BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [3e voorronde Champions League] Ajax - OGC Nice (wo 26 juli / wo 02 aug, 20:45); 1 - 1 / 2 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 06 augustus 2017 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 20:35 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahaha tuurlijk dwarsliggertje. Ik weet wat ik gezien heb. En verder kan ik zeggen dat Ajax in mijn bloed zit als supporter. Maar verder is het een enge club met veel machtsmisbruik en vriendjespolitiek!

En keuzes voor spelers zijn niet altijd zuiver.

By the way... Denswill ook al zo'n talentvolle jongen waarvan ik nooit begreep waarom hij de waardering niet kreeg en weg mocht.

En ander dingetje...waar ik niemand over hoor.

Aflopend contract is meewerken in verkoop of bijtekenen. Doe je geen van beide dan word je door de directie kapot gemaakt....

Andersom.... yeah dan kan het plotseling wel

Gevalletje Viergever bijvoorbeeld ;-)
Je moet het niet te moeilijk gaan maken voor het 'boertje'hier op het forum.

Remco kan niet zover vooruitzien. En zijn 'kontneuk' Buddie 'Ajax Warrior' is geestelijk nog beperkter.

Zijn kunnen alleen maar per wedstrijd denken en verder denken zit niet in hun systeem.

Inferieure mensen zijn en blijven inferieur tot aan hun dood!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 augustus 2017 door Bobby1972 --
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 06 augustus 2017 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 21:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

same... die keuzes voorspelers worden als je het mij vraagt dus bepaald door het TH en spijkerman.. en bergkamp.. keizer is een vriendje van bergkamp... ik ben bang dat keizer slechts een pionnetje is voor de vriendjes zonder weinig eigen inbreng en erin meegaat.. kgeef em en hun de kans hoor maar vrees het ergste
Dat geeft aan hoe ongezond de verhoudingen zijn die gecreëerd zijn. Daarom is het wachten tot de wissel van de wacht komt.

Just wait and see........
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 06 augustus 2017 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 23:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heilige bosz ? ga je nog orgineel worden of niet ? je begint beetje een een zielig figuur teworden die telkens met het zelfde begint te schermen waar je andere mensen van beschuldigd.. heb namelijk NERGENS ooit gezegt dat ik het ALTIJD eens was met bosz.. enkel met zijn speelstijl, als je nu een keizer hebt die zo laf weer gaat voetballen zoals onder de boer en alles op save wil spelen, waar ligt de fout dan.. trainer of th ? want aan de spelers ligt het blijkbaar niet want die zijn het zelfde toch
Remco is een inferieur denkend mens. Omdat hij niet verder kan kijken. Daarom moeten de mensen die zich steeds door deze geestelijk beperkte dwaas de les laten lezen de rollen moeten omdraaien. Wijs eens het boertje erop dat hij de wekelijke inferieure mongool hier op het forum is.

Ook deze dingen gaan om feiten en wat de werkelijke tekortkomingen zijn. Remco is feitelijk een geboren tekortkoming en daar kan het boertje niks aan doen.

Maar dat neemt niet weg dat dit soort mensen wel op de feiten gewezen moeten worden. En daar is het nu een keer tijd voor. Daarom zal ik de komende tijd al zijn onzin verhalen eens vanuit gezond verstand uitleggen waarom het korte termijn politiek is.

Waar de ware oorzaken van de werkelijke problemen niet liggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 augustus 2017 door Bobby1972 --
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 06 augustus 2017 - 18:06   quote  deeplink  
Remco kan alleen maar komen met simpele opsommingen van fouten die hij in een wedstrijd ziet. Dat ziet iedereen geestelijke dwerg.

Ajax heeft een tekort aan ervaren spelers. En die hadden ze al gekocht moeten hebben voordat het seizoen begon. En dan gaan de details die 'boertje'Remco kan benoemen nooit meer het verschil maken.

Het leukste hier op her forum voor mij zijn altijd de opmerkingen die hij maakt t.a.v. de trainer. Remco doet zich dan graag voor alsof hij het veel beter had kunnen doen.

Het feit dat hij het opschrijft, geeft aan hoe grot het bord is dat hij voor zijn hoofd heeft. Maar als ik het lees kan ik vaak mijn lachen niet meer bedwingen.

Dit stukje vermaak blijft het leukste om hier te komen voor mij!!

Ik zou zeggen kom maar weer met de kinderdetails.......

Ik ben er klaar voor.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 augustus 2017 door Bobby1972 --
remco k
 remco k - zondag 06 augustus 2017 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 17:49 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Inferieure mensen zoals jij daar een 'ideaal' voorbeeld van bent is voor mij een mooi vorm van vermaak hoe kortzichtig mensen hier kunnen zijn. En dat hun opmerkingen allemaal op het niveau van een kind gefundeerd zijn!!
Ik hoop dat je zelf begrijpt dat jij een veel hoger niveau pretendeert te hebben dan dat je daadwerkelijk hebt.

Net als op de andere fora wordt je overal uitgekotst, wordt overal structureel je ongelijk bewezen en als ik jouw schoenen zou staan zou ik mezelf eens flink gaan afvragen of ik hier niet de grote inferieure droeftoeter ben.
remco k
 remco k - zondag 06 augustus 2017 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 17:53 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Je moet het niet te moeilijk gaan maken voor het 'boertje'hier op het forum.

Remco kan niet zover vooruitzien. En zijn 'kontneuk' Buddie 'Ajax Warrior' is geestelijk nog beperkter.

Zijn kunnen alleen maar per wedstrijd denken en verder denken zit niet in hun systeem.

Inferieure mensen zijn en blijven inferieur tot aan hun dood!
Jouw taalgebruik duid erop dat juist jij de persoon bent met een bedroevend laag niveau. Anders kan ik je taalgebruik niet uitleggen. Geestelijk beperkte mensen zijn je al ver voorbij,

Snap je dan echt niet dat juist jij de persoon bent die niks anders doet dan hetzelfde zeggen. En dat je inhoudelijk helemaal niks te zeggen hebt? Kerel lees je Posts eens terug man. Er staat namelijk niets.
remco k
 remco k - zondag 06 augustus 2017 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 18:00 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Remco is een inferieur denkend mens. Omdat hij niet verder kan kijken. Daarom moeten de mensen die zich steeds door deze geestelijk beperkte dwaas de les laten lezen de rollen moeten omdraaien. Wijs eens het boertje erop dat hij de wekelijke inferieure mongool hier op het forum is.

Ook deze dingen gaan om feiten en wat de werkelijke tekortkomingen zijn. Remco is feitelijk een geboren tekortkoming en daar kan het boertje niks aan doen.

Maar dat neemt niet weg dat dit soort mensen wel op de feiten gewezen moeten worden. En daar is het nu een keer tijd voor. Daarom zal ik de komende tijd al zijn onzin verhalen eens vanuit gezond verstand uitleggen waarom het korte termijn politiek is.

Waar de ware oorzaken van de werkelijke problemen niet liggen.
Leer eens Nederlands kerel. Je weet niet eens wat het woordje feit betekend.

Daarnaast wederom niks inhoudelijks te vermelden.

Kom toch eens een keer met een inhoudelijk sterk verhaal over het bestuur. Dus wat gaat er mis. Waarom gaat dat mis. Welke capaciteiten ontbreken waardoor die dingen mis gaan, of komen de fouten door andere zaken en benoem die dan eens.
Kom vervolgens eens met een plan hoe het er wel uit zou moeten zien en met de namen die erbij horen.

Maar goed. Deze vraag is je al een keer of tien gesteld zonder antwoord. Dus dat zal nu we niet anders zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 augustus 2017 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 17:49 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Inferieure mensen zoals jij daar een 'ideaal' voorbeeld van bent is voor mij een mooi vorm van vermaak hoe kortzichtig mensen hier kunnen zijn. En dat hun opmerkingen allemaal op het niveau van een kind gefundeerd zijn!!
En weer geen inhoudelijke reactie over de wedstrijd! Lig je tijdens de wedstrijd al op bed ofzo??

Al je reacties daarop volgend zijn enkel subjectief! Maar ja, de enige die zich nu als een kind gedraagt ben je zelf.

Het enige wat ik niet hoop is dat je tegen de klanten van AudioFacts ook zo praat!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 augustus 2017 door Ajax Warrior --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 06 augustus 2017 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 18:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En weer geen inhoudelijke reactie over de wedstrijd! Lig je tijdens de wedstrijd al op bed ofzo??

Al je reacties daarop volgend zijn enkel subjectief! Maar ja, de enige die zich nu als een kind gedraagt ben je zelf.

Het enige wat ik niet hoop is dat je tegen de klanten van AudioFacts ook zo praat heertje Kingma!
Je kan wel zien dat hij echt van de (zogenaamde) feiten houdt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 augustus 2017 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 19:00 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Je kan wel zien dat hij echt van de (zogenaamde) feiten houdt.
Hahaha pas maar op Hasjkoph, straks ben jij ineens een kontneukertje van mij! ;-)
Eide
 Eide - zondag 06 augustus 2017 - 19:18   quote  deeplink  
Laat het toch gaan lui.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 06 augustus 2017 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 19:18 schreef Eide het volgende:
Laat het toch gaan lui.
+1 ×2
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 augustus 2017 - 23:28   quote  deeplink  
Misschien ook wel het beste. Maar als ik daar nu mee in stem ben ik straks het kontneukertje van Eide en APIK. ;-)
AkaS
 AkaS - maandag 07 augustus 2017 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 17:53 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Je moet het niet te moeilijk gaan maken voor het 'boertje'hier op het forum.

Remco kan niet zover vooruitzien. En zijn 'kontneuk' Buddie 'Ajax Warrior' is geestelijk nog beperkter.

Zijn kunnen alleen maar per wedstrijd denken en verder denken zit niet in hun systeem.

Inferieure mensen zijn en blijven inferieur tot aan hun dood!
Kijk Bobby, ik ben het grappig genoeg erg vaak met je eens en snap niet dat op dit forum zo weinig mensen door hebben hoeveel schade een incompetente man als Overmars aanricht!

Het lijkt erop alsof een echte supporter geen kritiek mag hebben en tot bijna het oneindige loyaal moet zijn aan de mensen die de club leiden.

Het is een kwestie van tijdig handelen met de juiste prijs.

Wederom is er niet tijdig gehandeld en wederom CL misgelopen. Ik heb al weken geleden geroepen dat het komend jaar weer helemaal niets in Amsterdam wordt en wederom door penny wise pound foolish denken en handelen van een stelletje lamzakken die de sportieve mogelijkheden om zeep helpen!

Nu hadden we de kans om door te pakken maar nee er moest weer zuinig gegokt worden terwijl we een enorme bankrekening hebben.

Richarlison niet goed doorgepakt en de deur voor anderen opengezet.
Verdediging ook niet doorgepakt en gegokt op een verkeerd paard, Veltman. Niemand, geen enkele club wilde hem hebben terwijl hij zelf graag het buitenland in wilde...

En dan een trainer met 0 ervaring op Eredivisie niveau...

We hadden de kans op iets moois maar het gaat als een kaartenhuis in elkaar vallen als we niet oppassen. Nog meer geld op de bank maar armoede op het velt man ;-)
AkaS
 AkaS - maandag 07 augustus 2017 - 00:35   quote  deeplink  
Wat betreft jouw opmerking Bobby over Warrior die deel ik niet met je. Zeker niet!

Verder zit ik veelal op dezelfde frequentie als jij :-)
remco k
 remco k - maandag 07 augustus 2017 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 00:33 schreef AkaS het volgende:

[..]

Kijk Bobby, ik ben het grappig genoeg erg vaak met je eens en snap niet dat op dit forum zo weinig mensen door hebben hoeveel schade een incompetente man als Overmars aanricht!

Het lijkt erop alsof een echte supporter geen kritiek mag hebben en tot bijna het oneindige loyaal moet zijn aan de mensen die de club leiden.

Het is een kwestie van tijdig handelen met de juiste prijs.

Wederom is er niet tijdig gehandeld en wederom CL misgelopen. Ik heb al weken geleden geroepen dat het komend jaar weer helemaal niets in Amsterdam wordt en wederom door penny wise pound foolish denken en handelen van een stelletje lamzakken die de sportieve mogelijkheden om zeep helpen!

Nu hadden we de kans om door te pakken maar nee er moest weer zuinig gegokt worden terwijl we een enorme bankrekening hebben.

Richarlison niet goed doorgepakt en de deur voor anderen opengezet.
Verdediging ook niet doorgepakt en gegokt op een verkeerd paard, Veltman. Niemand, geen enkele club wilde hem hebben terwijl hij zelf graag het buitenland in wilde...

En dan een trainer met 0 ervaring op Eredivisie niveau...

We hadden de kans op iets moois maar het gaat als een kaartenhuis in elkaar vallen als we niet oppassen. Nog meer geld op de bank maar armoede op het velt man ;-)
Daar ga je weer... Een echte supporter? De andere mensen hier zijn dat dan niet ofzo?
AkaS
 AkaS - maandag 07 augustus 2017 - 13:17   quote  deeplink  
Wow Remco... mijn compliment.

Het is me al vaker opgevallen hoe slim jij kunt afleiden.
Maar ik ga daar niet op in net zoals jij eigenlijk niet op
mijn post in gaat...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 07 augustus 2017 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 23:28 schreef Ajax Warrior het volgende:
Misschien ook wel het beste. Maar als ik daar nu mee in stem ben ik straks het kontneukertje van Eide en APIK. ;-)
Wat is daar gelogen aan dan? :^)
remco k
 remco k - maandag 07 augustus 2017 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 13:17 schreef AkaS het volgende:
Wow Remco... mijn compliment.

Het is me al vaker opgevallen hoe slim jij kunt afleiden.
Maar ik ga daar niet op in net zoals jij eigenlijk niet op
mijn post in gaat...
Als je al met dat soort domme stellingen begint is de rest van je post niet relevant meer voor me. Heb het dus ook niet gelezen. Zal weer weer hetzelfde gezanik en gezeik in staan als altijd.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 augustus 2017 - 16:11   quote  deeplink  
Er wordt wel een hoop gekontneukt hier.. Volgens mij was de Gay pararade afgelopen zaterdag of niet?

Ik hou me liever bezig met voetbal en natte kutjes
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 augustus 2017 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 augustus 2017 - 14:45 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Wat is daar gelogen aan dan? :^)
Bij jou zaten er teveel haartjes rondom. Door dat bos wil ik niet nog een keer woelen voordat ik je anusgaatje uiteindelijk bereik! ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 07 augustus 2017 - 20:32   quote  deeplink  
Mannen, waar gaat het nog over......

Neem dan de Oranje Leeuwinnen, dat zijn tenminste Europeesche Kampioenen met BALLEN ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 07 augustus 2017 - 21:32   quote  deeplink  
Wij spelen nu Uefa Europa Legue....
Daar zullen we het mee m oeten doen, of we nu willen of niet.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [3e voorronde Champions League] Ajax - OGC Nice (wo 26 juli / wo 02 aug, 20:45); 1 - 1 / 2 - 2









0.0191800