BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [3e voorronde Champions League] Ajax - OGC Nice (wo 26 juli / wo 02 aug, 20:45); 1 - 1 / 2 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - donderdag 03 augustus 2017 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:40 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik heb denk ik dezelfde wedstrijd als Warrior gezien.
Vooropgesteld dat ik een groot fan van Ziyech ben, heeft hij op die ene pass na hoofdzakelijk uitgeblonken in slecht spel, balverlies.
Ajax op rapport: vier keer een 7,5, maar ook twee onvoldoendes

Ajax speelde woensdagavond met 2-2 gelijk tegen OGC Nice, waardoor de Amsterdammers geen Champions League meer spelen dit seizoen. VoetbalPrimeur maakt rapport op van een bewogen avond.

André Onana - 6: Moest twee keer vissen - en kon daar één keer wat aan doen. Bij de 2-2 kwam hij te ver uit zijn doel. De doelman keepte pas zijn tweede wedstrijd van het seizoen.

Joël Veltman - 5,5: Verloor het duel dat voorafging aan de 2-2 van Nice. Ook in de beginfase was het voor de aanvoerder al zoeken naar de juiste afstemming.

Davinson Sánchez - 7,5: Van een vertrek is geen sprake, maar Ajax mag zijn zegeningen tellen als Sánchez na 31 augustus nog bij Ajax speelt. Verdedigend én aanvallend van grote waarde.

Matthijs de Ligt - 6,5: Prima optreden van de zeventienjarige verdediger, die in de eerste helft een paar verkeerd instapte, maar dat herstelde met zijn snelheid en kracht.

Nick Viergever - 6,5: Het resultaat van hoog drukzetten in optima forma: Viergever stond aan de basis van de 2-1, door op de achterlijn een voorzet van Ziyech voor te trekken aan Sánchez.

Lasse Schöne - 5: Het is het bekende riedeltje: het hoge tempo van Nice leek Schöne bij vlagen te machtig. Zal zich moeten verbeteren met Frenkie de Jong in zijn kielzog.

Donny van de Beek - 7,5: Dick Advocaat kan alvast één naam opschrijven voor zijn volgende Oranje-selectie. Van de Beek maakte net als vorige week de cruciale gelijkmaker voor Ajax. En hoe.

Hakim Ziyech - 7,5: Niet negentig minuten lang aanwezig, maar dat is ook helemaal niet nodig met zoveel rendement. Strooide met passjes en leidde beide Ajax-doelpunten in.

Justin Kluivert - 7,5: Nam Ajax op sleeptouw in een fase waarin de ploeg het lastig had. Zijn directe tegenstander Malang Sarr zal nog wel een paar keer zwetend wakker worden van Kluiverts dribbels.

Kasper Dolberg - 7: Geen doelpunt, maar Dolberg liet zien dat ook hij is begonnen aan het nieuwe seizoen. Hoogtepunt was zijn solo in de tweede helft, die een doelpunt had verdiend.

Amin Younes - 5: In grote delen van de wedstrijd onzichtbaar. Staat 'zwaar' op zijn benen, wat zoveel betekent dat hij niet helemaal okselfris oogt na een lange zomer. Had als enige nog de 3-2 kunnen maken, maar treuzelde te lang.

Invallers

Frenkie de Jong - x: Kwam in de 78ste minuut in het veld voor Justin Kluivert, maar speelde te kort voor een beoordeling.

Klaas-Jan Huntelaar - x: Kwam in de 82ste minuut in het veld voor Lasse Schöne, maar speelde te kort voor een beoordeling.

David Neres - x: Kwam in de 86ste minuut in het veld voor Matthijs de Ligt, maar speelde te kort voor een beoordeling.


bron

Ziyech krijgt samen met 3 anderen het hoogste rapportcijfer ... ;-)

En Dolberg inderdaad een 7...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 augustus 2017 door Pietje --
Pietje
 Pietje - donderdag 03 augustus 2017 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:43 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ja ach, iedereen ergert zich weleens aan een speler. Het is ook niet gek om je te ergeren aan een speler die niet presteert.

In Kluivert heb ik wel vertrouwen, al zal ook hij een dipje gaan krijgen. Gelukkig hebben we dan Neres nog.
Youness, tja.. Als het elftal lekker draait kan hij wel mee, maar iets forceren als het niet loopt? Dat lukt hem niet. Het vervelende is ook dat we geen stand-in voor hem hebben, dus we zijn afhankelijk van die gozer daar aan de linkerkant.

Cerny is er, maar die zat niet eens bij de selectie gister.. Geen idee waar dat blindelings vertrouwen in Youness vandaan komt.
Van Cerny begrijp ik ook niks. Een echte kans krijgt hij niet.
remco k
 remco k - donderdag 03 augustus 2017 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:29 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Jij bent de grootste droeftoeter hier van het Forum. En ik zal je nu eens uitleggen waarom dat zo is.

Voortdurend zit jij mensen hier te corrigeren, maar als er iemand gecorrigeerd moet worden dan ben jij dat.

Omdat je een geestelijke beperkte dwerg bent in het feit dat je niet veel verder kunt kijken en denken. En ik begrijp dat dit voor een simpel 'boertje zoals jou ook best moeilijk is.

Na iedere wedstrijd lees ik weer exact dezelfde dingen keer op keer op keer. Ook jij komt voortdurend met dezelfde opmerkingen.

Ik zal ze even voor een 'simpel'boertje benoemen:

De afgelopen jaren vertelde 'boertje' Remco met grote regelmaat dat de trainer (zowel de Boer als Bosz) de verkeerde spelers had opgesteld, of de verkeerde wissels had gedaan. Of spelers eruit had gehaald wat hij nooit had moeten doen.

En als het de trainer niet is, dan zijn het de spelers die fouten gemaakt hebben. Dat zijn details Remco. En natuurlijk doen die details ertoe. Maar..........zoals wij allemaal zien maakt Ajax al jaren dezelfde soort fouten. En zien we dat daarin weinig verandering zit.

Ik zal je vertellen Remco; ook dat gaat het komende seizoen niet anders zijn. Omdat de leiding al jaren dezelfde fouten maken.

Dus wanneer het straks niet goed gaat in de competitie, zul je zien dat Keizer de gebeten hond is. Hoe voorspelbaar wil je het hebben denk ik dan. De leiding kan Keizer altijd nog als zondebok opofferen. Zodat ze zelf kunnen blijven zitten.

Mag ik je er even aan herinneren dat de leiding verantwoordelijk is voor het aanstellen van de trainer. Mocht Keizer niet naar behoren functioneren, dan heeft de leiding feitelijk een inschattingsfout gemaakt.

In voetbal ben je zo sterk als je selectie is die je hebt. Jij kunt opnieuw dit jaar je na een wedstrijd weer je kritiek gaan uiten op de trainer, het spel en spelers.

Je moet eens leren verder te kijken. En dat geldt tevens voor jouw 'kontneuk'vrienden hier op het forum. Omdat zij ook feitelijk niet veel verder kunnen zien.......

Zolang de huidige leiding bij Ajax blijft zul je de fouten die iedereen al jaren ziet, niet verdwijnen. Dan zul je het toch anders moeten doen. Maar het lijkt erop dat de mensen die Ajax leiden niet beschikken over het juiste inzicht en gogme wat Ajax daadwerkelijk nodig heeft.

De meest mensen hier op aarde hebben helaas maar een beperkt vermogen om verder te kunnen kijken en denken. Juist dit soort mensen heeft Ajax nodig om de structurele fouten die er al jaren zijn een keer te kunnen oplossen.

De leiding zal dit seizoen zich moeten bewijzen dat zij hun positie verdienen. Want wanneer Ajax opnieuw geen prijs wint, zie ik niet in waarom je zo door zou moeten gaan.
Je zou eens een stukje moeten opzoeken van een hele goede spreker in het bedrijfsleven, het stukje gaat over droeftoeters en bruistabletjes. Maag jij 3 keer raden onder welke noemer jij valt..

Het stukje over niet verder kunnen denken zou juist jezelf aan het denken moeten zetten. Juist jij bent namelijk de droeftoeter ( jaja een gratis hint over de vraag in de vorige alinea) die niet verder kijkt dan zijn neus lang is en het standaard riedeltje va nde jaren 70 en 80 herhaalt, en dat riedeltje was dat als een bedrijf niet goed draaide, lag dat aan de leidinggevende, heb je enige idee in hoeveel literatuur over bedrijfskunde dat al onderuit gehaald is? Geen fatsoenlijk bedrijf dat nog zo denkt als dat jij graag wil.

Voetbal is een spel dat op hele kleine details beslist wordt, neem gister, hoe vaak gaat zon assist met de hak goed? een heel klein detail dus tussen doorgaan en uitgeschakeld zijn.

Jij bent de volledige realiteitszin kwijt, mocht je die uberhaubt gehad hebben over het hedendaagse voetbal en de mogelijkheden die er voor een club als Ajax liggen.

Ondanks dat jij en Akas doen voorkomen alsof ik alles fantasitisch vind van deze directie, heb ik vraagtekens voldoende, en die uit ik ook, alleen lees jij die niet, net zoals je de vragen nooit beantwoord die je gesteld worden, dit om de doodeenvoudige reden dat je inferieur bent aan de meeste forumgangers en dus simpelweg niet het niveau hebt waarvan je doet voorkomen dat je het wel hebt.

Inhoudelijk heb je helemaal niets te vertellen over de details, kan je geen enkele oplossing aandragen anders dan dat Overmars en consorten moeten vertrekken..

Jij bent er een ster in de onmogelijkheden voor Ajax te benoemen als directie fouten, daarin ben jij de complete realiteitszin kwijt...
remco k
 remco k - donderdag 03 augustus 2017 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:41 schreef AkaS het volgende:

[..]

Maak jij dat uit! Ik reageer op wat voor mij relevant lijkt.
Jij verteld het omdat dit je mening staaft over de backs, dat er meerdere redenen aan te wijzen zijn doet er in dat verhaal wel degelijk toen, en geeft aan dat jij blind van de waarheid bent..
remco k
 remco k - donderdag 03 augustus 2017 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:42 schreef AkaS het volgende:

[..]

Whahahaha kijk jij de beslissende wedstrijden maar terug. Die wedstrijden waar iedereen het over heeft... mooi spel en winst...
Alleen Tete tegen Lyon, Schone en Youness speelde gewoon, net als Viergever..

En tegen Schalke speelde Veltman gewoon, evenals Youness.

Tegen Feyenoord speelde alleen Dolberg niet door een blessure..

Gewoon feiten kerel. En heel veel meer fantastische potten heb ik niet gezien vorig jaar, ja al met al nog een stuk of 5, en in die 5 wedstrijden speelden al die jongens ook.
remco k
 remco k - donderdag 03 augustus 2017 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:50 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ajax op rapport: vier keer een 7,5, maar ook twee onvoldoendes

Ajax speelde woensdagavond met 2-2 gelijk tegen OGC Nice, waardoor de Amsterdammers geen Champions League meer spelen dit seizoen. VoetbalPrimeur maakt rapport op van een bewogen avond.

André Onana - 6: Moest twee keer vissen - en kon daar één keer wat aan doen. Bij de 2-2 kwam hij te ver uit zijn doel. De doelman keepte pas zijn tweede wedstrijd van het seizoen.

Joël Veltman - 5,5: Verloor het duel dat voorafging aan de 2-2 van Nice. Ook in de beginfase was het voor de aanvoerder al zoeken naar de juiste afstemming.

Davinson Sánchez - 7,5: Van een vertrek is geen sprake, maar Ajax mag zijn zegeningen tellen als Sánchez na 31 augustus nog bij Ajax speelt. Verdedigend én aanvallend van grote waarde.

Matthijs de Ligt - 6,5: Prima optreden van de zeventienjarige verdediger, die in de eerste helft een paar verkeerd instapte, maar dat herstelde met zijn snelheid en kracht.

Nick Viergever - 6,5: Het resultaat van hoog drukzetten in optima forma: Viergever stond aan de basis van de 2-1, door op de achterlijn een voorzet van Ziyech voor te trekken aan Sánchez.

Lasse Schöne - 5: Het is het bekende riedeltje: het hoge tempo van Nice leek Schöne bij vlagen te machtig. Zal zich moeten verbeteren met Frenkie de Jong in zijn kielzog.

Donny van de Beek - 7,5: Dick Advocaat kan alvast één naam opschrijven voor zijn volgende Oranje-selectie. Van de Beek maakte net als vorige week de cruciale gelijkmaker voor Ajax. En hoe.

Hakim Ziyech - 7,5: Niet negentig minuten lang aanwezig, maar dat is ook helemaal niet nodig met zoveel rendement. Strooide met passjes en leidde beide Ajax-doelpunten in.

Justin Kluivert - 7,5: Nam Ajax op sleeptouw in een fase waarin de ploeg het lastig had. Zijn directe tegenstander Malang Sarr zal nog wel een paar keer zwetend wakker worden van Kluiverts dribbels.

Kasper Dolberg - 7: Geen doelpunt, maar Dolberg liet zien dat ook hij is begonnen aan het nieuwe seizoen. Hoogtepunt was zijn solo in de tweede helft, die een doelpunt had verdiend.

Amin Younes - 5: In grote delen van de wedstrijd onzichtbaar. Staat 'zwaar' op zijn benen, wat zoveel betekent dat hij niet helemaal okselfris oogt na een lange zomer. Had als enige nog de 3-2 kunnen maken, maar treuzelde te lang.

Invallers

Frenkie de Jong - x: Kwam in de 78ste minuut in het veld voor Justin Kluivert, maar speelde te kort voor een beoordeling.

Klaas-Jan Huntelaar - x: Kwam in de 82ste minuut in het veld voor Lasse Schöne, maar speelde te kort voor een beoordeling.

David Neres - x: Kwam in de 86ste minuut in het veld voor Matthijs de Ligt, maar speelde te kort voor een beoordeling.


bron

Ziyech krijgt samen met 3 anderen het hoogste rapportcijfer ... ;-)

En Dolberg inderdaad een 7...
Tsja, hier staan wel vaker hele rare dingen Pietje.

Ik vond Zyech trouwens gister niet slecht, ik denk dat juist de CVM in staat moet zijn het risico dat Zyech in zijn spel legt op te vangen, en dat kan ie niet..
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 03 augustus 2017 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 15:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Tsja, hier staan wel vaker hele rare dingen Pietje.

Ik vond Zyech trouwens gister niet slecht, ik denk dat juist de CVM in staat moet zijn het risico dat Zyech in zijn spel legt op te vangen, en dat kan ie niet..
Precies, dat is het probleem. Zyech heeft een stofzuiger naast zich nodig, maar verder kan ik me wel vinden in Veltman, Younes en Schone een 5 te geven, misschien is zelfs een 4 meer op zijn plek.
Ajax zou op deze posities moeten door selecteren, want deze jongens komen te vaak te kort in grote wedstrijden en het valt nu te veel op

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 augustus 2017 door Ajax we love you --
Pietje
 Pietje - donderdag 03 augustus 2017 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 15:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Tsja, hier staan wel vaker hele rare dingen Pietje.

Ik vond Zyech trouwens gister niet slecht, ik denk dat juist de CVM in staat moet zijn het risico dat Zyech in zijn spel legt op te vangen, en dat kan ie niet..
Dat weet ik ook wel, Remco. Het was ook pertinent niet mijn bedoeling om mijn gelijk te halen. Ik vond alleen dat een aantal mede-Ajacieden hem dramatisch vonden spelen en dat vond ik namelijk niet. Beide doelpunten van Ajax werden door hem voorbereid. Hoe kun je hem dan "dramatisch" vinden. That's all.

Overigens dood- en doodzonde. Ik had Ajax zo graag weer in de CL zien spelen. En ik weet wel dat mochten ze Nice hadden uitgeschakeld er nog een play-off ronde had moeten worden gespeeld, maar dan nog waren ze weer een stapje dichterbij.

Ik heb gisteren, gedurende de 34e minuut zitten huilen als een baby. En ik ben toch echt een stukkie ouder. Wat een emoties!
Pietje
 Pietje - donderdag 03 augustus 2017 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 15:43 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Precies, dat is het probleem. Zyech heeft een stofzuiger naast zich nodig, maar verder kan ik me wel vinden in Veltman, Younes en Schone een 5 te geven, misschien is zelfs een 4 meer op zijn plek.
Ajax zou op deze posities moeten door selecteren, want deze jongens komen te vaak te kort in grote wedstrijden en het valt nu te veel op
Je hebt helemaal gelijk. Daarom zou het in mijn ogen niet verkeerd zijn, wanneer Ajax Nigel de Jong zou halen. Zo'n type speler ontbeert Ajax op dit moment. En dan is het eigenlijk maar de vraag of Nigel dat (nog) kan opbrengen. Maar zo'n type speler dus.
p111
 p111 - donderdag 03 augustus 2017 - 16:36   quote  deeplink  
Nou was ik wel een Nigel fan maar wat ik lees en hoor is dat hij de Nigel niet meer is van voorheen en waarschijnlijk geen versterking meer is voor Ajax. En al weer op weg schijnt te zijn naar de USA even weer wat centjes ophalen.Dus nee vergeet hem maar.
p111
 p111 - donderdag 03 augustus 2017 - 16:39   quote  deeplink  
Al met al hoe lang houd Hr Keizer Schone nog de hand boven zijn hoofd ? .Al die tijd dat Schone nog speelt moet Ziyech te veel arbeid leveren,waardoor zijn rendement minder is als wat hij normaal kan geven.
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 03 augustus 2017 - 16:50   quote  deeplink  
Heel jammer dit maar het blijft lastig zo vroeg in het seizoen zulke belangrijke wedstrijden te spelen. Selectie is nog niet in balans en heeft heel veel voor zijn kiezen gehad. Ik vind dat ze toch bij vlagen al lekker aan het ballen waren.Dan vanaf nu maar alles op alles om titel 34 dit seizoen binnen te slepen voor Appie !!!!!
Eide
 Eide - donderdag 03 augustus 2017 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 13:46 schreef AkaS het volgende:
Eide het centrum was niet Solide en maakte soms verkeerde keuzes maar volgens de heren op tv was dit een gevolg van backs die niet goed stonden of liepen...
Daarvoor zou ik de wedstrijd een keer moeten terugkijken. Het viel mij gewoon op dat Nice tot de 80e minuut eigenlijk uitsluitend gevaarlijk werd door het centrum. Daarbij ruimen Sanchez en De Ligt nog veel op maar is het wel steeds het midden dat kwetsbaar was, net als in Nice.

Ik denk dat de oorzaak overigens misschien wel op het middenveld lag. Ajwx kon geen druk zetten zoals dat vorig jaar gebeurde. Of dat de verdienste van Nice is structureel zal het seizoen moeten uitwijzen.

Ik heb niet zomaar een schuldige, het viel me gewoon op.
Eide
 Eide - donderdag 03 augustus 2017 - 16:57   quote  deeplink  
Het gevolg is nu trouwens dat Ajax een play-off voor plaatsing in de Europa League moet spelen.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 03 augustus 2017 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 16:57 schreef Eide het volgende:
Het gevolg is nu trouwens dat Ajax een play-off voor plaatsing in de Europa League moet spelen.
Zal uiteindelijk wel weer zo een stugge tegenstander worden uit Rusland of Oekraïne ofzo die onderschat gaat worden, maar het ons heel erg lastig gaat maken en ons misschien wel uitschakelt
AkaS
 AkaS - donderdag 03 augustus 2017 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 16:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Daarvoor zou ik de wedstrijd een keer moeten terugkijken. Het viel mij gewoon op dat Nice tot de 80e minuut eigenlijk uitsluitend gevaarlijk werd door het centrum. Daarbij ruimen Sanchez en De Ligt nog veel op maar is het wel steeds het midden dat kwetsbaar was, net als in Nice.

Ik denk dat de oorzaak overigens misschien wel op het middenveld lag. Ajwx kon geen druk zetten zoals dat vorig jaar gebeurde. Of dat de verdienste van Nice is structureel zal het seizoen moeten uitwijzen.

Ik heb niet zomaar een schuldige, het viel me gewoon op.
Viel mij vorig seizoen al op dat Schöne in het midden nogal wat ruimte weggaf precies op de positie van de 6 dus in het hart. Alles bij elkaar opgeteld wordt het behalen van een goed resultaat lastig tenzij de aanvallen dodelijk effectief zijn. En als je voorin bijv. Younes hebt lopen tja
..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 03 augustus 2017 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:50 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ajax op rapport: vier keer een 7,5, maar ook twee onvoldoendes

Ajax speelde woensdagavond met 2-2 gelijk tegen OGC Nice, waardoor de Amsterdammers geen Champions League meer spelen dit seizoen. VoetbalPrimeur maakt rapport op van een bewogen avond.

André Onana - 6: Moest twee keer vissen - en kon daar één keer wat aan doen. Bij de 2-2 kwam hij te ver uit zijn doel. De doelman keepte pas zijn tweede wedstrijd van het seizoen.

Joël Veltman - 5,5: Verloor het duel dat voorafging aan de 2-2 van Nice. Ook in de beginfase was het voor de aanvoerder al zoeken naar de juiste afstemming.

Davinson Sánchez - 7,5: Van een vertrek is geen sprake, maar Ajax mag zijn zegeningen tellen als Sánchez na 31 augustus nog bij Ajax speelt. Verdedigend én aanvallend van grote waarde.

Matthijs de Ligt - 6,5: Prima optreden van de zeventienjarige verdediger, die in de eerste helft een paar verkeerd instapte, maar dat herstelde met zijn snelheid en kracht.

Nick Viergever - 6,5: Het resultaat van hoog drukzetten in optima forma: Viergever stond aan de basis van de 2-1, door op de achterlijn een voorzet van Ziyech voor te trekken aan Sánchez.

Lasse Schöne - 5: Het is het bekende riedeltje: het hoge tempo van Nice leek Schöne bij vlagen te machtig. Zal zich moeten verbeteren met Frenkie de Jong in zijn kielzog.

Donny van de Beek - 7,5: Dick Advocaat kan alvast één naam opschrijven voor zijn volgende Oranje-selectie. Van de Beek maakte net als vorige week de cruciale gelijkmaker voor Ajax. En hoe.

Hakim Ziyech - 7,5: Niet negentig minuten lang aanwezig, maar dat is ook helemaal niet nodig met zoveel rendement. Strooide met passjes en leidde beide Ajax-doelpunten in.

Justin Kluivert - 7,5: Nam Ajax op sleeptouw in een fase waarin de ploeg het lastig had. Zijn directe tegenstander Malang Sarr zal nog wel een paar keer zwetend wakker worden van Kluiverts dribbels.

Kasper Dolberg - 7: Geen doelpunt, maar Dolberg liet zien dat ook hij is begonnen aan het nieuwe seizoen. Hoogtepunt was zijn solo in de tweede helft, die een doelpunt had verdiend.

Amin Younes - 5: In grote delen van de wedstrijd onzichtbaar. Staat 'zwaar' op zijn benen, wat zoveel betekent dat hij niet helemaal okselfris oogt na een lange zomer. Had als enige nog de 3-2 kunnen maken, maar treuzelde te lang.

Invallers

Frenkie de Jong - x: Kwam in de 78ste minuut in het veld voor Justin Kluivert, maar speelde te kort voor een beoordeling.

Klaas-Jan Huntelaar - x: Kwam in de 82ste minuut in het veld voor Lasse Schöne, maar speelde te kort voor een beoordeling.

David Neres - x: Kwam in de 86ste minuut in het veld voor Matthijs de Ligt, maar speelde te kort voor een beoordeling.


bron

Ziyech krijgt samen met 3 anderen het hoogste rapportcijfer ... ;-)

En Dolberg inderdaad een 7...
voetbalprimeur. Nou niet echt een site die ik heel erg serieus neem. Zeker niet als mijn ogen iets anders zien.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 03 augustus 2017 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:31 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hem met Schöne vergelijken? Dan doe je hem beslist tekort in mijn ogen. Maar goed, het is maar een mening uiteraard.
Ik vergelijk niets. Zeg alleen dat hij net zo dramatisch speelde. Overigens heb ik de neiging te denken dat mijnheertje Ziyech beetje sterallures heeft en zichzelf graag boven de groep zet. Ken het niet met harde feiten bewijzen, het is op dit moment alleen gevoelsmatig.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 03 augustus 2017 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 14:29 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Jij bent de grootste droeftoeter hier van het Forum. En ik zal je nu eens uitleggen waarom dat zo is.

Voortdurend zit jij mensen hier te corrigeren, maar als er iemand gecorrigeerd moet worden dan ben jij dat.

Omdat je een geestelijke beperkte dwerg bent in het feit dat je niet veel verder kunt kijken en denken. En ik begrijp dat dit voor een simpel 'boertje zoals jou ook best moeilijk is.

Na iedere wedstrijd lees ik weer exact dezelfde dingen keer op keer op keer. Ook jij komt voortdurend met dezelfde opmerkingen.

Ik zal ze even voor een 'simpel'boertje benoemen:

De afgelopen jaren vertelde 'boertje' Remco met grote regelmaat dat de trainer (zowel de Boer als Bosz) de verkeerde spelers had opgesteld, of de verkeerde wissels had gedaan. Of spelers eruit had gehaald wat hij nooit had moeten doen.

En als het de trainer niet is, dan zijn het de spelers die fouten gemaakt hebben. Dat zijn details Remco. En natuurlijk doen die details ertoe. Maar..........zoals wij allemaal zien maakt Ajax al jaren dezelfde soort fouten. En zien we dat daarin weinig verandering zit.

Ik zal je vertellen Remco; ook dat gaat het komende seizoen niet anders zijn. Omdat de leiding al jaren dezelfde fouten maken.

Dus wanneer het straks niet goed gaat in de competitie, zul je zien dat Keizer de gebeten hond is. Hoe voorspelbaar wil je het hebben denk ik dan. De leiding kan Keizer altijd nog als zondebok opofferen. Zodat ze zelf kunnen blijven zitten.

Mag ik je er even aan herinneren dat de leiding verantwoordelijk is voor het aanstellen van de trainer. Mocht Keizer niet naar behoren functioneren, dan heeft de leiding feitelijk een inschattingsfout gemaakt.

In voetbal ben je zo sterk als je selectie is die je hebt. Jij kunt opnieuw dit jaar je na een wedstrijd weer je kritiek gaan uiten op de trainer, het spel en spelers.

Je moet eens leren verder te kijken. En dat geldt tevens voor jouw 'kontneuk'vrienden hier op het forum. Omdat zij ook feitelijk niet veel verder kunnen zien.......

Zolang de huidige leiding bij Ajax blijft zul je de fouten die iedereen al jaren ziet, niet verdwijnen. Dan zul je het toch anders moeten doen. Maar het lijkt erop dat de mensen die Ajax leiden niet beschikken over het juiste inzicht en gogme wat Ajax daadwerkelijk nodig heeft.

De meest mensen hier op aarde hebben helaas maar een beperkt vermogen om verder te kunnen kijken en denken. Juist dit soort mensen heeft Ajax nodig om de structurele fouten die er al jaren zijn een keer te kunnen oplossen.

De leiding zal dit seizoen zich moeten bewijzen dat zij hun positie verdienen. Want wanneer Ajax opnieuw geen prijs wint, zie ik niet in waarom je zo door zou moeten gaan.
Door en met diezelfde "kontneuk" vrienden blijf jij discussiëren op het forum! Dus wat is nu precies het probleem? Is het nou zoveel gevraagd eens inhoudelijk over de wedstrijd te discussiëren. Ik heb echt het idee dat bij jouw alleen antipathie zit tegen het bestuur. De rest rondom de club lijkt je niet te interesseren? En voordat je begint met daar heb je weer zo'n kontneukvriendje, ik vraag alleen of je ook iets inhoudelijks over de wedstrijd kan vertellen zonder direct weer het bestuur te bekritiseren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 augustus 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 03 augustus 2017 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 16:57 schreef Eide het volgende:
Het gevolg is nu trouwens dat Ajax een play-off voor plaatsing in de Europa League moet spelen.
En de eerste thuiswedstrijd van de competitie is verplaatst van zaterdagavond naar zondagmiddag! ;-)
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 03 augustus 2017 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 18:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik vergelijk niets. Zeg alleen dat hij net zo dramatisch speelde. Overigens heb ik de neiging te denken dat mijnheertje Ziyech beetje sterallures heeft en zichzelf graag boven de groep zet. Ken het niet met harde feiten bewijzen, het is op dit moment alleen gevoelsmatig.
Zie ik nergens in terug. Denk eerder op basis van gisteren dat Younes dat doet. Geen enkele intentie gehad om zijn team te helpen.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 03 augustus 2017 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 16:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Daarvoor zou ik de wedstrijd een keer moeten terugkijken. Het viel mij gewoon op dat Nice tot de 80e minuut eigenlijk uitsluitend gevaarlijk werd door het centrum. Daarbij ruimen Sanchez en De Ligt nog veel op maar is het wel steeds het midden dat kwetsbaar was, net als in Nice.

Ik denk dat de oorzaak overigens misschien wel op het middenveld lag. Ajwx kon geen druk zetten zoals dat vorig jaar gebeurde. Of dat de verdienste van Nice is structureel zal het seizoen moeten uitwijzen.

Ik heb niet zomaar een schuldige, het viel me gewoon op.
Het middenveld gaf die ruimte weg stonden soms met 2 of 3 man verkeerd..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 03 augustus 2017 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 23:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

En toch was hij vorige week de beste en vandaag een van de beste. Nu dit kunnen brengen na een vervelende voorbereiding.

Echt een en al lulkoek dit
Hoezo lulkoek? Dat Donny tot de betere behoort laat enkel zien dat hij een goede speler is.

Dat hij Davy prima kan vervangen en dat hij beter speelt op de plek van Schone, dan laat je zien dat je heel goed bent.

Maar wat hij kan, betekend nog niet dat andere dat ook kunnen.

Zo kan Donny er juist kracht hebben uitgehaald, wat met nouri is gebeurd.
Terwijl de andere juist gaan verkrampen.

Het staat als paal boven water, dat dit geen goede voorbereiding is.

Als vervolgens de hele arena in teken staat van Nouri. Dan is het echt heel lastig voetballen.
Dan start je dus heel slecht in de meeste gevallen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 03 augustus 2017 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 19:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hoezo lulkoek? Dat Donny tot de betere behoort laat enkel zien dat hij een goede speler is.

Dat hij Davy prima kan vervangen en dat hij beter speelt op de plek van Schone, dan laat je zien dat je heel goed bent.

Maar wat hij kan, betekend nog niet dat andere dat ook kunnen.

Zo kan Donny er juist kracht hebben uitgehaald, wat met nouri is gebeurd.
Terwijl de andere juist gaan verkrampen.

Het staat als paal boven water, dat dit geen goede voorbereiding is.

Als vervolgens de hele arena in teken staat van Nouri. Dan is het echt heel lastig voetballen.
Dan start je dus heel slecht in de meeste gevallen.
eens ze zeggen wel van niet.. maar geloof me onbewust speelt dit zkr wel een rol
aaadjuh
 aaadjuh - donderdag 03 augustus 2017 - 19:53   quote  deeplink  
We hebben gewoon een goede selectie die misschien wel had kunnen overwinteren in de CL.
Maar wat je wel ziet is dat Ajax altijd in het begin van het seizoen de klappen krijgt en groeit in het seizoen.
De oorzaak van de slechte voorbereiding van dit jaar is bekend..
Maar van vorig jaar of de jaren daarvoor?? Als we pas tegen Rostov moesten i.p.v. tegen Schalke of Lyon hadden we zeker wel gewonnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 augustus 2017 door aaadjuh --
AkaS
 AkaS - donderdag 03 augustus 2017 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 15:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Alleen Tete tegen Lyon, Schone en Youness speelde gewoon, net als Viergever..

En tegen Schalke speelde Veltman gewoon, evenals Youness.

Tegen Feyenoord speelde alleen Dolberg niet door een blessure..

Gewoon feiten kerel. En heel veel meer fantastische potten heb ik niet gezien vorig jaar, ja al met al nog een stuk of 5, en in die 5 wedstrijden speelden al die jongens ook.
Schöne werd gewisseld en niet omdat hij zo goed speelde.
Met Veltman en Schöne in de basis was het iedere keer billen knijpen en ter nauwernood overleven.

Wie verteld er nou halve waarheden!
AkaS
 AkaS - donderdag 03 augustus 2017 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 17:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

voetbalprimeur. Nou niet echt een site die ik heel erg serieus neem. Zeker niet als mijn ogen iets anders zien.
Eindelijk iemand die verstandig is en vertrouwt op zijn eigen waarneming :-)

Ik ben namelijk echt een groot fan van Ziyech, maar die speelde echt niet best helaas...
remco k
 remco k - donderdag 03 augustus 2017 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 17:49 schreef AkaS het volgende:

[..]

Viel mij vorig seizoen al op dat Schöne in het midden nogal wat ruimte weggaf precies op de positie van de 6 dus in het hart. Alles bij elkaar opgeteld wordt het behalen van een goed resultaat lastig tenzij de aanvallen dodelijk effectief zijn. En als je voorin bijv. Younes hebt lopen tja
..
Vrijwel hetzelfde elftal dat echt veel goede resultaten heeft geboekt. Laten we nu niet net gaan doen alsof we er helemaal niks van kunnen als ploeg zeg.
remco k
 remco k - donderdag 03 augustus 2017 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 19:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

eens ze zeggen wel van niet.. maar geloof me onbewust speelt dit zkr wel een rol
Van de beek zei ook gewoon dat ie het er heel lastig mee had.
remco k
 remco k - donderdag 03 augustus 2017 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 20:24 schreef AkaS het volgende:

[..]

Schöne werd gewisseld en niet omdat hij zo goed speelde.
Met Veltman en Schöne in de basis was het iedere keer billen knijpen en ter nauwernood overleven.

Wie verteld er nou halve waarheden!
Die wedstrijden die ik benoemde speelde ze gewoon en was het helemaal geen billenknijpen. Jij vraagt mij te kijken naar de opstellingen van die fantastische wedstrijden met de bedoeling te zien dat die jongens niet speelden. Maar ze speelden wel en behoorden die wedstrijden tot de ploeg die fantastisch speelde.

Maar nogmaals. Schone mag er van mij af en Veltman had eraf gemogen vooor Tete. Maar we moeten niet doen alsof ze helemaal niets kunnen. Schone vind ik van de huidige basis de minst goede indruk maken.
AkaS
 AkaS - donderdag 03 augustus 2017 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 20:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Vrijwel hetzelfde elftal dat echt veel goede resultaten heeft geboekt. Laten we nu niet net gaan doen alsof we er helemaal niks van kunnen als ploeg zeg.
Hahaha tuurlijk dwarsliggertje. Ik weet wat ik gezien heb. En verder kan ik zeggen dat Ajax in mijn bloed zit als supporter. Maar verder is het een enge club met veel machtsmisbruik en vriendjespolitiek!

En keuzes voor spelers zijn niet altijd zuiver.

By the way... Denswill ook al zo'n talentvolle jongen waarvan ik nooit begreep waarom hij de waardering niet kreeg en weg mocht.

En ander dingetje...waar ik niemand over hoor.

Aflopend contract is meewerken in verkoop of bijtekenen. Doe je geen van beide dan word je door de directie kapot gemaakt....

Andersom.... yeah dan kan het plotseling wel

Gevalletje Viergever bijvoorbeeld ;-)
Eide
 Eide - donderdag 03 augustus 2017 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 17:49 schreef AkaS het volgende:

[..]

Viel mij vorig seizoen al op dat Schöne in het midden nogal wat ruimte weggaf precies op de positie van de 6 dus in het hart. Alles bij elkaar opgeteld wordt het behalen van een goed resultaat lastig tenzij de aanvallen dodelijk effectief zijn. En als je voorin bijv. Younes hebt lopen tja
Younes in vorm is een aanwinst voor elke Europese subtopper. Younes uit vorm heb je echter helemaal niets aan. Het verschil tussen die twee uitersten is zo vreselijk groot bij die jongen. Ik vind dat lastig. Ik bedoel, ieder weet waartoe hij in staat is als hij het op z'n heupen krijgt maar je kan moeilijk weer 2/3 van het seizoen wachten tot dat moment...

Schone vond ik vorig jaar echt één van de sterkhouders. Ook dit jaar denk ik dat hij nog een hele belangrijke rol kan en zal hebben. Tegelijkertijd laat een pot als gister ook zien dat die positie toch kritisch blijft. Schone is nu eenmaal geen CVM. Hij is alleen misschien wel de beste die we voor die positie hebben.

Donny van de Beek op 6 wil ik best eens zien. Ik herinner mij het experiment met Klaassen op 6 ook nog. Dat liep voor geen meter. Ik heb ook de goals van Donny gezien in het tweeluik met Nice. Ik weet niet of je deze Van de Beek wel op 6 wil hebben. Dan blijft eigenlijk alleen De Jong over. Ook die is eigenlijk zonde om op 6 te zetten en ook die is geen echter CVM. Toch wil ik wel eens een paar wedstrijden zien met De Jong, Van de Beek en Ziyech op dat middenveld. Daar moet je in de Eredivisie vrijwel iedereen tureluurs mee kunnen draaien.
aaadjuh
 aaadjuh - donderdag 03 augustus 2017 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 20:35 schreef Eide het volgende:

[..]

Younes in vorm is een aanwinst voor elke Europese subtopper. Younes uit vorm heb je echter helemaal niets aan. Het verschil tussen die twee uitersten is zo vreselijk groot bij die jongen. Ik vind dat lastig. Ik bedoel, ieder weet waartoe hij in staat is als hij het op z'n heupen krijgt maar je kan moeilijk weer 2/3 van het seizoen wachten tot dat moment...

Schone vond ik vorig jaar echt één van de sterkhouders. Ook dit jaar denk ik dat hij nog een hele belangrijke rol kan en zal hebben. Tegelijkertijd laat een pot als gister ook zien dat die positie toch kritisch blijft. Schone is nu eenmaal geen CVM. Hij is alleen misschien wel de beste die we voor die positie hebben.

Donny van de Beek op 6 wil ik best eens zien. Ik herinner mij het experiment met Klaassen op 6 ook nog. Dat liep voor geen meter. Ik heb ook de goals van Donny gezien in het tweeluik met Nice. Ik weet niet of je deze Van de Beek wel op 6 wil hebben. Dan blijft eigenlijk alleen De Jong over. Ook die is eigenlijk zonde om op 6 te zetten en ook die is geen echter CVM. Toch wil ik wel eens een paar wedstrijden zien met De Jong, Van de Beek en Ziyech op dat middenveld. Daar moet je in de Eredivisie vrijwel iedereen tureluurs mee kunnen draaien.
Denk wel dat je met die 3 de meeste wedstrijden wint in de ed, maar denk dat het te licht is voor topwedstrijden, we hebben een goeie cvm nodig met daarvoor vd Beek en Ziyech met als wissels eiting en de Jong
Eide
 Eide - donderdag 03 augustus 2017 - 21:19   quote  deeplink  
Eiting is denk ik nog niet zo ver. Dan moet je kiezen tussen Schone, De Jong en Van de Beek. Dat is gedoemd te verzanden in discussie over persoonlijke voorkeur en vermeende sterke en zwakke punten. Dat tont vooral dat er momenteel geen 100% oplossing voorhanden is.
nummer10
 nummer10 - donderdag 03 augustus 2017 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 20:35 schreef AkaS het volgende:

[..]
En keuzes voor spelers zijn niet altijd zuiver.

By the way... Denswill ook al zo'n talentvolle jongen waarvan ik nooit begreep waarom hij de waardering niet kreeg en weg mocht.

En ander dingetje...waar ik niemand over hoor.

Aflopend contract is meewerken in verkoop of bijtekenen. Doe je geen van beide dan word je door de directie kapot gemaakt....

Andersom.... yeah dan kan het plotseling wel

Gevalletje Viergever bijvoorbeeld ;-)
same... die keuzes voorspelers worden als je het mij vraagt dus bepaald door het TH en spijkerman.. en bergkamp.. keizer is een vriendje van bergkamp... ik ben bang dat keizer slechts een pionnetje is voor de vriendjes zonder weinig eigen inbreng en erin meegaat.. kgeef em en hun de kans hoor maar vrees het ergste
remco k
 remco k - donderdag 03 augustus 2017 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 21:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

same... die keuzes voorspelers worden als je het mij vraagt dus bepaald door het TH en spijkerman.. en bergkamp.. keizer is een vriendje van bergkamp... ik ben bang dat keizer slechts een pionnetje is voor de vriendjes zonder weinig eigen inbreng en erin meegaat.. kgeef em en hun de kans hoor maar vrees het ergste
Sorry hoor. Maar als je oprecht denkt dat een hoofdtrainer de opstelling door zijn assistenten en het th laat maken ben je echt niet goed bij je hoofd.

Een trainer trouwens die voor exact dezelfde spelers kiest als jouw heilige Bosz.
nummer10
 nummer10 - donderdag 03 augustus 2017 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 22:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry hoor. Maar als je oprecht denkt dat een hoofdtrainer de opstelling door zijn assistenten en het th laat maken ben je echt niet goed bij je hoofd.

Een trainer trouwens die voor exact dezelfde spelers kiest als jouw heilige Bosz.
heilige bosz ? ga je nog orgineel worden of niet ? je begint beetje een een zielig figuur teworden die telkens met het zelfde begint te schermen waar je andere mensen van beschuldigd.. heb namelijk NERGENS ooit gezegt dat ik het ALTIJD eens was met bosz.. enkel met zijn speelstijl, als je nu een keizer hebt die zo laf weer gaat voetballen zoals onder de boer en alles op save wil spelen, waar ligt de fout dan.. trainer of th ? want aan de spelers ligt het blijkbaar niet want die zijn het zelfde toch
remco k
 remco k - vrijdag 04 augustus 2017 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 23:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heilige bosz ? ga je nog orgineel worden of niet ? je begint beetje een een zielig figuur teworden die telkens met het zelfde begint te schermen waar je andere mensen van beschuldigd.. heb namelijk NERGENS ooit gezegt dat ik het ALTIJD eens was met bosz.. enkel met zijn speelstijl, als je nu een keizer hebt die zo laf weer gaat voetballen zoals onder de boer en alles op save wil spelen, waar ligt de fout dan.. trainer of th ? want aan de spelers ligt het blijkbaar niet want die zijn het zelfde toch
Ga gewoon de cijfers eens terug kijken, Ajax speelde helemaal niet laf vent, Ajax speelde volle bak vooruit op de helft van de tegenstander, maar werd na de 2-1 teruggedrongen door Nice, dat is vorig seizoen bij bosz ook vaak zat gebeurt, en toen hoorde ik je er niet over..
En ik hoef niet iets anders te gaan verzinnen op hetgeen jij iedere keer nu doet, dat is pas droevig namelijk..

Over Bosz heb ik je namelijk niet gehoord het eerste deel van het seizoen toen ie er niks van bakte, toen was hij aan het "veranderen", dat deed hij toen ook met dezelfde selectie, en ook toen riep iedereen dat ie lekker kon doorbouwen op wat de Boer had neergezet, en kom aub niet aan met een compleet andere speelstijl inslijpen, want is echt alleen op kleine details anders als onder de Boer, het werd later in het seizoen alleen beter uitgevoerd als onder de Boer..

Geef Keijzer gewoon een echte kans, en roep niet alleen maar dat je hem een kans geeft...

Want de fouten die jij benoemt van de trainer nu, maakte Bosz vorig jaar ook bijna iedere wedstrijd, ook toen verloren we punten door slechte en late wissels, of niet wisselen..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 augustus 2017 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 09:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Ga gewoon de cijfers eens terug kijken, Ajax speelde helemaal niet laf vent, Ajax speelde volle bak vooruit op de helft van de tegenstander, maar werd na de 2-1 teruggedrongen door Nice, dat is vorig seizoen bij bosz ook vaak zat gebeurt, en toen hoorde ik je er niet over..
En ik hoef niet iets anders te gaan verzinnen op hetgeen jij iedere keer nu doet, dat is pas droevig namelijk..

Over Bosz heb ik je namelijk niet gehoord het eerste deel van het seizoen toen ie er niks van bakte, toen was hij aan het "veranderen", dat deed hij toen ook met dezelfde selectie, en ook toen riep iedereen dat ie lekker kon doorbouwen op wat de Boer had neergezet, en kom aub niet aan met een compleet andere speelstijl inslijpen, want is echt alleen op kleine details anders als onder de Boer, het werd later in het seizoen alleen beter uitgevoerd als onder de Boer..

Geef Keijzer gewoon een echte kans, en roep niet alleen maar dat je hem een kans geeft...

Want de fouten die jij benoemt van de trainer nu, maakte Bosz vorig jaar ook bijna iedere wedstrijd, ook toen verloren we punten door slechte en late wissels, of niet wisselen..
toen hij er niks van bakte toen was ik hier ook nog niet weer actief.. weet alleen dat zelfs toen het spel spannender was.. ik geef keizer een kans.. zeker weten.. maar ik vrees gewoon dat hij telicht is voor dit werk
remco k
 remco k - vrijdag 04 augustus 2017 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 10:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

toen hij er niks van bakte toen was ik hier ook nog niet weer actief.. weet alleen dat zelfs toen het spel spannender was.. ik geef keizer een kans.. zeker weten.. maar ik vrees gewoon dat hij telicht is voor dit werk
Gezien je berichten tot nu toe over de trainer heb ik sterk het gevoel dat je zegt hem een eerlijke kans te geven, maar dat je dit in de praktijk helemaal niet doet..

Maar goed, we gaan meemaken hoe ver hij kan komen als Ajax trainer, wat ik op voorhand al zei, goed gedaan bij Jong Ajax, leuk aantrekkelijk voetbal gespeeld, maar of dat genoeg is voor het eerste weet ik niet..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 augustus 2017 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 14:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Gezien je berichten tot nu toe over de trainer heb ik sterk het gevoel dat je zegt hem een eerlijke kans te geven, maar dat je dit in de praktijk helemaal niet doet..

Maar goed, we gaan meemaken hoe ver hij kan komen als Ajax trainer, wat ik op voorhand al zei, goed gedaan bij Jong Ajax, leuk aantrekkelijk voetbal gespeeld, maar of dat genoeg is voor het eerste weet ik niet..
had hij natuurlijk ook het team ervoor.. of dit nu door keizer kwam betwijfel ik.. denk dat elke trainer dit met dat materiaal had gekunt.. maar goed we wachten af
remco k
 remco k - vrijdag 04 augustus 2017 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2017 - 15:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

had hij natuurlijk ook het team ervoor.. of dit nu door keizer kwam betwijfel ik.. denk dat elke trainer dit met dat materiaal had gekunt.. maar goed we wachten af
Voor de winter was het voetbal een stuk minder.
p111
 p111 - zaterdag 05 augustus 2017 - 09:34   quote  deeplink  
Blijf er op doorgaan,hopelijk dat ergens in mijn fantasie dat deze topics toch gelezen worden door de juiste mensen die daar wat mee doen al is het maar er over praten,niet geschoten is altijd mis toch.
============================================================================================
Tekst van Wim Kieft.
Deze uitschakeling tegen Nice is in mijn ogen de schuld van de ouderen dat zijn Schone-Veltman-Viergever die gaven niet thuis in deze wedstrijd terwijl zij eigenlijk het voortouw moeten nemen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 05 augustus 2017 - 16:48   quote  deeplink  
Toch leuk die betweterige oud-voetballers die nu zo'n grote bek hebben en alles beter weten. Zij maakten vroeger natuurlijk nooit fouten of waren altijd spelers die het voortouw namen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 augustus 2017 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zaterdag 05 augustus 2017 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2017 - 16:48 schreef Ajax Warrior het volgende:
Toch leuk die betweterige oud-voetballers die nu zo'n grote bel hebben en alles beter weten. Zij maakten vroeger natuurlijk nooit fouten of waren altijd spelers die het voortouw namen.
En dan met name van kieft. Whahhaa. Ouwe cocaïne slet.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 augustus 2017 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2017 - 18:22 schreef remco k het volgende:

[..]

En dan met name van kieft. Whahhaa. Ouwe cocaïne slet.
vaste bezoeker van vak p
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 05 augustus 2017 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2017 - 18:22 schreef remco k het volgende:

[..]

En dan met name van kieft. Whahhaa. Ouwe cocaïne slet.
Jep inderdaad. Allemaal hebben ze hun woordje klaar maar alles doen ze vanachter een schermpje. Toen ze op het veld stonden konden ze diezelfde kritiek niet handelen.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 06 augustus 2017 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 15:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Je zou eens een stukje moeten opzoeken van een hele goede spreker in het bedrijfsleven, het stukje gaat over droeftoeters en bruistabletjes. Maag jij 3 keer raden onder welke noemer jij valt..

Het stukje over niet verder kunnen denken zou juist jezelf aan het denken moeten zetten. Juist jij bent namelijk de droeftoeter ( jaja een gratis hint over de vraag in de vorige alinea) die niet verder kijkt dan zijn neus lang is en het standaard riedeltje va nde jaren 70 en 80 herhaalt, en dat riedeltje was dat als een bedrijf niet goed draaide, lag dat aan de leidinggevende, heb je enige idee in hoeveel literatuur over bedrijfskunde dat al onderuit gehaald is? Geen fatsoenlijk bedrijf dat nog zo denkt als dat jij graag wil.

Voetbal is een spel dat op hele kleine details beslist wordt, neem gister, hoe vaak gaat zon assist met de hak goed? een heel klein detail dus tussen doorgaan en uitgeschakeld zijn.

Jij bent de volledige realiteitszin kwijt, mocht je die uberhaubt gehad hebben over het hedendaagse voetbal en de mogelijkheden die er voor een club als Ajax liggen.

Ondanks dat jij en Akas doen voorkomen alsof ik alles fantasitisch vind van deze directie, heb ik vraagtekens voldoende, en die uit ik ook, alleen lees jij die niet, net zoals je de vragen nooit beantwoord die je gesteld worden, dit om de doodeenvoudige reden dat je inferieur bent aan de meeste forumgangers en dus simpelweg niet het niveau hebt waarvan je doet voorkomen dat je het wel hebt.

Inhoudelijk heb je helemaal niets te vertellen over de details, kan je geen enkele oplossing aandragen anders dan dat Overmars en consorten moeten vertrekken..

Jij bent er een ster in de onmogelijkheden voor Ajax te benoemen als directie fouten, daarin ben jij de complete realiteitszin kwijt...
Jouw grote tekortkoming zie je feitelijk terug dat je structureel alleen met dezelfde opsommingen komt.

Ook dit seizoen zul je het op dezelfde manier doen, En ik zal je laten zien dat je dit continu doet. En dat al de details die je noemt niks zullen veranderen in het eindresultaat op basis van het geheel.

Jij kunt met je beperkte 'boeren' verstand feitelijk niet veel verder kijken. Dat is daarom ook de hoofdoorzaak dat jij enkel en alleen kunt kijken vanuit waarneming op korte termijn.

En je op het forum hier na iedere wedstrijd opnieuw vanuit het denkvermogen van een kind de problemen die trainers en spelers creëren in jouw ogen benoemt.

Deze details gaan niks wezenlijks veranderen boertje? Omdat het details zijn die in visuele cirkels al jaren aanwezig zijn en structureel terugkomen.

Daarom ligt de wezenlijke oorzaak voor het niet behalen van prijzen op langere termijn. En daar worden feitelijk die fouten gemaakt die de details die jij benoemt doen veroorzaken.

Maar ja.......jij bent en blijft een simpel boertje en die kan alleen maar vanuit een beperkt gezichtsveld zijn onzinnigheden hier op het forum melden.

Het feit dat je andere mensen hier structureel de les wil lezen is het bewijs at jij hier de grootste droeftoeter bent.

Omdat jij denkt e vind dat jouw mening de enige is. Daarom leg ik je nu een keer duidelijk uit dat al je onzinnigheden die je jaren hier meld totaal geen hout snijden.

En weet je waarom niet?

Omdat het aspecten zijn die veroorzaakt zijn door de verkeerde beslissingen die door de leiding genomen zijn. Maar dat snap jij als boertje niet......en dat geeft ook niet. Want jij kunt daar feitelijk met je beperkt inzichtelijk vermogen niks aan doen.

Zolang jij en je 'kontneuk' vrienden hier op het forum op 'kinderniveau'blijft denken en schrijven zul je jaar na jaar exact dezelfde niks zeggende dingen tegenkomen.

Omdat er maar 1 hoofdoorzaak is, en dat is dat het huidige beleid en uitvoerders Ajax niet instaat kunnen stellen om te groeien. En dat is het onomstotelijke bewijs dat de leiding niet past bij Ajax en het kunnen groeien.

Daarom is het een kwestie van tijd dat de mensen die er nu nog zijn, nog niet weg zijn gestuurd. Maar hun tekortkomingen zullen uiteindelijk de reden zijn dat er bewustwording zal ontstaan dat hier de wezenlijke tekortkoming ligt!
remco k
 remco k - zondag 06 augustus 2017 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 augustus 2017 - 17:47 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Jouw grote tekortkoming zie je feitelijk terug dat je structureel alleen met dezelfde opsommingen komt.

Ook dit seizoen zul je het op dezelfde manier doen, En ik zal je laten zien dat je dit continu doet. En dat al de details die je noemt niks zullen veranderen in het eindresultaat op basis van het geheel.

Jij kunt met je beperkte 'boeren' verstand feitelijk niet veel verder kijken. Dat is daarom ook de hoofdoorzaak dat jij enkel en alleen kunt kijken vanuit waarneming op korte termijn.

En je op het forum hier na iedere wedstrijd opnieuw vanuit het denkvermogen van een kind de problemen die trainers en spelers creëren in jouw ogen benoemt.

Deze details gaan niks wezenlijks veranderen boertje? Omdat het details zijn die in visuele cirkels al jaren aanwezig zijn en structureel terugkomen.

Daarom ligt de wezenlijke oorzaak voor het niet behalen van prijzen op langere termijn. En daar worden feitelijk die fouten gemaakt die de details die jij benoemt doen veroorzaken.

Maar ja.......jij bent en blijft een simpel boertje en die kan alleen maar vanuit een beperkt gezichtsveld zijn onzinnigheden hier op het forum melden.

Het feit dat je andere mensen hier structureel de les wil lezen is het bewijs at jij hier de grootste droeftoeter bent.

Omdat jij denkt e vind dat jouw mening de enige is. Daarom leg ik je nu een keer duidelijk uit dat al je onzinnigheden die je jaren hier meld totaal geen hout snijden.

En weet je waarom niet?

Omdat het aspecten zijn die veroorzaakt zijn door de verkeerde beslissingen die door de leiding genomen zijn. Maar dat snap jij als boertje niet......en dat geeft ook niet. Want jij kunt daar feitelijk met je beperkt inzichtelijk vermogen niks aan doen.

Zolang jij en je 'kontneuk' vrienden hier op het forum op 'kinderniveau'blijft denken en schrijven zul je jaar na jaar exact dezelfde niks zeggende dingen tegenkomen.

Omdat er maar 1 hoofdoorzaak is, en dat is dat het huidige beleid en uitvoerders Ajax niet instaat kunnen stellen om te groeien. En dat is het onomstotelijke bewijs dat de leiding niet past bij Ajax en het kunnen groeien.

Daarom is het een kwestie van tijd dat de mensen die er nu nog zijn, nog niet weg zijn gestuurd. Maar hun tekortkomingen zullen uiteindelijk de reden zijn dat er bewustwording zal ontstaan dat hier de wezenlijke tekortkoming ligt!
Met dezelfde opsomming komen zie jij dus als een tekortkoming?

Mag ik dan even heel hard lachen aangezien iedere post van jou copypaste is ??
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 06 augustus 2017 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2017 - 18:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Door en met diezelfde "kontneuk" vrienden blijf jij discussiëren op het forum! Dus wat is nu precies het probleem? Is het nou zoveel gevraagd eens inhoudelijk over de wedstrijd te discussiëren. Ik heb echt het idee dat bij jouw alleen antipathie zit tegen het bestuur. De rest rondom de club lijkt je niet te interesseren? En voordat je begint met daar heb je weer zo'n kontneukvriendje, ik vraag alleen of je ook iets inhoudelijks over de wedstrijd kan vertellen zonder direct weer het bestuur te bekritiseren.
Inferieure mensen zoals jij daar een 'ideaal' voorbeeld van bent is voor mij een mooi vorm van vermaak hoe kortzichtig mensen hier kunnen zijn. En dat hun opmerkingen allemaal op het niveau van een kind gefundeerd zijn!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [3e voorronde Champions League] Ajax - OGC Nice (wo 26 juli / wo 02 aug, 20:45); 1 - 1 / 2 - 2









0.0180718