BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: IEDEREEN ERUIT INCL. OVERMARS & VD SAR

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AkaS
 AkaS - vrijdag 22 december 2017 - 09:11   quote  deeplink  
Met de keuze voor Ten Hag krijgen we exact hetzelfde scenario als Keizer.

Alleen is het deze keer geen vriendje van Bergkamp maar een vriendje van Overmars.

En in feite is deze trainer bijna net zo onervaren als Keizer en kan hij evenmin bogen op een indrukwekkende loopbaan als voetballer.

Alsof het bij Utrecht allemaal zo geweldig gaat.

Ik zeg GVD al die klootzakken eruit pleuren!!!
guusje
 guusje - vrijdag 22 december 2017 - 09:26   quote  deeplink  
Hadden Van Gaal, Mourinho, Alex Ferguson, Jurgen Klopp en ga zo maar door een indrukwekkende loopbaan als voetballer??
Robinho
 Robinho - vrijdag 22 december 2017 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 09:26 schreef guusje het volgende:
Hadden Van Gaal, Mourinho, Alex Ferguson, Jurgen Klopp en ga zo maar door een indrukwekkende loopbaan als voetballer??
Die zijn verbaal en communicatief weer wat beter denk ik
HaDee
 HaDee - vrijdag 22 december 2017 - 09:33   quote  deeplink  
HA HA Van Gaal communicatief beter??????
nummer10
 nummer10 - vrijdag 22 december 2017 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 09:11 schreef AkaS het volgende:
Met de keuze voor Ten Hag krijgen we exact hetzelfde scenario als Keizer.

Alleen is het deze keer geen vriendje van Bergkamp maar een vriendje van Overmars.

En in feite is deze trainer bijna net zo onervaren als Keizer en kan hij evenmin bogen op een indrukwekkende loopbaan als voetballer.

Alsof het bij Utrecht allemaal zo geweldig gaat.

Ik zeg GVD al die klootzakken eruit pleuren!!!
kampioen goahead, 2de elftal onder pep, utrecht absoluut hogerop geholpen.. zie het opzich wel zitten.. en gewoon benieuwd hoe hij het doet met beter materiaal dan utrecht.. en vriendje is een grootwoord..
p111
 p111 - vrijdag 22 december 2017 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 09:26 schreef guusje het volgende:
Hadden Van Gaal, Mourinho, Alex Ferguson, Jurgen Klopp en ga zo maar door een indrukwekkende loopbaan als voetballer??
Wel persoonlijkheid en dat mis ik bij Erik
JOOD
 JOOD - vrijdag 22 december 2017 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 09:11 schreef AkaS het volgende:
Met de keuze voor Ten Hag krijgen we exact hetzelfde scenario als Keizer.

Alleen is het deze keer geen vriendje van Bergkamp maar een vriendje van Overmars.

En in feite is deze trainer bijna net zo onervaren als Keizer en kan hij evenmin bogen op een indrukwekkende loopbaan als voetballer.

Alsof het bij Utrecht allemaal zo geweldig gaat.

Ik zeg GVD al die klootzakken eruit pleuren!!!
Geruchten he... Weet je nog hoelang het duurde bij Keizer?

Ze kunnen nu niet voor ten Hag gaan, te weinig ervaring. Dan hadden ze beter Keizer kunnen laten zitten.

Hoop wel dat een nieuwe trainer Ziyech eens flink aan gaat pakken.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 22 december 2017 - 10:09   quote  deeplink  
Lekker voorbarig dit trouwens. Ten Hag heeft nog niet eens getekend.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 22 december 2017 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 09:11 schreef AkaS het volgende:
Met de keuze voor Ten Hag krijgen we exact hetzelfde scenario als Keizer.

Alleen is het deze keer geen vriendje van Bergkamp maar een vriendje van Overmars.

En in feite is deze trainer bijna net zo onervaren als Keizer en kan hij evenmin bogen op een indrukwekkende loopbaan als voetballer.

Alsof het bij Utrecht allemaal zo geweldig gaat.

Ik zeg GVD al die klootzakken eruit pleuren!!!
Ben blij dat jij geen beleidsman bent bj Ajax. Jij speelt alleen maar paniek voetbal.
remco k
 remco k - vrijdag 22 december 2017 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 10:28 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ben blij dat jij geen beleidsman bent bj Ajax. Jij speelt alleen maar paniek voetbal.
Eens.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 22 december 2017 - 14:46   quote  deeplink  
Er gaan nog wel meer mensen sneuvelen binnen Ajax.

De team manager van Ajax (Smeets) keert terug naar de sport waar hij groot is geworden.
Dat per 1 februari!

Ik vraag mij af of Said (hoofd opleidingen) ook niet gaat vertrekken?
Pietje
 Pietje - vrijdag 22 december 2017 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 09:11 schreef AkaS het volgende:
Met de keuze voor Ten Hag krijgen we exact hetzelfde scenario als Keizer.

Alleen is het deze keer geen vriendje van Bergkamp maar een vriendje van Overmars.

En in feite is deze trainer bijna net zo onervaren als Keizer en kan hij evenmin bogen op een indrukwekkende loopbaan als voetballer.

Alsof het bij Utrecht allemaal zo geweldig gaat.

Ik zeg GVD al die klootzakken eruit pleuren!!!
Ik ben het niet met je eens, akaS.

Volgens mij heeft Erik ten Hag wel degelijk meer ervaring als hoofdtrainer en wel bij een club die zich min of meer als "best of the rest", na Ajax, Feyenoord en PSV, genesteld heeft met als resultaat dat, sinds zijn komst bij FC Utrecht hij de play-offs heeft gehaald. Vorig seizoen heeft hij die play-offs zelfs gewonnen.

Zij troffen het vervolgens niet met de loting tegen de Russische topclub FC Zenit. Pas na verlenging werden zij uitgeschakeld. Ik vind dat een prestatie van formaat!

Ik vind jouw bejegening naar Ten Hag toe niet erg realistisch. Geef hem gewoon een kans. Ik ben er heilig van overtuigd dat Erik ten Hag iets moois gaat neerzetten met de huidige selectie (plus enkele aankopen in de winterstop!) van Ajax.

Desondanks begrijp ik je emoties goed hoor :-)
AkaS
 AkaS - vrijdag 22 december 2017 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 10:28 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ben blij dat jij geen beleidsman bent bj Ajax. Jij speelt alleen maar paniek voetbal.
Ga je weer!?

Ik kijk naar de feiten en als die niet positief zijn is wat ik meld ook
niet positief. Maar dat is logisch ;-)

Trouwens deze goedkope opmerking komt mij niet onbekend voor, die is een paar maanden geleden ook meerdere keren op mij afgekomen.

Maar als je kijkt waar ik kritiek op heb gehad heb ik overal nog gelijk in gehad en gekregen. Dus hoezo is er wat mis met mijn beleidsmatige visie op zaken.

En feitelijk klopt het wederom op voorhand wat ik zeg...

Keizer = vriendje van Bergkamp
Ten Hag = vriendje van Overmars

Beide hebbenn ze een grote carrière als voetballer, noch ruime ervaring als trainer....

En zijn de resultaten van Ten Hag dan zo im het oog springend....?

En tot slot....

Het grote Ajax Amsterdam komt nu in handen van 2 middelmatige voetballers uit het oosten van Nederland, Barneveld en Haaksbergen !!!!!!

Hallo !!!!

Vrienden van Overmars die nog op geen enkele wijze iets hebben gepresteerd dat in het oog springt en hun keuze rechtvaardigd.

Gewoon Keizer nummer 2!

Mijn beleidsmatige visie is vele malen beter vriend!

Ik zou op mijn gemak een ervaren trainer zoeken en in de tussentijd Co Adriaanse voor deze jonge groep zetten !

Ze moeten zich kapot schamen bij Ajax...

Vriendjespolitieke slangenkuil!!!
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 22 december 2017 - 15:29   quote  deeplink  
Ik denk wel, dat Ten Hag iets verstandiger is met het samenstellen van een vaste en goede basisselectie dan Keizer. We moeten Ten Hag zeker een kans geven van minimaal zes wedstrijden, daar we niet eerder een goede beoordeling kunnen geven over hem.

We hebben wel een beeld over hem van hoe hij is bij FC Utrecht, en wat voor een type trainer hij is. Hij verdiend wel minimaal een kans bij Ajax om zich te bewijzen dat hij beter is dan Keizer. Ten Hag is dus EXTRA op gebrand om Ajax te mogen trainen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 22 december 2017 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 15:25 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ga je weer!?

Ik kijk naar de feiten en als die niet positief zijn is wat ik meld ook
niet positief. Maar dat is logisch ;-)

Trouwens deze goedkope opmerking komt mij niet onbekend voor, die is een paar maanden geleden ook meerdere keren op mij afgekomen.

Maar als je kijkt waar ik kritiek op heb gehad heb ik overal nog gelijk in gehad en gekregen. Dus hoezo is er wat mis met mijn beleidsmatige visie op zaken.

En feitelijk klopt het wederom op voorhand wat ik zeg...

Keizer = vriendje van Bergkamp
Ten Hag = vriendje van Overmars

Beide hebbenn ze een grote carrière als voetballer, noch ruime ervaring als trainer....

En zijn de resultaten van Ten Hag dan zo im het oog springend....?

En tot slot....

Het grote Ajax Amsterdam komt nu in handen van 2 middelmatige voetballers uit het oosten van Nederland, Barneveld en Haaksbergen !!!!!!

Hallo !!!!

Vrienden van Overmars die nog op geen enkele wijze iets hebben gepresteerd dat in het oog springt en hun keuze rechtvaardigd.

Gewoon Keizer nummer 2!

Mijn beleidsmatige visie is vele malen beter vriend!

Ik zou op mijn gemak een ervaren trainer zoeken en in de tussentijd Co Adriaanse voor deze jonge groep zetten !

Ze moeten zich kapot schamen bij Ajax...

Vriendjespolitieke slangenkuil!!!
Misschien kan Baudet hier Kamervragen over gaan stellen, misschien zijn ze lid van de VVD!
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 december 2017 - 15:52   quote  deeplink  
Overmars vertrouw ik inmiddels wel eigenlijk. Van Edwin van der Sar weet ik echt niet meer wat ik moet denken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 22 december 2017 - 15:57   quote  deeplink  
Ik vertrouw ze allemaal niet meer. 1 grote tyfusbende. Stelletje inhalige gierige op geld beluste types die enkel hun vriendjes willen plezieren. Lijkt godverdomme wel de politiek!
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 22 december 2017 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 15:52 schreef Loetje het volgende:
Overmars vertrouw ik inmiddels wel eigenlijk. Van Edwin van der Sar weet ik echt niet meer wat ik moet denken.
Ik dacht ook dat hij goed bezig was en ontketend door het vertrek van van Duivenbode. Maar om Dennis Bergkamp te ontslaan omdat hij zn vriendje hoofdtrainer maakte, maar vervolgens hetzelfde doen, mocht het Ten Hag worden, vind ik ronduit discutabel.
AkaS
 AkaS - vrijdag 22 december 2017 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 15:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het niet met je eens, akaS.

Volgens mij heeft Erik ten Hag wel degelijk meer ervaring als hoofdtrainer en wel bij een club die zich min of meer als "best of the rest", na Ajax, Feyenoord en PSV, genesteld heeft met als resultaat dat, sinds zijn komst bij FC Utrecht hij de play-offs heeft gehaald. Vorig seizoen heeft hij die play-offs zelfs gewonnen.

Zij troffen het vervolgens niet met de loting tegen de Russische topclub FC Zenit. Pas na verlenging werden zij uitgeschakeld. Ik vind dat een prestatie van formaat!

Ik vind jouw bejegening naar Ten Hag toe niet erg realistisch. Geef hem gewoon een kans. Ik ben er heilig van overtuigd dat Erik ten Hag iets moois gaat neerzetten met de huidige selectie (plus enkele aankopen in de winterstop!) van Ajax.

Desondanks begrijp ik je emoties goed hoor :-)
Weet ik Pietje. Ik neem het niet persoonlijk, is meer een maatschappelijk probleem dat je het niet eens bent met mij.

Harde uitspraken liggen niet zo goed in onze politiek correcte maatschappij. Wij houden meer van dooddoeners als voordeel van de twijfel en dergelijke onzin argumenten.

Harde werkelijkheid is gewoon dat Ajax nu in de handen komt van 2 beginnende trainers, ook wel middelmatige oudvoetballers uit de provincie te noemen. Of wel Barneveld en Haaksbergen en vriendjes van onze Deventer koek Overmars die met deze keuze een stampvoetend gelijk haalt in zijn machtstrijd met Bergkamp en maar eigenlijk dezelfde fout maakt door een niet al te ervaren bevriende relatie als trainer aan te stellen...

Het grote machtige Ajax in handen van 2 trainers die nog helemaal niets hebben bewezen ...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 22 december 2017 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 15:59 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik dacht ook dat hij goed bezig was en ontketend door het vertrek van van Duivenbode. Maar om Dennis Bergkamp te ontslaan omdat hij zn vriendje hoofdtrainer maakte, maar vervolgens hetzelfde doen, mocht het Ten Hag worden, vind ik ronduit discutabel.
denk nie dat het alleen dat is.. speelde vast meer
nummer10
 nummer10 - vrijdag 22 december 2017 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 16:38 schreef AkaS het volgende:

[..]

Weet ik Pietje. Ik neem het niet persoonlijk, is meer een maatschappelijk probleem dat je het niet eens bent met mij.

Harde uitspraken liggen niet zo goed in onze politiek correcte maatschappij. Wij houden meer van dooddoeners als voordeel van de twijfel en dergelijke onzin argumenten.

Harde werkelijkheid is gewoon dat Ajax nu in de handen komt van 2 beginnende trainers, ook wel middelmatige oudvoetballers uit de provincie te noemen. Of wel Barneveld en Haaksbergen en vriendjes van onze Deventer koek Overmars die met deze keuze een stampvoetend gelijk haalt in zijn machtstrijd met Bergkamp en maar eigenlijk dezelfde fout maakt door een niet al te ervaren bevriende relatie als trainer aan te stellen...

Het grote machtige Ajax in handen van 2 trainers die nog helemaal niets hebben bewezen ...
hebben het beiden keurig gedaan met weinig materiaal..
Pietje
 Pietje - vrijdag 22 december 2017 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 16:38 schreef AkaS het volgende:

[..]

Weet ik Pietje. Ik neem het niet persoonlijk, is meer een maatschappelijk probleem dat je het niet eens bent met mij.

Harde uitspraken liggen niet zo goed in onze politiek correcte maatschappij. Wij houden meer van dooddoeners als voordeel van de twijfel en dergelijke onzin argumenten.

Harde werkelijkheid is gewoon dat Ajax nu in de handen komt van 2 beginnende trainers, ook wel middelmatige oudvoetballers uit de provincie te noemen. Of wel Barneveld en Haaksbergen en vriendjes van onze Deventer koek Overmars die met deze keuze een stampvoetend gelijk haalt in zijn machtstrijd met Bergkamp en maar eigenlijk dezelfde fout maakt door een niet al te ervaren bevriende relatie als trainer aan te stellen...

Het grote machtige Ajax in handen van 2 trainers die nog helemaal niets hebben bewezen ...
Maar "kampioenenmaker" Frank de Boer was ook een beginnende trainer. Zelfs Louis van Gaal nam het destijds als beginneling over van Leo Beenhakker en bleek een fantastische trainer. Op zich niks mis mee dus, als die beginnende trainers maar durf en een visie hebben. En juist dat laatste zie ik beslist wel bij Ten Hag.

En dat je een vertrouweling benadert is toch ook logisch? Je kent elkaar immers. Als het maar niet tegen beter weten in is. Ik zeg ook niet, beste akaS dat het beslist een succes gaat worden, maar ik ben wel iemand die een trainer (of speler) een eerlijke kans geeft. Iemand afbranden kan altijd nog.

En dat een trainer geen topspeler is geweest hoeft ook niet per se een nadeel te zijn. Kijk opnieuw maar eens naar Louis van Gaal! Omgekeerd, bijvoorbeeld Marco van Basten, kan namelijk ook.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 22 december 2017 - 18:03   quote  deeplink  
Idereen eruit is het nog te vroeg voor.
Als het nu weer helemaal kut loopt en de trainer moet uiteindelijk weer weg, dan moet Ajax helemaal opnieuw beginnen en dus iedereen van zn plek.

Maar...eerst ff kijken hoe het gaat lopen.
Teller weer op 0 en weer een halfjaar de tijd gunnen.

Ook jij ouwe zeikerd ;)
AkaS
 AkaS - vrijdag 22 december 2017 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 16:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar "kampioenenmaker" Frank de Boer was ook een beginnende trainer. Zelfs Louis van Gaal nam het destijds als beginneling over van Leo Beenhakker en bleek een fantastische trainer. Op zich niks mis mee dus, als die beginnende trainers maar durf en een visie hebben. En juist dat laatste zie ik beslist wel bij Ten Hag.

En dat je een vertrouweling benadert is toch ook logisch? Je kent elkaar immers. Als het maar niet tegen beter weten in is. Ik zeg ook niet, beste akaS dat het beslist een succes gaat worden, maar ik ben wel iemand die een trainer (of speler) een eerlijke kans geeft. Iemand afbranden kan altijd nog.

En dat een trainer geen topspeler is geweest hoeft ook niet per se een nadeel te zijn. Kijk opnieuw maar eens naar Louis van Gaal! Omgekeerd, bijvoorbeeld Marco van Basten, kan namelijk ook.
Snap ik Pietje, geen enkele trainer is een garantie voor succes.
Maar ik snap de vergelijkingen niet en vind het ook een beetje vermoeiend worden... Frank de Boer met Ten Hag vergelijken...Kom op Pietje..!?

Ik vind het pure armoede van een grote club als Ajax dat ze 2 middelmatige oudvoetballers uit de provincie aanstellen, die net als Keizer relatief beginnend in het trainers vak zijn...

Kom dan met John van 't Schip.

Ja, ik ben een racist...Het irriteert me matenloos dat 2 boertjes uit de provincie mijn Ajax gaan leiden!!!

En op basis van welke aansprekende prestaties als trainer hebben ze dit voorrecht verdiend???
AkaS
 AkaS - vrijdag 22 december 2017 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 18:03 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Idereen eruit is het nog te vroeg voor.
Als het nu weer helemaal kut loopt en de trainer moet uiteindelijk weer weg, dan moet Ajax helemaal opnieuw beginnen en dus iedereen van zn plek.

Maar...eerst ff kijken hoe het gaat lopen.
Teller weer op 0 en weer een halfjaar de tijd gunnen.

Ook jij ouwe zeikerd ;)
Waarom nou ouwe zeikerd?
Waarom niet ouwe helderziende?

Ik ben beledigd dat die boertjes hier komen vertellen hoe het moet terwijl ze nog niets hebben bewezen. Geen enkele verbinding of affiniteit met de club hebben...

En nee ze verdienen geen kans wat mij betreft. En die Overmars en vd Sar mogen wat mij betreft oprotten nu!

Niks vriendjes binnenhalen, er had een ervaren trainer aangesteld moeten worden. Iemand met aanzien om deze jonge honden te begeleiden. Geen boeren uit de provincie Overijssel gvd!!!
remco k
 remco k - zaterdag 23 december 2017 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 15:25 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ga je weer!?

Ik kijk naar de feiten en als die niet positief zijn is wat ik meld ook
niet positief. Maar dat is logisch ;-)

Trouwens deze goedkope opmerking komt mij niet onbekend voor, die is een paar maanden geleden ook meerdere keren op mij afgekomen.

Maar als je kijkt waar ik kritiek op heb gehad heb ik overal nog gelijk in gehad en gekregen. Dus hoezo is er wat mis met mijn beleidsmatige visie op zaken.

En feitelijk klopt het wederom op voorhand wat ik zeg...

Keizer = vriendje van Bergkamp
Ten Hag = vriendje van Overmars

Beide hebbenn ze een grote carrière als voetballer, noch ruime ervaring als trainer....

En zijn de resultaten van Ten Hag dan zo im het oog springend....?

En tot slot....

Het grote Ajax Amsterdam komt nu in handen van 2 middelmatige voetballers uit het oosten van Nederland, Barneveld en Haaksbergen !!!!!!

Hallo !!!!

Vrienden van Overmars die nog op geen enkele wijze iets hebben gepresteerd dat in het oog springt en hun keuze rechtvaardigd.

Gewoon Keizer nummer 2!

Mijn beleidsmatige visie is vele malen beter vriend!

Ik zou op mijn gemak een ervaren trainer zoeken en in de tussentijd Co Adriaanse voor deze jonge groep zetten !

Ze moeten zich kapot schamen bij Ajax...

Vriendjespolitieke slangenkuil!!!
Heb je hem weer met zijn eigen ego willen strelen.

Je blijft doen alsof je overal gelijk in hebt gehad maar dat heb je juist helemaal niet.

Jij zei namelijk dat jij niet geloofde dat de beleidsmannen de nodige veranderingen konden doorvoeren. En nu complimenteer je ze met die veranderingen? Om vervolgens te roepen dat ze er allemaal uit moeten?

Lekker alles recht lullen in je eigen straatje.
remco k
 remco k - zaterdag 23 december 2017 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 15:57 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik vertrouw ze allemaal niet meer. 1 grote tyfusbende. Stelletje inhalige gierige op geld beluste types die enkel hun vriendjes willen plezieren. Lijkt godverdomme wel de politiek!
Als het ze om geld waren te doen hadden ze beiden wel in Engeland gezeten.
remco k
 remco k - zaterdag 23 december 2017 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 15:59 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik dacht ook dat hij goed bezig was en ontketend door het vertrek van van Duivenbode. Maar om Dennis Bergkamp te ontslaan omdat hij zn vriendje hoofdtrainer maakte, maar vervolgens hetzelfde doen, mocht het Ten Hag worden, vind ik ronduit discutabel.
Maar hij is niet ontslagen omdat ie een vriendje naar voren schuift. Dat is gewooon de media die daarmee makkelijk scoort.
remco k
 remco k - zaterdag 23 december 2017 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 16:38 schreef AkaS het volgende:

[..]

Weet ik Pietje. Ik neem het niet persoonlijk, is meer een maatschappelijk probleem dat je het niet eens bent met mij.

Harde uitspraken liggen niet zo goed in onze politiek correcte maatschappij. Wij houden meer van dooddoeners als voordeel van de twijfel en dergelijke onzin argumenten.

Harde werkelijkheid is gewoon dat Ajax nu in de handen komt van 2 beginnende trainers, ook wel middelmatige oudvoetballers uit de provincie te noemen. Of wel Barneveld en Haaksbergen en vriendjes van onze Deventer koek Overmars die met deze keuze een stampvoetend gelijk haalt in zijn machtstrijd met Bergkamp en maar eigenlijk dezelfde fout maakt door een niet al te ervaren bevriende relatie als trainer aan te stellen...

Het grote machtige Ajax in handen van 2 trainers die nog helemaal niets hebben bewezen ...
Noem eens een trainer op waarbij het onmogelijk zou zijn om het woordje vriendjespolitiek erbij te betrekken?
remco k
 remco k - zaterdag 23 december 2017 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 20:22 schreef AkaS het volgende:

[..]

Snap ik Pietje, geen enkele trainer is een garantie voor succes.
Maar ik snap de vergelijkingen niet en vind het ook een beetje vermoeiend worden... Frank de Boer met Ten Hag vergelijken...Kom op Pietje..!?

Ik vind het pure armoede van een grote club als Ajax dat ze 2 middelmatige oudvoetballers uit de provincie aanstellen, die net als Keizer relatief beginnend in het trainers vak zijn...

Kom dan met John van 't Schip.

Ja, ik ben een racist...Het irriteert me matenloos dat 2 boertjes uit de provincie mijn Ajax gaan leiden!!!

En op basis van welke aansprekende prestaties als trainer hebben ze dit voorrecht verdiend???
Welke prestaties had Bosz geleverd dan waardoor hij zo top was?
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 23 december 2017 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 december 2017 - 10:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar hij is niet ontslagen omdat ie een vriendje naar voren schuift. Dat is gewooon de media die daarmee makkelijk scoort.
Maar daar stamt het van af toch?
Als hij Keizer nooit had doorgedrukt was dit niet gebeurd. Dan had hij niet voor het ontslag van zn vriendje hoeven te gaan liggen en was iedereen blijven zitten. Of begrijp ik dat verkeerd?
remco k
 remco k - zaterdag 23 december 2017 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 december 2017 - 10:47 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Maar daar stamt het van af toch?
Als hij Keizer nooit had doorgedrukt was dit niet gebeurd. Dan had hij niet voor het ontslag van zn vriendje hoeven te gaan liggen en was iedereen blijven zitten. Of begrijp ik dat verkeerd?
Er is geen vertrouwen in de verbetering. Ik denk eerder dat de theorie van Jack van Gelder kan kloppen.

Dat Bergkamp geïnformeerd werd over het ontslag. Dat hij hier niet in mee wou en dat hij daarom uiteindelijk ook om op straat is gezet.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 23 december 2017 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 20:28 schreef AkaS het volgende:

[..]

Waarom nou ouwe zeikerd?
Waarom niet ouwe helderziende?

Ik ben beledigd dat die boertjes hier komen vertellen hoe het moet terwijl ze nog niets hebben bewezen. Geen enkele verbinding of affiniteit met de club hebben...

En nee ze verdienen geen kans wat mij betreft. En die Overmars en vd Sar mogen wat mij betreft oprotten nu!

Niks vriendjes binnenhalen, er had een ervaren trainer aangesteld moeten worden. Iemand met aanzien om deze jonge honden te begeleiden. Geen boeren uit de provincie Overijssel gvd!!!
Als die boertjes ons kampioen maakt en mooi laat spelen dan is het toch goed?

Zolang de supporters maar echte Ajacieden zijn vind ik het goed.
AkaS
 AkaS - zaterdag 23 december 2017 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 december 2017 - 10:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Welke prestaties had Bosz geleverd dan waardoor hij zo top was?
waar heb ik het over Bosz?
remco k
 remco k - zaterdag 23 december 2017 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 december 2017 - 14:24 schreef AkaS het volgende:

[..]

waar heb ik het over Bosz?
Die heb je volgens mij vaak zat aangehaald als goede coach
nummer10
 nummer10 - zaterdag 23 december 2017 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 december 2017 - 10:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Welke prestaties had Bosz geleverd dan waardoor hij zo top was?
kampioen eertse divisie met heracles... toch redelijk goed voetbal laten zien met heracles en leuke prestaties.. en bovendien een visie qua voetbal die aansloot bij ajax.. maar maakt dat een top trainer ? nee... maar ben fan van zijn manier van spelen...
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 23 december 2017 - 15:56   quote  deeplink  
Bosz had Inderdaad een hele goede visie die erg goed aansloot bij Ajax, waardoor Ajax daarom erg goed kon spelen. Jammer genoeg had Keizer dat absoluut niet, waardoor Ajax daarom weer helemaal terug bij af is. Nu is het weer tijd voor nieuwe ronde, nieuwe kansen, daar we niet meer terug moeten kijken.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 23 december 2017 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 december 2017 - 15:56 schreef Onze Ajax het volgende:
Bosz had Inderdaad een hele goede visie die erg goed aansloot bij Ajax, waardoor Ajax daarom erg goed kon spelen. Jammer genoeg had Keizer dat absoluut niet, waardoor Ajax daarom weer helemaal terug bij af is. Nu is het weer tijd voor nieuwe ronde, nieuwe kansen, daar we niet meer terug moeten kijken.
Inderdaad, wijze ware woorden!
AkaS
 AkaS - zaterdag 23 december 2017 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 december 2017 - 15:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Die heb je volgens mij vaak zat aangehaald als goede coach
Hahahaha Remco, volgens mij ben je een beetje in de war.
Ga ajb mijn posts over hem eens lezen!
nummer10
 nummer10 - zondag 24 december 2017 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 december 2017 - 15:56 schreef Onze Ajax het volgende:
Bosz had Inderdaad een hele goede visie die erg goed aansloot bij Ajax, waardoor Ajax daarom erg goed kon spelen. Jammer genoeg had Keizer dat absoluut niet, waardoor Ajax daarom weer helemaal terug bij af is. Nu is het weer tijd voor nieuwe ronde, nieuwe kansen, daar we niet meer terug moeten kijken.
vandaar dat ik ook zei 0 beginnen.. bosz was mijn favo.. spijkerman en co niet..et alles is nu weg.. dus samen kijken wat dit word...
AkaS
 AkaS - zondag 24 december 2017 - 20:53   quote  deeplink  
Ten Hag blijft maar in het nieuws als nieuwe trainer...

Maar mild gesteld... Kan iemand mij svp uitleggen welke specifieke
eigenschappen deze Ten Hag heeft of heeft bewezen die Ajax op dit
moment nodig heeft?

Ik bedoel, als hij transfervrij zou zijn en hij overduidelijk over
specifieke eigenschappen heeft waar dit Ajax naar smacht...

Maar om ook nog eens een transfersom te betalen...???

Mocht dit vriendje van Overmars falen, kunnen we dan afspreken
dat we vd Sar en Overmars er persoonlijk ook uit trappen!!!
Eide
 Eide - zondag 24 december 2017 - 21:33   quote  deeplink  
Ten Hag wordt vooral gezien als een tactisch sterke coach die ploeg laat spelen naar hun kunnen. Het is niet iemand, zoals Bosz, vanuit een visie werkt. Of dat de eigenschappen zijn die Ajax zoekt weet ik niet. Het is vooral een trendbreuk met de voorgaande trainers.

Vd Sar en Overmars hebben heel nadrukkelijk de macht gegrepen en een einde gemaakt aan de democratie van het TH. Het belangrijkste resultaat wat ze kunnen brengen met deze ingreep is rust in de tent. Dat is bij Ajax onlosmakelijk verbonden aan succes.

Voor mij is dat tot het einde van het seizoen een stabiel Ajax wat minimaal tot het einde strijd voor het kampioenschap. Je hebt het niet meer in eigen handen dus het kampioenschap eisen is onredelijk. Stabiel, goed voetbal waarbij de druk op PSV blijft is wel een redelijke eis.

Als Ten Hag flopt wordt de positie van de huidige directie wel heel moeilijk.
Jaccio
 Jaccio - zondag 24 december 2017 - 22:18   quote  deeplink  
En Schreuder?
Weet iemand daar de reden van?
HaDee
 HaDee - zondag 24 december 2017 - 22:56   quote  deeplink  
Wat grappig en tegelijkertijd zielig dat er zoveel zijn die denken dat met het uitkotsen van steeds andere mensen de kans op succes zou toenemen. Mensen hebben nog steeds niet goed door dat het vaak toevalligheden zijn die maken dat een trainer zogenaamd goed of slecht is. Zie de punter van Kluivert in 1995 en al het geluk en de ongekende topvorm van Robben tijdens het WK voor van Gaal. Zal altijd voor Ajax blijven als men aanvallend blijft spelen. Ben nu bang dat men voor een tacticus gaat. Wellicht staan we straks weer eens met een schaal na een groot aantal wedstrijden waar niet doorheen te komen is. Ga je voor succes op die manier haal dan de Boer weer terug. Wil je de echte Ajax-visie recht doen haal aub Bosz weer terug. Dan zijn de belachelijke maatregelen van afgelopen week toch nog ergens goed voor geweest.
Loetje
 Loetje - maandag 25 december 2017 - 02:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 december 2017 - 20:53 schreef AkaS het volgende:
Ten Hag blijft maar in het nieuws als nieuwe trainer...

Maar mild gesteld... Kan iemand mij svp uitleggen welke specifieke
eigenschappen deze Ten Hag heeft of heeft bewezen die Ajax op dit
moment nodig heeft?

Ik bedoel, als hij transfervrij zou zijn en hij overduidelijk over
specifieke eigenschappen heeft waar dit Ajax naar smacht...

Maar om ook nog eens een transfersom te betalen...???

Mocht dit vriendje van Overmars falen, kunnen we dan afspreken
dat we vd Sar en Overmars er persoonlijk ook uit trappen!!!
Had het al geschreven. Weet niet of het in dit topic is of die van nieuwe trainer.

Ik heb ook echt mijn twijfel en vind dit echt eerder een steek naar Keizer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 december 2017 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 december 2017 - 22:56 schreef HaDee het volgende:
Wat grappig en tegelijkertijd zielig dat er zoveel zijn die denken dat met het uitkotsen van steeds andere mensen de kans op succes zou toenemen. Mensen hebben nog steeds niet goed door dat het vaak toevalligheden zijn die maken dat een trainer zogenaamd goed of slecht is. Zie de punter van Kluivert in 1995 en al het geluk en de ongekende topvorm van Robben tijdens het WK voor van Gaal. Zal altijd voor Ajax blijven als men aanvallend blijft spelen. Ben nu bang dat men voor een tacticus gaat. Wellicht staan we straks weer eens met een schaal na een groot aantal wedstrijden waar niet doorheen te komen is. Ga je voor succes op die manier haal dan de Boer weer terug. Wil je de echte Ajax-visie recht doen haal aub Bosz weer terug. Dan zijn de belachelijke maatregelen van afgelopen week toch nog ergens goed voor geweest.
Dus je verandert van club als Ajax besluit niet aanvallend te gaan spelen? Hmmmmm ........ das interessant.

En Bosz terug? Welke visie?? De visie die hem uiteindelijk deed opbreken in Duitsland? Het lijkt echt of mensen door de finale van de EL blind zijn voor alle slechte wedstrijden die Bosz Ajax heeft laten spelen in Nederland. Daarnaast het eigenwijze van niet willen wijzigen in de 1 na belangrijkste wedstrijd van het seizoen en daardoor gewoonweg het kampioenschap verspelen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 december 2017 - 09:36   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 december 2017 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - maandag 25 december 2017 - 11:51   quote  deeplink  
Ajax breekt juist met trainers die vanuit een visie werken, zoals FdB, Bosz en Keizer en kiest nu voor een wedstrijdtrainer die het verschil van tactiek wil maken in plaats van een vooraf ingenomen visie. Van Gaal was ook een tacticus pur sang met zaken zals visualisatie en dergelijke. Die zette z'n ploegen echt van wedstrijd naar wedstrijd op scherp.

Of Ten Hag daarmee de juiste keuze is... ik weet het echt niet. Hij is als gezegd voor mij niet de ideale kandidaat. Aan de andere kant zal het interessant zijn om te zien of Ten Hag zowel het publiek als de directie tevreden kan houden.
Jaccio
 Jaccio - maandag 25 december 2017 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 december 2017 - 11:51 schreef Eide het volgende:
Ajax breekt juist met trainers die vanuit een visie werken, zoals FdB, Bosz en Keizer en kiest nu voor een wedstrijdtrainer die het verschil van tactiek wil maken in plaats van een vooraf ingenomen visie. Van Gaal was ook een tacticus pur sang met zaken zals visualisatie en dergelijke. Die zette z'n ploegen echt van wedstrijd naar wedstrijd op scherp.

Of Ten Hag daarmee de juiste keuze is... ik weet het echt niet. Hij is als gezegd voor mij niet de ideale kandidaat. Aan de andere kant zal het interessant zijn om te zien of Ten Hag zowel het publiek als de directie tevreden kan houden.
Mooi gezegd. Ik heb geen idee wat ik ervan moet verwachten, dus ik laat het allemaal maar rustig op me afkomen.
Hij krijgt het voordeel van de twijfel.
Alleen Schreuder kan ik echt niet plaatsen.
Pietje
 Pietje - maandag 25 december 2017 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 december 2017 - 11:51 schreef Eide het volgende:
Ajax breekt juist met trainers die vanuit een visie werken, zoals FdB, Bosz en Keizer en kiest nu voor een wedstrijdtrainer die het verschil van tactiek wil maken in plaats van een vooraf ingenomen visie. Van Gaal was ook een tacticus pur sang met zaken zals visualisatie en dergelijke. Die zette z'n ploegen echt van wedstrijd naar wedstrijd op scherp.

Of Ten Hag daarmee de juiste keuze is... ik weet het echt niet. Hij is als gezegd voor mij niet de ideale kandidaat. Aan de andere kant zal het interessant zijn om te zien of Ten Hag zowel het publiek als de directie tevreden kan houden.
Prima onder woorden gebracht, Eide!
Wij, supporters, kunnen niks anders doen dan afwachten. Ik vind het echter een foute benadering om iemand vooraf al af te branden. Wie weet is Erik ten Hag (mocht hij komen, want dat is allesbehalve zeker op dit moment) de ontbrekende schakel om onze schitterende (!) selectie te laten stralen met oogstrelend voetbal. Ik vind Ten Hag een uitstekend tacticus, althans dat heeft hij bij FC Utrecht laten zien.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5980
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: IEDEREEN ERUIT INCL. OVERMARS & VD SAR









0.0136008