BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [3e voorronde Champions League] Ajax - OGC Nice (wo 26 juli / wo 02 aug, 20:45); 1 - 1 / 2 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 augustus 2017 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:09 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Kan je dan niet beter de Jong voor Schone erin zetten ipv de Jong voor Kluivert?
denk dat hij 442 wou gaan spelen.. iets waar ik zwaar tegen ben.. vind ik ook totaal niet passen bij ajax
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 02 augustus 2017 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bijna iedere jaar zit er meer in en structureel ga je op identieke wijze de bietenbrug op. Wij hebben dit zo vaak gezegd, net als Remco. Zolang wij vertikken om te leren dat verdedigen en de 0 Europees heilig is, zal dit ook niet meer beter worden.
Ik begreep hier op het forum dat er iemand doodgemaakt moest worden. Waarom is dat niet gebeurt dan? Zaten er 45.000 op de tribune die dat hadden kunnen doen! ;-)
Jaccio
 Jaccio - woensdag 02 augustus 2017 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat gebeurde pas na 70 minuten. En dat gebeurde toen de heren Ziyech en met name Schone dingen gingen doen die niks meer te maken hadden met je verdedigende taak uitvoeren
Waarom dan Kluivert eraf voor de Jong en niet Schone?
Na die 2-1 hebben ze nog een minuut of 5 door kunnen drukken, daarna zag je duidelijk dat Nice de overhand kreeg.
Dat is het moment waarop je in moet grijpen. Zeker bij de stand zoals die op dat moment was
Loetje
 Loetje - woensdag 02 augustus 2017 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar je moet je afvragen of je alle risico moet nemen op zo'n avond. Ik vond Ziyech echt ver onder de maat.
Was ook. Maar door dat je geen alternatief hebt kan dit gewoon niet meer veranderen. Dit is echt gewoon iets wat je van te voren al weet.

Ik hou van prachtig voetbal, maar zodra we voor staan mogen ze van mij een draak van een pot spelen. Resultaat is echt het enige wat telt.
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

En zelfs dat viel nog mee. Gingen iets voor uit, maar onze 2 eerdergenoemde middenvelders gingen ineens nier meer doen wat ze moesten doen. Iets wat jij ook vaak benoemd, namelijk ook je verdedigende taken uitvoeren
Ik bedoel met alles op alles niet dat ze ineens lange ballen gingen spelen ofzo. Ze gingen verder vooruit spelen. Zette meer druk op de bal waar ze dat ervoor alleen op de linies deden. En deden alles om meer in controle te komen. En dat is ze gelukt.
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

uuuuh na de 2-1 min 60 a 70 stonden we meer op eigen helft en 7 man ong bij onze 16.. en dat vind jij niet afwachtend ?
En waarom stonden we terug? Niet omdat we dat graag wilden. Dat hoorde je keijzer net ook gewoon zeggen. Ajax wilde juist hoog druk houden maar werd gewoon teruggedrongen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 02 augustus 2017 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Was ook. Maar door dat je geen alternatief hebt kan dit gewoon niet meer veranderen. Dit is echt gewoon iets wat je van te voren al weet.

Ik hou van prachtig voetbal, maar zodra we voor staan mogen ze van mij een draak van een pot spelen. Resultaat is echt het enige wat telt.
Jep in mijn ogen ook. De grote clubs doen dat ook!
Loetje
 Loetje - woensdag 02 augustus 2017 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:13 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Waarom dan Kluivert eraf voor de Jong en niet Schone?
Na die 2-1 hebben ze nog een minuut of 5 door kunnen drukken, daarna zag je duidelijk dat Nice de overhand kreeg.
Dat is het moment waarop je in moet grijpen. Zeker bij de stand zoals die op dat moment was
Waarom moest Kluivert er überhaupt uit en niet Younes? Waarom krijgt die oneindig veel krediet?

Keizer maakt echt wel fouten, vandaar dat ik de opvatting ook benoem. Dat ligt aan iedereen.

Maar we waren veel beter dan vorig jaar in deze tijd. Dat durf ik te zeggen
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar je moet je afvragen of je alle risico moet nemen op zo'n avond. Ik vond Ziyech echt ver onder de maat.
Mag. Ik vond hem een van de beteren. Het elftal moet juist in balans zijn om dat soort spelers hun ding te laten doen. Zonder hem maak je die goals ook niet.
Loetje
 Loetje - woensdag 02 augustus 2017 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik bedoel met alles op alles niet dat ze ineens lange ballen gingen spelen ofzo. Ze gingen verder vooruit spelen. Zette meer druk op de bal waar ze dat ervoor alleen op de linies deden. En deden alles om meer in controle te komen. En dat is ze gelukt.
Ze gingen 2e ballen winnen en daar werden ze heel gevaarlijk in. Maar kijk ook even naar de met name 2 spelers die structureel verkeerd gepositioneerd stonden bij die 2e ballen...
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

denk dat hij 442 wou gaan spelen.. iets waar ik zwaar tegen ben.. vind ik ook totaal niet passen bij ajax
Nee hoor. Hij gaf aan dat hij meer controle over die back wou hebben. Dat was een frisse nieuwe jongen na die omzetting.
Loetje
 Loetje - woensdag 02 augustus 2017 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jep in mijn ogen ook. De grote clubs doen dat ook!
Op Barça en Bayern na, haalt geen enkele zwaar aanvallende ploeg ook maar iets van resultaat in Europa. En zelfs die lopen met het seizoen vaker tegen de lamp aan.
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:13 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Waarom dan Kluivert eraf voor de Jong en niet Schone?
Na die 2-1 hebben ze nog een minuut of 5 door kunnen drukken, daarna zag je duidelijk dat Nice de overhand kreeg.
Dat is het moment waarop je in moet grijpen. Zeker bij de stand zoals die op dat moment was
Ik vind dat je nog eerder wat moet doen. Youness er bijvoorbeeld afhalen. Schone was ook weer drama bij blagen.
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jep in mijn ogen ook. De grote clubs doen dat ook!
Dat is wat wij bedoelen met doodmaken. En een schone gaat zon pot niet doodmaken.
pth
 pth - woensdag 02 augustus 2017 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Jawel. Dat probeerde hij door Frenkie te brengen.
Frenkie voor Schone prima, maar deze wissel??? Het stond regelmatig al niet sterk, maar nu was in één keer iedere structuur verdwenen. Leuk dat de lul aan een plan B en C wil werken, naar dit was niet het moment om het anders neer te gaan zetten. Zal daarnaast echt nog iets bij moeten: verdedigend, middenveld en aanval (alstublieft trap die Younes morgen terug de oost grens over, wat een gemankeerde kutvoetballer is dat).
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 02 augustus 2017 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat je nog eerder wat moet doen. Youness er bijvoorbeeld afhalen. Schone was ook weer drama bij blagen.
Die "blagen" hadden ook al op bed moeten liggen! ;-)
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Waarom moest Kluivert er überhaupt uit en niet Younes? Waarom krijgt die oneindig veel krediet?

Keizer maakt echt wel fouten, vandaar dat ik de opvatting ook benoem. Dat ligt aan iedereen.

Maar we waren veel beter dan vorig jaar in deze tijd. Dat durf ik te zeggen
Eens.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 02 augustus 2017 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is wat wij bedoelen met doodmaken. En een schone gaat zon pot niet doodmaken.
Zal even vragen welk merk hij heeft! ;-)
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ze gingen 2e ballen winnen en daar werden ze heel gevaarlijk in. Maar kijk ook even naar de met name 2 spelers die structureel verkeerd gepositioneerd stonden bij die 2e ballen...
Ik moet eerlijk zeggen dat ook het centrum gewoon niet goed espeeld heeft tegen Nice.
p111
 p111 - woensdag 02 augustus 2017 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar je moet je afvragen of je alle risico moet nemen op zo'n avond. Ik vond Ziyech echt ver onder de maat.
Ja maar Ziyech moet zoveel verdedigend werk doen,en dat is niet zijn sterkste punt.Met een betere nummer 6 achter hem komt hij beter uit de verf.
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:17 schreef pth het volgende:

[..]

Frenkie voor Schone prima, maar deze wissel??? Het stond regelmatig al niet sterk, maar nu was in één keer iedere structuur verdwenen. Leuk dat de lul aan een plan B en C wil werken, naar dit was niet het moment om het anders neer te gaan zetten. Zal daarnaast echt nog iets bij moeten: verdedigend, middenveld en aanval (alstublieft trap die Younes morgen terug de oost grens over, wat een gemankeerde kutvoetballer is dat).
Ik denk niet dat je hem daardoor verliest. Zo veel anders gingen we namelijk niet spelen.
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Die "blagen" hadden ook al op bed moeten liggen! ;-)
Hahaha.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 02 augustus 2017 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Waarom moest Kluivert er überhaupt uit en niet Younes? Waarom krijgt die oneindig veel krediet?

Keizer maakt echt wel fouten, vandaar dat ik de opvatting ook benoem. Dat ligt aan iedereen.

Maar we waren veel beter dan vorig jaar in deze tijd. Dat durf ik te zeggen
Waarom Youness keer op keer mag blijven staan is mij ook een raadsel. Hoe belabberd hij ook speelt, hij mag altijd blijven staan vorig seizoen ook al.
Trainer maakt inderdaad fouten, hij is niet ervaren wisten we al, dus vind ik ook niet eens zo erg, maar hoop wel dat ze ervan leren.
Ik hoop ook dat hij versterkingen durft te eisen, want dat die nodig zijn lijkt me duidelijk. En aangezien hij dagelijks met die groep werkt, zou hij moeten zien wat voor versterking er nodig is.

Zo zonde, want je was een hele tijd gewoon de betere ploeg. Maargoed, volgende keer beter
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:19 schreef p111 het volgende:

[..]

Ja maar Ziyech moet zoveel verdedigend werk doen,en dat is niet zijn sterkste punt.Met een betere nummer 6 achter hem komt hij beter uit de verf.
Eens. Met Vd beek erachter dus. En de jong op de plek naast zyech.
Loetje
 Loetje - woensdag 02 augustus 2017 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ook het centrum gewoon niet goed espeeld heeft tegen Nice.
Zeker niet, maar ik pak nu even de momenten vanuit waar Nice in het spel kwam. De volgende fase is in dit geval de verdediging. Het ooit zo sterke duo speelde zo zwak als wat. Gewoon een kwestie van soms durven kiezen om niet door te dekken en maar gewoon te verdedigen. Maar dat is echt een no go hier
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 02 augustus 2017 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:19 schreef p111 het volgende:

[..]

Ja maar Ziyech moet zoveel verdedigend werk doen,en dat is niet zijn sterkste punt.Met een betere nummer 6 achter hem komt hij beter uit de verf.
Dat verdedigende werk heeft werkelijk niets te maken met het vele balverlies wat hij lijdt.
Loetje
 Loetje - woensdag 02 augustus 2017 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat verdedigende werk heeft werkelijk niets te maken met het vele balverlies wat hij lijdt.
Eens
AkaS
 AkaS - woensdag 02 augustus 2017 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:19 schreef p111 het volgende:

[..]

Ja maar Ziyech moet zoveel verdedigend werk doen,en dat is niet zijn sterkste punt.Met een betere nummer 6 achter hem komt hij beter uit de verf.
Exact !!!
Jaccio
 Jaccio - woensdag 02 augustus 2017 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat je nog eerder wat moet doen. Youness er bijvoorbeeld afhalen. Schone was ook weer drama bij blagen.
Eerder had van mij ook gemogen inderdaad.
Ik zei vanmiddag nog dat Schone de betere keus was om te starten, maar die woorden moet ik terugnemen. Dramatisch.
Zie er graag een middenvelder bij komen.

Weet verder niet of ik het goed hem meegekregen, maar volgens mij is Sanchez geschorst voor de volgende Europese pot? Benieuwd hoe ze dat gaan oplossen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 augustus 2017 door Jaccio --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 02 augustus 2017 - 23:28   quote  deeplink  
tja, wat zou ik zeggen.

ik kan moeilijk iemand de schuld van geven.

1. omdat de voorbereiding die vooraf bepaald is, niet heb kunnen uitvoeren.

2. als je het gezicht van van der beek bekijkt, weet je al genoeg. Die is niet 100% op zijn kunnen. dat geld denk ik wel voor meer spelers, maar zeker voor hem.

Dit wordt gewoon een lastig seizoen
Loetje
 Loetje - woensdag 02 augustus 2017 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:28 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
tja, wat zou ik zeggen.

ik kan moeilijk iemand de schuld van geven.

1. omdat de voorbereiding die vooraf bepaald is, niet heb kunnen uitvoeren.

2. als je het gezicht van van der beek bekijkt, weet je al genoeg. Die is niet 100% op zijn kunnen. dat geld denk ik wel voor meer spelers, maar zeker voor hem.

Dit wordt gewoon een lastig seizoen
En toch was hij vorige week de beste en vandaag een van de beste. Nu dit kunnen brengen na een vervelende voorbereiding.

Echt een en al lulkoek dit
Jaccio
 Jaccio - woensdag 02 augustus 2017 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:28 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
tja, wat zou ik zeggen.

ik kan moeilijk iemand de schuld van geven.

1. omdat de voorbereiding die vooraf bepaald is, niet heb kunnen uitvoeren.

2. als je het gezicht van van der beek bekijkt, weet je al genoeg. Die is niet 100% op zijn kunnen. dat geld denk ik wel voor meer spelers, maar zeker voor hem.

Dit wordt gewoon een lastig seizoen
Inderdaad. Vind het gezien dat alles dan ook gewoon knap van die gasten dat ze Nice 2x op een gelijkspel houden.
Had er meer in gezeten? Zeker weten. Kan me de kopbal vorige week van Sanchez op de lat nog herinneren.
Maar we moeten ook niet vergeten dat we in de eerste helft al vroeg met 0-4 achter hadden kunnen staan.
Al met al gewoon knap van die jongens dus

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 augustus 2017 door Jaccio --
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat verdedigende werk heeft werkelijk niets te maken met het vele balverlies wat hij lijdt.
Nee dat komt zeker niet daardoor. Dat komt door het risico dat ie erin legt.
JOOD
 JOOD - woensdag 02 augustus 2017 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

denk dat hij 442 wou gaan spelen.. iets waar ik zwaar tegen ben.. vind ik ook totaal niet passen bij ajax
Met 2 goede spitsen, een goed middenveld wat beter druk kan zetten dan met 3 personen. Twee verdedigend ingestelde vleugelverdedigers is dit ver uit de beste tactiek voor dit team. Kan die blije Youness mooi voor opgeofferd worden, speelt toch al niet diep. Speel je weer met een nummer 10. Ik zeg proberen met die handel.

Maar niet half half je tactiek wisselen met vreemde positie wissels. Had het dan in 1x omgegooid zeg.
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:38 schreef JOOD het volgende:

[..]

Met 2 goede spitsen, een goed middenveld wat beter druk kan zetten dan met 3 personen. Twee verdedigend ingestelde vleugelverdedigers is dit ver uit de beste tactiek voor dit team. Kan die blije Youness mooi voor opgeofferd worden, speelt toch al niet diep. Speel je weer met een nummer 10. Ik zeg proberen met die handel.

Maar niet half half je tactiek wisselen met vreemde positie wissels. Had het dan in 1x omgegooid zeg.
Nee sorry 442 is voor dit Ajax in alles de minst goede oplossing. Zou ook geen reden kunnen bedenken waarom dat wel goed zou zijn.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 02 augustus 2017 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee sorry 442 is voor dit Ajax in alles de minst goede oplossing. Zou ook geen reden kunnen bedenken waarom dat wel goed zou zijn.
Klopt, Ajax moet gewoon 433 spelen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 02 augustus 2017 - 23:44   quote  deeplink  
Younes en Schöne verassend dat die weer de zwakste waren. Schöne viel vorig jaar iedere grote wedstrijd door de mand. Younes wat een verschrikking. 0.0 inzet vandaag en mag 90 minuten blijven staan. Zelfs net alsof doen dat hij mee verdedigde lukte hem niet. Wat een kutwedstrijd.
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 augustus 2017 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor. Hij gaf aan dat hij meer controle over die back wou hebben. Dat was een frisse nieuwe jongen na die omzetting.
en dan breng je een middenvelder ipv rechtsbuiten ? neres was fris maar kwam pas binnen de lijnen na de 2-2
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 augustus 2017 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat verdedigende werk heeft werkelijk niets te maken met het vele balverlies wat hij lijdt.
uuh zkr wel.. vermoeiende benen en je bent gelijk stuk minder..
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 augustus 2017 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee sorry 442 is voor dit Ajax in alles de minst goede oplossing. Zou ook geen reden kunnen bedenken waarom dat wel goed zou zijn.
in mijn beleving wou keizer dit dus wel.

neres was een noodoplossing.. zoals ik de wissels bekeek..
HaDee
 HaDee - woensdag 02 augustus 2017 - 23:59   quote  deeplink  
Onbegrijpelijk dat het hoog druk zetten na de 2-1 direct over was. Op het moment dat er een soort tevredenheid in de ploeg sluipt gaat het mis in de organisatie. Zie einde wedstrijd vorige week. zie de 2-1 vanavond. Zeker, slecht gevoetbald hebben ze niet. We zien dat de zwakte van vorig jaar is meegenomen. Tevredenheid op zijn vroegst na de wedstrijd. Voor de rest de trekker overhalen waar het maar kan. Younes moet echt gaan werken aan rendement. Dolberg staat bol van kwaliteit en werkte hard maar miste net het geluk. Kluivert fantastisch tot hij tevreden was over zichzelf. Donny begon slecht, was daarna fantastisch en eindigde zoals hij begon. Ziyech bepalend en beslissend maar o wat maakt hij ook vaak verkeerde keuzes. Schöne lijkt het pispaaltje te zijn en dat verdient hij niet voor alles wat hij voor Ajax heeft betekend. Toch dreigt hij weer een ideale 12e man te worden. De verdedigers prima (werden organisatorisch teveel in de steek gelaten) minus Veltman die speelt naar vermogen. Voor de ambities die Ajax heeft is dat beduidend te weinig. Onana. Niet gelukkig maar wat mij betreft verder een klasbak. En dan Keizer. Kreeg de ploeg toch na 20 minuten aan het voetballen en liet ze goed uit de kleedkamer komen. Wissels waren wat mij betreft te laat. Er was eerder behoefte aan een impuls. Dat ene Aad de Mos direct aan de stoelpoten gaat zagen van Keizer is in en in triest maar is te verwachten van een persoon als Aad de Mos. Wie het in zijn hoofd haalt om hem steeds maar weer een podium te geven zou ernstig moeten nadenken over een carrière switch.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 03 augustus 2017 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

uuh zkr wel.. vermoeiende benen en je bent gelijk stuk minder..
Goh dat was dus al vanaf minuut 1? In de eerste 16 minuten al 4x onnodig balverlies geleden op het middenveld.

Luister, ik geef hem zeker niet de schuld van het verlies maar ook Ziyech deed vanavond meer fout dan goed. Dat mag dan in het risico van zijn spel liggen maar als je weet dat je cvm het niet kan belopen, en ik ga ervan uit dat Ziyech dat ook weet, zal je toch iets minder risico, en dus onnodig balverlies, moeten nemen en kijken naar de voetballende oplossingen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 augustus 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 03 augustus 2017 - 00:24   quote  deeplink  
Uiteindelijk zal je elkaars tekortkomingen moeten compenseren om een eenheid te worden. E n wat mij opvalt, en dat gebeurde vorig jaar ook geregeld, blijven teveel spelers kijken hoe een ander het oplost ivm juist de oplossing te wezen.
pth
 pth - donderdag 03 augustus 2017 - 00:26   quote  deeplink  
Hopelijk wel alsnog de EL en verder alles op alles zetten voor de 34e landstitel ... al moet er nu nog 50 miljoen geïnvesteerd worden, nog een seizoen zonder prijzen wat mij betreft niet te verkopen ... en de symboliek van 34 moet omgezet worden in magie. 90 minuten lang voor onze club uit Amsterdam en de onfortuinlijke Nouri.
nummer10
 nummer10 - donderdag 03 augustus 2017 - 01:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 00:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Goh dat was dus al vanaf minuut 1? In de eerste 16 minuten al 4x onnodig balverlies geleden op het middenveld.

Luister, ik geef hem zeker niet de schuld van het verlies maar ook Ziyech deed vanavond meer fout dan goed. Dat mag dan in het risico van zijn spel liggen maar als je weet dat je cvm het niet kan belopen, en ik ga ervan uit dat Ziyech dat ook weet, zal je toch iets minder risico, en dus onnodig balverlies, moeten nemen en kijken naar de voetballende oplossingen.
heb de eerste helft helaas gemist.. of nahja als ik zo lees was het niet echt helaas.. heb het enkel over de 2de helft.. ik snapte werkelijk niet waarom die wissels gedaan werden teminste niet op deze manier en al helemaal niet waarom we probeerde in te zakken.. ze zeggen zomooi ja werden terug gedrongen maar ik vond dat wel meevallen en zag ajax er gewoon niet meer opvliegen.. vond het raar.. en waardoor het kwam geen idee maar ik hoop niet dat dit de speelstijl is die ajax dit seizoen wil hanteren..
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 03 augustus 2017 - 02:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Duurde lang man. Je had ook gewoon een kopietje van gister kunnen pakken. Of van de dag daarvoor en alle andere dagen. Je zegt namelijk alleen. Ga eens weg want ik vind je niet goed. Waarom? Dat kan ik niet zeggen wat mijn Posts zijn nikszeggend.
Daar hebben we het stumper boertje ook weer. Met jouw altijd met de wind mee waai gedrag geef je aan dat je geen ruggengraat hebt.

Is het opnieuw de trainer die het gedaan heeft? En heeft Ajax nog steeds een fantastische brede selectie? Jouw opmerkingen en ideeën zijn vaak zo kansloos.

Als er 1 beter zijn bek kan houden, dan is het Remco wel met zijn roze bril!!
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 03 augustus 2017 - 02:06   quote  deeplink  
Zolang Ajax niet leert van haar fouten krijg je jaar naar jaar dezelfde tekortkomingen. Maar de leiding is feitelijk niet instaat om het anders in te vullen. Daarom zullen zij uiteindelijk het veld moeten ruimen. Omdat je op een gegeven moment er niet meer omheen kan dat de beperkingen niet door de leiding opgelost kunnen worden.

Zij zijn verantwoordelijk dat we niet voldoende groeien. Nergens zie je dat ze leren van hun fouten. Keer op keer maken ze dezelfde fouten. Er komt een dag dat het door supporters niet meer geaccepteerd wordt. En die dag komt steeds dichterbij!!
remco k
 remco k - donderdag 03 augustus 2017 - 06:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en dan breng je een middenvelder ipv rechtsbuiten ? neres was fris maar kwam pas binnen de lijnen na de 2-2
Met Nerres ga je toch niet de middenvelder die als back ging spelen tegenhouden.
remco k
 remco k - donderdag 03 augustus 2017 - 06:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 02:01 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Daar hebben we het stumper boertje ook weer. Met jouw altijd met de wind mee waai gedrag geef je aan dat je geen ruggengraat hebt.

Is het opnieuw de trainer die het gedaan heeft? En heeft Ajax nog steeds een fantastische brede selectie? Jouw opmerkingen en ideeën zijn vaak zo kansloos.

Als er 1 beter zijn bek kan houden, dan is het Remco wel met zijn roze bril!!
Kerel. Jij bent het juist die altijd met de wind mee draait. Nooit iets veranderd of bijspijkert aan een mening. Echt met afstand de domste en zwakst postende forum ganger.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 03 augustus 2017 - 07:51   quote  deeplink  
"Ik speel dit seizoen gewoon bij Ajax, ja. Uitschakeling voor de Champions League heeft daar geen invloed op"

Aldus Youness.

Goh, het lijkt me ook niet dat je weggekaapt zou worden door een club die CL speelt ofzo..
Mag God/Allah op zijn blote knieën bedanken dat hij bij Ajax speelt.
Heeft kennelijk geen concurrentie dus mag gewoon zwaar door de ondergrens zakken en blijft alsnog 90 minuten staan elke wedstrijd.
Cerny weet ook gelijk waar hij staat nu..

Moet echt heel snel gaan vlammen die Youness, want dit kan zo niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [3e voorronde Champions League] Ajax - OGC Nice (wo 26 juli / wo 02 aug, 20:45); 1 - 1 / 2 - 2









0.0232372