BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: IEDEREEN ERUIT INCL. OVERMARS & VD SAR

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - woensdag 27 december 2017 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 december 2017 - 00:08 schreef AkaS het volgende:

[..]

bla bla bla ;-)
Geen antwoord?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 27 december 2017 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 12:24 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Eens. Make love, not war. :)
Ban ilegals, not guns :)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 27 december 2017 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 16:01 schreef Ajax Warrior het volgende:
En ja AkaS, je hoeft geen vrienden te zijn van elkaar op het forum! Echte vrienden kan je dag en nacht bellen, hier reageren ze alleen als ze er zin in hebben! ;-)
Ik zeker!
AkaS
 AkaS - woensdag 27 december 2017 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 december 2017 - 09:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen antwoord?
bla
hjf
 hjf - woensdag 27 december 2017 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 11:55 schreef Pietje het volgende:

[..]

100% eens! En dat heeft niks met kerst te maken. Maar er wordt mij veel te veel op de man gespeeld en daar voel ik me niet bij thuis.
Ik ook niet Pietje. Ik lees de posts nog wel eens. Maar reageer maar niet meer om de reden die jij benoemd. Ik heb mij ooit eens schuldig gemaakt richting Remco. Daar had ik later spijt van, omdat ik zo helemaal niet ben. Remco heeft daar heel goed op gereageerd door zich heel kwetsbaar op te stellen met een mooie post. Als ik nu naar de posts kijk, dan zou de posts van Eide de norm moeten worden. Echt iemand die op een volwassen manier zijn mening geeft en altijd ruimte voor een goede discussie.
AkaS
 AkaS - woensdag 27 december 2017 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 december 2017 - 11:56 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik ook niet Pietje. Ik lees de posts nog wel eens. Maar reageer maar niet meer om de reden die jij benoemd. Ik heb mij ooit eens schuldig gemaakt richting Remco. Daar had ik later spijt van, omdat ik zo helemaal niet ben. Remco heeft daar heel goed op gereageerd door zich heel kwetsbaar op te stellen met een mooie post. Als ik nu naar de posts kijk, dan zou de posts van Eide de norm moeten worden. Echt iemand die op een volwassen manier zijn mening geeft en altijd ruimte voor een goede discussie.
Jammer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 december 2017 door AkaS --
p111
 p111 - woensdag 27 december 2017 - 15:59   quote  deeplink  
Het wordt een beetje een afreageer forum. Een andere mening en je bent de lul pffff
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 27 december 2017 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 december 2017 - 11:56 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik ook niet Pietje. Ik lees de posts nog wel eens. Maar reageer maar niet meer om de reden die jij benoemd. Ik heb mij ooit eens schuldig gemaakt richting Remco. Daar had ik later spijt van, omdat ik zo helemaal niet ben. Remco heeft daar heel goed op gereageerd door zich heel kwetsbaar op te stellen met een mooie post. Als ik nu naar de posts kijk, dan zou de posts van Eide de norm moeten worden. Echt iemand die op een volwassen manier zijn mening geeft en altijd ruimte voor een goede discussie.
Ik zou de standaard moeten worden.

Meester poster Apik!
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 27 december 2017 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 december 2017 - 16:18 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ik zou de standaard moeten worden.

Meester poster Apik!
Lol, dan kunnen we het forum net zo goed nu opheffen. d;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 29 december 2017 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 december 2017 - 16:31 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Lol, dan kunnen we het forum net zo goed nu opheffen. d;-)
Kijk, dit is weer zo'n post die vol tegen me in gaat. Puur om mij te dwarsbomen.

Zien jullie dan niet dat ik, dus niet Eide, nee IK de verlosser ben op het Ajax forum?

Ik voel me diep gekwetst door bovenstaande post en ook lichtelijk bedreigd.
Ik ga dit melden bij de Mod.

Adios, mij zie je hier niet meer!
Eide
 Eide - vrijdag 29 december 2017 - 13:28   quote  deeplink  
Hehe, als ik dan die verlosser moet zijn kunnen we de boel inderdaad beter meteen opdoeken ;)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 29 december 2017 - 13:29   quote  deeplink  
Hahahaha valt mee man ;)
hjf
 hjf - vrijdag 29 december 2017 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 december 2017 - 13:28 schreef Eide het volgende:
Hehe, als ik dan die verlosser moet zijn kunnen we de boel inderdaad beter meteen opdoeken ;)
Ik heb niet gezegd dat jij de verlosser bent.
AkaS
 AkaS - maandag 05 maart 2018 - 00:36   quote  deeplink  
Lijkt me vrij duidelijk nu..

Alleen wel inclusief ten Hag en Schreuder..Wat een stelletje boerenlullen!!!!
Pietje
 Pietje - woensdag 07 maart 2018 - 18:31   quote  deeplink  
'Ajax is ontevreden over Van der Sar maar durft directeur niet te ontslaan'

Ajax weet niet wat het aan moet met Edwin van der Sar. Volgens De Telegraaf vindt men in Amsterdam dat de algemeen directeur 'niet op zijn taak is berekend', maar durft de raad van commissarissen vanwege zijn gunfactor hem niet te ontslaan.

Toch zijn er stevige geluiden binnen Ajax dat Van der Sar niet de geschikte man is voor de rol als algemeen directeur. Een ontslag is echter voor niet iedereen bespreekbaar. Meerdere Ajacieden dringen er bij de rvc op aan om hem in een andere rol bij de club te houden.
Van der Sar wordt enkele grove blunders aangerekend door de leiding. Zo informeerde hij de rvc kort na de Europa League-finale niet dat Peter Bosz dreigde te vertrekken. De keuze voor Marcel Keizer was de volgende misser van Van der Sar. Vanuit de rvc werd nog dringend geadviseerd om een ervaren man naast de opvolger van Bosz te zetten, maar dat advies werd niet gevolgd. En zo zijn er meer zaken waardoor men bij Ajax is gaan twijfelen aan het functioneren van Van der Sar: het vroegtijdig benaderen van Erik ten Hag en het doorschuiven van Aron Winter als de man die verantwoordelijk is voor de doorstroming van de jeugd. Eerder werd Winter nog niet goed genoeg bevonden om Ajax onder 19 te leiden.
Bij Ajax vindt men dat Van der Sar te veel naar de verkeerde mensen heeft geluisterd en daardoor tot de verkeerde beslissingen is gekomen. In een commerciële rol - tripjes naar Azië en het sluiten van grote commerciële deals - voelt Van der Sar zich wel thuis. Een anonieme direct betrokkene zegt in De Telegraaf: "Ik denk dat Edwin diep in zijn hart ongelukkig is in zijn huidige functie."


bron
Pietje
 Pietje - woensdag 07 maart 2018 - 18:37   quote  deeplink  
Ook pijlen op Overmars gericht: 'Controle op handelwijze grotendeels verdwenen'

Het structurele probleem van Ajax ligt niet bij de trainers, op dit moment Erik ten Hag, maar bij de 'zwalkende clubleiding'. Dat stelt Voetbal International in een analyse over de crisis in Amsterdam.

'Als de sportieve situatie niet snel verbeterd, zal een stevige evaluatie in het voorjaar gaan plaatsvinden', voorspelt het weekblad. Ajax zit inmiddels al bijna vier jaar zonder prijs. 'De schuld bij een trainer leggen, bij een cultuurbewaker of bij de spelersgroep gaat niet meer op, aangezien de clubleiding dan indirect naar zichzelf wijst', vindt VI. 'Zij is al langere tijd verantwoordelijk. Het is alleen de vraag wie binnen Ajax nog tot een helder en onpartijdig oordeel kan komen. Met het wegzetten van Bergkamp won Overmars de machtsstrijd en kreeg hij direct ook een versterkte machtspositie. De controle op zijn handelwijze is ook grotendeels verdwenen.'
'In de rvc zit geen enkele voetbalknowhow en van een kritische blik in zijn directe omgeving is nauwelijks sprake meer', vervolgt Voetbal International. 'Van der Sar wacht een moment van zelfreflectie, zoals hij zelf enkele maanden geleden al verkondigde, alleen is de vraag wat daarin als maatstaven voor een progressie worden gehanteerd. Als een algemeen directeur kritisch naar zijn eigen functioneren kijkt, moet dat evenzeer opgaan voor de technisch directeur. Overmars is in die functie direct verantwoordelijk voor de kwaliteit en balans van een selectie die al vier jaar niets te vieren heeft.'


bron
Ajax30
 Ajax30 - woensdag 07 maart 2018 - 18:53   quote  deeplink  
Overmars mag van mij (BLIJVEN)
AkaS
 AkaS - donderdag 08 maart 2018 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 18:53 schreef Ajax30 het volgende:
Overmars mag van mij (BLIJVEN)
Nou... Overmars heeft ook behoorlijk wat kostbare fouten gemaakt.
En laten we eerlijk zijn, talenten voor een goede prijs verkopen is geen kunst, net als aankopen van talent met een gevulde buidel.

Net toen ik mijn aversie tegen hem kwijt begon te raken, komt zijn machtspelletje met Bergkamp boven tafel en schuift hij een trainersvriendje van hem naar binnen waarvan we allemaal kunnen zien dat de speelstijl die hij aanhangt niet de speelstijl is die we bij Ajax willen zien.

Dit hebben de laatste 2 jaar onder Frank de Boer overduidelijk bewezen.

Van mij mogen ze iedereen eruit zwiepen.

Molenaar en Jonk zijn wat dat betreft de eerste personen die ik zou benaderen voor een terugkeer. En wellicht Theo van Duijvenbode ook....
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 13 maart 2018 - 10:01   quote  deeplink  
Ik las dat Danny Blind terugkeert bij Ajax voor een functie.
Goede zaak?
Wellicht een kleine opening voor v Gaal?
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 13 maart 2018 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 10:01 schreef Jaccio het volgende:
Ik las dat Danny Blind terugkeert bij Ajax voor een functie.
Goede zaak?
Wellicht een kleine opening voor v Gaal?
Ik denk idd dat het goed is om iemand met een voetbal achtergrond in de RVC te hebben. Ik ben er in ieder geval heel blij mee.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 13 maart 2018 - 11:20   quote  deeplink  
Hij was 5e keus las ik. En bovendien overal gefaald eigenlijk. Zaakwaarnemer van zijn zoon, dus als Ajax Daley terug wil halen is er weer sprake van dubbele belangen.

Lijst met kandidaten:
1e keus was van Frank Rijkaard, maar heeft geen ambitie voor een officiële functie.
2e keus was Henk Ten Cate, maar lijntje van Dhabi - Amsterdam was te groot.
3e keus was Morten Olsen, maar wordt te oud geacht.
4e keus was Edo Ophoff maar is toch te licht bevonden.
Bron
AkaS
 AkaS - dinsdag 13 maart 2018 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 11:20 schreef NatjosFC het volgende:
Hij was 5e keus las ik. En bovendien overal gefaald eigenlijk. Zaakwaarnemer van zijn zoon, dus als Ajax Daley terug wil halen is er weer sprake van dubbele belangen.

Lijst met kandidaten:
1e keus was van Frank Rijkaard, maar heeft geen ambitie voor een officiële functie.
2e keus was Henk Ten Cate, maar lijntje van Dhabi - Amsterdam was te groot.
3e keus was Morten Olsen, maar wordt te oud geacht.
4e keus was Edo Ophoff maar is toch te licht bevonden.
Bron
Volgens mij heeft Danny Blind de bijnaam "Scholletje". En dus lijkt hij mij enorm geschikt voor een politieke functie. Ik heb niets tegen zijn aanstelling.

En bovendien heb ik er toch geen invloed op.

Mijn club Ajax.... wat is dat dan eigenlijk nog... Een hoop historie overschaduwd door een verzameling van enge mensen die vooral voor zichzelf zitting in "mijn club" heeft en daar louter en alleen voor zichzelf zitten en voor zichzelf zorgen zelfs als dit tenkoste van de club, of mijn club Ajax gaat.

De spelers waar ik als kind tegenop keek, zijn tegenwoordig zelf kinderen. Over het paard getilde veel te veel verdienende kinderen. En soms hebben we spelers/kinderen waarvoor we speciaal voor naar het stadion komen. Ziyech bijvoorbeeld.

Ziyech is een speler die zijn tijd voor vooruit is... Gekscherend dan. Want Ziyech is in zijn eigen bescheiden mening en gedachten al zo goed als dat hij in de toekomst misschien of eventueel zou kunnen zijn of worden... Als hij tenminste iets nederiger of bescheiden down to earth zou zijn.

Natuurlijk is hij een paar keer per wedstrijd onderscheidend met zijn onderscheidende en beslissende passes, maar toch realiseert hij zich niet dat deze paar momenten slechts genoeg zijn om teams uit de eredivisie op de knieën te krijgen. En dat op een hoger niveau het vele balverlies absoluut niet geaccepteerd zal worden.... Dit besef heeft hij niet. En dat vind ik jammer.

Maar ik heb geen enkele invloed. Niet op het aanstellen van enge mannetjes in de rvc. Niet op een in potentie geweldige voetballer als Ziyech en niet op de aanstelling van trainers....

Dus Danny Blind welkom, het zal allemaal wel.

En voorlopig pissen we wederom als club naast de pot en kunnen onze aartsrivalen in hun vuistjes wrijven en scanderen: Helemaal niets, helemaal niets in Amsterdam!!!

En fuck wat maakt me dat kwaad, want het zou niet hoeven. Er is potentie voor helemaal alles in Amsterdam, maar de eigen belangen zouden hiervoor ondergeschikt gemaakt moeten worden voor het algehele Ajax belang...

En doelstellingen zouden hierbij vormgegeven moeten worden door capabele mensen die er zitten voor de club. En in het team zouden fantastische spelers moeten voetballen die zich realiseren dat zij bestaan bij de gratie van die "irritante domme supporters" die middels het kopen van kaartjes en merchandise hun miljonairschap bewerkstelligen. Want zonder deze supporters is er geen reden om voor sponsors aan te haken en zonder geld van entreekaartjes, seizoenkaarten, merchandising en sponsorinkomsten is voetbal slechts een hobby zoals hockey en schaatsen bijvoorbeeld...

Ik post nu met enige regelmaat en lok hierbij reacties uit als gelukkig dat ik hun leidinggevende niet ben... Hahahaha

In mijn logische wereld zou Ajax dit jaar kampioen geworden zijn en ook weer een paar rondjes in Europa hebben gespeeld. En waarom? Omdat ik had doorgeselecteerd als Ajax zijnde.

En ik had mij gerealiseerd dat we eindelijk sinds ik weet niet hoeveel jaren weer een selectie bij elkaar hadden die potten kunnen breken in Europa en kampioen kan worden... En dan paai je je beste spelers door door te selecteren zodat zij ook het gevoel hebben dat ze iets kunnen bereiken met Ajax, in plaats van snel weg te wezen omdat spelers als Veltman de hemel in worden geprezen en spelers als Tete worden weggepest. (hoe zou bijvoorbeeld een speler als Sanchez dit hebben ervaren...) En ik zou een een door de wol geverfde trainer neerzetten, i.p.v. een trainer die nog maar net droog is achter de oren... En alle beginnersfouten nog moet maken om te groeien naar het niveau van een trainer waarmee je kunt oogsten wat je hebt gezaaid...

Zo'n trainer die alles nog moet leren zet je neer als je op een nulpunt bent en tijd hebt om met zijn allen te groeien. Niet in een fase waarin je jaren gezaaid hebt en je eindelijk kunt oogsten!!!

Maar hey, ik heb er geen klote over te zeggen en het enige dat mij rest is mijn ongenoegen uiten op een forum en mijn onbegrip over gemaakte keuzes van heren die ontzettend veel geld "mogen" verdienen van mij af te schrijven.

Ten Hag is een vriendje en of komt uit de Koker van Overmars. Hij mag dit seizoen verder verkloten en zal dit mogelijk volgend seizoen ook weer doen.... Want heey hij is nieuw en ondanks dat het sinds zijn komst verrotte kut gaat, verdient hij in ons politiek correcte en sociaal wenselijke land "een tweede kans".... En dus rommelen we verder .... Zoooo jammer!!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 13 maart 2018 - 12:52   quote  deeplink  
Mooi betoog AKAS.

Wat betreft de trainers, ik denk dat het opleiden van trainers wel iets kan zijn wat Ajax verder kan brengen. Voetbal evolueert natuurlijk ook, jonge trainers hebben een andere kijk dan oudere trainers. Natuurlijk hebben de oudere veel ervaring dat ook heel belangrijk is.

Het coachen van jong Ajax is een goed begin voor een beginnende trainer en na 2 of 3 jaar zou zo iemand naar het eerste moeten gaan om daar als extra assistent te gaan werken. Het is wel belangrijk dat die persoon dan meeloopt naast een ervaren trainer om daarna het stokje over te nemen.

Dat was ook het plan met Keizer, jammer dat dit allemaal anders is gelopen en daar mag je Overmars en Van der Sar wel op aanspreken. Zij hebben grove fouten gemaakt na het wegvallen van Bosz.
remco k
 remco k - dinsdag 13 maart 2018 - 21:06   quote  deeplink  
Blind als commissaris.

Spaan oppert dat daardoor de weg voor van gaal open ligt mocht van der sar zijn functie neerleggen.

Zou dat niet een goede oplossing zijn?

De lijn Cruijff gaat nooit meer gevolgd worden vermoed ik. Is overstappen naar van gaal die waarschijnlijk zeg wel in durft te stappen dan niet een reeele optie voor Ajax. En zouden we daar niet beter van kunnen worden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 13 maart 2018 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 21:06 schreef remco k het volgende:
Blind als commissaris.

Spaan oppert dat daardoor de weg voor van gaal open ligt mocht van der sar zijn functie neerleggen.

Zou dat niet een goede oplossing zijn?

De lijn Cruijff gaat nooit meer gevolgd worden vermoed ik. Is overstappen naar van gaal die waarschijnlijk zeg wel in durft te stappen dan niet een reeele optie voor Ajax. En zouden we daar niet beter van kunnen worden.
De lijn Cruijff is er volgens mij nooit echt geweest, enkel op papier en uit de monden.
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 maart 2018 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 22:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

De lijn Cruijff is er volgens mij nooit echt geweest, enkel op papier en uit de monden.
Denk wel dat deze lijn er wel was, maar wel maar bij 2 of 3 mensen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 13 maart 2018 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 22:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Denk wel dat deze lijn er wel was, maar wel maar bij 2 of 3 mensen.
Dus "nooit echt" zoals ik al zeg.
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 maart 2018 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 22:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus "nooit echt" zoals ik al zeg.
Het is denk ik hoe je het wilt zien, denk dat die er een tijdje geweest is, tot sommige hun zin niet meer kregen. Toen mochten er een aantal ophoepelen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 13 maart 2018 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 22:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het is denk ik hoe je het wilt zien, denk dat die er een tijdje geweest is, tot sommige hun zin niet meer kregen. Toen mochten er een aantal ophoepelen.
Het is een leuk plan geweest, Helaas zitten er een aantal wat te graag op het pluche!
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 maart 2018 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 22:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het is een leuk plan geweest, Helaas zitten er een aantal wat te graag op het pluche!
Eigenlijk wel zonde dat zoveel mensen elkaar in de rug gestoken hebben.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 14 maart 2018 - 06:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 23:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Eigenlijk wel zonde dat zoveel mensen elkaar in de rug gestoken hebben.
Allemaal enkel voor eigen gewin.
remco k
 remco k - woensdag 14 maart 2018 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 22:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het is een leuk plan geweest, Helaas zitten er een aantal wat te graag op het pluche!
Maar zou van Gaal dat kunnen doorbreken? Ik denk oprecht dat als iemand dat kan, het van Gaal is. Hij schopt namelijk ieder heilig huisje omver dat hij tegen komt.
AkaS
 AkaS - woensdag 14 maart 2018 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2018 - 22:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het is een leuk plan geweest, Helaas zitten er een aantal wat te graag op het pluche!
Enige waarvoor het plan Cruijff heeft gezorgd zijn Overmars en van der Sar. Op dit moment dan....
En zij waren de eerste samen met Bergkamp die tegen zijn andere ideeën ingingen met als resultaat ruzie tussen Bergkamp en Jonk, waarbij Jonk in ieder geval het plan Cruijff verdedigde zonder bijval te krijgen van Overmars en van der Sar.

Maar wat nu de precieze reden van die ruzie is, blijft gissen.

Bij ieder plan blijft er ruimte voor interpretatie en kan het ook zijn dat Jonk te halstarrig vast hield aan doorschuiven van eigen jeugd.

Cruijff wilde tenslotte eigen jeugd, maar ook topvoetbal en wanneer er op een bepaalde positie geen top uit eigen jeugd kwam, dan pas wilde hij aankopen...

Nu kan je natuurlijk twisten of iemand top is en of wanneer hij klaar is voor die top...

I don't know... Van Gaal binnenhalen voelt enerzijds als verraad richting Cruijff. Anderzijds Cruijff is helaas niet meer. En dan is van Gaal logischerwijze the next best thing voor Ajax....

De koning is dood, langleve de koning!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 maart 2018 door AkaS --
remco k
 remco k - woensdag 14 maart 2018 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2018 - 10:49 schreef AkaS het volgende:

[..]

Enige waarvoor het plan Cruijff heeft gezorgd zijn Overmars en van der Sar. Op dit moment dan....
En zij waren de eerste samen met Bergkamp die tegen zijn andere ideeën ingingen met als resultaat ruzie tussen Bergkamp en Jonk, waarbij Jonk in ieder geval het plan Cruijff verdedigde zonder bijval te krijgen van Overmars en van der Sar.

Maar wat nu de precieze reden van die ruzie is, blijft gissen.

Bij ieder plan blijft er ruimte voor interpretatie en kan het ook zijn dat Jonk te halstarrig vast hield aan doorschuiven van eigen jeugd.

Cruijff wilde tenslotte eigen jeugd, maar ook topvoetbal en wanneer er op een bepaalde positie geen top uit eigen jeugd kwam, dan pas wilde hij aankopen...

Nu kan je natuurlijk twisten of iemand top is en of wanneer hij klaar is voor die top...

I don't know... Van Gaal binnenhalen voelt enerzijds als verraad richting Cruijff. Anderzijds Cruijff is helaas niet meer. En dan is van Gaal logischerwijze the next best thing voor Ajax....

De koning is dood, langleve de koning!
Je gaat het niet geloven, maar ik denk er hetzelfde over...
Loetje
 Loetje - woensdag 14 maart 2018 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2018 - 10:49 schreef AkaS het volgende:

[..]

De koning is dood, langleve de koning!
Ajax is mijn religie, Cruijff is mijn god ;-)
AkaS
 AkaS - woensdag 14 maart 2018 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2018 - 11:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ajax is mijn religie, Cruijff is mijn god ;-)
+14 ;-)
AkaS
 AkaS - woensdag 14 maart 2018 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2018 - 11:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Je gaat het niet geloven, maar ik denk er hetzelfde over...
Ik geloof je Remco.
hjf
 hjf - woensdag 14 maart 2018 - 19:01   quote  deeplink  
Goed bezig AkaS!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 14 maart 2018 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2018 - 10:49 schreef AkaS het volgende:

[..]

Enige waarvoor het plan Cruijff heeft gezorgd zijn Overmars en van der Sar. Op dit moment dan....
En zij waren de eerste samen met Bergkamp die tegen zijn andere ideeën ingingen met als resultaat ruzie tussen Bergkamp en Jonk, waarbij Jonk in ieder geval het plan Cruijff verdedigde zonder bijval te krijgen van Overmars en van der Sar.

Maar wat nu de precieze reden van die ruzie is, blijft gissen.

Bij ieder plan blijft er ruimte voor interpretatie en kan het ook zijn dat Jonk te halstarrig vast hield aan doorschuiven van eigen jeugd.

Cruijff wilde tenslotte eigen jeugd, maar ook topvoetbal en wanneer er op een bepaalde positie geen top uit eigen jeugd kwam, dan pas wilde hij aankopen...

Nu kan je natuurlijk twisten of iemand top is en of wanneer hij klaar is voor die top...

I don't know... Van Gaal binnenhalen voelt enerzijds als verraad richting Cruijff. Anderzijds Cruijff is helaas niet meer. En dan is van Gaal logischerwijze the next best thing voor Ajax....

De koning is dood, langleve de koning!
Nou nou,zowaar een post met inhoud hier.
Eens, maar wie haalt Louis binnen?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 14 maart 2018 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2018 - 19:49 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Nou nou,zowaar een post met inhoud hier.
Eens, maar wie haalt Louis binnen?
Danny Blind ;-)
AkaS
 AkaS - donderdag 15 maart 2018 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2018 - 19:01 schreef hjf het volgende:
Goed bezig AkaS!!!
Dankje hjf...
AkaS
 AkaS - donderdag 15 maart 2018 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2018 - 20:04 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Danny Blind ;-)
Zou meteen een goede binnenkomer zijn :-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 april 2018 - 17:36   quote  deeplink  
EDWIN NEEM JE ROMMEL MEE, EDWIN NEEM JE ROMMEL MEE, EDWIN NEEM JE ROMMEL MEE!!!
AkaS
 AkaS - maandag 16 april 2018 - 11:16   quote  deeplink  
Ik denk dat we nu het punt hebben bereikt waarop het gerechtvaardigd is dat ze allemaal eruit moeten.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 16 april 2018 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 09:11 schreef AkaS het volgende:
Met de keuze voor Ten Hag krijgen we exact hetzelfde scenario als Keizer.

Alleen is het deze keer geen vriendje van Bergkamp maar een vriendje van Overmars.

En in feite is deze trainer bijna net zo onervaren als Keizer en kan hij evenmin bogen op een indrukwekkende loopbaan als voetballer.

Alsof het bij Utrecht allemaal zo geweldig gaat.

Ik zeg GVD al die klootzakken eruit pleuren!!!
Akas, Ik wil toch even dit bericht naar voren halen, toch ben ik het niet eens met hetzelfde scenario... :)

Het is veel erger onder Ten hag...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 april 2018 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 11:16 schreef AkaS het volgende:
Ik denk dat we nu het punt hebben bereikt waarop het gerechtvaardigd is dat ze allemaal eruit moeten.
Jep, en ik geef bij deze aan dat ik ze te lang gesteund heb!! Dus mijn excuses richting jou!
remco k
 remco k - maandag 16 april 2018 - 13:09   quote  deeplink  
Ik meen het oprecht dat ik vind dat deze heren niet weg moeten. Ik vind alleen wel dat VD Sar terug moet in een functie waarbij marketing zijn ding is. Overmars levert in mijn ogen nog steeds prima werk in de scouting, aan en verkoopbeleid samen met de andere verantwoordelijke heren.

Wie zou er verantwoordelijk moeten zijn/ worden voor het aanstellen/ontslaan van een trainer?
Loetje
 Loetje - maandag 16 april 2018 - 13:13   quote  deeplink  
Als een technisch directeur verantwoordelijk is voor het aantrekken van spelers en daardoor een soorr verantwoordelijkheid draagt over het eerste elftal, vind ik dat een trainer daar ook onder moet vallen.
remco k
 remco k - maandag 16 april 2018 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 13:13 schreef Loetje het volgende:
Als een technisch directeur verantwoordelijk is voor het aantrekken van spelers en daardoor een soorr verantwoordelijkheid draagt over het eerste elftal, vind ik dat een trainer daar ook onder moet vallen.
Volledig of moet dat bijvoorbeeld een breed gedragen beslissing van het voltallige bestuur zijn?
Loetje
 Loetje - maandag 16 april 2018 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 13:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Volledig of moet dat bijvoorbeeld een breed gedragen beslissing van het voltallige bestuur zijn?
Dan ga je dus wel altijd krijgen dat er bij iedere verkeerde beslissing meer man hun biezen moeten pakken en je nooit een enkele verantwoordelijkheid hebt.

Daarbij krijg je dan een soort van TH en heb je kans dat het niet botert... En daardoor kunnen goede keuzes weggestemd worden als je snapt wat ik bedoel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: IEDEREEN ERUIT INCL. OVERMARS & VD SAR









0.0128059