BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [3e voorronde Champions League] Ajax - OGC Nice (wo 26 juli / wo 02 aug, 20:45); 1 - 1 / 2 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jaccio
 Jaccio - woensdag 02 augustus 2017 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Nice is geen matig ploegje hoor. Die ploeg moet gaan komen en het is dan geen schande dat je teruggedrukt wordt.
Nee, zeker geen matige ploeg dat Nice. Het is ook geen schande, maar wel jammer. Want het was onnodig.
Je staat voor en ziet dat rond de 60e minuut de vermoeidheid al toeslaat bij veel spelers, gebruik dan je wissels..
Nu wacht je met wisselen tot het te laat is en moet je ineens alles of niets gaan spelen
Loetje
 Loetje - woensdag 02 augustus 2017 - 22:32   quote  deeplink  
Younes man... Leer schieten ofzo
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 22:32   quote  deeplink  
Youness kan ook echt niks. Die weet niet eens hoe die koet schieten.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 02 augustus 2017 - 22:32   quote  deeplink  
Owja Youness moest f naar binnen draaien weer eerst natuurlijk
Eide
 Eide - woensdag 02 augustus 2017 - 22:33   quote  deeplink  
Pfff, en dit terwijl Nice echt een periode rijp is geweest voor de slacht.
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 augustus 2017 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat je eruit ligt met deze stand. Kom op zeg dat snap je zelf toch ook wel.
dan had je bij 2-1 door moeten drukken ipv verdedigend tegaan spelen en afwachten
Eide
 Eide - woensdag 02 augustus 2017 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dan had je bij 2-1 door moeten drukken ipv verdedigend tegaan spelen en afwachten
Ook na de 2-1 is Ajax een tijd lang goed bezig geweest en zijn er echt kansen geweest.
Eide
 Eide - woensdag 02 augustus 2017 - 22:37   quote  deeplink  
Jammer, echt zonde want ditwas niet nodig. Geen schande maar dit had Ajax wel binnen moeten slepen.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 02 augustus 2017 - 22:38   quote  deeplink  
Jammer jongens. Bij vlagen goed gevoetbald, maar het mocht niet zo zijn. Toch knap gezien alles eromheen. Respect.
Kampioen van de eredivisie worden dan maar
Loetje
 Loetje - woensdag 02 augustus 2017 - 22:38   quote  deeplink  
En weer aan jezelf te danken. En wat ben ik bepaalde spelers bij ons werkelijk spuug en spuugzat. Nog een tip aan Stuntelaar, bij lange ballen, ga in de 16 staan.
Loetje
 Loetje - woensdag 02 augustus 2017 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:38 schreef Jaccio het volgende:
Jammer jongens. Bij vlagen goed gevoetbald, maar het mocht niet zo zijn. Toch knap gezien alles eromheen. Respect.
Kampioen van de eredivisie worden dan maar
Niks respect voor dit. Falen door talloze gemiste kansen en verkeerde spelers laten staan. En wederom de opvatting om een wedstrijd dood te maken.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 02 augustus 2017 - 22:39   quote  deeplink  
Aan de slag Marc
Loetje
 Loetje - woensdag 02 augustus 2017 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:39 schreef Jaccio het volgende:
Aan de slag Marc
Selectie wederom niet compleet wanneer het er om gaat
Jaccio
 Jaccio - woensdag 02 augustus 2017 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Niks respect voor dit. Falen door talloze gemiste kansen en verkeerde spelers laten staan. En wederom de opvatting om een wedstrijd dood te maken.
Je hoeft er geen respect voor te hebben haha.
Ik heb dat wel.

Het werd eerder gezegd, Nice is echt geen misselijke ploeg.
Je hebt een enorme klap te verwerken gekregen, geen voorbereiding gehad.. Dan vind ik dit echt wel knap van die gasten hoor. Zo jong
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 22:43   quote  deeplink  
Wat komt Onana trouwens doen bij die tweede goal. Veel te ver gekomen en helemaal niet nodig.
Loetje
 Loetje - woensdag 02 augustus 2017 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:42 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Je hoeft er geen respect voor te hebben haha.
Ik heb dat wel.

Het werd eerder gezegd, Nice is echt geen misselijke ploeg.
Je hebt een enorme klap te verwerken gekregen, geen voorbereiding gehad.. Dan vind ik dit echt wel knap van die gasten hoor. Zo jong
Ik heb zeker begrip voor wat er gebeurd is. Maar over 2 wedstrijden moet je gewoon door. En het probleem is dat het al jaren mis gaat op dezelfde dingen
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Selectie wederom niet compleet wanneer het er om gaat
Volgens mij worden er fouten gemaakt die niks te maken hebben met de diepte in de ploeg.
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 augustus 2017 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:42 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Je hoeft er geen respect voor te hebben haha.
Ik heb dat wel.

Het werd eerder gezegd, Nice is echt geen misselijke ploeg.
Je hebt een enorme klap te verwerken gekregen, geen voorbereiding gehad.. Dan vind ik dit echt wel knap van die gasten hoor. Zo jong
klopt maar zoals ze net zeiden falen van de coach door nie te anticiperen op de veranderingen van nice.. tuurlijk zat kansen maar ging fout door het niet anticiperen van keizer.. geeft niet onervaren coach.. maar juist dat kan NIET bij ajax..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 02 augustus 2017 - 22:45   quote  deeplink  
Fuck dit, wat is Ajax op het middenveld matig! Sorry hoor maar niemand beweegt en iedereen staat maar te kijken naar hoe een ander het oplost. Daarnaast wordt continu gekozen om moeilijk te doen terwijl de oplossingen soms op 2 meter staat.
Loetje
 Loetje - woensdag 02 augustus 2017 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij worden er fouten gemaakt die niks te maken hebben met de diepte in de ploeg.
Gaat het mij totaal niet om. De fouten benoem ik net al. Maar feit is wel dat er gewoon weer veel te traag wat gebeurd.
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt maar zoals ze net zeiden falen van de coach door nie te anticiperen op de veranderingen van nice.. tuurlijk zat kansen maar ging fout door het niet anticiperen van keizer.. geeft niet onervaren coach.. maar juist dat kan NIET bij ajax..
En je hoorde ook wat blind zei hè maar dat benoem je dan niet. Deze fouten weden vorig jaar ook gemaakt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 02 augustus 2017 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Selectie wederom niet compleet wanneer het er om gaat
Tja ....... al is de basis amper veranderd.
Loetje
 Loetje - woensdag 02 augustus 2017 - 22:46   quote  deeplink  
Vanaf de Play offs Europa League voorgoed Schone en Younes eruit. Ben die 2 zo spuugzat... De Jong en Neres erin.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 02 augustus 2017 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik heb zeker begrip voor wat er gebeurd is. Maar over 2 wedstrijden moet je gewoon door. En het probleem is dat het al jaren mis gaat op dezelfde dingen
Ik denk dat je dat die jongens niet helemaal kwalijk kan nemen. Je selectie komt gewoon nog tekort. Voorbereiding van niks gehad.
Trainer wacht naar mijn mening veel te lang met wisselen en kiest voor een verkeerde tactiek.

Die jongens hebben gedaan wat ze konden
JOOD
 JOOD - woensdag 02 augustus 2017 - 22:46   quote  deeplink  
Een ervaren trainer had vandaag het verschil kunnen maken. Heel jammer dit en een hele dikke deuk in mijn vertrouwen naar het Ajax beleid in zijn geheel. Weer geen fucking Champions League. Kutzooi!
Loetje
 Loetje - woensdag 02 augustus 2017 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja ....... al is de basis amper veranderd.
Klopt. Maar we kunnen nu wel minder in brengen
JOOD
 JOOD - woensdag 02 augustus 2017 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:46 schreef Loetje het volgende:
Vanaf de Play offs Europa League voorgoed Schone en Younes eruit. Ben die 2 zo spuugzat... De Jong en Neres erin.
Had al moeten gebeuren.
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 22:47   quote  deeplink  
Aanvallend prima op Youness na. Die doet echt niks goed. Defensief was ons middenveld dramatisch. En ik kan noet anders concluderen dat dit komt door een slecht cvm die niet kan verdedigen. Die loopt niks dicht en brengt nul rust. Staat constant verkeerd en werd gewoon overlopen.

Nice trouwens gewoon echt een hele goede ploeg.
Loetje
 Loetje - woensdag 02 augustus 2017 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:46 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat die jongens niet helemaal kwalijk kan nemen. Je selectie komt gewoon nog tekort. Voorbereiding van niks gehad.
Trainer wacht naar mijn mening veel te lang met wisselen en kiest voor een verkeerde tactiek.

Die jongens hebben gedaan wat ze konden
Je verliest 2x niet dus ben je niet minder. Je kan niet scoren en bovenal een wedstrijd niet dood maken. Van dat laatste walg ik nog het meeste.

En de invalbeurt van Huntelaar was helemaal een drama
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 augustus 2017 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:45 schreef remco k het volgende:

[..]

En je hoorde ook wat blind zei hè maar dat benoem je dan niet. Deze fouten weden vorig jaar ook gemaakt.
dat klopt.. maar je zou dan verwachten dat het nu beter ging toch ? ik vond de speelstijl gewoon weer op deboer tijdperk lijken.. heb echt het idee dat het hele TH zich met ajax 1 bemoeid hoe die het beste kunnen spelen.. we gaan het zien in de loop van het seizoen maar heb er een hard hoofd in
Loetje
 Loetje - woensdag 02 augustus 2017 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:46 schreef JOOD het volgende:
Een ervaren trainer had vandaag het verschil kunnen maken. Heel jammer dit en een hele dikke deuk in mijn vertrouwen naar het Ajax beleid in zijn geheel. Weer geen fucking Champions League. Kutzooi!
Bosz, die ervaring zat had kon een pot ook niet dood maken. De Boer deed het ook niet
JOOD
 JOOD - woensdag 02 augustus 2017 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:47 schreef remco k het volgende:
Aanvallend prima op Youness na. Die doet echt niks goed. Defensief was ons middenveld dramatisch. En ik kan noet anders concluderen dat dit komt door een slecht cvm die niet kan verdedigen. Die loopt niks dicht en brengt nul rust. Staat constant verkeerd en werd gewoon overlopen.

Nice trouwens gewoon echt een hele goede ploeg.
Eens.

Op je flanken kun je nog winst halen aanvallend gezien, maar hiermee moet het ook lukken.

En Huntelaar, moet hij deze wedstrijd niet starten?
Loetje
 Loetje - woensdag 02 augustus 2017 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:47 schreef remco k het volgende:
Aanvallend prima op Youness na. Die doet echt niks goed. Defensief was ons middenveld dramatisch. En ik kan noet anders concluderen dat dit komt door een slecht cvm die niet kan verdedigen. Die loopt niks dicht en brengt nul rust. Staat constant verkeerd en werd gewoon overlopen.

Nice trouwens gewoon echt een hele goede ploeg.
Geweldige ploeg, maar wij waren beter.
Loetje
 Loetje - woensdag 02 augustus 2017 - 22:49   quote  deeplink  
2 verdedigers, 1 middenvelder en een vleugel er nog bij
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 augustus 2017 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je verliest 2x niet dus ben je niet minder. Je kan niet scoren en bovenal een wedstrijd niet dood maken. Van dat laatste walg ik nog het meeste.

En de invalbeurt van Huntelaar was helemaal een drama
heeft ook geen bal gehad ?
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 augustus 2017 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bosz, die ervaring zat had kon een pot ook niet dood maken. De Boer deed het ook niet
maar speelde voor nu wel mooier met dezelfde ploeg..
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat klopt.. maar je zou dan verwachten dat het nu beter ging toch ? ik vond de speelstijl gewoon weer op deboer tijdperk lijken.. heb echt het idee dat het hele TH zich met ajax 1 bemoeid hoe die het beste kunnen spelen.. we gaan het zien in de loop van het seizoen maar heb er een hard hoofd in
Ajax speelde gewoon ver op de helft van de tegenstander als het kan. Zet druk als het kan. Dit was niks anders dan afgelopen jaar waarin er uiteindelijk ook maar zes of zeven goede wedstrijden zijn gespeeld.

En je bent onmogelijk nu op dit moment beter dan afgelopen seizoen op het einde waar de competitie.
JOOD
 JOOD - woensdag 02 augustus 2017 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bosz, die ervaring zat had kon een pot ook niet dood maken. De Boer deed het ook niet
Gaat niet over dood maken, tegendeel. Na de 2-2 was het gewoon paniek. Geen structuur, geen overwicht leek het wel.
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:49 schreef JOOD het volgende:

[..]

Eens.

Op je flanken kun je nog winst halen aanvallend gezien, maar hiermee moet het ook lukken.

En Huntelaar, moet hij deze wedstrijd niet starten?
Nee. Dolberg gewoon prima.
Loetje
 Loetje - woensdag 02 augustus 2017 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heeft ook geen bal gehad ?
Als je invalt op het moment dat je lange ballen speelt, ga je in de 16 lopen en hopen dat je een bal kan verlengen. Hij gaat op 1 moment na op 30 meter van de goal lopen. Echt niet normaal
AkaS
 AkaS - woensdag 02 augustus 2017 - 22:52   quote  deeplink  
Heb even getwijfeld om te reageren. Maar Fuck ik heb dit verdomme aan zien komen !!!

Wat een kutzooi.
Wat een kut directeur spelersbeleid.
En wat een kutcoach met die slak Schöne
en mister doodlopende straat Younes!

KUT KUT KUT

En maar die slappe hap vriendjespolitieke falende sukkels verdedigen hier op het forum.

Uitschakeling is gevolg van falende directie en onbekwame trainer!
Loetje
 Loetje - woensdag 02 augustus 2017 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

maar speelde voor nu wel mooier met dezelfde ploeg..
Viel wel mee. Ajax speelt nu aanvallend ook prima. Bovendien vergeet iedereen dat we onze beste en belangrijkste speler kwijt zijn.
Loetje
 Loetje - woensdag 02 augustus 2017 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:51 schreef JOOD het volgende:

[..]

Gaat niet over dood maken, tegendeel. Na de 2-2 was het gewoon paniek. Geen structuur, geen overwicht leek het wel.
En voor de 2-2 geeft Ajax kilometers ruimte weg. Dat doe je gewoon niet.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 02 augustus 2017 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je verliest 2x niet dus ben je niet minder. Je kan niet scoren en bovenal een wedstrijd niet dood maken. Van dat laatste walg ik nog het meeste.

En de invalbeurt van Huntelaar was helemaal een drama
Speel daar als trainer dan op in.. Vorige week was het spelbeeld bijna hetzelfde.. Nice overheerst, je gooit de Jong erin voor Schone (gaat dus aanvallender spelen) en je creëert meer en pakt de regie terug.

Nu, Youness raakt (weer) geen pepernoot, blijft de hele wedstrijd staan. Kluivert speelt een fantastische wedstrijd, wordt eraf gehaald voor een middenvelder. Pas in minuut 75 gaan wisselen, terwijl je dat al 15-20 minuten eerder had moeten doen.

En het is ok, het is geen ervaren trainer, dat wisten we vantevoren. Ik hoop alleen dat ze ervan leren
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Geweldige ploeg, maar wij waren beter.
Niet eens. Ze speelden het spel dat ze wilden spelen. Kregen zat kansen. Wij speelden hele delen van de beide wedstrijden niet hoe we willen speelden.

Ik vind dat Ajax het heel knap gedaan heeft. Nice is echt nog een klap beter dan Lyon baar mijn idee.

Waar ik het wel mee eens ben. Os dat Nederlandse clubs gewoon niet zon pot kunnen doodmaken. Gewoon op zij Italiaans uitspelen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 02 augustus 2017 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

maar speelde voor nu wel mooier met dezelfde ploeg..
Had daar ook een half jaar voor nodig, dus die vergelijking gaat nu nog niet op!
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:51 schreef JOOD het volgende:

[..]

Gaat niet over dood maken, tegendeel. Na de 2-2 was het gewoon paniek. Geen structuur, geen overwicht leek het wel.
Gaat juist in alles over doodmaken. Zodra je 2-1 komt moet je dat ook doen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 02 augustus 2017 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Gaat juist in alles over doodmaken. Zodra je 2-1 komt moet je dat ook doen.
Wie moet er dood gemaakt worden??
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:52 schreef AkaS het volgende:
Heb even getwijfeld om te reageren. Maar Fuck ik heb dit verdomme aan zien komen !!!

Wat een kutzooi.
Wat een kut directeur spelersbeleid.
En wat een kutcoach met die slak Schöne
en mister doodlopende straat Younes!

KUT KUT KUT

En maar die slappe hap vriendjespolitieke falende sukkels verdedigen hier op het forum.

Uitschakeling is gevolg van falende directie en onbekwame trainer!
Dit heeft echt 0 te maken met de directie. Hoe kom je erbij om dat er weer bij te halen. Wat een verschrikkelijke droeftoeter ben je zeg. Man man man.

Starten met schone is niet de schuld van de directie.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 02 augustus 2017 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 18:04 schreef Hasjkoph het volgende:
Fijn om te horen. Die kerel blijft onvoorspelbaar en zijn maniertjes kan ik slecht tegen. Een zorg minder dus.
Uiteindelijk bezien had je beter tegen Balotelli kunnen spelen! ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [3e voorronde Champions League] Ajax - OGC Nice (wo 26 juli / wo 02 aug, 20:45); 1 - 1 / 2 - 2









0.0127580