mag het zeggen.
Ja ach, iedereen ergert zich weleens aan een speler. Het is ook niet gek om je te ergeren aan een speler die niet presteert.

In Kluivert heb ik wel vertrouwen, al zal ook hij een dipje gaan krijgen. Gelukkig hebben we dan Neres nog.
Youness, tja.. Als het elftal lekker draait kan hij wel mee, maar iets forceren als het niet loopt? Dat lukt hem niet. Het vervelende is ook dat we geen stand-in voor hem hebben, dus we zijn afhankelijk van die gozer daar aan de linkerkant.

Cerny is er, maar die zat niet eens bij de selectie gister.. Geen idee waar dat blindelings vertrouwen in Youness vandaan komt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [3e voorronde Champions League] Ajax - OGC Nice (wo 26 juli / wo 02 aug, 20:45); 1 - 1 / 2 - 2









0.0206701