BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [3e voorronde Champions League] Ajax - OGC Nice (wo 26 juli / wo 02 aug, 20:45); 1 - 1 / 2 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 juli 2017 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juli 2017 - 14:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Klopt inderdaad wat je zegt, overigens laat ie zich dan daar wel heel makkelijk van de bal zetten... Maar de pass komt niet van hem..

Ik vind overigens dat Sanchez daar de grootste fout maakt, Balloteli loopt gewoon zonder te sprinten voor hem langs en bij hem weg..
kon ook fluiten voor een overtreding.. we zeggen wel sanchez maar deligt staat ook lucht te dekken..
remco k
 remco k - donderdag 27 juli 2017 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juli 2017 - 15:09 schreef Ajax Warrior het volgende:
Younes topper, ik hou vertrouwen in je!
Ik ook, afgelopen seizoen werd hij pas aan het einde goed en begon hij weer te draaien, ik denk dat het nu niet zo lang gaat duren..
remco k
 remco k - donderdag 27 juli 2017 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juli 2017 - 15:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kon ook fluiten voor een overtreding.. we zeggen wel sanchez maar deligt staat ook lucht te dekken..
Nee die staat zoals je mag verwachten bij een voorzet, en daarnaast gebeurt het in zijn rug en moet hij dus door Sanchez gecoached worden als je daar al iets over wilt zeggen...

Van Sanchez wordt verwacht dat ie naar de absolute top kan, dan is dit echt een kinderlijke fout..
remco k
 remco k - donderdag 27 juli 2017 - 15:19   quote  deeplink  
Maar goed, het resultaat is prima..

We hebben een paar klote weken achter de rug om me zachtjes uit te drukken..

Sommigen waren goed, sommige spelers waren slecht, sommige spelers periodes goed en periodes slecht.

1 ding is wel zeker, Ajax was absoluut top fit, en dat is een compliment aan de technische staf en de selectie waard lijkt me.

Daarnaast had niemand verwacht dat Ajax dit op de mat kon leggen de tweede helft, ook dat is een compliment waard.

Verder zal de komende tijd moeten uitwijzen wat er nog gaat gebeuren op de transfermarkt en zal de trainer vanzelf zijn definitieve keuzes gaan maken. Voor nu lijkt hij gekozen te hebben voor de basis die de europa league gespeeld heeft. Dat lijkt me nu niet bepaald een hele rare gedachte..
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 juli 2017 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juli 2017 - 15:19 schreef remco k het volgende:
Maar goed, het resultaat is prima..

We hebben een paar klote weken achter de rug om me zachtjes uit te drukken..

Sommigen waren goed, sommige spelers waren slecht, sommige spelers periodes goed en periodes slecht.

1 ding is wel zeker, Ajax was absoluut top fit, en dat is een compliment aan de technische staf en de selectie waard lijkt me.

Daarnaast had niemand verwacht dat Ajax dit op de mat kon leggen de tweede helft, ook dat is een compliment waard.

Verder zal de komende tijd moeten uitwijzen wat er nog gaat gebeuren op de transfermarkt en zal de trainer vanzelf zijn definitieve keuzes gaan maken. Voor nu lijkt hij gekozen te hebben voor de basis die de europa league gespeeld heeft. Dat lijkt me nu niet bepaald een hele rare gedachte..
absoluut eens
Peterhs
 Peterhs - donderdag 27 juli 2017 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juli 2017 - 15:00 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ah lees dat je het ook heb gezien, maar idd hij laat zich wel makkelijk van de bal zetten.
Ik was geheel in de veronderstelling dat ik zag dat hij de bal speelde. Na terug kijken is dat zoals anderen ook al aangaven idd niet zo. Dit doet echt niets verder af van de rest wat ik al gemeld heb. Nog steeds raakt ie te knullig de bal kwijt.
AkaS
 AkaS - donderdag 27 juli 2017 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juli 2017 - 15:09 schreef Ajax Warrior het volgende:
Younes topper, ik hou vertrouwen in je!
En ik in jou :-) :-) :-)
p111
 p111 - donderdag 27 juli 2017 - 16:37   quote  deeplink  
Maar goed de wedstrijd is mij heel erg positief bevallen van Ajax kant,tegen een ploeg die afgelopen seizoen wonnen thuis wonnen van PSG en Monaco en met 11 punten boven Lyon eindigde.Dus een prima prestatie van Ajax nu nog de moeilijke thuis wedstrijd tegen deze counterploeg wordt best nog een moeilijke wedstrijd,maar ik heb nu meer vertouwen in onze boys als gisteren.
Eide
 Eide - donderdag 27 juli 2017 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juli 2017 - 16:37 schreef p111 het volgende:
Maar goed de wedstrijd is mij heel erg positief bevallen van Ajax kant,tegen een ploeg die afgelopen seizoen wonnen thuis wonnen van PSG en Monaco en met 11 punten boven Lyon eindigde.Dus een prima prestatie van Ajax nu nog de moeilijke thuis wedstrijd tegen deze counterploeg wordt best nog een moeilijke wedstrijd,maar ik heb nu meer vertouwen in onze boys als gisteren.
Precies. Als ik alle discussie lees is het net alsof we een draak van een pot hebben gespeeld waarbij het halve elftal door het ijs is gezakt. Ik heb gister een pot gezien die vrij aardig was. Natuurlijk zijn er terecht dingen op en aan te merken maar ik vind dat Ajax het goed heeft gedaan tegen een lastige tegenstander.

Ik ben ook hartstikke blij dat De Jong en Neres zich zo goed hebben laten zien. Daarmee nemen ze toch een deel van de zorgen omtrent de smalle basis weg.

Nieuwe trainer, de meest bepalende speler weg, rampspoed in het voorseizoen. Ik ben echt zeer positief verrast.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 27 juli 2017 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juli 2017 - 16:19 schreef AkaS het volgende:

[..]

En ik in jou :-) :-) :-)
Oei lekker. Dus indirect ook aan Younes! ;-)
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 juli 2017 - 18:37   quote  deeplink  
benieuwd wat er de komende week gaat gebeuren...
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 27 juli 2017 - 19:00   quote  deeplink  
Neres en de Jong als 'stand-in' dan heb je het over echte kwaliteit als geen basis spelers. Ik vind dat Ajax juist in de breedte stabieler moet zijn dan vorig jaar. Omdat je ziet dat je veel meer spelers nodig hebt dan je denkt. Zeker wanneer je ook Europees serieus wil gaan mee doen.

Bij Ajax mis ik de bravoure in de leiding om die stap een keer te durven zetten naar meer. En dat bereik je niet door dragende spelers te verkopen en dan hopen dat je met eigen jeugd en de rest van de spelers voldoende kwaliteit hebt.

Nee dan bekijk je ieder positie inclusief de stand-in. En ga je daar aanpassingen doen om de gewenste kwaliteit te kunnen waarborgen. En dan ga je zeker niet wachten tot 31 augustus. Je moet niet wachten en dan met excuses gaan aankomen.

Ook voor Ajax zijn er genoeg mogelijkheden om de selectie te verbeteren. Dat is een keuze en die keuze moet je gewoon nemen. Dat doe je niet door af te gaan wachten en opzoek gaan naar spelers vanuit regels die niet effectief werken.

Wanneer bepaalde posities in kwaliteit niet voldoende zijn, moet je dat direct willen oplossen. Dan is wachten juist de weg van de minste weerstand. Wanneer spelers gewoon te weinig brengen, moet je gaan twijfelen dan moet je handelen. En desnoods die spelers van de hand doen. En zorgen dat er betere voor in de plaats komen.

Bij Ajax moet je voortdurend de wil hebben tot meer en beter. En dat mag je nooit loslaten.

Ik denk dat iedereen wel positief verrast was, dat is zeker een begin waar je mee thuis kan komen. Het gaat er nu een keer om dat je meer wil en eist.

En die mindset is nodig bij de leiding van Ajax om te durven en willen groeien.
AkaS
 AkaS - donderdag 27 juli 2017 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juli 2017 - 17:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Oei lekker. Dus indirect ook aan Younes! ;-)
Hahaha, nou eigenlijk denk ik dat Younes het niet gaat redden.
Vorig jaar leek het kwartje bij hem te vallen maar na een paar
wedstrijden verviel hij weer in zijn oude patroon en loopt alles
bij hem dood...
bahbah
 bahbah - donderdag 27 juli 2017 - 21:19   quote  deeplink  
Ik ben er bij in ieder geval!!!
remco k
 remco k - donderdag 27 juli 2017 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juli 2017 - 19:00 schreef Bobby1972 het volgende:
Neres en de Jong als 'stand-in' dan heb je het over echte kwaliteit als geen basis spelers. Ik vind dat Ajax juist in de breedte stabieler moet zijn dan vorig jaar. Omdat je ziet dat je veel meer spelers nodig hebt dan je denkt. Zeker wanneer je ook Europees serieus wil gaan mee doen.

Bij Ajax mis ik de bravoure in de leiding om die stap een keer te durven zetten naar meer. En dat bereik je niet door dragende spelers te verkopen en dan hopen dat je met eigen jeugd en de rest van de spelers voldoende kwaliteit hebt.

Nee dan bekijk je ieder positie inclusief de stand-in. En ga je daar aanpassingen doen om de gewenste kwaliteit te kunnen waarborgen. En dan ga je zeker niet wachten tot 31 augustus. Je moet niet wachten en dan met excuses gaan aankomen.

Ook voor Ajax zijn er genoeg mogelijkheden om de selectie te verbeteren. Dat is een keuze en die keuze moet je gewoon nemen. Dat doe je niet door af te gaan wachten en opzoek gaan naar spelers vanuit regels die niet effectief werken.

Wanneer bepaalde posities in kwaliteit niet voldoende zijn, moet je dat direct willen oplossen. Dan is wachten juist de weg van de minste weerstand. Wanneer spelers gewoon te weinig brengen, moet je gaan twijfelen dan moet je handelen. En desnoods die spelers van de hand doen. En zorgen dat er betere voor in de plaats komen.

Bij Ajax moet je voortdurend de wil hebben tot meer en beter. En dat mag je nooit loslaten.

Ik denk dat iedereen wel positief verrast was, dat is zeker een begin waar je mee thuis kan komen. Het gaat er nu een keer om dat je meer wil en eist.

En die mindset is nodig bij de leiding van Ajax om te durven en willen groeien.
Afgelopen seizoen juist een extreem brede selectie man. Veel te breed zelfs. Hierdoor gingen Ghazi Bazoer gudelj en Dijks midden in het seizoen weg. Dat waten gewoon basis spelers man. En zelfs daarna nog breed genoeg om al de blessure gevallen op te vangen
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 juli 2017 - 00:22   quote  deeplink  
even wat anders.. viel het jullie ook op dat toch dat balletje weer vaker breed en terug ging ? of had dit met nice temaken.. of kwam dit toch weer door de invloed van bepaalde mensen...
Eide
 Eide - vrijdag 28 juli 2017 - 06:31   quote  deeplink  
Het is mij niet buitengewoon opgevallen. Als er al sprake van was denk ik dat de speelwijze van Nice daar veel mee te maken had. Het centrum zat echt potdicht.
remco k
 remco k - vrijdag 28 juli 2017 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juli 2017 - 00:22 schreef nummer10 het volgende:
even wat anders.. viel het jullie ook op dat toch dat balletje weer vaker breed en terug ging ? of had dit met nice temaken.. of kwam dit toch weer door de invloed van bepaalde mensen...
Ik vind het wel meevallen. Vorig jaar was dat bij vlagen tegen dit soort ploegen ook. Je ziet juist dat ze die bal door het centrum willen speen. In de tweede helft ging dat ook prima en werd er weinig breed gespeeld.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 28 juli 2017 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juli 2017 - 16:43 schreef Eide het volgende:

[..]

Precies. Als ik alle discussie lees is het net alsof we een draak van een pot hebben gespeeld waarbij het halve elftal door het ijs is gezakt. Ik heb gister een pot gezien die vrij aardig was. Natuurlijk zijn er terecht dingen op en aan te merken maar ik vind dat Ajax het goed heeft gedaan tegen een lastige tegenstander.

Ik ben ook hartstikke blij dat De Jong en Neres zich zo goed hebben laten zien. Daarmee nemen ze toch een deel van de zorgen omtrent de smalle basis weg.

Nieuwe trainer, de meest bepalende speler weg, rampspoed in het voorseizoen. Ik ben echt zeer positief verrast.
Welnee geen draak van een wedstrijd, maar wel een klote tegengoal die onnodig was in iedereen zijn ogen en daarbij zijn het altijd dezelfde die bij dit soort goals betrokken zijn (Younes, Schone, Viergever). Maargoed ze hadden ook 100% kansen die ze naast schoten, dus ik kan er wel mee leven.
Eide
 Eide - maandag 31 juli 2017 - 14:50   quote  deeplink  
'Balotelli ontbreekt tegen Ajax'

Een opsteker voor Ajax in de aanloop naar het terugduel met OGC Nice in de derde voorronde van de Champions League. Mario Balotelli ontbreekt volgens de Franse krant, Nice-Matin, woensdagavond in de ArenA omdat hij kampt met een dijbeenblessure. De Italiaanse aanvaller zou zaterdag ook ontbreken in de competitiewedstrijd tegen Saint-Étienne.

Balotteli maakte in Frankrijk het enige doelpunt voor Nice. In de tweede helft zorgde Donny van de Beek met zijn treffer voor een goede uitgangspositie van Ajax: 1-1.

De winnaar van de dubbele ontmoeting tussen Nice en Ajax plaatst zich voor de play-offs voor een plaats in de groepsfase van de Champions League.

Bron
p111
 p111 - maandag 31 juli 2017 - 17:27   quote  deeplink  
Scheelt weer ik vergeet nooit AC Milan die verschrikkelijke swalbe.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 31 juli 2017 - 18:04   quote  deeplink  
Fijn om te horen. Die kerel blijft onvoorspelbaar en zijn maniertjes kan ik slecht tegen. Een zorg minder dus.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 31 juli 2017 - 19:02   quote  deeplink  
Precies en gelukkig is hij er niet bij. Wel altijd spektakel met die man.
nummer10
 nummer10 - maandag 31 juli 2017 - 19:08   quote  deeplink  
hou wel van zo iemand in het team.. gewoon een eikel erbij is zo slecht nog niet
Eide
 Eide - dinsdag 01 augustus 2017 - 11:19   quote  deeplink  
Ajax vertrouwt tegen Nice opnieuw op een elektrisch geladen Arena

In Europees verband is Ajax al bijna twee jaar ongeslagen in eigen huis. Een fijne gedachte met het oog op de thuiswedstrijd van morgenavond tegen OGC Nice.

Ergens tussen het magnifieke doelpunt van Kasper Dolberg tegen Standard Luik en die elektrisch geladen avond in mei tegen Olympique Lyon, is het onoverwinnelijke Ajax in het eigen stadion ontstaan.

Maar zelfs daarvoor konden slechts weinig ploegen winnen in Amsterdam. Bijna twee jaar is Ajax in Europees verband niet meer geklopt in eigen huis. De sof op 4 augustus 2015, toen Rapid Wien Ajax uit de CL-play-offs hield, was destijds groot. De wederopstanding daarna knap.

Al sijpelde het echte onoverwinnelijke gevoel pas vorig seizoen de Arena binnen. Want in 2015-2016 bleef Ajax ook ongeslagen, maar de sobere remises tegen Celtic, Fenerbahçe en Molde bleken niemendalletjes bij het grotere werk van het seizoen erna. Met feestparadewedstrijden tegen FC Kopenhagen en Schalke 04 als welkome generale repetities voor de thuiswedstrijd met eeuwigheidswaarde tegen Olympique Lyon in de halve finale van de Europa League (4-1).

Joël Veltman zei voor de heenwedstrijd tegen Nice dat hij had nagedacht over de vraag hoe het nou kwam dat Ajax vorig seizoen vooral goed was in eigen huis en minder in uitwedstrijden. ,,Toch dat gevoel van de twaalfde man’’, denkt de aanvoerder. ,,Uit gaat het publiek van de tegenstander er ook achter staan. Daardoor kregen we het vaak lastig. Ik heb er met de andere jongens over gesproken en ik denk echt dat we van het afgelopen jaar hebben geleerd, wat dat betreft.’’

Davy Klaassen, de vorige captain, liet afgelopen seizoen voor het duel met Olympique Lyon al optekenen dat hij de sfeer zo goed vond. ,,De fans blijven maar gaan. Het is niet dat je daardoor je vermoeide benen niet meer voelt, maar het voelt wel alsof je niet met elf maar met 50.000 mensen op het veld staat.’’

Op dat punt zit het morgenavond wel goed, in wat de eerste thuiswedstrijd wordt sinds de tragische ineenstorting van Abdelhak Nouri tijdens een oefenduel in de voorbereiding. Het zal de wedstrijd in elk geval van een zekere emotionele lading voorzien. Nouri ligt in het AMC met een hersenbeschadiging, maar zijn aanwezigheid zal vijf kilometer verderop in de Arena ongetwijfeld alsnog worden gevoeld.

Het hoopvolle 1-1 gelijkspel dat werd behaald in Nice, is een opsteker. De uitverkochte Arena, ondanks de vakantieperiode, moet de rest doen. ,,Het is die verwachting. Die hoop’’, zegt oud-verdediger Sonny Silooy, die in mei nog aanwezig was bij de wedstrijd tegen Olympique Lyon. Ajax had toen het team dat in 1992 de UEFA Cup had gewonnen, uitgenodigd. Bij wijze van gedenkwaardige herinnering. Silooy zag zelden zo’n kolkend stadion. ,,Terwijl ik de Arena ook ken als speler van De Graafschap. In een tijd dat clubs dachten dat er wat te halen was in Amsterdam. En toen speelden we daadwerkelijk ook gelijk.’’

Nu is dat niet meer het geval, denkt Silooy. ,,Het is geen Rostov. Zo’n stadion zonder sfeer in een verre uithoek van Europa.’’ Er is iets ontstaan, vervolgt Silooy. ,,Ze spelen ook echt als Ajax. Tegen Lyon had het wel 9-4 kunnen worden. Dat aanvallende voetbal, dat spreekt aan. Dan krijg je het publiek vanzelf mee. Ik denk dat de supporters nog echt in die flow zitten van het vorige seizoen. Hopelijk kan Ajax daarvan profiteren.’’

De tragiek rond Nouri speelt natuurlijk ook mee. Silooy: ,,Dat hebben de spelers zelf aangegeven. Dat het een extra impuls geeft. Hij zal het niet zo zeggen, maar de trainer zal daar zijn voordeel uit halen.’’

Bron
Eide
 Eide - dinsdag 01 augustus 2017 - 14:47   quote  deeplink  
Dijks in selectie Ajax voor cruciaal CL-duel met Nice

Mitchell Dijks keert tijdens het terugduel met OGC Nice - woensdagavond om 20.45 uur - in de derde voorronde van de Champions League terug in de selectie van Ajax. De 24-jarige verdediger van de Amsterdammers liet dit zelf al weten op social media. Trainer Marcel Keizer bevestigde het nieuws een half uur later tijdens de persconferentie.

Keizer verwacht in de ArenA een kwalitatief beter duel dan een week geleden in Nice: 1-1. "Het is begin van het seizoen. Ik ga ervan uit dat beide teams beter spelen dan vorige week", liet de 48-jarige trainer van Ajax weten,

Keizer toonde zich niet al te euforisch over de afwezigheid van Mario Balotelli. "Een uitstekende speler, maar (Alassane, red.) Plea zal waarschijnlijk op zijn plek spelen. Ook een snelle, vaardige jongen."

Lass Schöne denkt dat het publiek van Ajax in de ArenA opnieuw als twaalfde man kan dienen. "We hebben zin in de eerste thuiswedstrijd, meteen een heel belangrijke. Ik denk dat de sfeer heel goed zal zijn", aldus de Deense routinier van de Amsterdamse club.

Bron
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 01 augustus 2017 - 16:18   quote  deeplink  
Wat een (emotionele) sfeer zal er hangen morgen in Amsterdam.
Ik hoop dat ik het droog kan houden
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 01 augustus 2017 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 17:27 schreef p111 het volgende:
Scheelt weer ik vergeet nooit AC Milan die verschrikkelijke swalbe.
En hoe we het uiteindelijk zelf verzuimden door na bijna 70 minuten tegen 10 man niet als winnaar van het veld te stappen..
Wil ik mee zeggen dat we het uiteindelijk toch zelf zullen moeten doen
p111
 p111 - dinsdag 01 augustus 2017 - 17:05   quote  deeplink  
Uiteraard maar het was toch een hard gelag dat zo,n sukkel van een scheidsrechter er in trapte bij die verschrikkelijke aansteller.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 01 augustus 2017 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 augustus 2017 - 17:05 schreef p111 het volgende:
Uiteraard maar het was toch een hard gelag dat zo,n sukkel van een scheidsrechter er in trapte bij die verschrikkelijke aansteller.
Klopt. Baalde als een stekker toen, maar vind het nu wel mooi.
Hadden wij er maar zo een rondlopen die op deze manier de punten binnen kan slepen wanneer erom gevraagd wordt..
remco k
 remco k - dinsdag 01 augustus 2017 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 augustus 2017 - 17:27 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Klopt. Baalde als een stekker toen, maar vind het nu wel mooi.
Hadden wij er maar zo een rondlopen die op deze manier de punten binnen kan slepen wanneer erom gevraagd wordt..
Suarez was onze laatste die dat ook had.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 01 augustus 2017 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 augustus 2017 - 19:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Suarez was onze laatste die dat ook had.
Inderdaad. Heel waardevol om zo een speler in je team te hebben
p111
 p111 - dinsdag 01 augustus 2017 - 22:49   quote  deeplink  
Suarez is wel een klasse beter als die nep Italiaan
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 augustus 2017 - 22:49 schreef p111 het volgende:
Suarez is wel een klasse beter als die nep Italiaan
Eens, maar daar gaat het niet om. Gewoon een klootzak in je elftal is voor ieder team goed.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 02 augustus 2017 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 augustus 2017 - 22:49 schreef p111 het volgende:
Suarez is wel een klasse beter als die nep Italiaan
Daar is geen twijfel over mogelijk uiteraard
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 02 augustus 2017 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 09:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens, maar daar gaat het niet om. Gewoon een klootzak in je elftal is voor ieder team goed.
Daarom en zo werkt het ook op het forum en dus zijn wij harstikke blij dat Warrior er is!... toch?
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 10:43   quote  deeplink  
Spannend dagje, begint toch wel te leven..
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 10:43 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Daarom en zo werkt het ook op het forum en dus zijn wij harstikke blij dat Warrior er is!... toch?
Zekersssssssssss
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 02 augustus 2017 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 10:43 schreef remco k het volgende:
Spannend dagje, begint toch wel te leven..
Eens...ik dacht dat het (bij mij) zou meevallen, maar ik heb dikke zenuwen!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 02 augustus 2017 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 10:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Zekersssssssssss
Hajhaha dat zal ie leuk vinden ;)
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 10:46 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Hajhaha dat zal ie leuk vinden ;)
Hij is zijn wilde haren een beetje kwijt geraakt he, beetje zwak allemaal tegenwoordig...:-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 02 augustus 2017 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 10:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij is zijn wilde haren een beetje kwijt geraakt he, beetje zwak allemaal tegenwoordig...:-)
Hey plofkip, moet jij niet vissen? Daar ben je van meer waarde dan op het forum!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 02 augustus 2017 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 10:43 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Daarom en zo werkt het ook op het forum en dus zijn wij harstikke blij dat Warrior er is!... toch?
Hahahahaha pas op ouwe! ;-)
Jaccio
 Jaccio - woensdag 02 augustus 2017 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 10:43 schreef remco k het volgende:
Spannend dagje, begint toch wel te leven..
Heb m'n zakdoekjes al klaargelegd. Wat een mooie avond gaat het worden, ongeacht de uitslag.
Baal dat ik te laat was voor kaartjes
Jaccio
 Jaccio - woensdag 02 augustus 2017 - 11:44   quote  deeplink  
Hoop overigens wel dat het niet weer zo een onnodig moeilijke pot wordt waarin Veltman weer aan de noodrem moet trekken en er met rood af gaat.
Anders hebben we toch wel een probleempje. Was fijn geweest als we al een goede, waardige stand-in zouden hebben..
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 02 augustus 2017 - 11:59   quote  deeplink  
We hebben wel veel kaarten te pakken voor dit duel, mochten we doorgaan, dan kan ons dat opbreken in de volgende ronde.
Spannend, ben benieuwd hoe Ajax thuis tegen Nice gaat spelen.
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 11:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hey plofkip, moet jij niet vissen? Daar ben je van meer waarde dan op het forum!
Hahaha, ik wist niet eens dat ik uberhaubt waarde had.. Thanks man..
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 augustus 2017 - 12:30   quote  deeplink  
en toch ben ik er niet gerust op...
remco k
 remco k - woensdag 02 augustus 2017 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 12:30 schreef nummer10 het volgende:
en toch ben ik er niet gerust op...
Ik ook zeker niet.. Met name de eerste helft vond ik Nice echt een stuk sterker dan wij speelden..
Jaccio
 Jaccio - woensdag 02 augustus 2017 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 augustus 2017 - 12:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ook zeker niet.. Met name de eerste helft vond ik Nice echt een stuk sterker dan wij speelden..
Ik denk dat we thuis wel een stuk sterker spelen dan uit. De hele JC Arena erachter, vanavond extra..
De emoties zullen ze een enorme boost geven, of volledig desorienteren..

We zullen het zien. Wordt hoe dan ook een episch mooie avond denk ik.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [3e voorronde Champions League] Ajax - OGC Nice (wo 26 juli / wo 02 aug, 20:45); 1 - 1 / 2 - 2









0.0132970