BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [3e voorronde Champions League] Ajax - OGC Nice (wo 26 juli / wo 02 aug, 20:45); 1 - 1 / 2 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 24 juli 2017 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2017 - 19:18 schreef remco k het volgende:

[..]

En waarom is dat overmars zijn schuld?
Hij krijgt toch ook de pluimpjes voor de verkopen. Inkoop is ook voor een belangrijk deel zijn verantwoordelijkheid. Kijk naar Feyenoord, die heeft zijn zaken inmiddels als grotendeels gedaan.

Bij Ajax is er duidelijk meer uit gegaan dan dat er bij gekomen is. En wanneer je kijkt naar vorig jaar, dan weet je waar het fout is gegaan. Dan lijkt me het niet meer dan logisch dat je je zaken eerder voor elkaar hebt. Anders krijg je een herhaling van het begin van vorig seizoen.

Het maakt niet uit wie het meest verantwoordelijk is, Ajax moet als club haar zaken op tijd geregeld hebben anders doe je je supporters te kort!
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 24 juli 2017 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2017 - 19:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Lezen is echt niet je sterkste vak. Ik schrijf namelijk iedere keer als er over gesproken wordt dat we op dit moment in de breedte nog niet sterk genoeg zijn. Dus lees nou toch eens een keer vent.
zooooooooooo...dat zijn gewaagde uitspraken Remco, jij durft!!
remco k
 remco k - maandag 24 juli 2017 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2017 - 19:40 schreef Eide het volgende:
Overigens vind ik het laten gaan van zowel Tete als Riedewald gewoon een fout. Wat mij betreft had Ajax Jairo Riedewald aan z'n contract moeten houden. Als we het nu over kritische noten hebben: dat vind ik echt een fout van het Technisch Hart. Laat dan Dijks gaan en hou Riedewald binnen.
Eens. Riedewald een klasse beter en blijkbaar moet er iemand blijven. Had dan boor de beste gekozen.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 24 juli 2017 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2017 - 19:39 schreef Eide het volgende:
Ik zie geen traagheid bij Ajax. Ik denk wel dat er nog wat versterking moet komen. Vorig jaar hadden we ruim de sterkste selectie. Zelfs met de helft van de eerste 11 op de bank hadden we vorige jaar nog het beste elftal. Nu zijn we alleen veel van die breedte verloren door het vertrek van Traore, Tete, Riedewald, Klaassen en het tragische wegvallen van Nouri. Daardoor zijn 5 potentiële basisspelers weggevallen.

Daarvoor is KJH terug gekomen en lijkt er nog een Braziliaanse aanvaller te gaan komen. Op linksback wordt Dijks aan z'n contract gehouden (ruim op tijd!) en weten we dat Ajax nog bezig is met een rechtsback mochten de 2 jeugdspelers niet bevallen. Het lijkt mij dus dat Ajax wel degelijk bezig is op basis van weloverwogen keuzes.

Dat neemt niet weg dat de basis smaller is geworden. Ik hoop en denk wel dat diezelfde basis wel beter is als vorig jaar door alle ervaring. Het wegvallen van Klaassen en Traore mag natuurlijk niet onoverkomelijk zijn. Ik denk dat Ajax er met 1 of 2 aankopen weer heel goed op kan staan, met als zijweg de snelle ontwikkeling van één of twee jeugdspelers zoals De Ligt, Kluivert en Dolberg vorig jaar.

Ik ben heel benieuwd naar Zian Flemming op het middenveld. Voor mij de revelatie van de A1 van vorig jaar. Leon Bergsma heeft veel potentie en in Sierhuis zie ik ook een potentiële Ajax 1 speler.
Het gevaar zit hem vooral in de deadline van 31 augustus. Omdat je zomaar dragende spelers kunt verliezen op het eind.

De traagheid zit hem in het feit dat ze er morgen al moeten staan. Los van het Nouri verhaal had Ajax naar mijn idee eerder spelers moeten aantrekken.

De traagheid zit hem ook juist in het moment omdat je wist dat je er morgen al moet staan. Ik zie overeenkomsten met vorig seizoen. En daarom hadden ze veel eerder hun selectie op orde moeten hebben.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 24 juli 2017 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2017 - 19:40 schreef Eide het volgende:
Overigens vind ik het laten gaan van zowel Tete als Riedewald gewoon een fout. Wat mij betreft had Ajax Jairo Riedewald aan z'n contract moeten houden. Als we het nu over kritische noten hebben: dat vind ik echt een fout van het Technisch Hart. Laat dan Dijks gaan en hou Riedewald binnen.
Ik denk dat de fout meer zit in de wijze waarop Ajax met hen als speler is omgesprongen. En dat nu als gevolg is dat ze hen hebben laten gaan. Ook hierin zie je dat Ajax in de beperkte communicatie binnen de leiding bepaalde problemen creëert die niet hadden gehoeven.

Aan de ander kant is het ook heel bizar dat ze Dijks niet meenemen, maar aan de andere kant laten ze hem ook niet gaan. Wanneer ze wel een linksback kunnen krijgen kan hij als nog verkocht of verhuurd worden. Ik blijf dit dubieus vinden.

En geeft ook waarschijnlijk aan dat ze niet zeker van zichzelf zijn over het al dan niet kunnen aantrekken van een speler op deze positie.
Eide
 Eide - maandag 24 juli 2017 - 21:10   quote  deeplink  
Dat ze Dijks niet meenemen is dat hij niet is ingeschreven. Ajax had hem toestemming gegeven om met andere clubs te praten maar de pogingen om een vervanger aan te trekken zijn gestrand. En omdat er geen geschikte vervanger is wordt Dijks nu aan z'n contract gehouden.... maar hij is deze speelronde niet ingeschreven.

Meer is dat niet.

Edit: Kennelijk niet. Hij schijnt na een last minute actie toch nog speelgerechtigd te zijn, maar gaat niet mee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 juli 2017 door Eide --
Eide
 Eide - maandag 24 juli 2017 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2017 - 21:05 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik denk dat de fout meer zit in de wijze waarop Ajax met hen als speler is omgesprongen. En dat nu als gevolg is dat ze hen hebben laten gaan. Ook hierin zie je dat Ajax in de beperkte communicatie binnen de leiding bepaalde problemen creëert die niet hadden gehoeven.
Welke leiding dan? Je wil toch niet suggereren dat de directie zich moet bemoeien met de keuzes van trainer? Of heb je het over de trainer? Wat bedoel je nou eigenlijk? Bovendien heeft Riedewald aangegeven weg te gaan omdat hij dit seizoen een nummer boven de 30 kreeg en geen zin had in nog een seizoen bankzitten.

De communicatie is niets mis mee. Dat stokpaardje moet je echt eens laten gaan. Riedewald wil spelen en zag te weinig mogelijkheden bij Ajax. Niet vanwege communicatie of iets met de leiding maar gewoon omdat hij zelf denkt de concurrentie met Viergever niet te kunnen winnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 juli 2017 door Eide --
remco k
 remco k - maandag 24 juli 2017 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2017 - 20:55 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Hij krijgt toch ook de pluimpjes voor de verkopen. Inkoop is ook voor een belangrijk deel zijn verantwoordelijkheid. Kijk naar Feyenoord, die heeft zijn zaken inmiddels als grotendeels gedaan.

Bij Ajax is er duidelijk meer uit gegaan dan dat er bij gekomen is. En wanneer je kijkt naar vorig jaar, dan weet je waar het fout is gegaan. Dan lijkt me het niet meer dan logisch dat je je zaken eerder voor elkaar hebt. Anders krijg je een herhaling van het begin van vorig seizoen.

Het maakt niet uit wie het meest verantwoordelijk is, Ajax moet als club haar zaken op tijd geregeld hebben anders doe je je supporters te kort!
Hij krijgt complimenten als de contracten goed zijn en de aankopen voordelig komen en de verkopen zo veel mogelijk opleveren.

Je laatste zin ben ik het mee eens. Maar je hebt geen enkele garantie dat je zo goed bent dat je door de voorrondes komt. Welke speler je ook koopt. Ook afgelopen seizoen duurde het tot eind februari begin maart tot we goed gingen spelen. Ondanks aankopen van 12 en 13 miljoen euro.

Jij schijnt maar te geloven in garanties als je maar held uitgeeft.
remco k
 remco k - maandag 24 juli 2017 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2017 - 20:56 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

zooooooooooo...dat zijn gewaagde uitspraken Remco, jij durft!!
Als je eens zou lezen had je veel vaker kritische noten van mij gelezen over Ajax.
remco k
 remco k - maandag 24 juli 2017 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2017 - 21:01 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Het gevaar zit hem vooral in de deadline van 31 augustus. Omdat je zomaar dragende spelers kunt verliezen op het eind.

De traagheid zit hem in het feit dat ze er morgen al moeten staan. Los van het Nouri verhaal had Ajax naar mijn idee eerder spelers moeten aantrekken.

De traagheid zit hem ook juist in het moment omdat je wist dat je er morgen al moet staan. Ik zie overeenkomsten met vorig seizoen. En daarom hadden ze veel eerder hun selectie op orde moeten hebben.
De spelers waar Ajax achteraan zit zijn jongens die veel meer opties hebben. En dus vaak gewoon wachten tot verder in de transferwindow. Die hebben lak aan de vcl die wij spelen.
remco k
 remco k - maandag 24 juli 2017 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2017 - 21:05 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik denk dat de fout meer zit in de wijze waarop Ajax met hen als speler is omgesprongen. En dat nu als gevolg is dat ze hen hebben laten gaan. Ook hierin zie je dat Ajax in de beperkte communicatie binnen de leiding bepaalde problemen creëert die niet hadden gehoeven.

Aan de ander kant is het ook heel bizar dat ze Dijks niet meenemen, maar aan de andere kant laten ze hem ook niet gaan. Wanneer ze wel een linksback kunnen krijgen kan hij als nog verkocht of verhuurd worden. Ik blijf dit dubieus vinden.

En geeft ook waarschijnlijk aan dat ze niet zeker van zichzelf zijn over het al dan niet kunnen aantrekken van een speler op deze positie.
Zelfde verhaal. En heeft totaal niets met communicatie of een gebrek daaraan te maken. Je moet gewoon wedstrijden spelen midden in de transferwindow. En dat is zeker voor een club als Ajax waar in de zomer nu eenmaal veel gebeurt erg lastig. Dit is altijd al zo geweest. Althans vanaf het Bosman arrest.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 25 juli 2017 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2017 - 21:13 schreef Eide het volgende:

[..]

Welke leiding dan? Je wil toch niet suggereren dat de directie zich moet bemoeien met de keuzes van trainer? Of heb je het over de trainer? Wat bedoel je nou eigenlijk? Bovendien heeft Riedewald aangegeven weg te gaan omdat hij dit seizoen een nummer boven de 30 kreeg en geen zin had in nog een seizoen bankzitten.

De communicatie is niets mis mee. Dat stokpaardje moet je echt eens laten gaan. Riedewald wil spelen en zag te weinig mogelijkheden bij Ajax. Niet vanwege communicatie of iets met de leiding maar gewoon omdat hij zelf denkt de concurrentie met Viergever niet te kunnen winnen.
Jullie schreven diverse keren dat de trainer bepaalt welke spelers er komen. Vorig jaar heeft Bosz reeds aangeschreven dat hij het moet doen met de spelers die er zijn. En bij Keizer heb ik ook niet het idee dat hij een grote inbreng heeft om zelf spelers te kiezen.

Dan draai ik het om, waaruit blijkt dat de communicatie goed is en dat er voor dit seizoen optimaal is gecommuniceerd tussen de scouting en de leiding.

Nu ook Bosz ineens serieuze interesse heeft in Dolberg, is de vraag of ze hem wel tegen gaan en willen houden. Ik zei gisteren reeds; het is ook nog eens de vraag welke dragende spelers zullen vertrekken voor 31 augustus en wat erbij komt.

Het gaat ver feitelijk om wat de kwaliteit is van de selectie na 31 augustus. En wanneer dat onvoldoende heeft moet je niet met smoezen gaan komen ja maar Ajax kan die spelers niet tegen houden en er was niet voldoende tijd om passende spelers erbij te halen.

Wanneer je niet verder kunt kijken ben je volledig ongeschikt om bij Ajax te werken. We zullen vanavond zien of Ajax het seizoen goed kan beginnen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 juli 2017 - 14:35   quote  deeplink  
een echte ajacied
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 25 juli 2017 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2017 - 13:07 schreef remco k het volgende:

[..]

De reden is giswerk.
Nee, dat hebben ze bij RTL al verteld waarom ze de voorrondes niet hebben of uitzenden.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 25 juli 2017 - 15:13   quote  deeplink  
Toch niet op de tv kijken dus. Ik zit bij KPn en niet bij ziggo, dus die mogelijkheid valt af.
Volgens jullie zou het ook op eurosport komen, maar die zenden het EK NL Dames uit.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 juli 2017 - 15:19   quote  deeplink  
http://www.tvgids.tv/zenders/eurosport/1

volgens de site komt het er gewoon op
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 25 juli 2017 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2017 - 15:13 schreef Peterhs het volgende:
Toch niet op de tv kijken dus. Ik zit bij KPn en niet bij ziggo, dus die mogelijkheid valt af.
Volgens jullie zou het ook op eurosport komen, maar die zenden het EK NL Dames uit.
Eurosport en onbetaald ziggo zenden uit.
remco k
 remco k - dinsdag 25 juli 2017 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2017 - 14:32 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Jullie schreven diverse keren dat de trainer bepaalt welke spelers er komen. Vorig jaar heeft Bosz reeds aangeschreven dat hij het moet doen met de spelers die er zijn. En bij Keizer heb ik ook niet het idee dat hij een grote inbreng heeft om zelf spelers te kiezen.

Dan draai ik het om, waaruit blijkt dat de communicatie goed is en dat er voor dit seizoen optimaal is gecommuniceerd tussen de scouting en de leiding.

Nu ook Bosz ineens serieuze interesse heeft in Dolberg, is de vraag of ze hem wel tegen gaan en willen houden. Ik zei gisteren reeds; het is ook nog eens de vraag welke dragende spelers zullen vertrekken voor 31 augustus en wat erbij komt.

Het gaat ver feitelijk om wat de kwaliteit is van de selectie na 31 augustus. En wanneer dat onvoldoende heeft moet je niet met smoezen gaan komen ja maar Ajax kan die spelers niet tegen houden en er was niet voldoende tijd om passende spelers erbij te halen.

Wanneer je niet verder kunt kijken ben je volledig ongeschikt om bij Ajax te werken. We zullen vanavond zien of Ajax het seizoen goed kan beginnen.
Niemand hier die schrijft dat de trainer bepaald welke spelers er moeten komen. Echt nog nooit gelezen binnen het huidige beleid.
remco k
 remco k - dinsdag 25 juli 2017 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2017 - 14:32 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Jullie schreven diverse keren dat de trainer bepaalt welke spelers er komen. Vorig jaar heeft Bosz reeds aangeschreven dat hij het moet doen met de spelers die er zijn. En bij Keizer heb ik ook niet het idee dat hij een grote inbreng heeft om zelf spelers te kiezen.

Dan draai ik het om, waaruit blijkt dat de communicatie goed is en dat er voor dit seizoen optimaal is gecommuniceerd tussen de scouting en de leiding.

Nu ook Bosz ineens serieuze interesse heeft in Dolberg, is de vraag of ze hem wel tegen gaan en willen houden. Ik zei gisteren reeds; het is ook nog eens de vraag welke dragende spelers zullen vertrekken voor 31 augustus en wat erbij komt.

Het gaat ver feitelijk om wat de kwaliteit is van de selectie na 31 augustus. En wanneer dat onvoldoende heeft moet je niet met smoezen gaan komen ja maar Ajax kan die spelers niet tegen houden en er was niet voldoende tijd om passende spelers erbij te halen.

Wanneer je niet verder kunt kijken ben je volledig ongeschikt om bij Ajax te werken. We zullen vanavond zien of Ajax het seizoen goed kan beginnen.
Tegen wie speelt Ajax vanavond dan? Wel heel raar hoor om een dag voor een belangrijke wedstrijd nog een wedstrijd te speen. Maar goed. Jouw kennende zal dat wel een onderzocht feit zijn.
remco k
 remco k - dinsdag 25 juli 2017 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2017 - 14:49 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Nee, dat hebben ze bij RTL al verteld waarom ze de voorrondes niet hebben of uitzenden.
En daarom weet je ook waarom andere zenders het niet willen of uitzenden.
Eide
 Eide - dinsdag 25 juli 2017 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2017 - 14:32 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Jullie schreven diverse keren dat de trainer bepaalt welke spelers er komen.
Ja en nee, de trainer geeft aan welke behoefte er bestaat. Het Technisch Hart, waar de trainer deel van uit maakt, bepaald of spelers er komen. Soms kiest men dan voor eigen kweek, soms voor aankopen.

De trainer bepaald de technische invulling en geeft aan waar zijn behoeftes liggen.
De directie bepaald beleid en dus de richtlijnen waarbinnen iedereen bij Ajax moet blijven.
Het Technisch Hart vertaald beleid en wensen in aankopen of doorstroom.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 juli 2017 door Eide --
remco k
 remco k - dinsdag 25 juli 2017 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2017 - 18:29 schreef Eide het volgende:

[..]

Ja en nee, de trainer geeft aan welke behoefte er bestaat. Het Technisch Hart, waar de trainer deel van uit maakt, bepaald of spelers er komen. Soms kiest men dan voor eigen kweek, soms voor aankopen.

De trainer bepaald de technische invulling en geeft aan waar zijn behoeftes liggen.
De directie bepaald beleid en dus de richtlijnen waarbinnen iedereen bij Ajax moet blijven.
Het Technisch Hart vertaald beleid en wensen in aankopen of doorstroom.
Maar de trainer bepaald geenzins welke namen er moeten komen.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 25 juli 2017 - 20:43   quote  deeplink  
Zoals ik al zei. De gids is dus veranderd want op beide zenders van eurosport wordt het EK uitgezonden.
Eide
 Eide - dinsdag 25 juli 2017 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2017 - 18:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar de trainer bepaald geenzins welke namen er moeten komen.
Natuurlijk wel deels. Hij moet het ook zien zitten in een speler. Bovendien, aangezien het TH over het aantrekken van spelers gaat, en de hoofdtrainer daar deel van uitmaakt, heeft de trainer altijd een mate van inspraak ook al is het maar 25%.

Ik denk niet dat we dit als een zwart/wit proces moeten afschilderen. Het is volgens mij een steekspel van scouting, wensen, financiën en dan nog de speler vinden die zowel wil als betaalbaar is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 25 juli 2017 - 22:13   quote  deeplink  
Ik snap niet dat jullie het Bobby nog steeds proberen uit te leggen! Die gozer heeft wel zo'n bord voor zijn kop dat hij enkel zijn eigen "feiten" wilt lezen! Wat een ander schrijft boeit hem niet!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 25 juli 2017 - 22:13   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 juli 2017 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - dinsdag 25 juli 2017 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2017 - 22:12 schreef Eide het volgende:

[..]

Natuurlijk wel deels. Hij moet het ook zien zitten in een speler. Bovendien, aangezien het TH over het aantrekken van spelers gaat, en de hoofdtrainer daar deel van uitmaakt, heeft de trainer altijd een mate van inspraak ook al is het maar 25%.

Ik denk niet dat we dit als een zwart/wit proces moeten afschilderen. Het is volgens mij een steekspel van scouting, wensen, financiën en dan nog de speler vinden die zowel wil als betaalbaar is.
Ik denk ook zeker dat het geen zwart-wit spel is. Het goede aan het hele proces is dat Ajax op deze manier door de regel genomen behoed voor voor rare eenmansacties.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 25 juli 2017 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2017 - 18:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Niemand hier die schrijft dat de trainer bepaald welke spelers er moeten komen. Echt nog nooit gelezen binnen het huidige beleid.
Daar heb ik geen moeite mee, maar normaal heeft een trainer meer ruimte en inspraak. Frank de Boer is daar ook een mooi voorbeeld voor.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 25 juli 2017 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2017 - 18:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Tegen wie speelt Ajax vanavond dan? Wel heel raar hoor om een dag voor een belangrijke wedstrijd nog een wedstrijd te speen. Maar goed. Jouw kennende zal dat wel een onderzocht feit zijn.
Het is een dag later. Ik ging ervan uit dat aangezien dinsdag altijd de eerste dag is van de CL. Dat dit nu ook toegepast ging worden. Who cares....
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 25 juli 2017 - 22:43   quote  deeplink  
https://www.ajaxshowtime.com/article/opinie/106243/jansen-beleid-ajax-is-onnavolgbaar
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 25 juli 2017 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2017 - 14:35 schreef nummer10 het volgende:
een echte ajacied
hert is ook kinderlijk eenvoudig om de geestelijk beperkten eruit te filteren hier op het forum.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 juli 2017 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2017 - 22:58 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

hert is ook kinderlijk eenvoudig om de geestelijk beperkten eruit te filteren hier op het forum.
heb jejezelf eindelijk eruit geflikkerd ja ? als jij zoon ajacied bent dan wist je dat ze morgen moesten toch ?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 juli 2017 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2017 - 22:58 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

hert is ook kinderlijk eenvoudig om de geestelijk beperkten eruit te filteren hier op het forum.
en erg jammer dat je gelijk op de man speelt... getuigd maar weer waar anderen al achter waren wat voor triest mongooltje je bent..
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 25 juli 2017 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2017 - 23:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en erg jammer dat je gelijk op de man speelt... getuigd maar weer waar anderen al achter waren wat voor triest mongooltje je bent..
zie:

quote:
Op dinsdag 25 juli 2017 - 22:13 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik snap niet dat jullie het Bobby nog steeds proberen uit te leggen! Die gozer heeft wel zo'n bord voor zijn kop dat hij enkel zijn eigen "feiten" wilt lezen! Wat een ander schrijft boeit hem niet!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 juli 2017 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2017 - 23:20 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

zie:

[..]

klopt wel
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 25 juli 2017 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2017 - 23:20 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

zie:

[..]

Zei ik iets verkeerd dan???
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 25 juli 2017 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2017 - 23:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zei ik iets verkeerd dan???
nee, juist niet. Perfect verwoord imo.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 25 juli 2017 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2017 - 23:32 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

nee, juist niet. Perfect verwoord imo.
Ach ja, maar ik ben dan ook de loser der losers!! ;-)
Jaccio
 Jaccio - woensdag 26 juli 2017 - 01:17   quote  deeplink  
Ik zweer het, als Donny de winnende erin legt vanavond ga ik janken als een baby.
Wat zou dat mooi zijn
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 26 juli 2017 - 08:25   quote  deeplink  
Oja, tering...dit topic gaat over voetbal!

Ik moet eerst 3 pagina's lezen/scrollen met alleen maar onzin (van beide kampen) om nog iets over voetbal te lezen.

Kan ook in het cafe jongens, of in een speciaal afzeik-welles-nietes forum.

Vorig seizoen was ik in de voorbereiding + start competitie niet zo heel erg bezig met de eerste resultaten, ik dacht dat halen we nog wel in...

Toen ik aan het eind zag dat feyenoord de schaal kreeg, omdat wij net een puntje tekort kwamen (net als seizoen daarvoor), heb ik mezelf voorgenomen, om vanaf het begin van dit seizoen/voorbereiding vol voor iedere wedstrijd te gaan en fanatieker dan ooit.

Laten we ons vooral focussen op de competitie, die eerste wedstrijden zijn zo belangrijk en stop of minder met elkaar af te zeiken...want zeker na het drama rondom Nouri, zouden jullie moeten weten dat al dat heen en weer gejank maar een beetje lucht is en dat het leven en het gevoel+gezondheid van ons allemaal veel belangrijker is.

Het geeft niet dat Bobby soms moeilijk leesbare en lange teksten neertypt, dat is zijn manier van forummen (nieuw woord), ook zoals ik vaak onzin typ, reageer er op hoe je erover denk en discuseer erover zoals je wil, maar stop na 1 of 2 posts wel en ga zeker niet met groepjes elkaar proberen te versterken.

Tot slot, ik raad iedereen aan om het filmpje van ?Tousani? (Dacht ik) te kijken over zn "broertje" Appie... (kzal de link nog ff zoeken) dit heeft op mij heel veel impact gehad en vanuit daar typ ik ook wat ik nu typ.

Ik hou van jullie allemaal en nee ik ben niet aan de zuip, ik word net wakker.

Groet, Wouter.

Edit: Link van Touzani over Nouri:

Kan iemand hem hier even werkend plaatsen AUB?

https://youtu.be/N6A5DrzvuqE

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 juli 2017 door ALTIJD PRIJS IN DE K --
remco k
 remco k - woensdag 26 juli 2017 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2017 - 22:58 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

hert is ook kinderlijk eenvoudig om de geestelijk beperkten eruit te filteren hier op het forum.
Ik ben blij dat jij jezelf eens een spiegeltje hebt voorgehouden. Keep up the good work.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 26 juli 2017 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juli 2017 - 08:25 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Oja, tering...dit topic gaat over voetbal!

Ik moet eerst 3 pagina's lezen/scrollen met alleen maar onzin (van beide kampen) om nog iets over voetbal te lezen.

Kan ook in het cafe jongens, of in een speciaal afzeik-welles-nietes forum.

Vorig seizoen was ik in de voorbereiding + start competitie niet zo heel erg bezig met de eerste resultaten, ik dacht dat halen we nog wel in...

Toen ik aan het eind zag dat feyenoord de schaal kreeg, omdat wij net een puntje tekort kwamen (net als seizoen daarvoor), heb ik mezelf voorgenomen, om vanaf het begin van dit seizoen/voorbereiding vol voor iedere wedstrijd te gaan en fanatieker dan ooit.

Laten we ons vooral focussen op de competitie, die eerste wedstrijden zijn zo belangrijk en stop of minder met elkaar af te zeiken...want zeker na het drama rondom Nouri, zouden jullie moeten weten dat al dat heen en weer gejank maar een beetje lucht is en dat het leven en het gevoel+gezondheid van ons allemaal veel belangrijker is.

Het geeft niet dat Bobby soms moeilijk leesbare en lange teksten neertypt, dat is zijn manier van forummen (nieuw woord), ook zoals ik vaak onzin typ, reageer er op hoe je erover denk en discuseer erover zoals je wil, maar stop na 1 of 2 posts wel en ga zeker niet met groepjes elkaar proberen te versterken.

Tot slot, ik raad iedereen aan om het filmpje van ?Tousani? (Dacht ik) te kijken over zn "broertje" Appie... (kzal de link nog ff zoeken) dit heeft op mij heel veel impact gehad en vanuit daar typ ik ook wat ik nu typ.

Ik hou van jullie allemaal en nee ik ben niet aan de zuip, ik word net wakker.

Groet, Wouter.

Edit: Link van Touzani over Nouri:

Kan iemand hem hier even werkend plaatsen AUB?

https://youtu.be/N6A5DrzvuqE


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 juli 2017 door Ajax Warrior --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 26 juli 2017 - 10:05   quote  deeplink  
Dank vriend. En kijken he!
Pietje
 Pietje - woensdag 26 juli 2017 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juli 2017 - 08:25 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Oja, tering...dit topic gaat over voetbal!

Ik moet eerst 3 pagina's lezen/scrollen met alleen maar onzin (van beide kampen) om nog iets over voetbal te lezen.

Kan ook in het cafe jongens, of in een speciaal afzeik-welles-nietes forum.

Vorig seizoen was ik in de voorbereiding + start competitie niet zo heel erg bezig met de eerste resultaten, ik dacht dat halen we nog wel in...

Toen ik aan het eind zag dat feyenoord de schaal kreeg, omdat wij net een puntje tekort kwamen (net als seizoen daarvoor), heb ik mezelf voorgenomen, om vanaf het begin van dit seizoen/voorbereiding vol voor iedere wedstrijd te gaan en fanatieker dan ooit.

Laten we ons vooral focussen op de competitie, die eerste wedstrijden zijn zo belangrijk en stop of minder met elkaar af te zeiken...want zeker na het drama rondom Nouri, zouden jullie moeten weten dat al dat heen en weer gejank maar een beetje lucht is en dat het leven en het gevoel+gezondheid van ons allemaal veel belangrijker is.

Het geeft niet dat Bobby soms moeilijk leesbare en lange teksten neertypt, dat is zijn manier van forummen (nieuw woord), ook zoals ik vaak onzin typ, reageer er op hoe je erover denk en discuseer erover zoals je wil, maar stop na 1 of 2 posts wel en ga zeker niet met groepjes elkaar proberen te versterken.

Tot slot, ik raad iedereen aan om het filmpje van ?Tousani? (Dacht ik) te kijken over zn "broertje" Appie... (kzal de link nog ff zoeken) dit heeft op mij heel veel impact gehad en vanuit daar typ ik ook wat ik nu typ.

Ik hou van jullie allemaal en nee ik ben niet aan de zuip, ik word net wakker.

Groet, Wouter.

Edit: Link van Touzani over Nouri:

Kan iemand hem hier even werkend plaatsen AUB?

https://youtu.be/N6A5DrzvuqE
Hulde! Eens.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 26 juli 2017 - 12:57   quote  deeplink  
Mooi stukje idd
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 26 juli 2017 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2017 - 23:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heb jejezelf eindelijk eruit geflikkerd ja ? als jij zoon ajacied bent dan wist je dat ze morgen moesten toch ?
Wat een janker. Wanneer mensen je op zo iets kleins willen gaan wijzen zegt dat alles over hun tekortkoming. De meeste mensen hier op her forum zijn feitelijk zo zwak en zo gekleurd. Dat de kritiek die ze durven leveren extreem genuanceerd is t.a.v. de mensen die Ajax leiden.

Terwijl steeds meer duidelijk wordt dat Ajax niet vakkundig en op de juiste en effectieve manier geleid wordt. En de resultaten zullen dat helaas waarschijnlijk gaan aantonen.

Wanneer er voor 31 augustus ook nog dragende spelers vertrekken dan is Ajax zover uitgehold dat het zelfs in eigen competitie het zwaar gaat krijgen voor de titel.

En wanneer hier dan geestelijke dwergen gaan roepen dat je dat niet tegenhoudt, is enkel en alleen gebaseerd op zwakte en niet over een ruggengraat beschikken.

De naïviteit druipt ervan af bij diverse mensen hier op het forum. Wanneer Ajax geleidt zou worden op deze softe manier dan duurt het nog langer voordat Ajax weer eens een prijs gaat winnen.

Het feit dat de naïevelingen hier op her forum voortdurend wijzen op het feit dat Ajax zoveel geld binnen haalt door de Grote 'Messias'Overmars geeft ook mede aan hoe groot het bord is dat vele mensen hier op het forum bezitten.

Deze 'slaafse' mensen eten uit de hand van Overmars en laten zich kinderlijk eenvoudig paaien. De blindheid van de mensen hier geeft aan dat ze niet instaat zijn om de werkelijke tekortkomingen te kunnen waarnemen en te durven aanvaarden.

Het is de triestheid puur sang dat je je zo door je club laat paaien. Mag ik je er even aan herinneren dat Ajax al 3 jaar niks maar dan ook niks gewonnen heeft. En als er een jaar bij komt dan zitten we op 4 jaar.

En dan zullen mensen het vergelijk gaan maken met 4 'vette'jaren en nu 4 magere jaren. Terwijl de tekenen duidelijk waren dat het gevoerde beleid niet adequaat was.

En club als Ajax kan niet geleid worden door mensen niet afwachtend zijn en die voortdurend moeten wachten voordat er een beslissing gemaakt kan worden. Zelfs de naïevelingen hier op her forum komen voortdurend met excuses als; Ajax kan niet direct deze spelers binnenhalen omdat er meer gegadigden zijn.

Natuurlijk is Ajax niet de enige die deze spelers op de korrel hebben. Het feit dat Ajax structureel niet verder kan en wil kijken is de ware reden dat ze met regelmaat naast de pot pissen. Dan moet je niet de volgende keer het op dezelfde manier gaan doen. Nee verdomme, dan moet je anticiperen en het anders gaan doen.

Maar de tekortkoming van de mensen die Ajax leiden zullen hen uiteindelijk de das om doen. Omdat we nu opnieuw zien dat ze niet verder kunnen kijken. Het geduld van supporters houdt een keer op. $ jaar niks vinden is gewoon onacceptabel en niet passen bij Ajax.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 26 juli 2017 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juli 2017 - 08:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben blij dat jij jezelf eens een spiegeltje hebt voorgehouden. Keep up the good work.
Nee boertje, jij bent een mooi voorbeeld hier van zwakte door het feit dat je continu met de wind mee waait. Je uitslagen structureel verkeerd gaat voorspellen ( ga maar eens kijken in de laatste paar maand van vorig seizoen) door je terughoudende en slappe houding. Je lijkt net op de mensen die Ajax leiden. En waarschijnlijk voel je je verbonden met deze naïeve mensen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 juli 2017 door Bobby1972 --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 26 juli 2017 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juli 2017 - 18:23 schreef remco k het volgende:

[..]

En daarom weet je ook waarom andere zenders het niet willen of uitzenden.
Ja, Publieke omroep mag het niet.

Sbs heeft zelf ook gezegd dat ze het niet willen uitzenden. Misschien met de nieuwe eigenaar wilt ze dat nu wel.

Van Rtl weet ik het zeker, Sbs twijfel ik of ze dat gezegd zou hebben, volgens mij wel. Maar nu nieuwe eigenaar.

Verder zijn er niet echt andere zenders? Want verder is enkel Eurosport een zender waar je sport ziet, maar daar wordt het ook op uitgezonden.

En natuurlijke buitenlandse zenders.
remco k
 remco k - woensdag 26 juli 2017 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juli 2017 - 15:14 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ja, Publieke omroep mag het niet.

Sbs heeft zelf ook gezegd dat ze het niet willen uitzenden. Misschien met de nieuwe eigenaar wilt ze dat nu wel.

Van Rtl weet ik het zeker, Sbs twijfel ik of ze dat gezegd zou hebben, volgens mij wel. Maar nu nieuwe eigenaar.

Verder zijn er niet echt andere zenders? Want verder is enkel Eurosport een zender waar je sport ziet, maar daar wordt het ook op uitgezonden.

En natuurlijke buitenlandse zenders.
Ben je er nu nog mee bezig? Tering man laat het gaan.

Ik betaal voor alle sportkanalen. Dus kan het kijken. Kan je het niet zien. Tsjaa. Ff stream zoeken of elders kijken. Zo lastig is het niet lijkt me.
AkaS
 AkaS - woensdag 26 juli 2017 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juli 2017 - 08:25 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Oja, tering...dit topic gaat over voetbal!

Ik moet eerst 3 pagina's lezen/scrollen met alleen maar onzin (van beide kampen) om nog iets over voetbal te lezen.

Kan ook in het cafe jongens, of in een speciaal afzeik-welles-nietes forum.

Vorig seizoen was ik in de voorbereiding + start competitie niet zo heel erg bezig met de eerste resultaten, ik dacht dat halen we nog wel in...

Toen ik aan het eind zag dat feyenoord de schaal kreeg, omdat wij net een puntje tekort kwamen (net als seizoen daarvoor), heb ik mezelf voorgenomen, om vanaf het begin van dit seizoen/voorbereiding vol voor iedere wedstrijd te gaan en fanatieker dan ooit.

Laten we ons vooral focussen op de competitie, die eerste wedstrijden zijn zo belangrijk en stop of minder met elkaar af te zeiken...want zeker na het drama rondom Nouri, zouden jullie moeten weten dat al dat heen en weer gejank maar een beetje lucht is en dat het leven en het gevoel+gezondheid van ons allemaal veel belangrijker is.

Het geeft niet dat Bobby soms moeilijk leesbare en lange teksten neertypt, dat is zijn manier van forummen (nieuw woord), ook zoals ik vaak onzin typ, reageer er op hoe je erover denk en discuseer erover zoals je wil, maar stop na 1 of 2 posts wel en ga zeker niet met groepjes elkaar proberen te versterken.

Tot slot, ik raad iedereen aan om het filmpje van ?Tousani? (Dacht ik) te kijken over zn "broertje" Appie... (kzal de link nog ff zoeken) dit heeft op mij heel veel impact gehad en vanuit daar typ ik ook wat ik nu typ.

Ik hou van jullie allemaal en nee ik ben niet aan de zuip, ik word net wakker.

Groet, Wouter.

Edit: Link van Touzani over Nouri:

Kan iemand hem hier even werkend plaatsen AUB?

https://youtu.be/N6A5DrzvuqE
Wijze woorden.... Mooie post!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [3e voorronde Champions League] Ajax - OGC Nice (wo 26 juli / wo 02 aug, 20:45); 1 - 1 / 2 - 2









0.0071079